Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
Bloody(Sajro) - Page 2 EmptyFre 17 Maj 2024 - 15:06 af Katrina

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
Bloody(Sajro) - Page 2 EmptyFre 17 Maj 2024 - 14:40 af Katrina

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Bloody(Sajro) - Page 2 EmptyFre 17 Maj 2024 - 14:02 af Jake

» A sneaky human, and a metal vampire
Bloody(Sajro) - Page 2 EmptyTors 16 Maj 2024 - 23:48 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Bloody(Sajro) - Page 2 EmptyTirs 14 Maj 2024 - 20:59 af Renata

» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Bloody(Sajro) - Page 2 EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Oh what a circus -Natalie
Bloody(Sajro) - Page 2 EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Bloody(Sajro) - Page 2 EmptySøn 12 Maj 2024 - 20:10 af Taliia

» A most wonderful union - fællesemne
Bloody(Sajro) - Page 2 EmptySøn 12 Maj 2024 - 0:28 af Natalie

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
Bloody(Sajro) - Page 2 Voteba13Bloody(Sajro) - Page 2 Voteba14Bloody(Sajro) - Page 2 Voteba15 
Lori
Bloody(Sajro) - Page 2 Voteba13Bloody(Sajro) - Page 2 Voteba14Bloody(Sajro) - Page 2 Voteba15 
Valentine
Bloody(Sajro) - Page 2 Voteba13Bloody(Sajro) - Page 2 Voteba14Bloody(Sajro) - Page 2 Voteba15 
Natalie
Bloody(Sajro) - Page 2 Voteba13Bloody(Sajro) - Page 2 Voteba14Bloody(Sajro) - Page 2 Voteba15 
Jake
Bloody(Sajro) - Page 2 Voteba13Bloody(Sajro) - Page 2 Voteba14Bloody(Sajro) - Page 2 Voteba15 
Katrina
Bloody(Sajro) - Page 2 Voteba13Bloody(Sajro) - Page 2 Voteba14Bloody(Sajro) - Page 2 Voteba15 
Sean
Bloody(Sajro) - Page 2 Voteba13Bloody(Sajro) - Page 2 Voteba14Bloody(Sajro) - Page 2 Voteba15 
Lenore
Bloody(Sajro) - Page 2 Voteba13Bloody(Sajro) - Page 2 Voteba14Bloody(Sajro) - Page 2 Voteba15 
Renata
Bloody(Sajro) - Page 2 Voteba13Bloody(Sajro) - Page 2 Voteba14Bloody(Sajro) - Page 2 Voteba15 
Taliia
Bloody(Sajro) - Page 2 Voteba13Bloody(Sajro) - Page 2 Voteba14Bloody(Sajro) - Page 2 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164717 indlæg i 8728 emner

Bloody(Sajro)

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Bloody(Sajro) - Page 2 Empty Sv: Bloody(Sajro)

Indlæg af Sajro Lør 11 Jul 2015 - 20:56

Han slap et lille grin, og lagde en arm om skuldrende på hende som de lige nu gik. Han kunne lide følelsen af at være nær hende, det var behageligt at have denne nærvær med hende, hun fik ham jo til at slappe af på en måde han ikke rigtigt havde oplevet længe.

"Jamen så synes jeg da vi siger det er en aftale? Når du er kommet på benene helt igen, så tager jeg dig med op i bjergene, regner jo med at du sagtens tør være alene med mig."

Han smilede bare drilsk til hende, han nød tanken om det, det kunne også ses at både ideen om at være alene med hende oppe i bjergene, og ideen med at jagte hende gennem skovene var noget han også selv var glade for. Han kunne dog ikke bare lade hendes udfordring være, han kunne ikke lade hende sige at han ikke kunne fange hende.

"Jeg vil se frem til at fange dig så Selicity, jeg kan da ikke sige nej til en god jagt"

Han smilede bare kækt, og det kunne ses at han i hvert fald selv troede på at han sagtens kunne fange hende. Han lyttede derefter bare til det hun beskrev omkring hvad en gudfar var, han kiggede på hende undrende og tænkte tilbage.

"Puha, gad sgu egentligt godt at jeg havde haft nogen til at have kunnet støtte mig bedre, så havde jeg måske ikke haft behov for at leve som lejesoldat eller lejemorder"

Han sendte hende et roligt smil, igen ville han jo gerne fortælle lidt om sig selv, han stolede på hende, stolede på at hun ikke ville dele den slags med alle mulige. Han kiggede på hende.

_________________
Varulve Form (Klik for at se):

Bloody(Sajro) - Page 2 Siggy
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum