Log ind
Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Seneste emner
Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugereDen sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
Andrew, lets dance?
Side 1 af 1
Andrew, lets dance?
Påklædning: [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]
Tid: 22:22
vejr: overskyet, med mulighed for regn.
Dagen var gået fint, alting kørte som det skulle derhjemme. hendes forældre var gået tidligt i seng, ca kl 20:30 hvilket gav South den perfekte tid til at gøre sig klar, lod kammen køre igennem det lange silke bløde hår. mens hun fandt en lang sort kjole, som havde cuts i siderne. så hendes hofter ville være synlige, kjolen var en smule pose. men fantastisk let at bevæge sig i, hun kørte en hånd igennem håre. hvor det halv lange pande hår faldt ned foran hendes ene øje igen, et smil formede sig på hendes læber.
Hun gjorde altid dette, det var ikke nyt. at snige sig ud, adrenalinen der pumpede i hendes åre. det var fantastisk og spændene, hun elskede det. men kunne alligevel ikke lade vær med at komme hjem, inden forældrene vågnede igen.
South var hurtig kommet til Firestep Dansekro, hvorfor gik man ellers ud om natten? hvis man ikke skulle danse, eller drikke. var der ingen grund til at snige sig udenfor, hun klappede sine hænder sammen og gik elegant indenfor. lugten af alkohol slog hende hurtigt, mens hun gik længere ind. bad om noget stærkt at drikke, som blev et glas fyldt med rom. hun bundede glasset, kriller i halsen samt en lille brændene fornemmelse i halsen, fik hende til at hoste. mens musikken blev spillet højt, da hun fik styr på sin hosten, var hun hurtig som lynet ude på dansegulvet. hvor hun bevægede sig elegant, forførende og ikke mindst fantastisk. hun havde altid været en fantastisk danser, kunne næsten danse til alt slags musik.
((Blev ikke så lang sorry))
Tid: 22:22
vejr: overskyet, med mulighed for regn.
Dagen var gået fint, alting kørte som det skulle derhjemme. hendes forældre var gået tidligt i seng, ca kl 20:30 hvilket gav South den perfekte tid til at gøre sig klar, lod kammen køre igennem det lange silke bløde hår. mens hun fandt en lang sort kjole, som havde cuts i siderne. så hendes hofter ville være synlige, kjolen var en smule pose. men fantastisk let at bevæge sig i, hun kørte en hånd igennem håre. hvor det halv lange pande hår faldt ned foran hendes ene øje igen, et smil formede sig på hendes læber.
Hun gjorde altid dette, det var ikke nyt. at snige sig ud, adrenalinen der pumpede i hendes åre. det var fantastisk og spændene, hun elskede det. men kunne alligevel ikke lade vær med at komme hjem, inden forældrene vågnede igen.
South var hurtig kommet til Firestep Dansekro, hvorfor gik man ellers ud om natten? hvis man ikke skulle danse, eller drikke. var der ingen grund til at snige sig udenfor, hun klappede sine hænder sammen og gik elegant indenfor. lugten af alkohol slog hende hurtigt, mens hun gik længere ind. bad om noget stærkt at drikke, som blev et glas fyldt med rom. hun bundede glasset, kriller i halsen samt en lille brændene fornemmelse i halsen, fik hende til at hoste. mens musikken blev spillet højt, da hun fik styr på sin hosten, var hun hurtig som lynet ude på dansegulvet. hvor hun bevægede sig elegant, forførende og ikke mindst fantastisk. hun havde altid været en fantastisk danser, kunne næsten danse til alt slags musik.
((Blev ikke så lang sorry))
Gæst- Gæst
Sv: Andrew, lets dance?
Det var ikke til at forstå at han endelig var fri, de år han havde været os Alex. Var noget der havdet taget hårdt på ham, han burde nok og takke hende kvinden som hjælp ham i sikkerhed. Men han var bare gået, han var nemlig ikke ligefrem en person som var så god som person. Andrew, bed sig selv svagt i læben. Lige nu, havde han bare brug for at glemme alt, hvad han havde været igennem. Andrew bevægede sig lige så stille ind, hvor han så kigget sig omkring. Lugten af Alkohol, var noget af det første, han som dreng havde fået inde på et diskotek. Andrew bevægede sig derfor med fornyet energi, frem af det var som om han var 12 igen. Han havde været her mange gange før, hvilket kun gjorde det lige så sjovt. Musiken var fantastisk at høre på, Andrew tog sig til sit pandehår. Han smilte svagt for sig selv, hvorefter han gik op og sætte sig ved baren. To år, var det virkelig så længe siden han, havde været her. Andrew sad lige så stille og ventet, hvorefter han hørte et charmerne stemme, tale til ham. "Hvad skal det være Hr." Lød det fra en pige som var lidt yngre ende ham. Andrew smilte svagt og kigget derfor over på hende. " Hr, Moon og, en normal Whisky, tak." Lød det Kækt fra Andrew af, han sende hende et af hans mange charmerne smil, hvilket fik hende til og nikke og gå hen efter det med et lille kært fnis. Andrew rullede kort øjne, hvorefter han sætte sig godt til rette. Musiken var sindsyg god som altid, de fleste folk danset og ellers var der nogen der overvejet det. Andrews blik blive dog fanget af en særlig pige, som danset vildt godt. Hun var ikke ny til det, hvilket man sagtens kunne se. Andrew vendte sin opmærksomhed igen, da bartjener gjorde opmærksom på sig selv. "Nå jo tak, her har du pengene, for din opmærksomhed og jah for Whiskyen." Lød det kækt fra Andrew, hvorefter Bartjenerne gik for at betjene en anden. Men inden det skete lagde hun kort hendes nummer, på kvitringen. Andrew gav et dybt suk for sig, denne kvinde var ikke lige hans smag, han var nemlige meget græsen når det kom til kvinden han, ville være sammen med. Han, havde jo kun været sammen med Beth, hvor han så havde slået op med hende. Andrew kigget hen på kvinden, som danset og sendte hende et charmerne smil, hvorefter han tog en tår af sin whisky og bevægede sig ud mod hende. Han var ikke selv lige frem, dårlig til at danse men han var heller ikke vildt godt til det. Men hende, her havde nu fanget hans opmærksomhed, så derfor bevægede han sig ud på Dansegulvet og nærmet sig hende lige så stille.
//det er of coures south, han ser på som danser og bevæger sig ud mod //
//det er of coures south, han ser på som danser og bevæger sig ud mod //
Gæst- Gæst
South dansede rundt, håret der bevægede sig smukt mens hun dansede til den fantastiske musik. mens kjolen fulgte hver en bevægelse, ikke engang sved var formet på hendes pande. mens hun svang sig selv rundt, nogle få folk forsøgte at følge hendes bevægelser, men måtte opgive. hvert et trin, var efterfulgt af et smukt smil på hendes læber. en af de få kvinder der næppe var ude efter fyre, eller ude efter at score. hun var mere i gang med at fyre den max af! hvis man kunne kalde det, det. en kærlig latter, blev overdøvet af musikken. mens hun dansede rundt.
Hurtigt snurrede hun rundt på hælen, da hun pludselig stod face to face med en fyr? en fremmede, ikke lige en hun kendte. på den anden side kendte hun ikke særlig mange folk, selvom hun tit var til fester, eller bare på diskoteker. Hun lagde sine hænder på hans brystkasse i et sæt, da han trods alt havde overrasket hende en smule. Han stod så tæt på og hun havde intet opdaget, hvilket gjorde hendes balance en smule dårlig. Tæt på at vælte over sine egne ben, støttede hun nu op af denne fremmede fyr. "U-Undskyld." sagde hun højt for at overdøve musikken i baggrunden, et kærligt smil formede sig på hendes læber. Roligt trak hun sine hænder til sig igen, hun bukkede for ham. Et typisk Japansk tegn på en undskyldning, til personen der fik den. også et tegn på respekt, hun drejede om på hælen, og var ellers ved at begive sig væk fra denne person, der akavet stod på danse gulvet.
Hurtigt snurrede hun rundt på hælen, da hun pludselig stod face to face med en fyr? en fremmede, ikke lige en hun kendte. på den anden side kendte hun ikke særlig mange folk, selvom hun tit var til fester, eller bare på diskoteker. Hun lagde sine hænder på hans brystkasse i et sæt, da han trods alt havde overrasket hende en smule. Han stod så tæt på og hun havde intet opdaget, hvilket gjorde hendes balance en smule dårlig. Tæt på at vælte over sine egne ben, støttede hun nu op af denne fremmede fyr. "U-Undskyld." sagde hun højt for at overdøve musikken i baggrunden, et kærligt smil formede sig på hendes læber. Roligt trak hun sine hænder til sig igen, hun bukkede for ham. Et typisk Japansk tegn på en undskyldning, til personen der fik den. også et tegn på respekt, hun drejede om på hælen, og var ellers ved at begive sig væk fra denne person, der akavet stod på danse gulvet.
Gæst- Gæst
P
[For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.] //
Andrew bed sig selv svagt i læben, han havde altid været god til at bevægede sig stille og uset. Hvilket sikkert, kom overraskende for nogen og især denne pige, som havde været i sin helt egen verden. Andrew sendte hende et charmerne smil, da hun begynde at vende sig om efter og ha undeskyldet over for ham. Svang Andrew sig lynhurtigt over på den anden side, hvor han stilte sig foran hende. Han sende hende et charmerne smil, hvorefter hans blik mødte hendes. "Det var da min skyld, jeg sneg mig jo ind på dig, hvad siger du til at jeg gir en drink som en undskyldning." Lød det charmerne og kækt, fra Andrew af. Han syndes nu der var et eller andet, over hende som gjorde at han ville bruge tid på hende, "du danser os godt, mit navn er Andrew." Lød det charmerne og kækt fra Andrew af, hvorefter han bevægede sig lidt væk fra hende, "og hvad hedder denne skønhed som jeg forskrækket." Lød det drillende dog stadig lidt, charmerne fra Andrew af. Alle folk kunne ikke følge hendes trin, de inde alle sammen med at se åndsvage ud. Andrew bevægede sig lidt tætte på hende, hvorefter han sende hende et charmerne smil igen.
//sorry det korte svar.//
[For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.] //
Andrew bed sig selv svagt i læben, han havde altid været god til at bevægede sig stille og uset. Hvilket sikkert, kom overraskende for nogen og især denne pige, som havde været i sin helt egen verden. Andrew sendte hende et charmerne smil, da hun begynde at vende sig om efter og ha undeskyldet over for ham. Svang Andrew sig lynhurtigt over på den anden side, hvor han stilte sig foran hende. Han sende hende et charmerne smil, hvorefter hans blik mødte hendes. "Det var da min skyld, jeg sneg mig jo ind på dig, hvad siger du til at jeg gir en drink som en undskyldning." Lød det charmerne og kækt, fra Andrew af. Han syndes nu der var et eller andet, over hende som gjorde at han ville bruge tid på hende, "du danser os godt, mit navn er Andrew." Lød det charmerne og kækt fra Andrew af, hvorefter han bevægede sig lidt væk fra hende, "og hvad hedder denne skønhed som jeg forskrækket." Lød det drillende dog stadig lidt, charmerne fra Andrew af. Alle folk kunne ikke følge hendes trin, de inde alle sammen med at se åndsvage ud. Andrew bevægede sig lidt tætte på hende, hvorefter han sende hende et charmerne smil igen.
//sorry det korte svar.//
Gæst- Gæst
Hendes øjne skimmede hans tøj til at starte med, det var en del ødelagt, huller mange stedet. var det meningen? eller var han bare meget fattig, til ikke at kunne købe stof til at lappe hullerne med? hun smilte kærligt til ham, da hun så vendte ryggen til ham, var han hurtigt foran hende igen. hun så overrraskede på ham, hvad ville han? hvorfor være så opsat at snakke med hende, et kærligt smil formede sig på hendes læber. han ville give en drink som en undskyldning for at forskrække hende? "Det behøver du virkelig ikke, der skete jo intet. men.. hvis du stadigvæk har lyst til at give en drink, siger jeg ikke nej." hendes stemme var varm, som om den opslugte musikken mens hun snakkede.
i følge hende var det uhøfligt at sige nej til grattis ting, det samme med gaver. hvis man sagde nej til dem, gav man den anden person en følelse af at have forspildt deres liv. hun kendte det selv alt for godt, fra når hun havde brugt tid på en gave, også personen nægtede at tage imod den. hun foldede sine hænder, mens han kommenterede på hendes trin. "Mange tak, jeg ville ønske jeg kunne sige det samme. men har ikke set dig danse" hun grinte kærligt af sine rolige ord. "Navnet er South." hun lagde hovedet roligt på skrå, mens hun kiggede ind i hans rolige øjne. når man så inde i dem, var der noget spændene. noget som han holdte igen, han havde sikkert oplevet en masse. noget man kunne være skræmt over, eller bare en del spændene. samt det charmerende smil han havde på sine læber, skjulte det over noget? eller forsøgte han at charmere sig ind på hende, hvem vidste?
((Det ok, jeg kommer heller ikke ligefrem med en roman ^^))
i følge hende var det uhøfligt at sige nej til grattis ting, det samme med gaver. hvis man sagde nej til dem, gav man den anden person en følelse af at have forspildt deres liv. hun kendte det selv alt for godt, fra når hun havde brugt tid på en gave, også personen nægtede at tage imod den. hun foldede sine hænder, mens han kommenterede på hendes trin. "Mange tak, jeg ville ønske jeg kunne sige det samme. men har ikke set dig danse" hun grinte kærligt af sine rolige ord. "Navnet er South." hun lagde hovedet roligt på skrå, mens hun kiggede ind i hans rolige øjne. når man så inde i dem, var der noget spændene. noget som han holdte igen, han havde sikkert oplevet en masse. noget man kunne være skræmt over, eller bare en del spændene. samt det charmerende smil han havde på sine læber, skjulte det over noget? eller forsøgte han at charmere sig ind på hende, hvem vidste?
((Det ok, jeg kommer heller ikke ligefrem med en roman ^^))
Gæst- Gæst
Andrew smilte svagt, til hende da hun svaret ham. Hans tøj valg idag, havde nok ikke været det bedste, siden han jo nærmest lignet en person som var fattig. Andrew bed sig svagt i læben, da hun svaret ham smilte han charmerne igen. "Når men jeg har stadig lyst til det,selv om du ikke behøver det som en undskyldning." Andrew smilte svagt for sig selv, "jamen du kan da se mig danse senere, hvis det er noget du vil, that is." Lød det kækt fra Andrew af, hvor han bare elsket og være fri, og at snakke med hende her. Han ville dog aldrig nogensinde blive sig selv ikke efter, hvad han havde været igennem. Men dette her, ville sikkert stadig gå godt for ham. Andrew hørte hendes varme stemme og det, gjorde at han ikke rigtig kunne fokusere på musiken igen. Andrew sende hende et charmerne smil, hvorefter han bevægede sig lidt tætte på hende, han lagde hans mund tæt på hendes øre. Andrew smilte svagt, hvorefter han talte til hende "South det er et smukt navn til en smuk kvinde." Da det var sagt træk, han sig selv væk igen. "Du kommer bare over til baren, så kan vi se på den drink." Kom det kækt fra Andrew, hvorefter han smilte svagt. Han holde noget hemmeligt, det kunne han ikke løbe fra lige meget hvad. Andrew var nok en af de få, personer som det, var tydeligt at se på, at han havde været gennem noget lort. Hvilket var grunden til, hans øjne gemte på et eller andet, lige meget hvor meget man ville prøve at gå fra det var, der noget over hans øjne, som gjorde at han virket til at holde noget tilbage hvilket han os gjorde. Andrew sende hende et charmerne smil, "Vi ses, henne ved Baren så South, så skal jeg nok købe den drink." Andrew bevægede sig lige så let og hurtigt gennem alle de dansende væsner. South var noget særligt det, havde han opdaget med det samme han var ved hende. Der var ingen fært, ingen Aura han kende, hvilket chokeret ham. Andrew smilte svagt, hvorefter han stilte sig op af baren. Han vende sig om med det samme, hvorefter han smilte til South, "så komme du." Lød det drillende fra Andrew af, hvorefter han sætte sig ned ved baren.
Gæst- Gæst
Hans smil forsatte med at være charmerne, var der en hemmelig mening med det. Eller var det bare sådan han engang var, hun snakkede jo også altid så pænt. Det betød ikke at hun havde en hemmelig bagtanke på nogle måder, hun tog en dyb indånding. "okaii." En kæk klukken lød fra hende, hvor hun langsomt lod sine hænder falde til hendes sider. "Jeg glæder mig til at se dig danse, hvis du stadig tør senere." Hendes stemme var kærlig, med en halv kæk undertone. den kække stemme, var vel noget der kom med alderen. gad vide om hendes søster havde den samme kække stemme engang i mellem, eller bare attituden. Hun lod kort blikket køre rundt i lokalet.
Gad vide om hendes søster lignede hende meget? Eller om hun var hæsselig, folk kaldte hende trods alt et monster. Men... at blive kaldt et monster på grund af sit udseende var vel nok lidt for meget, alle folk har vel en skønhed i deres hjerte. så længe hjertet er rent, eller bare godt. Ville alle folk vel være smukke, i hvert fald i South øjne! South røg ud af sine tanker, da Andrew pludselig tog et skridt tættere på hende. De store brune øjne kørte op i hans, mens et lille kært smil var formet på hendes fyldige læber. han nærmede sig hendes øre, hvilket gav hende kulde gysninger! Hvorfor var han pludselig så tæt på, burde hun skubbe ham væk eller råbe op.
Man kunne vel ikke altid stole på folk, især ikke folk på kroer. Hans stemme var endnu engang det der fjernede hende fra sine tanker, han kaldte hende smuk? Ikke at han var den første, men det virkede underligt denne gang. En lille rødmen formede sig på hendes kinder, mens hun stod stille som et træ. "Jeg fortrækker at drikke den, end bare at se på den." Hendes stemme var drillende, men rar. Hun mente intet ondt med sine ord, hun forsøgte ej heller at være uhøflig overfor ham.
Side om side gik de hen til baren, hvor South satte sig på en af bar stolene. Hun havde lige dansede, så heller sidde ned end at stå op i alt for langtid. hun lagde begge hænder på bar disken, lod først sit blik køre op på ham. da det gik op for hende, at han ikke havde opdaget at hun bare var fulgt efter ham. Hurtigt placerede hun sine hænder på sin mund, for at holde en latter tilbage. den blide ellers altid så varme latter, måtte ikke trænge igennem. Han ville sikkert føle sig ydmyget hvis hun bare sad her, og grinte af ham i flere timer.
Gad vide om hendes søster lignede hende meget? Eller om hun var hæsselig, folk kaldte hende trods alt et monster. Men... at blive kaldt et monster på grund af sit udseende var vel nok lidt for meget, alle folk har vel en skønhed i deres hjerte. så længe hjertet er rent, eller bare godt. Ville alle folk vel være smukke, i hvert fald i South øjne! South røg ud af sine tanker, da Andrew pludselig tog et skridt tættere på hende. De store brune øjne kørte op i hans, mens et lille kært smil var formet på hendes fyldige læber. han nærmede sig hendes øre, hvilket gav hende kulde gysninger! Hvorfor var han pludselig så tæt på, burde hun skubbe ham væk eller råbe op.
Man kunne vel ikke altid stole på folk, især ikke folk på kroer. Hans stemme var endnu engang det der fjernede hende fra sine tanker, han kaldte hende smuk? Ikke at han var den første, men det virkede underligt denne gang. En lille rødmen formede sig på hendes kinder, mens hun stod stille som et træ. "Jeg fortrækker at drikke den, end bare at se på den." Hendes stemme var drillende, men rar. Hun mente intet ondt med sine ord, hun forsøgte ej heller at være uhøflig overfor ham.
Side om side gik de hen til baren, hvor South satte sig på en af bar stolene. Hun havde lige dansede, så heller sidde ned end at stå op i alt for langtid. hun lagde begge hænder på bar disken, lod først sit blik køre op på ham. da det gik op for hende, at han ikke havde opdaget at hun bare var fulgt efter ham. Hurtigt placerede hun sine hænder på sin mund, for at holde en latter tilbage. den blide ellers altid så varme latter, måtte ikke trænge igennem. Han ville sikkert føle sig ydmyget hvis hun bare sad her, og grinte af ham i flere timer.
Gæst- Gæst
Andrew opdaget, hende kort efter da han hørte hendes latter svagt, grunden hans race og hans dyr. Andrew smilte svagt og vende blikket på hende, "jeg var hvis lidt i min egen verden sorry," lød det svagt fra Andrew af. Andrew bevægede sig lige så langsomt hen til baren igen, kvinden som, som havde givet ham hendes nummer var dog ikke den der dukket op. Men en af de andre kvindelige bartjenere, Andrew smilte svagt til hende, "en Whisky, og hvad skal du ha." Lød det svagt fra Andrew af, men dog stadig med den charmerne klang over sig. Han, havde tænkte sig at vise hende, at han kunne danse fordi hun, havde spurgte om at han ville tør at gøre det. Andrew smilte svagt, da hun havde bestilte vendte han sig om mod hende med hans ansigt igen. Han lændte sig op af baren, "ja da, jeg skal nok danse for dig, hvis du stadig vil se det." Andrew blikket til hende med det ene øje, hvorefter kvinden kom hen med deres drikkevarer. Andrew tog sin whisky og drak kort af den, hvorefter han kigget hen på hende igen. "Så South komme du normalt, og danser." Lød det drillende fra Andrew af, hvorefter han tog en slurk til af sin whisky. Efter alt han, havde været igennem var det dejligt at han kunne være sig selv igen for engangs skyld. I to år, havde han ikke bare været andet ende et legetøj. Andrew førte kort hans ene hånd om, hvor han mærket på det brændemarke, som han havde fået hvor der stod toy. Det var brændt på ham og det, var sindsygt at han aldrig ville kunne miste det. Andrew bed sig selv svagt i læben, hvorefter han kørte hånden op gennem hans hår igen. Andrew, havde aldrig troede at han, ville få det så godt her igen. Men nu, havde han det fantastisk, South var smuk sjov, alle de ting man ville tigge om at finde en kvinde der var. Men, han kende hende ikke helt i nu men han håbet, da at de ville lære hinanden at kende lidt mere. Men, hvis ikke var det bare godt at ha mødt hende.
//sorry vente tiden, og at det ikke var helt så langt som dit. ;9//
//sorry vente tiden, og at det ikke var helt så langt som dit. ;9//
Gæst- Gæst
Hun rystede blidt på hovedet, han burde ikke undskylde for at være uopmærksom på nogen måde. han var i det mindste rar, virkede ikke helt til at flirte med hende. "Det går nok, ikke tænk på det." Hun viftede en smule med sin hånd, mens hun slugte den varme latter i sig igen. Mens han begav sig mod baren, drejede hun om på stolen, så hun kunne sidde og kiggede på bartenderen. Meget yndig kvinde, dog en smule normal i udseende, men det var efterhånden ved at være fantastisk, alle folk skulle være så smukke nu til dags. Så at se en mere normal person var sjældet, hun smilte kærligt til kvinden.
"Oh, uhmm... Et eller andet sødt?" Hun kiggede op på ham, mens hun lænede sig en smule over bardisken. Hun havde altid haft det man kaldte, en sød tand. Slik, cola, drinks you name it. Alt kunne spises, så længe det var dækket i sukker.
Vente tiden var selvfølgelig ikke lang, drikkevarene nåede at blive placerede inden hun overhovedet nåede at svare Andrew. "Det er vel sjovere at se folk danse, især hvis man danser med dem." Hun gav ham et lille blink tilbage, hvor hun roligt løftede glasset op. Hun lod kanten af glasset hvile på hendes underlæbe, mens den kolde drik sivede mellem hendes læber. Da hun satte den på bordet igen, lød et lavt kling fra glasset. "Jeg kommer normalt her og danser, men ikke hver eneste dag. Jeg har skam et liv... Hvad med dig? kommer du tit her, og hvorfor er du iklædt disse klude" Hun lod atter sit blik køre ned af ham og derefter op i hans øjne.
Hun havde aldrig rigtigt lavet noget ballade før, kun det at snige sig udenfor. Men når forældrene kiggede den anden vej, var hun noget af en ballademager. De forventede så meget af hende, hvilket hun ville bevise godt kunne lade sig gøre, at være en god pige når deres øjne var på hende, men så snart øjnene var væk fra hende. Ville djævlen dukke op, hun ville smadre flasker, danse, drikke sikkert have sex hvis hun turde. Dog ville hun aldrig rigtig komme op at slås med folk, hvis hun fik et mærke, ville hendes forældre vide at hun havde været udenfor, uden tilladelse.
"Oh, uhmm... Et eller andet sødt?" Hun kiggede op på ham, mens hun lænede sig en smule over bardisken. Hun havde altid haft det man kaldte, en sød tand. Slik, cola, drinks you name it. Alt kunne spises, så længe det var dækket i sukker.
Vente tiden var selvfølgelig ikke lang, drikkevarene nåede at blive placerede inden hun overhovedet nåede at svare Andrew. "Det er vel sjovere at se folk danse, især hvis man danser med dem." Hun gav ham et lille blink tilbage, hvor hun roligt løftede glasset op. Hun lod kanten af glasset hvile på hendes underlæbe, mens den kolde drik sivede mellem hendes læber. Da hun satte den på bordet igen, lød et lavt kling fra glasset. "Jeg kommer normalt her og danser, men ikke hver eneste dag. Jeg har skam et liv... Hvad med dig? kommer du tit her, og hvorfor er du iklædt disse klude" Hun lod atter sit blik køre ned af ham og derefter op i hans øjne.
Hun havde aldrig rigtigt lavet noget ballade før, kun det at snige sig udenfor. Men når forældrene kiggede den anden vej, var hun noget af en ballademager. De forventede så meget af hende, hvilket hun ville bevise godt kunne lade sig gøre, at være en god pige når deres øjne var på hende, men så snart øjnene var væk fra hende. Ville djævlen dukke op, hun ville smadre flasker, danse, drikke sikkert have sex hvis hun turde. Dog ville hun aldrig rigtig komme op at slås med folk, hvis hun fik et mærke, ville hendes forældre vide at hun havde været udenfor, uden tilladelse.
Gæst- Gæst
Lignende emner
» Lets go lets go I need some help... (Tristan)
» Lets have some fun // Zahara //
» You found my toy![Andrew]
» Amin sinta lle? ¤ Andrew ¤
» The Dead is Rising agian.// Beth Andrew Spencer.//
» Lets have some fun // Zahara //
» You found my toy![Andrew]
» Amin sinta lle? ¤ Andrew ¤
» The Dead is Rising agian.// Beth Andrew Spencer.//
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine