Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164973 indlæg i 8752 emner
Well hallo to you [Assorian]
Side 2 af 3 • 1, 2, 3
Sv: Well hallo to you [Assorian]
Assorian- Evolved
- Antal indlæg : 831
Evner/magibøger : (1) The Shadowlord Sword (2) The Acid Mist
Hun hævede øjenbrynet, da han med et kom med et mere seriøst spørgsmål. hun så overrasket på ham og et sekund vidste hun ikke hvad hun skulle sige eller gøre. Dog nikkede hun og smilede stort "det vil jeg meget gerne, mange tak" hun strøg ham hen over kinden og sendte ham et kærligt smil. Selvom det ikke just lå i Gorgonernes natur at være kærlige, så kunne de nu godt være det. Som de faldt i søvn, puttede hun sig ind imod hans varme favn, og hun faldt overraskende hurtigt i søvn.
Næste morgen
Hun sukkede og nød sin søvn. Normalt var det ikke fordi hun direkte nød sin søvn, men hun måtte indrømme denne nats søvn var dejlig. Hun åbnede øjnene og blev mødt af skikkelsen fra en smuk ung mand. Hun smilede og strøg ham blidt igenne håret. Hun skulle netop til at give et kys på kinden, da hun lagde mærke til hvad tiden var. Det var morgen, hvilket betød solen ville stå op...hvilket betød hvis der var nogle åbne vinduer så skulle hun ikke i nærheden af dem, medmindre man kunne slå et gardin for. Hun nappede ham i øreflippen og kyssede ham ned af halsen "min kære, kan du hjælpe mig med noget" spurgte hun og kyssede ham hen over kinden og hen til hans mund
Gæst- Gæst
Morgenen efter mærkede Assorian at hun var stået op, men han kunne ikke få ham selv op, han har sovet så godt sidste nat fordi i hans arme lå der en kvinde, en meget speciel og smuk kvinde. Han mærkede så at han bliver nevet i øret og hun kyssede ham ned af halsen, han tænkte det var en dejlig måde til at vågne på, hun spurgte ham så om han kunne hjælpe med hende med noget og efter hun spurgte kyssede hun ham fra kinden og til hans mund, han valgte så og tage hende og lagde hende så om på sengen og kyssede hende, han har aldrig været så god til det romantik men han prøvede, bare fordi det er hende.. "vil altid hjælpe dig søde, hvad kan jeg gør for dig?" sagde han mens han kiggede dybt i hendes "uskyldige" blå øjne.
Assorian- Evolved
Hun lagde sig godt til rette på sengen og sukkede. Den var faktisk overraskende blød, men dette kom vel af at hun aldrig rigtig havde ligget på sådan en blød seng...eller jo det havde hun. men det var lang tid siden.
Gæst- Gæst
Assorian- Evolved
Hun satte sig op og strøg ham hen over kinden "jeg kan ikke helt forstå dig, du er som den perfekte mand" hun rødmede svagt og gav hans kind et kys, før hun rejste sig op fra sengen og lod sine fødder ramme ned på den kolde gulv. Hun strakte sig og kørte en hånd igennem det lange brune hår
Gæst- Gæst
Assorian- Evolved
Hun rejste sig op lidt efter, og gik hen imod ham "så det er ikke så meget æg jeg ønsker kære, det er noget langt større og med en puls" hun kyssede ham op langs halsen, dog ikke som tegn på hun ville spise ham...mere blot for at pirre ham og se hvordan han ville reagere
//jeg undskylder for det sene svar!
Gæst- Gæst
Assorian- Evolved
Hun hævede øjenbrynet, da han med et meddelte at han ville tage i bad, og hun blot kunne føle sig hjemme. Hun fulgte ham med øjnene, som han forlod værelset. Hun rejste sig op og listede op efter ham. Som hun vandrede derop, trak hun skjorten af, smed sine trusser, hvorpå hun smuttede ind i badet efter ham "Har du noget imod jeg gør dig med selvskab" spurgte hun drillende
Gæst- Gæst
Assorian- Evolved
Hun lagde sine hænder på hans skulder, og kyssede ham derefter ned af halsen. Hun nappede ham drillende i huden omkring kravebenet, samt længere oppe ved øret "mhh sikke en smuk mand jeg har mine øjne på" hviskede hun i hans øre, hvorpå hun rettede sig op, således hendes ansigt var lige ude for hans. Stadig med benene om hans liv, således hun ikke stod på gulvet, men var holdt oppe af både hans styrke og sin egen
Gæst- Gæst
Assorian- Evolved
Da de var færdige, gav hun ham et sidste kys, før hun hoppede ned fra det sted hun havde holdt fast for få sekunder siden. Hun havde et blidt smil på læberne, som hun gik ud af badet, tog et håndklæde og begyndte at tørre sig "men er du så min mand" spurgte hun og fik et drillende smil på læberne. Hun smed et håndklæde hen til ham, og låste selv sit rundt om sig.
Gæst- Gæst
Assorian- Evolved
Dog valgte hun derefter at smutte ned i soveværelset, hvor hun fik taget sit undertøj på og derefter den lange kjole hun havde haft på fra aften før. Hun vendte sig om imod Assorian og smilede kærligt til ham
Gæst- Gæst
Assorian- Evolved
Gæst- Gæst
Assorian- Evolved
Aften
Da de havde ligget stort set hele dagen i sengen sammen, blev det endelig aften og med dette fremme, kom sulten også frem. Hun blev tør i halsen, kunne mærke hvordan lysten til at dræbe og spise kom frem. Hun bed sig hårdt i læben, rejste sig op og trak Assorian med nedenunder, hvor hun selv gik udenfor "nu skal jeg finde noget at spise" sagde hun med en hæs stemme. Dette var ofte et tegn på, at hun var sulten, når hendes stemme blev hæs...så var hun virkelig sulten. Hun fandt hurtigt en ung kvinde der gik alene på gaden. Hun fik et smil på læberne, og gik imod hende "hej" hun vinkede til kvinden, som uviden stoppede op for at se forvirret på Hecate. Dog var kvindens skæbne lagt, for hurtigt efter kvinden stoppede op, forvandlede hendes ansigt og hele krop sig. Hendes hår blev til slanger og hurtigt som en slange, bed hun direkte i kvindens hals. Hun pumpede nergiften direkte ind i kvindens hals og derved hendes blodåre. Hendes øjne ville nu være som slangers, hendes hud ville være skællet. Efter kvindens krop blev slap, gik hun i gang med at spise. Grundet hendes slange egenskaber og derved egenskaben til at kunne frakoble sin kæbe, kunne hun mere eller mindre spise hele kvinden. Dog blev der efterladt nogle delle tilbage.
Med blod rundt om munden, vendte hun sig om, for at smile til Assorian. Hun havde blod på tænderne og var egentlig stadigvæk i sin Gorgon form, dog ligeså stille lod hun den forsvinde og fik sin menneskelige form frem igen "skal vi se på det tøj?" spurgte hun og slikkede sine tænder rene, hvorpå læberne fik samme tur.
Gæst- Gæst
Assorian- Evolved
Hun puttede sig ind til ham, som de sammen gik tilbage til hans hjem "mhh det her var en virkelig hyggelig aften! Kan vi være mere ude eller skal du gøre den alvorlige ting nu" spurgte hun og gav hans hånd et klem. Hun havde aldrig været typen der agerede kærlig, men med ham kom der nye ting og hun havde pludselig lysten til at gøre en helt masse nye ting. Hun gav hans kind et kys og så spørgende op på ham. Hun ville egentlig ikke have noget imod, at gå en tur på denne smukke nat, medmindre han selvfølgelig havde andre planer
Gæst- Gæst
Efter at have gået rundt i forskellige tøjbutikker og de fik købt det tøj de nu skulle til Hecate og at hun fik et måltid mere mad, gik de sammen som et forelsket par igennem gaderne og var på vej hjem til hans hus, "vi kan godt være mere ude, der er ikke noget jeg hellere vil! den alvorlige ting tager vi derhjemme min kære" imens de stod sammen, skinnede målen sine lyse hvide stråler henover dem, det er første gang at Assorian har følt at han er i et romantisk moment.. og han var glad for at det er sammen med sin skønne Hecate. Imens de stod der kyssede han hende nogen gange indtil de så gik en tur mere i den dejlige nat, Assorian kom i tanke om, at han faktisk kan flyve mens han har en med men det betyder at personen der er med skal blive indfanget i hans skygge og føle det han har følt.. had, sorg m.m, og det ville han ikke udsætte hende for.. så han tænkte at han ville spørge hende om det en anden dag. Da de gik følte han at han var.. lykkelig? hvad er det for noget?.. lykkelig? det var noget han ikke liiiige havde set komme.. men han nød følelsen. De kom så hjem til hans hus "okay min kære, gå op i soveværelset så kommer jeg der op om 1 minut" - han var sikker på at han ville give hende hans ejendel men det vil kunne sige at hun stod med hans liv i hendes hænder for hvis hun vælger at ødelægge den.. dør han.. men han vil vise hende at han kun vil hende godt, og ikke ondt og det vil han gøre ved at spørge hende om hun vil beholde han ejendel hvilket vil sige at hun kan bestemme over ham hvis hun vil, men også kalde på ham igennem hans diamant hvis hun er i problemer, han er lidt nervøs..
Assorian- Evolved
Da de kom tilbage til hans hus, så hun nysgerrigt hen imod ham, dog nikkede hun blot og gik stille ovenpå hvor hun lagde tøjet på gulvet. Hun satte sig på sengen og sukkede stille. Hun var en smule nervøs over hvad denne alvorlige ting var, dog ville hun lade ham køre tingene i hans tempo.
Gæst- Gæst
Han kom ind på værelset og så rigtig nervøs ud, "okay min skat.. jeg vil spørge dig om noget.. du ved nok godt at jeg er et skyggevæsen og vi skyggevæsner har en ejendel.. hvis man får den ejendel får man faktisk magten over det skyggevæsen der ejer den, jeg vil spørge dig om du vil have den, jeg ved jeg sætter mit liv på spil, men jeg gør det her fordi du skal vide at jeg elsker dig og at jeg ikke bare er en nar der udnytter dig eller noget.. jeg kan rigtig godt lide dig, og derfor vil jeg vise det ved at du tager den her og beholder den, du kan kontakte mig igennem den hvis du har problemer, hvis det er så kan vi få den lavet om til en hals kæde hvis du vil have det, du skal bare vide jeg holder virkelig af dig min kære" sagde han til hende med et alvorligt og nervøst ansigt.. hvad nu hvis hun tager den og ødelægger den? sælger den? han var nervøs og håbet bare at hun ville beholde den og ikke kontrollere ham, bare have den som et minde og så hun altid kan kontakte ham "jeg elsker dig Hecate.."..
Assorian- Evolved
Side 2 af 3 • 1, 2, 3
» Hallo you are a big guy xxx (Hik)
» Hallo.. Again //Victor//
» Hallo? //Arason//
» hallo there //Zankulji//
Igår kl. 16:54 af Katrina
» Your new home, my little sweetheart
Igår kl. 14:38 af Celenia
» please safe me - Savas
Tors 21 Nov 2024 - 13:42 af Savas
» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
Tors 21 Nov 2024 - 13:17 af Dr. Trott
» As if anything would change (Valentine)
Tors 21 Nov 2024 - 13:00 af Sean
» Aften a long time - Sean
Søn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori
» Oh what a circus -Natalie
Søn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray
» Who am I now?? //Jake//
Søn 17 Nov 2024 - 7:40 af Jake
» A royal search for knowledge
Lør 9 Nov 2024 - 17:39 af Elizabeth