Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
You think you can catch me? [Angela Morituri] - Page 2 EmptyIgår kl. 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
You think you can catch me? [Angela Morituri] - Page 2 EmptyIgår kl. 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
You think you can catch me? [Angela Morituri] - Page 2 EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
You think you can catch me? [Angela Morituri] - Page 2 EmptyMan 29 Apr 2024 - 10:24 af Lori

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
You think you can catch me? [Angela Morituri] - Page 2 EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
You think you can catch me? [Angela Morituri] - Page 2 EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
You think you can catch me? [Angela Morituri] - Page 2 EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
You think you can catch me? [Angela Morituri] - Page 2 EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
You think you can catch me? [Angela Morituri] - Page 2 EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

Mest aktive brugere denne måned
Abigail
You think you can catch me? [Angela Morituri] - Page 2 Voteba13You think you can catch me? [Angela Morituri] - Page 2 Voteba14You think you can catch me? [Angela Morituri] - Page 2 Voteba15 
Edgar
You think you can catch me? [Angela Morituri] - Page 2 Voteba13You think you can catch me? [Angela Morituri] - Page 2 Voteba14You think you can catch me? [Angela Morituri] - Page 2 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164684 indlæg i 8727 emner

You think you can catch me? [Angela Morituri]

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

You think you can catch me? [Angela Morituri] - Page 2 Empty Sv: You think you can catch me? [Angela Morituri]

Indlæg af Gæst Man 6 Okt 2014 - 16:04

Huh? Han nød ligefrem at hun havde lidt problemer med at holde sig tilbage? Igen måtte hun bukke sig lidt fremover da han gav sig til at støde hurtigere, og igen blev hende støn mere hyppige og højere. Hun lod en hånd gå bagover så hun kunne få fat i hans skulder, og lod hendes negle pierce hans hud. Hun greb halvhårdt fat i ham, men regnede ikke rigtig med at han ville sige noget til det. hun lyttede til det han sagde, og forsøgte egentlig at rette hendes koncentration udelukkende mod det. Det var egentlig ikke så fascinerende som det måske løs, nok nærmere en lille byrde, men den havde hun lært at sno sig om.

Hun trak svagt på smilebåndet da hans flabede smil kom frem, men det blev afbrudt af hendes støn. *Fandens* tænkte hun men grinte kort og kælent af ham, da han nægtede hende et kys. I stedet valgte han og bide og nappe hende, og det var ikke fordi hendes krop ikke kunne lide det, og det viste den også. Hun stønnede ham i øret mens hun lyttede til hvad han sagde, og smilede så kort.
Hun lod ham rive hende rundt som det passede hm, og da han begyndte at løfte hende, fandt hun hurtig ud af selv at gøre det, i et ret så hurtigt tempo. Hun stønnede højt, og lod hendes negle ridse ned af hans mave, hvorefter hendes hænder placerede sig bag hendes ryg mens hun svajede i ryggen, derved fik han en fantastisk udsigt. Hun stønnede højt for ham og lyttede til hvad han sagde, da han var færdig lænede hun sig ind over ham og stjal et ellers meget lidenskabeligt kys. Hun smilede for sig selv, for hverken dæmon, varulv eller for den sags skyld vampyr eller andet kunne modstå den gift der var på de røde læber der netop havde mødt hans. Normalt ville giften virke i løbet af et halvt minut, hvorefter den forgiftede ville blive søvnig, langsom til at reagere, og svimmel, og efter et minut eller to ville vedkommende besvime. Hun regnede dog ikke med at det var tilfældet hos ham, den ville virke, og han ville blive svag, svimmel og langsom til at reagere, men om han ville besvime vidste hun ikke.
Hun fortsatte sin færd lidt endnu, for han anede jo ikke hvad der var foregået, men efter godt to minutter rejste hun sig fra ham, og stillede sig foran ham. "Træt?" kom det roligt fra hende, hun tog fat under hans hage, løftede den så hans øjne mødte hendes "Hvad er der galt?" hendes stemme var drillende, og hun lod for nu som om hun ikke helt vidste hvad der foregik.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You think you can catch me? [Angela Morituri] - Page 2 Empty Sv: You think you can catch me? [Angela Morituri]

Indlæg af Sajro Man 6 Okt 2014 - 16:31

Han kunne mærke at hun på et eller andet punkt virkede en smule utålmodig, hvad grunden var til at hun var utålmodig var han dog endnu ikke sikker på, men lige nu troede han at det var fordi hun gerne ville mærke så meget nydelse så muligt, hvilket betød for ham at han skulle gøre det hele mere intenst, så han kunne høre hende skrige kælent igen som tidligere.

Han blev meget overrasket da hun pludseligt fik hendes hoved og krop vendt nok til at hun kunne kysse ham, og han gengældte kysset, men i samme omgang begyndte hans fingre at lege mere intenst med hendes klitoris, samt han rejste sig op, så han stod med hende, og hans stød blev bare hårdere og hårdere, han havde jo sagt det var en præmie for når han kom.

''Jeg synes ikke du lytter til hvad jeg siger.''

Han vidste ikke noget om giften, hvilket var grunden til at han hev hende med ind i sengen, hvor han lagde hende ned, og fortsatte ellers med at tage hende på samme måde, hårdt og brutalt nærmest mens han legede med både hendes klitoris og hendes bryster, han blev dog langsomt mere og mere træt hvilket var meget unormalt for ham, han blev en smule sur på sig selv, så han kæmpede imod efter hun havde spurgt om han var træt, så han fortsatte med hans bevægelser i fem minutter yderligere og kom så, han havde stadig kræfterne til at holde sig i hende, selv hvis hun kæmpede imod.

''Jeg føler mig træt ja... Plejer ellers sagtens at kunne blive ved hele natten... noget er forkert her.''

Han satte sig ned på sengen, og så på hende, han virkede meget forbavset, meget undrende, som om han ikke vidste hvad der foregik, men han var stadig flabet nok til at komme med en drillende kommentar.

''Du behøves da ikke forgifte mig for at udnytte mig.''

Han grinede, men han begyndte at hænge mere og mere, men han lod ikke til at ville falde i søvn eller besvime.

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

You think you can catch me? [Angela Morituri] - Page 2 Empty Sv: You think you can catch me? [Angela Morituri]

Indlæg af Gæst Man 6 Okt 2014 - 17:30

Det havde slet ikke været meningen at det skulle have været gået så langt, og til at starte med virkede det som om at giften slet ikke virkede, men han havde jo sagt at der var en præmie, men hvilken? "jo jeg lytter skam" hendes stemme var drillende, og hun så overrasket på ham da han bar hende med ind i sengen og nærmest kastede hende rundt, han havde stadig overskud til dette, på trods af giften? Hendes ben rystede let af nydelse da han satte farten op og fortsat masserede hendes klitoris, dog kunne hun hurtigt mærke at tempoet ikke var så hurtigt, et kort smil kom frem på hendes læber over det, men det forsvandt hurtigt da han kom. Det havde bestemt ikke været meningen "Det er sikkert bare alkoholen der driller lidt" hun satte sig ved siden af ham og nussede kort hans skulder. "hvad er præmien så?" hun puffede drillende til ham, og ventede et kort stykke tid før hun rejste sig "Jeg går lige ud og vasker mig, du kan bare hvile dig imens" hun betragtede ham kort, og lyttede til hvad han sagde "jo jo, det var skam meget nødvendigt" kom det flabet fra hende, hun rakte kort tunge af ham, men vendte sig så og gik med hurtige og elegante skridt ud på badeværelset. *Det var dog pokkers så udholdende han var* tænkte hun og det havde bestemt ikke været hendes mening at virke som motivation for at han ikke skulle falde om. Hun fik sig hurtigt vasket og trak i et sæt undertøj. Hun fik løsnet korsettet og trak det af, hvorefter hun iførte sig en kort sort løs kjole, der med det rette lys var gennemsigtig. Hendes hænder fumlede i en skuffe, og de fandt adskellige ting som blev puttet i en lille pung, og en enkelt ting blev gemt i bh'en. Derefter gik hun tilbage til ham, og uanset hvad han havde lavet i mellemtiden så fik hun ham lagt ned på sengen, hvis han da ikke allerede lå det. Hun satte sig overskrævs på ham, og placerede pungen over hans hoved. De sorte øjne med den tynde streg omkring øjenæblet lyste kort op, hendes hånd fandt noget i pungen, og hun smilede kort. "Det var slet ikke meningen at du skulle have haft så meget ud af det" hendes stemme var let drillende, og hun jag hurtigt en sprøjte i halsen på ham, og tømte indholdet. Væsken ville normalt lamme ofret, men måske ikke helt ham. Blandingen med den gift han allerede havde fået og det han netop havde fået, ville dog under alle omstændighedder sørge for at han ikke ville kunne gøre den store skade. "Jeg er fuldstændig ligeglad med den enorme sum af en dusør der er på dig, ej heller vil jeg bruge din familie eller nærmeste til noget" hendes stemme var pludselig kold som is. Hun rakte efter pungen og rejste sig så fra ham. "Ser du... Det er udelukkende din race jeg skal bruge" hun smilede koldt og fandt en ny ting i den lille pung, et lille hylster med væske, som hun fyldte sprøjten med. "du behøver skam ikke være nervøs... jeg er læge" og med mindre han gjorde stor modstand, eller fandt på noget så jagede hun også denne sprøjte i benet på ham."ser du... Jeg vil skabe et supervæsen...men de fleste væsner har det ikke gå godt med at blive blandet med andre... ej heller at blive revet fra hinanden og bygget sammen igen... Men du... Du er jo nærmest allerede en blanding... Og ud fra dine ar.. som forresten er frygteligt lappet sammen... Så kan du holde til at blive revet fra hinanden og samlet igen" hun grinede koldt og betragtede ham, han burde snart være ude af stand til at røre sig, men stadig i stand til at lytte til hende. "lidt pinligt at blive fanget med bukserne nede... bogstavelig talt... men bare rolig, jeg er vant til det" hun grinte kort, hvorefter hendes ansigt gled tilbage i en udtryksløs mine.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You think you can catch me? [Angela Morituri] - Page 2 Empty Sv: You think you can catch me? [Angela Morituri]

Indlæg af Sajro Man 6 Okt 2014 - 17:44

Han blev overrasket over hende spørgsmål om hvad præmien var, og fordi hun faktisk blev siddende, smilede han bare drillende til hende, og gav hende hvad han så som hendes præmie hvilket var, at han hurtigt lagde hende ned, og med hans sidste kræfter begyndte han at lege med hendes underliv med hans tunge og læber, men grundet giften kunne han ikke stoppe hende i at rejse sig.

Han lyttede til hendes ord da hun kom tilbage, og satte sig på ham, han lod hende bare gøre det da hun stak en kanyle i halsen på ham, og han grinede til at starte med bare af hendes ord om at han ikke skulle have haft så meget ud af det, som hun åbenbart mente han havde fået.

''Åhhh jeg er vidst ikke den eneste der fik noget ud af det, da du lød til at nyde det mere end du ville?''

Han grinede af hende som hun fortalte at han ikke havde nogen grund til at være nervøs, fordi han var som sagt ikke bange, han fik også fat i træet af sengen, og et lag af træ voksede frem lige der hvor hun stak ham i benet, men det var dog kun til stede i et kvart minut inden det forsvandt og hun kunne få lov til at stikke ham, men han havde hørt nok og han kunne stadig svare, i hvert fald lidt.

''Så er det ikke kun min race, men faktisk mig du har brug for.''

Han så på hende, for at fortælle hende at han altså ikke var standarden for hans race, han var jo virkeligt noget særligt, og grundet han var varulv, så kunne han holde til at blive revet fra hinanden, i forvandlingen blev deres knogler og led revet fra hinanden og brækket. Han morede sig lidt over hendes tale omkring ham og hvad hun skulle bruge ham til. Han var jo sikker på han nok skulle overleve.

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

You think you can catch me? [Angela Morituri] - Page 2 Empty Sv: You think you can catch me? [Angela Morituri]

Indlæg af Gæst Man 6 Okt 2014 - 18:31

Hun blev forbløffet over hans pris, det var ikke det hun havde forventet, og derfor fortsatte hun også som planlagt.

Han var vidst ved at være godt grocky af alle de ting han havde fået, for han lagde nærmest ikke mærke til hvad der foregik omkring ham, og det gjorde det jo blot lettere for hende. Eller måske han stadig var høj på rusen af det de netop havde lavet? Hun lod spekulationerne omkring det ligge, så længe han bare opførte sig sådan ville hun intet problem have.
Hun smilede koldt og roligt til ham, som han satte sig selv i højsædet "hvis du har det bedre med at jeg har brug for dig, så lad os sige det" hun rystede kort på hovedet af ham, og så hans korte forvandling, tålmodigt ventede hun på at giften virkede, og stak derefter giften i ham. "Du skal have af 3 omgange af denne... Det sviger lidt, men du klare den nok" Det var ikke noget der ville påvirke ham med det samme, men senere hen, han skulle nok mærke det. "Det er planen at du skal overleve... Og du skal være min... min kreation... mit mesterværk... så bare rolig... jeg skal nok behandle dig pænt" hun strøg hans kind, og løftede hans arm for at se hvor meget han kunne kontrollere den, og fra hendes synsvinkel var det ikke meget. "vi skal på en lille tur, du og jeg" Hun forlod værelset, iførte sig et par bukser under kjolen, en taske fyldt med rum og en jakke ligeledes fyldt med lommer "Jeg er straks tilbage"

Efter nogen tid kunne lyden af en hestevogn og to mænds stemmer høres. Han er her inde" lød Angies stemme, hun blev siddende på hestevognen, mens de to mænd gik ind i huset. "han er jo nøgen?" det var to robuste mænd, de stod og kiggede lidt på Sajro, "der her føles altså lidt forkert" sagde den anden "tag dig nu sammen, prisen er god, hun vil operere mor gratis, hvis vi holder mund og gør som hun siger" de var brødre, og gik nu igang med opgaven. De viklede lagnet omkring ham og bar ham ud i vognen, låste døren og kastede nøglen til Angie. "husk at hun ikke må spise et døgn forinden, vi ses på torsdag" mændene nikkede, og Angie kørte afsted. Hun måtte køre en enorm omvej end den hun plejede, for hun kom normalt ikke hele vejen med hestevogn, turen tog over 2 timer, hvor hun en enkelt gang holdt stop, for at give han 2 sprøjter, den ene var den ukendte gift, den anden var mere lammelse til ham.
Godt midt i en dal, omgivet af en masse træer, så det var godt gemt, fandt man en ny restaureret hytte, den så knap så primitiv ud som den engang havde gjort og de fleste ting så nye ud, både vinduer og taget var nyt, og døren var tyg med stål på ydersiden.
Alle de 4 vinduer som hytten var udstyret med var mørke, der kom intet lys ud af hytten.
Trådte man ind i denne hytte ville man se et stort træbord med ståloverflade, som var så klinisk ren at det skinnede, ved siden af dette store bord var et mindre bord, det var udstyret med små skuffer og en mindre hylle nederst, dette bord var fyldt med alverdens avancerede redskaber, alle lavede i kirurgisk stål og ikke fra denne verden. Rundt om i lokalet var der fyldt med hylder, hvor de verse krukker, glas og potter, alle fyldt med mærkelige sager, og alle med underlige navne, som kun Angie kendte betydningen på. Der hang diverse urter ned fra loftet, og en stor olielampe i loftet som kunne lyse det hele godt op. Ud over den store lampe, var der adskillige mindre lamper, som stod på underlige fødder omkring det store bord, så man kunne få lys fra enhver vinkel. Der var en ny renoveret vask og en pumpe så rent vand kunne komme ind i huset uden at man skulle gå for at hente dette. I hjørnet stod en lille stol, et bord fyldt op med bøger og journaler og en kakkeloven der var gået ud. For enden af dette rum var der en dør som ledte ind til et mindre rum, hvor der i midlertidig var mørkt og låst indtil.
Angie gjorde holdt mad vognen lige foran døren, hun spændte hesten af, og lukkede den ind i en lille fold bag huset. Herefter gik hun om til ham "Så er vi der, håber du har nydt turen" Med lidt besvær fik hun ham slæbt ind i det mørke hus, han var ikke så stiv i det som han havde været, så hvis han ellers ville kunne han selv støtte lidt, eller gøre en smugle modstand, det ville dog ikke gavne ham.
Hun fik ham bakset op på bordet, viklet ud af lagnet således at han lå nøgen. Hun tændte både kakkeloven og lys, hvorefter hun tog hendes jakke af og iførte sig et læderforklæde, hun skrubbede hendes arme og hænder grundigt, hvorefter en krem der var beregnet til at slå bakterier ihjel blev påført. Derefter vendte hun sig imod ham, og han kunne efterhånden bevæge sig lidt. "Dette er ikke kun noget der sker en gang... det kommer til at ske mange gange... Og du vil gå med til det.... Slap af du kunne jo så godt lide at jeg rørte dig før" Hun tog en stor balje med vand og gav sig til at vaske ham af, imens hun undersøgte ham på alle leder og kanter, tryggede på muskler, prøvede de dovne reflekser der ikke rigtig kunne reagere på grund af giften, og følte efter hans knogler. Hun så sig nødsaget til at vaske hans manddom eftersom den stadig par pre af aftenens leg, om han kunne lide det eller ej var hun ligeglad med. Dernæst blev han smurt ind i samme creme som hun selv havde på hænderne, for at dræbe bakterier.
"Godnat mit væsen" hun smilede koldt, og stak endnu en sprøjte i ham, denne gang med bedøvelse. Endnu en sprøjte blev fyldt og hun stak ham med den underlige gift fra før, han skulle tids nok finde ud af hvad det var.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You think you can catch me? [Angela Morituri] - Page 2 Empty Sv: You think you can catch me? [Angela Morituri]

Indlæg af Sajro Man 6 Okt 2014 - 18:46

''Det sjove bliver når jeg engang bryder fri, fordi det kommer til at ske.''

Hans stemme var trods giften, meget kontant og meget seriøs da han ikke troede på hun kunne slå ham, ingen kunne vinde over ham, det skete ikke, Sakref kunne ikke, så hun kunne heller ikke, han smilede bare roligt, og selvsikkert. Han reagrede ikke på at hun sagde hun skulle noget, og han gjorde heller ikke noget da han blev hentet af de to mænd, og han lod dem bære ham.

''Nååå det er nu ikke turen jeg har nydt.''

Han grinede bare roligt og da hun baksede med at få ham op på bordet, gjorde han intet for at gøre det nemmere for hende, han lod hende selv kæmpe med at få ham på plads, og da hun begyndte at undersøge hans krop, grinede han også en smule af det hun havde sagt med at han jo havde kunnet lide når hun havde rørt ved ham tidligere, og det morede ham. Hun ville lægge mærke til at der stort set ingen fedt var på hans krop, og at hans knogler var meget tykke, meget kraftige, og næsten alle knoglerne havde hvad der mindede om en form for knude fra når de har været brækket grundet forvandlingen.

''Og jeg var vidst ikke den eneste der kunne lide at blive rørt.''

Han snakkede ret godt på trods af giften, og han lod hende bare vaske ham, hellere lade hende tro han var ude af stand til at gøre noget, så han pludseligt kunne bryde fri og gøre gengæld, og da hun stak sprøjter i ham igen, greb han fast om hendes hånd, og hev nålen ud af ham, og han satte sig op, og han så bare på hende, han fik sig rejst op, og tog 4 skridt over imod døren, inden han gled ned på hans knæ.

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

You think you can catch me? [Angela Morituri] - Page 2 Empty Sv: You think you can catch me? [Angela Morituri]

Indlæg af Gæst Man 6 Okt 2014 - 20:46

Hun havde ikke forventet at han ville have hjulpet hende på nogen måde, ej heller at han havde taget det pænt, han kunne fornærme hende alt det han ville, men intet ville det hjælpe. hun rystede på hovedet af ham da han sagde at hun også havde nydt det, men kommenterede det ikke yderligere.

Hun spændte i hendes hånd da han greb fat i den, men gjorde intet andet, hun vidste at bedøvelsen var i ham, og det var kun et spørgsmål om tid før han faldt om. Da han hurtigt igen faldt på knæ rystede hun blot på hovedet af ham,"begge sprøjter er tomme... du burde vide bedere.... jeg hader dobbeltarbejde" Hendes stemme var rolig og kold, og hendes ansigtsudtryk uændret, idet hun igen gav sig til at slæbe ham op på bordet, det tog lidt tid og hun gav sig igen i kast med at rengøre ham. Hvad havde hans pointe været i dette?
hurtigt efter begyndte hun at sætte nåle i ham, hun ændrede hans energiveje, og studerede nøje hvordan hans krop fungerede. Forskellige krukker blev hentet og han blev skåret op med stor præcision, hvorefter forskellige materialer blev enten sprøjtet direkte ind i hans blodbaner, eller bygget omkring nogle af hans muskler, andre ting blev tilføjet omkring eller inde i hans knogler, således at når knoglerne voksede, så voksede materialet også. De forskellige sener, energiveje og andet blev krydset på tværs over de steder hvor der blev tilføjet materialer, dette var så han kunne forbedre hans evne, og det hurtigt. Han kunne nu lave ting ved blot at røre et materiale, i stedet for at han behøvede meget materiale for at lave noget, så behøvede han blot en smugle, noget så stort som en håndflade var nok, hvis det hele ellers gik godt. Hun lod en del nåle sidde i ham, mens hun begyndte at lappe ham sammen igen, et langt og nøjsomt arbejde, men noget hun havde utrolig godt styr på, man ville knap være i stand til at kunne se det efterfølgende.
Han ville nok være øm, og forbløffet over alt det han kunne mærke, for slet ikke at snakke om hvor svært han ville have ved at gå til at starte med, fordi hans energi nu løb anderledes. Til at starte med behøvede han ugentlig akupunktur for at holde det ved lige, men efterhånden ville de vende sig permanent. Hun trådte tilbage fra ham, og betragtede ham i kort tid, før hun pakkede det meste sammen, blodet som han havde mistet blev enten samlet i små glads til prøver, eller skyllet ud i det afløb der var lige under bordet, sammen med det vand hun hældte over ham. Hun lagde en stor hvid skjorte over ham, som ha kunne iføre sig når han vågnede, hvis han altså ønskede det, Derudover havde hun taget hans bukser med fra lejligheden. Mens hun ventede på at han skulle vågne, satte hun sig hen i stolen, foretog enkelte prøver af hans blod, nogle som tog længere tid end andre, og studerede det i et lille mikroskop som hun forsigtigt havde pakket ud af en isoleret æske. Hun undersøgte det længe og grundigt, inden hun hurtigt rejste sig, forsigtigt stillede mikroskopet tilbage i kassen og tog endnu en sprøjte med gift, som hun hurtigt stak i armen på ham, hun tømte den hurtigt, velvidende om at han nok var på nippet til at vågne op.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You think you can catch me? [Angela Morituri] - Page 2 Empty Sv: You think you can catch me? [Angela Morituri]

Indlæg af Sajro Man 6 Okt 2014 - 20:57

''Hvis du hader dobbeltarbejde... Så skulle du... nok have valgt... et nemmere offer.''

Han havde en smule svært ved at tale da han gled hen, han mærkede ikke så meget af det der skete fordi han var gledet hen, og var så langt væk pågrund af alt den gift hun efterhånden havde sprøjtet i ham. Han vågnede ganske langsomt som hun sprøjtede noget mere i armen på ham, og han rev hurtigt nålen ud, inden hun nåede at tømme den helt, og han knækkede den mellem hans fingre, og smed resterne på gulvet. Han satte sig så langsomt op.

''Fandt du så ud af hvad du ville, eller gjort hvad du var interesseret i at få gjort.''

Han vendte sin opmærksomhed imod ham, og hun kunne lige så godt forvente det nu at hun ville få meget sværere ved at holde styr på ham nogensinde igen. Han ville være mere opmærksom på hvilke kanyler eller lignende hun ville have med sig, det betød dog ikke at hun ikke ville få chancen igen, men hun ville ikke få det lige så nemt næste gang.

''Jeg ved ikke hvad du har gjort, men jeg kan lige så godt sige det nu, du får ikke nemt ved at gøre det igen''

Han rejste sig op, og vaklede en smule, før han fandt balancen men han holdte hele tiden øje med hende, så han vidste hun ikke forsøgte på noget, og han havde i hvert fald ikke tænkt sig at lade hende gøre ham noget igen, ikke fordi det som sådan skræmte ham, det kunne vel ikke være værre end så meget andet han havde oplevet.

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

You think you can catch me? [Angela Morituri] - Page 2 Empty Sv: You think you can catch me? [Angela Morituri]

Indlæg af Gæst Man 6 Okt 2014 - 21:12

Hun så roligt på ham da han tog fat i hende og knuste sprøjten, hun samlede blot selve nålen op og placerede den i et lille læderetui, fyldt med en masse andre nåle, der dog var markeret, og pakkede det så af vejen "oh well. i det mindste nåede du at få nok" hun smilede koldt til ham. Offer? hvad mente han dog med offer!?! Han havde på intet tidspunkt været et offer "Så har du på noget tidspunkt følt dig som et offer" hun gik rundt om ham og betragtede ham mens han fandt balancen, det burde være svært for ham at gå, meget svært endda, og hun glædede sig til at se resultatet, om denne stædige mand var for stolt til at vise det, og forsøgte at skjule det, eller om han turde fejle for at lære. "jeg må desværre rette dig, og måske endda skuffe dig" hun tog hendes forklæde af, hvorpå det var lidt blod, så hendes meget feminine krop igen kom til syne. "give me a spin will you?" hendes stemme var let drillende dog også kold. Hun hang forklædet på plads og trådte et par skridt tilbage fra ham så hun kunne læne sig op af muren. "nå ja, hvis du skal vælte virkelig meget rundt eller har tænkt dig at forsøge at påføre mit smerte, så vær venlig at gøre det udenfor... Det bliver sådan et rod" Hun så roligt på ham, som om hun ikke frygtede at han ville angribe hende, hun nikkede en gang med hovedet så han vidste med sikkerhed hvor døren var. "Men prøv du at tage fat i en lille ting, og se hvor meget du kan få ud af den" hun snakkede om hans evne, hentyde til at han skulle afprøve den. Hun ventede på hans reaktion, eller mest af alt hans forsøg, hun ville se hvor vellykket hendes indgreb havde været. Og var nok også lidt nysgerrig over hvad han ville forsøge at gøre ved hende, nu hvor han var ved bevidsthed. "og ja, du har netop væltet alt det tøj ned som jeg ellers havde fundet frem til dig, hvis du er i stor nød af underbukser kan du jo låne et par af mine trusser" hun nikkede mod det tøj der nu lå på gulvet, og igen var hendes stemme let drillende, hun pirrede ham, hun ville så gerne se hvad han kunne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You think you can catch me? [Angela Morituri] - Page 2 Empty Sv: You think you can catch me? [Angela Morituri]

Indlæg af Sajro Man 6 Okt 2014 - 21:28

''Ved ikke hvad det var, men jeg tror du vil lære gennem tid at hvad var nok da du startede ikke er nok længere.''

Hans krop havde en høj regenerativ faktor, og derfor havde gifte eller andre fremmede stoffer heller ikke samme effekt på ham som andre, og deres effekt blev altid svagere og svagere jo flere gange hans krop blev udsat for dem, den gjorde sig hurtigt i stand til bekæmpe forskellige former for fremmede substanser på både godt og ondt.

Han lyttede dog roligt til det hun sagde med offer, og han kommenterede ikke på det. Han lyttede så videre til det med at hun måtte rette of måske endda skuffe ham, men igen han kommenterede ikke på det. Han hørte så det med at han skulle dreje rundt, og han gjorde det hurtigt og roligt, han vaklede en del da han drejede rundt, men han fandt ret hurtigt fodfæstet igen, og så på hende.

''Du burde ikke opfordre til vold.''

Han ignorerede det hun sagde med at han skulle tage en lille genstand og se hvad han kunne få ud af den, istedet gik han over til hende, greb hendes krave og slæbte hende med udenfor, hvor han bare smed hende på jorden, han gjorde det uanset hvad hun gjorde for at kæmpe imod.

''Og for at du ved det, den eneste grund til at jeg nogensinde vil røre din trusser er for at flå dem af din krop, og nyde din krop endnu engang.''

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

You think you can catch me? [Angela Morituri] - Page 2 Empty Sv: You think you can catch me? [Angela Morituri]

Indlæg af Gæst Man 6 Okt 2014 - 21:52

Hmm ærgerligt at han ikke ville prøve det af, men det måtte han jo om, på et tidspunkt skulle han nok få det prøvet, og han ville uanset om han foragtede hende eller ej, kunne lide resultatet. "jeg opfordre skam mere til en fremvisning" hun så roligt på ham, og da han hurtigt trådte tættere på hende, blev hun stående. Hun lod sig trække med, og på trods af kraften i hans stød så landede hun ret så elegant på jorden, uden at komme helt ned at ligge. Well i det mindste var det som han sagde ikke så negativt som hun først havde antaget at han ville være, hun trak på skulderen og lænede sig tilbage på jorden, hendes albuer blev placeret i jorden og hun lænede hovedet let på skrå men hun betragtede ham "du er stadig nøgen" tilføjede hun, og ventede på en reaktion, hvis hun skulle være boksepude for en stund så hun kunne se hvad han kunne gøre, then so be it, men hun skulle se hvad han kunne. Hun havde faktisk forventet meget mere raseri fra ham, og den undrede hende at en varulv af denne art ikke indehold mere vrede, og ikke foragtede hende mere efter det hun netop havde gjort. Måske var han stadig let bedøvet eller bare en smugle beruset af al giften. Hun rejste sig i en rolig bevægelse og betragtede ham ventede tålmodigt på at noget ville ske, måske han endda ville forvandle sig, så hun kunne se hans fulde form. Det var vel den eneste måde hvorpå han kunne få tøj på uden at han skulle have noget hun tilbød, med mindre han havde tænkt sig at løbe igennem den umådelig store skov nøgen? Men det kunne han vel også sagtens? "du er forresten forgiftet, og jeg er en del af modgiften... bare rolig du skal nok få modgift når du trænger til det, og den er meget holdbar, den ville selv virke på mig, med min umådelige høje temperatur, jeg har planer om at holde dig i live, så det er ikke fordi du ikke får modgiften... den er bare ikke permanent, det er min... sikkerhedsforanstaltning" hun var uden mimik og betragtede ham blot, som om der var noget helt forkert ved hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You think you can catch me? [Angela Morituri] - Page 2 Empty Sv: You think you can catch me? [Angela Morituri]

Indlæg af Sajro Man 6 Okt 2014 - 22:03

''Og jeg opfordrer til at du holder mund.''

Han var meget rolig i hans ord, selvom han havde en vrede der ulmede inde i ham., men han valgte bevidst ikke at lade den slippe ud. Han kiggede på hende roligt som hun stadig lagde på jorden, og han grinede lidt over hvordan hun sagde til ham at han var nøgen, og han var egentligt en smule ligeglad med at han var nøgen.

''Og?''

Han kiggede på hende, som hun endnu engang sagde noget mere, denne gang end længere smøre om at hun havde en modgift til hvad end hun havde forgiftet ham med, og han grinede af hendes snak om at det var hendes sikkerhedsforanstalting. Han gik hen til hende, greb fast i hendes hals og løftede hende op.

''Sikkerhed? om det kostede mig mit liv, jeg kan stadig forestille mig at rive dit hoved af dig. Men kan sige dig så meget at så længe min lyst til din krop er større end mit had til dig, så overlever du''

Han kastede hende over i et af de nærmeste træer, ikke så hårdt som han kunne, og hun ville se at hele hans arm havde været forvandlet som han gjorde det og han gik så over imod hende roligt, og med et faktisk drabeligt smil på hans læber. Han løftede hende op af træet igen. Så han kunne se hende i øjnene.

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

You think you can catch me? [Angela Morituri] - Page 2 Empty Sv: You think you can catch me? [Angela Morituri]

Indlæg af Gæst Man 6 Okt 2014 - 22:17

Som han dog kunne, han var alligevel vred? Fantastisk, måske kunne hun endda pirre ham lidt mere, eller måske det ikke var nødvendigt. Hun lagde hovedet en smugle på skrå da han virkede yderst ligeglad med om han var nøgen eller ej "nuvel" kom det kort fra hende, det måtte han jo selv om, det var ikke fordi hun ikke havde opereret på hans nøgne korpus i over en time, så der var ikke ligefrem noget nyt at se.
Han virkede uinteresseret i de informationer som hun gav ham, nok mest af alt fordi vreden blussede op i ham, og det kunne også høres på det næste han valgte at sige "Ville du virkelig spilde dit liv på at stjæle mit?" hun så undrende på ham, men smilede koldt, hvor vrede dog gjorde underværker når det kom til stykket. Selv var hun rolig og fattet og selv da han gjorde tegn til at ville hende noget, flyttede hu sig ikke ud af stedet.
Hun spendte i kroppen og bøjede hovedet let forover da hun blev kastet igennem luften, hendes hænder vendte bagud så hun kunne tage imod, og igen landede hun mere elegant end brutalt, og slog sig ikke synderligt meget. Hun holdt omkring hans arme der løftede hende, og et lille koldt smil sad på hendes læber, mens hun betragtede hvordan han havde forvandlet sin arm.
Det var præcis dette hun ville se, hvordan han styrrede sin nyudrustede krop, og hvor meget kontrol han allerede havde over den, det var imponerende, og endnu engang nød hun informationen som hun blev tildelt.







//nåede det lige xD//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You think you can catch me? [Angela Morituri] - Page 2 Empty Sv: You think you can catch me? [Angela Morituri]

Indlæg af Sajro Tirs 7 Okt 2014 - 8:29

Han var faktisk ved at blive en smule irriteret over hende, mere irriteret end sur endda, han var endnu ikke sikker på hvad det var hun egentligt regnede med at få ud af at have gjort dette ved ham, jo hun ville få ham til at dø, men hvorfor var det så vigtigt for hende? Han forsøgte at forstå hende, men intet ved hende gav nogen mening for ham.

"Hvad får du ud af det her?"

Han morede sig over hendes spørgsmålhan var uenig med hende nemlig, at han ville spilde sit liv på at slå hende ihjel også, han ville ikke spilde sit liv på at dræbe hende, det ville jo være en god ting at gøre, han ville hjælpe resten af verdenen ved det. Ved at fjerne hende, selvom han måtte indrømme at han ikke var sikker på hvor ond hun faktisk var.

''Hvorfor skulle jeg nogensinde lade være med at dræbe dig?''

Han stod med hende op af træet, holdte hende oppe I halsen for at vise hvor stærk han faktisk var, han tog også fast I hende, og slog hende ind mod træet 3 gange hurtigt efter hinanden. Han smed hende så ned på jorden, og placerede sin hæl I nakken på hende og holdte hendes hoved nede I jorden. Han vendte hende dog rundt kort efter, og placerede hans hæl mellem hendes bryster og holdte hende nede sådan istedet, så han kunne se hende I øjnene.

''Jeg er ikke et legetøj, eller en forsøgskanin, og slet ikke ufrivlligt, mit spørgsmål er lidt hvorfor har du dog ikke spurgt mig først om jeg kunne være interesseret I hvad end det er du har gjort?''

Han så på hende, og han morede sig lige nu, ved at have position han havde overfor hende, at han kunne dræbe hende lige nu og her hvis han ville, men han var nød til at lære hende bedre at kende hvis han skulle kunne foretage et ordentligt valg, omkring om hun skulle leve eller ej.

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

You think you can catch me? [Angela Morituri] - Page 2 Empty Sv: You think you can catch me? [Angela Morituri]

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum