Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» I need you to hear the story - Genevira
Hvor er jeg henne?||Victor|| EmptyIdag kl. 10:10 af Lori

» It's been a long long time
Hvor er jeg henne?||Victor|| EmptyMan 6 Maj 2024 - 21:48 af Valentine

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
Hvor er jeg henne?||Victor|| EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Hvor er jeg henne?||Victor|| EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Hvor er jeg henne?||Victor|| EmptyFre 3 Maj 2024 - 19:04 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Hvor er jeg henne?||Victor|| EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
Hvor er jeg henne?||Victor|| EmptyOns 1 Maj 2024 - 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
Hvor er jeg henne?||Victor|| EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Hvor er jeg henne?||Victor|| EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Lori
Hvor er jeg henne?||Victor|| Voteba13Hvor er jeg henne?||Victor|| Voteba14Hvor er jeg henne?||Victor|| Voteba15 
Genevira
Hvor er jeg henne?||Victor|| Voteba13Hvor er jeg henne?||Victor|| Voteba14Hvor er jeg henne?||Victor|| Voteba15 
Jake
Hvor er jeg henne?||Victor|| Voteba13Hvor er jeg henne?||Victor|| Voteba14Hvor er jeg henne?||Victor|| Voteba15 
Valentine
Hvor er jeg henne?||Victor|| Voteba13Hvor er jeg henne?||Victor|| Voteba14Hvor er jeg henne?||Victor|| Voteba15 
Edgar
Hvor er jeg henne?||Victor|| Voteba13Hvor er jeg henne?||Victor|| Voteba14Hvor er jeg henne?||Victor|| Voteba15 
Abigail
Hvor er jeg henne?||Victor|| Voteba13Hvor er jeg henne?||Victor|| Voteba14Hvor er jeg henne?||Victor|| Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164694 indlæg i 8727 emner

Hvor er jeg henne?||Victor||

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Go down

Hvor er jeg henne?||Victor|| Empty Hvor er jeg henne?||Victor||

Indlæg af Gæst Søn 20 Maj 2012 - 22:19

Tid: aften
Vejr: skyfrit
Omkring: ikke nogle
Sted: Firewood Village(parken)
Påklædning: Se ava

Satyashi gik rundt i en eller anden form for park, hun var ikke mere end 6-7 år gammel, hun havde ikke nogle forældre eller det viste hun ikke om hun havde, hun vågnede bare op på dette her sted, hun begynde så at synge en, hun åbenbart kende, det var en børnesang, nu var hun jo også et barn

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvor er jeg henne?||Victor|| Empty Sv: Hvor er jeg henne?||Victor||

Indlæg af Gæst Søn 20 Maj 2012 - 22:28

victor havde lige været henne på kroen for at få noget at spise, da han lugtede en anden draconianer han gik hend til parken da det var der fra lugten kom fra. Det eneste han så var en lille pige. "Hej lille ven er du faret vild" han smilte til hende men gemte sine skarpe tænder væk da de tidligere havede skræmt små børn. et lille chok gik gennem hende da hun så den lidt over to meter høje mand. "Åh undskyld forskrækkede jeg dig"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvor er jeg henne?||Victor|| Empty Sv: Hvor er jeg henne?||Victor||

Indlæg af Gæst Søn 20 Maj 2012 - 22:31

hun stoppede forskrækket med at synge, hun gemte sig halvt bag et træ"hvem er du?"sagde hun stille, hun gik lidt frem"jeg ved ikke hvor jeg er"sagde hun og hun talte sand, hun havde ingen idé om det på nogle måde, for hende var det et sted med nogle træ og en legeplads og nogle andre ting

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvor er jeg henne?||Victor|| Empty Sv: Hvor er jeg henne?||Victor||

Indlæg af Gæst Søn 20 Maj 2012 - 22:46

"jeg er victor. Bare rolig jeg gør dig ingen ting" han fandt et stykke slik frem "værsgod tag det bare rolig jeg gør dig ikke noget" han smilte til pigen. han tog selv et stykke "kan du se helt ufarligt"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvor er jeg henne?||Victor|| Empty Sv: Hvor er jeg henne?||Victor||

Indlæg af Gæst Søn 20 Maj 2012 - 22:49

hun gik så helt hen til ham og tog det, hun spiste det"hvor er jeg?"spurgte hun, hun kiggede op på ham, men hun var lige ved at falde bag ud, hun gik så nogle skridt baglæns, så det var lidt nemmere at se op på ham, hun blev bare ved med at kigge på ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvor er jeg henne?||Victor|| Empty Sv: Hvor er jeg henne?||Victor||

Indlæg af Gæst Man 21 Maj 2012 - 15:14

"du er i Firewood lille ven" han satte sig ned på et knæ så han kunne se hende i øjnene "hvor er dine forældre min lille ven?" han så lidt rundt. Han kunne ikke se andre end ham selv og den lille pige

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvor er jeg henne?||Victor|| Empty Sv: Hvor er jeg henne?||Victor||

Indlæg af Gæst Man 21 Maj 2012 - 15:16

"det ved jeg ikke, jeg vågnede op her tro jeg"sagde hun og tænkte lidt, men hun kunne ikke rigtigt huske det eller også havde hun bare ikke nogle forældre at huske, hun kiggede på manden igen"hvad hedder du?"Spurgte hun og lagde hovedet et lille smule på skrå

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvor er jeg henne?||Victor|| Empty Sv: Hvor er jeg henne?||Victor||

Indlæg af Gæst Man 21 Maj 2012 - 15:33

"jeg hedder Victor Van Tenebris og jeg tror jeg har en lille ven til dig" han viftede med hånden og en lille dukke fløj hend i hånden på ham "tror du du kan finde et hjem til hende" han smilte venligt men så kom en lille stemme i hans hvoede *du er ved at blive svag victor. Jeg mener se på dig du forære dukker til små piger* men så sagde den normale stemme *hold din mund hun er kun en lille pige*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvor er jeg henne?||Victor|| Empty Sv: Hvor er jeg henne?||Victor||

Indlæg af Gæst Man 21 Maj 2012 - 15:37

hun tog dukken og nikkede"jeg hedder Satyashi"sagde hun, hun smilede, men hun kom så i tanke om at hvis han gik var hun alene og det var ikke lige frem et hyggeligt sted og hun var kun 6-7 år gammel, hun kunne ikke så nemt passe på sig selv

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvor er jeg henne?||Victor|| Empty Sv: Hvor er jeg henne?||Victor||

Indlæg af Gæst Man 21 Maj 2012 - 16:51

"nå jeg må vidre" han stilte sig op "farvel min ven" han fløjtede og en hest med en karret i sort træ kom kørende. han skulle til at gå men så så han den lille piges ansigt "vil du med" han så på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvor er jeg henne?||Victor|| Empty Sv: Hvor er jeg henne?||Victor||

Indlæg af Gæst Man 21 Maj 2012 - 20:03

hun så lidt på hesten, hun så lidt på ham, hun var blevet lidt trist over han sagde han skulle gå, men da han spurgte om hun ville med nikkede hun og skynde sig hen til ham, hun havde stadigvæk dukken, den holde hun indtil sig

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvor er jeg henne?||Victor|| Empty Sv: Hvor er jeg henne?||Victor||

Indlæg af Gæst Man 21 Maj 2012 - 20:55

"ok kom her opsedasse" han løftede hende op på pladsen foran og satte sig der efter op ved siden af hende "er du klar" han smed en lærreds sæk op bag i vognen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvor er jeg henne?||Victor|| Empty Sv: Hvor er jeg henne?||Victor||

Indlæg af Gæst Man 21 Maj 2012 - 20:57

hun satte sig til rette, hun så op på ham og nikkede, hun var glad for sin nye dukke, hun havde fået af ham, hun havde heller ikke sluppet den siden han gav hende den

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvor er jeg henne?||Victor|| Empty Sv: Hvor er jeg henne?||Victor||

Indlæg af Gæst Man 21 Maj 2012 - 21:38

"okay lad os komme afsted så" han slog et smæld med tøjlerne og lod hestene ride afsted "er du træt min ven" han nudsede hende i håret "har du noget famillie et sted i nærheden som jeg kan sætte dig af ved" han så på hans lille nye ven.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvor er jeg henne?||Victor|| Empty Sv: Hvor er jeg henne?||Victor||

Indlæg af Gæst Man 21 Maj 2012 - 21:42

hun havde gabt inden han spurgte om hun var træt"nej helt alene, men har dukke"sagde hun og holde dukken indtil sig, hun ville helst ikke være alene, men det var hun jo heller ikke, hun havde dukken, men det var ikke helt det samme, den kunne jo ikke passe på hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvor er jeg henne?||Victor|| Empty Sv: Hvor er jeg henne?||Victor||

Indlæg af Gæst Man 21 Maj 2012 - 21:52

"du kan lægge dig om og sove i vognen så køre jeg os hjem til mig" han så på at den lille pige kravlede om bag i vognen "sov godt jeg vækker dig når vi er tæt på" han så lige frem for sig. han tænkte på at han engeng havde været forældreløs

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvor er jeg henne?||Victor|| Empty Sv: Hvor er jeg henne?||Victor||

Indlæg af Gæst Man 21 Maj 2012 - 21:55

hun nikkede og kravlede om i vognen, hun lagde sig til at sove"tak onii-san"sagde hun lige inden hun falde i søvn, hun lå helt sammen krybet så hun ikke fylde særlig meget, hun havde dukken indtil sig imens hun lå og sov


/Onii-san- Storebror på japansk/

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvor er jeg henne?||Victor|| Empty Sv: Hvor er jeg henne?||Victor||

Indlæg af Gæst Man 21 Maj 2012 - 22:40

"godnat lille orkidé" han sad og små smilede over at hun havde kaldt ham store bror han slog et ekstra slag med tøjlerne så det gik lidt hurtigere han ville gerne hurtigt hjem. Tanken om Oktavius alene hjemme bekymrede ham.



//oktavius er Victors kæmpe edderkop//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvor er jeg henne?||Victor|| Empty Sv: Hvor er jeg henne?||Victor||

Indlæg af Gæst Man 21 Maj 2012 - 22:43

hun sov bare tungt med dukken indtil sig, hun lagde ikke mærke til det gik hurtigere, hun viste heller ikke at Victor havde en kæmpe edderkop, hun viste jo ikke noget om ham overhovedet ud over at hans navn var Victor

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvor er jeg henne?||Victor|| Empty Sv: Hvor er jeg henne?||Victor||

Indlæg af Gæst Man 21 Maj 2012 - 22:50

"vågn op lille orkidé" Victor stoppede vognen "vi går det sidste stykke" han løftede pigen op i armene og gik ned mod hulen "nu skal du ikke blive bange for min hund" han gik ned af en skrant og gik hend mod hulen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvor er jeg henne?||Victor|| Empty Sv: Hvor er jeg henne?||Victor||

Indlæg af Gæst Man 21 Maj 2012 - 22:55

hun vågnede lidt op, hun holde fast i ham da han løftede hende, hun holde stadigvæk fat i sin dukke, hun vågnede til sidst helt op, hun kiggede lidt rundt for at se hvor hun var henne"hund?"sagde hun, hun kiggede lidt rundt, men hun kunne ikke se nogle hund endnu

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvor er jeg henne?||Victor|| Empty Sv: Hvor er jeg henne?||Victor||

Indlæg af Gæst Tirs 22 Maj 2012 - 7:42

"ja jeg har en lidt stor hund" det var nok verdens største underdrivelse. I sidste uge blev Victor nød til at ud bygge hulen den bode i. "bare rolig han gør dig ikke noget. Det skal jeg nok sørge for" han smilede til sin nye lillesøster

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvor er jeg henne?||Victor|| Empty Sv: Hvor er jeg henne?||Victor||

Indlæg af Gæst Tirs 22 Maj 2012 - 9:33

"jeg vil se vovse"sagde hun med et smil, hun ville gerne se hunden"du den bedste storebror i hele verden"sagde hun med et glad smil

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvor er jeg henne?||Victor|| Empty Sv: Hvor er jeg henne?||Victor||

Indlæg af Gæst Tirs 22 Maj 2012 - 11:49

"tja nu skal du jo ikke blive bange for ham" han pegede hend med den hånd der ikke holdt om Satyashi "der inde bor han" han gik forbi og den store hund rejste sig. dens tre store hoveder rettedes mod Satyashi. "NEJ. Her giv ham en bøf" han rakte en bøf til den lille pige.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvor er jeg henne?||Victor|| Empty Sv: Hvor er jeg henne?||Victor||

Indlæg af Gæst Tirs 22 Maj 2012 - 11:53

hun tog bøffen og rækkede den til hunden"her vovse"sagde hun med et smil, hun var ikke bange for den"stor vovse"sagde hun og grinede lidt, hun holde stadigvæk fat i sin dukke

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvor er jeg henne?||Victor|| Empty Sv: Hvor er jeg henne?||Victor||

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum