Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» I need you to hear the story - Genevira
Hvor er jeg henne?||Victor|| - Page 2 EmptyIdag kl. 10:10 af Lori

» It's been a long long time
Hvor er jeg henne?||Victor|| - Page 2 EmptyMan 6 Maj 2024 - 21:48 af Valentine

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
Hvor er jeg henne?||Victor|| - Page 2 EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Hvor er jeg henne?||Victor|| - Page 2 EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Hvor er jeg henne?||Victor|| - Page 2 EmptyFre 3 Maj 2024 - 19:04 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Hvor er jeg henne?||Victor|| - Page 2 EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
Hvor er jeg henne?||Victor|| - Page 2 EmptyOns 1 Maj 2024 - 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
Hvor er jeg henne?||Victor|| - Page 2 EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Hvor er jeg henne?||Victor|| - Page 2 EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
Hvor er jeg henne?||Victor|| - Page 2 Voteba13Hvor er jeg henne?||Victor|| - Page 2 Voteba14Hvor er jeg henne?||Victor|| - Page 2 Voteba15 
Lori
Hvor er jeg henne?||Victor|| - Page 2 Voteba13Hvor er jeg henne?||Victor|| - Page 2 Voteba14Hvor er jeg henne?||Victor|| - Page 2 Voteba15 
Jake
Hvor er jeg henne?||Victor|| - Page 2 Voteba13Hvor er jeg henne?||Victor|| - Page 2 Voteba14Hvor er jeg henne?||Victor|| - Page 2 Voteba15 
Valentine
Hvor er jeg henne?||Victor|| - Page 2 Voteba13Hvor er jeg henne?||Victor|| - Page 2 Voteba14Hvor er jeg henne?||Victor|| - Page 2 Voteba15 
Abigail
Hvor er jeg henne?||Victor|| - Page 2 Voteba13Hvor er jeg henne?||Victor|| - Page 2 Voteba14Hvor er jeg henne?||Victor|| - Page 2 Voteba15 
Edgar
Hvor er jeg henne?||Victor|| - Page 2 Voteba13Hvor er jeg henne?||Victor|| - Page 2 Voteba14Hvor er jeg henne?||Victor|| - Page 2 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164694 indlæg i 8727 emner

Hvor er jeg henne?||Victor||

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Go down

Hvor er jeg henne?||Victor|| - Page 2 Empty Sv: Hvor er jeg henne?||Victor||

Indlæg af Gæst Tirs 22 Maj 2012 - 12:12

han grinte "nå du er ikke bange af dig det er da godt" han så på hende "du er en af de bedste søster jeg har haft" han sagde det fordi hans sidste søster havde prøvet at dræbe ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvor er jeg henne?||Victor|| - Page 2 Empty Sv: Hvor er jeg henne?||Victor||

Indlæg af Gæst Tirs 22 Maj 2012 - 12:23

"hvorfor skulle jeg være bange, den har jo ikke gjort mig noget"sagde hun, hun krammede så Victor"heller ikke bange for storebror"sagde hun og prikkede ham på kinden, hun prøvede at drille ham lidt"prik prik"sagde hun og grinede lidt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvor er jeg henne?||Victor|| - Page 2 Empty Sv: Hvor er jeg henne?||Victor||

Indlæg af Gæst Tirs 22 Maj 2012 - 17:08

han grinte "der er sandlig liv i dig" han kildede hende på maven "kilde kilde" han grinte mens han kildede hende. "ah så er vi her" han smilte og åbnede døren ind til stuen. "Du kan bare vælge et værelse bare ikke det med den sorte dør. der bor Nat"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvor er jeg henne?||Victor|| - Page 2 Empty Sv: Hvor er jeg henne?||Victor||

Indlæg af Gæst Tirs 22 Maj 2012 - 17:14

hun grinede imens Victor kildede hende, hun kiggede rundt da de kom ind i stuen"okay storebror"sagde hun fandt hurtigt et, hun så hen på ham med et stort smil, hun havde sin dukke i hånden

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvor er jeg henne?||Victor|| - Page 2 Empty Sv: Hvor er jeg henne?||Victor||

Indlæg af Gæst Tirs 22 Maj 2012 - 17:32

"skal det være det. Bare sig til så får jeg Nat til at gøre det klart til dig" han smilte venligt til hende "er du sulten søs" han havde hørt den lille piges mave rumle.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvor er jeg henne?||Victor|| - Page 2 Empty Sv: Hvor er jeg henne?||Victor||

Indlæg af Gæst Tirs 22 Maj 2012 - 17:41

"det skal være det"sagde hun, hun smilede til sin storebror, hendes mave gav sig så til at rumle"ja"sagde hun og løb hen til ham, hun smilede"er du god til at lave mad?"spurgte hun

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvor er jeg henne?||Victor|| - Page 2 Empty Sv: Hvor er jeg henne?||Victor||

Indlæg af Gæst Tirs 22 Maj 2012 - 18:17

"ja lad os se hvad jeg kan få bikset sammen" han smilte sødt til hende og gik ud i køkkenet og satte en kylling ind i ovnen. "jeg håber du kan lide kylling for det er det jeg laver" han smilte mens han kogte kartofler.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvor er jeg henne?||Victor|| - Page 2 Empty Sv: Hvor er jeg henne?||Victor||

Indlæg af Gæst Tirs 22 Maj 2012 - 18:18

hun skynde sig efter ham, hun var ved at blive meget sulten"hvor lang tid tager det?"spurgte hun

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvor er jeg henne?||Victor|| - Page 2 Empty Sv: Hvor er jeg henne?||Victor||

Indlæg af Gæst Tirs 22 Maj 2012 - 18:26

"arh det tager lidt tid" han så på den lille pige trippe lidt "er du meget sulten" han gav pigen et æble "her så kan du vist holde dig lidt endnu" han smilte

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvor er jeg henne?||Victor|| - Page 2 Empty Sv: Hvor er jeg henne?||Victor||

Indlæg af Gæst Tirs 22 Maj 2012 - 18:29

hun tog glad imod æblet og begynde at spise det, hun spiste det hele, der var kun stilken tilbage af det da hun var færdig, hun sagde sig ned og kiggede på sin storebror og ventede på resten af maden

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvor er jeg henne?||Victor|| - Page 2 Empty Sv: Hvor er jeg henne?||Victor||

Indlæg af Gæst Tirs 22 Maj 2012 - 21:37

Victor tog kyllingen ud af ovnen "så er der mad" kødet var mørt og lyst som det skulle være "jeg håber det svare på dit spørgsmål om at jeg kan lave mad" han smilede til pigen og puffede lidt til hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvor er jeg henne?||Victor|| - Page 2 Empty Sv: Hvor er jeg henne?||Victor||

Indlæg af Gæst Tirs 22 Maj 2012 - 22:39

hun satte sig ved bordet for at spise, hun hørte så hunden, hun tog noget kylling og løb ud til den, hun smilede, hun havde glemt sin dukke ved bordet

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvor er jeg henne?||Victor|| - Page 2 Empty Sv: Hvor er jeg henne?||Victor||

Indlæg af Gæst Tirs 22 Maj 2012 - 22:46

"lille orkidé du glemte din dukke" han løb efter hende med dukken og så Jasper og hende "nå får du dig en ny ven Jasper." han smilede til hende og gav hende dukken. Den store hund lovrede med halen for nu vendtede den også på en gave "arh så lad gå" han viftede med hånden og resten af kyllingen kom flyvende "men så vil jeg heller ikke høre dig klage mere i den her uge" han smilte striskt til hunden

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvor er jeg henne?||Victor|| - Page 2 Empty Sv: Hvor er jeg henne?||Victor||

Indlæg af Gæst Ons 23 Maj 2012 - 6:49

hun smilede glad da Victor kom, hun tog glad imod sin dukke"tak Onii-san"sagde hun med et smil, hun gik hen til ham og tog hans hånd, hun smilede bare op til ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvor er jeg henne?||Victor|| - Page 2 Empty Sv: Hvor er jeg henne?||Victor||

Indlæg af Gæst Ons 23 Maj 2012 - 8:47

han smilte tilbage "er du ved at være træt det har vist været en lang dag for dig lille orkidé" han løftede hende op på skulderene og gik med hende ind på værelset "jeg kan bede Nat om at tage dig med ud og handle i morgen. Så kan du købe noget nyt legetøj" han smilede til pigen og lagde hende i sengen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvor er jeg henne?||Victor|| - Page 2 Empty Sv: Hvor er jeg henne?||Victor||

Indlæg af Gæst Tors 24 Maj 2012 - 7:48

Hun gabte lidt"men jeg er ikke træt Onii-san"sagde hun, men det var hun jo, men hun ville gerne være lidt længere oppe sammen med Jasper og Victor, men hun falde i søvn med det samme, han lagde hende i sengen, hun lå og sov med dukken

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvor er jeg henne?||Victor|| - Page 2 Empty Sv: Hvor er jeg henne?||Victor||

Indlæg af Gæst Tors 24 Maj 2012 - 10:30

"god nat" han slukkede lyset men lod døren stå åben han satte sig ind og læste i sin lille notes bog under siden 'Mulige mål'

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvor er jeg henne?||Victor|| - Page 2 Empty Sv: Hvor er jeg henne?||Victor||

Indlæg af Gæst Tors 24 Maj 2012 - 11:52

hun lå og sov til den næste morgen, hun havde sovet godt, hun så at hendes dukke var faldet på gulvet, hun samlede den op igen, hun gik ud fra sit værelse, hendes hår hang løst, det var ikke sat op som det havde været dagen før, hun havde sin dukke med sig

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvor er jeg henne?||Victor|| - Page 2 Empty Sv: Hvor er jeg henne?||Victor||

Indlæg af Gæst Tors 24 Maj 2012 - 14:39

"god morgen sovetryne" han sad og spillede på sin violin "har du sovet godt" han gik over og tog æggene af panden "vil du have nogen æg"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvor er jeg henne?||Victor|| - Page 2 Empty Sv: Hvor er jeg henne?||Victor||

Indlæg af Gæst Tors 24 Maj 2012 - 15:48

"godmorgen Onii-san"sagde hun med et smil, hun så lidt på violinen, hun så så på ham da han spurgte hende om hun gerne ville havde æg, hun nikkede med et smil"ja tak"sagde hun

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvor er jeg henne?||Victor|| - Page 2 Empty Sv: Hvor er jeg henne?||Victor||

Indlæg af Gæst Tors 24 Maj 2012 - 17:05

"værsgo" han lagde tre æg på en tallerken og gav den til sin lille søster "er du klar på en lille tur idag" han smilede til den lille pige. En lille edderkop kravlede op på hans skulder og overgav en besked "tak min ven"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvor er jeg henne?||Victor|| - Page 2 Empty Sv: Hvor er jeg henne?||Victor||

Indlæg af Gæst Tors 24 Maj 2012 - 17:07

hun spiste bare sine æg, da hun var færdig, havde hun det næsten over hele hovedet, hun nikkede"ja Onii-san"sagde hun med et smil

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvor er jeg henne?||Victor|| - Page 2 Empty Sv: Hvor er jeg henne?||Victor||

Indlæg af Gæst Tors 24 Maj 2012 - 17:32

Victor tog en klud og tørrede hende om munden "sådan vi kan ikke have at du ser sådan ud når vi skal ud og købe nyt tøj til dig" han smilede og klappede hende på hovedet "nå skal vi finde hestene" han løftede hende op i armene på ham "kom så du"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvor er jeg henne?||Victor|| - Page 2 Empty Sv: Hvor er jeg henne?||Victor||

Indlæg af Gæst Tors 24 Maj 2012 - 17:37

hun holde godt fast, da han løftede hende op"Onii-san, må jeg ikke godt få et kæledyr, du har jo hunden"sagde hun, hun kende jo ikke noget til den kæmpe edderkop han også havde, men hun ville gerne havde et kæledyr også"når jo Onii-san har du slet ikke andre søskende end mig?"Spurgte hun og kiggede på ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvor er jeg henne?||Victor|| - Page 2 Empty Sv: Hvor er jeg henne?||Victor||

Indlæg af Gæst Tors 24 Maj 2012 - 18:06

"jo jeg har en tvillingebror men han kom ud for en slem ulykke" han så på pigen mens de gik hen mod de sorte heste "hvilken af dem vil du ride på" de to heste gik hen til dem og skubbede lidt for at få lov til at ride med den lille pige.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvor er jeg henne?||Victor|| - Page 2 Empty Sv: Hvor er jeg henne?||Victor||

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum