Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» I need you to hear the story - Genevira
Bli hos mig Raf. Vil ikk være alene mere ~ Raf EmptyIgår kl. 23:12 af Lori

» A sneaky human, and a metal vampire
Bli hos mig Raf. Vil ikk være alene mere ~ Raf EmptyIgår kl. 17:15 af Celenia

» It's been a long long time
Bli hos mig Raf. Vil ikk være alene mere ~ Raf EmptyIgår kl. 15:51 af Genevira

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Bli hos mig Raf. Vil ikk være alene mere ~ Raf EmptyIgår kl. 11:24 af Genevira

» My Only, My Own (Edgar)
Bli hos mig Raf. Vil ikk være alene mere ~ Raf EmptyOns 8 Maj 2024 - 21:48 af Lenore

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
Bli hos mig Raf. Vil ikk være alene mere ~ Raf EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Bli hos mig Raf. Vil ikk være alene mere ~ Raf EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Bli hos mig Raf. Vil ikk være alene mere ~ Raf EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
Bli hos mig Raf. Vil ikk være alene mere ~ Raf EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
Bli hos mig Raf. Vil ikk være alene mere ~ Raf Voteba13Bli hos mig Raf. Vil ikk være alene mere ~ Raf Voteba14Bli hos mig Raf. Vil ikk være alene mere ~ Raf Voteba15 
Lori
Bli hos mig Raf. Vil ikk være alene mere ~ Raf Voteba13Bli hos mig Raf. Vil ikk være alene mere ~ Raf Voteba14Bli hos mig Raf. Vil ikk være alene mere ~ Raf Voteba15 
Jake
Bli hos mig Raf. Vil ikk være alene mere ~ Raf Voteba13Bli hos mig Raf. Vil ikk være alene mere ~ Raf Voteba14Bli hos mig Raf. Vil ikk være alene mere ~ Raf Voteba15 
Valentine
Bli hos mig Raf. Vil ikk være alene mere ~ Raf Voteba13Bli hos mig Raf. Vil ikk være alene mere ~ Raf Voteba14Bli hos mig Raf. Vil ikk være alene mere ~ Raf Voteba15 
Edgar
Bli hos mig Raf. Vil ikk være alene mere ~ Raf Voteba13Bli hos mig Raf. Vil ikk være alene mere ~ Raf Voteba14Bli hos mig Raf. Vil ikk være alene mere ~ Raf Voteba15 
Lenore
Bli hos mig Raf. Vil ikk være alene mere ~ Raf Voteba13Bli hos mig Raf. Vil ikk være alene mere ~ Raf Voteba14Bli hos mig Raf. Vil ikk være alene mere ~ Raf Voteba15 
Abigail
Bli hos mig Raf. Vil ikk være alene mere ~ Raf Voteba13Bli hos mig Raf. Vil ikk være alene mere ~ Raf Voteba14Bli hos mig Raf. Vil ikk være alene mere ~ Raf Voteba15 
Celenia
Bli hos mig Raf. Vil ikk være alene mere ~ Raf Voteba13Bli hos mig Raf. Vil ikk være alene mere ~ Raf Voteba14Bli hos mig Raf. Vil ikk være alene mere ~ Raf Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164700 indlæg i 8727 emner

Bli hos mig Raf. Vil ikk være alene mere ~ Raf

Go down

Bli hos mig Raf. Vil ikk være alene mere ~ Raf Empty Bli hos mig Raf. Vil ikk være alene mere ~ Raf

Indlæg af Gæst Man 11 Maj 2015 - 20:53

S: Skoven
T: 11:00
V: Lunt og tørvejr.
O: Træer.

Det var noget tid siden Mouniqe sidst havde set Raf, men takket være hende, så kunne Mouniqe nu snakke en smule, men kun lige nok til hun da kunne fører en kort samtale, da hun langt fra kendte alle ord endnu. Hun var begyndt at savne Raf og vil ha hun var her nu og underholdte hende. Hun var begyndt at føle sig ensom når hun var alene og Raf ikk var hos hende. Mouniqe rande længere ind i skoven, da hun ellers ikke vidste hvad hun skulle lave. Kunne Raf ikke bare flytte her ud så Mouniqe ikke følte sig så ensom når Raf var væk? Hun sukkede stille.


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bli hos mig Raf. Vil ikk være alene mere ~ Raf Empty Sv: Bli hos mig Raf. Vil ikk være alene mere ~ Raf

Indlæg af Rafaela Man 11 Maj 2015 - 21:12

Rafaela var begyndt og savne sin lille engel. Det var ved og være noget tid siden de sidst havde set hinanden. Hendes far havde nærmest holdt hende fanget på slottet og kunne ikke komme ud for og se til sin lille prinsesse. Mouniqe var som en slags datter for hende. En trøst for hende siden hun mistede sin egen søn for nogle måneder siden. Hun ville ikke miste denne pige ud af sit liv. Hun gik rundt i skoven i en sort og lilla kjole der gik hende til knæene. Hun kiggede rundt i skoven indtil hun kunne se Mouniqe. Hun løb hen til Mouniqe og løftede hende i sine arme og smilede stort over hele ansigtet og knurrede hende ind til sig "Hvor har jeg savnet dig min lille prinsesse" hviskede hun stille i Mouniqes øre. Hun nussede Mouniqe i håret og man kunne tydeligt se og mærke på hende, at en lykke var spredt rundt i hele hendes krop og fjernet alle de mørke skyer der ellers havde været i hendes liv de sidste mange måneder.

_________________
Bli hos mig Raf. Vil ikk være alene mere ~ Raf 83020884_1014395945560305_5621735818184884224_n.jpg?_nc_cat=105&_nc_ohc=_-QOf5E8nh0AQmgE45onKRHcpCxlNcz3r2Y4nWEHFa1-MFitJsW1oulPQ&_nc_ht=scontent-amt2-1
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

Bli hos mig Raf. Vil ikk være alene mere ~ Raf Empty Sv: Bli hos mig Raf. Vil ikk være alene mere ~ Raf

Indlæg af Gæst Ons 13 Maj 2015 - 9:00

Mouniqe var begyndt at blive nervøs for, at Raf havde glemt hende, da hun ikke havde været her så længe. Kunne Raf ikke li hende mere eller hvad? Hun blev trist ved tanken, og gik stille videre gennem skoven, men standsede op da hun vagt hørte en komme mod sig. Hun så en person som kom mod sig, og var lige ved at stikke af, da hun så genkendte Raf, og blev stående. Hun lod Raf løfte hende op, og Mouniqe smilede sødt tilbage til Raf. "Ogs savn dig" sagde hun stille, og krammede sig mere ind til Raf. Det var utrolig rart at Raf nussede hende i håret på denne måde.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bli hos mig Raf. Vil ikk være alene mere ~ Raf Empty Sv: Bli hos mig Raf. Vil ikk være alene mere ~ Raf

Indlæg af Rafaela Tors 14 Maj 2015 - 9:01

Rafaela holdt Mouniqe tæt ind til sig. Hun kiggede Mouniqe i øjnene og smilede stort da hun hørte Mouniqe snakke "Nej hvor er du blevet god til, at snakke" sagde huns tille og roligt og tydeligt så Mouniqe bedre kunne høre ordene og muligvis forstå dem. Hun fortsatte med og nusse Mouniqe i håret og gik hen til en træstub og satte sig på den med Mouniqe på skødet. Hun kiggede stille på hende "Hvordan har min prinsesse det?" spurgte hun roligt og tydeligt. Man kunne tydeligt se og høre på hende, at hun var glad for og være sammen med Mouniqe igen.

_________________
Bli hos mig Raf. Vil ikk være alene mere ~ Raf 83020884_1014395945560305_5621735818184884224_n.jpg?_nc_cat=105&_nc_ohc=_-QOf5E8nh0AQmgE45onKRHcpCxlNcz3r2Y4nWEHFa1-MFitJsW1oulPQ&_nc_ht=scontent-amt2-1
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

Bli hos mig Raf. Vil ikk være alene mere ~ Raf Empty Sv: Bli hos mig Raf. Vil ikk være alene mere ~ Raf

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum