Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» I need you to hear the story - Genevira
You, my old enemy, are gonna be my soldier ~Ramsay EmptyIdag kl. 17:34 af Lori

» It's been a long long time
You, my old enemy, are gonna be my soldier ~Ramsay EmptyIgår kl. 21:48 af Valentine

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
You, my old enemy, are gonna be my soldier ~Ramsay EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
You, my old enemy, are gonna be my soldier ~Ramsay EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
You, my old enemy, are gonna be my soldier ~Ramsay EmptyFre 3 Maj 2024 - 19:04 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
You, my old enemy, are gonna be my soldier ~Ramsay EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
You, my old enemy, are gonna be my soldier ~Ramsay EmptyOns 1 Maj 2024 - 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
You, my old enemy, are gonna be my soldier ~Ramsay EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
You, my old enemy, are gonna be my soldier ~Ramsay EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Valentine
You, my old enemy, are gonna be my soldier ~Ramsay Voteba13You, my old enemy, are gonna be my soldier ~Ramsay Voteba14You, my old enemy, are gonna be my soldier ~Ramsay Voteba15 
Genevira
You, my old enemy, are gonna be my soldier ~Ramsay Voteba13You, my old enemy, are gonna be my soldier ~Ramsay Voteba14You, my old enemy, are gonna be my soldier ~Ramsay Voteba15 
Jake
You, my old enemy, are gonna be my soldier ~Ramsay Voteba13You, my old enemy, are gonna be my soldier ~Ramsay Voteba14You, my old enemy, are gonna be my soldier ~Ramsay Voteba15 
Lori
You, my old enemy, are gonna be my soldier ~Ramsay Voteba13You, my old enemy, are gonna be my soldier ~Ramsay Voteba14You, my old enemy, are gonna be my soldier ~Ramsay Voteba15 
Abigail
You, my old enemy, are gonna be my soldier ~Ramsay Voteba13You, my old enemy, are gonna be my soldier ~Ramsay Voteba14You, my old enemy, are gonna be my soldier ~Ramsay Voteba15 
Edgar
You, my old enemy, are gonna be my soldier ~Ramsay Voteba13You, my old enemy, are gonna be my soldier ~Ramsay Voteba14You, my old enemy, are gonna be my soldier ~Ramsay Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164692 indlæg i 8727 emner

You, my old enemy, are gonna be my soldier ~Ramsay

Go down

You, my old enemy, are gonna be my soldier ~Ramsay Empty You, my old enemy, are gonna be my soldier ~Ramsay

Indlæg af Assorian Fre 22 Jan 2016 - 22:34

Det var efter deres sidste møde, at Asso havde tænkt på og spørge [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.] om han ville være med til at flytte til Dragons Peak, da Asso havde brug for en der kunne.. vel.. få "information" ud af folk som enten havde stikket ham, eller som ville være nyttig at få information ud fra, med andre ord, hvis de ikke gik med til at sige det som han ville høre, så ville de komme forbi Ramsay som så er ret god til at få information ud af folk, ved tortur. Han havde sendt besked efter ham om at mødes ved Asso' hus i Firewood Village hvor de skulle snakke om løn, hvad han skal gøre og ikke gør - men ikke hvor han får taget alt sin frihed der skal bare være noget han SKAL holde for sig selv og så kan han gøre hvad han ville. Asso havde sat drinks på bordet fordi han ved at Ramsay ikke siger nej tak til en god drink, det gør det også lidt mere hyggeligt, men lige nu venter han spændt på Ramsay fordi Ramsay er den eneste han mangler at få på sit "team" da han allerede har fået Jo, Caroline og Andrea med på det, så den eneste der nu gælder er Ramsay, Asso er dog lidt skeptisk med ham, fordi.. vel.. de har jo været fjender før.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Assorian
Assorian
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 831
Reputation : 17
Bosted : Firewood Village - kroen: "Det brændende træ"
Evner/magibøger : (1) The Shadowlord Sword (2) The Acid Mist

Tilbage til toppen Go down

You, my old enemy, are gonna be my soldier ~Ramsay Empty Sv: You, my old enemy, are gonna be my soldier ~Ramsay

Indlæg af Gæst Søn 24 Jan 2016 - 14:31

Ramsay havde ikke haft andet at give sig til som kunne have været sjovere end det her. Myrde folk og få noget konkret ud af det? Fantastisk. Han havde pakket sine bedste redskaber og så var han redet afsted. Da han ankom kom der en person som ville tage sig af hans hest. Han kunne vel ikke være uhøflig og sige nej men han hadede ikke at vide hvor hans knive var.
Han blev ført hen til der hvor Assorian opholdte sig, hans tidligere nemesis. Der var lidt blandede følelser med hensyn til at se ham igen. Selvom Ramsay for længst havde smidt fjendskabet væk, kunne han ikke vide om Assorian havde gjort det samme. Han trådte ind i huset og takkede hvem end der havde vist ham vej. Han gik roligt ind og så sig kort om inden han fik øje på Assorian og de drinks der var blevet lavet. Han åbnede sine arme og gik over til Assorian, gav ham et kæmpe kram inden han slap ham.
Et stort smil var på hans læber:” Assorian Fáblo. Det er en sød lille by du har fået fat i, rare mennesker…” han lagde den ene arm om bag ryggen og stod ret formelt af et monster. Han havde trods alt sine manerer da han var søn af en adelmand. Hans øjne faldt kort på drinks’ne og han kunne ikke undgå at overveje om der var noget andet end alkohol i dem. Hans blik faldt hurtigt på Assorian igen, for ikke at virke mistroisk, eller mistænksom. Det var jo trods alt ikke derfor han var kommet.
Så hvorfor har du sendt bud efter mig?” spurgte han i en rolig tone.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You, my old enemy, are gonna be my soldier ~Ramsay Empty Sv: You, my old enemy, are gonna be my soldier ~Ramsay

Indlæg af Assorian Fre 29 Jan 2016 - 22:22

Asso kiggede på ham og gik hen og gav ham hånden for at vise at han er høflig "jeg hører du er blevet eftersøgt" sagde han med et smil på læben " men det er ikke derfor jeg har inviteret dig, lad mig gøre det kort, jeg har et job til dig og tror ikke du kan modstå det her tilbud jeg vil give til dig, tag med mig til Dragons Peak og bliv min torturudgiver hvis man kan sige det sådan, har jeg brug for information fra nogle og de ikke vil give så sender jeg dem til dig, du får selvfølgelig løn og dit eget hus og du kommer væk fra Doomsville, hvad siger du til det?" sagde han og slog armene om kors, han var spændt på hvad hans svar ville være og Asso for en gang skyld, håbet at han ville sige ja da han godt kunne bruge ham, når han er i Dragons Peak.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Assorian
Assorian
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 831
Reputation : 17
Bosted : Firewood Village - kroen: "Det brændende træ"
Evner/magibøger : (1) The Shadowlord Sword (2) The Acid Mist

Tilbage til toppen Go down

You, my old enemy, are gonna be my soldier ~Ramsay Empty Sv: You, my old enemy, are gonna be my soldier ~Ramsay

Indlæg af Gæst Man 1 Feb 2016 - 16:08

Han tog Assorians hånd i et kort men fast håndtryk inden han slap igen. En kort latter kom fra ham da Assorian nævnte dusøren der var blevet placeret på ham:” Ah. Det er ikke noget.. Jeg må ærligt sige at jeg er skuffet over summen… Troede mit arbejde var mere værd” sagde han sarkastisk med et venligt smil.
Han lyttede spændt til Assorians tilbud og nikkede kort som om han var overbevist. Et smil var over hans læber og han tog en hånd op til hagen og gnubbede den eftertænksomt mens han overvejede tilbudet:” Så du tilbyder mig ly mod at jeg bruger mine kreative evner til at presse informationer ud af alle der står i din vej?” et smil bredte sig på hans læber men det forsvandt hurtigt:” Og hvordan kan du forsikre mig at du ikke bare snyder mig?” sagde han en anelse skeptisk.
Har du selv lavet disse?” sagde han roligt og tog det ene glas fra bordet op. Han tog en kort slurk og smagte lidt på det inden han drak en anelse mere:” Du kender mine bløde punkter… En god drink kan altid hjælpe når man vil have noget..” og med et kort grin nikkede han til Assorian:” Skal jeg skrive under på en kontrakt?” sagde han så.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You, my old enemy, are gonna be my soldier ~Ramsay Empty Sv: You, my old enemy, are gonna be my soldier ~Ramsay

Indlæg af Assorian Man 8 Feb 2016 - 13:37

Han kiggede på ham og grinte "du kan nok gætte jeg er meget skeptisk i at tage lige dig med, men igen, du har vist mig at vi kan glemme det med Jo og hvis du kan vise mig det, og stadig vise mig venlighed, så kan jeg også vise dig tiilid" han tog så en speciel medaljon frem, kun få mennesker får sådan en, den er til at overbevise folk at Asso viser tillid hvis man ikke helt stoler på ham "den her medaljon viser min tillid til dig, kun få mennesker får sådan en, ser et skyggevæsen dig med den vil den betragte dig som sin egen, og det med kontrakt, der er ingen jeg skal bare vide om du er med eller ej OG at du skal være klar når det er jeg siger til" sagde han og drak lidt mere "selvfølgelig ved jeg hvad dine bløde punkter er, du har jo været mit nemesis?" sagde han med et lille smil på læben.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Assorian
Assorian
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 831
Reputation : 17
Bosted : Firewood Village - kroen: "Det brændende træ"
Evner/magibøger : (1) The Shadowlord Sword (2) The Acid Mist

Tilbage til toppen Go down

You, my old enemy, are gonna be my soldier ~Ramsay Empty Sv: You, my old enemy, are gonna be my soldier ~Ramsay

Indlæg af Gæst Tors 18 Feb 2016 - 14:56

Ramsay kiggede lidt på medaljonen som Assorian fandt frem. Han smilte roligt og tog imod den. Han så kort på den og lod den rulle rundt i hans hånd så han kunne inspicere den tættere på. Han forstod ikke meningen med smykker, de havde ingen værdi for ham. Hans øjne gled op på Assorian igen og et smil bredte sig på hans læber. Han knugede roligt hånden om smykket og lagde det i sin lomme:” Jeg går ikke særlig tit med smykker. Jeg binder det i mit bælte når jeg får tid til det.” sagde han i en rolig tone.
Derefter satte han sit ene knæ ned i jorden og bukkede for Assorian:” Fjendskab lagt til side, min dolk er til din rådighed.” sagde han så inden han rejste sig igen. Han skulle trods alt holde fast i det adelige ved ham, også selvom man ikke skulle regne med det fra et monster som ham. Han løftede så sit glas til vejrs i Assorians retning og udbrød:” Må alle i din vej lide samme skæbne”, han drak noget af glasset og kom med et tilfredst smil.
Så fortæl mig noget om din ’store plan’. Jeg kan ikke andet end at være nysgerrig på hvad det er jeg lige er gået med til.” han så sig om og gik så hen til sofaen hvorefter han lod sig selv falde ned og sidde.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You, my old enemy, are gonna be my soldier ~Ramsay Empty Sv: You, my old enemy, are gonna be my soldier ~Ramsay

Indlæg af Assorian Tirs 1 Mar 2016 - 21:26

Asso kiggede på ham, og smilte "rejs dig op min ven, du behøver ikke bukke dig for mig, det eneste du er, er en jeg kan stoler på og min informationsbringer.. som jeg kalder det" sagde han og klappede ham venskabeligt på skulderen Ramsay var faktisk en okay fyr trods.. at han er en psykopat, var han faktisk en okay ven trods også.. deres forhold før "planen er, at når vi er færdige her, så skal jeg og en ved navn Sean overtage rent ud sagt Dragons Peak vi har samlet en alliance som skal overtage byen, det gør vi fordi vi vil ud af hans klør, jeg og Sean' består af nogen forskellige folk som skal med min alliance er: en der hedder Caroline, Josette, Andrea og dig i skal med til Dragons Peak sådan står planen indtil videre, du får mere at vide når vi kommer tættere, så snart vi to er færdige her så skal jeg kontakte Sean med det samme og vi får det hele på plads, så, hvis du ikke har mere min ven, så vil jeg sige tak fordi du ville være med i alliancen" sagde han, og drak fra flasken af whiskey.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Assorian
Assorian
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 831
Reputation : 17
Bosted : Firewood Village - kroen: "Det brændende træ"
Evner/magibøger : (1) The Shadowlord Sword (2) The Acid Mist

Tilbage til toppen Go down

You, my old enemy, are gonna be my soldier ~Ramsay Empty Sv: You, my old enemy, are gonna be my soldier ~Ramsay

Indlæg af Gæst Ons 9 Mar 2016 - 22:38

Han rejste sig og nikkede kort til det Assorian sagde:” Okay. Du vil ikke blive skuffet.” sagde han med et morbidt smil på læben. Dette var trods alt hvad han levede og åndede for at gøre. Han tog en tår af sin drink og havde fået sat sig i sofaen. Han lyttede spændt til det som Assorian sagde, dog kneb han øjnene sammen da han nævnte Josette. Han kløede sig kort i håret og tænkte kort over hvordan hans forhold til hende var i øjeblikket.
Josette. Det sjovt at tænke på at vi kunne være fjender over en pige.. Komisk..” sagde han og smilte roligt for sig selv mens han drejede glasset i sin hånd. De gamle minder var sjove at tænke over. Men nok ikke noget han havde lyst til at opleve igen. Det kan hurtigt blive trættende med nytteløst drama.
Han rejste sig roligt og lagde det tomme glas på bordet foran sig. Han så på Assorian og nikkede kort:” Men hvis det var alt vil jeg fortsætte min ravage indtil du har brug for mig. Men jeg er nød til at vide. Er der en person du vil have af vejen nu? For så er jeg mere end klar til at ….” han tog en finger op og kørte den langs sin hals med et roligt smil:” …tage mig af det..” han rystede så bare på hovedet da han selv syntes han var lidt morsom og klappede Assorian på skulderen:” Du ved vel nok hvordan du kan få fat i mig. Held og lykke med det med ham, Sean.” sagde han roligt. Hvis Assorian havde oplyst en person ville Ramsay være mere end klar til at tage sig af det.
Så gik han roligt ud og hoppede op på sin hest. Han tog en kappe som hang på siden og trak den over sig så hans krop og hovedet blev dækket. Det ville ikke være så godt at blive set, især ikke når dusøren var så frisk. Han smilte kort og slog så blidt sine hæle ind i siden på hesten så den satte af i galop. Og så var han afsted.

// Legede lige lidt med farverne. Men det her bliver hans endelige farve når han snakker. Hæ. Men er det så slut nu, babe? Very Happy

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You, my old enemy, are gonna be my soldier ~Ramsay Empty Sv: You, my old enemy, are gonna be my soldier ~Ramsay

Indlæg af Assorian Lør 12 Mar 2016 - 20:00

// ser godt ud babe! <3

Han kiggede på ham og smilte og havde en lille latter, han var glad og tror at de to faktisk godt kunne blive et godt makkerpar så det var helt fint med ham "der er ingen, lige nu, som skal dø men skal nok sige til hvis der er, jeg sender besked til de andre der er med i den her lille alliance at du har meldt dig med, og tak for det min ven, glæder mig til at arbejde sammen med dig du skal nok høre fra mig så snart vi rejser, så når du er ankommet til DP så sig til vagterne dit navn og de lukker dig ind, og så er din første opgave er at finde det første hus.. villa.. what ever der er til salg, som du kan lide, og det er dit bare kontakt mig med det ELLER hvis du vil bygge dit eget hus så find en grund og kontakt mig" sagde han og lagde hans hånd på hans skulder og klappede ham og han så så Ramsay tage afsted på sin hest, et nyt makkerskab var blevet til og Asso glædet sig til, at arbejde med ham.

//glæd dig babe.. virkelig glæd dig!!

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Assorian
Assorian
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 831
Reputation : 17
Bosted : Firewood Village - kroen: "Det brændende træ"
Evner/magibøger : (1) The Shadowlord Sword (2) The Acid Mist

Tilbage til toppen Go down

You, my old enemy, are gonna be my soldier ~Ramsay Empty Sv: You, my old enemy, are gonna be my soldier ~Ramsay

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum