Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164958 indlæg i 8752 emner
What a wonderful Christmas - Nemesis & Nicolas -
Side 1 af 2 • 1, 2
What a wonderful Christmas - Nemesis & Nicolas -
Det var først på aftenen og takket være de korte dage i vintertiden - var solen allerede gået ned for et stykketid siden. Andrea havde rejst på hesteryg hele vejen til byen de sidste par dage. Sneen havde næsten gjort det umuligt for hende at rejse - men stædigheden havde hun nok af til at der skulle mere til at stoppe hende. Hun skulle til at møde ved hendes forældre, og derefter var hun taget imod kroens kærlige hånd og åbnet døren til de gamle vante steder. Trist ikke at finde hverken hendes broder eller søster i byen. Andrea gik indenfor i kroens varme og tog den tykke pels af sine solbrune arme, og svang den over skulderen. Hendes hår sad perfekt - og befolkningen på kroen stirrede nærmest på hende. Hun var dronning - så kongelig skulle hun jo se ud. Alt fra top til tå udstrålede en selvsikker holdning hun langtfra havde dengang hun var barn - inden hun for første gang skiftede til varulv og blev smidt ud af hendes plejeforældre. Hvad mon de havde sagt da de hørte om hende blive til mere end de nogensinde havde regnet med? Andrea savnede dog Nemesis - mon hun kunne huske hende? Det var så langtid siden de to havde haft noget med hinanden at gøre - at hun faktisk var usikker på om hun ville kunne genkende hende sådan her.
Andrea satte sig hen til et ledigt bord - hvor hun hurtigt fik serveret en drink på husets regning. Andrea fik dog øje på noget bekendt. Hun vinkede en af tjenerne hen til sig. "Hej. Vil du være en skat, at gå hen og spørge den unge dame derovre om hun ville dele mit selskab." Det var egentlig ikke et spørgsmål. Tjeneren gik hen til Nemesis og sank en klump. "Dronningen af Sunfury ønsker deres besøg." Sagde han og viste armen ud mod hvor Andrea sad. Andrea lagde hovedet lidt på skrå, og ventede på at se hele kvindens ansigt - i det at profilen forkom hende bekendt på en eller anden måde - og hvis det var hvem hun troede det var... så gjorde forhåbningerne næsten det hele det værd. For sig selv mindede Andrea lidt om et lille barn som gik sine julegaver om lidt - og egentlig bare sad ved spisebordet og ventede spændt.
Sidst rettet af Andrea Lør 27 Dec 2014 - 21:11, rettet 1 gang
Gæst- Gæst
Sv: What a wonderful Christmas - Nemesis & Nicolas -
Hun bar ar over det meste af kroppen, og de sølvfarvede øjne lyste langt væk af årvågenhed og ballade.
Hun bar en kjole der kunne minde om en alt for stor skjorte, med et bælte til at fremhæve hendes elegante hofter. Hun havde et par bukser under, som sad tæt om hendes slanke ben.
Tjeneren der kom hen til hende og viste hende hen mod dronningen. Hvad fanden ville dronningen hende!?
Nemesis rejste sig, og tog sin drink med sig - øl med blod i - og satte sig hen til Andrea. Hun trak stolen ud på ganske maskulin vis og satte sig overskrevs på den med ryglænet at hvile overarmene på. Hun tog en stor tår af sin øl, mens hun så Andrea i øjnene.
''Enten, så tror du at jeg har stjålet noget fra dig, ellers så savner du dengang vi delte værelse.'' sagde hun med et drillende glimt i øjet inden hun tog endnu en tår af sin blodige øl. Hun var tydeligvis ikke shapeshifter længere, og heller ikke et uskyldigt barn. Hun emmede af sex, selvsikkerhed og selvstændighed.
''Så, dronning? At stige i graderne, hva'?'' grinte hun rolig - totalt ligeglad med hendes nye titel. Nemesis så aldrig Andrea, og selvom hun var dronning, var hun stadig hendes plejesøster. Hun kunne sige hvad end hun ville - og blev Andrea fornærmet ville hun da bare undskylde og gå tilbage til at være fremmede - sådan som det hidtil havde været.
''Jeg sidder stadig fast her - som en kloakrotte.'' sagde hun roligt og tog endnu en tår øl, med et lille smil.
//beklager den dårlige start...//
''I don't doubt that you loved him once - I doubt that you ever stopped'' he said, gently caressing her cheek. Slowly, his eyes met hers, before he felt the blood pouring from his neck and everything went black
Nephthys- Evolved
- Antal indlæg : 2882
Evner/magibøger : 1. Ild-magi - 2. telepatiske evner
"Jeg tror du har stjålet min uskyldige plejesøster og bortført hende." Blinkede hun drillende igen. "Også jo, så savner jeg også at dele værelse med dig" Tilføjede hun og tog en tår af sin drink. Andrea grinede kort af Nemesis' kommentar omkring at være kongelig, og rystede kærligt på hovedet af hende. "Ja du kender mig, jeg sigtede altid efter den største role." Andrea havde altid gerne ville have den kongelige rolle da de var mindre - om det havde været i en leg udenfor eller om det havde været når de legede med deres små dukker. Så havde Andrea gerne være centrumet - selvom meningen med det var skiftet ud med en langt mere voksen mening - så var det sjovt at se, hvordan livet havde formet sig. Det sjove var Andrea kunne tage sarkasme og ironi ligeså stærkt som en fattig bonde der ikke havde andet end det som forsvar - for hun havde engang selv været på bunden trods alt. Lidt over det hele havde hun været.
"DEt tror jeg alligevel ikke helt på. Se på dig.. på os. Vi ikke små piger længere. Vi er voksne, stærke, smukke - som altid - men jeg tvivler på, at du er det samme sted i dit liv som altid. Vampyr ser jeg trods alt også at du er blevet." Andrea kørte en hår lok om bagved sit øre og kiggede stille på Nemesis - det var utroligt det skulle tage dem 11 år for at mødes igen.
Gæst- Gæst
''Hvordan i alverden blev du dronning? Her har jeg prøvet i flere år bare at blive fri for sengelus!'' sagde hun en smule drilsk. Men det var ikke løgn. Hun havde mange ting kørende for tiden - og hvis Andrea nogensinde fandt ud af hvad hun i det hele taget havde lavet, var hun sikkert blevet forarget.
Dog, skammede Nemesis sig og det sidste stunt hun havde udført; sex med sin Skaber. Hun havde overtrådt sin egen grænse voldsomt, og havde endnu ikke turde fortælle Nicolas sandheden - at hun fortrød det.
Hun havde såret Nicolas, smidt Cassidy ud, Alistair så hende kun som en søster. Hun var alene, efter hendes søn blev myrdet. Sean så hun jo ikke længere, fordi han tydeligvis ikke gad hende mere.
Hun så bare på Andrea, og ventede på at hun fortalte løs om sig selv. Selv, kunne Nemesis sagtens finde på at fortælle alt - men Andrea ville nok ikke bryde sig om at høre på at hendes søster var blevet så løs på tråden, så skødesløs og ubetænksom. Men hey! Hun var en Storyteller, det ville aldrig ændre sig. Hun ville altid være en kælling - det var i hendes gener.
//lidt kort, beklager. //
''I don't doubt that you loved him once - I doubt that you ever stopped'' he said, gently caressing her cheek. Slowly, his eyes met hers, before he felt the blood pouring from his neck and everything went black
Nephthys- Evolved
Genforeningen med sine søskende, med hendes dumme forældre.
"Jeg fandt min biologiske familie - eller de fandt mig. Så valgte de at plante deres ældste datter hos en kronprins - hvis familie var død. Så da han døde - blev det hele overladt til hans dronning." Fortalte hun og trak lidt på skulderen. Andrea mistede folk omkring sig - hele tiden - det var vel hendes lille forbandelse. Hun er en Targaryen nu - kongen døde alene uden andre end hende - det måtte være hendes skæbte at ende med hans families forbandelse - dømt til at reagere men alene. Hun rystede tanken ud af hovedet.
"Hvorfor så ikke tage et sted hen, tage tyren ved hornene og starte på dit eventyr. Du burde lede efter Elona'dals blod - det siges at hvis en vampyr indtager det - vil den kunne gå i solenslys og tåle lysmagi - du ville være i stand til at gå i solen. Ligesom hende der bitchen Caroline, jeres tideligere leder." Andrea kunne ikke fordrage Caroline - uden nogen grund faktisk - de var bare ikke så tætte på hinanden - måske var det fordi, at da Caroline og Nicolas var sammen - så boede Andrea der - og Caroline havde måske anset hende som en fjende? Hmm.. måske måske ikke.
"Men hvad har du ellers lavet? Jeg har bare været mindre heldig inden jeg endte på tronen her - jeg levede trods alt på gaden til jeg fandt en varulve flok i skoven - som heller ikke ligefrem kunne lide mig. Så kom jeg til byen hvor jeg mødte min eks kæreste Noah, vi fik en datter sammen, imellem tiden mistede jeg minderne om ham og måtte bo ved en god veninde eller rettere sagt hendes bror. Da jeg fik minderne tilbage noget tid efter jeg havde fået min datter. Så blev jeg voldtaget sammen med en anden ung kvinde - Noah troede tvivlede på min kærlighed til ham da jeg var med barn og smuttede. Barnet døde - eller blev slået ihjel for mine øjne. Så fandt jeg min familie.. også ja. Så sidder jeg her idag." Hun trak kort på skulderen, og ventede derpå at Nemesis ville dele noget historie. Andrea tog en tår af sit glas.
Gæst- Gæst
''jeg stak af - men det ved du jo... Jeg levede i skoven længe, som ulv. Indtil jeg stødte på Duncan - en dæmon der krævede mig som slave. Jeg havde intet valg. Men jeg slap fra ham - troede jeg. Da jeg var nitten år, fandt en dæmon mig, som jeg forelskede mig i. Jeg blev gravid, uheldigvis. Det hele var fint, indtil han myrdede min søn. Derfra gik alt skævt. Sidst jeg så ham, truede han mig med at myrde mig hvis han nogensinde så mig igen. Jeg har ikke set ham siden.'' sagde hun og så kort på Andrea inden hun så tilbage på sin øl. ''Jeg lod mig forvandle til vampyr... En eller anden fyr ved navn Nicolas gik med til at forvandle mig. Ham ser jeg åbenbart ikke mere til længere.'' hun trak på skuldrene - kold i røven.
''jeg skal ikke gå i sollys, søde. Jeg høre til her, på bunden. Det er som det er - ingen orden uden kaos. Så medmindre du mener at du har plads til mig på din trone, så lad være med at tale om mine eventyr og min lykke.'' hun begyndte pludselig at virke en smule mere dyster i det - at tale om sin søn, Sean og Nicolas var ikke det hun holdte mest af.
''Hvorfor er du overhovedet kommet tilbage hertil? Jeg troede at Sunfury City var overdådigt?'' spurgte hun roligt og tog endnu en stor tår øl inden hun piftede efter krofatter der hurtigt kom med endnu en til hende.
Nephthys- Evolved
"Sunfury er skam fint nok, det bliver bare hurtigt ensomt når alle dem man kender bor her i Doomsville." Så lagde hun armene overkors på bordet og lænede sig lidt frem.
"Du sagde Nicolas. Vampyren Nicolas. Fra Terroville. Hvad ved du om ham?" Spurgte hun derpå og sank en klump. Man kunne ikke vide på hendes ansigt om de var venner eller fjender. Andrea satte sig derefter tilbage i sæddet og åndede stille ud. Hun lod kort sit blik flakke stille rundt ud af hendes øjenkrog. Nogle af hendes vagter vogtede på afstand over hende - hun var jo Sunfurys dyreste værdigenstand lige nu så.
Gæst- Gæst
''jeg ved faktisk ikke så meget om ham, ikke nok til at fortælle det i hvert fald.'' sagde hun, inden hun så på nogle af hendes vagter. Det var næppe nødvendigt, alle elskede jo Andrea.
Hun tog den sidste tår af sin første øl, hvorpå hun begyndte med den næste.
''Han forvandlede mig til vampyr, i forbindelse med en handel. Jeg ser ikke så meget til ham at det gør noget - mest af alt fordi han er min Skaber. Det er ikke passende at rende i halen på ham hele tiden.'' sagde hun bare, og så en smule undrende på hende.
''Sig mig... Hvorfor spørger du? Han er vel ikke ude i noget snavs?'' spurgte hun inden hun tog endnu en tår øl.
Andrea kendte næppe til hendes telepatiske evne, og lige nu var hun mere end fristet til at finde ud af hvad det lige helt præcist var som Nicolas havde med Andrea at gøre.
Nephthys- Evolved
"Det kunne være du ville med en tur i skoven? Altså uden vagterne selvfølgelig." Det var egentlig bare fordi hun vidste at Nemesis var tideligere shapeshifter - og dyr var jo ofte klinget tæt til naturen - hun som varulv - elskede trods alt også at være i skovene. Hun havde bare ikke meget muligheden til det for tiden.
Gæst- Gæst
- Hvorfor skulle hun ville med ud i skoven? hun havde boet der efter uhn stak af - der var ikke mere at komme efter der.
''På sin vis, har jeg det bedst herinde - med dine vagter i nærheden.'' sagde hun, inden hun så lidt over på den ene vagt. Vagter... Sidst hun havde haft vagter på, var det fordi Duncan havde opdaget hendes flugtforsøg - og det var ikke endt godt.
''Til trods for hvad du tror, kære Andrea, så er jeg færdig med at være shapeshifter - med alt hvad det indebar. Jeg har ikke mere at komme efter i skoven og naturen - mine nye jagtmarker ligger her, i rotteinfesterede gader og gyder.'' sagde hun roligt og tog endnu en stor tår af sin øl. Hendes læber var svagt farvede fra blodet.
''Siden du er dronning nu, har du vel antaget en nyt navn? Sunfury City... Targaryen?'' gættede hun inden hun tog endnu en tår - hun havde engang drømt om at være dronning selv, men havde opgivet det igen. Magt lå ikke i titlerne, men i gerningerne. Og snart, ville hun være kendt som hende med kuren til vampyrisme.
''Men, hvis du trænger til at strække benene uden dine gorillaer, så kan vi sagtens gå en tur? Men så har vi min bodyguard på slæb - men jeg tror at du finder ham yderst kær.'' sagde hun med et lille grin. Lockheart - som var Nemesis' drage - var hendes ét og alt nu, efter Dean var død. Hvor end hun gik - fulgte han med.
Nephthys- Evolved
Hun nikkede kort efter. "Targaryen - det rigtigt." Smilede hun skævt og rejste sig lidt op - en af vagterne kom hen til hende. "Vi går os en lille tur. I kan holde jer på en passende afstand." Det kunne jo ikke nøtte noget at gå rundt uden vagterne i nærheden - selvom hun var i stand til at forsvare sig selv - og det gættede hun blankt på at Nemesis også var. "Selvfølgelig kan vi det." Smilede hun. Andrea elskede drager - virkelig. Hun havde altid ønsket sig en selv - eller en kæmpe ulv. Andrea smilede og tog pelsen over sig. Vampyrer frøs trods alt ikke - men det gjorde hun - ikke så nemt - men stadigvæk.
Hun regnede med Nemesis fulgte med hende ud af døren og ud i den unge nat. Deres fodspor efterlod sig i sneen. Andrea stakte armene ud til siden og lukkede øjnene imens hun gik stille rundt. "Det her er jo fantastisk." Smilede hun og nød snefnugne smelte på hendes kinder, imens andre landede i hendes mørkebrune hår. Dog stoppede hun op da en velkendt fært nåede hendes næse. Nic.
//Så er det Nicolas som springer ind i emnet, så vidst jeg ved?
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Selv fulgte Nemesis med Andrea til fods, roligt. Snefnug landte roligt på hende, og smeltede desværre ikke som de ville have gjort hvis hun havde været dødelig. Da Andrea stoppede op, gjorde Nemesis det samme, og i samme øjeblik landede Lockheart ved siden af Nemesis. Og mindre end fem sekunder senere, stod Nicolas foran dem og nikkede til Andrea og så derefter på Nemesis. Lockheart huskede udemærket godt hvordan Nemesis var kommet tilbage og havde sat ild til hele kroværelset mens hendes umulige tårer var trillet ned af hendes kinder.
Nemesis var under ingen omstændigheder glad for at se Nicolas, faktisk var hun sekunder fra at stikke af. Den smertende is i hendes brystkasse havde ikke ændres sig siden sidst han havde set hende. Hun så på Andrea, inden hun så på Lockheart. Lockheart, som hadede at se Nemesis oprørt, blottede advarende tænder inden hans lod Nicolas vide at han ikke selv var glad for ham, ved at spyde en stråle af ild mod ham - som stoppede for hans fødder. Nemesis sagde intet - hun kunne ikke. Hun så ikke mere på Lockheart, men direkte på Nicolas - en advarsel om at næste gang stoppede ilden ikke ved hans tåspidser.
Nephthys- Evolved
Andrea kunne ikke undgå at føle en knude i maven. Men hun holdt den ud og vendte blikket imod Nicolas med et blik der prøvede at analysere ham. "So.... akavet." Mumlede hun lidt for sig selv, men siden de begge to her var vampyre ville de hurtigt kunne hører hvert af hendes ord.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun valgte at svare Andrea hurtigt og nemt med en løftet hånd der viste hende at hun nok ikke skulle snakke til hende lige nu. Nemesis var tydeligvis den af de to der havde den korteste lunte.
Da Nicolas spurgte om Nemesis vidste 'det' så hun direkte på Andrea, og allerede der var det som om isen i hende tog til. Han havde følelser for dem begge - og Nemesis var ikke idiot.
Hun så det for sig, Nicolas og Andrea. Hun bakkede lidt baglæns. Først vidste hun ikke om det var gået op for Nicolas hvem de var, men det fandt han da snart ud af.
''Så, du har været sammen med min søster. Rart at vide.'' Hun så hen på Andrea, med et blik der ikke var til at læse.
''Nu ved jeg da hvorfor du valgte at gå.'' hun sagde det som om det var det mest ligegyldige i hele verdenen - og så ned på Lockheart. Hendes hjørnetænder var frit fremme, klar til at gøre hvad de var bedst til. Hun tog lange elegante skridt og stod nu foran Nicolas.
''Jeg håber virkelig hun var det værd.'' Sagde hun med en kold stemme - som om han ikke var andet end endnu en af dem hun havde måtte skille sig af med. Han var dog langtfra det, og desværre turde hun ikke fortælle ham det. Hun så hen på Andrea igen, denne gang med et koldt blik. ''Så, når du siger at i er gode venner - så..'' hun tav og rystede på hovedet.
''Jeg beder mig undskyldt, Deres Majestæt.'' hun nikkede kort til hende, som enhver anden der tog afsked, og begyndte derfra at gå. Lockheart så hen på Andrea, inden han fulgte efter Nemesis.
Nephthys- Evolved
"Nemesis. Det er langtfra hvad du tror." Sagde hun så og gjorde næsten an til at løbe efter hende. Men så vente hun sig over imod Nicolas.
"Følelser for mig? Hvordan det. Du kan ikke engang huske hvordan vi plejede at være. Du kender mig ikke engang Nic. Ikke længere." Sagde hun og kiggede ham direkte i øjnene.
"Nemesis. Hør. Jeg vidste ikke i havde noget sammen overhovedet. Hvis jeg vidste det, så havde jeg stoppet for alt magt i verden. Please bare tro på mig. Jeg har lige fundet dig igen - jeg ønsker ikke at miste dig." Råbte hun efter Nemesis og skjulte nærmest tårerne som ville slippe ud af øjnene på hende med hurtige blink fra de lange øjenvipper - der nærmest fungerede som vinduesviskere.
"Et enkelt kys - og det skal ødelægge alting. Der var ingenting i det Nemesis. Tro mig." Måske en smule en løgn - men hun ville ikke ligge noget mere i det - hvis det skulle betyde en ende på hendes forhold til hendes søster. Hun var så forvirret og så bange for at gøre noget forkert. Hvis man kendte hende kunne man se det på hende - men sandheden var at lige nu kunne ingen af dem se det - for så langtid havde de ikke kendt hende. Det føltes som om, at hun var ved at falde fra hianden stykke fra stykke - på de ord hun havde sagt vendte hun hovedet imod Nicolas. "Nic. Tilgiv mig." Sagde hun med et trist blik og lukkede så sine øjne i - så hun kunne lade sin ryg mødes med et træs ru bark. Hun lukkede øjnene for ikke at få endnu et flip.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Nicolas var åbenbart kommet efter hende, typisk nok. Han skulle dog hurtigt finde ud af at han ikke var et kærkomment syn. Hun så ned, da han var kommet hen til hende, og lyttede blot, inden hun blottede tænder af ham.
''Du lovede..'' hviskede hun, velvidende at han kunne høre det - undertonen var ikke bare såret, den va knust. Hendes øjne var døde. Det flydende sølv de havde lignet, var størknet og falmet.
''du lovede at jeg ikke skulle være alene igen. Du lovede, at du ikke var som Sean. Du lovede!'' hun så direkte på ham nu, og man kunne se hvad hun var; destrueret.
''ingen forpligtelser, det var hvad du sagde. Jeg troede bare ikke at det betød at du bare kunne rende ud og finde den næste i køen. Jeg er ligeglad med at hun er min plejesøster - hun vidste intet om os to, tydeligvis.'' sagde hun inden hun så lidt ned på hulen.
''Jeg er ikke vred på Andrea, hun vidste intet. Men det er heller ikke mig der skal dømme hvad to mennesker vælger at gøre med hinanden. Du har tydeligt valgt hende - og hun er tydeligvis også bedre stillet end jeg er. Hos hende har du i det mindste en seng og et hjem. Det er mere end hvad jeg kan byde dig.'' sagde hun inden hun så direkte på ham igen.
''Du gik - ikke jeg. Du brød dit løfte. Kom ikke her, og sig at du fortryder det.'' sagde hun stille, og lukkede øjnene kort.
''Jeg kan ikke undvære dig - og det troede jeg at du vidste... Men du efterlod mig, til trods for at jeg tiggede dig om at blive. Du gik..'' sagde hun og så imod Andrea's retning.
Nephthys- Evolved
Andrea holdt blot vejret og stirrede på manden uden at sige noget som helst. Hendes skulder gjorde ondt - men det var ikke noget hun ikke kunne overleve trods alt. "Så hvad bliver det til?" Det lød ikke til at han havde tænkt sig at spørge igen - allerede ved anden gang havde han lagt knivens blad tættere på Andreas strube - så hendes blod langsomt dækkede kniven.
/Sorry, I am and will always be a drama queen xD
Gæst- Gæst
//Du er ikke den eneste drama queen darling
Gæst- Gæst
Men lige nu, var noget vigtigere - og det gik ikke langsomt.
Nicolas havde vredet armen af led på manden, inden han var knækket sammen af smerte - og Nemesis så sit snit.
Hurtigt var hun henne over manden der skreg svagt i smerte - inden han blev tavs i en gurlen i sit eget blod da hun flåede hans strube op. Nu var det overstået og Nemesis så på Nicolas. Hun genkendte smerten, og vidste at den ikke var dødelig. Hun så derefter på Andrea, og på hendes hals. Som varulv, burde hun vel hele hurtigere, men hun tog ingen chancer. ''Hvorfor i alverden blev du ikke ved dine vagter!?'' snerrede hun og forbandede sig selv for ikke at være blevet hos hende. Hun flåede ærmet af sin skjorte for at binde den om såret på Andrea's hals.
''Nicolas, klarer du dig?'' spurgte hun hurtigt, hvorefter Lockheart kom hen og støttede Andrea og delte varmen fra sin krop med hende så hun ikke frøs, mens Nemesis tog sig af Nicolas.
''Dit fjols. Jeg troede at jeg havde gjort det klart; jeg vil ikke være dig foruden!'' hviskede hun opgivende inden hun så panisk fra Nicolas til Andrea.
Manden der havde angrebet dem lå nu død lidt fra dem, med blodet svagt pumpende ud fra hans åbenflåede strube. Nemesis havde en smule blod ned af mundvigen.
Nephthys- Evolved
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Nemesis vidste dog godt hvad det betød - og hun måtte erkende at hun igen ville være alene, når det gik op for Andrea at Lockheart ikke ville forlade hendes side. Men det var kun godt - Lockheart ville være Nemesis' link til Andrea, så de ikke skulle splittes igen.
Da Nicolas rejste sig og krammede Andrea, tog Nemesis et skridt baglæns. Hun ville ikke være påtrængende, og når de tog nu havde det så godt sammen. Hun blev dog stoppet da han tog hendes hænder og forklarede sig. Hun havde slet ikke brug for at høre Andrea's opbakning - hun tog sine hænder ud af hans greb og nærmest smed armene om ham.
Hun trykkede sig bare ind til hans brystkasse med armene om hans hals, mens hun lukkede øjnene og lukkede lydende ude. Hun tog en dyb vejrtrækning selvom det ikke var nødvendigt. Hun blev bare stående sådan, i omkring et minut, inden hun fik hvisket;
''Hvis du kysser mig denne gang, og siger farvel bagefter, så tager jeg dig ikke tilbage!'' med et lille drilsk smil gemt i sin hvisken.
Lockheart lænede sig lidt op af Andrea, og fnøs en smule flabet, som i; hold nu op, få jer dog et værelse!-agtigt
Nephthys- Evolved
Side 1 af 2 • 1, 2
» A job is a Job, still in Chrismas.//Nemesis//
» I remember nothing but you - Nemesis.
» A most wonderful union - fællesemne
» Tilbage til starten. (Nemesis)
Idag kl. 0:09 af Valentine
» Who am I now?? //Jake//
Igår kl. 20:47 af Jake
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata