Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Don't let the wolf take you (Philippine) EmptyIgår kl. 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
Don't let the wolf take you (Philippine) EmptyIgår kl. 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
Don't let the wolf take you (Philippine) EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
Don't let the wolf take you (Philippine) EmptyMan 29 Apr 2024 - 10:24 af Lori

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Don't let the wolf take you (Philippine) EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Don't let the wolf take you (Philippine) EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Don't let the wolf take you (Philippine) EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Don't let the wolf take you (Philippine) EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Don't let the wolf take you (Philippine) EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

Mest aktive brugere denne måned
Edgar
Don't let the wolf take you (Philippine) Voteba13Don't let the wolf take you (Philippine) Voteba14Don't let the wolf take you (Philippine) Voteba15 
Abigail
Don't let the wolf take you (Philippine) Voteba13Don't let the wolf take you (Philippine) Voteba14Don't let the wolf take you (Philippine) Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164684 indlæg i 8727 emner

Don't let the wolf take you (Philippine)

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Go down

Don't let the wolf take you (Philippine) Empty Don't let the wolf take you (Philippine)

Indlæg af Gæst Søn 30 Nov 2014 - 19:34

Vinden blæste igennem de askehvide træer som bevægede sig som spøgelser i den mørke skov, kun nattens måne gav svagt lys igennem skovens lag af blade der dækkede for det meste fra oven.
Der var mange lyde der fulgte den nat, både de store dyr i skoven hylede og knurrede igennem nattens mørke til de små insekter der knirrede og sang af månens blege lys.
Men 1/3 del ind i skoven blev alle lydende brudt brat af fodtrin fra et helt andet dyr, et dyr som ikke havde noget rigtigt hjem, et dyr som ikke bare var en slags, men var en underlig blandings race. Han gispede lidt imellem hans tydelige ork-genet mund med de to store hugtænder der var i hans fremtrukket underkæbe men med tydelige menneskelige kindtænder. Øjnene var skarpe og havde en sump-grøn farve og med ret ovale pupiller. Kroppen var slank og smal som et menneske men musklerne var tydeligt buffet op som en ork, og hudens let bleg-pinke farve var også mærket af et grønt skær i huden, med små pletter af sump-grøn fra hans bryst og op over skuldrende og ned af hans arme. Men alt det var tildækket af en tæt-siddende læder rustning der dækkede hans bryst og skuldre hvor en sort trøje dækkede for armene og maven, og læderhandsker som var lavet til at passe til rustningen. Han havde også en stor mørk lime-grøn kappe der hang sammen af et metallisk segl. To sværd hang i hans sider og tydeligt ikke komplet kvalitets sværd men de havde stadigvæk en lille aura omkring dem som fortalte at de havde lidt magi at byde på.
Han små hviskede for sig selv, som om han gik og snakkede med en anden, han var ophidset, og det var ikke den gode slags ophidselse, han var ret så vred. Han gik og daskede til de træer han gik forbi og trampede hårdt i jorden imens han bandede og svovlede sig igennem skovens tykke hvide træer.
Først da han kom til en meget lille lysning med et enkelt træ fældet, hvor stubben var efterladt, stoppede han selv op og smed sig selv ned så han sad med ryggen op af stubbens døde hvide træ, og trak en lille pose frem bag fra sin kappe af og pakkede lidt brød ud og begyndte at gnaske af det med nogle meget aggressive bevægelser. Han trak også en lille fælt-flakse frem som havde vand i han drak lidt af.
"Skide kappe" mumlede han let og trak mundvigen godt ned kort for at lave et meget utilfreds ansigt før han lukkede øjnene for at slappe lidt af før han skulle videre og finde et sted han kunne sove det meste af natten væk.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Don't let the wolf take you (Philippine) Empty Sv: Don't let the wolf take you (Philippine)

Indlæg af Gæst Søn 30 Nov 2014 - 22:24

Out on the daily hunt. Hun skulle finde noget at spise, og hun kunne næsten ikke vente med et komme afsted.
Hun tog sin hoodie på, og trak hætten over hovedet.
Hun tog sit bælte på og satte sine knive i.  
Hun gik op fra sin hule og started med at kigge sig omkring, der var ingen omkring hende, heldigvis.
Hun gik kort tid nede på Jorden, men efter lidt hoppede hun op i et træ, og forsatte derfra, til hun kom til en duft som fik hende til at stoppe med det samme, og løbe direkte mod denne person der bar denne duft.
Da hun endelig kom til den som havde denne duft på sig, så hun ned på en mand, eller en ork... begge dele måske. Hun lagde hovedet let på skrå, og blev ved med at betragte ham. Mon han kunne spises, mon han smagte godt, hun havde aldrig smagt ork før, men en gang skulle vel være den første.
Hun hoppede hen i et andet træ, der var lige over, hvor hun havde en fin udsigt til ham, men han ville ikke kunne se hende.
Skulle hun mon gøre dette, han virkede til at være sur, hun kunne se det på hans kropssprog, han virkede stærk, men hun var stærkere, skulle hun gå til angreb.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Don't let the wolf take you (Philippine) Empty Sv: Don't let the wolf take you (Philippine)

Indlæg af Gæst Man 1 Dec 2014 - 0:23

Han strakte sig let og rejste sig så op. Han så sig let omkring og så let tilbage på sin kappe.
"hvilken vej?" spurgte han lige ud i luften og nikkede så kort før han hoppede op på stubben og hoppede ned fra den igen på den anden side og begyndte at gå ind blandt de aske hvide træer.
Han gik forbi de fem første træer før han sniffede noget duft ind og så ned til sin venstre side,
"uuuh noget lækkert" mumlede han og gik ned på knæ og begyndte at samle nogle små hvide bær i sin hånd og gumlede nogle af dem i munden men lod resten af den dumpe ned i hans lille mad pose.
"jeg siger dig, du går glip af mange glæder som en kappe, så som maden" sagde han og lo før han rejste sig op igen.
Han trak let hætten op over hovedet og gik videre med en meget let gå-gang og oven i købet begyndte at fløjte imens han nød at gå i fred for andre, og havde ingen bekymringer.
Han trak sit ene sværd op og stoppede op foran et stort træ og begyndte at ridse små tegn i træet før han kradsede en stor rund cirkel omkring alle de små tegn han havde indridset, før han vendte sig om med lukkede øjne og sukkede let.
"jeg ved det jeg ved det, men vi skal snart til at finde et job igen" mumlede han og kunne godt mærke at hans pung var ved at blive ret let, og han vidste at han skulle til at få tjent nogle flere penge så han kunne købe mere mad end bare brød og vand for det var ikke meget at leve af.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Don't let the wolf take you (Philippine) Empty Sv: Don't let the wolf take you (Philippine)

Indlæg af Gæst Man 1 Dec 2014 - 1:02

Hendes øjne fulgte ham da han rejste sig op, hun fulgte efter ham, hun holde nøje øje med ham, han prøvede stadig at finde ud af om hun skulle gå til angreb, eller holde sig passiv over ham.
Hun så på ham som han gik ned på knæ, der var han et meget nemt offer for hende, men hun holdte sig dog stadig passiv, hun var dog så fristet.
Hun holde sig i træerne for nu, hun holde øje mens han kredsede i et træ, nogle tegn, hun vidste ikke helt hvad for nogle, men det kunne også være lige meget.
Det var måske en mulighed for hende at hoppe ned nu, hun vidste ikke om hun skulle angribe ham med det samme.
I et split sekund stod hun foran ham. Blikket mod jorden, så hendes hætte gjorde hendes ansigt mørkt, så der var intet der kunne ses, man kunne dog se at det var en pige, og ikke lige en mand.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Don't let the wolf take you (Philippine) Empty Sv: Don't let the wolf take you (Philippine)

Indlæg af Gæst Man 1 Dec 2014 - 5:48

Warlii havde hverken registreret eller opdaget pigen der pludseligt stod foran ham, og han havde aldrig rigtig været den der blev overrasket for normalt var det jo ham som havde gemt sig, men hun havde virkelig kommet bag på ham, hvilket også var derfor han sprang op i luften da han opdagede hende.
"AARG VED LOK'TAR's HØJRE ARM HULE!!!!!" råbte han op og havde trykket ryggen mod træet og havde ret store øjne og ikke synderligt tilfredst ansigts udtryk.
"Ved du ikke at man ikke skal snige sig ind på fremmede!?" råbte han og tog sig til brystet og måtte gispe kort for at få vejret men stod så bagefter og så undrende på den lille pige der stod foran ham.
"nu hvor jeg ser nærmere på dig.. hvem er du egentligt??" spurgte han hende undrende og så kort ud til at have sin opmærksomhed et andet sted.
"Ja ja jeg ved det, hun ser skræmmende ud, men se på mig.. jeg har også en vis størrelse" sagde han ud i luften og gav et stort suk fra sig og trak på skuldrende og lagde sin opmærksomhed på pigen igen.
"er du faret vild? brug for hjælp med at finde ud af skoven?" spurgte han hende undrende og havde ingen som helst anelse om at hun var en blod dæmon, han havde aldrig stødt på en før så han havde ingen ide om at de fandtes.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Don't let the wolf take you (Philippine) Empty Sv: Don't let the wolf take you (Philippine)

Indlæg af Gæst Man 1 Dec 2014 - 7:35

Hendes øjne var plantet til jorden, også selv da han råbte, han havde vidst ikke set hende, hvilket jo var det hun fiskede efter. Skulle hun virkelig spise denne fyr, han var stor, der ville komme et stort måltid ud af ham, det kunne hun godt bruge.
Hun kiggede på ham under hætten af det næste han sagde, ikke snige sig ind på fremmede? Hvorfor måtte hun ikke det, det var sådan hun fik mad. "Det er sådan jeg får mad?" sagde hun, hun kunne ikke rigtig gøre det på en anden måde, kunne hun vel.
Nu ville han vide hvem hun var? Skulle hun virkelig sige det? Det kunne vel ikke skade, når nu hun skulle æde ham. "Jeg hedder Philippine" sagde hun, lidt dyster stemme, men rettede sig så op så man kunne se hendes kridt hvide ansigt.
Hun stod og kiggede på ham imens han talte med en anden, hun vidste ikke lige hvem, for der var ingen andre end ham og hende.
Hvis hun kunnet havde grinet havde hun gjort det lige da han spurgte om hun var faret vild, men hendes mangel på følelser forhindrede hende. "Nej, jeg er skam ikke faret vild, jeg bor herude" sagde hun.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Don't let the wolf take you (Philippine) Empty Sv: Don't let the wolf take you (Philippine)

Indlæg af Gæst Man 1 Dec 2014 - 17:50

Han gloede meget undrende på hende men fik ikke de helt store øjne da hun viste sit ansigt til ham og lagde hovedet lidt på skrå *så hun bor her ude, hun leder efter mad.. og hun hedder Philippine* tænkte han undrende og måtte klø sig let i nakken.
"jeg kan måske hjælpe lidt med det med mad" sagde han og trak sit vand og brød frem og rakte det til hende.
"men tag ikke for meget jeg skal også have til resten af turen igennem den her ret så hvide skov, og har ikke mange penge mere før jeg skal have klaret et nyt job" sagde han og stak sit sværd tilbage i skeden som han havde haft den ude af. Han gloede lidt på hende undersøgende og havde en uhørlig lyst til at stå og prikke til hende som om hun var et eller andet fremmet dyr. Men han holdte sine lyster tilbage og i stedet trak nogle af de bær han havde fundet før og rakte hende dem.
"de her er også rigtig gode, og hvis du finder flere, så prop dem i brød med noget smør, smager himmelsk!!!" sagde han ret så begejstret og havde et kæmpe smil om på hans ansigt. Han var underlig ret hjælpende i forhold til hvad hans race havde af ry. Han klappede hende let på hovedet før han trådte til siden og begyndte at gå.
"du må have det, håber du finder noget mad" sagde han og gik med rolige skridt videre af den vej han skulle gå.
"men pas på, man ved aldrig hvad der lurer i skoven... eller dem som kommer ind i den" sagde han og vendte let hovedet og sendte hende et let skummelt smil som viste alle hans skarpe hugtænder.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Don't let the wolf take you (Philippine) Empty Sv: Don't let the wolf take you (Philippine)

Indlæg af Gæst Man 1 Dec 2014 - 23:13

Hjælpe hende med maden? Ja det kunne han så sandelig, han kunne stå helt stille så hun kunne komme til at bide lidt i ham, smage lidt på ham, inden hun spiste ham helt.
"Jeg spiser ikke sådan noget" sagde hun og kiggede på det han rakte frem til hende.
"Så, du kan bare beholde det"
Af en mærkelig grund? så følte hun sig lidt utilpas som han stod og undersøgte hende. Det var mærkeligt, fordi hun ikke havde følt sig utilpas ved sådan noget... Hun viste det dog ikke på nogen måde.
Hun ville ikke have hans bær, så hun rystede bare på hovedet da han rakte hende nogle bær, hun spiste ikke sådan noget, hun levede af at spise kød og drikke blod.
Hun hævede et bryn da han klappede hende på hoved, hun slog hurtigt hans hånd væk, og kiggede på ham med kolde øjne.
"Min mad står lige foran mig... og tror han skal gå" sagde hun og trak sine knive frem da han havde vendt ryggen til. Og da han så vende hovedet for at smile, stod hun lige bagved ham, med knivene lige ved hans strube, og hendes tænder kredsende ved hans hals.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Don't let the wolf take you (Philippine) Empty Sv: Don't let the wolf take you (Philippine)

Indlæg af Gæst Tirs 2 Dec 2014 - 17:40

Han gloede lidt undrende på hende og forstod hende ikke helt, men kniven forstod han udmærket og havde derfor selv hurtigt trukket sit ene sværd og prikkede det mod hendes mave. Hans ånde var rolig og øjnene var fredelige og så ikke ud til at være bekymret eller ramt af situationen.
"undskyld, men der skal mere end en simpel kannibal til at tage mig ned" sagde han til hende og vendte sig langsomt mod hende så han lidt sikrede sig at kniven ikke bare satte sig i hans hals eller at hun blev bange og lavede unødvendige bevægelser. Håbede han i hvert fald. Han så lidt studerende på hende men holdte stadigvæk sit sværd spids mod hendes mave for at sikre sig at han i det mindste ville have en lille chance for at snuppe hende med i døden hvis det var hun prøvede på noget.
"men, jeg tror ikke du har smagt en krydsning mellem en ork og et menneske endnu, og jeg tror heller ikke du ville kunne lide det synderligt meget" sagde han roligt til hende, men fik så et lidt utilfredst ansigts udtryk *kom nu, bare stik hende ned, hun forventer det sikkert ikke af dig din tøsedreng* teleparterede kappen til ham, hvilket han ikke syntes ret godt om.
"hvis jeg gør det er jeg jo bare en kujon som ikke gir selv en pige en fair chance" sagde han lige ud i luften og smilte skævt og så ned på pigen med et undrende blik.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Don't let the wolf take you (Philippine) Empty Sv: Don't let the wolf take you (Philippine)

Indlæg af Gæst Tirs 2 Dec 2014 - 21:36

Hun så på sværdet mod hendes mave, inden hun kiggede langsomt op på ham. Kannibal, han kaldte hende lige en kannibal?  Åhh, nej hun var ingen kannibal, andre dæmoner smagte ulækkert.
"Jeg er ingen kannibal" sagde hun, med sit normale udtryksløse ansigt.
Hun lavede ikke en bevægelse da han drejede sig, som altid stod hun stille. Hun holde sine knive nøjagtige hvor de var.
Hun havde på en fornemmelse at han ikke vidste præcist hvad hun var. Hun var dæmon, en blod dæmon, den mest brutale dæmon, som ikke viste nogen form for nåde, og tog smerte som illusion.
Hun var den skabte morder, og hendes far havde vidst det fra starten af.
"Jeg spiser alt hvad der står foran mig... Undtagen menneske spise" sagde hun. Hun var ligeglad med hvordan han smagte, hvis han var halv menneske, så ville han have en smag af menneske, det måtte han, så det kunne ikke være helt dårligt.
Hun så på hans ansigtudtryk der pludselig blev utilfreds, af hvad det vidste hun ikke, ville hun vide det? Nej, hun var skam ligeglad.
"En pige, er det hvad du tror jeg er, en pige?" sagde hun og kiggede op på ham, som han kiggede så undrende på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Don't let the wolf take you (Philippine) Empty Sv: Don't let the wolf take you (Philippine)

Indlæg af Gæst Tirs 2 Dec 2014 - 22:23

Han gav hende et let blik som om hun var helt væk fra den, og gav et let suk fra sig og uden rigtig tøven lagde han sin anden hånd som ikke holdte et sværd og lagde den direkte på hendes bryst.
"du er ret meget pige... ellers så ved du slet ikke hvad du er" sagde han og trykkede sig kort imod hende før han førte sværdet op til hendes hals og lod spidsen af sværdet glide op om hendes kind før den pegede mod hendes mund.
"hvis der er nogen der bliver spist her er det dig, jeg æder alt" sagde han og pludseligt fik et sten koldt ansigt og med savl let ned af den ene mundvig før han slikkede den af. Han slap hendes bryst let og trak så roligt sit andet sværd op og lagde bladet for hendes strube, og stille begyndte han at blive mørkere og mørkere, indtil at der ikke var andet at se end sort, en skikkelse under kappen og hætten, uden nogen former for lyspunkter, så det var totalt umuligt at se ansigts former eller noget ved mindre man så fra siden af hvor hætten og kappen ikke dækkede.
"du er lidt naiv" sagde han blot kort før han lod sine arme glide ned til siden og lade dem blive indhyldet i mørket fra kappen før han sprang tilbage en lille meter. Forfra lignede det bare en kappe med mørke i sig, selv fødderne var indhyldet i mørkedet som kappen lukkede ham inde i.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Don't let the wolf take you (Philippine) Empty Sv: Don't let the wolf take you (Philippine)

Indlæg af Gæst Tirs 2 Dec 2014 - 23:13

Hun kiggede bare på ham da han lagde sin hånd på hendes bryst, hun lod ham bare have hånden der, hun vidste ikke bedre, og han virkede ikke til at have nogle bagtanker, ikke at hun vidste af hvad det var for nogle bagtanker han skulle have.
"Jeg er ikke en pige, det er det du siger til en 17 årig, jeg er en kvinde, jeg er 3099 år gammel" sagde hun, hun rystede på hovedet af ham.
Hun kiggede lidt på sværdet som var på vej op til hendes ansigt, til hendes mund, hun gjorde dog ingen trak til at det havde nogen effekt på hende, man kunne se hvor følelsesløs hun var, hun havde intet inde i sig, hendes tomme øjne, hendes kedelige ansigt. "Vær ikke så sikker på det..." sagde hun og kiggede på ham, direkte i øjne.
Hun betragtede hans ansigt som blev koldt, hvis hun havde været en normal lille menneske pige, havde hun nok løbet væk, men hun var en dæmon, den brutale af slagsen.
Hun kiggede på hans hånd der slap hendes bryst og greb om et andet sværd, som blev lagt mod hendes strube. Hun kiggede op på ham igen, hun sank ikke, hun trak ikke engang rigtig vejret længere.
Naiv... Det var hvad hun var, det var hvad hendes race var. "Jeg er en bloddæmon, naive er hvad vi er, vi handler før vi tænker" sagde hun inden han eller hans kappe, bakkede en meter tilbage fra hende, og hun stod og stirrede på ham imens.


Sidst rettet af Philippine Tors 5 Feb 2015 - 23:01, rettet 1 gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Don't let the wolf take you (Philippine) Empty Sv: Don't let the wolf take you (Philippine)

Indlæg af Gæst Ons 3 Dec 2014 - 0:24

Han rev hætten tilbage så hans hoved kom frem igen fra mørket, dog stadigvæk med kroppen i mørket, og så på hende med ret store øjne.
"a... avad???" spurgte han hende meget undrende og trådte helt tæt på hende og begyndte at se meget undersøgende på hende og gik rundt om hende for at se på hele hendes krop.
"bloddæmon.. 400 år gammel..." sagde han til sig selv og stalde sig foran hende igen og løftede en pegefinger, imens hans skarpe øjne stirrede hende kraftigt i hendes tomme blik.
"400... burde du så ikke havde fundet en bedre metode at få mad end at rende rundt i en skov og overfalde alle og enhver? på et eller andet tidspunkt kommer der en hær efter dig og river armene og benene fra din krop og sætter dit hoved på et spyd så alle kan se det" sagde han lige ud og direkte til hende imens han lod sit skarpe blik stirre hende i øjnene. Han rystede let på hovedet af hende og rode let i håret på sig selv før han vendte ryggen til hende og stod lidt og tænkte.
"som bloddæmon... er det kødet eller blodet du går efter??" spurgte han hende undrende og imens han stod med ryggen til havde han trukket sit sværd og holdt det beskyttende for halsen så hun ikke 'bare' kunne springe frem og snitte hans hals op fra hans front.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Don't let the wolf take you (Philippine) Empty Sv: Don't let the wolf take you (Philippine)

Indlæg af Gæst Ons 3 Dec 2014 - 0:39

Hun tog en dyb indånding da han kom tættere på hende igen, efter hun havde fortalt ham det med bloddæmon, hun kiggede bare på ham imens han undersøgte hende, hun var 100% bloddæmon.
Hun kiggede på hans pegefinger, som han havde løftet da han stillede sig foran hende, hun sukkede tungt og kiggede ned i jorden.
"Det... Er ikke så nemt at slå mig ihjel som man skulle tro, for en præst måske, og dem der bærer det helllige tegn, men jeg har det med at dræbe dem før de finder mig" sagde hun. Hendes evne beskyttede hende en hel del, den beskyttede hende, som Hulk beskyttede Banner.
Hun stirrede bare direkte tilbage i hans øjne, uden en form for følelse, ikke bare et glimt af en følelse.
Hun kiggede på hans ryg, da han vende ryggen til hende. Respektløst, men hun kunne dog ikke føle det og kendte heller ikke til det.
"Begge dele, vi har vores skarpe tænder for at flå kødet i stykker, og for at skære igennem huden, men vi er ikke lige som vampyrer" sagde hun, og understregede lidt det sidste, fordi bloddæmoner kunne ikke lide at blive kaldt vampyrer, vampyrer havde været noget andet før de blev forbandet, dæmoner havde altid været dæmoner, altid levet med deres styrke, aldrig været sårebare.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Don't let the wolf take you (Philippine) Empty Sv: Don't let the wolf take you (Philippine)

Indlæg af Gæst Ons 3 Dec 2014 - 5:47

Han gloede undrende tilbage på hende da hun pludseligt nævnte vampyrer, men så så tænkende op.
"nej i er vel så mere dyr end vampyrerne er" sagde han roligt og så tilbage på hende igen undrende, han forstod hende ikke helt, men det var nu også fint nok for ham, det var trods alt ikke alt man skulle forstå i den her verden. Han så tilbage på hende og stirrede lidt op og ned uden rigtig at sige nogle ord, ikke før han begyndte at gå væk fra hende stille og roligt.
"hør jeg er ikke bange for dig eller døden, men du kan ikke dræbe mig endnu, men følg med, for du ved aldrig hvad der kommer til at ske" sagde han roligt til hende imens han stille gik videre og lod til at være alvorlig nok omkring det. Han kunne ikke dø endnu, han ville ikke tillade det på nogen måder, han havde for meget han skulle udfører i sit liv før han kunne stille træskoene.
"fortæl lidt om dig selv" sagde han høj tilbage til hende imens han gik og prøvede at åbne op for samtale emner for at også holde hendes mund beskæftiget fra at bide og suge blod, han vidste dog ikke helt hvor sulten hun var og med den måde hun havde vist sig selv nu, tænkte han at hun sikkert kørte mere på instinkt end sit hoved som et dyr.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Don't let the wolf take you (Philippine) Empty Sv: Don't let the wolf take you (Philippine)

Indlæg af Gæst Ons 3 Dec 2014 - 6:48

Hun trak lidt på skulderne, da han sagde at de var mere som dyr, det kunne han have ret i, der var nogle dæmoner som havde nogen ting fra et dyr, det kunne være hove fra en hest, eller ben fra en ged, mens der var andre som var... gudesmukke og kunne lokke mænd til alt, for så at spise dem.
Hun betragtede ham mens han gik tilbage fra hende, hvor skulle han hen?
Han var ikke bange for hende? Det kunne hun så leve med, hun var også ligeglad, men ikke bange for døden? Havde han så været døden nær, siden han kunne sige det eller hvad. Hun rystede på hovedet og gik stille med ham. Man vidste aldrig hvad der kunne ske? pfft, hun kunne klare sig selv, det havde hun gjort i så mange år.
Fortælle om sig selv? "Øhm... Jeg har en krop som en 19 årig, men et sind som en gammel dame på 3099 år, og jeg blev oplært af min far..." sagde hun stoppede lige som der, det var ikke alt hun fortalte, kun overfladen, og der var aldrig nogen der havde vovet at kredse sig uden om overfladen, og det gjorde de også klogt i at lade vær med.


Sidst rettet af Philippine Tors 5 Feb 2015 - 23:00, rettet 1 gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Don't let the wolf take you (Philippine) Empty Sv: Don't let the wolf take you (Philippine)

Indlæg af Gæst Ons 3 Dec 2014 - 20:37

Han lyttede til hvad hun sagde og så tilbage på hende med et let elevator blik før han vendte blikket fremad igen, det tog ham ikke lang tid før han åbnede munden igen.
"hvad har du så fået udført i alle de 400 år du har.. været i live?" spurgte han hende undrende og kom til en ny lille lysning der havde en lille bæk løbende igennem sig hvor han satte sig på hug foran den og plaskede lidt vand i hovedet på ham selv og kort smagte på vandet men spyttede det ud ret hurtigt.
"phy det smagte ikke godt" mumlede han og så tilbage på pigen der fulgte efter ham.
"men svar mig på en ting, hvis du er så sulten, hvorfor har du ikke ædt mig endnu?" spurgte han hende undrende og havde undret sig lidt over hvorfor hun mund var så rolig frem for hvad hendes race navn indikerede, han havde troet lidt at hun ville være et bæst, men han begyndte at få et andet billed af hende. Han trak dog let på skuldrende og satte sig ned på bagenden og så let ned af vandløbet og den anden side også.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Don't let the wolf take you (Philippine) Empty Sv: Don't let the wolf take you (Philippine)

Indlæg af Gæst Ons 3 Dec 2014 - 23:21

Hun betragtede ham da han lige gav hende elevator blikket, hun sagde dog intet til det, hun vidste nu heller ikke om det var godt eller skidt at han kiggede sådan på hende.
Hun sukkede tungt da han spurgte hvad hun havde opnået alle de år... "Trænet og slået folk ihjel..." Sagde hun og trak på skulderne, hun havde ikke lavet andet alle det år hun havde levet. Hun var dog ikke utilfreds med det.
Hun stoppede op noget stykke væk fra ham, da han stoppede ved en lysning, hun var ikke lige ik humør til at være så tæt på lyset nu, hun var ingen vampyr, men så lang tid i mørke hvor du så udsat for lys, som din mor tænder din lampe om morgnen, efter en godt natssøvn, så brændte det som en i helvede i øjne.
Han så ud til at drikke noget vand, men han kunne åbenbart ikke li smagen, hun havde aldrig smagt vand, så hun kunne ikke sige noget om hvordan vand smagte overhovedet.
Hvorfor havde hun ikke ædt ham endnu, ja hvorfor ik, hun ventede måske på det rigtige tidspunkt, hun kunne ikke rigtig blive endnu med sig selv. "Det ville være dumt af mig at angribe nu, når nu du er forberedt på det? Jeg foretrækker... Mad som bliver drabt hurtigt uden noget kamp." Sagde hun, og kiggede bare på ham. Hvad skulle hun ellers havde sagt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Don't let the wolf take you (Philippine) Empty Sv: Don't let the wolf take you (Philippine)

Indlæg af Gæst Ons 3 Dec 2014 - 23:34

Han skulede kort over til hende, men vendte hovedet væk og lod øjnene glide op mod himlen.
"hvad gør du med fremmede hvis du lige har ædt og er mæt?" spurgte han hende så undrende.
"skal det være friskt og sundt eller er det lige meget hvad kødets status er??" spurgte han hende og undrede sig lidt over hvordan hendes fordøjelse var som dæmon, for hun kunne som sagt godt spise ham, men menneskemad smagte hende af en eller anden grund ikke, hvilket undrede ham lidt, for selv kunne han godt spise en del forskelligt fra rå ting til tilbredt mad, for hans halv ork og halv menneske mave tillod ham en del.
"og har du nogensinde prøvet at have en ven? altså ud over din familie" spurgte han hende meget undrende og havde en så sandelig tone i hans stemme som gav indikationen at han oprindeligt var nysgerrig i hende. Hans ansigt så kort ud som om han lyttede efter noget men fik så et smøret smil på læberne.
"Har du nogensinde haft en mage eller noget der lignede?" spurgte han hende så og så drillende tilbage på hende før han rejste sig op og hoppede over på den anden side af det lille vandløb og forsvandt ind blandt træerne og efter et par side skridt havde han for sjovt gemt sig bag et træ, han ville lige se om hvor skarp hendes sanser egentligt var når det galte at finde et lydløst bytte.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Don't let the wolf take you (Philippine) Empty Sv: Don't let the wolf take you (Philippine)

Indlæg af Gæst Ons 3 Dec 2014 - 23:52

Hun betragtede ham da han skulede til hende, kiggede så kort ned i jorden, inden hun kiggede op igen hurtigt, for at holde ham i syne.
Fremmede efter hun var mæt. "Jeg tager hjem når jeg har spist, og lader andre forbi passerende gå?" Sagde hun og trak lidt på skulderne, hun dræbte aldrig rigtig hele tiden, det var kun nogle gange, når hun virkelig havde brug for det, men da hun ikke kunne føle noget ved at slå ihjel, var der ligesom ikke noget formål med det.
"Jeg er ikke kræsen, men selvfølgelig prøver man altid at gå efter det bedste kød" sagde hun. Hun var virkelig ikke kræsen, hun spiste kød og drak blod lige meget hvordan det smagte, undtagen selvfølgelig fra dæmoner og vampyrer. Hæsligt.
Nogensinde haft en ven.... Nej.. Det havde hun aldrig haft, ikke en rigtig en. Hun rystede på hovedet. "Aldrig haft venner, min far var heller ikke min ven, jeg så ham mere som en lærer end en far" sagde hun og trak på skulderne.
Hvad var det med alle hans spørgsmål om hun nogensinde havde haft et positivt forhold i sin tid, hun havde ikke haft noget. "Nej?" Sagde hun, kort.
Hun betragtede ham da han hoppede over bækken, hun kiggede lidt efter ham som han løb indmeldes træerne, hvad gik dette  ud på? Skulle hun følge efter?
Hun hoppede op i et træ, og fulgte bare hans duft han havde slæbt med sig. Og fandt ham så til sidst ved et træ han stod under, efter ikke så mange minutter. Hun hoppede ned ved siden af ham og stillede sig op af træet. "Havde det her et formål eller hvad" spurgte hun, og stirrede på ham med sine tomme øjne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Don't let the wolf take you (Philippine) Empty Sv: Don't let the wolf take you (Philippine)

Indlæg af Gæst Tors 4 Dec 2014 - 0:04

Han hørte da hun hoppede ned ved siden af ham hvilket fik ham til at rynke lidt på næsen men nikkede til hende med om det havde et formål eller ej.
"ja, det havde formålet om jeg lugtede for meget eller ej, og det ser ud til jeg skal have et bad snart.. om en uge... måske" sagde han og kløede sig let i håret før han vendte sig mod hende, stadigvæk hængende op af træet.
"men jeg kan godt lide dig, du lyder til en jeg kan være enig med" sagde han og gav et lille suk fra sig før han dunkede sig selv let i hovedet med hånden.
"jeg er ikke selv den skarpeste kniv i skuffen men dræbe og det ligger til mig" sagde han smilte til hende med sine hugtænder.
"og som en 'ting' som ikke skulle være sket og den eneste som rigtig accepterede mig var min far, tror jeg vi har lidt tilfældes... selvfølgelig bortset fra du er en ren race og jeg ikke er" sagde han og lo højt. Han tænkte kort før han så hende i øjnene.
"hvis jeg fanger noget til dig, undgår jeg så at blive spist når jeg sover?" spurgte han hende undrende og rullede let med skuldrende så det gav nogle få knæk imens han afventede hendes svar. Det var ikke fordi han var død træt lige nu, men det var da en god ide at sikre sig og vide hvordan man sikrede sig hvis det var hun fulgte efter en hele vejen til der hvor man skulle hvile.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Don't let the wolf take you (Philippine) Empty Sv: Don't let the wolf take you (Philippine)

Indlæg af Gæst Tors 4 Dec 2014 - 0:20

Lugtede for meget? Han lugtede skam ikke, han duftede, men det kunne være fordi at hun kun gik efter lugten af det der var spiseligt ved ham. Hun gik lidt tættere på og lugtede til... "Jeg gik nu efter lugten af dit blod... Men når nu du siger det, så kunne du måske godt trænge til det" sagde hun og kiggede på ham.
Hun måtte indrømme at hun blev meget overrasket da han sagde at han kunne li hende... Hun vidste ikke helt.. Han virkede nu også selv som en som måske kunne minde en smule om hende. Han var selvstændig stærk, ligesom hende. Der var bare ikke mange der havde sagt at de kunne li hende.
Hun betragtede ham da han slog sig selv lidt på hovedet, hun vidste ike hvad hun skulle sige til det han sagde om sig selv, for så godt kendte hun ham ikke endnu... Men han virkede nu klog nok.
Han blev accepteret af sin far, ja selvfølgelig blev han det, han var en mand, ikke en kvinde. Hendes far havde ønsket sig en dreng, ikke en pige... Men der var intet der kunne laves om nu. Hun var den som hun nu var.
Hun blev chokeret af hans høje grin. Hun havde ikke lige regnet med det, det var noget tid siden hun havde hørt et positivt grin.
Hun så lidt tænkende på ham, og rystede så på hovedet. "Du behøver ikke at fange noget til mig, jeg skal nok spare dig." Sagde hun. Hvis hun kunne havde smilet, eller været drillende, så var det helt sikkert det hun ville være nu.
"Hvor sover du så, i skoven?" Spurgte hun ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Don't let the wolf take you (Philippine) Empty Sv: Don't let the wolf take you (Philippine)

Indlæg af Gæst Tors 4 Dec 2014 - 0:39

Han gav et let fnis fra sig da hun faktisk gik tættere på og lugtede til ham.
"så du siger nu, at jeg lugter" sagde han drillende til hende, men det var også en god to ugers tid siden at han havde rigtig været i bad så selvfølgelig var han begyndt at lugte. Han så på hende lidt tænkende og rystede så underligt nok på hovedet og lagde sin ene hånd på hendes skulder.
"jeg fanger dig noget, det er det mindste jeg kan gøre, i min familie hjælper man sine nærmeste... og siden jeg ikke har nogen familie er dem som er gode mod mig mine nærmeste" sagde han og så på hende med et ærligt smil og nikkede så til hendes næste spørgsmål.
"jeg sover over det hele, min kappe er mit tæppe og hovedpude, det er selvfølgelig ret upassende at sove udenfor i regnvejr og kulde, men hvis det er det eneste jeg har er det det eneste jeg har" sagde han og var ret hurtig til at acceptere de forhold han blev udsat for, han måtte bare få det bedste ud af det jo. Han slap hendes skulder let og lod nu kappens mørke forsvinde og lod kappen glide let tilbage over skuldrene så hans krop kom frem i det svage månelys der var og hans ret så muskuløse kropsbygning kantede sig i strålerne.
"men du ligner ikke typen der sover over det hele, har du et sted du 'bor' her i skoven?" spurgte han hende undrende men trak så hurtigt sin hætte let over hovedet og kappen om skuldrene igen så den lagde sig om hans krop, dog uden at bruge hans magi til at indhylde ham i mørke, han følte ikke det var nødvendigt mere, hun virkede til at være en meget ærlig kvinde, men grunden til den hurtigere hætte var at det var så småt begyndt at dryppe oppe fra og pludselig blev det fra stilhed til et ordenligt regnskyl som silede ned over dem med store tunge dråber som bladene bestemt ikke kunne holde tilbage og derfor ramte dem. Han smilte skævt imens han så op mod skyerne, regnen var ikke hans favorit måtte han indrømme, ikke når man var ude og rejse.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Don't let the wolf take you (Philippine) Empty Sv: Don't let the wolf take you (Philippine)

Indlæg af Gæst Tors 4 Dec 2014 - 0:59

Hun trak på skulderne. "Du sagde det selv" sagde hun, hun havde skam bare bekræftet det han sagde, intet andet.
Hun kiggede på hans hånd som lå på hendes skulder, og sukkede da han sagde at han ville fange noget til hende. "Du behøver det virkelig ikke, jeg kan sagtens klare mig uden en dag" sagde hun. Han behøvede ikke, hun var ikke ligefrem besværet værd.
Det var en interessant måde han levede på, at sove lidt over det hele, men det ville nu ikke være noget for hende alligevel. "Okay" sagde hun og nikkede bare lidt. Hun betragtede hans hånd som slap hendes skulder, inden hun kiggede op på ham igen. Ja hun boede skam et sted, et godt sted... "Jeg bor i en hule ikke langt herfra, du er velkommen til at overnatte hvis du har lyst" sagde hun.
Hun kiggede op mod himlen da hun kunne mærke en dråbe, dog holde træerne det meste ude fordi de stod så tæt.
Hun så på ham tage sin hætte hurtigt på, så hun tog det som at han ikke var vild med at blive våd.
"Følg med mig, min hule er ikke langt herfra." Sagde hun og gik lidt hurtigt mod sin hule.

Da de så kom til hulen, gik hun bare hurtigt ind i den.
Hun lagde sin frakke på gulvet, samt sine knive, hvor hun så rettede lidt på sit tøj, inden hun tog sine sko af.
"Dette er så mit 'hus', det er ikke af meget, men jeg trives med det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Don't let the wolf take you (Philippine) Empty Sv: Don't let the wolf take you (Philippine)

Indlæg af Gæst Tors 4 Dec 2014 - 17:07

Han så lidt overrasket på hende da hun direkte sagde til ham at han var velkommen til at overnatte hvis han lystede, hvilket kom ret bag på ham at hun var så åben, når hun samtidig var så morderisk. Men igen, han kunne også sagtens dræbe og samtidig være meget gæstfri så længe man opførte sig anstændigt. Han nikkede let til hende.
"jeg skal nok se om jeg kan holde trit med dig" sagde han og lo let før han løb efter hende igennem den silende regn. *Du ved godt det bare ender i problemer din dum-pap* sagde kappen til ham kort men han valgte bare at rynke på næsen og fortsætte med at løbe efter hende og ignorerede kappens advarsel.

Han fik store øjne da han så hulen både ude fra og da de kom ind i den, han havde godt nok ikke regnet med at noget så stort kunne være gemt så godt i den her kridt hvide skov.
"der er ret hyggeligt her, et rigtigt hjem" sagde han og så rundt og havde nu aldrig prøvet at være i en rigtig bolig hule, havde han fundet en hule var der sikkert allerede en bjørn der inde. Han trak stille kappen af sig og hægtede den af sin krop og lagde den ud så den kunne tørre og efter at havde set at hun havde lagt sine knive lod han også sine sværd falde til jorden og trak sin læderrustning af på overkroppen og armene så han kun havde en grøn stor t-shirt på som havde meget korte ærmer så hans muskuløse arme var godt vist og selve hans kropsbygning bar sig selv med styrke og selvsikkerhed. Han trak selv sine sko af og gik så roligt over til hende og så stille på hendes beklædning, bed sig kort i læben men så op på hendes øjne med et roligt blik.
"hvor må jeg så ligge mig?" spurgte han hende undrende og strakte sin krop let og sank en let klump *hun må være en god ven men..* tænkte han og så lidt ned af hende *hun er stadigvæk... det kvindelige... køn* tænkte han men slog nu tanken ud af hovedet igen og tænkte at han måtte nok til at finde sit sted at ligge så han kunne komme videre næste dag.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Don't let the wolf take you (Philippine) Empty Sv: Don't let the wolf take you (Philippine)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum