Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
You think you can catch me? [Angela Morituri] EmptyIgår kl. 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
You think you can catch me? [Angela Morituri] EmptyIgår kl. 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
You think you can catch me? [Angela Morituri] EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
You think you can catch me? [Angela Morituri] EmptyMan 29 Apr 2024 - 10:24 af Lori

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
You think you can catch me? [Angela Morituri] EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
You think you can catch me? [Angela Morituri] EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
You think you can catch me? [Angela Morituri] EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
You think you can catch me? [Angela Morituri] EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
You think you can catch me? [Angela Morituri] EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

Mest aktive brugere denne måned
Edgar
You think you can catch me? [Angela Morituri] Voteba13You think you can catch me? [Angela Morituri] Voteba14You think you can catch me? [Angela Morituri] Voteba15 
Abigail
You think you can catch me? [Angela Morituri] Voteba13You think you can catch me? [Angela Morituri] Voteba14You think you can catch me? [Angela Morituri] Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164684 indlæg i 8727 emner

You think you can catch me? [Angela Morituri]

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

You think you can catch me? [Angela Morituri] Empty You think you can catch me? [Angela Morituri]

Indlæg af Sajro Lør 4 Okt 2014 - 23:31

TidStedOmgivelserPåklædningVejr
01:00
FirestepFolk der danser, næsten for mange folk.Et par læderbukser, støvler og skjorteDet er mørkt og koldt for mennesker.


Sajro var for første gang i hans liv inde på Firestep, han havde hørt fra nogle af de få bekendte han havde at det ville være et godt sted at tage hen for at kunne holde sig skjult, fordi de folk der kom der, sandsynligvis ville være for fulde til at genkende ham, eller ikke ville turde at angribe ham, grundet der var mange andre personer til stede som ville kunne komme til skade under en form for slåskamp.

Sajro kom gående ind på kroen, varmen derinde fra slog imod hans ansigt, som en kælen hånd der ramte hårdt men med det samme begyndte at forsøge at lulle en i søvn, så han skyndte sig hurtigt op til baren, hvor han bestilte sig noget at drikke, han bad om noget, betalte og gik hurtigt over i et hjørne hvor han satte sig, han var meget målrettet. Han drak mens han gik, og det var ikke ligefrem fordi det smagte godt, men han kunne fornemme det var stærkt.

Han var som altid iklædt et par bukser, denne gang af læder som var blevet repareret op til flere gange, og det samme var historien for skjorten, hvor det dog var knap så tydeligt at se, hans ansigt var præget af hans livs kampe, og hans hurtigtvoksende krop, han lignede trods hans 21 år nok en på omkring de 26 istedet, han havde et seriøst ansigt, men med en gnist der tydede på glæde ved livet og en kampgejst, der var et tydeligt ar på den ene side af halsen, som også kunne ses på den samme side af brystet grundet skjorten stod halvt åben, grundet varmen i rummet, da han allerede havde en høj kropstemperatur naturligt. Hans øjne søgte rundt i lokalet lidt som om de søgte nogen eller noget.

Han tog sin alkohol og tømte indholdet af kruset og stillede det fra sig, han satte sig ned og så ud over forsamlingen, med et stille smil på læberne, han nød det egentligt i dette hjørne hvor han sad, var det roligt, der var stille og han slap for at folk fløj på ham, i hvert fald endnu, og han var dog heller ikke helt alene.

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

You think you can catch me? [Angela Morituri] Empty Sv: You think you can catch me? [Angela Morituri]

Indlæg af Gæst Søn 5 Okt 2014 - 13:31

En forpustet dreng kom løbende rundt om et gadehjørne, hvorefter han heftigt bankede på en trædør, som var indgang til en lille lejlighed "Miss Morituri! Miss Morturi!!" Halsede han mens han bankede på døren.
En ung udseende kvinde åbnede døren, hun var slank men havde havde store kvindelige former. Hun så ned på drengen, og det sorte hår gled over hendes skulder "hum?" hun så afventende på drengen "han.... han gik ind på Firestep miss, og købte et eller andet, mere nåede jeg ikke at se! men han er der stadig" han havde tydeligt svært ved at få luft efter løbeturen, og den tydelige astma som han havde. Angie smilede til drengen, et koldt smil som fik drengen til at gå et skridt tilbage. Hun vendte sig om og gik ind i lejligheden, drengen ventede tålmodigt med hånden på dørkarmen så han ikke faldt. Da hun kom tilbage havde hun en flaske med"morgen og aften, og en smugle hver gang du har store vejrtrækningsproblemer" Hun vinkede med hånden og drengen løb videre efter at have bukket for hende. Døren blev atter lukket, og kvinden forsvandt ind i lejligheden.

*Hvorfor ville han dog tage der hen?* hun rystede tanken væk, imens hun klædte om, det gavnede hende jo trods alt at han havde valgt at tage der hen. Efter en hurtig omklædning satte hun kursen imod værtshuset.
Da hun var ankommet og kommet ind lod hun øjende glide over væsnerne der var der inde, søgende efter ham. Hun var iklædt en kortærmet, sort kjole som gik hende til midt på låret, hun havde et underbust corsage på, som snørede hendes mave endnu mere ind så det så ud som om hun havde en endnu støre barm. Hendes hår så let pjusket ud og indrammede hendes ansigt på en feminin måde. Hun dansede ind iblandt væsnerne på en drilsk og forførende måde, alt imens hendes øjne søgte. Et isnende smil gled over hendes læber da hun fik øje på ham, han sad i hjørnet, ganske alene og lettere mistænkeligt taget i betratning af at han trods alt var på et 'diskotek'. Angie smuttede hurtigt op til baren, bestilte sig en drink, og satte kursen ned imod Varulven.
I en féminin bevægelse satte hun sig ned på stolen over for ham, et forførense smil sad på hendes læber "Angela" præsenterede hun sig og rakte hånden mod ham i en glidende let bevægelse, med en forventning om at han ville trygge den. Hun tog en tår af hendes drink, og stillede den derefter på bordet. "Du ser frygtelig alene ud, så jeg tænkte at jeg ville holde dig ved selvskab" hendes stemme var drillende og munter, og for dem der vidste hvem Angie var, og hvordan hun normalt var, ville de nok mene at hun var blevet skizofren eller at hun var blevet besat af noget. hun ventede ikke et nej fra ham, eller en afvisning, for hvis hun havde forstået det rigtigt har han på flugt, og det sidste han ønskede var at gøre sig bemærket, og det ville han bestemt hvis han sendte hende væk. Hun tog endnu engang hendes drink op og drak resten af det der var i den, hvorefter hun bed sig i læben med den ene spidse hjørnetand, velvidende at han ville begynde på at gætte hendes race. Han ville dog ikke kunne lugte sig frem til den i dette virvare af væsner. "skal du ikke spørge om jeg vil have en drink mere?" kom det kælent fra hende, hun smilede og der kom en kort munter latter fra hende, og hun nikkede kort med hovedet mod baren.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You think you can catch me? [Angela Morituri] Empty Sv: You think you can catch me? [Angela Morituri]

Indlæg af Sajro Søn 5 Okt 2014 - 13:47

Hun havde ret i at han ikke ville sende hende væk, ikke direkte i hvert fald, og det var også grunden til at han i første omgang bare forsøgte at virke en smule afvigende, så da hun sagde sit navn, kom han ikke med sit eget.

''Godaften.''

Han smilede roligt til hende, da han jo heller ikke ville være fjendtlig overfor hende. Han lyttede til det hun sagde med at han så så alene ud, og han trak på skuldrende, og trods hvordan han nok virkede afvigende kunne han ikke lade være med at betrsgte hendes krop med et roligt blik, og han kunne heller ikke lade være med at lægge mærke til hendes bid i læben. Det var en ting han ikke kunne undgå at lægge mærke til hos kvinder.

''Det kunne jo være jeg bare ønskede at være alene?''

Hun ville dog nok ikke være i tvivl om at det var lidt af en løgn at sige han gerne ville være alene, han var jo der for lige netop ikke at være alene. Han kiggede på hende, en smule overrasket over hvordan hun spurgte om han ikke skulle give hende en drink, og grundet han var en af de mere dumdristige personer, så stak han hende en lille bunke af mønter, og nikkede så op imod baren.

''Hvis du så gerne vil have noget at drikke, så kan du da smutte op og hente noget, og så tage noget med til mig, så kan det også være jeg endda kan give dig et navn.''

Han smilede roligt til hende, han holdte hånden frem så hun kunne tage penge fra hans hånd, og han holdte øjenkotakt med hende, han tænkte selvfølgelig ikke over at hun kunne hælde alt muligt i hans drink i den tid hun var væk fra hans syn.

''Og du skal ikke bekymre dig om hvad du køber til mig, bare der er alkohol, jeg overlever det uden tvivl.''

Han blinkede drilsk til hende.

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

You think you can catch me? [Angela Morituri] Empty Sv: You think you can catch me? [Angela Morituri]

Indlæg af Gæst Søn 5 Okt 2014 - 14:29

Hun smilede kort til ham "ingen kommer på bar for at være alene" hun smilede, og lod de sorte øjne betragte ham, hver eneste detalje, hun fulgte arret så langt hun kunne, hans ansigt blev nøje studeret, og hans øjne, tydeligvis nogle der havde set en ting eller to.
Hun løftede det ene øjenbryn "Jaså? sagde hun kælent og tog imod pengende "Så man skal ligefrem arbejde for sagen" kom det drilskt fra hende. I en forførende og glidende bevægelse rejste hun sig og gik imod baren og bestilte. Hun førte hendes hånd op til hendes bryster, hvor en lille pose var gemt, ja hvor skulle den ellers være i den mondering? Men hun lod den være, ikke endnu, det ville være lidt for mistænkeligt, lidt for åbenlyst, og lidt for let at bemærke hvis hun forgiftede ham nu. Hun lagde istedet hænderne på de ny skænkede drinks og gik tilbage til bordet hvor hun rakte ham den ene, men tog den hurtigt tilbage igen, med et drillende og forførende smil "må jeg så få et navn?" hun satte sig ned i mellemtiden med begge drinks i hænderne og en mild kort latter.
Hun bøjede sig let forover, så han for en kort stund fik en bedere udsigt "Hvis det er så farligt at sige det, kan du jo bare viske det" hendes stemme var drilsk og hendes kropssprog forførende, men hun rettede sig igen op. Hvis han fortalte hans navn ville hun give ham drinken, hvis ikke ville hun stille den foran sig, sammen med hendes egen, med et lettere afventende blik. "hov ja!" hun fumlede kort lidt rundt men rakte ham så de få mønter hun havde fået tilbage efter hun havde købt deres drinkens.
"så, du ligner ikke en der bruger forfærdeligt meget tid på en bar, så er dette en engangsforestilling, eller er det mig der tager fejl?"   hun så nysgerrigt på ham, og igen regnede hun ikke med at blive afvist, det var vel også efterhånden for sent for ham at prøve det. Hun var let drillende og udfordrende i det "eller tør du ikke engang betro det til nogen" kom det kælent fra hende. De kunne jo også gøre det på en anden måde, hvis han ville have det bedre med det? "So tell me mr. secret, hvis jeg fortæller noget, har du det så bedre med at fortælle noget? Det virker jo som om du tror at halvdelen af verden er ude efter dig hendes stemme var drillende og hun smilede igen drilskt og forførende til ham. "Eller er det et trick du bruger, du prøver at virke mystisk og speciel, så score du bedre?" hun grinede drillende og mildt, forsøgte at gøre stemningen mere let. Hun lænede sig en smugle tilbage i stolen og tog en tår af hendes drink, alt imens hun ventede på et svar fra herren. Med en let bevægelse fjernede hun hendes hår fra hendes skulder, således at det nu var væk fra hendes bryst, noget hun ikke regnede med at han ville bemærke hun gjorde, man han ville bemærke resultatet. Drinken blev derefter igen placeret på bordet, mens hun afventede en reaktion fra ham, om den var bevidst eller ubevidst var hun som sådan ligeglad med, hun prøvede sig for nu, blot lidt frem, for at se hvad han ville lagde mærke til.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You think you can catch me? [Angela Morituri] Empty Sv: You think you can catch me? [Angela Morituri]

Indlæg af Sajro Søn 5 Okt 2014 - 14:41

''Fandens der fik du mig vist desværre.''

Han grinede en smule over hendes svar med at der ikke var nogen der gik på bar for at være alene, og hun havde jo ret i det hun sagde, han var der jo lige netop for at få noget selskab af den ene eller den anden art.
Da hun kom ned til ham igen med deres drinks, og hun forsøgte at holde hans drink fra ham, greb han bare pludseligt og meget hurtigt ud og tog drinken fra hende, han tog en enkelt slurk, og han svarede så på spørgsmålet.

''Hedder Sargonis.''

Han brugte Sargonis, trods det var hans rigtige navn, men flest kendte ham som Sajro, hvilket gjorde at når han brugte Sargonis følte han sig mere tryg. Han blev overrasket over hvordan hun lænede sig frem, og han kunne ikke lade være med at lade hans blik glide ned fra hendes ansigt, og ned til hendes kavalergang. Han smilede roligt til hende, og han lod hende tale, og lænede sig så selv frem, og hviskede hende i øret.

''For det første er det dig der virker som om du forsøger at score, og for det andet, så nej jeg kommer ikke så tit sådanne steder her, og hvis jeg forsøgte at score ville jeg ikke bruge mystik, men mere dominans.''

Han havde altid søgt kvinder der virkede til at være glad for at en mand kunne lide at dominere dem, han rette sig igen, og han rettede på skjorten som nu stod helt åben, så hun kunne se hele arret fra hans hals og ned over hans brystkasse, det dækkede den højre side af hans bryst og hun ville tydeligt kunne se at det var fra at han var blevet bidt.

''Men nu hvor jeg har fortalt dig noget, så kan du starte med at fortælle mig din race.''

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

You think you can catch me? [Angela Morituri] Empty Sv: You think you can catch me? [Angela Morituri]

Indlæg af Gæst Søn 5 Okt 2014 - 15:12

Hun smilede drillende "Ja det gjorde jeg vel" der kom et kort gisp fra hende da han tog drinken, efterfulgt af at hun kort bed sig i læben "hvis man vil havde noget, må man jo tage det" kom det udfordrende fra hende, hun smilede kort og nikkede da han sagde sig navn. Han var nu bekræftet, på trods af at han ikke brugte 'Sarjo' men en længer version af det, så hun gik ud fra at Sarjo måtte være et kælenavn eller det han brugte i hverdagstale. Hun havde egentlig ikke tvivlet på om det var ham eller ej, men bekræftes det skulle det.
Hun smilede kort og så ned da hun lagde mærke til at hans opmærksomhed mod hendes ansigt blev stjålet af hendes kavalergang, præcis som hun havde håbet.
Hun smilede kort ved hans svar "Well... you have to try right?..... " hendes stemme var kælen da hun sagde det, og hun smilede udfordrende til ham "hmm dominerende?" igen bed hun sig i læben, som kunne hun lide hvad hun hørte, ideen om at han hellere ville dominere.
Hun tog endnu en tår af drinken, og lod for et kort øjeblik hendes øjne betragte hans ar, det var større end først antaget *dårligt arbejde med at lappe det sammen* hun var vel læge, men hun rystede dog tanken af sig, ikke at der ikke var noget tiltrækkende over hans ar, det var vel så at sige 'mandigt', og et bevis på at han var i stand til lidt af hvert.
Hun nikkede mod aret "Gjorde du kæresten lidt for sur?" kom det drillende fra hende men også nysgerrigt. Hun var skam interesseret i hvad det var, eller nok nærmere hvem eller hvad der havde givet ham det. Hun rettede sig i stolen og lagde det ene ben over det andet, så det lå over kors. i den glidende og forførende handling, gled hendes kjole en smugle op, så endnu mere af de lange slanke ben kunne ses.
Hun så tænksomt på ham da han spurgte om race "hmmm" kom det lavt fra hende, og hun rettede sig lidt op "hvis jeg siger det, så må du love at du ikke går" kom det udfordrende fra hende, hun ventede kort men blottede så hendes skarpe hjørnetænder, nabotænderne var også en smugle spidse. "Dæmon, men jeg er altså hverken på jagt ej heller spiser jeg væsner" forsikrede hun ham, og en mild latter kom fra hende "jeg er altså ikke farlig... eller... det kommer vel an på om du vil have det" Halvgrinte hun i en forførende tone. "Og hvad er du så?" Hun smilede og så afventende på ham, alt imens hendes hånd endnu engang greb fat i glasset og denne gang tømte hun det. Hun placerede igen glasset på bordet og denne gang lænede hun igen overkroppen en smugle med, men ikke meget. Hun grinte kort og mildt og smilede "Virker det?" hun hentyde til at han før havde sagt at det virkede som om hun forsøgte at score ham, og ville vide om hun havde en chance.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You think you can catch me? [Angela Morituri] Empty Sv: You think you can catch me? [Angela Morituri]

Indlæg af Sajro Søn 5 Okt 2014 - 15:23

''Jeg er helt enig med dig, det er i hvert fald det jeg har lært gennem livet.''

Han smilede roligt til hende, og han måtte indrømme at hendes væremåde var da ret interessant, og den fangede da hans opmærksomhed, hvilket både var skidt og godt for ham efter hans egen mening. Han silede blot til hende da hun lagde mærke til at hans opmærksomhed flyttede sig fra hendes ansigt og ned.

''Det skal du vel, ellers så er det i hvert fald sikkert at man aldrig nogensinde får noget.''

Han grinede drilsk til hende, som hun kommenterede på at han var dominerende, hvilket uden tvivl var sandt, det var en side af ham især fra at han var varulv. Han trak på skuldrende da hun spurgte om det havde været en kæreste der havde givet ham det ar han havde, og han rystede bare på hovedet med et drillende smil.
Han blev også en smule overrasket over hvordan hun pludseligt virkede så 'sød' da hun snakkede om hendes race, og hans blik gled der over hendes lår der blev mere synlige.

''Dæmon? du virker pludseligt lidt for 'sød' ja næsten kedelig... Nååå så du kan være farlig, alt andt ville også være trist og kedeligt.''

Han kiggede på hende, og så ned på hans ar, og han hev skjorten til side så hun virkeligt kunne se arret hvordan det var som om, hele det stykke som arret dækkede engang havde manglet, og der var så ekstra tydelige ar langs kanten fra tænderne. Udover det ar kunne hun også se mange, fra sølvskader samt brandsår fra han havde lukket sår med glødende jern.

''Det her ar er fra da jeg blev forvandlet, så du kan vel gætte hvad jeg er? Selvom du uden tvivl tager fejl... halvt.''

Han smilede drilsk, og han lænede sig så over til hende, så han kunne hviske hende i øret og fortælle hvad han virkeligt var, mest fordi det var ikke noget han fortalte til hvem som helst, kunne han godt indrømme.

''Jeg er en Nightcan.''

Af gammel vane, og da han var så tæt på så nappede han hende i øret lige inden han bare satte sig tilbage helt normalt, som om han aldrig havde gjort noget som helst.

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

You think you can catch me? [Angela Morituri] Empty Sv: You think you can catch me? [Angela Morituri]

Indlæg af Gæst Søn 5 Okt 2014 - 15:51

Hun smilede drilskt til ham, for sød? Hmm interessant, han ville have noget at 'kæmpe' imod. "og hvis jeg ikke havde forsøgt at være sød, var du så ikke allerede gået, det skræmmer hurtigt folk væk, hvis man siger man er dæmon... men åbenbart ikke dig? Er det alligevel for fristende" kom det drilskt fra hende, var hun for fristende en udfordring til at han kunne lade hende være?
Hun vidste noget om ham, at han ikke var almindelig varulv, og dette var egentlig hele grunden til at hun var her, ny viden. Og ud fra hvad hun kunne grave op omkring hans race, så kunne de holde til umådelig meget, og det var præcis hvad hun behøvede.
"hmm... varulv?" mumlede hun lavt men lyttede til hans svar, hun havde med vilje gættet forkert, men smilede dog over det da han sagde hvad han var. Et let støn undslap hendes læber da han nappede hende. "hm" mumlede hun og så udfordrende på ham, med et 'er-det-alt-hvad-du-har' blik.
"nightcan? det tror jeg ikke jeg har hørt om før? Er det bare en anden race varulv eller?" hun så nysgerrigt på ham, og i en hurtig og elegant bevægelse, trak hun stolen tættere på ham. "så jeg tror måske det er din tur til at hente en drink, med mindre du har en god grund til at det ikke er" hun så udfordrende på ham, hun ville se om han ville gøre det, eller faktisk prøve at være dominerende. Hun så afventende på ham og lænede sig en smugle tilbage i stolen.
"så hvad laver du når du ikke befinder dig på en bar?" hun så nysgerrigt på ham, hun var meget optaget af hans race, men lod det ikke vise så tydeligt. Mens hun ventede overvejede hun hvor vidt hun selv skulle fortælle hvad hun lavede, eller om han i det hele taget ville spørge om det, eller bare svare på hendes spørgsmål.











//undskyld det korte svar xS //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You think you can catch me? [Angela Morituri] Empty Sv: You think you can catch me? [Angela Morituri]

Indlæg af Sajro Søn 5 Okt 2014 - 16:07

''En dæmon skræmmer mig ikke, har da vist selv kvindlige dæmoner deres plads, så nej det skræmmer mig ikke at du er dæmon.''

Han betragtede hende, det var rart at hun nu virkede mere villig til at give bare en smule modstand, det gjorde jo det hele så meget sjovere, mere spændende og helt klart meget mere atraktiv, nemme kvinder var aldrig sjove, alt for kedelige og svage. Efter hun havde stønnet lavet og givet det blik af om det virkeligt var alt han havde, så han hende bare i øjnene og rystede på hovedet imens hun spurgte om Nightcan bare var en anden slags varulv, og han greb fast om hendes hage, og løftede hendes hoved.

''Ikke bare en anden slags varulv, Jeg er langt stærkere end en almindelig varulv, vi har styrke som en ærkedæmon''

Hans hånd der holdte hendes hoved, ville hun kunne mærke blev forvandlet til hvordan den normalt ville se ud når han skiftede form, og han slap hende, og tog hånden til sig så hun kunne se hvordan den så ud, inden han gjorde hånden helt normal igen, så det bare var en menneskehånd.

''Min tur? Der tager du fejl, du er velkommen til at bede om penge, men det bliver dig der henter.''

Han kiggede på hende roligt med et skævt og flabet smil, dog var hans øjne også meget bestemte så der ikke var nogen tvivl om at han ikke bare lige havde tænkt sig at give op på at få hende til at gøre som han ville have hende til, han grinede af hendes sidste spørgsmål.

''Hvis du er heldig finder du ud af det, men jeg fortæller skam ikke bare sådan uden at få noget ud af det Angela...''

Han lænede sig tilbage i stolen og da hun havde rykket stolen over til ham, kunne han ikke lade være med at hviske det i hendes øre, med en drillende og nok også en smule seksuel undertone, hvorefter han ville slutte sætningen af med et lidt hårdere bid i hendes øreflip denne gang og ikke bare et nap.


_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

You think you can catch me? [Angela Morituri] Empty Sv: You think you can catch me? [Angela Morituri]

Indlæg af Gæst Søn 5 Okt 2014 - 16:45

Det overraskede hende egentlig, eller på en måde"hmm så der skal mere til at skræmme dig... Jamen det kan da hurtigt blive interessant" hun smilede drillende til ham, det var langt fra de fleste der kunne sige at de ikke frygtede dæmoner på nogen måde, så han måtte helt sikkert have et kort oppe i ærmet, og hun glædede sig til at se det.
Hun smilede udfordrende til ham, og betragtede ham alt imens hun lod ham tage fat om hendes hage. Hun smilede udfordrende da han sagde at han var så stærk som en ærkedæmon "Det er jo lige før jeg bliver nød til at se et bevis på det" kom det lavt og drillende fra hende. Hun kunne mærke hvordan hans hånd forandrede sig, og da han slap hendes hage og tog hånden til sig, lod hun de sorte øjne glide hen over hans hånd, inden den igen blev normal.
Fascinerende som han bare kunne skifte som han ville, og kontrollere hvilke dele af kroppen han ville ændre. Hun nød at få informationer, det glædede hende og var noget af det eneste som hun rent faktisk kunne glæde sig over.
"det anede jeg slet ikke at der var nogen der kunne" hun hentyde til at han kunne ændre en del af sig, og lade resten være som den var før.
Hun grinte mildt og drillende af hans svar "Well... i det mindste er du gentilemand nok til at du vil betale for det, men du har jo slet ikke drukket op?" hendes stemme var drillende og hun nød en udfordring Du er måske allerede ved at blive beruset?"   kom det flabet fra hende. "ryger du? For jeg træner til lidt luft" og hvilken undskyldning ville i dette tilfælde være bedere, for at komme udenfor.
"jeg skal da også arbejde for alt! Jamen i så fald, så fortæl mig hvad du bliver nød til at have til gengæld før at du kan besvare mit spørgsmål" hun så udfordrende på ham, og virkede lettere overrasket da han lænede sig ind imod hende. Et lille suk undslap hendes læber da han bed hende, og hun bed sig selv i læben. Hun smilede forførende til ham, og vendte sig mere mod ham, hun lænede sig lidt forover og så insisterende på ham. Afventende, nysgerrig om hvad han ville gøre.






//jeg ved ikke hvad der sker med de korte svar xS det må du altså undskylde! //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You think you can catch me? [Angela Morituri] Empty Sv: You think you can catch me? [Angela Morituri]

Indlæg af Sajro Søn 5 Okt 2014 - 16:56

''Spørgsmålet er snart om der er noget der faktisk skræmmer mig stadigt.''

Han grinede som han sagde det, mest fordi han faktisk selv var en smule i tvivl om om der faktisk var noget der stadig skræmte ham, og han håbede det meget seriøst fordi ellers ville det være en smule farligt for ham, frygt var jo en af de ting der ofte holdte folk i live.

''Tro mig jeg kan meget som du troede ingen kunne''

Igen var han flabet og dominant i hans stemme, og der var også den meget milde undertone af noget seksuelt, han betragtede hende roligt som hun spurgte om han var ved at være beruset, og han grinede en smule af hende, og rystede på hovedet han drak resten af hans drik ret hurtigt, og han trak på skuldrende da hun spurgte om han røg.

''Det sker at jeg ryger, men det er meget sjældent og meget sjældent er det almindeligt tobak.''

Han rejste sig dog op, og hev hende med op, ved at svinge en arm om hendes talje, der var virkeligt smal grundet hendes korset. Han førte hende med sig op til baren som de snakkede videre, hvor han bestilte hvad hun havde bestilt tidligere og gav hende den drink. Han var en lille smule beruset men ikke nok til at han ikke kunne tænke logisk, han var bare mere løssluppen.

''Du kan tage mig med hjem hvis du bor tæt på eller tage med mig hjem, og så kan du få lov til at stille spørgsmål, som dog vil koste at du smider tøj.''

Den sidste del omkring tøjet blev først sagt da de var nået udenfor, og han lænede sig ned til hendes øre, og hviskede det til hende, efterfulgt af at han denne gang bed hende lige under kæben i halsen, fordi hun havde jo vist at hun kunne lide at blive bidt de to sidste gange han havde bidt i hende, hvilket han kunne lide.

''Så hvad siger du, er det en aftale siden du jo virker noget så nysgerrig?''

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

You think you can catch me? [Angela Morituri] Empty Sv: You think you can catch me? [Angela Morituri]

Indlæg af Gæst Søn 5 Okt 2014 - 17:22

Hmm han var interesseret nok i hende, hvor fantastisk! Hun smilede ved det han sagde, han måtte jo være bange for noget... en mand som ham havde altid et eller andet at være bange for, hvis ikke han frygtede for ham selv, så andre. Det gjorde de altid, og det var det bedste ved dem. Han virkede som typen der holde af andre, som havde nogen han sørge for eller ligefrem nogle han elskede, noget af det værste. Hun smilede for sig selv dette, men rystede tanken væk da han igen talte.
"jamen jeg tror dig gerne, men jeg må da indrømme, at jeg kræver mere end det lille trick du viste mig" kom det flabet fra hen, hun grinede kort over det han gjorde, med en mild og drillende latter, da han hurtigt slugte resten af det der var i glasset, han skulle på ingen måde undermineres, og det kunne hun lide. Hun løftede det ene øjenbryn "jamen, hvis det ikke er almendelig tobak du ryger, hvad hiver du så ned i lungerne?" hun virkede lidt nysgerrig og udfordrenge "og vigtigst af alt, har du mere af det?"
Et lille støn af overraskelse undslap hendes læber da han hev hende med op, og hun smilede svagt over hans kræfter. Hun fulgte med elegante skridt med ham, og tog imod drinken "hehe jamen du kan jo selv kan jeg se!" kom det drillende fra hende da han gav hende drinken.
Hun skulede udfordrende til ham, og overvejede kort om han mente det han sagde, men nikkede så "nuvel... Jeg bor ikke langt herfra, og hvis jeg endelig skal smide tøjet, vil jeg være på hjemmebane... Men så fortæller du også!" Endnu et lille støn kom fra hende da han bed hende. Hun bed sig i læben og så udfordrende på ham, hvorefter hun tog en tår af den drink som hun havde fået, og begyndte at gå, stadig med hans arm omkring sig.

Efter få minutters gang, et tømt glas, og en dårlig joke var de ankommet til den lille lejlighed. Hun førte sin hånd op til hendes barm, hvor hun hurtigt fandt en nøgle til at låse døren op. Nøglen blev hængt lige inden for døren på en krog ved siden af et par jakker "velkommen" Hun løftede et øjenbryn og gik bagland ind i lejligheden, med blikket rettet imod ham. Lejligheden var ikke ret stor, godt 70 kvadratmeter. Et lille køkken som førte ud i en stue, et badeværelse, som efter krav indeholdt et badekar, og et soveværelse med en stor dobbeltseng. Der var den del skuffer, skabe og reoler men indholdet af dem kunne man jo ikke se. "så vil du have endnu en drink? Eller vil du hellere besvære mit spørgsmål først?" kom det drillende fra hende.
Hun tændte lidt lys, både i køkkenet men smuttede også hurtigt ind og tændte lyset på soveværelset, dette var dog kun den ene natlampe. "eller har du et spørgsmål du skal nå at stille inden jeg bomber dig med spørgsmål? Og hvordan er reglerne helt præcis i den her leg?" det sidste blev sagt meget forførende og udfordrende, hvor langt mon han ville gå.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You think you can catch me? [Angela Morituri] Empty Sv: You think you can catch me? [Angela Morituri]

Indlæg af Sajro Søn 5 Okt 2014 - 17:39

Han smilede drilsk til hende, som hun fortalte at hun ville se mere end hvad han allerede havde vist hende, og det fandt han bare morsomt for at være ærligt, han kunne lide at vise sig bare en smule frem for en kvinde. Han kiggede på hende roligt, som hun spurgte hvad han røg.

''Det er faktisk et godt spørgsmål, men nej jeg har ikke mere af det, og slet ikke med mig.''

Han fulgte efter hende gennem byen til heneds lejlighed, han drak det han havde i glasset på vej hjem til hende, da de nåede hendes lejlighed og hun bød ham velkommen fulgte han med hende indenfor. Han lyttede til hendes første spørgsmål.

''Du har jo lige stillet et spørgsmål så du skal egentligt smide noget tøj, men jeg kan være sød og svare, så vil hellere besvare end drikke.''

Han kiggede på hende, og han tænkte kort over hvordan ahn skulle sætte reglerne op for den her leg, og han kunne lide magten så det var helt klart tydeligt for ham hvordan han havde tænkt sig at sætte reglerne for det.

''Jamen reglerne er at du må stille et spørgsmål , så siger jeg hvor meget tøj du skal smide for at få svaret at høre.''

Han sagde det ikke på nogen måde der inviterede til at han ville have hendes mening om det, men han tilføjede dog også lige en ekstra linje for at give hende en smule også, så det ikke kun var ham der fik noget ud af det.

''Og selvfølgelig hvis jeg stiller dig et spørgsmål, så får du selvfølgelig også lov til at sige hvor meget tøj jeg skal smide for at få svar. Og da du allerede har stillet et spørgsmål så vil jeg svare mod at du smider fra knæene og ned.''

Han startede helt roligt, selvom han vidste det ikke ville tage ret lang tid før han ville gå videre og bede hende smide mere og mere. Han stillede dog også et spørgsmål imens han svarede på hendes spørgsmål.

''Sig mig hvorfor valgte du at opsøge mig i klubben, og jeg holder styr over en gruppe''

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

You think you can catch me? [Angela Morituri] Empty Sv: You think you can catch me? [Angela Morituri]

Indlæg af Gæst Søn 5 Okt 2014 - 17:55

"hmm det er jo nærmest helt skuffende" drillede hun "Så må du jo skylde" hun hentyde til tobakken,

En kort latter kom fra hende, da hun kunne se at han nød den magt der var blevet ham tildelt. "jamen du må såmænd gerne drikke samtidig med at du besvære mine mange spørgsmål" hun gik hen til et skab i køkkenet og tog to glas, dernæst rakte hun mod et andet skab, hvor hun tog en flaske frem. Væsken lignede noget der mindede om whisky, men var brygget på honning og byg. Hun skænkede det og gik tilbage i stuen, hvor hun trak en stol ud med hendes fod, hun placerede glassende på det aflange spidsebord. Hun gik hen foran Sarjo, tog fat omkring hans skolder, og skubbede ham ned i stolen, selv blev hun stående foran ham.
"jamen nu hvor vi har reglerne, så lad os begynde" kom det forførende fra hende.
Hun tog skoene af, eftersom det var det eneste hun havde på fra knæene af og ned, og ventede et svar.
"en gruppe? som i et band eller hvad? kom det drillende fra hende. "Den skal du smide skjorten for" hun smilede og satte sig på hans skød, hun rakte efter drinken og tog lidt af den, men stillede den så igen. Hun ventede på at han ville tage den af men svarede dog
"ingen vil være alene, og man kommer på en bar for at møde folk, og i aften var du den jeg ville møde"

Hun så llidt på ham, velvidende om at hun skulle til at stille 2. spørgsmål uden endnu at have 'betalt' for dem. "Så hvad har du af evner... De fleste varulve kan jo bare forvandle sig, men du kan lidt af gangen, så jeg går ud fra at du kan mere end det hun så nysgerrigt på ham, og ventede på prisen som han ville give. Denne ville nok være dyr, men det kunne hun jo nok klare. Hun nikkede mod hans glas og hævede hendes "prøv... Det smager bedere end det ser ud, og så er det ret så kraftigt" den whisky lignende substans havde hele 76 vol i sig, og hun havde fyldt et stort glas halvt op, så det kunne hurtigt blive en 'sjov' fornøjelse. Hun smilede og drak lidt af hendes, for at vise at man ingen skade tog af det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You think you can catch me? [Angela Morituri] Empty Sv: You think you can catch me? [Angela Morituri]

Indlæg af Sajro Søn 5 Okt 2014 - 18:05

''Lad os nu se om jeg overhovedet har nogen lyst tilbage til at drikke, det kunne jo være jeg hellere bare vil være ædru mens du drikker dig fuld.''

Han grinede drilsk til hende, og han kunne ikke lade være med at tage imod det ene glas hvori der var noget, en lidt ukendt drik, så han drak ikke af det med det samme, men duftede til det da hun sagde at han skulle smide skjorten for at få hendes svar at høre på trods af at hun allerede havde stillet ham endnu et spørgsmål, og han lod det være, svarede hende ikke men tog skjorten af.

''Det er vel en god nok grund, du har heller ikke gjort et dårligt valg kan jeg allerede fortælle dig nu. Og hvis du vil have svar på begge spørgsmål, så skal du smide kjolen for det første spørgsmål og undetøjet for det andet''

Han betragtede hende helt roligt for at se om hun havde tænkt sig at gøre som han havde bedt hende om, og hvis hun gjorde altså smed alt undtaget Korsettet så svarede han på spørgsmålene.

"Lidt større gruppe, faktisk en hel race. Og når det kommer til evner, så ja, jeg kan som enhver anden varulv skifte form til en meget stor og destruktiv form, derudover kan jeg lave et eksoskelet af de materialer jeg rør ved, og jeg er immun overfor psykiske angeb af magisk art.''

Han kigged epå hende nu hvor han havde svaret på hendes spørgsmål, og han tænkte at han hellere måtte stille nogle, også for at hun havde en chance for at bede ham om at smide noget af det tøj han havde på.

''Hvad med dig hvad har du af evner, og hvad arbejder du med?''

Han stillede også to spørgsmål, i en omgang.

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

You think you can catch me? [Angela Morituri] Empty Sv: You think you can catch me? [Angela Morituri]

Indlæg af Gæst Søn 5 Okt 2014 - 18:35

"ha, jamen det styre du helt selv! Glasset skal nok blive tømt, men du går glip af det" men han tog imod, og på trods af at han ikke drak med det samme, og virkede lettere mistænksom omkring det, så det ud til at han ville.
Hun smilede da han tog sin skjorte af, og betragtede hans krop, der var flere tydelige ar, og hun kunne ikke lade vær med at undersøge dem med øjende. Nogle af dem brandsår andre fra spidse redskaber. Hun tog øjende væk fra hans krop og så ham i øjende da han nævnte prisen, igen skulede hun til ham, for at se om han mente det, og det så sådan ud. "hmm du har høje priser" hendes stemme var forførende, og hun rejste sig fra ham i en elegant bevægelse. Hurtigt blev korsettet løsnet lidt, så kjolen kunne hives af i en lang glidende bevægelse, derefter blev det spændt ind igen. Man kunne tydeligt se at hun havde brugt korsetter mange gange eftersom det gik så hurtigt.
Under kjolen havde en stor fyldig barm 'gemt' sig. Hun havde undertøj på som var af blonder og i en mørkerød farve. Hendes hud lingnede mat marmor, og man kunne ikke se nogle ar på hende.
I en glidende og forførende bevægelse blev stropperne fra hendes bh fjernet fra hendes skuldre, hvorefter bh'en fulgte med samme vej. Trusserne røg lideledes af i en sensuel glidende bevægelse, og det hele så meget elegant ud. Hun lænede hovedet på skrå og betragtede ham, mens han svarede.
Hun så undrende på ham "Er du raceleder?" sådan havde hun i al fald forstået det, og først efter hun havde spurgt kom hun i tanke om reglerne, gad vide om det talte som et spørgsmål?
Hmm hans evne var interessant, at få en rustning af hans omgivelser, yderst effektivt.
"hvad sker der så når jeg ikke har mere tøj tilbage?" hun så undrende og udfordrende på ham, og lyttede til hans spørgsmål "puu... det kommer til at koste dig resten af det du har på, bortset fra dine underbukser" hun smilede lettere tilfreds, og betragtede ham. Hun rakte efter en af de to drinkens og tømte glasset. "hvordan bliver man nightcan?" det var efterhånden en del spørgsmål som hun havde stillet, men hun var ikke helt sikker på hvor mange af dem der talte.
hun gik ud fra at han ville betale prisen og svarede derfor "Jeg er læge, vel nærmere kirurg, og øhm jeg har har kontrol over ild... eller. hun gjorde et kort ryk med armen og hendes hånd stod i flammer, men den brande ikke. hun knugede derefter hånden og flammerne gik ud igen. "jeg tror demonstrationen var mere forklarende end jeg " hun smilede kort og betragtede ham fortsat, ventede på at han ville betale hans pris, men også forklare hvordan legen skulle fortsætte. "hmm et spørgsmål mere... hvorfor er du så varm?" han var næsten lige så varm som hende, hvilket var meget usædvanligt for hende, og det gjorde hende lidt nysgerrig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You think you can catch me? [Angela Morituri] Empty Sv: You think you can catch me? [Angela Morituri]

Indlæg af Sajro Søn 5 Okt 2014 - 18:48

Han betragtede hende roligt, og efter han havde duftet til drikken to ghan da også en enkelt slurk af det, detr smagte stærkt men dog også sødt og ret godt. Han smilede roligt til hende, som hun gjorde som han bad hende om, og tog det sidste af hendes tøj af inden han havde svaret på hendes spørgsmål.

Hendes spørgsmål om hvad der nu skete eftersom hun ikke havde mere tilbage satte straks tanker i gang i hans hoved, og han rakt derfor ud og hev hende hen til sig, så hun stod lige foran sig og han betalte så sin pris, og han smed hurtigt tøjet undtaget hans underbukser, og han hev hende så ned at sidde på hans ene knæ.

''Hvordan vi fortsætter jamen nu hvor vi begge stort set er nøgne er der jo kun en naturlig måde at fortsætte det på er der ikke? gøre det mere seksuelt.''

Det sidste var igen ikke så meget et spørgsmål som det tidligere havde været, og han betragtede hende roligt og han var venlig og han besvarede et af hendes spørgsmål før han gav hende prisen for restten af hendes spørgsmål.

''Ja jeg er raceleder, og hvis du vil have svar på resten, så er du nød til at kæle for min krop først.''

Han ventede på at e om hun ville betale prisen, men for at være en smule sød, og han lod hende heller ikke rejse sig, så kyssede han hendes hals, tog en slurk mere og bed hende så op til øret hvor han hviskede drilsk svaret på det med varmen.

''Fordi jeg er Nightcan... Jeg er nærmest en dæmon og varulv i en.''

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

You think you can catch me? [Angela Morituri] Empty Sv: You think you can catch me? [Angela Morituri]

Indlæg af Gæst Søn 5 Okt 2014 - 19:04

Hun smilede tilfreds mens han tog tøjet af, han overholdt også sin del af aftalen. Hun udstødte et lille overrasket støn da han hev hende ned til sig og smilede derefter forførende. Hun lænede igen hovedet på skrå da han forklarede hvordan det skulle fortsætte, han nød helt bestemt at have kontrol over situtationen, og det skulle han bestemt have lov til, så længe det varede.
Hun smilede da han fortalte sin pris, som den dog steg, og hvor valutaen dog faldt. Hun lod en hånd glide ned over hans mave og ned imellem hans ben hvor hun kort nussede hans manddom lidt, men fjernede hurtigt sin hånd. Hun bed ham kælent i nakken og stønnede for ham da han bed hende, hun nussede lige over hans underbuksekant, og lyttede til svaret, men han manglede stadig at svare på hvordan man blev nightcan.
En dæmon inde i en varulv, hvor fascnierende. "hmm har du specielle fordele ved at have en så høj kropstemperatur?" selv havde hun en del fordele ved det, men også ulemper, og gad vide om han også havde? Selv var hun en del varmere end ham, op mod de 56 grader indvendig, men hendes hud var lidt køligere en det."Og har du ulemper ved det?" igen to spørgsmål på en gang, men det var ikke ligefrem fordi hun frygtede prisen. Hendes hånd blev ved med at nusse, og kom af og til drillende længere ned, men aldrig helt, den ene gang som hun havde gjort i starten havde været mest for at pirre ham, så han vidste hvad han gik glip af, og at han måtte svare for at få mere. Det var måske ikke ligefrem til hans fordel, men bestemt til hendes. hun så drillende og afventende på ham, hvor langt turde han egentlig gå? Og hvor meget var han villig til at svare på? Hun nød informationerne som hun blev tildelt, og var nærmest utålmodig omkring svarene, men lod det ikke vise.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You think you can catch me? [Angela Morituri] Empty Sv: You think you can catch me? [Angela Morituri]

Indlæg af Sajro Søn 5 Okt 2014 - 20:48

Han mærkede tydeligt hvordan hendes blik hvilede på ham, som han tog tøjet af og selvom han egentligt kunne lide den følelse så kom der en følelse bagefter han var meget gladere for, følelsen af hendes hænder der først gled ned af hans mave og bryst og ned og rørte ved ham mellem benene selvom det kun var meget meget kort, så var det jo rart, hvilket der ikke var nogen tvivl om når man hørte det dybe men dog nydende suk der slap hans læber.[/color]

''Man bliver Nightcan gennem et ritual som ingen ved hvordan udføres de sidste der kendte tilritualet slog jeg ihjel.''

Det var nydelsen der fik ham til at fortælle det, også ret hurtigt, fordi han bare skulle af med det, han skulle bare se om han ikke kunne få mere nydelse ud af hende, så da hun tog og fortsatte med at stille spørgsmål. Greb han fast i hende og hev hende ned på knæ foran ham, og han kiggede ned på hende med et drilsk og dominant smil.

''Hvis du gør god brug af den mund, og får mig til at komme, så skal jeg nok svare de to spørgsmål.''


Han havde lænet sig frem til hende, og ned så han kunne hviske prisen i hendes øre, han elskede magten lige nu, men han følte lidt han manglede modspil, hvilket var grunden til at han allerede havde spørgsmål klar til hende, for at se hvad hun måske kunne finde på at sætte som pris for ham. Han så hende i øjnene, og han lænede sig frem og hans fingre strøg blidt hen over hendes bryster meget roligt og blidt, mens han afventede at se om hun ville gøre som han havde sagt hun skulle som skulle være prisen.

''Men hvad med dig hvilke fordele og ulemper har du ved selv at være varm."

da han jo sagtens kunne mærke at hun heller ikke ligefrem var kold, og det var jo heller ikke sikkert at det var det samme de havde af fordele og ulemper, fordi han havde det nemt ved kulde og svært ved varme foreksempel.

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

You think you can catch me? [Angela Morituri] Empty Sv: You think you can catch me? [Angela Morituri]

Indlæg af Gæst Søn 5 Okt 2014 - 21:35

Et smil gled hen over de røde læber, da hun så hvor meget han nød det. For hende var det tydeligt at hans hjerne havde flyttet sig et andet sted hen en hvor den plejede at være, og det var nu hun begyndte at vinde. Hendes små drillende bevægelser fortsatte, og måtte vel langsomt begynde at gøre ham vanvittig fordi hendes hånd aldrig kom helt ned.
Et ritual? Hun stoppede kort hendes bevægelser, som når man fanger en dæmon? Hun tvang tanken væk og lyttede til resten af det han sagde "så du er den sidste af slagsen? Men bliver dit afkom ikke også nightcan?" endnu et spørgsmål til ham. Hun kunne mærke på det hurtige svar at han havde lyst til hende.
"uuh" mumlede hun da hun i en fart blev placeret på gulvet, velvidende om hvad det var han ville til at bede om. Hun nappede ham i øret da han bad hende om det, og rejste sig sammen med ham, og fik ham til at sætte sig på stolen. Hun tog fat under hans have og løftede hans hoved, således at det første han ville se var hendes bryster. "men det er der jo intet i for mig?" kom det kælent og drilskt fra hende. Arh arh!... I didn't ask you to do that did i?" hun så drilskt på ham og flyttede sig let tilbage da han strøg hendes bryster. Hun så kort tænksomt på ham, men smilede så "til gengæld får både du og jeg noget ud af at du prøver at tilfredsstille min krop lidt" hun havde jo netop set hvordan han gerne ville røre ved hende, og i stedet for at hun skulle gøre noget, så skulle han gøre det, og han fik endda noget ud af det!
"ulemper, jeg er ikke god med kulde... Til gengæld har langt de fleste gifte ingen effekt på mig, fordi de ikke virker ved min kropstemperatur... din tur til at svare" hun smilede afventende, og så kort hen mod døren til soveværelset, som stod åbent. Ikke at det de lavede ikke kunne fortsætte her, for det var der egentlig noget... 'sjovt'? over. Hendes blik vandrede dog hurtigt tilbage til ham, og gled kort ned imellem hans ben hvor hun tydelig kunne se hvor begejstret han var for legen de havde. Hun smilede kort ved dette "nyder du det?" grinede hun flabet, og lavede et kort nik nedad, hvorefter hun bed sig forførende i læben igen, han skulle nok få modspil hvis det var den han ville have.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You think you can catch me? [Angela Morituri] Empty Sv: You think you can catch me? [Angela Morituri]

Indlæg af Sajro Søn 5 Okt 2014 - 21:51

Han blev en smule overrasket over hendes reaktion over at han satte hende ned på knæ, og derefter rørte ved hendes bryster, han smilede dog bare drillende til hende, og hendes spørgsmål omkring om hans afkom ikke blev Nightcan også, fik ham straks til at tænke i en ny pris.

''Det spørgsmål giver en ny pris.''

Hun hentydede dog også selv til en ny ris hvilket var præcist den han havde haft i tankerne, så da hun sagde at det skulle være ham der tilfredstillede hende istedet for omvendt smilede han bare drillende, og han kunne ikke lade ære med at smilde da hun svarede på spørgsmålet omkring ulemper og fordele for hende ved hendes temperatur.

''Men jeg tror vi har fundet et godt kompromis som vi begge vil kunne nyde og lide?''

Han greb hurtigt fast i hende, efter hun havde spurgt om han nød det og hentydede til hans erigerede lem, som han jo ikke ligefrem kunne skjule trods underbukserne, som han nu havde fast i hende lagde han hende ned på maven på det nærmeste bord, og han holdte hende nede, Han lod sit lem gnide mod hendes underliv, mens han bukkede sig frem og besvarede den ene halvdel af spørgsmålet.

''Jeg er ikke god med varme steder''

Han kunne så ikke længere holde sig tilbage og lod deres leg, blive mere intim og mere seriøs som han lod sig selv glide op i hende, lod sig selv nyde hendes krop, og hende nyde hans, og han sukkede nydende mod hendes øre, og han svarede så på den sidste del af spørgsmålene, hvilket omhandlede hans styrker.

''Jeg er derimod meget god til kolde steder, og det samme med gifte som dig, de fleste påvirker mig ikke, både grundet varmen og min race.''

Han smilede drilsk, som han lige nu bare beevægede sig frem og tilbage i hende med hurtige og ret hårde bevægelser, og hans ene hånd lagde mellem hendes skuldre og holdte hende nede, og den anden holdte i hendes hår og holdte hendes hoved hevet tilbage så han kunne nå hendes øre, som han hviskede i. Han havde jo egentligt et sidste spørgsmål at svare på, hvilket han svarede på imens hans hænder gled fra de to steder de havde været før og om til hendes front hvor de begge begyndte at massere hendes bryster og derefter lege med hendes nipples.

''Og nej det kræver to Nightcans for at afkommet bliver Nightcan.''

Han stønnede engang i mellem grundet bevægelser i hende, da hun jo ikke ligefrem havde en dårlig krop til at tilfredstille en mand, en fordel hun nok havde fra at være dæmon

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

You think you can catch me? [Angela Morituri] Empty Sv: You think you can catch me? [Angela Morituri]

Indlæg af Gæst Man 6 Okt 2014 - 8:38

Hun så drillende på ham da han så ud til at blive overrasket over hendes reaktion. Han ville jo have modspil, og det skulle han helt bestemt have. Hun smilede halvt og drillende da han sagde at det gav en ny pris. Selvfølgelig gjorde det det, han var ved at blive ganske krævende. Et kompromis? Hvad mente han med dette? Og hvad var den nye pris? Spørgsmålende i hendes hoved blev ret hurtigt besvaret af ham. Huh? Hvad lavede han. Det undslap et overrasket støn fra hendes læber, men hun lod ham kaste hende rundt som det nu passede ham.
Hun havde på fornemmelsen hvad det var han nu havde i tankerne, men hun lyttede til hans svar, i stedet for at fokusere på det der foregik.
Et langt dog let sammenbidt støn kom fra hende da han lod sin lem glide ind i hende. Det var ikke ligefrem det hun havde ment, og det kunne nok mærkes på hende, ide hendes krop var lidt anspændt i starten, men hans hånd mellem hendes skulderblade holdt hende nede, og hun slappede hurtigt mere af.
Hun smilede svagt ved den sidste del af svaret, oh jo, hun skulle nok finde en gift der virkede helt fremragende til ham, men det vidste han jo ikke.
Små nydende støn undslap de røde læber, som han bevægede sig, og hun spredte benende lidt mere så han bedere kunne komme til. Et mildt og lavt suk kom fra hende da han hev hende tilbage i håret så hun kunne høre hans svar. Hun bed sig i læben og holdt for en kort stund hendes søn inde, indtil han begyndte at lege med hendes nippels, så listede det sig alligevel frem på trods af at det ikke havde været hensigten. Hun stønnede lavt af nydelse for hendes krop nød det han gjorde.
Hun rettede sig op så de nu begge stod op, og gjorde tegn til at skifte stilling . "Er du så også immun over for sølv?" Spurgte hun midt i det hele, hendes stemme var drillende og udfordrende, for at vise at hun skam havde overskud til mere end det de lavede lige nu. Nærmest opfordrende til at han kunne hæve prisen. Der havde ikke været et eneste spørgsmål fra ham siden han begyndte på hende, og han var vel også ved at være for distraheret til at kunne samle sig om et spørgsmål, og det morede hende faktisk en smugle. Nød han hende virkelig så meget?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You think you can catch me? [Angela Morituri] Empty Sv: You think you can catch me? [Angela Morituri]

Indlæg af Sajro Man 6 Okt 2014 - 8:58

Han kunne høre på hende at hun nød det han gjorde, også selvom hun var meget anspændt til at starte med, men det gjorde ham egentligt ikke noget, ikke så længe at hun faktisk slappede af efterfølgende. Fordi han kunne mærke hvordan hun var blevet overrasket af at han havde valgt at tage hende, så lænede han sig også ned til hendes øre og hviskede drillende i det, mens han på intet tidspunkt stoppede med at bevæge sig.

''Sagde jo jeg var dominant"

Han smilede da han kunne høre hende forsøge at holde sine støn tilbage, men ikke kunne gøre det, are tanken om at hun nød det for meget til at hun kunne stoppe sine egne lyde gjorde ham faktisk bare mere tændt og lysten, hvilket hun ville kunne mærke ved at hans stød blev hurtigere og hårdere.

''Også kun fordi jeg allerede har magten over dig.''

Han snakkede om hendes spørgsmål, og om at han kun ville svare fordi de allerede havde sex, men han lænede sig ned til hendes øre, og hviskede svaret meget drillende i hendes, samtidigt med stillede han hende også et spørgsmål, da hun havde rejst sig op, hev han hendes ryg ind mod hans bryst, og han fortsatte med at bevæge sig i hende, grundet den nye stilling begyndte han at massere hendes bryst med den ene hånd, og med den anden hånd pirrede han ned af hendes mave, og begyndte så at lege med hendes klit imens.

''Ikke immun men holder bedre til det end andre varulve, og sig mig Angela, hvad er din største svaghed og din største styrke?''

Han bed hende ret hårdt i øret, og så ned af halsens højre side og om til hendes nakke.

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

You think you can catch me? [Angela Morituri] Empty Sv: You think you can catch me? [Angela Morituri]

Indlæg af Gæst Man 6 Okt 2014 - 9:23

Hans svar vær flabet, og Angie smilede kort af det. Ja han havde jo sagt han kunne lide at være dominant, og det gjorde egentlig ikke Angie noget, så længe han kunne finde ud af at være det, og ikke var for eftergivende, så skulle han have lov at være det. Der var næsten intet værre end mænd der ikke kunne stå ved hvad de havde sagt, så hun nød det lidt.
Hendes støn blev mere hyppige og lidt højere da han begyndte at bevæge sig hurtigere, hun havde svære og svære ved at holde hendes støn tilbage, og tyede flere gange til at bide sig i læben for ikke at virke for begejstret for det de havde gang i.
Magten over hende? *Oh my good man, you are so vary wrong* tænkte hun og smilede kort over det.
Igen kom der et lidt højere støn da han hev hende ind til sig, hun lukkede kort øjende, men de blev hurtigt åbnet da hans hånd gled ned mod hendes klit. Et lav og kælent skrig kom fra hende da hans hånd nåede sit mål, og hun bukkede let forover i en tvungen bevægelse.
Hun rettede sig op igen og svajede let i ryggen, mens hun lod hendes hoved falde lidt bagover så det støttede halvt på hans skulder. Hun lyttede til informationen som blev hende tildelt, og smilede halvt da han stillede sit spørgsmål.
Disciplin havde hun løst til at sige, men gjorde det ikke. I stedet overvejede hun hvor vidt hun skulle fortælle ham det, eller om hun skulle undgå spørgsmålet "Ild har ingen effekt på mig, det må nok være min største styrke" svarede hun, relativt hurtigt da et støn kom fra hende lige efter. Svagheden? Den var straks værre, og måske ikke den letteste, for slet ikke at snakke om hvor meget hun havde imod at sige det. "jeg er bundet af mit ord" tilføjede hun, hun tænkte kort over det hun havde sagt og fandt det oplagt at spørge ham om det samme, det var der jo også en vis fordel i at vide "Og hvad er så dine? største styrker og svagheder? et halvt støn var klemt ind i sætningen hun valgte at regne med at han ikke havde bemærket det sønderligt og vendte hovedet, i en indbydelse til at kys.


Sidst rettet af Angela Morituri Man 6 Okt 2014 - 9:32, rettet 1 gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You think you can catch me? [Angela Morituri] Empty Sv: You think you can catch me? [Angela Morituri]

Indlæg af Sajro Man 6 Okt 2014 - 9:32

Han smilede drillende til hende, især da han kunne høre hendes kælne skrig, hvilket fik ham til intet andet end at støde hurtigere og hårdere, imens han fortsatte med at pirre hendes klit med hans ene hånd, han var vild med at hun holdte sig selv en smule tilbage, især fordi hun lod til at have en smule svært ved det, han lyttede til hendes største styrke og derefter hendes største svaghed.

''Bundet af dit ord? Det er da yderst interessant.''

Han smilede bare flabet til hende, og da hun bød op til et kys, gled hans læber lidt tættere på hendes, men han kyssede hendes kind istedet, og så ned af halsen, hvor han så bed hende, og med små nap op af halsen til hendes øre, endte han med at hviske drilsk til hende.

''Åhhh, det er en belønning du kan få når jeg er kommet søde.''

Han bed hende drilsk i øreflippen, og for at vise hende både hvor stærk og dominant han var satte han sig ned, og han begyndte med rå styrke at løfte hende op og ned ret hurtigt endda, men hvis hun selv begyndte at bevæge sig ville han igen begynde at lege med hendes klit da hun virkeligt kunne lide det.

"Største styrke er nok min fysiske styrke, hurtighed og generelt krop, hvor min største svaghed nok de folk jeg holder af.''

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

You think you can catch me? [Angela Morituri] Empty Sv: You think you can catch me? [Angela Morituri]

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum