Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
Haunted house// Beth//
Side 2 af 3 • 1, 2, 3
Sv: Haunted house// Beth//
"Hør godt efter James... Arno. Hvad du kalder dig selv nu. Alt du har gjort. Jeg tror ikke på dig længere okay. Du begynder at lyde mere selvisk end jeg nogensinde troede om dig. Du ikke den person jeg troede du var. Tingene begynder at give mening nu. Du har altid været ligeglad med mig, indrøm det nu bare. Jeg kan regne ud at du kun reddede mit liv dengang, fordi, at du ikke ønskede at miste livet selv." Sagde hun med en hævet stemme, hun var vred. Ingen havde nogensinde set hende så vred før. Det strålede nærmest ud af øjnene på hende. Beth sank en klump. "Fortalt mig hvad?" Spurgte hun næsten åndeløst da Geralt sagde noget om den hemmelighed James tydeligvis havde for hende. "James du bør spytte ud lige nu. Og jeg er ligeglad med om det har noget at gøre med hvad du er nød til at gøre. For helved da os. Din ene søster er halv kriminel og din anden søster er væk.. din familie har kun dig og rode rundt med, og du lader dem. Jeg lader ikke engang min rode rundt med mig. Og jeg troede jeg var svag." Beth sank en klump og hendes øjne blev langsomt røde. Samt begyndte hun at snerre - som en ulv. Ligesom Ari faktisk. Præcis ligesom ham. Et knæk lød fra hendes arm og hun skreg op. Det næste skete så hurtigt. I næste sekund stod en kæmpe ulv - snehvid med røde øjne foran dem. Ari var mere kraftig end hende, men hun var også en hunulv. Rester af hendes tøj lagde tilbage på gulvet. Der var ingen i hele underworld som vidste, at hun var shapeshifter. Det kom endda som et chok for hende. *Hvad fanden sker der?!* Hun kiggede over på Ari, nok også den eneste hun lige nu kunne snakke med. Og Ari kunne snakke med Geralt. Beth kiggede omkring sig og i panikken, så sprang hun afsted hen til havedøren, som ikke ligefrem var svær at dunke indi for en kæmpe ulv og derved ødelægge. Beths have førte ud til en lille skov, hvilket var der ud hun løb. Hun anede trods alt ikke, hvad der skete med hende lige nu. Hun var så forvirret og bange.
//Bare forstil dig Ghost... uh! Tænkte jeg ville bringe det ind at hun er shapeshifter.. så here it is!
Gæst- Gæst
//James er outet//
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
//sorry det korte svar, men skal ha noget at drikke, da mit hoved, gør ondt igen :///
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Hvem siger, at jeg har brug for du kommer og tjekker op på mig." Spurgte hun lidt drillende og sank derefter en klump. "Men jeg må indrømme, at jeg har haft en rigtig god tid med dit selskab." Nikkede hun i et smil og kiggede ham i øjnene. "Så du må meget gerne komme og tjekke op på mig." Beth trak på smilebåndet imens hendes øjne ikke forlod hans et eneste sekund. Beth ville gerne indrømme, at hun følte noget for Geralt, men hun vidste også, at han sikkert ikke følte noget for hende. Så hvorfor overhovedet risikere at ødelægge noget for dem lige nu. Beth kørte en hånd igennem sit hår. "Øhm.. jeg går op og redder sengen." Hun sank en klump og drejede om på sine fødder og gik ovenpå. Hun tog alle tæpperne ind på det ene værelse, så de kunne holde sig varme. Hun havde samlet nogle på gulvet til Ari. To mennesker og en kæmpe ulv kunne ikke ligefrem dele seng. Beth lagde sig i den ene side. Geralt måtte selv bestemme, hvornår han ville sove og det samme med Ari, og det var egentlig ikke fordi, at hunvar træt som sådan. Hun havde bare meget i hovedet lige nu.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
//sorry det korte svar, min krea er fuckt op nu. :///
Gæst- Gæst
Beth lagde sit hoved mod hans brystkasse og åndede lettet ud. Hun havde aldrig følt sig så sikker som hun gjorde lige nu. Aldrig følt noget så ægte. En lyd som kunne forveksles med vinden sneg sig ind under hendes hud, men lukkede dog svagt de blå øjne i for at prøve at sove, men sov dog ikke endnu.
//mobil svar, håber det kan gå
Gæst- Gæst
//det går regner med vi, hoppe til næste dag .//
Gæst- Gæst
Næste morgen slog hun blidt øjnene op og drejede sig rundt om i sengen for at finde Geralt ved sin side. Et kort øjeblik havde hun troet at igår var en drøm, men han var her endnu. I hendes drøm, eller det hun kunne huske af den... Havde de siddet på kantstenen ved siden af hinanden, imens deres hænder var flettet ind i hinanden, hvilket betød hun var bange for at glide væk fra ham - og det var også sandt. Beth plantede sine løber mod hans pande, hvorefter hub lagde sig ind til ham igen. Der lagde hun i nogle minutter inden hun stod op og da hun trådte ud af hoved døren skiftede hun form og gav sig selv friheden til at løbe en frisk tur i det nærmeste skov område. Hun var væk i hvad nogle timer før hun kom tilbage til huset til den lukkede dør. "Ari, få Geralt til at åbne døren. Det bare mig." Sagde Beth til Ari. Det var ikke nødvendigvis en stor hvid kæmpeulv med røde øjne, man lige så hverdag. Og der var folk som ikke var lige begejstrede for at se vilde dyr i by området.
Gæst- Gæst
//håber det er ok, at jeg siger at Beth har ændret form. //
Gæst- Gæst
Beth kastede blikket ned af sig selv. "Jeg burde få noget tøj på, minus ved at skifte form" plus snavset i hendes hår og jord på hendes hud. Ved nærmere eftertanke, så tror jeg. At jeg burde snuppe et hurtigt bad" hun kyssede ham hurtigt inden hun så smittede ud på badeværelet. Efter badet svag hun tæppet omkring sig igen og passerede stuen for at gå ovenpå så hun kunne finde noget tøj. Da hun havde skiftet kiggede hun sig selv i spejlet og gispede temmelig højt i et mindre skrig, da hun kort så en kvinde bag sig, men da hun vendte sig om... Var der ingen.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Beth sank en klump. Hun kunne føle, hvordan hendes hænder rystede let over hvad hun havde set, men hun måtte da være blevet sindsyg. Hun blev mindre rystet så snart Geralt holdt om hende. Dog skulle hun lige synke det hele. "Jeg synes jeg så en kvinde stå bagved mig. Dækket til med jord og blod.." Beth tøvede kort og så sig omkring med et flakkende blik. Derefter til hans næste spørgsmål - tøvede hun kort. "Jeg fik det til billige penge. De tidligere ejere er døde, så jeg fik det til en rimmelig pris. Jeg ved ikke særlig meget. Det jo ikke fordi, at jeg forventer, at jeg er flyttet ind i et hjemsøgt hus eller noget, men det virkede bare underligt." Tilføjede hun åndeløst, og lod sig sætte ned sammen med ham. "Jeg har tilbragt så mange timer på sygehuset siden jeg flyttede fra FireWood village, jeg har været meget træt de dage, så jeg ville slet ikke have bemærket, hvis der skulle være noget mystisk over dette sted." Indrømmede hun og sank derefter nervøst en klump.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Når Geralt engang kiggede over efter hende var der en marmorhvid statue med blod ud af øjnene, på væggen stod der skrevet med blod 'du kan ikke hjælpe hende nu'.
Beth løb rundt. Da hun havde åbnet øjnene var Getalt væk, og hun var i en mærkelig gang, den tilhørte huset, men hun havde aldrig været der før, det mindede hende om en krypt. Beth stoppede op for enden da der var en hånd kørt henover muren smurt ind i blod, der så noget så frisk ud. Beth vendte sig om og så kvinden igen, og et skrig forlod hendes læber - men uden nogle kunne hjælpe hende. Beth satte i løb videre igennem krypten og kom til nogle trapper som hun løb op af, døren for enden var låst, men efter panikken var stor nok, fik hun til sidst døren åbnet.
Beth så dig omkring. Der var ingen. "Geralt!" Råbte hun og vendte sig mod et spejl. Hendes spejlbillede smilede uhyggeligt til hende, inden glasset blev knust. Beth løb videre rev i alle dørene til hun fandt en som ikke var låst. Flere smalle gange, hvor det eneste lys var fra faklerne som blussede uhyggeligt op. Følelsen af at blive overvåget var noget så ubehagelig, men der var intet at gøre... Ikke lige nu.
En lyd bagved hende fik hendes hjerte til at slå hurtigere end normal. Stille vendte hun sig om, da en maskeret mand greb om hendes hals og kastede hende mod væggen.
Gæst- Gæst
Side 2 af 3 • 1, 2, 3
» Haunted - Logan
» Haunted hearts - Kol
» Please, stay with me. -BETH!-
» The Dead is Rising agian.// Beth Andrew Spencer.//
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine