Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Efterår

Måned | Oktober

Seneste emner
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Bloody in the bed | Jace | xx EmptyFre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper

» Bog klub - idetråd til bøger
Bloody in the bed | Jace | xx EmptyTors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira

» A royal search for knowledge
Bloody in the bed | Jace | xx EmptyTirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata

» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Bloody in the bed | Jace | xx EmptyMan 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria

» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Bloody in the bed | Jace | xx EmptySøn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx

» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Bloody in the bed | Jace | xx EmptyLør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria

» In the Hands of a Demon - Emery
Bloody in the bed | Jace | xx EmptyOns 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery

» Your new home, my little sweetheart
Bloody in the bed | Jace | xx EmptyTirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata

» As if anything would change (Valentine)
Bloody in the bed | Jace | xx EmptySøn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine

Mest aktive brugere denne måned
Juniper
Bloody in the bed | Jace | xx Voteba13Bloody in the bed | Jace | xx Voteba14Bloody in the bed | Jace | xx Voteba15 

Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Victoria

Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner

Bloody in the bed | Jace | xx

Go down

Bloody in the bed | Jace | xx Empty Bloody in the bed | Jace | xx

Indlæg af Gæst Søn 19 Jun 2016 - 18:39

[center]Sted :: En stripklub/bordel.
Vejr :: Det er køligt udenfor, og man kan mærke efteråret er på vej.
Dato :: 7. september 933 - Katia er 514 år.
Tid :: 17.02 i starten - springer til 20.30 senere i startindlægget.
Omgivelser :: En ugenkendelig lugt af forskellige alkohol varianter. Der er dæmpet belysning. Der er en scene samt små runde borde omkring scenen. På scenen er der plantet en stang for enden.
Emnepartner :: [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]

Katia sad ude bagved. Tiden tikkede af sted, og selvom der var flere timer til hendes første show, sad hun alligevel foran spejlet og gjorde sig klar. Hun var ikke ligefrem glad for hendes situation, men hun var også begyndt at lægge planer. Hun havde været der i over 200 år nu. Hun ville ikke bruge mere tid som nogens slave. Katia lænede sig frem mod spejlet, så hun bedre kunne se hendes ansigt. Hun lagde sin makeup og rejste sig. Hendes beklædning bestod kun af undertøj, men hun ville tage et par beklædningsdele mere på når hun skulle i gang med showet. Hun trak en kort morgenkåbe på, der kun gik hende til midt på lårene. Der var ikke noget beklædning der dækkede særlig meget af kroppen. Hun bevægede sig ud i baren og fik sig en snak med bartenderne der var ved at stille op. Hun stillede sig på tæer så hun kunne se nærmere på en ny flaske alkohol. Meget mere spændende blev hendes liv ikke. Det afslørede mere af hendes krop, og fristede ejeren af klubben, John Sky. Det var navnet han gik under, men Katia og et par andre piger, mistænkte det var et dæknavn. At han i virkeligheden hed noget helt andet.

Han lagde en hånd på hendes hofte og stillede sig tæt op ad hende. ”Jeg vidste de kåber var en god investering,” Katia væmmedes, men skjulte det. Hun havde erfaret, det var bedst at tale ham efter munden og gøre som han sagde. Ellers endte tingene ofte galt. ”Le Reina og jeg er på mit kontor.” Han tog Katias hånd og førte hende ind på hans kontor. Hun havde spurgt da hun lige kom, hvorfor hun ikke kunne kalde sig selv Katia, han besvarede det vagt med, at der var titler der passede til pigernes rang. Le Reina var toppen når det kom til pigerne. Det betød dronning, havde han sagt. Hun stod med løftet hage foran ham, som han sad på en stol med et smil der skulle være charmerende, men på ham bare så vammelt ud. ”Du ved jeg ikke kan lide at vente Le Reina. Underhold mig.” Katia var modig, ifølge de andre piger. Hun var den eneste der sagde John imod. Men hun var også den der bedst kunne holde til hans behandling. Flertallet af de andre piger var mennesker eller shapeshiftere. De var ikke nær udholdende som hende selv.

”Nej,” lød det tonløst fra hende. Det fik vreden frem i John. Han varede op og gav hende en lussing. Hun drejede hovedet grundet kraften, men så hurtigt på ham igen. I hendes mundvige, hang der en dråbe af blod. ”Jeg ejer dig Le Reina. Modsig mig ikke, eller du vil blive kasseret.” Hans trusler gled af hende. Hun vidste, mange kom for hendes show. Uden hende, ville han forretning gå uden om og hjem. Han havde brug for hende, ikke omvendt. ”Gå ud og gør dig klar. Jeg straffer dig i aften.” John var kreativ når det kom til hans ’straffe’, man vidste aldrig hvad han kunne finde på.  Katia gjorde som han sagde og gik om bagved, så hun kunne fjernet blodet og ordnet hår, makeup og alt andet der skulle være klar.
Katias show var det næste på tidsplanen. Hun stod bag scenen klar til at indtage scenen. Hun vidste klokken var et par minutter i halv ni. Der var ganske rigtigt ingen solure - hvilket heller ikke ville fungere indenfor - men rutinen var så velkendt for hende, at hun vidste lige præcis hvornår pigen før hende trådte af scenen, og hvornår Katia trådte på.

Hun trådte op på scenen og blev mødt med jublen fra det mandlige publikum. Der var en del faste kunder, der var begejstret for hende. At hun var succubus, hjalp også en del på det. Hun var sensuel i hendes bevægelser. Hun gik ned af scenen med hendes hofter der svingede sig fra side til side. Hun smed en gennemsigtig silketrøje og kastede den ud til en af mændene, før hun kun iført undertøj og høje hæle gik i gang med stangen. Hun drejede sig om den på erfaren vis. Showet varede godt en halv time, hvor hun kom ud til mændene og gav dem et personligt show. Da hun trådte af, vidste hun hvad der ventede. Måske den eneste fordel ved hendes slaveri. Hun var ikke nød til selv at finde mad. Det blev placeret på et sølvfad. Katia trak atter i den lille kåbe og mødte John ved baren, hvor de fik deres næste opgave, der så repræsenterede den prostitueret del af deres ”arbejde”

Sidst rettet af Katia Tirs 21 Jun 2016 - 20:42, rettet 1 gang

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Bloody in the bed | Jace | xx Empty Sv: Bloody in the bed | Jace | xx

Indlæg af Gæst Søn 19 Jun 2016 - 19:39

P [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]
”Jace Jace, er du der kom on, JACE” Jace åbnet svagt hans øjne, hvorefter han så hen på hans kammerat. ”Jeg håber for din skyld Avan, at du ikke bare prøvet og vække mig uden nogen grund.” Avan så forvirret på ham, hvorefter Jace kiggede på ham. ”Det er fordi Jake har fortalte mig at jeg skulle gi dig, besked på og møde ham på bordellet her i Firewood, hvorfor aner jeg ikke man han lød til og ville gi dig noget og som du ved man skal ikke holde ham hen.” Jace sukkede svagt, hvorefter han rejste sig op og fik hans tøj på, ”hvis det her er en anden ting i stedet for min fucking betaling, slår jeg ham personligt ihjel så snart vi når til at tag over som der jo sker før eller siden han er blevet alt for gammel.” Jace bevægede sig videre mens han så Avan følge med ham, da han endelig nået Bordellet var klokken omkring 20,00. Jace gik ind lige tids nok til og se the show der skete stopper, hvorefter han bevægede sig hen mod hans leder han ville os myrde den mand der ejet dette sted han var nemlig alt for gammel efter hans mening. Jace gik ind til et lille suite, hvor hans leder var sammen med ejeren af selve stedet. Jace kom ind, hvorefter Jake banket på stolene ved siden af sig.

Jace sende ham et svagt smil, hvorefter han inde i bare havde lyst til og myrde ham. Men det ville ske engang. *Nyd din position så længe den vare Jake, jeg myrde dig når vi ikke har behov for dig længere dine dage er talte.* ”Sæt dig ned Jace var det ikke eller the black blade.” Jace smilede svagt til ham der ejet stedet, han skulle nok spille med på deres lille leg. Jace sætte sig ned og så over på ham, ”Jake har talte meget godt om dig og dit ry kom os i forvejen.” Jace sætte sig i stolene, hvorefter der begynde og blive snakket om de forskelige slags opgaver og, om hvad Jace betaling skulle være.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 19 Jun 2016 - 20:12

Katia så til da en yngre mand kom gående med en anden mand. Det var dog den yngre mand med det lyse hår, der fangede hendes interesse. Hvorfor var hun ikke helt klar over. Han havde bare noget over sig, der fik hendes interesse. Hun havde også set ham under showet, men først nu kunne hun rigtigt se ham. Sammen med den anden mand og John gik de ind på hans kontor. Hun blev stående og så mod døren. Hun svarede kun pigerne, når de talte direkte til hende. Hun var langt mere interesseret i hvad der foregik bag døren.

John så på de to kunder, Jake kendte han. Jace havde han kun hørt om. Men han kunne forstille sig, flere af pigerne fandt den flotte mand interessant. ”Jeg har snakket med Jake. Vi er kommet frem til et arrangement. Du kan få frit valg mellem mine piger som betaling for dit arbejde. Dette vil inkludere en aften, hvor du er herre over hende. Du kan selv bestemme hvad du vil gøre. Men jeg beskytter mine investeringer. Så intet mord eller alvorlige skader.” Han så på Jake da han sagde det sidste. Han ville sikre sig det talte for alle af Jakes mænd der skulle komme forbi. ”Lad os få dem herind.”

Katia trådte ind på kontoret med fire andre piger bag sig. De var 9 i alt, men de sidste fire havde gang i andre sager. Hun kunne stadig ikke fjerne blikket fra ham. Det virkede ikke som han faktisk gad være der. Det styrede han også selv. Det var bare sjældent man så det. Det var trods alt et bordel, man kom der som regel hvis man havde interesse for kvinder. Hun så på John, der igen så på pigerne med hans vamle smil. Han rejste sig op og stillede sig ved Katia. ”Her har vi La Reina. Hun er den meste populære ved vores kunder.” Han gik videre til den næste pige. Hun var køn, det så ud til hun var fra en rig familie. Hun havde porcelænshud, rødt hår og grønne øjne. ”La Belle.” Den næste var lys håret med blå øjne. Hun havde ikke nær så fin hud som Katia og den rødhårede, men hun var stadig en køn pige. ”La Ruba.” Han forsatte sådan, og kom igennem høje og lave, mørkhårede og lyshårede. Der var noget for enhver smag. De var alle meget forskellige.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 19 Jun 2016 - 22:39

Jace lyttet til dem, hvorefter han så hen på hans chef, man kunne se at det her var, hvad Jace fik og så ville han få en lille betaling efter. ”Det er det tilbud der er Jace, ellers vil du bare få normal penge og ikke, hvad du havde gjorde dig fortjente til.” Jace så over på ham, hvorefter han sukket, det her var ikke den betaling han havde håbet på men det var den hånd han var blevet givet. Jace øjne blive fanget af den kvinde som, havde kigget på ham siden han var kommet ind han, havde lagt mærke til det bagefter da det var at de lige kom ind. Der var flere kvinder som fangede hans blik, og hvis han havde været til rødhåret havde han helt klart valgte en af de andre. Jace så over på John og stoppet ham med hans hånd, inden han kom igennem mere end tre.
"Jeg vælger La Reina, du kan godt føre de andre væk og jeg tag et af de bedste steder for i nat med hende.” Lød det svagt fra Jace af, hvorefter han så hen på hende igen. John kiggede hurtigt på Jake, hvorefter han gav Jace nøglen da Jake havde nikket, hvorefter John sammen med Jake gik ud for at nyde de andre kvinder.

Jace bandet svagt da de endelig var gået. Hvorefter han sende et svagt smil til hende, ”La Reina, er ikke dit rigtig navn er det, hvad er dit rigtige navn jeg siger det ikke videre til alle andre, jeg vil bare godt vide, den kvinde som skal underholde mig i nat, hvad hun hedder.” Jace sende hende et oprigtigt smil, hvorefter han så på hende, ”hvordan du underholder mig er helt op til dig.” Lød det ganske charmerene fra Jace af, hvorefter han gik hen og tog noget whisky fra Johns kontor han, vidste at de ikke ville gøre ham noget, mere fordi hans kontakter og fordi, han var så god til hans job.

Jace tog derefter et æble og sætte sig ned igen, de kunne lige så godt lære hinanden og kende, hvis de skulle dele seng denne nat.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 19 Jun 2016 - 22:56

Katia var normalt ligeglad om hun blev valgt eller ej i situation som den. Men lige med ham her, ønskede hun at blive valgt. Hun havde på fornemmelsen, det kunne være en god idé at have ham som allieret. Hvis hun nogensinde skulle ud fra Johns greb, fik hun brug for hjælp. Lige så snart hun havde lagt et blik på denne mand, var hun sikker på han kunne hjælpe. Kald det en kvindes intuition. Katia bøjede hovedet af respekt da han valgte hende. Hun havde ikke gjort det i starten, selvom det var blevet forklaret det var en af reglerne. Men efter en masse forskellige straffe, fandt hun ud af, det bukkede hoved var bedre end de straffe John fandt på. Hun blev stående hvor hun stod. Hun var mere eller mindre hans slave for natten. Han kunne kommandere hende, bruge hende, udnytte hende. Hun var et objekt, ikke et levende menneske.

”Le Reina er det navn jeg hedder på jobbet.” Hun så det på ingen måde som et job, men det var sådan mange andre så det. Men siden han spurgte, kunne hun lige så godt afsløre sit rigtige navn. ”Katia,” sagde hun dæmpet. Det var ikke velset, man brugte sit rigtige navn hos kunderne. ”Sådan fungerer det ikke. Det er din nat. Du kan bestemme hvad der skal foregå.” Hun stod rank og så kun på ham, når han talte til hende. Endnu en regel de havde. De fokuserede meget på respekt. Katia havde allerede været respektløs nok for i dag. At udfordre skæbnen var bare dumdristigt, og det var nok det sidste hun var. Hun besluttede sig alligevel for, reglerne ikke var så vigtige. Han var ikke den traditionelle kunde. Han ville garanteret ikke være kommet, hvis ikke det var hans belønning.

Katia satte sig i stolen over for ham og drejede hovedet en anelse, mens hun så nærmere på ham. ”Jeg bryder reglerne. Jeg vil sætte pris på, du ikke taler højt om det.” Forhåbentlig gik han med til det. Men lige med ham her, ville hun være personlig fremfor professionel. ”Lad os gøre det ordentligt.” Hun rakte hånden frem imod ham. ”Katia.” Forhåbentlig, kunne hun også få et navn ud af ham på den måde.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 19 Jun 2016 - 23:20

Jace sukkede, hvorfor var kvindene herfra så kedelig. Han så på hende da hun sagde at det var op til ham, han havde lige givet hende frie tøjler. Da hun endelig sætte sig ned så Jace over på hende, hvorefter han smilede svagt til hende igen, ”Jace og det er fint Katia intet komme ud fra dette rum, eller vores lille rum, men hvis jeg skal fortælle hvad jeg vil ha som du siger har jeg kun en ting og sige overaske mig,” lød det svagt fra Jace af, hvorefter han trykket hendes hånd og sætte sig tilbage i hans stol igen.

Hvis der var noget der skulle ske denne nat, ville han gerne blive overasket, hvilket var meget enkelt fra hans egen mening. Jace blinket svagt til hende og, hælde noget og drikke op igen. Denne kvinde var særlig det var der ingen tvivl om. Han forventet hun kunne gøre noget for ham som hun os selv ville kunne lige.

Men jeg har kun to regler røre ikke mit blod okay, jeg er ikke lige frem den person som vil gi blod ud, den anden ting er overaske mig, gør hvad du selv vil det er mine regler.” Jace tog glasset med whisky over til sig igen, hvorefter han tømte glasset igen og hælde noget op igen, han hælde os et glas op til hende, hvorefter han gav hende det. Katia skulle ikke tro han bare så hende som et objekt og derfor behandlet han hende som om de var lige selv om de ikke var ude for disse døre. Jace tog en til slurk af den, og studeret hende, imens hun var noget særligt helt sikkert og den måde hun, havde set på ham havde os gjorde han var meget fanget af hende, hvorfor havde hun holde øje med ham, det måtte han finde ud

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 19 Jun 2016 - 23:44

Katias egen mening var lig med Jaces. Det var også grunden til, hun foretræk at vælge sine elskere selv. Men det havde ikke været muligt i mange år. Nu måtte hun bare tage hvad hun kunne. Selvom Jace ikke lige var på hendes menu. Han ville gerne overraskes. Det var hendes specialitet. Hun havde skjulte talenter, som kun få kendte til. Talenter hun dyrkede i smug. Hun tog sin hånd til sig og lagde den på hendes knæ. Hun så på ham, prøvede at afgøre hvad han var til. Det var ikke altid let at afgøre, men mange var rimelig åbne omkring det. Ganske enkelt, fordi de ikke vidste de behøvede at skjule det. Men Katia kunne se det. Man kunne vel sige, det var ligesom at dufte mad før måltidet.

Han havde regler. Det var fair nok. Men den første kunne ikke overholde. Hun måtte bare gøre det i skjul, så han ikke opdagede det. Men hvis hun skulle samarbejde med ham, skulle hun bruge hans blod. ”Forstået.” Hun tog imod glasset og tømte hurtigt indholdet. Okay, hun måtte hellere komme i gang med at overraske. Hun rejste sig op, hendes bevægelser var sensuelle og det var tydeligt, hun havde god kontrol over hendes krop. Hun stillede sig bag ham og lænede sig ind over ham, så hendes ene arm lå ned over hans skulder og den anden på stolens armlæn. ”Jeg kunne ikke få øjnene fra dig? Lagde du mærke til det?” Hendes ånde var varm, og hendes stemme hviskende, da hun trods alt holdt hovedet lige ved hans øre. ”Jeg ved ikke hvorfor. Du er special.” Det var noget hun sagtens kunne sige til alle, og hun havde da også brugt den før. Men lige i det tilfælde, mente hun det. Han bar på noget i ham, som var ligesom en magnet for hende.

”Du vil ikke være her.” Hun havde observeret ham, analyseret ham. ”Hvorfor er du her?” Hånden på armlænet flyttede sig op til hans kæbe, så hun blidt kunne flytte hans hoved, medmindre han gjorde modstand. Hun var nysgerrig omkring ham. Hun blev nød til at stabilisere en kontakt med ham. Der var en metode, der gjorde folk tætte. Forholdet mellem jæger og offer kunne være mere intimt end noget andet. Hun ville udnytte det, for selvom hun ikke ville føde på ham, kunne hun stadig tage en duft af hvad han kan tilbyde. Hun lod hendes læber møde hans i et intimt kys. Det var lidenskabeligt og ømt på samme tid. Hun var bestemt ikke en dårlig kysser, og det var en fordel herinde. Hun lukkede øjnene og prikkede til hendes mad, til hans sjæl. Hun kunne ikke spise af den endnu. Det kunne først ske når hun havde sammenleje med nogen, men man kan altid lege lidt med maden. Hun brød kysset og rejste sig op igen. ”Mmh.. Meget special,” mumlede hun da hun trådte væk fra stolen. Selvom hun havde fået en smagsprøve af hvem han var, nærede nysgerrigheden stadig i hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 20 Jun 2016 - 0:15

Jace smilede da hun rejste sig op og gik i gang han kiggede efter hende da hun bevægede sig om bag ham, hvorefter han mærket hendes arme og hænder røre ham. Der var dog en ting som virkelig fik fat på ham og det var da, han kunne mærke hendes ånde, inde i hans venstre øre. Jace nikkede da hun begyndte og snakke normalt var han van til og ha kontrollen men her var det hende, der havde det. Den måde, hvor på hendes ånde , kom forbi hans øre og kunne mærkes i hans krop og på hans seksuel reaktion. Jace begynde lige så stille og ryste hans krop begynde og hungre efter hende, selv om han ikke kende hende, men han ville helst ikke vise det det handlede bare om han ikke ville vise sig svag på nogen punkter. Da han hørte hende tale videre om det kunne han på en måde, høre hun faktisk mente det. Jace mærket kort efter hendes hånd da hun rejste hans ansigt op til hende, i det samme deres læber mødtes i et intimt kys kyssede han med, han lukket svagt hans egene øjne og kunne svagt mærke hendes sjæle den var så særlig og så mørke som hans egen. Helt sikkert en dæmon, hun var helt sikkert særlig. Han så på hende, hvorefter han prøvede og finde ud af, hvordan han skulle forklare sig, men behøvet han det, hvad havde hun fortalte ham som han ikke vidste.

”Det er min hemmelighed,"lød det svagt fra Jace, hvorefter han rejste sig op og tømte et til flaske whisky, ” måske engang i fremtiden, vil jeg fortælle dig, hvad jeg lavet her. ” Lød det drillende fra Jace, hvorefter han sætte sig ned igen md noget og drikke., der var ingen grund til og fortælle hende det i nu, hvis han stadig ku modstå hende lidt. Han prøvet dog og undgå og vise hende, hvor stor påvirkning hun havde haft på ha lige nu.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 20 Jun 2016 - 0:40

Katia havde en forventning om, de fleste blev påvirket af hende. Det var i sjældne tilfælde, folk havde viljen til at modstå hende. Det kunne godt være de ikke altid viste hvad de ville, men for det meste ville de alligevel. Hun lod ham nyde hendes berøringer, hendes kys. Det var ikke meget han fik, men det var en smagsprøve. Katia satte sig ned igen og skænkede sig selv endnu et glas whiskey. Hun var ikke længere den prostitueret, hende man kunne leje for en nat. Hun var sig selv. Den dominerende hunløve, der elegant kontrollerede savannen. For selvom John var den officielle ejer af stedet, havde hun også magt. Det var noget hun udnytte i ny og næ, men hendes fokus lå ikke på John eller på det der omringede dem. Det lå på Jace, på hans hemmeligheder. Han ville ikke fortælle det. Det kunne hun godt respektere. Måske var det også bedst med nogle hemmeligheder. Det gjorde tingene interessante.

”Du behøver ikke at fortælle mig noget.” Hun tog en tår af whiskeyen, og lod det ene ben ligge sig over det andet, det gjorde hendes kåbe krøb op og afslørede en hel del af hendes lår. Hun holdt glasset i hendes hånd, og lod det svejse frem og tilbage i hendes hånd, så væsken nær sprang over glassets kant flere gange. ”Hemmeligheder kan skabe gnister. Hvad er det sjove ved, at vide alt om alle andre.” Hun havde da også nogle hemmeligheder, hun ikke havde planer om at fortælle nogen. På trods af hun ikke kendte noget til hans alder, kunne hun godt se han var gammel. Det var tydeligt i hans øjne. Han havde set en masse, oplevet en masse. Ligesom hende selv. Hendes mørke øjne søgte hans. Hun måtte overraske ham igen. Hun var ikke sikker på, hendes tidligere handlinger var nok. Men at springe på ham var en kliché. Selvom hun ikke ville have noget imod det, var det bare kedeligt og på ingen måde overraskende.

Hun stillede glasset fra sig og stiller sig foran ham. Hendes blik var vurderende, overvejende. Hendes næste træk var afgørende, for om hans interesse ville blev vedligeholdt. Hun fandt møder med typer som Jace langt mere underholdende, fordi hun netop måtte udfordre sig selv. Det var ikke svært at få en fyr med i seng, men at forføre ham inden krævede som regel lidt mere. Det var sjovere. Hun foretrak at andre spurgte hende om hun ville med i seng, fremfor selv at foreslå det. ”Jeg tror du er her af en grund.” Det havde hun tænkt fra starten. Han var noget særligt, han var der for at hjælpe hende. Det var hun ikke i tvivl om. Spørgsmålet var bare hvordan. Kunne hun overtale ham, eller blev hun nød til at bruge hendes evne?

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 21 Jun 2016 - 2:42

Jace mærket hans egen pulse stige, hvordan hans krop hungrede efter og være sammen med Katia, hvordan han bare ville ha hende. Jace prøvede og bekæmpe den trang men det var sikkert helt klart og kunne se på ham, hvordan hans krop ville ha hende. Normalt havde han kontrol over alt, men lige nu lige her. Var han faktisk under hendes kontrol han kunne sikkert kæmpede sig fri, hvis han ville men lige nu så han ingen grund. Da han så hende lægge sine bene over kryds så kåben gled mere op så han længeses fuldt på hende. Han hørte knap nok efter, hvad hun sagde han vidste bare at han måtte ha noget af hende, hvis hun da selv ville. ”Katia, eller La Reina hvad, du helst vil kaldes jeg tænkte på om de ville underholde mig med noget dans.”

Man kunne se og høre på Jace at hans krop skreg efter hende og dette var den mest skjulte måde han kunne sige det på, hvis hun ikke ville måtte han igen prøve og kæmpe sig igennem hendes kontrol over ham for det var ikke noget han kunne lide, det var det helt sikkert ikke eller måske kunne han han anede det ikke denne kvinde kunne bare styre ham så let som ingen ting.

Jace øjne var bare fanget af hende og da svaret ha hende endelig på det sidste hun havde, sagt før ” jeg tror du er her af en grund.” Så Jace på hende, ”hvad mener du med det.” Hans stemme var mystisk så hun ikke kunne regne ud, hvad han mente men hans krop på den anden side var stadig helt og fast på vej over i hendes verden om han ville det eller ej. Han smed hans Jakke da det pludselig var blive alt for varmt og ha den på sig, hvorefter han så over på hende igen ventet på hendes træk.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 21 Jun 2016 - 2:57

Katia nød hvordan hun havde ham om hendes lillefinger. På trods af han var kunden, tillod han stadig hun havde sin magt i deres udveksling af ord og handlinger. Det var sådan man fik tændt op i hende. Hun var ikke kræsen, men det var bare sjovere med lidt forspil. Og det var jo hvad det var. Deres kroppe blev varmet op til det der var i vente. Hun så på ham, da han bad hende om en danse. Selvfølgelig ville hun danse for ham. ”Kald mig hvad du vil,” svarede hun som hun trådte nærmere. Hun lod hendes ene hånd hvile mod hans brystkasse, mens hun passerede rundt om hans ryg og side, inden hun atter stod foran ham. Hun lod nu hendes hænder hvile på indersiden af hans knæ, inden hun skubbede til dem, så de blev spredt fra hinanden, hun førte sin overkrop op ad ham, men holdt sig altid et par centimeter mellem dem. Blot for at holde længslen kørende.

Det var måske ikke til at se, men Katia længtes også. Hun havde lyst til ham. Det var ikke en ting der betød noget i det arbejde hun gjorde, men det betød noget for hende, fordi det ikke skete tit. Hun drejede sig rundt, og lagde hendes hænder på hans overarme, mens hun bevægede sig op og ned mellem hans ben, stadig uden at berøre, men lige nok til han kunne fornemme hun havde været der. ”Nogle ting sker af en grund. Jeg tror det var meningen vi skulle mødes. Om jeg har ret, må fremtiden vise.” Hun havde en god fornemmelse af ham. Hun var sikker på, han ville hjælpe hende. Selv hvis der gik mange år, håbede hun han ville huske hende og hjælpe hende. For hun vidste, hun ikke kunne slippe fri alene.

Katia rejste sig langsomt, og fjernede hænderne fra hans knæ. Hendes krop udviste små tegn på hendes tiltrækning imod ham. Ikke nogle de fleste ville opfange, men de var der. Hun lænede sin indover ham og lagde en hånd imod siden af hans hals, hendes læber lå tæt på hans, og berørte dem i lette strejf som ord formede sig hen over hendes læber. ”Er du klar til at flytte festen til et værelse?” Hun vidste John ikke ville blive glad, hvis der skete for meget på hans kontor. Lidt opvarmning inden det store løb kunne gå an, men så heller ikke mere end det. Det havde hun erfaret på den hårde måde.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 21 Jun 2016 - 3:32

Jaces pulse begynde og slå hurtigere og hurtigere, der var ingen tvivl om han nød det, han ville ikke være en mand hvis han ikke nød det. Han lod hende nærme sig og, havde sådan en stor lyst til og røre hende, men dette var hendes show hun var jægerne han var et prey intet andet lige nu, ikke at James havde noget imod det nogen gange var det godt med en anderledes prøve på tingene. Jace sad og overvejet sine næste ord meget forsigtigt. Han vidste hun, havde kontrol over ham selv om han ikke ville indrømme det igen det handlede om, han havde en tildens til altid og ha kontrol og det at hun bare så let som ingen ting, havde taget over og nu havde ham under sin kontrol var stadig nået han skulle vente på han rakte hans hænder ud og lagede dem om hendes hofter mens hun forsætte med og lave det hun gjorde. Jace kunne dog se da hun stoppet at der var noget andet i gang. ”Det har du sikkert ret i Katia.”
Lød det hæst fra Jace af, hvorefter hans krop reageret på hendes læber der lå lige ved hans og hendes næste ord til ham fik bare hans krop helt op i gear. Jace fulgte med hende mens hun førte ham videre han lod hende styre det han, havde bedt om og blive overrasket og ind til vide, havde han faktisk fået overraskelser kun intet andet, intet der var sket lige nu, havde han set komme. Så han ville være med i hendes leg i et stykke tid, efter det, hvem vidste så om han måske ville kunne gengive noget for hende, underholde hende uden nogen problemer som hun ville ha det, men lige nu var det åbenbart hende, der styrte showet, hvilket der var nyt og spænde for sådan en som Jace. Hendes ord om at flytte op på et værelse, var stadig en meget god ide, ”du føre an.” havde det lydt svagt fra Jace af.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 21 Jun 2016 - 3:51

Da hans hænder lå om hendes hofter, spredte Katias læber sig i et smil. Hun havde intet imod han tog initiativ, faktisk var det et kæmpe turn-on for hende, hvis manden var dominerende. Selvom hun intet havde imod selv at have dominans. Hun besvarede ikke hans enighed. Hun så ingen grund til det. De var der heller ikke for at snakke om skæbne. Det var ikke det, deres nat sammen skulle bestå af. Medmindre han ønskede det, men ud fra hans krops reaktioner, lod det ikke til at være tilfældet. Hun greb fat om hans hånd og førte ham mod døren. En som Jace, var sådan en mange af pigerne ønskede sig. En der var ung, så godt ud og ikke var alt for hårdført. Selvom Katia bedst kunne håndtere dem der var hårde. De andre piger, var ikke nær så udholdende som hun selv var.

Katia så sig over skulderen på ham, med et smil der var svært at tyde. Der lå flere lag bag det. Som hun havde en bagtanke med alting, hendes smil, hendes berøringer af ham. Hun førte ham op på et værelse og låste døren bag dem. De havde ikke brug for forstyrrelser. Hun skubbede ham ned at sidde på sengen. Der var ikke mange ting på værelset. En dobbeltseng, en reol med forskellige redskaber, hvis det blev nødvendigt. Der var også en dør ud til et badeværelse, samt store vinduer, der dog kunne dækkes til med gardiner, hvilket var det første Katia gjorde. Hun gik hen til ham og stillede sig lige foran ham, før hun tog kåben af, og stod tilbage i undertøj. Det havde været sjovt på kontoret, men det var kun en forsmag. Den virkelig underholdning fandt sted i sengen.

Katia satte kravlede ind bag ved Jace og lod blidt hendes finger føre hen over hans kraveben, hans hals, kæbe og så tilbage ned til kravebenet. Hun lagde hendes hænder om ham, så den ene lod mod hans side og den anden op ad hans brystkasse. Hendes læber bevægede sig hen over hans hals og op til hans øre, hvor hendes læber omfavnede øreflippen. ”Er du jægeren, Jace? Eller er du den jaget?” Hvis han ville imponere hende, skulle han tage kontrol. Selvom han hensigt sandsynligvis ikke var at imponere hende. Men han kunne tage kontrollen hvis han ønskede den. Hun gav ham en åben chance for det, og hun ville uden tvivl synes om det.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 21 Jun 2016 - 19:53

Jace kæmpede i sig selv mellem, hvordan han skulle klare disse ting. Han vidste at hans krop stadig var under hendes finger, men han burde og få sig selv kæmpede sig frem af. Han kunne mærke han fik lidt mere kontrol over sig selv, hvad han skulle gøre for at holde hende fra sig. Jace lod hende føre sig hen mod, værelset selv om hans krop endelig var kommet ud af hans krop. Jace så over på hende, hvorefter han bevægede sig med hende og fik styre over sin krop. Han så hendes smil, hvilket fik hans krop til og ryste svagt, han kunne ikke regne hende ud.

Jace sank en klump og gik med hende ind, hvorefter han blev skubbet ned. Jace var overasket over hende ingen tvivl om, det han havde ikke styre over sin krop da hun smed hendes tøj foran ham så hun var i hendes undertøj, hvilket fik hans lem og hans krop til og rejse sig hun lignede en gud det var der ingen tvivl om.

Hans øjne studere hende, hvordan hun i sit sorte undertøj gik om bag ham med sine katteagtig skridt, hvilket fik hans pulse op igen. Han hørte hendes stemme om han, var jægeren eller den jagte.

Dette gav et sæt i ham han kunne spille begge roller og lige nu, ville han ikke være hendes bytte. Nej nu var det tid til og vende bordet. Jace vendte derfor sig mod hende, ”du er byttet nu,” hvorefter han kysset hende inderligt og lod hans krop bestemme. Han, havde stadig tøj på han havde kun mistet sin jakke, som han selv havde lagt væk. Han begynde derfor og kysse ned af hendes krop og bide fat i hendes sorte g-streng som han slikket på bare for at få hende til og føle noget hun ikke, hade regnet med.

Jace kyse og bid kom os op til hendes bh og han drillet os hendes krop der, nu var det hans tur til og bestemme og han ville ikke gøre noget før han kunne se at hun måske gav op og lod ham styre denne lille del af legne, hvor han bare ville pirre hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 21 Jun 2016 - 20:57

Katia ville pirre ham lidt endnu. Hvis han ikke tog kontrollen, ville hun forsætte i samme stil, men hun håbede han gjorde. Det ville gøre tingene mere interessante for ham. Hun lagde mærke til, hans krop reagerede på hendes berøringer og ord, og det bekræftede blot, hun vidste hvad hun lavede.

Da han erklærede, Katia nu ville være byttet, blev et smil fremanet på hendes læber, før hans læber mødte hendes i et inderlig kys. Hun lod ham kysse ned af hendes krop, før han bed fat i g-strengen. Hun lagde hendes hænder bag sig, så hun holdt sig selv oppe, og kunne læne sig tilbage som han kunne komme til. Natten var fuld af muligheder, og hun ville ikke forhindre nogle af dem udfolde sig. Der var få ting, Katia ikke havde oplevet. Men Jace overraskede hende. Måske ikke på det seksuelle plan, men han var ikke bare en kunde. Hun følte allerede de havde en forbindelse, og det gjorde tingene meget bedre for hende.

Katia sagde intet, gjorde intet. Han havde kontrollen, og hun ville ikke tage det fra ham. Hun mærkede hvordan han kravlede op af hendes krop, før han nåede hendes bryst, hun smilede legesygt. ”Hold dig ikke tilbage Jace. Jeg er ikke skrøblig.” Han behøvede ikke bekymre sig for hende, hvis det holdt ham tilbage. Det var stadig tidligt i deres nat sammen, så hun ville bringe det på bordet allerede nu, så det ikke forhindrede noget senere hen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 22 Jun 2016 - 17:24

Jace gav hende ikke tid til og pirre ham videre, hvilket medførte at hans mund bevægede sig op mod hende. Jace greb fat i hendes bh, med hans mund, hvorefter han pirret hende med lidt flere kys og slik rundt omkring og på hendes mest følsomme steder på dem.

Jace forsætte sådan i et godt stykke tid, hvor han bagefter hørte hendes ord og hendes legesyg smil, ”som du ønsker Kittiy kat.” lød det flabet. Jace læber ramte hendes bryster og hendes bh igen, hvorefter han greb fat i hendes bh, med hans tænder og rev den af. Jaces ansigt kiggede op på hende med et sultent blik, hvorefter han begynde og bide og nive i hendes bryster med hans mund for at få hende op og køre. Jace forsætte det, mens han langsomt bevægede sig ned mod hendes g-streng hvilket han kysset kort forbi før han rev den af med hans tænder os. Jace fik hurtigt smidt sit eget tøj af, hvorefter han begynde og slikke hendes stjerne han forsætte med og gøre det i et godt stykke tid.

Jace prøvede og køre hende op, men han blev selv kørte op af den, hvilket der medførte at han selv rejste sig op og begynde og ligge sin lem mod hendes indgang, hvor han begynde og bevæge sig i en rytme mens han lå over hende, han begynde os og lege med hendes bryster.
Jace krop begynde og bevæge sig hurtigere, han kunne mærke at lige meget, hvad han gjorde kunne han ikke få nok normalt kunne han stoppe andre gange, han begynde og bide lidt hårde i hendes bryster mens han fulgte rytmen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 15 Sep 2016 - 21:34

Det var ikke ofte, men sommetider vandrede der uerfarne ind i klubben. Det var ikke et problem for Katia, det var bare ikke lige så sjovt for hende. Hun foretrak de erfarne, og dem der ikke behandlede hende skrøbeligt. Hun var alt andet end det. Jace virkede til, at opfatte det ret hurtigt. Han holdt sig i hvert fald ikke tilbage. Han fandt hendes følsomme steder, og fik hurtigt tændt op i hende. Hun bed sig i underlæben, da han bed hendes bh af. Det var ophidsende, at han turde tage kontrol. Der var intet værre, end en elsker der var underlegen. Han bed og nev i hendes bryster, hvilket i den grad fik tændt hende. Hun udstødte nogle svage støn, der lige gjorde det klart, han havde fat i det rette. Han var ikke dårlig til at spotte, hvad der ville tænde hende.

Han gik i gang med hans tunge, og hun lod nu for alvor hendes krop slå sig løs. Hen over hendes læber, opstod små støn i takt med han ramte de helt rigtige steder. Katia smilede forsat legesygt, da han trak ind i hende. Hendes støn tog til, som han satte farten op. Han var bestemt ikke en dårlig elsker, og hun nød det i fulde drag. Han forsatte med bidende i hendes bryster. Det generede hende overhovedet ikke, det tilføjede bare til nydelsen. ”Stop ikke,” lød det gennem hendes støn.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum