Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Interesting meeting EmptyIgår kl. 23:25 af Emery

» I need you to hear the story - Genevira
Interesting meeting EmptyIgår kl. 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Interesting meeting EmptyIgår kl. 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Interesting meeting EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Interesting meeting EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Interesting meeting EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
Interesting meeting EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Interesting meeting EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
Interesting meeting EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Interesting meeting Voteba13Interesting meeting Voteba14Interesting meeting Voteba15 
Jake
Interesting meeting Voteba13Interesting meeting Voteba14Interesting meeting Voteba15 
Sasha
Interesting meeting Voteba13Interesting meeting Voteba14Interesting meeting Voteba15 
Renata
Interesting meeting Voteba13Interesting meeting Voteba14Interesting meeting Voteba15 
Genevira
Interesting meeting Voteba13Interesting meeting Voteba14Interesting meeting Voteba15 
Celenia
Interesting meeting Voteba13Interesting meeting Voteba14Interesting meeting Voteba15 
Lenore
Interesting meeting Voteba13Interesting meeting Voteba14Interesting meeting Voteba15 
Taliia
Interesting meeting Voteba13Interesting meeting Voteba14Interesting meeting Voteba15 
Madelena Gray
Interesting meeting Voteba13Interesting meeting Voteba14Interesting meeting Voteba15 
Katrina
Interesting meeting Voteba13Interesting meeting Voteba14Interesting meeting Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164677 indlæg i 8725 emner

Interesting meeting

Go down

Interesting meeting Empty Interesting meeting

Indlæg af Cimberlie Søn 28 Jul 2019 - 17:07

Tid: Aften
Sted: Doomsville Angerforge District - Parken
Vejr: Regn og lidt vind
Omgivelser: Bliver beskrevet i indlægget
Påklædning: [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]
Emnepartner: [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]


Aftenen var faldet på, og parken var blevet mørk, på nær de enkle lys fra stjernerne på himlen, og de enkle lys fra lamperne her og der. Der var ikke så mange mennesker at, ja væsner var der heller ingen af sådan rigtigt. Jovist der var da nogle få væsner der vandrede rundt i regnen, og nogle så ud til at sidde på bænke og sludre med hinanden. Det blæste og regnede, ikke lige det bedste vejr, men det var bestemt et vejr denne vampyr kvinde nød. Cimberlie havde stået og kigget på søen i lidt tid, med en hånd i siden og hovedet på skrå stod hun afslappet nok. At mærke regnen på sig, og kjolen der klistrede sig lidt fast til kroppen så var det virkelig forfriskende i hendes øjne. Påklædningen var ikke den bedste til vejret, mend et var hun ligeglad med, det var bare en typisk hende ting at være iklædt sådan noget. Specielt når vejret var dårligt som det var i aftenen. Et smil bredte sig over hendes læber som hun stod og kiggede på søen, hun vidste allerede godt at hun ikke kendte nogle af de væsner og mennesker der vandrede rundt her i parken, og heller ikke dem som sad på diverse bænke.

Ikke at det gjorde hende noget, hvis hun endelig fik lysten til en tår blod eller to, kunne hun sikkert nok snuppe det fra en eller anden. Ligenu var tørsten ikke slem, og efter at have stået og kigget på søen drejede hun hovedet en smule. Hendes blik mødte overraskende nok en mand der holdte sig for halsen, han var sikkert blevet bidt for det så sådan ud. Gad vide, hvem der havde bidt manden, hun kendte ham ikke og det var nærmest svært at gætte sig frem til hvem det kunne være der lige havde lyst til at bide ham. Hun tog så et skridt tættere på manden, og lod blikket glide ned over ham, før hun sendte ham et bredt smil"Jeg ville putte et plaster, eller forbinding omkring, så blodet ikke tiltrækker de mørke væsner der er her i aften"sagde hun så, og lod blikket hvile sig på blodet der gled ned af hullet på halsen. Det var ikke fordi hun følte en trang til at drikke det, for hendes tørst var ikke slem og trængende.

Manden strirrede på hende med et hævet øjenbryn, og begyndte så at grine, imens hun slet ikke forstod noget som helst over det pludselig grin. Manden tog et skridt tættere på hende, og sagde ikke noget men lænede sig tættere på hendes ansigt"Jeg har valgt at blive bidt, jeg er selv et mørkt væsen"lød det fra manden, og Cimberlie sukkede en smule, hvorefter hun kiggede på ham. Så drejede hun rundt for at gå væk fra ham. Hun sagde ikke noget, men lod smilet brede sig en smule det var da aldrig til at vide, dog burde hun have duftet sig frem til at manden var et mørkt væsen. Måske han havde skjult sin duft. Da hun begyndte at gå væk fra manden og hen mod søens kant igen kunne hun pludselig mærke han havde taget i hende"Du burde ikke forstyrre en kvinde når hun beundre naturen"sagde hun imens hun lod tungen glide hen over hendes læber. Manden kiggede undrende på hende, men smillede så. Hun kiggede væk fra ham, og lænede sig så ind mod mandens øre"Du virker nærmest ivrig efter kvindeligt selskab"hviskede hun og bed manden i øreflippen, hvorefter hun blinkede til ham og ellers gik væk fra ham. Manden fulgte ikke efter men stod blot og grinede lidt imens hans øjne fulgte hende.

Så stod hun endnu engang og kiggede på søen, hun kunne mærke mandens øjne på sig, men det gjorde ikke hende noget. Selvom hun faktisk ikke havde lysten til at være hans lille trofæ, og fange for aftenen. Det kunne godt være han havde lyst til kvindelig kontakt eller selskab, men der var mange andre kvinder han kunne det med. Hun smillede skævt, og lagde armene hvilende over kors imens hun nød regnen og vinden. Manden ville sikkert ikke stoppe, det ville ikke undre hende men nu måtte man jo se hvad han ville finde på, hvad han var var hun ikke sikker på endnu. En vampyr måske men hans duft afslørede noget andet så meget var hun da sikker.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Cimberlie
Cimberlie

Antal indlæg : 233
Reputation : 7
Bosted : Doomsville i en elegant stor lejlighed
Evner/magibøger : Poison Bite

Tilbage til toppen Go down

Interesting meeting Empty Sv: Interesting meeting

Indlæg af Gæst Søn 28 Jul 2019 - 18:13

Påklædning: [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.] og [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]

Melisandre kom trampende gennem parken med et morderisk blik i øjnene. Hun havde lige købt en slave her i dag, og idioten havde haft held til at stikke af fra vognen, hvor han havde været lænket fast.
Kræ var med hende og ledte et stykke længere væk, men havde endnu ikke haft held med at finde den nye slave.
Hun nærmede sig søen og så godt at der stod en kvinde der henne, men hun tænkte ikke nærmere over det. For i samme øjeblik fik hun øje på slaven der havde forsøgt at gemme sig i nogle buske i vandkanten. Hendes øjne var kobberrøde med lodrette sorte propiler og hvis de kunne have dræbt, ville slaven være død på stedet. Kræ havde ligeledes fået øje på slaven og skyndte sig at komme om på den modsatte side af slaven, hvis han skulle forsøge at løbe væk fra Mel igen. Kræ var klædt i en hvid skjorte og et par grå bukser, begge dele af hør. Samt en kappe der holdte det værste vand ude. Han bar et læder halsbånd som var af en god kvalitet, hvilket viste at han var en af de højeste slaver hos sin frue.

Den nye slave fik øje på kvinden der havde købt ham og kæmpede for at komme op af vandet i en fart. Desværre for ham, blev han overfaldet af Kræ, der sprang direkte ud efter ham. Det resulterede i to total våde slaver for Mels vedkommende. Ikke noget der hjalp særlig meget på humøret. Heldigt for Kræ at han havde været fornuftig nok til at smide kappen inden han hoppede ud efter slaven. Mel gik med hastige og vrede skridt over til sine slaver og greb den nye i nakken med et hårdt tag, som fik ham til at hyle op. Det løste hun med en lussing der efterlod hans kind mega rød og svigende, samt tvang hans hoved til at flytte sig.
"Hvis du prøver på det igen, så lover jeg dig at en lussing og vådt tøj er noget du vil længes efter." Hendes stemme var en dyb knurren. Kræ kom kort efter op på land og knælede for sin frue, som om han forventede en lignende straf. Men Mel så mere roligt på Kræ, som om hun så ham efter for skader.
"Du er ikke kommet noget til, vel?" Kræ rystede på hovedet og svarede at han havde det fint. Mel sukkede og et lille skævt smil kom frem på hendes læber.
"Tag tilbage til kroen og få dig et varmt bad. Vi skulle nødigt risikere at du blev syg." Kræ rejste sig og bukkede for sin frue, inden han vente sig for at samle kappen op. Han havde lige fået fat i kappen, da han opdagede kvinden ved søen. Waou, hvor så hun godt ud. Han smilede venligt til hende og rettede sig langsomt op, mens han blinkede indsmigrende til hende. Hans tøj sad nu tæt om hans unge krop og den hvide skjorte var nærmest gennemsigtig.
Mel så godt hvordan Kræ lod sin charme komme igennem, da han så en kvinde. Selv smilede hun ved tanken om at Kræ muligvis var igang med at skaffe sig en kunde på sin fri aften. Hun holdte stadig den anden slave i nakken med et jerngreb. Slaven prøvede stadig, dog lidt mindre ihærdigt at komme fri.

//Slaven Kræ kan ses i profilen.
[For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Interesting meeting Empty Sv: Interesting meeting

Indlæg af Cimberlie Søn 28 Jul 2019 - 20:05

Lyden af en lussing kunne tydeligt høres, hvilket også fik hende til vende sig for at se hvad der skete. En kvinde var kommet med hvad det lignede nogle slaver. Ikke at det gjorde hende noget, selvom andre måske undrede sig over det. Hendes øjne var rettet på kvinden bare for at se, hvad der ellers skete, hun kendte slet ikke kvinden men der skete da noget her i parken, ikke at der sagtens kunne ske noget uden kvinden, men det var altid interessant når der skete andre ting, ting som man normalt ikke ville se. Så faldt hendes øjne på slaven der smillede venligt til hende, og hun gengældte blot smilet. Gad vide om denne person her tilhørte kvinden, det kunne da godt være.

Hun drejede hovedet en smule for at kigge hen på kvinden, og kunne så se en anden slave var det nok, som hun holdte i nakken. Det var ikke fordi hun havde noget imod det, og det gjorde da også at hun tog et skridt tættere på kvinden, eftersom slaven der havde smillet til hende var på vej væk, som det så ud til"Jeg gætter på han tilhører dig"lød det fra hende som hentydet til slaven der var på vej væk fra parken. Denne smukke kvinde var bestemt en, som gjorde at hun fandt aftenen lidt mere spændende, det var ikke tit hun stødte på personer der ejede slaver, ja generelt holdte slaver. Det var ikke fordi hun havde noget imod det, hvorfor skulle hun også det.

Hendes blik faldt på slaven hun holdte i nakken, som prøvede at komme fri. Et smil bredte sig over hendes læber"Har du kun de to slaver, eller hvor mange ejer du"spurgte hun så bare ligepludselig, altså et eller andet sted skulle der samtaler igang, så det kunne da ligeså godt være om slaver.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Cimberlie
Cimberlie

Antal indlæg : 233
Reputation : 7
Bosted : Doomsville i en elegant stor lejlighed
Evner/magibøger : Poison Bite

Tilbage til toppen Go down

Interesting meeting Empty Sv: Interesting meeting

Indlæg af Gæst Søn 28 Jul 2019 - 20:51

Mel havde igen rettet opmærksomheden på den nye slave og overvejede kraftigt at stikke ham endnu en lussing, da kvinden som Kræ havde set på, henvendte sig til hende. Hun drejede hovedet og smilede lidt mere afslappet, samt hendes øjne var igen blå.
"Ja, han tilhøre mig. Dog er han for værdifuld til at blive syg. I modsætning til denne lille satan." Hun ruskede slaven, som en hund vil ruske en rotte. Han prøvede igen på at slippe fri, hvilket fik Mel til at stramme grebet om hans nakke, så hendes negle borede sig en smule ind i hans hals og fremdrog et par dråber blod, der for Mels vedkommende duftede let krydret. Hun lænede sig lidt til siden og slikkede dråberne i sig, hvilket fik slaven til at skælve af frygt.
"Jeg ejer en del slaver. Kræ, som du lige så, er en af mine bedste og mest lydige. Ham her." Hun ruskede igen slaven som en rotte.
"Han er lige indkøbt og skal igang med sin træning. Desværre havde han held med at få lirket sine lænker op, hvilket betyder at han kan vente sig noget af en kold og smertefuld tur." Mel smilede skælmsk, hvilket fik slaven til at skælve endnu mere. Mel overvejede om hun skulle lade Kræ fornøje sig med ham, for at se om det kunne være med til at knække slaven.

Hun så roligt på kvinden, med et høfligt smil.
"Navnet er Melisandre Targaryen. Jeg bor for tiden i Aquerne, men rejser rundt for at finde nyt blod til min samling. Kunne det tænkes at du var interesseret i en lille fornøjelse med Kræ? Hvis det er tilfældet, så overnatter jeg her i byen på kroen Firestep." Hun begyndte at gå over mod parkens udgang, mens hun halvt slæbte den nye slave med sig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Interesting meeting Empty Sv: Interesting meeting

Indlæg af Cimberlie Søn 28 Jul 2019 - 23:11

Da kvinden nævnte at han var for værdifuld til at blive syg forstod hun hende godt, og på en eller anden måde så alligevel ikke. Kunne man bekymre sig for slaver, det var ikke noget hun havde hørt om eller set en det var vel en venlig gestus af hende at hun mente at slaven var for værdifuld til at blive syg. Vejret var også perfekt til at man kunne blive syg, så valget forstod hun godt, hun vidste slet ikke om hun havde gjort det samme som kvinden men hun forstod hende godt på det punkt"Har du haft den anden slave i lang tid"spurgte hun så bare lige ud i den blå luft imens hendes blik hvilede sig på slaven som hun havde holdt op, og ruskede i som var det en rotte.

Hun ejede ikke selv slaver, så hun vidste slet ikke hvordan det hele var med slaver, men de virkede vel som en slags tjenere af hvad hun forstod og vidste. Da hun fortalte om at hun ejede mange slaver lyttede hun og indimellem lod blikket falde på slaven, som hvist hed Kræ. Specielt navn uden tvivl, ikke et hun normalt hørte men det passede vel godt til at han var en slave"Det kan jeg forstå, det er vel også passende når han har prøvet at lirke lænkerne op"sagde hun og gav et nik fra sig.

Så sendte hun kvinden et smil, og lagde en hånd i siden, da kvinden så begyndte at præsentere sig betragtede hun hende lidt mere, før hun smillede lidt større. Hun virkede da ikke så slem denne kvinde her, så mon ikke aftenen ville blive interessant"Hyggeligt at møde dig Melisandre, jeg er Cimberlie Chielston, og med blod til samlingen er det så mit blod du måske kunne bruge eller vil du have jeg nyder en tår eller to blod fra Kræ"sagde hun med et lille blik hen på slaven, hun blinkede til ham hvilket sikkert gjorde ham endnu mere bange.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Cimberlie
Cimberlie

Antal indlæg : 233
Reputation : 7
Bosted : Doomsville i en elegant stor lejlighed
Evner/magibøger : Poison Bite

Tilbage til toppen Go down

Interesting meeting Empty Sv: Interesting meeting

Indlæg af Gæst Ons 31 Jul 2019 - 18:57

Mel stoppede op og så på Cimberlie. Hun havde lyttet til hendes ord og prøvet at komme i tanke om hvor længe Kræ havde været hos hende. Dog blev hendes tanker afbrudt ved Cimberlie's sprøgsmål omkring blod. Hun så lidt grundigere på hende, mens hun ignorerede slavens skælven.
"Jeg vil gætte på at du enten er vampyr eller bloddæmon, siden du snakker om blod på den måde."
Hun så kort efter Kræ, der nu forsvandt ud af syne, og vente igen opmærksomheden mod Cimberlie.

"Det jeg enlig mente med nyt blod til samlingen, var at jeg er på udkik efter nye slaver jeg kan træne op og muligvis sælge videre. Og hvad angår Kræ, tja... Så er han menneske og er ikke den helt store smags oplevelse. Og jeg mener at jeg har haft ham i omkring fire, fem år. Han er trænet til at fornøje både mænd og kvinder, hvis det skulle friste." Hun løftede lidt op i den nye slave og smilede skælmsk.
"Men ham her... Ja, han er en større smags oplevelse med sit let kryderede blod. Hvis du er sulten kunne jeg godt sælge dig en potion." Tankerne blev ved med at flyde lidt sammen og Mel måtte huske sig selv på at hun ikke skulle stå så længe ved kogekaret næste gang. Men ja, nu hvor Winky ikke var med, kunne hun ikke overlade det til andre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Interesting meeting Empty Sv: Interesting meeting

Indlæg af Cimberlie Lør 10 Aug 2019 - 0:38

Hun havde helt ret i at hun var en vampyr, og lod også et smil brede sig over hendes læber. Hendes blik var fortsat på hende, og lod kun indimellem blikket falde hen på Kræ, for så meget kiggede hun enlig ikke på slaven. Nej i øjeblikket var hendes blik rettet på kvinden, for hun virkede ganske interessant i hendes øjne"Det har du helt ret i, jeg kan ikke helt gætte mig frem til hvad du er"sagde hun og lagde hovedet en smule på skrå. Hendes blik betragtede kvinden lidt mere, ja gad vide hvad hun enlig var.

Hun ville ikke gætte på at hun var en vampyr ligesom hende, så hun var noget andet. Da hun så forklarede hvad hun mente med nyt blod lyttede hun nysgerrigt. Smilet sad stadigvæk i mundvigene og hun kiggede så på Kræ"Det er en ganske interessant idé du giver mig, jeg vil være dum hvis jeg takkede nej til det fine foreslag"sagde hun og kiggede lidt på kvinden, sendte hende et smil og lænede sig så lidt ind mod slaven der var holdt op"Jeg kan godt forstille mig hvor lækkert dets blod må smage"sagde hun og lod blikket glide ned over slaven.

"Den anden slave der gik forbi mig, er det en slave du holder meget af"spurgte hun undrende med et løftet øjenbryn.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Cimberlie
Cimberlie

Antal indlæg : 233
Reputation : 7
Bosted : Doomsville i en elegant stor lejlighed
Evner/magibøger : Poison Bite

Tilbage til toppen Go down

Interesting meeting Empty Sv: Interesting meeting

Indlæg af Gæst Man 19 Aug 2019 - 18:50

Mel blinkede et par gange med øjnene for at se klart igen. Forbandede bivirkninger... Et lille skævt smil bredte sig over Mels læber ved Cimberlie's ord om at hun ikke kunne gætte sig til hvad Mel var.
"Min far er bloddæmon, min mor er draconianer. Og guderne syndes det kunne være sjovt at lade mig blive en blanding. Så ja, jeg har altid være ude af kontrol for min mor og bedsteforældre, der har opdraget mig. Min far lærte jeg så letter at kende som ung pige, hvor han lærte mig lidt om bloddæmonernes veje." Hun måtte afbryde sin tale for at få et bedre greb i slaven, som igen prøvede på et udfald. Denne gang havde Mel fået nok og stak ham en kraftfuld lussing, der sendte ham ud af hendes hånd og hen over græsset, så han landede en meter fra hende - bevistløs. Mel sukkede og så lidt ligeglad på Cimberlie.
"Jeg ved ikke hvorfor jeg bliver ved med at købe slaver der er så rå, at de lige kommer fra gaden. Det er de værste og dem som kræver mest opmærksomhed, samt dem som prøver flest gange på at flygte eller nægte at tage imod ordre." Hun gik hen og samlede den bevistløse slave op, samt lagede ham på den ene skulder som nedlagt vildt. Hun så over på Cimberlie og undersøgte hende let med blikket.
"Jeg kunne godt være fristet til at give dig et særligt tilbud. Tyve kobbermønter, så får du fornøjelig nat med Kræ og du kan gøre med ham her som du ønsker. Du kan også få Kræ til at gøre lidt af vært ved ham, hvis det falder i din smag." Hun begyndte at gå tilbage mod kroen og gjorde et kast med hovedet til Cimberlie om at hun kunne følge med hvis hun havde lyst.
"Hvad angår Kræ, så ja. På en måde holder jeg af ham. Han er en af de mest lydige og dygtigst slaver jeg har. I det sidste års tid har han haft stort held med at udføre et stykke arbejde efter mit ønske, uden at jeg har skulle sætte ham ind i det. Faktisk forudser han til tider, hvad jeg har brug for og sørge for at det er klar."

Da de kom ind på kroen "Den Vandrende Ælling", kunne Mel se at Kræ havde skyndt sig at skifte tøj til [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.] som han plejede at have på når han arbejdede på bordellet hjemme i Aquerne. Og om han minsandten ikke havde allieredet sig med en lutspiller og dansede lettere erotisk foran kroens gæster.
Mel udså hurtigt flere gæster, mænd og kvinder, der var tiltrukket af Kræs smidige unge krop.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Interesting meeting Empty Sv: Interesting meeting

Indlæg af Cimberlie Man 14 Okt 2019 - 15:57

Da hun forklarede omkring hendes forældre og hvad de var lyttede hun nysgerrigt, men også fordi hun var interesseret i at høre omkring det. Så det var meget fint at hun ville fortælle det, og det var vel noget specielt at være en blanding, det var sådan hun tænkte og hendes mening. Da hun så så slaven fik en lussing smillede hun lidt, men sagde ikke noget for hun lod blot hendes øjne følge med i, hvad der skete foran hende.

Hun lyttede til hende, da hun fortalte omkring slaverne, og hun vidste heller ikke hvorfor hun blev ved at købe slaver. Men hvordan det måtte være at have slaver kendte hun ikke til, for hun havde aldrig selv haft slaver"Hvordan er det at være en blanding"spurgte hun undrende med hovedet på skrå, og lagde armene over kors for at stå lidt mere afslappet.

Da de kom ind på kroen kiggede hun rundt, bare for at se på omgivelserne, før hun smillede bredt. Så drejede hun hovedet hen imod Mel, og slaven ved navn Kræ. Et interessant tilbud, det var det helt bestemt. Hun havde allerede mange ideer i hovedet, til hvad hun ville få slaven til, og hvad den kunne gøre. Men på den anden var der noget hun tænkte på"Men siden du har det fine tilbud, er du ikke bange for jeg dræber ham, eller at der sker ham noget så du mister ham"spurgte hun med et løftet øjenbryn. Enlig ikke fordi hun ville dræbe slaven, men man kunne aldrig vide havd der ville ske både herinde på kroen, men også generelt. Hun var nysgerrig efter at høre omkring det, og hvad Mel s tanker var.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Cimberlie
Cimberlie

Antal indlæg : 233
Reputation : 7
Bosted : Doomsville i en elegant stor lejlighed
Evner/magibøger : Poison Bite

Tilbage til toppen Go down

Interesting meeting Empty Sv: Interesting meeting

Indlæg af Gæst Tirs 15 Okt 2019 - 19:35

Hun smilede og trak på skulderne. Hun havde ikke tænkt meget over det med at hun var blanding.
"Det er skam udemærket, men det har sine udfordringer. Særligt når jeg bliver sulten." Hun så lidt rundt på de folk som var interesseret i Kræ og derefter på Cimberlie, som hun stillede sit sidste spørgsmål. Hun tænkte lettere over det og smilede skælmsk.
"Så længe det ikke er Kræ du tømmer, så er jeg enlig ligeglad. Ham her dur hvis kun som en dørmåtte eller et skindtæppe." Kræ sluttede sin dans og indkasserede en del kobbermønter som han delte med lutspilleren, inden han gik over til sin frue og overrakte hende mønterne. Mel smilede mens hun tog imod de ti kobbermønter han rakte hende. Hun nikkede tilfreds til ham og han strålede som en sol, mens han så afventende på sin frue og hendes gæst. Han var klar på at adlyde en hver ordre, uanset hvad det var.

//Sorry hvis det er for kort//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Interesting meeting Empty Sv: Interesting meeting

Indlæg af Cimberlie Lør 30 Nov 2019 - 16:02

Cimberlie betragtede omgivelserne en smule, og vendte så hendes blik hen på Melisandre igen. Hun lod et smil brede sig over hendes ansigt, og betragtede hende en smule. Det virkede som om der godt kunne være flere og flere der var interesseret i kræ, og hun forstod godt lidt hvorfor, kræ virkede også som en ganske god slave. Hun kunne sagtens få ideer til hvad denne slave kunne gøre for hende, og nærmest nyde det.


"Hvad gør du hvis du bliver sulten"spurgte hun undrende og med et løftet øjenbryn, hvorefter hun lagde en hånd i siden bare for at stå idt bedre og mere afslappet. Da hun fortalte hvad kræ mest duede til nikkede hun og betragtede slaven lidt, det lød faktisk fint nok for hende. Hun havde heller ikke tænkt at tømme ham, slet ikke"Det er fint han duer til nogle ting, og ikke er helt håbløs"sagde hun og kunne slet ikke lade være med at grine lidt over det, det var intet ondt grin derimod.

Cimberlie kiggede så på lutspilleren og kræ, lidt skiftevis imellem dem. Det havde set hyggelit ud"Det må enlig være rart for dig til tider at have kræ"sagde hun og gav hende et bredt smil.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Cimberlie
Cimberlie

Antal indlæg : 233
Reputation : 7
Bosted : Doomsville i en elegant stor lejlighed
Evner/magibøger : Poison Bite

Tilbage til toppen Go down

Interesting meeting Empty Sv: Interesting meeting

Indlæg af Gæst Man 9 Dec 2019 - 21:40

Mel så roligt på Cimberlie og svarede smilende.
"Tja... Det kommer an på så meget. Hvis jeg er et sted, hvor jeg ikke har nogle forsyninger med mig, ja så kan jeg godt finde på at finde en som jeg kan tage lidt fra. Nogle gange tager jeg alt hvad jeg kan få." Hun så kort på Kræ, mens hun fortsatte med at svare Cimberlie.
"Ja, han er den bedste slave jeg endnu har haft, hvilket også gør at han har ledelsen over de andre slaver." Kræ stod og strålede over sin frues rosende ord. Og på en håndbevægelse fra sin frue, gik han hen og overtog den bevidstløse slave. Han gik roligt op på det værelse som Mel havde lejet, hvor han bandt slavens hænder, samt satte et halsbånd med en kæde om halsen på drengen. Kæden var fastgjort rundt om en af senge stolperne.

Mel så roligt efter Kræ, inden hun så på Cimberlie.
"Kunne du være interesseret i lidt underholdning? Kræ kan være ret så fantasifuld, hvis han får lov."
Hvis Cimberlie sagde ja, ville Mel tage hende med op til værelset, hvor hun ville stille to stole så de kunne se på slaverne. Kræ ville derefter gøre hvad end de bad ham om.

//Så længe Cimberlie ikke får slået Kræ ihjel, så må hun sådan set befale ham til alt//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Interesting meeting Empty Sv: Interesting meeting

Indlæg af Cimberlie Lør 11 Jan 2020 - 0:04

Som hun fortalte om kræ lyttede hun med et bredt smil, for enlig kunne hun godt lide at lytte til hende. Det lød også ganske interessant de ting hun fortalte om slaven, især når hun ikke var så bekendt med slaver generelt, så det var ny viden for hende. Hendes øjne fulgte slaven lidt, før hun vendte hendes blik og opmærksomhed hen mod Melisandre, og smillede lidt over spørgsmålet. Ja det var faktisk et godt spørgsmål, dog havde hun ikke brug for at tænke for lang tid over det"Jeg er meget frisk på noget underholdning, det lyder meget interessant"sagde hun og lagde hovedet på skrå.

Hun gik sammen med Melisandre op til værelset, hvor da de nåede frem satte hun sig ned på den ene stol. Lagde det ene ben over det andet, for at sidde lidt bedre. De ville gøre hvad de bad dem om, tanken kunne hun godt lide"Der er mange muligheder, og jeg elsker det allerede"smillede hun lusket, og kiggede kort hen på Meliesandre.

//Hun slår ikke kræ ihjel ^^ bare rolig Smile //

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Cimberlie
Cimberlie

Antal indlæg : 233
Reputation : 7
Bosted : Doomsville i en elegant stor lejlighed
Evner/magibøger : Poison Bite

Tilbage til toppen Go down

Interesting meeting Empty Sv: Interesting meeting

Indlæg af Gæst Lør 11 Jan 2020 - 8:06

Mel satte sig ned på den anden stol og smilede skælmsk tilbage til Cimberlie. Med et nik hen mod Kræ, der stod afventende ved siden af den lænkede slave.
"Værsgo." Mel var virkelig nysgerrig efter hvad Kræ ville få af ordre, men hun viste at han ville adlyde Cimberlies mindste vink, nu hvor hans frue havde givet sin tilladelse.

Og ganske rigtigt. Da Mel sagde værsgo til kvinden, rettede Kræ sit blik på hende og bukkede let. Hans øjne lyste af nysgerrighed over hvad denne frue ville bruge ham til. Bare ideerne i hans hoved gav ham omgående jern på, men han viste bedre end at skjule det uden tilladelse. Og det var tydeligt i disse tynde bukser.
Mel smilede over synet og tænkte lidt på hvad der mon havde fået ham ophidset denne gang... Men hun ville overlade det til Cimberlie at komme med ordrene i aften.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Interesting meeting Empty Sv: Interesting meeting

Indlæg af Cimberlie Søn 12 Jan 2020 - 20:19

Som Cimberlie sad og holdte hendes blik hvilende på kræ, begyndte der hurtig at komme mange ideer op i hendes hoved, for der var så mange ting hun kunne give af ordre. Hovedet lagde hun lidt på skrå, og prøvede at beslutte sig for hvilken af ideerne hun skulle starte med, for der var mange. Det var ganske pænt af Melisandre at have givet Cimberlie lov til at give kræ ordre, det var ikke noget hun havde prøvet før, så det skulle nydes helt bestemt.
Synet af kræ der var begyndt at få jern gav hende et lusket idé"Jamen dog, måske det ville være ondt hvis jeg pirrede dig og gjorde det værre at holde kontrollen"sagde hun og blinkede til kræ imens hendes tunge gled langsomt hen over læberne.

Hendes øjne hvilede sig på kræ før hun drejede hovedet hen imod Melisandre. Ikke lang tid efter vendte hun blikket hen mod kræ igen"Jeg tror mig og Melisandre trænger til en god massage, så kræ jeg beordre dig til at give mig og Melisandre en god omgang massage"sagde hun og blinkede skævt hen imod kvinden ved siden af sig. Det var måske ikke den ondeste idé men de var jo også lige startet. Kræ ville have mulighed for at røre ved dem begge to, og de kunne nyde at få massage"Masser af berøring"blinkede hun så hen til kræ, og sendte ham et bredt smil.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Cimberlie
Cimberlie

Antal indlæg : 233
Reputation : 7
Bosted : Doomsville i en elegant stor lejlighed
Evner/magibøger : Poison Bite

Tilbage til toppen Go down

Interesting meeting Empty Sv: Interesting meeting

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum