Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164958 indlæg i 8752 emner
Well hallo to you [Assorian]
Side 1 af 3 • 1, 2, 3
Well hallo to you [Assorian]
Sted Kroen det vilde svin
Omgivelser Der er nogle fulde mænd, liderlige kvinder og ellers andre der bare snakker sammen
Vejr Solen er gået ned, så det er ikke just varmt. Dog er det heller ikke koldt
Påklædning [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]
I dette øjeblik vandrede hun rundt i gaderne. Når man så på hende, ville man kun se uskylden i de smukke blå øjne, det ville være svært for mange at se den virkelige ondskab der gemte sig bag facaden. Ganske vidst havde hun menneskelige øjeblikke, hvor hun faktisk ikke var direkte ond, men derimod kunne klassificeres som venlig. Dog var der få af dem, men de eksisterede nu alligevel. I et forsøg på at finde på noget at lave, valgte hun at bevæge sig ned imod en kro, måske ville der være nogle hun kunne spise eller også bare en smule underholdning. Med et fast greb åbnede hun træ døren, hvorpå hun elegant bevægede sig indenfor. Hun lagde ikke just opmærksomheden på nogen, dog var det først da hun satte sig ned, at hun flyttede sin opmærksomhed hen imod alle de andre gæster. Dog gik der ikke lang tid før hun fik øje på en ung herre, hvis aura fortalte alt om hvad han var, derudover havde han også den luft omkring sig der fortalte noget om hvad han var. Hun lagde hovedet på skrå og betragtede ham. Hun måtte indrømme ham faktisk var ganske køn.
//håber dette er godt nok
Gæst- Gæst
Sv: Well hallo to you [Assorian]
Natten er lang, søvn er for tabere.. i den mørke himmel så man en skikkelse som fløj forbi, uden tvivl ved man at det er skyggevæsnet Assorian. Assorian fik lyst til og drikke noget alkohol, han håbet på og ikke og støde ind på.. Jo igen.. mødet med hende var.. alt for følelsesladet for ham, han håbet bare at han kunne få en aften uden og skulle se den hjerteknusende tøs igen.
Han fløj lidt rundt omkring ingen kroer vækket opsigt til hans interesse, han tænkte at han nu bare gerne have noget stærkt alkohol til at skylle tankerne væk med. Han finder så kroen "Det Vilde Svin" som vækket hans interesse nok pga der var nogen lidt flotte piger, men ellers fordi han havde hørt de skulle have noget godt alkohol derinde. Han bevægede sig derind, og som han havde ret i der var mange piger derinde i aften ingen af dem virkede til og være hans type. Han gik op til baren og får så bestilt to store fad med vodka, han tog dem med hen og fandt så et bord og slog sig ned, imens kiggede han på de piger der var klædt op som små ludere, han tænkte om at de rent faktisk var det? eller om de bare var opmærksomhedskrævende fra de andre fyre. Han fik så øje på en pige, en ret speciel pige han kan fornemme når han møder en speciel pige - det var efter Lexa at han ved når han møder en speciel pige. Hun vækket hans interesse, men han var virkelig genert, han så så at hun kigger på ham og han kigger på hende de får så øjenkontakt med hinanden. Assorian valgte at bestikke en af tjenerne til og aflevere et lille kort han havde foldet sammen og skrevet på - på det lille kort skrev han "Hej du pæne pige på den anden side af bordet, tænkte om du ville herover og drikke lidt med mig?" han skrev også en blinkende smiley på papiret.. og holder så øje med hvad hun gør..
Assorian- Evolved
- Antal indlæg : 831
Evner/magibøger : (1) The Shadowlord Sword (2) The Acid Mist
Hun rystede på hovedet, hvorpå hun elegant rejste sig op og bevægede sig hen imod ham. Hun bevægede sig langsomt og svingede ubevidst med hofterne ved hvert skridt "jamen sikke dog en besked min herre" sagde hun med en klokkeklar stemme. Hun havde som forventet en blid stemme, hvilket kom af at hun skulle kunne tiltrække andre imod sig, således hun kunne spise dem. Hun satte sig ned overfor ham og lagde benet over kors "Jeg hedder Hecate, hvad kan jeg kalde dig" spurgte hun og lagde igen hovedet på skrå. Med denne bevægelse faldt alt hendes hår om på den ene side, hvilket efter lod hendes hals blottet for hår.
Gæst- Gæst
Assorian- Evolved
Gæst- Gæst
Assorian- Evolved
Hun nikkede stille, selvfølgelig ville hun da det "det vil jeg da meget gerne, jeg troede aldrig du ville spørge mig kæreste Assorian" hun greb kort fat i hans hånd og gav den et klem, før hun rejste sig og ventede på han ville blive færdig og selv rejse sig op.
Gæst- Gæst
Assorian- Evolved
Hun var chokeret over det faktum han allerede var småfuld, men dog lagde hun armen om ham da han rejste sig op. Hun sendte ham et smil, da han kyssede hende på kinden "Det lyder som en fin ide" hun tog hans hånd, nu var spørgsmålet blot hvor de skulle bevæge sig hen og hvad de skulle lave. Hun havde dog en find ide om hvad det var "hvor skal vi tage hen?" spurgte hun og bed sig i læben
Gæst- Gæst
Assorian- Evolved
Hun gik puttet ind imod ham, som de vandrede igennem natten. Dog da de endte op ved en bænk, kunne hun ikke lade hver med at smile. Han var nu noget specielt, noget andet end hvad hun havde forventet. Hun satte sig ned sammen med ham, puttede sig igen ind imod ham, hvorpå hun lagde sin ene arm rundt om ham, og lod sine fingre nusse ham i håret. Hun kendte selv det med at blive nusset i håret, hvilket var noget hun elskede...spørgsmålet var jo selvfølgelig også om han kunne lide det eller ej "jeg bor lidt rundt omkring, jeg kan faktisk ikke huske hvor jeg kommer fra. Det er så lang tid siden, jeg har virkelig ikke tænkt så meget over det" hun trak på skulderne "hvad med dig" spurgte hun og gav ham et fint kys på kinden, som gengæld for det han havde givet hende
Gæst- Gæst
Assorian- Evolved
Hun så nysgerrigt med, da han viste en røgfuld hånd, røg der åbenbart kunne gøre således hun ikke frøs mere. Hun fjernede sine hænder fra omkring ham, tog i stedet hans hånd i sin egen, hvorpå hun trykkede sin næse imod hans håndflade. Hun kyssede blidt hans hånd, hun tog en dyb indånding og sukkede. Hun satte sig igen ind til ham, men modsat før frøs hun ikke længere.
Gæst- Gæst
Assorian- Evolved
De blå øjne betragtede hver enkel krog og hun måtte indrømme der nu så ganske hyggeligt ud, et sted hun ville kunne lide. Da han udtalte han ville skifte tøj, nikkede hun og vendte ham ryggen. Dog da han først var væk, vendte hun om og fulgte efter ham. Hun fulgte efter ham op til hans værelse, hvor hun stod i døren og betragtede ham "mhh jeg må sige, jeg kan godt lide udsigten" hun bed sig i læben og lod blikket glide ned over ham. Hun gik hen til ham, lagde armene om hans hals og gav ham et blidt kys
Gæst- Gæst
Assorian- Evolved
Hun fjernede hans hånd fra hendes lår, tog den i stedet i sin egen, hvorpå hun gik baglæns hen imod hans seng. Hun satte sig ned og trak ham med sig i ned "jeg har ventet på dig min kære, ventet på at du skulle dukke op" hun kyssede ham kort, men lagde sig mere ind på sengen. Hun trak på sko af og smed dem hen på gulvet
Gæst- Gæst
Assorian- Evolved
Så da hans hånd gled ind under stoffet og op langs hendes krop, måtte hun virkelig tage sig sammen for ikke at lægge sig fuldt ud klar for ham. Hun lagde sin hånd ovenpå hans og fik den blidt fjernet "kan vi ikke bare...ligge sammen? det føles behageligt" spurgte hun og lukkede øjnene. Dog hvis han havde set godt efter, så ville han havde set et par slangeøjne, hvor de blå øjne normalt var
Gæst- Gæst
Assorian- Evolved
Gæst- Gæst
Assorian- Evolved
Hun hævede øjenbrynet, men nikkede dog "jeg skal nok fortælle dig det kære. Ligesom slanger har jeg giftporer, ved udtrækkelsen af mine hug tænder, kan jeg udløse en nervegift der går ind og paralysere mine ofre" forklarede hun og puttede sig igen ind imod ham "mhh jeg er en smule træt" hun gabte og understregede derved næsten sine ord
Gæst- Gæst
Assorian- Evolved
Hun skulle netop til at lukke øjne og lade søvnen glide over sig, da endnu et spørgsmål kom fra ham. Hun satte sig op og så ned på ham med blide øjne "nej nej, selvfølglig gjorde du intet forkert" hun strøg ham ned over kinden og bøjede sig ned, hvorpå hun blidt kyssede ham "hvis jeg ikke spiser nok, så kan der være farer for at min sult dukker op hvis jeg bliver ophidset...og vi skulle jo nødigt have du kom på menuen" forklarede hun med et drillende smil. Hun lagde sig igen ned, denne gang med kinden imod hans bryst, det ene ben hvilende hen over hans mave, samt hendes hånd liggende over hans bryst "Det her er underligt behageligt" hun havde aldrig prøvet at putte med nogen, så det med et at prøve det...det var helt nyt, men også behageligt
Gæst- Gæst
Side 1 af 3 • 1, 2, 3
» Hallo you are a big guy xxx (Hik)
» Hallo.. Again //Victor//
» Hallo? //Arason//
» hallo there //Zankulji//
Idag kl. 0:09 af Valentine
» Who am I now?? //Jake//
Igår kl. 20:47 af Jake
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata