Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164972 indlæg i 8752 emner
Aldrig døm på udseendet (Nggung)
Side 1 af 3 • 1, 2, 3
Aldrig døm på udseendet (Nggung)
V:Svag regn udenfor kroen
S:Kroen det brændende træ
T:19:43 forår
O: nede i krostuen. der er en masse forskellige racer der sidder på stolene og hygger og snakker
P:Et par brune bukser der sidder tæt til hendes lår/balder, en grøn top der sad lidt løst om maven, et par brune støvler på fødderne og en mørkegrøn kappe med hætte trykket op på hovedet. Håret løst og hang ned af ryggen.
Endnu engang forbandede hun de skide mennesker, som ik kunne finde ud af selv at tage til skoven. En gang imellem skete det, at byer langt fra skoven havde brug for nogle af de specielle planter der kun groede derinde, men fik elvere til at rejse ud med dem. Der da havde været stor fest for elverfolket på det tidspunkt, var det blevet Kasandras job at levere planterne. De andre var da ligeglad med hvad der ville ske.
*Snobbede lys elvere. De har stadig ik fattet at vi er tjenere af skoven og IKKE dem.* Hun var lidt rasende over det, men hun kunne så heller ik helt bebrejde dem det. Hemmeligheden var jo godt beskyttet. Deres fjender skulle jo nødigt vide nogle af deres svagheder. Hun sukkede svagt og trak kappen tættere om sig. Hun lod en hånd glide op til håret og rette på det, så hendes ørespidser var dækket for omverdenen. Hun kiggede omkring i kroen og omsluttede drikke glasset med sin hånd. Hun løftede glasset og drak en mundfuld vand, som var dejlig kold mod hendes gane.
Selvfølgelig havde hun både sværd og bue med. Sværdet sad gemt under kappen ved hendes hofte og buen lå på gulvet ved siden af hende. Det ville ik virke særlig høfligt hvis hun sad med buen på ryggen. Hun prøvede på at finde ud af hvor langt tid hun været væk fra sin skov. Kasandra hadede at være adskilt fra skoven.alt hvad hun ville var at vende rundt og tage hjem. Men nu var problemet lige det, at hun ik længere var sikker på hvilken vej var hjem. Hun havde rejst så langt og havde fået så mange gale anvisninger at hun ik engang kunne finde den by hun var i sidste gang. Hun havde spurgt mange om vej, men der var mange der påstod at de ik kendte til skoven. Hun havde mistet lidt modet, men var dog fortsat med den mission hun havde fået. Derfor var hun nu i Doomsville. Fordi en af deres healere havde bedt om det. Nu var spørgsmålet bare, hvordan kom hun hjem?
Gæst- Gæst
Sv: Aldrig døm på udseendet (Nggung)
Sidst rettet af Nggung Søn 27 Maj 2012 - 17:35, rettet 1 gang (Reason for editing : forkert navn)
Gæst- Gæst
*Han er vel ikke...?* Hun kunne mærke en svag rysten i kroppen. Det hjalp ik at der kom en VAMPYR hen og snakkede med hende, når hun gik hen og blev svagere og svagere for hver time der gik. Nu mærkede hun virkelig længslen efter sin skov og hun trak kappen lidt tættere om sig.
*Mon han vil gå, hvis jeg lader som om jeg ignorere ham?* Hun undrede sig lidt og forbandede så sin svaghed. Hvorfor skulle hun også forbandes med svaghed ved mangle på skov.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Kasandra kiggede på hans hånd og så op på ham. *Hvad helvede,* tænkte hun så og tog hans hånd. Da hun gav slip brugte hun de tegn hun havde lært til tegnesprog, og håbede lidt på, at han kunne tegnesprog. For hun ville ik til at snakke med sindet, når nu hun ik kendte ham. Og hun ville hellere ik gøre sig mere sårbar end hun allerede var.
"Jeg hedder Kasandra og nej jeg fryser ik, men ellers tak." Hun så afventende på hans ansigt for at ville læse hans reaktion.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
*Du skal ikke være bange* sagde hun og prøvede på at få sine tanker til at være beroligende. Hun kiggede omkring for at være sikker på at det kun var ham de hørte hende.
*Du kan bare snakke for jeg kan sagtens hører dig. Jeg er Kasandra og som svar til dit allerførste spørgsmål, så nej, jeg fryser ik.* Hun kiggede stadig op på ham, men hendes ansigt var halvt gemt væk af hætten på kappen.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
*skal jeg følge efter ham?* Det var ik smart at følge efter en vampyr, om aftenen. Alene. Hun kunne godt svagt mærke nervøsiteten, men der var noget over ham her. Hun rettede sig op, tog buen og gik mod døren. Inden hun åbnede, gemte hun halvdelen af buen inde under kappen. Den halvdel hvor pilen var med. Man kunne ik se at hun havde lagt pilen på. Det lignede at hun bare gik med sin bue i hånden, men sandheden var, at hun gjorde sig klar til et overfald.
*Den vampyr når ik engang at få tænderne frem* Tænkte hun, iom end lidt mistroisk, da hun jo ik var ved sin fulde styrke. Hun puffede døren op, gik ud i den svage regn og kiggede sig omkring.
//Sorry den blev så lang. Det er bare lidt svært at lade være.
Gæst- Gæst
//det går nok men ikke regn med lige så lange svar //
Gæst- Gæst
Hun fjernede hætten og kiggede på ham, mens regnen begyndte at gøre hendes lyse hår fugtigt. *Det er mig der er Kasandra, men hvordan kan jeg vide at du er en ven Nggung? Normalt er din race ik ligefrem venlige mod os.* Hendes grå øjne borede sig ind i hans, da det ville gøre det nemmere for hende at se om han løj. Hun lagde ubevidst sin højre hånd på sværdknobben uden på kappen.
//De bliver heller ik så lange igen... Regner jeg med
Gæst- Gæst
//det gør ikke noget at nogle er længere ind andre og de må godt være lidt lange men det bestemmer du selv //
Gæst- Gæst
*Du kunne måske ik forstille dig at der var en grund til at jeg snakke med sindet?* sagde hun lidt bistert. Hun ved godt at han ik vidste noget om hende eller hvad hun var, og derfor ik vidste at hun havde skåret tungen ud på sig selv, da hun blev moonwalker, men stadig væk. Hun savnede at kunne snakke, at kunne danne ord med munden og synge med resten af elverne.
Hun rystede på hovedet for klare tankerne og blev forskrækket over at se vampyren sad på jorden, og græd. Hun vidste ik hvad hun skulle gøre, især fordi det kunne være et trek fra hans side af og han ville angribe hende så snart hun prøvede på at hjælpe.
Hun så dog på hans ansigt og fik ondt af ham, så hun gik hen og satte sig på knæ ved siden af ham og lagde armene om ham.
*Jeg er sikker på at hun ik holder noget imod dig. Jeg tror hun er bekymret for hvad der er sket med hendes bror.* Sagde hun stille. Hun havde taget den skape tone af sine tanker væk, så det ik ville være så ubehageligt at høre hende.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun tog en dyb indånding og hev sig op ved hjælp af sit sværd, hvilket hun havde taget op af skeden og støttede sig til det. HUn kiggede på ham med et sørgmodigt blik, da hun vidste hun ik rigtigt kunne hjælpe på nogen måde. Hun rystede på hovedet, hvilket hun fortrød bagefter da det gav et stik af smerte i hendes baghoved. Da hun mente at hun havde vundet balancen trak hun sværdet op af jorden og stak den tilbage i skeden.
*Jeg ved ik hvad du går igennem, for jeg har aldrig oplevet det, men en ting ved jeg. Det nytter ik noget at male fanden på væggen for verdens ende. Det bedste du kan gøre nu er at prøve at finde hende, istedet for at klynke og have ondt af dig selv.* Hun var lidt hård, det vidste hun godt, men når var balancens beskytter i skoven så havde hun lært, og så på den hårde måde. Hun indså hun nok var nød til at undskylde for hendes hårde ord. *Undskyld, det kunne jeg godt have sagt på en anden måde.*
//Oka, jeg ved ik hvorfor de bliver så lange... Det er bare ik min dag idag xD
Gæst- Gæst
//det er altså fint nok at du skriver lidt langt det du gør nu er fint
Gæst- Gæst
*Det er aldrig godt at holde ting inde, hverken følelser eller oplevelser. De vil bare gnave i dig til du bliver en skal.* Sagde hun. Hun vidste godt at han ik var særlig vild med berøringer, men hun lagde stadig en hånd på hans skulder og klemte den let. Så trådte hun lidt tilbage og lænede sig op af muren på et hus. Hun skulle til at sove og samle noget energi kunne hun mærke, og så vende hjemad. det gik ik særlig godt mere.
Hun så indgående på ham og tænkte på hans problem. Hvordan skal hun kunne hjælpe? Hun kunne måske spørge træerne til råds, de har altid ideer til hvordan ting kan gøres.
*Jeg kender måske nogen som kan give råd til hvordan vi kan finde hende. De ville ik kunne sige os HVOR hun er, men de ville måske kunne give os metoder der vil kunne hjælpe dig.* Hun mærkede svagt at hendes øjne blev tunge og hun tængte bare på at komme i seng.
Gæst- Gæst
han så hvordan hun var ved at falde han fik øjen kontakt med Kasandra og hørte at hun ville hjælpe ham men lige nu tænkte han mere over hvordan han skulle få hende sikkert hjem til hendes hjem.
han så hun var ved at falde så han skyldte sig op for at gribe hende, han løftede hende op og spurte "hurtigt inden du falder i søvn hvor bor du så jeg kan føgle dig hjem. og begyndteat pakke hende ind i sin hætte trøje så hun ikke skulle fryse nå de nu gik hjem af.
Gæst- Gæst
*Mit hjem er langt væk herfra og vejen dertil, er jeg ik særlig sikker på, men lige nu der overnatter jeg på kroen.* Sagde hun. Hun kiggede på ham. Hun kunne ik forstå at der var en vampyr som ham. De skulle jo være onde, men her stod en modsætning til alt hvad hun vidste. Hun var meget usikker på hans hensigter. Var han ude på at gøre hende til en ven, for bagefter at tage det han havde brug for?
Hun kom i tanke om hans første spørgsmål og smilede venligt
*Ja, du må gerne lade dem fri hos mig.* hun undertrykte en gaben. Det var utrolig hurtigt hun havde mistet energien, men det var sikkert fordi hun snakkede mere end hun plejede.
Gæst- Gæst
*hvis ikke jeg gøre noget dumt så har jeg endlig en ven jeg kan tale med* tænkte han, de stod midt ude i det hele og nogle var ved at gå hjem af så han gik roligt ind i kroen igen og satte sig ved det bord de sad ved inden de gik udenfor.
"bare slap af jeg bider dig ikke" sagde han og smilede.
Gæst- Gæst
Hvis jeg tager med så kunne jeg måske få min styrke igen, hvis jeg bliver her er der en mulighed for at jeg ik når hjem inden jeg bliver for svag og hvis jeg følger efter ham, men ik for min energi igen så er jeg sårbar og hvem ved hvor mange væsner der boede i nærheden af ham.
Hun tog en beslutning og gik så hen mod kro døren, med en hånd der fulgte muren. Hun gik ind i det røgfyldte rum g så at Nggung sad ovre ved det bord, de havde mødtes ved. Hun gik derover og sagde så, *Hvis tilbuddet stadig står, så vil jeg lige hente mine ting på mit værelse.* Hun så afventende på ham.
Gæst- Gæst
han kunne se på Kasandra at hun var træt.
*hvorfor kan hun enlig ikke tale* tænkte han lige *magler hun tungen eller blev hun født sådan* fløg tankerne rundt i hovedet på ham.
Gæst- Gæst
Hun havde ik mange ting med, kun lidt tøj, som allerede var pakket og så nogle penge selvfølgelig. Hun gik hen og tog tasken og kiggede sig ellers omkring for at være sikker på at hun havde det hele. Hun gik tilbage og lagde en hånd på væggen for støtte mens hun låste døren. Hun gik ned af trappen og hen til disken og indleverede nøglen og vendte sig så om mod Nggung.
*Jeg er klar til at gå når du er.* sagde hun med et smil
Gæst- Gæst
han så at hun kom ud igen gik han ned igen og satte sig igen *det klarede hun jo fint* og grinte lidt for sig selv, da hun vendte sig om og så på Nggung rejste han sig op igen og sagde "fedt så går vi" han ventede lidt med at gå og spurte "skal jeg ikke bære dig så du ikke falder på vejen" han smilede til hende og ventede på svar.
Gæst- Gæst
*Nej tak. Jeg kan godt gå selv, men tak for tilbuddet* Sagde hun med et lille smil. Hun trak lidt op i tasken og begyndte så at gå over mod døren. Da de nåede derhen åbnede hun døren for dem begge. Da hun kom udenfor, gik hun i stå. Hun havde ingen ide om hvilken vej de skulle gå. Hun kiggede skævt på ham og spurgte så *Hvilken vej?*
Gæst- Gæst
Side 1 af 3 • 1, 2, 3
» hvem er du? - Nggung
» About to leave {Abaddon & Nggung}
» Nggung og Malao bliver nød til at gå fra
» the forest of dreams (Nggung og shifty)
Idag kl. 14:38 af Celenia
» please safe me - Savas
Igår kl. 13:42 af Savas
» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
Igår kl. 13:17 af Dr. Trott
» As if anything would change (Valentine)
Igår kl. 13:00 af Sean
» Aften a long time - Sean
Søn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori
» Oh what a circus -Natalie
Søn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray
» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
Søn 17 Nov 2024 - 15:18 af Edgar
» Who am I now?? //Jake//
Søn 17 Nov 2024 - 7:40 af Jake
» A royal search for knowledge
Lør 9 Nov 2024 - 17:39 af Elizabeth