Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
//Fifi Long, Shifty, Rosey// sammen komst EmptyOns 17 Apr 2024 - 20:41 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
//Fifi Long, Shifty, Rosey// sammen komst EmptyOns 17 Apr 2024 - 19:04 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
//Fifi Long, Shifty, Rosey// sammen komst EmptySøn 14 Apr 2024 - 8:19 af Jake

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
//Fifi Long, Shifty, Rosey// sammen komst EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
//Fifi Long, Shifty, Rosey// sammen komst EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:34 af Taliia

» Life update & other shit - Marcus
//Fifi Long, Shifty, Rosey// sammen komst EmptyFre 12 Apr 2024 - 16:38 af Sean

» Emnesteder og meet-up (adminnyhed)
//Fifi Long, Shifty, Rosey// sammen komst EmptyTors 11 Apr 2024 - 20:40 af Sean

» Dato for næste meetup i Jylland (afstemning)
//Fifi Long, Shifty, Rosey// sammen komst EmptyTors 11 Apr 2024 - 20:23 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
//Fifi Long, Shifty, Rosey// sammen komst EmptyTors 11 Apr 2024 - 19:04 af Lenore

Mest aktive brugere denne måned
Sean
//Fifi Long, Shifty, Rosey// sammen komst Voteba13//Fifi Long, Shifty, Rosey// sammen komst Voteba14//Fifi Long, Shifty, Rosey// sammen komst Voteba15 
Jake
//Fifi Long, Shifty, Rosey// sammen komst Voteba13//Fifi Long, Shifty, Rosey// sammen komst Voteba14//Fifi Long, Shifty, Rosey// sammen komst Voteba15 
Sasha
//Fifi Long, Shifty, Rosey// sammen komst Voteba13//Fifi Long, Shifty, Rosey// sammen komst Voteba14//Fifi Long, Shifty, Rosey// sammen komst Voteba15 
Lenore
//Fifi Long, Shifty, Rosey// sammen komst Voteba13//Fifi Long, Shifty, Rosey// sammen komst Voteba14//Fifi Long, Shifty, Rosey// sammen komst Voteba15 
Katrina
//Fifi Long, Shifty, Rosey// sammen komst Voteba13//Fifi Long, Shifty, Rosey// sammen komst Voteba14//Fifi Long, Shifty, Rosey// sammen komst Voteba15 
Edgar
//Fifi Long, Shifty, Rosey// sammen komst Voteba13//Fifi Long, Shifty, Rosey// sammen komst Voteba14//Fifi Long, Shifty, Rosey// sammen komst Voteba15 
Celenia
//Fifi Long, Shifty, Rosey// sammen komst Voteba13//Fifi Long, Shifty, Rosey// sammen komst Voteba14//Fifi Long, Shifty, Rosey// sammen komst Voteba15 
Marcus
//Fifi Long, Shifty, Rosey// sammen komst Voteba13//Fifi Long, Shifty, Rosey// sammen komst Voteba14//Fifi Long, Shifty, Rosey// sammen komst Voteba15 
Renata
//Fifi Long, Shifty, Rosey// sammen komst Voteba13//Fifi Long, Shifty, Rosey// sammen komst Voteba14//Fifi Long, Shifty, Rosey// sammen komst Voteba15 
Taliia
//Fifi Long, Shifty, Rosey// sammen komst Voteba13//Fifi Long, Shifty, Rosey// sammen komst Voteba14//Fifi Long, Shifty, Rosey// sammen komst Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164665 indlæg i 8722 emner

//Fifi Long, Shifty, Rosey// sammen komst

Go down

//Fifi Long, Shifty, Rosey// sammen komst Empty //Fifi Long, Shifty, Rosey// sammen komst

Indlæg af Gæst Fre 25 Maj 2012 - 21:47

Tid: mid om dagen
Sted: lige foran Nggung og Shifty's nye hus som ligger ude i skoven
Vejr: skyerne hænger tungt og det små regner
Omgivelser: Huset og Shifty
Påklædning: Avatar+ Lange bukser
/Rosey svare lidt sent på den Smile/

Nggung sætter det sidste søm i det nye hus og går lidt væk, den liger klostret nogle lunde siden at klostret ikke var lavet af stammer men han har lavet den så godt han kunne, Nggung kigger hen mod Shifty og siger "nu er huset indflytter klar" og griner læt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

//Fifi Long, Shifty, Rosey// sammen komst Empty Sv: //Fifi Long, Shifty, Rosey// sammen komst

Indlæg af Gæst Fre 25 Maj 2012 - 21:56

Shify kiggede på Nggung og det nye hus som var klar til at bo i. Hun gik hen til Nggung og holdte om ham "hvor er det smukt søde" sagde hun med et smil på læben. Hun gik derefter ind i det nye hus og kiggede lidt rundt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

//Fifi Long, Shifty, Rosey// sammen komst Empty Sv: //Fifi Long, Shifty, Rosey// sammen komst

Indlæg af Gæst Fre 25 Maj 2012 - 22:24

Jeg går en tur i skoven, bare for at få noget frisk luft. Så kommer jeg til en lysning, hvor der står 2 væsner. Jeg råber til det væsen, der ikke er gik ind, "hvorfor gik hun ind og hvorfor gik du ikke med ind?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

//Fifi Long, Shifty, Rosey// sammen komst Empty Sv: //Fifi Long, Shifty, Rosey// sammen komst

Indlæg af Gæst Fre 25 Maj 2012 - 22:32

han ventede til at han var sikker på at Shifty ikke kunne høre noget "fordi hun skal se det nye hus an som jeg lige er blevet fædig med" sagde han og vendte sig rundt og så på den fremmede og stalte sig som en abe som også er hans angrebs potition for at sikre sig at hun ikke kom tættere på. "hvem er du og hvad vil du" sagde han bagefter vredt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

//Fifi Long, Shifty, Rosey// sammen komst Empty Sv: //Fifi Long, Shifty, Rosey// sammen komst

Indlæg af Gæst Fre 25 Maj 2012 - 22:43

Shifty gik lidt rundt i huset og beundrede det, da hun kunne høre Nggung og en fremmede snakke. Hun gik forsigtig der ud og kiggede på dem. "hvad sker der Nggung" spurgte Shifty stille mens hun kiggede undrene på den fremmede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

//Fifi Long, Shifty, Rosey// sammen komst Empty Sv: //Fifi Long, Shifty, Rosey// sammen komst

Indlæg af Gæst Fre 25 Maj 2012 - 22:49

"Mit navn er Fifi Long, og jeg var bare ude og gå en tur" "Hvem er i og hvad laver i her?" spørger hun. Hun stiller sig med rank ryg, bare for ikke at se bange ud.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

//Fifi Long, Shifty, Rosey// sammen komst Empty Sv: //Fifi Long, Shifty, Rosey// sammen komst

Indlæg af Gæst Fre 25 Maj 2012 - 22:54

Nggung svarede "vores navne vedrøre ikke dig og jeg gider ikke at sige hvad vi laver her for det har ikke noget med dig at gøre" og Nggung kiggede tilbage på Shifty med beskyttende øjne og tilbage på Fifi med vrede øjne stade i sin kamp stand og spurte igen "hvad vil du her"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

//Fifi Long, Shifty, Rosey// sammen komst Empty Sv: //Fifi Long, Shifty, Rosey// sammen komst

Indlæg af Gæst Fre 25 Maj 2012 - 22:59

Shifty så hans blik da han kiggede på hende. "jeg gåt bare ind igen" sagde hun stille da hun ikke ville vise sin dårlige side ved Nggung. Hun satte sig ind på en stol og lyttede med hvad der skete udenfor.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

//Fifi Long, Shifty, Rosey// sammen komst Empty Sv: //Fifi Long, Shifty, Rosey// sammen komst

Indlæg af Gæst Lør 26 Maj 2012 - 15:14

rosey kom frem fra skven og så på dem ''hej nggung'' sagde hun med et smil på sine læber og så på ham...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

//Fifi Long, Shifty, Rosey// sammen komst Empty Sv: //Fifi Long, Shifty, Rosey// sammen komst

Indlæg af Gæst Søn 27 Maj 2012 - 4:03

Nggung rejste sig lige så roligt men stade vrede øjne på Fifi, han kiggede hurtigt på Rosey og sagde "hej lille ven" og smilede til hende "du må heller gå indenfor jeg tro at Shifty magler en at snakke med" og kiggede tilbage på Fifi og tænkte om Shifty var okay indenfor i det nye hus.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

//Fifi Long, Shifty, Rosey// sammen komst Empty Sv: //Fifi Long, Shifty, Rosey// sammen komst

Indlæg af Gæst Ons 30 Maj 2012 - 16:28

rosey kom løbende ind i det hus der var lavede og hev den unge pige en bukserne... ''er du okay?'' spurte hun og så på hende med et smill..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

//Fifi Long, Shifty, Rosey// sammen komst Empty Sv: //Fifi Long, Shifty, Rosey// sammen komst

Indlæg af Gæst Ons 30 Maj 2012 - 18:29

//tro ikke at fifi er her mere så vi siger bare at hun løb er det okay Smile//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

//Fifi Long, Shifty, Rosey// sammen komst Empty Sv: //Fifi Long, Shifty, Rosey// sammen komst

Indlæg af Gæst Ons 30 Maj 2012 - 19:29

//det okay med mig Very Happy //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

//Fifi Long, Shifty, Rosey// sammen komst Empty Sv: //Fifi Long, Shifty, Rosey// sammen komst

Indlæg af Gæst Ons 30 Maj 2012 - 21:13

Shifty så en pige komme løbene, hun kiggede på hende med et lille smil "jeg er okay" sagde hun med et lille blidt smil på læben, "dig har jeg da ikke mødt før, hvad hedder du" smilte hun.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

//Fifi Long, Shifty, Rosey// sammen komst Empty Sv: //Fifi Long, Shifty, Rosey// sammen komst

Indlæg af Gæst Ons 30 Maj 2012 - 21:54

hun smilede og så på hende ''jeg hedder rosey, er du sikker på du okay?'' spurte hun med et smil på sine læber... hun legede med sit hår...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

//Fifi Long, Shifty, Rosey// sammen komst Empty Sv: //Fifi Long, Shifty, Rosey// sammen komst

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum