Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164973 indlæg i 8752 emner
What a wonderful Christmas - Nemesis & Nicolas -
Side 2 af 2 • 1, 2
Sv: What a wonderful Christmas - Nemesis & Nicolas -
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun smilede dog en smule perpleks da han endelig sagde at de nok hellere måtte... Hun nikkede, inden hun så undret hen på Lockheart. ''Du-øh, jeg tror du har fået dig en beundre, kære søster.'' smilede hun så og nikkede til Lockheart - en tilladelsen til at han måtte overfalde Andrea i kys. Det resulterede i at Lockheart nærmest sprang op og ind over Andrea som han lagde ned, og med en katteagtig spinden slikkede på hals og ansigt. Nemesis smilede bare, og så roligt hen mod Nicolas. Et smil hun ikke havde kunne fremtvinge længe, prydede nu hendes læber ganske naturligt.
//kære venner, jeg vil sige godnat Hvis det er, at i ønsker at forsætte emnet uden mig, så lad os sige at Nemesis er kaldt på arbejde Sov godt, og vi skrives ved i morgen, hvor jeg - bare rolig kære Nicolas - nok skal betale for internet i toget så vi kan skrive sammen i tidsrummet 9:00 til 13:00 som minimum Ellers, så har Nicolas mit nummer, hvis i vil spørge om noget
''I don't doubt that you loved him once - I doubt that you ever stopped'' he said, gently caressing her cheek. Slowly, his eyes met hers, before he felt the blood pouring from his neck and everything went black
Nephthys- Evolved
- Antal indlæg : 2882
Evner/magibøger : 1. Ild-magi - 2. telepatiske evner
Vagterne kom til syne med hendes pels over armen.
"min dronning. Deres hest er gjort klar til hjemrejsen." Sagde han og bukkede for hende. Andrea rejste sig hurtigt fra legen -selvom hun ønskede at forsætte den. "Jeg kommer - giv mig lige fem minutter til at sige farvel." De nikkede til hende og vendte derefter om. Heldigvis havde de ikke bemærket henes skulder -ellers havde Lockheart måske kommet til at slikke blodet af? Det var sikkert det. Desuden var det healet. Andrea sank en klump. "Nå det ser ud til jeg allerede skal videre. Solen står nok også snart op - desværre." hun trak lidt på skulderen. "I skal vide jeg er glad på jeres vegne eller hvad man siger. I klæder hinanden godt, er du ikke enig Lockheart?" Smilede hun til dragen og satte sig atter på hug foran ham. "Jeg skal nok love, at jeg kommer og besøger dig okay?" Hun lagde sin hånd imod kinden af ham med et smil på læben. "Ellers må i komme og besøge mig." Smilede hun. De havde vel lettere ved at komme til hende end omvendt - og det var ikke fordi Nicolas manglede penge. "Nic. Dit hus i Terroville. Hvis du husker mig - husker du nok også det - siden det er der vi nok mest har snakket sammen. Min kære søster har brug for at se andet end de samme fire vægge i hendes kroværelse. Hvis hende lidt rundt ikke?" Selvfølgelig var det sagt med en mere drillende tone i stemmen - men hun mente det. Nemesis ville have godt af at komme udenfor lidt. "Hun kan jo ikke være en kloarkrotte forevigt." Andrea stillede sig op på benene igen og smilede til Nemesis og derefter til Nicolas.
//Det er helt iorden, vi ses engang imorgen så håber jeg
Gæst- Gæst
//Beklager længden, men telefon buzzer hele tiden *Host* Nemesis *Host* xD
Gæst- Gæst
''Lockheart, gider du holde øje med hende for mig?'' spurgte Nemesis, og det tog ikke lang tid før Lockheart havde viklet sin stærke hale om Andrea's ben. Nemesis nikkede til ham og så igen på Andrea, mens hun mærkede Nicolas' arme om livet.
''jeg ville da elske at se hvor du bor!'' sagde hun med et smil.
''Og du ved hvor du kan finde mig, Andrea. Jeg er altid i skyggerne og kloakkerne'' sagde hun og blinkede drilsk til hende. Lockheart knurrede utålmodigt.
''Vi må nok hellere komme videre alle sammen.'' sagde hun rolig og så på vagterne.
''nu passer i på min familie, ellers vanker der.'' sagde hun med et lille drilsk smil.
//beklager længden xD Og se så at smutte hjem med Lockheart, kære søster.
Og hey! Du kunne bare lade være med at svare på dem!
''I don't doubt that you loved him once - I doubt that you ever stopped'' he said, gently caressing her cheek. Slowly, his eyes met hers, before he felt the blood pouring from his neck and everything went black
Nephthys- Evolved
- Antal indlæg : 2882
Evner/magibøger : 1. Ild-magi - 2. telepatiske evner
"Er du sikker?" Sagde hun rettet imod Nemesis - ikke at hun ikke ville elske Lockhearts selskab. For det ville hun - mere end til evigtid. Vagterne nikkede til hvad Nemesis sagde.
Og Andrea gik imod dem sammen med Lockheart. Så vendte hun sig om. "Husk mine døre også altid er åbne. Så hvis i har brug for en dag væk fra de kedelige gader i Doomsville city, så kom forbi - ikke?" Smilede hun til dem og satte sig så op på sin hest. Hun smilede til Lockheart og så til Nicolas og Nemesis. Så red de afsted.
//Out i guess xD
Skal jeg gøre søster
Gæst- Gæst
Side 2 af 2 • 1, 2
» I remember nothing but you - Nemesis.
» A job is a Job, still in Chrismas.//Nemesis//
» A guest in my Haven? - Nemesis -
» Hello pretty girl ~ Nemesis.
Igår kl. 16:54 af Katrina
» Your new home, my little sweetheart
Igår kl. 14:38 af Celenia
» please safe me - Savas
Tors 21 Nov 2024 - 13:42 af Savas
» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
Tors 21 Nov 2024 - 13:17 af Dr. Trott
» As if anything would change (Valentine)
Tors 21 Nov 2024 - 13:00 af Sean
» Aften a long time - Sean
Søn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori
» Oh what a circus -Natalie
Søn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray
» Who am I now?? //Jake//
Søn 17 Nov 2024 - 7:40 af Jake
» A royal search for knowledge
Lør 9 Nov 2024 - 17:39 af Elizabeth