Log ind
Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Seneste emner
Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugereDen sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
ikke noget specielt //Lyra//
Side 1 af 1
ikke noget specielt //Lyra//
S: hospitalet Firehope
T: 12.00
O: en hospitals seng, monodorth's anmindelige tøj og nogle blomster sendt annonymt
P: en andmindelig hospitals kittel og en slynge om den ene arm
Monodorth lagde i sengen med sin brækkede arm efter han hoppede af det tag. Han havde gjort det med vilje ellers kunne han komme tæt ind på sit mål. han stod op og tog sit tøj på dog ikke kappen han gik gennem gangene indtil han nåede en syge stue. i mellem tiden havde han stjålet en kittel han gik hend til den fjerneste seng og så ned, en kvinde lå i den, han tog en flaske med gift frem. han dryppede fem dråber ned i vand glasset, det var svært at spore giften på grund af at den ikke havde nogen smag eller lugt. han skyndte sig tilbage og lagde sig igen i sengen på hans stue.
T: 12.00
O: en hospitals seng, monodorth's anmindelige tøj og nogle blomster sendt annonymt
P: en andmindelig hospitals kittel og en slynge om den ene arm
Monodorth lagde i sengen med sin brækkede arm efter han hoppede af det tag. Han havde gjort det med vilje ellers kunne han komme tæt ind på sit mål. han stod op og tog sit tøj på dog ikke kappen han gik gennem gangene indtil han nåede en syge stue. i mellem tiden havde han stjålet en kittel han gik hend til den fjerneste seng og så ned, en kvinde lå i den, han tog en flaske med gift frem. han dryppede fem dråber ned i vand glasset, det var svært at spore giften på grund af at den ikke havde nogen smag eller lugt. han skyndte sig tilbage og lagde sig igen i sengen på hans stue.
Gæst- Gæst
Sv: ikke noget specielt //Lyra//
Lyra kunne ikke huske hvad der var sket igår, den kedelige lugt af sygehus gjorde hende dårlig og gav hende mest lyst til at stikke af. Lyra gispede idet hun så sit flammende hår hænge langs hendes sider hvor var hendes kappe, og hvordan var det lige hun endt her. Lægen der åbende døren smilede svagt idet to andre skikelser kom ind. Hun kunne næsten ikke tro sine engene øjne det var hendes søskende tvillingerne Lily og Lusia, hvor fra de vidste hun var her ver hende en gåde, men bredte glæden sig over at se dem. hun smilede en smule angstrengt alle hendes muskler skreg hver gang hun lavede en bevægelse.
Gæst- Gæst
monodorth havde altid kunne hele hurtigt så den eftermiddag havde hans arm helet sig selv. han gik gennem gangene da han så en læge, han havde altid hadet læger fordi hans mor ville have han skulle være læge han gik op bag ham og brækkede nakken på ham "hvem er nu den underkvalificerede" han trådte over liget ind i stuen. han så to piger sidde ved en tredje pige "wow det her er akavet såå med mindre i tier stille må jeg desværre dræbe jer" han trippede læt med foden "nå hvad siger i"
Gæst- Gæst
Lyra gispede og tvillingerne vendte sig om idet manden faldte til jorden, selvpm lyras krop gjorde ondt rejste hun sig op hendes drage øjne lynede. Hun var tivil om hvad hun ville vælge normal valgte hun at stikke af, men fordi det var gået over uskyldig ville hun ikke trække sig. Det varede ikke længe før hendes søskende var ved hendes side " hvad fanden er du gang" sagde de alle tre på en gang, men lyras stemme var den der emmede mest af vrede..
Gæst- Gæst
han lagde sit kort med en slange der knuste et kranium "mit job" sgade han kort fra hovedet. han så op hans slangelignende ansigt flækkede i et smil "og har lidt sjov samtidig med at jeg gør det" hans metalliske klo skinnede i det svage dags lys hans tunge stak kort varigt ud af munden han spyttede på liget "gid alle læger brænder op i helvede" han så hend på de tre piger "ved i hvor mange af mine missioner de har ødelagt for mig" han trippede med foden " nå hvad bliver det til"
Gæst- Gæst
Lignende emner
» familie er ikke noget man vælger men noget man er - Matt
» Nårh ja doctor… det noget man spiser ikke? //Dr. Trott //
» Der er noget blod, der ikke skal spildes. (Assorian og Camille)
» kom her, jeg har noget at vise dig. Tystys! Der er ikke for alle og enhver...( Alane)
» Øhhh.. ikke fravær, men mindre aktivitet i emner, i noget tid.
» Nårh ja doctor… det noget man spiser ikke? //Dr. Trott //
» Der er noget blod, der ikke skal spildes. (Assorian og Camille)
» kom her, jeg har noget at vise dig. Tystys! Der er ikke for alle og enhver...( Alane)
» Øhhh.. ikke fravær, men mindre aktivitet i emner, i noget tid.
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Igår kl. 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine