James nikkede til hende, han var ikke lige frem den bedste person til og jæge, men alle hendes ord gav mening. Han nikket til hende da hun var færdig med og forklare. Da hun sætte kursen hen mod kroen fulgte han efter, hvorefter han så at mange folk sad der inde nogen, gav kun ham et blik, inden de smutte ud, hvilket der i sig selv var godt jo mindre der var her jo letter ville det være. James sætte derefter kursen op mod værelset, hvor han så Fay skyde en, hvorefter hun komandert ham hen til den anden varulv, ikke fordi han var glad for at tag ordre fra hende her, men lige nu var det nødvendig. James sætte derefter sin kurs over mod Varulven som så over på hans ven, James svang sværdet prøven i hånden, hvorefter han svang den imod den anden varulvs ben, da han løb mod ham. James sparket derefter til varulven så den kom ned og ligge. Han skulle til og spide ham, men inden han nået det grinte varulven svagt, "nu kan jeg huske dig vi lod dig leve den gang men tog din søster med." James øjne stoppet i et øjeblik, med at fokuser, hvorefter han fik taget sig selv ud af det, han sætte derefter sit sværd så det rørte hans overkrop. Et hyl kom der fra ham, hvorefter James så på ham, "sige mig hvor hun er eller os, myrde jeg dig langsomt SIGE DET." Det sidste råbte han til varulven han, havde ingen nåde overfor denne varulv. De, havde været med til og myrde hans forældre og resten af byen, hvorefter de havde taget hans søster fra ham. "I skulle ha myrde mig, mens i havde chancen din hund." Efter det sidste var sagt smilte varulven selv om det gjorde ondt på den, de fleste nede på kroen var inden smuttet eller os, havde de valgt og stikke af. Varulven talte igen svag, "hvad ville det sjove være idet, vi tog alt fra dig selv din søster og se hvad det har gjorde dig til." James bed sig svagt i læben, hvor han prøvet og tænke ordenligt, mens han kørte sværdet over varulven med den ufarlige side. Men sølvt virket stadig, den var jo lavet af sølv blandet med noget andet, "Jeg spørg igen, HVOR ER MIN SØSTER." Da han sagde det sidste skar han var ulven igen på maven, inden han vendte sin opmærksomhed mod James igen, "hun er en ruin men, hun er ikke længere den du kender." De ord pisset James mere af, hvorefter han skar ham igen, "hvad mener du med DET." James vidste godt han var højrøstet, men dette var farlig,James nikkede til hende, han var ikke lige frem den bedste person til og jæge, men alle hendes ord gav mening. Han nikket til hende da hun var færdig med og forklare. Da hun sætte kursen hen mod kroen fulgte han efter, hvorefter han så at mange folk sad der inde nogen, gav kun ham et blik, inden de smutte ud, hvilket der i sig selv var godt jo mindre der var her jo letter ville det være. James sætte derefter kursen op mod værelset, hvor han så Fay skyde en, hvorefter hun komandert ham hen til den anden varulv, ikke fordi han var glad for at tag ordre fra hende her, men lige nu var det nødvendig. James sætte derefter sin kurs over mod Varulven som så over på hans ven, James svang sværdet prøven i hånden, hvorefter han svang den imod den anden varulvs ben, da han løb mod ham. James sparket derefter til varulven så den kom ned og ligge. Han skulle til og spide ham, men inden han nået det grinte varulven svagt, "nu kan jeg huske dig vi lod dig leve den gang men tog din søster med." James øjne stoppet i et øjeblik, med at fokuser, hvorefter han fik taget sig selv ud af det, han sætte derefter sit sværd så det rørte hans overkrop. Et hyl kom der fra ham, hvorefter James så på ham, "sige mig hvor hun er eller os, myrde jeg dig langsomt SIGE DET." Det sidste råbte han til varulven han, havde ingen nåde overfor denne varulv. De, havde været med til og myrde hans forældre og resten af byen, hvorefter de havde taget hans søster fra ham. "I skulle ha myrde mig, mens i havde chancen din hund." Efter det sidste var sagt smilte varulven selv om det gjorde ondt på den, de fleste nede på kroen var inden smuttet eller os, havde de valgt og stikke af. Varulven talte igen svag, "hvad ville det sjove være idet, vi tog alt fra dig selv din søster og se hvad det har gjorde dig til." James bed sig svagt i læben, hvor han prøvet og tænke ordenligt, mens han kørte sværdet over varulven med den ufarlige side. Men sølvt virket stadig, den var jo lavet af sølv blandet med noget andet, "Jeg spørg igen, HVOR ER MIN SØSTER." Da han sagde det sidste skar han var ulven igen på maven, inden han vendte sin opmærksomhed mod James igen, "hun er i en ruin men, hun er ikke længere den du kender." De ord pisset James mere af, hvorefter han skar ham igen, "hvad mener du med DET." James vidste godt han var højrøstet, men dette var farlig,"tænk dig om knægt." Efter de sidste ord lød, kigget James på ham, "nej i har ikke, hvad fanden har vi gjorde jer." Efter de sidste ord, svang han sværdet ind i hjertet, på varulven som stadig, havde et smil på læben inden han døde. James vendte sig om mod Faye, hvorefter han så på hende, "er du færdig."
Igår kl. 16:54 af Katrina
» Your new home, my little sweetheart
Igår kl. 14:38 af Celenia
» please safe me - Savas
Tors 21 Nov 2024 - 13:42 af Savas
» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
Tors 21 Nov 2024 - 13:17 af Dr. Trott
» As if anything would change (Valentine)
Tors 21 Nov 2024 - 13:00 af Sean
» Aften a long time - Sean
Søn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori
» Oh what a circus -Natalie
Søn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray
» Who am I now?? //Jake//
Søn 17 Nov 2024 - 7:40 af Jake
» A royal search for knowledge
Lør 9 Nov 2024 - 17:39 af Elizabeth