Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
velkommen nye brugere og evt nyt lige til sakref :-D EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
velkommen nye brugere og evt nyt lige til sakref :-D EmptyOns 1 Maj 2024 - 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
velkommen nye brugere og evt nyt lige til sakref :-D EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
velkommen nye brugere og evt nyt lige til sakref :-D EmptyMan 29 Apr 2024 - 10:24 af Lori

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
velkommen nye brugere og evt nyt lige til sakref :-D EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
velkommen nye brugere og evt nyt lige til sakref :-D EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
velkommen nye brugere og evt nyt lige til sakref :-D EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
velkommen nye brugere og evt nyt lige til sakref :-D EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
velkommen nye brugere og evt nyt lige til sakref :-D EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

Mest aktive brugere denne måned
Edgar
velkommen nye brugere og evt nyt lige til sakref :-D Voteba13velkommen nye brugere og evt nyt lige til sakref :-D Voteba14velkommen nye brugere og evt nyt lige til sakref :-D Voteba15 
Abigail
velkommen nye brugere og evt nyt lige til sakref :-D Voteba13velkommen nye brugere og evt nyt lige til sakref :-D Voteba14velkommen nye brugere og evt nyt lige til sakref :-D Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164684 indlæg i 8727 emner

velkommen nye brugere og evt nyt lige til sakref :-D

3 deltagere

Go down

velkommen nye brugere og evt nyt lige til sakref :-D Empty velkommen nye brugere og evt nyt lige til sakref :-D

Indlæg af Gæst Ons 14 Dec 2011 - 23:00

Ja jeg har sendt en besked ud til jer og håber endelig i bliver :-D
Men dog hav lidt tålmodighed, især nu hvor flere af os skal have juleferie lige om lidt :-D
Jeg til dog love at jeg vil bruge den tid jeg kan til at prøve at gøre siden klar, så i behøver ikke at vente for længe:-D
Jeg regner dog med at vi får siden færdigt måske om en måned?? Det er bare mit gæt, så hæng ikke de andre op på det :-D

Mest henvendt til sakref.
Ja som du kan se er der flere der har joinede os fordi folk er begyndt at blive rime træt af lost, evt se på alle de nye emner over lost angående med det problem..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

velkommen nye brugere og evt nyt lige til sakref :-D Empty Sv: velkommen nye brugere og evt nyt lige til sakref :-D

Indlæg af Sakref Morladin Ons 14 Dec 2011 - 23:31

jeg er enig med at vi vil prøve at få at set om vi kan få gjort siden færdig inden for en måned eller i så fald to hvis man som måske nogen har. travlt i juleferien Smile
Sakref Morladin
Sakref Morladin
Admin

Antal indlæg : 2453
Reputation : 1
Bosted : Darkwind Citadel.
Evner/magibøger : kan kontrollere skygger. (se profil tekst)

https://theunderworld.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

velkommen nye brugere og evt nyt lige til sakref :-D Empty Sv: velkommen nye brugere og evt nyt lige til sakref :-D

Indlæg af Sean Tors 15 Dec 2011 - 7:39

Hmm..

Det er helt forståeligt, tror også jeg vil få nok at lave, så jeg ikke rigtig har tiden til at skulle emne alligevel Smile

Men jeg ser det som en mulighed for at arbejde videre med min nye karakter og skabe en god en før det hele begynder.

der ud over ser jeg nu min mulighed for at rose jer. For siden.
Den er godt lavet og jeg elsker farven grøn Wink
der er en del af læse og nogle ting at huske, men når man først kommer i gang med spillet, kan det være det bliver siddende.

Glæder mig meget til at se den færdig, til den tid Smile

Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10222
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

velkommen nye brugere og evt nyt lige til sakref :-D Empty Sv: velkommen nye brugere og evt nyt lige til sakref :-D

Indlæg af Gæst Tors 15 Dec 2011 - 8:48

Vi må jo blot væbne os med den tålmodighed vi har ... nej, jeg har ingen tålmodighed, men skal nok prøve at gøre mit bedste ^_^

Som jeg også har skrevet til Mina, kunne det så være muligt at i kunne sætte nogle flere store bogstaver ind i jeres tekster? Der er ekstremt meget at læse når det er et hav af små bogstaver der hopper rundt mellem hinanden - men ellers fed side! Men med mange informationer ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

velkommen nye brugere og evt nyt lige til sakref :-D Empty Sv: velkommen nye brugere og evt nyt lige til sakref :-D

Indlæg af Gæst Tors 15 Dec 2011 - 9:28

Det skal nok komme til at ske Smile Så bare rolig Alex Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

velkommen nye brugere og evt nyt lige til sakref :-D Empty Sv: velkommen nye brugere og evt nyt lige til sakref :-D

Indlæg af Gæst Tors 15 Dec 2011 - 9:46

Jeg synes det er en fed ting, med alle de informationer der er på siden. ^^
Tror det vil give lidt mere spil, når der er så mange regler og krav for de forskellige racer.

Får vi at vide når det er færdig, eller skal vi selv holde øje med det?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

velkommen nye brugere og evt nyt lige til sakref :-D Empty Sv: velkommen nye brugere og evt nyt lige til sakref :-D

Indlæg af Gæst Tors 15 Dec 2011 - 9:47

i vil få besked ca nok en uge før, så i kan blive klar osv Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

velkommen nye brugere og evt nyt lige til sakref :-D Empty Sv: velkommen nye brugere og evt nyt lige til sakref :-D

Indlæg af Gæst Tors 15 Dec 2011 - 9:48

Det lyder godt... Kan ik vente ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

velkommen nye brugere og evt nyt lige til sakref :-D Empty Sv: velkommen nye brugere og evt nyt lige til sakref :-D

Indlæg af Gæst Tors 15 Dec 2011 - 10:01

hehe glad for at høre Smile Hvis jeg må spørge du behøver ikke at svare Smile Men kasandra hvem er du fra lost? Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

velkommen nye brugere og evt nyt lige til sakref :-D Empty Sv: velkommen nye brugere og evt nyt lige til sakref :-D

Indlæg af Gæst Tors 15 Dec 2011 - 10:07

Det gør ik noget. ^^

Melodenia og Kasandra XD
Der var nogle ting ved begge profiler jeg godt kunne lide, så jeg valgte bare at bruge dem begge^^
Men hvorfor ville du gerne vide det? Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

velkommen nye brugere og evt nyt lige til sakref :-D Empty Sv: velkommen nye brugere og evt nyt lige til sakref :-D

Indlæg af Gæst Tors 15 Dec 2011 - 10:10

kun nysgerrig Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

velkommen nye brugere og evt nyt lige til sakref :-D Empty Sv: velkommen nye brugere og evt nyt lige til sakref :-D

Indlæg af Gæst Tors 15 Dec 2011 - 10:14

Det er da også iorden.
Kunne da godt være der havde været et eller andet.^^

Kommer du da også fra lost eller?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

velkommen nye brugere og evt nyt lige til sakref :-D Empty Sv: velkommen nye brugere og evt nyt lige til sakref :-D

Indlæg af Gæst Tors 15 Dec 2011 - 10:15

ja det gør jeg Smile

Jeg har været igennem tiden været Crasie, Ancilla og Sawyer(Sawyer er jeg nu) Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

velkommen nye brugere og evt nyt lige til sakref :-D Empty Sv: velkommen nye brugere og evt nyt lige til sakref :-D

Indlæg af Sajro Tors 15 Dec 2011 - 23:44

Hej glæder mig til at se siden færdig. Og elsker at se at i har tænkt jer at gøre et kæmpe arbejde for at få den op at køre.

Håber det bliver godt^^
Men det kan det jo kun blive når jeg ved hvem der står for den^^
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

velkommen nye brugere og evt nyt lige til sakref :-D Empty Sv: velkommen nye brugere og evt nyt lige til sakref :-D

Indlæg af Gæst Fre 16 Dec 2011 - 6:43

Hehe mange tak du :-D ja vi vil prøve vores bedste men vi når nok ikke så meget i juleferien selvfølgelig :-D

Men vi kan selv næsten heller ikke vente med at få siden op og køre, :-D

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

velkommen nye brugere og evt nyt lige til sakref :-D Empty Sv: velkommen nye brugere og evt nyt lige til sakref :-D

Indlæg af Gæst Fre 16 Dec 2011 - 13:05

Dét bliver dét smukkeste lille barn i nedkommer med, dét er jeg ikke i tvivl om.
Og imens så sidder vi alle tålmodigt og venter spændt på de første rigtige veer indtræffer...
Uhh...spændende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

velkommen nye brugere og evt nyt lige til sakref :-D Empty Sv: velkommen nye brugere og evt nyt lige til sakref :-D

Indlæg af Gæst Fre 16 Dec 2011 - 13:12

haha Very Happy Vi vil prøve vores bedste Very Happy for vi er selv lige så utålmodig som dig Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

velkommen nye brugere og evt nyt lige til sakref :-D Empty Sv: velkommen nye brugere og evt nyt lige til sakref :-D

Indlæg af Gæst Lør 17 Dec 2011 - 21:37

bounce JEG GLÆDER MIG!!

og fantastisk god ide at lave et nyt forum.. glæder mig virkelig til når i er færdig

STOR ROS TIL JER og keep up the good work santa

Mvh. mai

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

velkommen nye brugere og evt nyt lige til sakref :-D Empty Sv: velkommen nye brugere og evt nyt lige til sakref :-D

Indlæg af Gæst Lør 17 Dec 2011 - 21:58

Vi glæder os alle sammen til at se det færdig produkt ^^

Det er fantastisk at der er nogen der har sådan en fantasi at de kan lave sådan noget som denne side, for den er i top klasse!
(Ros til Admins)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

velkommen nye brugere og evt nyt lige til sakref :-D Empty Sv: velkommen nye brugere og evt nyt lige til sakref :-D

Indlæg af Gæst Søn 18 Dec 2011 - 0:09

Ej tak for al den ros, det giver os bare mere motivation hihi :-D så kunne det være vi blev hurtigere færdig, måske? :-D

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

velkommen nye brugere og evt nyt lige til sakref :-D Empty Sv: velkommen nye brugere og evt nyt lige til sakref :-D

Indlæg af Sakref Morladin Søn 18 Dec 2011 - 0:24

mange tusind tak alle sammen for de gode ord og jeg ser også selv frem til at få siden op og køre Smile jeg er også glad for at høre så meget ros om hvordan den allerede ser ud Smile
Sakref Morladin
Sakref Morladin
Admin

Antal indlæg : 2453
Reputation : 1
Bosted : Darkwind Citadel.
Evner/magibøger : kan kontrollere skygger. (se profil tekst)

https://theunderworld.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

velkommen nye brugere og evt nyt lige til sakref :-D Empty Sv: velkommen nye brugere og evt nyt lige til sakref :-D

Indlæg af Gæst Søn 18 Dec 2011 - 1:01

herfra skal i også have stort tak for jeres hjerte varmende ros Smile
I er fantastiske, og jeg tror jeg vil give Mina ret, når hun siger det hjælper os med at blive hurtigere færdige Very Happy
Men det er ikke kun jer spillere der fortjener mit tak, det er så sandelig også jer Mina og Sakref, i er ikke bare vidunderlige arbjedes partnere, men også godhjertet og nogen mennesker jeg har dyb respekt for Smile .. men før dette bliver en klappe skuldre tråd, tror jeg tiden er inde til at gå tilbage i word Wink vi har meget der skal lave, og jeg er som et lille barn der ikke kan vente på juleaften Very Happy .. let´s get this site up and runing Smile can´t go to fast Wink

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

velkommen nye brugere og evt nyt lige til sakref :-D Empty Sv: velkommen nye brugere og evt nyt lige til sakref :-D

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum