Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» I need you to hear the story - Genevira
Well hallo to you [Assorian] EmptyIdag kl. 10:10 af Lori

» It's been a long long time
Well hallo to you [Assorian] EmptyMan 6 Maj 2024 - 21:48 af Valentine

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
Well hallo to you [Assorian] EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Well hallo to you [Assorian] EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Well hallo to you [Assorian] EmptyFre 3 Maj 2024 - 19:04 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Well hallo to you [Assorian] EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
Well hallo to you [Assorian] EmptyOns 1 Maj 2024 - 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
Well hallo to you [Assorian] EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Well hallo to you [Assorian] EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Lori
Well hallo to you [Assorian] Voteba13Well hallo to you [Assorian] Voteba14Well hallo to you [Assorian] Voteba15 
Genevira
Well hallo to you [Assorian] Voteba13Well hallo to you [Assorian] Voteba14Well hallo to you [Assorian] Voteba15 
Valentine
Well hallo to you [Assorian] Voteba13Well hallo to you [Assorian] Voteba14Well hallo to you [Assorian] Voteba15 
Jake
Well hallo to you [Assorian] Voteba13Well hallo to you [Assorian] Voteba14Well hallo to you [Assorian] Voteba15 
Edgar
Well hallo to you [Assorian] Voteba13Well hallo to you [Assorian] Voteba14Well hallo to you [Assorian] Voteba15 
Abigail
Well hallo to you [Assorian] Voteba13Well hallo to you [Assorian] Voteba14Well hallo to you [Assorian] Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164694 indlæg i 8727 emner

Well hallo to you [Assorian]

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Go down

Well hallo to you [Assorian] Empty Well hallo to you [Assorian]

Indlæg af Gæst Man 1 Jun 2015 - 20:10

Tid Klokken er 22:30
Sted Kroen det vilde svin
Omgivelser Der er nogle fulde mænd, liderlige kvinder og ellers andre der bare snakker sammen
Vejr Solen er gået ned, så det er ikke just varmt. Dog er det heller ikke koldt
Påklædning [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]

Kloken var efterhånden blevet mange og natten havde endelig lagt sig over denne verden. Som natten sneg sig ind, kom alle nattens dyr også frem, såvel som nattens væsner. Snart ville natten være fyld af skrig, død og ødelæggelse. Det kom selvfølgelig også an på hvor man var henne. Nogle steder var værre end andre, hvor der rent faktisk var steder hvor folk kunne nyde nætterne. Så lå tingene vel også på hvad man var, for hvis man var rovdyret så havde man det da godt, hvorimod var man bytten...så ville natten næppe ende godt. Blandt disse væsner der bevægede sig ud i natten var der Hecate, et væsen som ikke mange kendte til. Hun var et væsen som myter fortalte om, men hun var skam så levende som alle andre væsner var.
I dette øjeblik vandrede hun rundt i gaderne. Når man så på hende, ville man kun se uskylden i de smukke blå øjne, det ville være svært for mange at se den virkelige ondskab der gemte sig bag facaden. Ganske vidst havde hun menneskelige øjeblikke, hvor hun faktisk ikke var direkte ond, men derimod kunne klassificeres som venlig. Dog var der få af dem, men de eksisterede nu alligevel. I et forsøg på at finde på noget at lave, valgte hun at bevæge sig ned imod en kro, måske ville der være nogle hun kunne spise eller også bare en smule underholdning. Med et fast greb åbnede hun træ døren, hvorpå hun elegant bevægede sig indenfor. Hun lagde ikke just opmærksomheden på nogen, dog var det først da hun satte sig ned, at hun flyttede sin opmærksomhed hen imod alle de andre gæster. Dog gik der ikke lang tid før hun fik øje på en ung herre, hvis aura fortalte alt om hvad han var, derudover havde han også den luft omkring sig der fortalte noget om hvad han var. Hun lagde hovedet på skrå og betragtede ham. Hun måtte indrømme ham faktisk var ganske køn.

//håber dette er godt nok Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well hallo to you [Assorian] Empty Sv: Well hallo to you [Assorian]

Indlæg af Assorian Man 1 Jun 2015 - 20:37

//det er det da!! Razz
Natten er lang, søvn er for tabere.. i den mørke himmel så man en skikkelse som fløj forbi, uden tvivl ved man at det er skyggevæsnet Assorian. Assorian fik lyst til og drikke noget alkohol, han håbet på og ikke og støde ind på.. Jo igen.. mødet med hende var.. alt for følelsesladet for ham, han håbet bare at han kunne få en aften uden og skulle se den hjerteknusende tøs igen.
Han fløj lidt rundt omkring ingen kroer vækket opsigt til hans interesse, han tænkte at han nu bare gerne have noget stærkt alkohol til at skylle tankerne væk med. Han finder så kroen "Det Vilde Svin" som vækket hans interesse nok pga der var nogen lidt flotte piger, men ellers fordi han havde hørt de skulle have noget godt alkohol derinde. Han bevægede sig derind, og som han havde ret i der var mange piger derinde i aften ingen af dem virkede til og være hans type. Han gik op til baren og får så bestilt to store fad med vodka, han tog dem med hen og fandt så et bord og slog sig ned, imens kiggede han på de piger der var klædt op som små ludere, han tænkte om at de rent faktisk var det? eller om de bare var opmærksomhedskrævende fra de andre fyre. Han fik så øje på en pige, en ret speciel pige han kan fornemme når han møder en speciel pige - det var efter Lexa at han ved når han møder en speciel pige. Hun vækket hans interesse, men han var virkelig genert, han så så at hun kigger på ham og han kigger på hende de får så øjenkontakt med hinanden. Assorian valgte at bestikke en af tjenerne til og aflevere et lille kort han havde foldet sammen og skrevet på - på det lille kort skrev han "Hej du pæne pige på den anden side af bordet, tænkte om du ville herover og drikke lidt med mig?" han skrev også en blinkende smiley på papiret.. og holder så øje med hvad hun gør..

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Assorian
Assorian
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 831
Reputation : 17
Bosted : Firewood Village - kroen: "Det brændende træ"
Evner/magibøger : (1) The Shadowlord Sword (2) The Acid Mist

Tilbage til toppen Go down

Well hallo to you [Assorian] Empty Sv: Well hallo to you [Assorian]

Indlæg af Gæst Man 1 Jun 2015 - 20:51

Hun smilede til ham, da han løftede sit blik op til hendes. Det var ikke fordi han var af den knap så kønne del, faktisk var det stik modsat. Hvem mon han var vidste hun ikke, ganske vidst havde hun en ide om hvad han var...men ikke så meget hvem han var. Hun havde ikke just nogen planer om at bestille noget at drikke, så aften gik mere ud på at finde underholdning eller rettere bare et eller andet at lave. Hun skulle netop til at føre sin opmærksomhed hen imod nogen anden, da en tjener med et bevægede sig hen imod den mystiske mand. Hun hævede nysgerrigt øjenbrynet og fulgte med i hvad der skete, dog var hans næste gerning ikke noget hun havde forventet. Ved synet af beskeden der landede foran hende, kunne hun ikke holde smilet tilbage. Det var næsten sødt og anderledes, ikke just noget hun var vant til. Det var ikke hverdag man fik sådan en fin besked og endda med en lille smiley på.
Hun rystede på hovedet, hvorpå hun elegant rejste sig op og bevægede sig hen imod ham. Hun bevægede sig langsomt og svingede ubevidst med hofterne ved hvert skridt "jamen sikke dog en besked min herre" sagde hun med en klokkeklar stemme. Hun havde som forventet en blid stemme, hvilket kom af at hun skulle kunne tiltrække andre imod sig, således hun kunne spise dem. Hun satte sig ned overfor ham og lagde benet over kors "Jeg hedder Hecate, hvad kan jeg kalde dig" spurgte hun og lagde igen hovedet på skrå. Med denne bevægelse faldt alt hendes hår om på den ene side, hvilket efter lod hendes hals blottet for hår.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well hallo to you [Assorian] Empty Sv: Well hallo to you [Assorian]

Indlæg af Assorian Man 1 Jun 2015 - 21:06

Hun smilede stort da tjeneren afleverede brevet, Assorian var i nogle korte sekunder sikker på at den kønne pige ville afvise ham, ligesom andre har gjort, men det gjorde hun ikke?, faktisk så gik hun hen mod ham imens hun svingede med hendes hofter, hvilket han synes var ret frækt, da hun var en tynd og meget flot ung pige. Hun satte sig ved ham, slog benene over kors og fortalte at hendes navn er Hecate navnet kunne han også lide, det passede til hende, et smukt navn nemlig. "Mit navn er Assorian Fáblo" sagde han mens han tog en stor slurk af sin drink bare for at se lidt sej ud - "hvad bringer sådan en sød og smuk pige som dig her på kroen?" sagde han med et lidt flirtende blik til hende. Han var interesseret i hende, og ville vide mere.. måske ville han også noget mere?.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Assorian
Assorian
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 831
Reputation : 17
Bosted : Firewood Village - kroen: "Det brændende træ"
Evner/magibøger : (1) The Shadowlord Sword (2) The Acid Mist

Tilbage til toppen Go down

Well hallo to you [Assorian] Empty Sv: Well hallo to you [Assorian]

Indlæg af Gæst Man 1 Jun 2015 - 21:36

Hun bed sig i læben og smilede til ham "Sikke et interessant navn, Assorian" hun smagte næsten på det, som hun lod det passere sine læber. Hun klukkede over hans ord, han kaldte hende sød. Det ville han nok være den første til at kalde hende "hvem siger at jeg er sød, men jeg leder blot efter noget at lave" hun blinkede med det ene øje "det er da blot en dejlig ting, at jeg så fik lagt mine øjne på dig" hun kørte sine hænder igennem sit, alt i mens hendes blå øjne stadigvæk lå på ham "hvad med dig? hvad laver en smuk mand som dig her på denne kro?" spurgte hun, hvorpå hun tog sin ballerina sko af og bevidst lod sin fod glide op langs hans ben, alt i mens hun stadigvæk betragtede ham. Hun tog drillende hans glas, og drak af det "mhh sikke en lækker drink" hun slikkede sig om munden, alt i mens hun stillede glasset tilbage foran ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well hallo to you [Assorian] Empty Sv: Well hallo to you [Assorian]

Indlæg af Assorian Man 1 Jun 2015 - 22:09

Assorian rødmet og straks efter det, begyndte den satans røde røg og komme ud af hans hænder.. igen.. hvor han dog ville ønske han ALDRIG havde arvet den ting fra sin far. Han skyndte sig og tage handsker på, og sige som han altid siger i den situation "jeg fryser mine hænder lidt" imens han kigger ned i jorden, han er ret dårlig til og lyve. Han smiler så til den kønne Hecate "smuk ung mand siger du? arrgh det kan ikke være mig!" han har aldrig kunne lide sit udseende - "jeg fik lyst til at drikke noget og så gik jeg så herind og tog det jeg elsker og drikke, nemlig mit vodka" sagde han mens han tog endnu en slurk "det er heller ikke hver dag at man ser sådan en smuk udsigt" sagde han med endnu et flirtende smil på læben, han tog hende lidt på låret for at vise han er interesseret i hende. Han ved ikke hvorfra han har det med og flirte, det kan ikke være hans far fordi han var dælme skod til det der utroligt at han kunne få hans mor - tænkte han imens han kiggede på den smukke Hecate, hendes hår er så flot, Assorian har en svaghed for piger med langt og mørkt hår.. han tog så hendes hånd og sprugte "når jeg har drukket det her, hvad så med at vi to skrider fra de andre her på kroen? de irriterer mig med deres grimhed og høje lyde" sagde han mens han smiler bredt til hende.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Assorian
Assorian
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 831
Reputation : 17
Bosted : Firewood Village - kroen: "Det brændende træ"
Evner/magibøger : (1) The Shadowlord Sword (2) The Acid Mist

Tilbage til toppen Go down

Well hallo to you [Assorian] Empty Sv: Well hallo to you [Assorian]

Indlæg af Gæst Man 1 Jun 2015 - 22:23

Hun hævede øjenbrynet, da han med et tog sine handsker på. Hun ville egentlig være ligeglad med hans evne, hun havde selv ikke altid den nemmeste evne. Dog var den effektiv og ganske brugbar i mange situationer. Hun klukkede over hans ord "Det er da dig kæreste" sagde hun og bed sig i læben. Hun havde aldrig forstået dem som ikke kunne se deres egen skønhed, der var skønhed i alle folk, i alle væsner. Hun rødmede næsten over hans ord, hvilket han da havde sin vej med måtte hun indrømme. Han vidste hvordan man skulle bruge dem og det udnyttede han ganske vidst. Hun bed sig hårdt i læben da hans hånd med et landede på hendes lår. Hun nød følelsen af hans hånd imod sit lår, handsken der lå over hendes varme hud.
Hun nikkede stille, selvfølgelig ville hun da det "det vil jeg da meget gerne, jeg troede aldrig du ville spørge mig kæreste Assorian" hun greb kort fat i hans hånd og gav den et klem, før hun rejste sig og ventede på han ville blive færdig og selv rejse sig op.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well hallo to you [Assorian] Empty Sv: Well hallo to you [Assorian]

Indlæg af Assorian Man 1 Jun 2015 - 22:40

Assorian tænkte at hvis han tog sine handsker af, så ville der være rødrøg i hele kroen, en ufarlig men varm og lun rød røg. Skulle hun måske have æren og få lov til og indånde den specielle røde røg fra hans hænder når han rødmer?, andre som har indåndet den, som Assorian har kunne lide har sagt at man får en dejlig, varm og lun følelse i sig, men det er ikke mange som får lov til det, han overvejet det virkelig. Assorian tog sin stol og satte sig lige ved siden af Hecate, nogle drenge kom over for og skræmme Assorian væk så de kunne flirte med Hecate, men han var lidt små fuld og blev aggressiv. Da han pustede sig op for de drenge der, så kunne de så se at han var høj og at han var en man ikke lige ville komme op og toppes med. Han satte sig ned igen "sådan nogle drenge der ikke? jeg hader dem de tror bare de kan få alle de piger de ser men NEJ sådan er det ikke, det er noget man gør sig fortjent til, speciel sådan en smuk pige som dig min kære Hecate" han var små fuld, men fik drukket sine drinks. Han kyssede så hende på kinden "nå min kære, skal vi se og komme væk herfra inden der kommer andre drenge der gerne vil sættes på plads?" sagde han med endnu et flirtende smil til hende.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Assorian
Assorian
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 831
Reputation : 17
Bosted : Firewood Village - kroen: "Det brændende træ"
Evner/magibøger : (1) The Shadowlord Sword (2) The Acid Mist

Tilbage til toppen Go down

Well hallo to you [Assorian] Empty Sv: Well hallo to you [Assorian]

Indlæg af Gæst Man 1 Jun 2015 - 22:57

Hun hævede øjenbrynet, da et par unger med kom hen til dem. Hun rullede øjnene over den måde de agerede på, hun kunne næsten finde på at finde hver og en af dem, for så at dræbe dem. Hun ville nyde at dræbe dem, spise hver og en af dem. Hun rødmede over hans ord, hvilket nok ville være en første gang hun gjorde det. Hun var ikke typen der rødmede, så dette ville en første gang. Hun lagde hovedet på skrå "jamen dog, som du dog kan med ord" klukkede hun, og hun måtte sande denne mand da havde sin vej med ord. Han var god til at føre sig frem med ord, han ville måske endda være så god at de andre Gorgoner ville finde ham god.
Hun var chokeret over det faktum han allerede var småfuld, men dog lagde hun armen om ham da han rejste sig op. Hun sendte ham et smil, da han kyssede hende på kinden "Det lyder som en fin ide" hun tog hans hånd, nu var spørgsmålet blot hvor de skulle bevæge sig hen og hvad de skulle lave. Hun havde dog en find ide om hvad det var "hvor skal vi tage hen?" spurgte hun og bed sig i læben

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well hallo to you [Assorian] Empty Sv: Well hallo to you [Assorian]

Indlæg af Assorian Man 1 Jun 2015 - 23:09

Inden de gik ud fik han lige et glas vand med, han kunne mærke han skulle lige fortynde det alkohol så han havde en chance for at kunne gå. Da han kyssede hende kunne han mærke at røgen var ved at komme ud af hans handsker det er første gang det nogensinde er sket. "vi tager hjem til mig, men inden du går ind af døren så skal jeg lige fjerne den giftige røg i huset, jeg lægger altid en giftig røg for at holde tyve og andre ubudne gæster væk" han tog fat omkring hendes hofte. Han mærkede udenfor at der var rigtig koldt, og det var en mulighed for at hun kunne indånde hans røde røg, hvis hun altså turde, men KUN hvis hun frøs blev han enig med sig selv om. Imens de gik kiggede han på hende - "hun er altså en fantastisk pige, hun er virkelig flot og er rigtig sød også tror jeg hun har noget specielt i sig, og jeg skal nok finde ud af det som altid!" sagde han indeni ham selv. De gik videre indtil han så stoppede op ved en bænk og sagde "der er ikke særligt langt mere nu til mit hus, lad os sidde her lidt og nyde aftenen" efter de havde slået sig ned så spurgte han "hvor kommer du egentlig fra Hecate?" spurgte han mens han kiggede hende dybt i øjnene, han vil vide mere om den flotte pige.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Assorian
Assorian
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 831
Reputation : 17
Bosted : Firewood Village - kroen: "Det brændende træ"
Evner/magibøger : (1) The Shadowlord Sword (2) The Acid Mist

Tilbage til toppen Go down

Well hallo to you [Assorian] Empty Sv: Well hallo to you [Assorian]

Indlæg af Gæst Man 1 Jun 2015 - 23:26

Hun så lettere overrasket på ham, men dog havde hun intet imod det. Det havde blot været overraskende, at han ville have hende med hjem. Som han lagde sin hånd om hendes hofte, lagde hun kinden ind imod hans skulder. Det var lettere koldt udenfor, g da hun var koldtblodet, så var varmen ofte det hun elskede mest. Hun nød egentlig varmen fra ham, ganske vidst var han ikke overdreven varm, men han var varmere end selve vejret omkring hende.
Hun gik puttet ind imod ham, som de vandrede igennem natten. Dog da de endte op ved en bænk, kunne hun ikke lade hver med at smile. Han var nu noget specielt, noget andet end hvad hun havde forventet. Hun satte sig ned sammen med ham, puttede sig igen ind imod ham, hvorpå hun lagde sin ene arm rundt om ham, og lod sine fingre nusse ham i håret. Hun kendte selv det med at blive nusset i håret, hvilket var noget hun elskede...spørgsmålet var jo selvfølgelig også om han kunne lide det eller ej "jeg bor lidt rundt omkring, jeg kan faktisk ikke huske hvor jeg kommer fra. Det er så lang tid siden, jeg har virkelig ikke tænkt så meget over det" hun trak på skulderne "hvad med dig" spurgte hun og gav ham et fint kys på kinden, som gengæld for det han havde givet hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well hallo to you [Assorian] Empty Sv: Well hallo to you [Assorian]

Indlæg af Assorian Man 1 Jun 2015 - 23:38

Assorian kunne tydeligt se at hun frøs, mens de sad der på bænken lagde hun sit hoved tæt ind til ham, han havde skam intet imod, han mærkede igen at hun frøs ret meget, men han ville først lige svare på hendes spørsmål. "jeg bor i Firewood Village, jeg har min egen villa, så du siger du har intet sted og vær? du kan sagtens blive ved mig, men jeg har desværre kun en dobbeltseng og ikke andet.. sagde han mens han smilede til hende, og den søde smukke pige skulle ikke være alene, og Assorian hader også lidt ensomheden i hans hus og håbet inderligt at hun gerne ville det. Han tog så mod til sig.. og gav hende et blidt og varmt kys på munden for at vise hende at han faktisk mener det.. "søde du ser ud til og fryse? her.. indånd det her, og bare rolig det er ikke giftigt, faktisk er det mere behageligt".. han tog så sine handsker af og en stor rød røgsky var omkring dem, mon hun ville indånde det eller ville hun blive alt for bange for farven af røgen? han håber hun bliver ved ham..

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Assorian
Assorian
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 831
Reputation : 17
Bosted : Firewood Village - kroen: "Det brændende træ"
Evner/magibøger : (1) The Shadowlord Sword (2) The Acid Mist

Tilbage til toppen Go down

Well hallo to you [Assorian] Empty Sv: Well hallo to you [Assorian]

Indlæg af Gæst Man 1 Jun 2015 - 23:50

Hun så overrasket på ham, aldrig havde der været en som havde udvist den form for venlighed overfor hende. Hun puttede sig ind imod ham og smilede næsten generet for første gang "mange tak, det vil jeg meget gerne og en dobbeltseng betyder kun man kan putte" hun grinede blidt. Hun sukkede overrasket, men gengældte om ikke andet kysset ham blidt trykkede imod hendes læber. Hun gøs helt og sukkede svagt "sikke dog et fint kys" hun lagde sin frie hånd imod hans kind, kørte blidt sin tommelfinger ned over hans læber.
Hun så nysgerrigt med, da han viste en røgfuld hånd, røg der åbenbart kunne gøre således hun ikke frøs mere. Hun fjernede sine hænder fra omkring ham, tog i stedet hans hånd i sin egen, hvorpå hun trykkede sin næse imod hans håndflade. Hun kyssede blidt hans hånd, hun tog en dyb indånding og sukkede. Hun satte sig igen ind til ham, men modsat før frøs hun ikke længere.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well hallo to you [Assorian] Empty Sv: Well hallo to you [Assorian]

Indlæg af Assorian Tirs 2 Jun 2015 - 0:05

Han blev meget glad indeni og det betød så at der kom mere røg fra ham, men hun havde vidst intet imod det hun frøs ihvertfald ikke mere nu og faktisk så hun ud til og nyde varmen. Hun sagde at det var et fint kys og så gengældte hun det, hun er en god kysser, det kunne han så ikke tage fra hende det var hun godt nok. Og hun havde heller intet imod og dele seng med ham, faktisk så ville han også gerne putte med hende. "hun er så speciel, jeg kan lide hvordan hun er og hvordan hun ser ud" tænkte han. Han tog hende så videre til den sidste gå tur, da hun rejste sig op kyssede han hende på kinden for at mærke at hun ikke frøs mere, og nej det gjorde hun ikke hun var dejlig varm - "jeg skulle lige vær sikker på du ikke frøs mere" sagde han til hende med et lille blidt smil. Efter at have gået lidt mere så ankom de til hans villa, han går først hen til døren og åbnede den og sugede så alt den giftige røg ud af huset "kom der er frit nu". De går ind af døren og Assorian lukker og låser døren og satte sig i sofaen med hende "det er så mit hus, føl dig hjemme, jeg går lige op og skifter tøj og undertøj hvis du mangler noget tøj så sig til så får jeg en til og købe det for dig, jeg skal nok give" sagde han inden han går op og skifter, han håbet lidt at hun ville følge med ham.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Assorian
Assorian
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 831
Reputation : 17
Bosted : Firewood Village - kroen: "Det brændende træ"
Evner/magibøger : (1) The Shadowlord Sword (2) The Acid Mist

Tilbage til toppen Go down

Well hallo to you [Assorian] Empty Sv: Well hallo to you [Assorian]

Indlæg af Gæst Tirs 2 Jun 2015 - 0:16

Hun kluklo blidt "det er da sødt af dig" hun fulgte med ham, og ligesom før var hun puttet ind til ham. Ganske vidst frøs hun ikke mere, men det var nu hyggeligt og hvornår ville hun opnå hygge igen? Hun ville aldrig ligefrem vide om det ville være en normal ting for hende, så hun ville nyde det i mens hun kunne. Hun lod ham gå ind i sit hus, alt i mens han gjorde hvad han skulle stod hun og betragtede selve huset. Da der kom grønt lys fra Assorian, bevægede hun sig indenfor.
De blå øjne betragtede hver enkel krog og hun måtte indrømme der nu så ganske hyggeligt ud, et sted hun ville kunne lide. Da han udtalte han ville skifte tøj, nikkede hun og vendte ham ryggen. Dog da han først var væk, vendte hun om og fulgte efter ham. Hun fulgte efter ham op til hans værelse, hvor hun stod i døren og betragtede ham "mhh jeg må sige, jeg kan godt lide udsigten" hun bed sig i læben og lod blikket glide ned over ham. Hun gik hen til ham, lagde armene om hans hals og gav ham et blidt kys

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well hallo to you [Assorian] Empty Sv: Well hallo to you [Assorian]

Indlæg af Assorian Tirs 2 Jun 2015 - 20:43

Han var nået op sit værelse og begyndte at skifte tøj, han når og få sine bukser og trøje af da hun kom ind til ham. Hun kunne lide "udsigten" og med udsigten er han nok sikker på at hun mener ham.. hun kom så hen til ham, lagde sine arme om ham og kyssede ham blidt, Assorian kunne lide det, rigtig meget endda, hans røg fra hænderne blev mere og mere rødligt da hun kyssede ham, kyssede han selvfølgelig igen og førte så hans hånd op fra hendes mave af og til hendes bryst. Mens han stod med hende betragtede han hende, måske var hun den pige der ville ændre hans liv? udvikle ham? få ham til at blive mere menneskelig?. Han tog hende med over i sengen hvor han kyssede hende og tog sin hånd på hendes lår og tog et klem om det og trak hende tættere ind til sig. "Hvor i hele hulen af har været hele den tid? jeg har ledt efter en som dig.. man kan jo sige at jeg har ledt efter dig kæreste Hecate" sagde han mens han rødmede og smilede til hende imens.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Assorian
Assorian
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 831
Reputation : 17
Bosted : Firewood Village - kroen: "Det brændende træ"
Evner/magibøger : (1) The Shadowlord Sword (2) The Acid Mist

Tilbage til toppen Go down

Well hallo to you [Assorian] Empty Sv: Well hallo to you [Assorian]

Indlæg af Gæst Tirs 2 Jun 2015 - 20:56

Hun gøs under hans berøringer, men hendes mave trykkede sig også ind imod hans hånd, som den gled fra hendes mave og op imod hendes bryst. Hun trykkede sig ind imod ham, og nød faktisk det han gjorde. Der var ikke mange som kunne få dette til at ske, men hun måtte nu indrømme hun ikke havde noget imod det med ham. Han var anderledes og måske kunne han også se tingene fra hendes side, se det liv hun levede også ikke dømme det. For det lå jo ikke skjult at hun var en morder, hun skulle indtage mindst et menneske hver evig eneste dag, så der blev mange døde omkring hende.
Hun fjernede hans hånd fra hendes lår, tog den i stedet i sin egen, hvorpå hun gik baglæns hen imod hans seng. Hun satte sig ned og trak ham med sig i ned "jeg har ventet på dig min kære, ventet på at du skulle dukke op" hun kyssede ham kort, men lagde sig mere ind på sengen. Hun trak på sko af og smed dem hen på gulvet

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well hallo to you [Assorian] Empty Sv: Well hallo to you [Assorian]

Indlæg af Assorian Tirs 2 Jun 2015 - 22:11

Så intimt, den følelse havde han ikke haft i rigtig langt tid han nyder Hecates selskab og han er glad for at have hende til og bo her men hen tænker at han også må passe lidt på.. da han kender hende knap nok, mens den anden side af ham bare vil have mere.. da hun havde smidt hendes sko lagde han hende ned på sengen, lagde sig ved siden af hende og begynde og kysse hende, det var ikke bare et kys.. eller to.. men et blev til mange kys - faktisk så tror han at de havde kysset i flere minutter? indtil han så valgte og lægge sig oven på hende, og kyssede hende så på halsen. Han forførte hende men var stadig lidt bange for at han ville ramme en grænse hvor hun ikke ville mere? så han holdet sig selv lidt tilbage og tænkte så at han ville lade hende bestemme hvor langt de skulle gå med det de var igang med. Han førte så sin hånd ind under hendes trøje og længere og længere op..

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Assorian
Assorian
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 831
Reputation : 17
Bosted : Firewood Village - kroen: "Det brændende træ"
Evner/magibøger : (1) The Shadowlord Sword (2) The Acid Mist

Tilbage til toppen Go down

Well hallo to you [Assorian] Empty Sv: Well hallo to you [Assorian]

Indlæg af Gæst Tirs 2 Jun 2015 - 22:20

Hun sukkede imod hans læber, nød hver enkelt kys der kom fra ham. Hun grinede da han med et lagde sig over hende. Hun lod sine lægge på hans læn, dog da hans kys gled ned imod hendes hals, valgte hun at blotte den for ham og flette sine fingre ind i hans hår. Hun sukkede, bed sig i læben og gispede svagt de få gange han ramte hendes svage punkt. Dog kunne hun med et mærke en sult komme op, hvilket ofte betød at hun blev ramt af effekten af hvad han lavede. Hendes sult kom ofte op i takt med hendes lyst til sex, så dette kunne være ret så farligt. Hun kendte ham måske ikke så godt og der var stadigvæk så meget han ikke vidste om hende, men hun havde egentlig ikke lyst til at sætte ham på listen over de mord hun havde begået.
Så da hans hånd gled ind under stoffet og op langs hendes krop, måtte hun virkelig tage sig sammen for ikke at lægge sig fuldt ud klar for ham. Hun lagde sin hånd ovenpå hans og fik den blidt fjernet "kan vi ikke bare...ligge sammen? det føles behageligt" spurgte hun og lukkede øjnene. Dog hvis han havde set godt efter, så ville han havde set et par slangeøjne, hvor de blå øjne normalt var

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well hallo to you [Assorian] Empty Sv: Well hallo to you [Assorian]

Indlæg af Assorian Tirs 2 Jun 2015 - 22:39

Han blev lidt sur på sig selv, han ville ikke gå for langt.. hvilket han gjorde.. men han kunne så godt lide hende. Han havde intet imod og lægge med hende i sengen og bare ligge tæt. "Selvfølgelig kan vi det sødeste, der er ikke noget jeg hellere vil" sagde han med et lille smil til hende så hun kunne se at det var okay at hun fjernede han hånd. Men der var noget underligt ved hende.. da hun gjorde det så.. så.. skiftede hendes øjne til et slags dyreøje?, han vidste at hun var speciel og nu ville han ikke mere.. han ville vide det! men han ventede lidt med og spørge. De lå begge to i sengen, Assorianlå halvtnøgen og hun med tøj på, ikke fordi han ikke havde noget imod det han ville bare gerne have hende tæt ved sig, mens de lå i ske og helt tæt, agede Assorian hendes hår og kyssede hende lidt i nakken. Af en eller anden grund har han faktisk lige lært.. at kunne håndter sin røg fra hænderne når han rødmer? men han kan vidst kun når hun er der, hvilket han synes er sært. De lå bare og ikke snakkede sammen - ikke fordi det var akavet eller noget synes han, men det var hyggeligt og dejligt syntes han.. han nød hendes selskab, "Hecate? søde? der var noget sært med dine øjne i et split sekund, hvis der er noget du vil fortælle mig, noget som du tror jeg vil blive skræmt af så fortæl mig det hvis du vil, jeg kan godt håndter det, ved godt vi ikke har kendt hinanden i så langt tid men der er noget ved dig.. noget specielt som jeg er helt vild med, og så er jeg helt vild med den pige jeg lægger med lige nu.." sagde han - ordene fløj ud af munden på ham, han kunne ikke styre dem de kom bare, imens han sagde det tog han hendes hånd og flettede finger med hende og gav hende et blidt kys i nakken.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Assorian
Assorian
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 831
Reputation : 17
Bosted : Firewood Village - kroen: "Det brændende træ"
Evner/magibøger : (1) The Shadowlord Sword (2) The Acid Mist

Tilbage til toppen Go down

Well hallo to you [Assorian] Empty Sv: Well hallo to you [Assorian]

Indlæg af Gæst Tirs 2 Jun 2015 - 22:48

Hun smilede, men fik samtidig taget sin kjole af således hun ligesom ham lå i sit undertøj. Drillende gled hun ud af sengen og hen hvor hun snuppede hans trøje. Hun smed bh'en og tog i stedet hans trøje på. med dette gjort, vandrede hun hen til hans seng og lagde sig op til ham igen. Hun puttede sig ind til ham, i den stilling at hendes ryg var imod hans bryst, hans arme omkring hende. Hun lukkede øjnene og nød følelsen af at have ham tæt på sig, dog da han kom med det spørgsmål hun havde forventet vendte hun sig imod ham. Hun lagde en blid hånd imod hans og betragtede ham med de blå øjne "det er ikke fordi jeg frygter det kæreste, og jeg ser dig ikke som en der bliver let skræmt" hun strøg ham hen over kinden og sukkede "jeg er det der hedder en Gorgon, det er en gammel race ikke mange kender til og endda få overhoved har hørt om" hun trak på skulderne. Hun lod ham flette sine fingre ind i hendes og rødmede helt ved hans ord "jeg må da kun sige jeg har det på samme måde" hun puttede sig ind imod ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well hallo to you [Assorian] Empty Sv: Well hallo to you [Assorian]

Indlæg af Assorian Tirs 2 Jun 2015 - 23:05

Han kunne ikke lade være med at smile da hun tog sin kjole af og sin bh, han tænkte at det var lidt ærgerligt at hun stod mod ryggen til men han kunne da se hendes trusser og formen på hendes røv og den var.. den var god synes han.. men han var nu glad for at nu lå de i undetøj sammen, og havde sin hud mod hinanden, han nød det her moment rigtig rigtig meget. Hendes aroma fra hende duftede godt.. rigtig godt syntes han, en duft han sent ville glemme specielt fra hende. Hun svarede på hans spørgsmål, der kørte mange tanker da hun tog hendes hånd på hans kind, hun var en Gorgen!? han havde læst om dem og at de var rigtig farlige.. men ikke fordi han blev skræmt, han tænkte mere hvor sejt det var at være sådan en legendarisk race - han var slet ikke forberedt på det svar, en Gorgen!. Han kiggede på hende og smilede stort til hende "er du en gorgon? det er da det mest sejeste" - da han læste om racen engang synes han de var vildt seje, de var nogen mordere på en ret cool måde faktisk, han ville gerne vide hvad hendes evne var da Gorgons har forskellige evner. "Vil du fortælle mig hvad din evne er sødeste? jeg har læst i har hver sin evne og jeg brænder efter at vide hvad din er men selvfølgelig kun hvis du vil fortælle det" sagde han mens han kyssede hende i nakken igen.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Assorian
Assorian
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 831
Reputation : 17
Bosted : Firewood Village - kroen: "Det brændende træ"
Evner/magibøger : (1) The Shadowlord Sword (2) The Acid Mist

Tilbage til toppen Go down

Well hallo to you [Assorian] Empty Sv: Well hallo to you [Assorian]

Indlæg af Gæst Tirs 2 Jun 2015 - 23:15

Hun grinede over hans reaktion. Ganske vidst tog hun ham ikke for en der ville blive bange, men hans reaktion var nok den bedste hun havde set til dato. Den måde smilet straks kom på hans læber. Han så direkte sød ud, med det store smil på læberne. Hun kunne ikke holde sig tilbage fra blidt at kysse ham "det glæder mig da at høre" hun blev et øjeblik overrasket over han overhoved kendte til racen. Der var virkelig få der gjorde og de få troede kun de var myter. Måske var dette fra det faktum at Gorgoner kun var kvinder, der havde aldrig været en mandelig Gorgon og det ville der nok heller aldrig være
Hun hævede øjenbrynet, men nikkede dog "jeg skal nok fortælle dig det kære. Ligesom slanger har jeg giftporer, ved udtrækkelsen af mine hug tænder, kan jeg udløse en nervegift der går ind og paralysere mine ofre" forklarede hun og puttede sig igen ind imod ham "mhh jeg er en smule træt" hun gabte og understregede derved næsten sine ord

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well hallo to you [Assorian] Empty Sv: Well hallo to you [Assorian]

Indlæg af Assorian Ons 3 Jun 2015 - 15:24

Han kiggede på hende mens han var forbavset over hendes evne, hvor fedt er det ikke lige at have den samme evne som en slange? at have hugtænder med gift i? han tænkede og tænkede på hvordan man kunne slå ihjel med sådan en evne "det var det dine øjne lignede! slange øjne! hvor er det en fed evne Hecate! jeg er vild med den!" sagde han mens han så tog sit hoved foran hende og kyssede hende på munden "du er satme en sej pige, du har noget af den fedeste evne!" sagde han mens han smilede til hende - "du er ikke den eneste der er lidt små træt.. hvad siger du til vi sover min kære?" sagde han imens han holde godt om hende aldrig har han følt sig så glad for en person siden Josette han troede ikke det var muligt.. men igen.. han passer på han kender hende ikke helt, han skulle jo nødig vågne op i helvede fordi han er blevet dræbt af hende.. "men søde hvorfor var det dine øjne lige skiftede før? sagde jeg noget forkert til dig? eller gjort noget forkert?" han var lidt bange for om han havde gjort noget som hun ikke ville have eller noget som hun synes var for meget, han gjorde kun de ting fordi han er så vild med hende.. og så glad for det pigebarn.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Assorian
Assorian
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 831
Reputation : 17
Bosted : Firewood Village - kroen: "Det brændende træ"
Evner/magibøger : (1) The Shadowlord Sword (2) The Acid Mist

Tilbage til toppen Go down

Well hallo to you [Assorian] Empty Sv: Well hallo to you [Assorian]

Indlæg af Gæst Ons 3 Jun 2015 - 16:46

Hun gengældte kysset og grinede blidt "du er anderledes...det kan jeg godt lide! Jeg har på fornemmelsen du ikke ligefrem kunne finde på at dømme mig for det jeg er og gør" hun nussede sin næse imod hans og sendte ham et kærligt smil. Hun havde altid lært kærlighed var farligt, siden den første gorgon blev forbandet havde ingen af dem turde forelske sig. Hvis man ville have et barn, så fandt man en simpel mand og havde sex med ham, hvis barnet endte ud som en dreng blev drengen enten slået ihjel, givet til et børnehjem eller solgt som slave. Ingen af gorgonerne var mænd, dette var en race som kun hørte kvinder til. Hun nikkede smilende "Det lyder fantastisk" hun kunne faktisk i dette øjeblik ikke forestille sig noget der var bedre end dette. At skulle falde i søvn i hans arme, også et par arme der af en eller anden grund gav hende blot en smule tryghed. Hun var vant til hele tiden at skulle være på vagt, konstant skulle tage højde for hvad der skete omkring hende, men her og nu kunne hun bare slappe af og nyde det.
Hun skulle netop til at lukke øjne og lade søvnen glide over sig, da endnu et spørgsmål kom fra ham. Hun satte sig op og så ned på ham med blide øjne "nej nej, selvfølglig gjorde du intet forkert" hun strøg ham ned over kinden og bøjede sig ned, hvorpå hun blidt kyssede ham "hvis jeg ikke spiser nok, så kan der være farer for at min sult dukker op hvis jeg bliver ophidset...og vi skulle jo nødigt have du kom på menuen" forklarede hun med et drillende smil. Hun lagde sig igen ned, denne gang med kinden imod hans bryst, det ene ben hvilende hen over hans mave, samt hendes hånd liggende over hans bryst "Det her er underligt behageligt" hun havde aldrig prøvet at putte med nogen, så det med et at prøve det...det var helt nyt, men også behageligt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well hallo to you [Assorian] Empty Sv: Well hallo to you [Assorian]

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum