Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
Haunted house// Beth//
Side 1 af 3 • 1, 2, 3
Haunted house// Beth//
V Det regner, og hvis man høre efter han man høre det os tordener svagt.
O ingen rigtig, måske nogen få dyr.
Tid 16,30
P læderrustning og en kappe.
Geralt løb gennem skoven med hans bror, lige så lydløs som det kunne lade sig gøre det var langtid siden han, havde gjorde dette. Geralt smilede svagt, *Så Ari med på at løbe om kamp, over mod huset, jeg sidste var i.* Geralt kiggede på hans bror, for at se hvordan han ville svare på det. *Fint Geralt, lad os løbe så.* et suk undslap Ari, hvorefter de begynde og løbe afsted gennem skoven. Det var som altid vildt befrienden når man løbe gennem skoven, Ari havde det fuldkommen på samme måde.. De var væk for alt for mange folk, så de ikke ville blive fundet frem til ikke lige nu da. Geralt kiggede på ham smilede han svagt. Geralt og Ari, løbe gennem skoven, hver forhindring gled de gennem skovene som folk der havde helvedes hunde efter sig. Geralt havde dog smid kappen for sig, ellers kunne han ikke holde tempoet oppe da de stødte på en masse ting, som skulle forhindre at han kunne løbe med Ari lige så frit som, hans bror gjorde. Da de nået til sidste på dagen, havde de sat sig selv ved et træ, hvor de de overvejet hvad det næsten de skulle lave var. *Jeg vandt Geralt, så hold nu lige mund ikke.* Sagde Ari, mens han gnasket på et stykke kød fra en hjort. Geralt rullede med øjne, hvorefter han rejste sig op *yeah righttt, så siger vi det.* Lød det drillende fra Geralt til Ari, hvorefter Geralt rejste sig op kort efter. *Jeg tag mig lige en løbe tur, du er en stor dreng, du kan passe på dig selv* lød det drillende fra Geralt til Ari. Geralt begynde lige så stille han bevæge sig, gennem skoven det var vildt dejligt ikke og være i byen lige nu, men han måtte vende tilbage senere. Geralt fik set sig lige så stille omkring, hvorefter han mærket en kæmpe smerte i hans ben, hvilket Ari os følte. *Geralt, hvad er der sket, jeg kan ikke f'le mit ben.* Geralt anet, ike hvad han skulle svare, *en pil hvem, hvem i helvedes navn prøvet og skyde mig.* Det sortnet dog kort efter, for Geralt og Ari følte det samme.
Sidst rettet af Geralt Søn 22 Feb 2015 - 12:48, rettet i alt 2 gange
Gæst- Gæst
Sv: Haunted house// Beth//
Gæst- Gæst
//soorry det korte svar :9//
Gæst- Gæst
Hun undrede sig først over hvad fanden han havde gang i, dog fik hun øje på en kæmpe ulv ikke så langt fra hende, og stoppede tøvende op. Santuine. Hun havde læst om dem, ikke mødt mange, men stadigvæk. Og en kæmpe ulv. Sådan en havde hun alligevel aldrig før set. Daydream vrinskede kort, men stoppede så op. "Du skal til ses af en sygeplejeske. Det kan hurtigt blive meget værre, hvis du ikke får gjort noget ved det. Ulve kan sagtens gå på tre ben. Du skal op på hesten." Sagde hun og kiggede efter herren. Hvis hun skulle skyde ham med en pil igen... nej. Det var hun ikke typen der gjorde, men han skulle tilses.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Det tog ikke lang tid før, at de kom til hospitalet, hvor nogle straks kom ned og hjalp Geralt ned fra hesten og indenfor på sygehuset. Ayah tog med indenfor da en ung pige stoppede hende.
//Så rækkefølge: Geralt, Ayah, Beth
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
//Out
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
//meh ikke så godt og sorry vente tiden. :9//
Gæst- Gæst
"Så du mangler et sikkert sted at være. I guess." Hun havde fundet sig en person i verden som måske aldrig rigtig havde nogle andre end sin ulv. En som havde en enkelt ting at leve for. Beth hævede et bryn. "Det første gang du på sygehuset er det ikke?" Spurgte hun med et lille grin. "Du skal ikke bedøves for at få dem fjernet. De sørger bare for at holde såret samlet imens du heler. Hvis du bevæger dig for meget sprænger de... og det min fine ven er nok det som gør mest ondt, for du åbner såret igen. Stingene bliver bare klippet over og trukket stille ud. Jeg kan endda gøre det til den tid." Smilede hun skævt. Beth himlede med øjnene til det næste han sagde. "Du læser mig forkert. Jeg har ingen mand." Svarede hun med et kækt smil på læben.
"Så, hvis du skal bruge et sikkert sted at være i ro. Så kan jeg tilbyde mit hus. Der en ekstra seng, og jeg kunne bruge lidt selskab." Tilbød hun. Varme. Husly. og mad. Det var et dumt tilbud at afslå.
Gæst- Gæst
I mellemtiden, Lå Ari, bare i sofaen ude ved hende og slappede af, det havde været en lang dag for dem begge så i det sammen Ari faldte i søvn. Blive Geralt lige så stille træt, men han var ikke rigtig ved og være træt i nu da. "Så Bethany fortælle om dig, selv for jeg komme til at blive her i lidt tid i nu så vi kan da godt lære hinanden og kende siden vi jo skal bo sammen i lidt tid." lød det kækt, fra Geralt af, hvorefter han sende hende et vildt charmerne smil, mange kvinde faldt hans charmerne smil meget tiltrækkende men om hun gjorde anet han ikke.
Gæst- Gæst
Beth kiggede lidt opmærksomt på Geralt da han kaldte hende ved sit fuldenavn. Der var ikke mange der gjorde det, ikke engang hendes familie. Men Beth kunne skam sagtens leve med, at han gjorde det, der var et eller andet over den måde han sagde hendes navn som hun godt kunne lide. "Hvad vil du vide Geralt?" Spurgte hun. "Der er det simple. Jeg arbejder her på fuldtid. Jeg er opvokset ved min mor og hendes tvillinge søster. Aldrig kendt min far eller hørt omkring ham. Min familie er dæmoner, og jeg er menneske." Tilføjede hun og trak på skuldrene. Hun var shapeshifter, hun havde bare aldrig skiftet form, vel aldrig været vred nok eller deprimeret nok til at udløse forvandlingen. Beth smilede skævt til ham. "Uh, også har jeg brug for noget seriøst action i mit liv inden det bliver alt for kedeligt." Hun sendte ham et drillende smil.
"Jeg henter noget mad til dig. Bare slap af imens." Beth rejste sig op og gik ud af døren for at finde noget mad og drikke til ham. Efter lidt tid var hun tilbage med en bakke med en tallerken med kylling, kartofler og et glas vand. Hun serverede det på sengen for ham, og satte sig så på stolen. På bakken lagde der også noget smertestillende, han kunne tage hvis han ønskede. "Det bare smertestillende. Det ikke noget som slår dig ud, det stiller bare smerterne i i hvert fald 6 timer." Smilede hun svagt til ham.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Næste morgen dukkede hun op i andet end den hvide kjole fra gårsdagen. Beth havde sine lange blonde slangekrøller til at dale smukt ned over hendes skuldre i bløde bevægelser. I ført en mørkeblå trøje, som blottede den ene skulder, og et par hvide bukser. Hun duftede af roser. Nogle læger kom med ind og bad Geralt støtte sig op af dem så de kunne få ham ned i vognen så han kunne komme afsted. Beth havde sørget for det hele.
Så snart de kom hjem til hende kastede hun nogle trækrøkker til ham som han kunne bruge til at gå rundt med, hvis han virkelig ville springe lidt rundt. I vognen havde hun også fået hans kære ulv med, så de begge var samlet under et tag. Hun åbnede døren for ham og lod hende komme ind. Der var en stue, et køkken med lille spisestue. To etager, væreserne ovenpå. "Bare føl jer hjemme." Smilede hun.
Gæst- Gæst
Dagen efter kom lægerne ind, men Geralt ville ikke blive støttede så han begynde lige så stille og kæmpe sig selv ned af. Geralt kiggede sig omkring, mens han fik kæmpede sig længere og længere frem da han endelig nået gaden så han vogne som han skulle med, han smilede svagt til Beth, hvorefter han gik ind og sætte sig til rette i vogne. Geralt lod dem bare køre, det var ikke normalt for ham, han ville altid kæmpe for sin egen styrke. Geralt rejste sig op, da de var kommet der hen, hvor Bethany boede. han kigget på Bethany, som kastet noget han kunne bruge til at gå med. Da han fik den, bevægede han sig lige så stille hen mod døren uden og bruge den hans bror Ari, fulgte lige så stille med hans ben var nemlig kommet sig. Men ikke Geralts, Geralt humpet over mod døren, da hun åbnet den humpet han ind, hvorefter han smilede til hende og fik kæmpede sig selv hen til sofaen selv, om han måske ville ha valgt stolene i stedet.
Sidst rettet af Geralt Man 16 Feb 2015 - 23:24, rettet 1 gang
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Et par uger senere.
Der var nu gået fem til 8 uger, hvor Geralt havde boet der hver dag fulgte han hele sin rutine og lige meget hvad løb han og ellers trænte han bare. Hans krop var ved at være klar igen, da hans ben var kommet sig. Geralt var dog os blive meget gode venner, med Bethany i den tide nogen ville måske gå så langt som at kalde dem et par, hvilket de da slet ikke var eller måske var de. Geralt anet det nemlig ikke selv, men han ville forsvare hende han havde dog ikke fået så meget ud af hende om hendes gamle flirt. Geralt var nu os lidt ligeglad, men denne dag, vidste han ikke hvad der ville ske det ville nok forandre alt. Geralt hørte der blive banket på døren, hvor han i gik hen mod den åbnet den da han så hvem det var og hørte at han spurgte om Bethany, eller Beth bakkede han dog ikke bagud, "Bethany, der er en der står udenfor døren som siger han kender dig han hedder Arno." Så var det sagt, men Geralt ville dog ikke lade ham for Bethany, ikke efter hvad Bethany havde fortælte og den måde han havde fjollede rundt med en vampyr på.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
meget mærkeligt.
//sorry det korte svar med Geralt :///
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
//meget kort igen :9, og emnet er før James har været til forlovelse festen, just want to get that of the table. :9//
Gæst- Gæst
Side 1 af 3 • 1, 2, 3
» Haunted - Logan
» Haunted hearts - Kol
» Please, stay with me. -BETH!-
» The Dead is Rising agian.// Beth Andrew Spencer.//
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine