Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164956 indlæg i 8752 emner
Wait. You said I am what? -Assorian
Side 2 af 2 • 1, 2
Sv: Wait. You said I am what? -Assorian
Han nåede dog ikke og få ret meget søvn inden han kunne høre Moo skrige, han løb så hurtigt han kunne ned af trappen faktisk mere i et spring ned af trappen men der var ingen, hun havde kun mareridt så han gik over til hende, satte hende op og så hun sad imellem hans arme "Moo det er Asso vågn op, der er intet sket" sagde han og holdt godt om hende fordi hun var rystede meget, han håbet dog på hun vågnet så der kunne blive ro igen så han kunne sove igen, og så hun får det bedre *hvad sker der dog med hende?* tænkte han inde i sig selv og gav hende så et kys i baghovedet.
Assorian- Evolved
- Antal indlæg : 831
Evner/magibøger : (1) The Shadowlord Sword (2) The Acid Mist
I stedet kom en tåreløs hulken fra hende, og hun greb godt fat om Assorians arme:” Jeg….. er bange…..” kom fra hende i en svag hvisken. Hendes hoved prøvede stadig at tyde drømmen selvom den hurtigt var ved at forsvinde fra hendes hukommelse. Da hun endelig havde fået kontrol over sin vejrtrækning og erindreret at det var virkelighed og ikke en drøm sank hun en klump.
”Jeg tror…. Jeg så Doomsville i min d-drøm…. I flammer..” sagde hun så lavmælt og så frem for sig. Hendes øjne var ikke længere fyldt med skræk, men med sorg. Og et svagt håb. Håb om at hendes drøm bare ville forblive en drøm. Hun lukkede så øjnene hårdt i og bed sig kort i læben inden hun spurgte, klart og tydeligt:” Hvis du går i krig med Sakref… vil du så slå uskyldige mennesker ihjel…?” Det var det eneste der som sådan gik hende på lige nu. Og hvis han stak hende en løgn, kunne hun leve med det. Hun ville bare gerne høre ham sige at ingen ville komme til skade.
Gæst- Gæst
Assorian- Evolved
- Antal indlæg : 831
Evner/magibøger : (1) The Shadowlord Sword (2) The Acid Mist
Side 2 af 2 • 1, 2
» Wait.. why didn't you tell me something was up?
» wait do i know you //Amaranthe//
» Your.. Wait what!? ~Nille~
» Wait what tha no fucking no kat
Idag kl. 19:42 af Rafaela
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata