Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Efterår

Måned | September

Seneste emner
» Your new home, my little sweetheart
So this is going to be the end of me? Nah - Ramsay EmptyOns 18 Sep 2024 - 0:06 af Renata

» A royal search for knowledge
So this is going to be the end of me? Nah - Ramsay EmptyTirs 17 Sep 2024 - 23:10 af Renata

» 2 nye moderators! (admin nyhed)
So this is going to be the end of me? Nah - Ramsay EmptyMan 16 Sep 2024 - 18:17 af Sean

» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
So this is going to be the end of me? Nah - Ramsay EmptyFre 6 Sep 2024 - 16:13 af Lenore

» Om UWs lovgivning og andre småting (Admin nyhed)
So this is going to be the end of me? Nah - Ramsay EmptyTors 5 Sep 2024 - 20:36 af Sean

» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
So this is going to be the end of me? Nah - Ramsay EmptySøn 1 Sep 2024 - 13:32 af Lenore

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
So this is going to be the end of me? Nah - Ramsay EmptySøn 1 Sep 2024 - 10:37 af Jake

» En eller flere love?
So this is going to be the end of me? Nah - Ramsay EmptyLør 24 Aug 2024 - 14:47 af Jake

» Nothing is what it was... ~ Renata
So this is going to be the end of me? Nah - Ramsay EmptyLør 17 Aug 2024 - 18:51 af Renata

Mest aktive brugere denne måned
Sean
So this is going to be the end of me? Nah - Ramsay Voteba13So this is going to be the end of me? Nah - Ramsay Voteba14So this is going to be the end of me? Nah - Ramsay Voteba15 
Renata
So this is going to be the end of me? Nah - Ramsay Voteba13So this is going to be the end of me? Nah - Ramsay Voteba14So this is going to be the end of me? Nah - Ramsay Voteba15 
Lenore
So this is going to be the end of me? Nah - Ramsay Voteba13So this is going to be the end of me? Nah - Ramsay Voteba14So this is going to be the end of me? Nah - Ramsay Voteba15 
Jake
So this is going to be the end of me? Nah - Ramsay Voteba13So this is going to be the end of me? Nah - Ramsay Voteba14So this is going to be the end of me? Nah - Ramsay Voteba15 
Elizabeth
So this is going to be the end of me? Nah - Ramsay Voteba13So this is going to be the end of me? Nah - Ramsay Voteba14So this is going to be the end of me? Nah - Ramsay Voteba15 
Katrina
So this is going to be the end of me? Nah - Ramsay Voteba13So this is going to be the end of me? Nah - Ramsay Voteba14So this is going to be the end of me? Nah - Ramsay Voteba15 
Dr. Trott
So this is going to be the end of me? Nah - Ramsay Voteba13So this is going to be the end of me? Nah - Ramsay Voteba14So this is going to be the end of me? Nah - Ramsay Voteba15 

Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Victoria

Vores brugere har i alt skrevet 164895 indlæg i 8742 emner

So this is going to be the end of me? Nah - Ramsay

Go down

So this is going to be the end of me? Nah - Ramsay Empty So this is going to be the end of me? Nah - Ramsay

Indlæg af Gæst Tirs 22 Mar 2016 - 8:28

Hun var blevet snuppet. Siden de nye herskere over byen, var der kommet langt bedre kontrol end før. Hvilket hun ikke ligefrem var glad for. Aramis havde stjålet en halskæde, og var egentlig rigtig stolt af sig selv, lige til hun blev fanget. Vagterne tog hende med til torturrummet, eftersom hun ikke havde lavet andet end at tale ned om byens nye herskere. For ærligtalt, så var hun fucking ligeglad!
Men som hun nu stod her. Bundet med armene ud til siden, som et stort T.
Aramis havde selskab af to små tortur lærlinge. Som ikke kunne vente med at prøve selv. Så flere slag var blevet givet hende, men hun gjorde intet imod det. Hendes øjne var lukket som om, at sådan kunne hun finde et andet sted at være imens dette stod på.

Aramis vidste hun nok ville miste en hånd, hvis hun ikke kom væk herfra. For ærligtalt, så havde hun hørt om Jo og Ramsay. De var mestrene, og hun ønskede ikke at møde dem på en dårlig dag. Ikke fordi, at hun var bange for dem, men ophængt ude af stand til at slå igen - der var hun nok klog nok til at frygte det værste i sidste ende. Døren gik op og hun kunne mærke, hvordan hendes hjerte hoppede en takt over. Den ene ulydelige lærling stod med en økse klar til at hugge hendes hånd af, hvis Ramsay ikke sagde noget. En ting var sikkert, Josette vil ikke have af disse tåblige små amatøre skulle ødelægge deres ry. Så måske var det heldigt nok at det var Ramsay? Det måtte man vente og se.

// @Ramsay

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

So this is going to be the end of me? Nah - Ramsay Empty Sv: So this is going to be the end of me? Nah - Ramsay

Indlæg af Gæst Tirs 22 Mar 2016 - 11:27

Så nogen havde stjålet? Ramsay læste roligt rapporten igennem mens hans lærlinge tog tiden til at øve sig og lære teknikker for at ramme de ømme punkter blot ved at slå. Men sådan nogle lærlinge havde det med at være utroligt dumme, og ærlig talt irriterede Ramsay mere end de faktisk prøvede at lære noget. Han sukkede kort og besluttede sig dog for at han ville tage et kig på hvem end det nu var der havde fået sig selv i problemer. Han kunne så regne ud fra den stjålne genstand at det nok var en kvinde.
Han trådte roligt ind og kom med en kort udånding, hans hænder var foldet sammen på ryggen af ham, da han blot skulle observere. Noget han hadede så inderligt. Han så at lærlingen havde taget en økse med og rullede kort med øjnene. Da lærlingen så faktisk løftede øksen og skulle til at angribe fangen var Ramsay pludselig bag ham og tog fat i hans hånd som var højt hævet. Så Ramsay der var langt højere end lærlingen kunne løfte ham op i armen og flyttede ham hen ved siden af sig:” Jeg ved godt at din mor ikke behandlede dig særlig godt som barn, men du skal ikke lade den vrede gå ud over hende!” sagde han en anelse irriteret.
”Ud med jer!” udbrød han så og de skræmte lærlinge nikkede blot og skyndte sig ud. Han vendte sig roligt og gik over til sit redskabsbord inden han sukkede roligt:” Lærlinge… De kan ikke engang finde ud af en simpel opgave… håbløst! Yderst, fucking! Håbløst...” sagde han til sig selv og rodede igennem redskaberne. Ramsay var dog ikke en mand som let lod temperamentet tage over, han havde selvkontrol.
Så vendte han sig roligt mod fangen og løftede kort et øjenbryn, da han med det samme kunne mærke at han ikke havde adgang til hendes minder. Han lagde hovedet på skrå og kløede sin hage en anelse:” Nå men så må vi gøre det på den gammeldagsmåde..” og tog han en stol som han trak over foran hende inden han satte sig i den.
Han lagde hovedet lidt på skrå og kneb øjnene sammen mens han betragtede hende. Der var nogle træk ved hende som virkede, bekendte? Han rystede kort på hovedet og kom med en let udånding:” Nå, men fortæl mig så… Tyv… Hvad er dit navn?” hans stemme lød ikke så glad som den kunne have været, han overvejede i hvert fald enten at få Assorian til at skille sig af med hans lærlinge, eller også skulle han nok selv gøre det!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

So this is going to be the end of me? Nah - Ramsay Empty Sv: So this is going to be the end of me? Nah - Ramsay

Indlæg af Gæst Tirs 22 Mar 2016 - 12:12

Hun blev fnøs af de små irriterende lærlinge, men åndede let ud dengang da Ramsay stoppede ham med øksen. Så snart lærlingene gik sank hun en klump. Frygten løb koldt ned af hendes ryg. Den gammeldagsmåde, selvfølgelig vidste hun, hvad det betød. Aramis kiggede ned på ham.
"Hanna." Sagde hun, et dækkenavn hun brugte nærmest altid. Tidligere berygtet for tyveri med adelsmænd, men nu var hun bare fri efter hun undslap. Aramis sendte ham et lille sarkastisk smil. "Hvorfor går vi ikke blot videre til, at jeg lover dig noget jeg alligevel ikke kan overholde. Du slipper mig fri. Og vi taler aldrig om det her igen." Forslog hun og så ham i øjnene. På en lille måde virkede hans øjne som hendes. Den samme form, og samme farve.

"Hør. Der kommer folk og overtager en by. Men slipper uden straf. De så noget de ønskede og tog det. Jeg så noget jeg ønskede og tog det. Så. I princippet gjorde jeg intet galt." Hun var en af dem som ikke skulle overtales til at tale. Hun snakkede som et vandfald. Bare ikke om det relevante, som sådan. Aramis smilte ganske uskyldigt. Hendes kropssprog var meget rolig. Hun kunne lukke smerten af med ren øvelse, så hun var faktisk ikke så underholdende når det kom til stykket. Aramis vidste, at det ville blive kedeligt for ham i sidste ende, men hun vidste også, at han var kreativ. Det kunne lykkedes ham.
"Så Ramsay. Hvad fik en mand af ære til at hjælpe to mænd med at overtage en by. Jeg troede du var en mand som skabte din egen respekt, nu du blot en hund som venter på at gøre, hvad der bliver sagt til dig." Sagde hun så igen ganske rolig. Hun lavede en lille grimasse. "Dig og Josette burde overtage byen fra dem. I det mindste vil i være i stand til at gøre det selv." Tilføjede hun ærligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

So this is going to be the end of me? Nah - Ramsay Empty Sv: So this is going to be the end of me? Nah - Ramsay

Indlæg af Gæst Tirs 22 Mar 2016 - 14:33

Han løftede let hans øjenbryn da hun nu bare begyndte at snakke i en talestrøm:” Så du er en af dem der godt kan lide at snakke… Jamen det er fint” sagde han roligt og så på hende. Til hendes forslag rejste han sig og klappede sine hænder let sammen:” Det kan vi da sagtens aftale! ” og roligt begyndte han at fumle med det der bandt hende fast. Dog stoppede ham og kiggede på hende med et blik der sagde: Der fik jeg dig, hva’?
Jeg kan ikke lade dig gå, om jeg så ville… ” sagde han undskyldende, dog med et stort smil på sine læber. Og så satte han sig tilbage på sin stol. Han lyttede nu til det hun sagde, det hun sagde gav ganske fin mening. Han rystede bare let på hovedet og var så nød til at konkludere:” Sweetheart. Verdenen er ikke fair. Det burde du vide, når du har levet længe nok til at have fået den tankegang... ” og et kort smil gled over hans læber.
Ramsay fandt nu meget sjov i at lytte til hende, i hvert fald sagde hun nogle andre ting end hans andre ofre. Ikke noget med ”Nej! Vær sød! Vis nåde! Jeg fortæller dig intet!” så han havde ikke tænkt sig at gøre hende noget. Faktisk så vidste han heller ikke helt hvad han havde lyst til endnu:” Hmm… Hvis du mener at du kender så meget til mig… Og Josette. Og om hvordan man overtager en by, hvorfor er det så ikke dig der sidder på tronen lige nu?
Hendes ord påvirkede ham dog:” Jeg meldte mig frivilligt for at få ly og beskyttelse mod dusøren på mit hoved. Men havde jeg vist at det ville blive så kedeligt...!” han slog armene ud og sukkede:”... Så havde jeg genovervejet mit karrierevalg!” han rejste sig og gik hen til sit redskabsbord.
Du er kløgtig, Hanna. Næsten så kløgtig til at det ville gå hen og blive synd at ødelægge dig…” han stod kort og overvejede. Måske. Ville hun være en god lærling? Han rystede kort på hovedet.
Nej! Lærlinge var aldrig kloge! Det var nok bare bedst at få det overstået og komme videre med sit liv. Men så synd. At ødelægge. Det var næsten trist. Hvis han altså kunne føle sorg. Han løftede roligt sin favorit kniv og gik hen til hende:” Hvilken kropsdel holder du mindst af? Eller mest af.” sagde han så og smilte i et blidt smil. Hendes øjne var irriterende bekendte.

// De er begge nogle sludrechatoller! Det må ligge til familien!!!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

So this is going to be the end of me? Nah - Ramsay Empty Sv: So this is going to be the end of me? Nah - Ramsay

Indlæg af Gæst Tirs 22 Mar 2016 - 15:38

Hun smilede blot til ham.
"Jeg har skam den tankegang. Ellers ville jeg gøre som alle andre, sidde og tigge og bede, hver eneste mand på min vej til at gifte sig med mig. Men det gør jeg ikke." Svarede hun med et par blinkende øjne. Så lyttede hun atter til ham og nikkede let.
"Hvordan ved du jeg ikke allerede har det. Hvem siger, at jeg ikke blot er her for at se jer alle an, fordi mit rige vil se om i er fjender eller om der er en alliance værdig?" Hendes ansigts udtryk havde fået noget over sig, det var nærmst svært at finde ud af om hun faktisk talte sandheden eller ej.
Han slog armene ud og sukkede til sin næste sætning.
"Hvorfor ikke blot finde den som har sat dusøren op, og hugge hovedet af vedkommende. Og tage pengene selv?" Spurgte hun og så på ham som om, at han manglede at ligge en masse brikker sammen. "Jeg er ganske kedelig." Indrømmede hun og skar ganske kort ansigt.
"Synd og synd. Du kan ikke ødelægge noget som er ødelagt." Svarede hun blot med et skævt smil. Hun havde et spar til hver eneste lille ting han sagde til hende, som om, at hun vidste hvad han ville sige næst. Ikke at hun gjorde, det virkede bare sådan.

Til det næste spørgsmål fik hun et eftertænktsom udtryk i sit ansigt. Som om, at hun virkelig overvejede dett.
"Jeg holder mest af hovedet." Sagde hun blidt. De dumme lærlinge havde ikke bundet hendes ben særlig godt fast heller, så det lykkedes hende at udvide rebet, og få sine ben fri. Hvis han kom for tæt på hende ville hun sparke fra sig - hvilket hun var særlig god til. Men hun ventede lidt. Hun var så snedig mange knap nok opdagede hun havde bevæget sine ben, det kunne jo også blot være de sov?
"Eller vent. Jeg er også ret glad for mine ben." Tilføjede hun og smilede atter stort til ham. "Hvorfor gå så meget op i en pige der tog en halskæde. Når der er mordere derude, som ikke kun går efter at myrte de nye herskere. Men også går efter at dræbe aliancerne. Jeg har hørt flere som plottede mord på både Caroline Thunder... men også Josette. Hvis du lader mig gå. Så fortæller jeg dig, hvor de befinder sig.. for uden mig... tja. Så det ikke sikkert du når så meget som til at finde bare en af dem før det måske er forsent." Afpresning. Noget hun også var god til. Men det var sandt, hun havde hørt det for et par dage siden. Men siden hun ikke var andet end en simpelt tyv, så bemærkede folk hende knap nok.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

So this is going to be the end of me? Nah - Ramsay Empty Sv: So this is going to be the end of me? Nah - Ramsay

Indlæg af Gæst Tirs 22 Mar 2016 - 20:59

Han kom med et kort suk da hun virkede til at vide hvad hun skulle svare på hvad end han ville sige. Der var ikke noget der irriterede ham mere end det. Han stod roligt med sin kniv i hånden og betragtede hende blot. Han rystede så bare let på hovedet af hende:” Du har altid noget kækt at sige, lige meget hvad det er. Du er som en irriterende… lillesøster..” sagde han, hans stemme var rolig i forhold til hvor irriteret han egentlig følte sig.
Hans øjne lyste dog en anelse op. Han var ikke irriteret fordi hun var kæk, han var irriteret over at hun var klogere end hans lærlinge. Han så på hende og overvejede kort hvad han skulle gøre:” Okay, Hanna. Jeg har et tilbud til dig… For at vi begge kan undgå… Dumdristigheder..” han kløede sin hage kort og overvejede endnu engang om han ville give hende det forslag. Men der var ikke meget at overveje:” Du er langt klogere end mine lærlinge… Så hvad siger du til at blive min lærling i stedet?” han klappede sine hænder glad sammen og så på hende.
”Så kan jeg endelig skille mig af med de tåber derude og du slipper for at blive flået levende!” han smilte stort og slappede lidt af. Han viftede dog så let med hånden til sit tilbud:” Okay, ved nærmere eftertanke kan jeg bare skille mig af med mine lærlinge – med eller uden dig… Men…” han blev afbrudt da hun nævnte Josette, hans eneste svaghed. De var godt nok ikke sammen, men hvis der skete hende noget, ville han finde personen og flænse dem til små-stykker. Så da hun nævnte Josette ændrede hans glade smil sig til et lettere vredt udtryk.
Mord på Jo? Min Josette?” han lo kort selvom han gøs ved tanken om at der kunne være en mulighed for at Josette ville blive myrdet:” Hun er en stærk kvinde, og trænet af den bedste… Jeg er sikker på at hun kan klare hvem end den undermåler er…” hans stemme lød en anelse tvivlende. Hvis han ikke havde set personen, kunne han umuligt vide hvem det var hun var oppe imod. Han gik over til Hanna og så på hende med et letter mistroisk udtryk. Kniven satte han i sit bælte:” Nævn et navn..” sagde han bestemt. Han kunne ikke bare stole på at hun sagde sandheden. Folk plejede jo at ville gøre alt for at slippe for at være på den plads hvor hun nu sad fast.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

So this is going to be the end of me? Nah - Ramsay Empty Sv: So this is going to be the end of me? Nah - Ramsay

Indlæg af Gæst Tirs 22 Mar 2016 - 21:31

Han tilbød hende en plads, og hun så overvejende på ham. Men ventede med at svare på noget som helst til han havde reageret på hendes lille afpresning. Hun nikkede da han spurgte om mord på Jo. Aramis sørgede for at holde øjenkontakten med ham, for hun ønskede ikke, at han skulle tvivle på hendes ord. Ikke når hun faktisk talte sandt.
"Christian Lightwood." Sagde hun og så på ham uden at blinke. Kun fordi, at hun ikke løj. Det var den ene, der havde været lidt snak om ham i krogene. En vampyr som havde set sig vred på englene efter deres leder slog hans menneskedatter ihjel for et par år siden. Men sådan havde man mange fjender.
"Du nævnte lærling. Og du nævnte jeg er klogere. Præcis derfor synes jeg du skal vide, at jeg ikke er nogens lille slavepige. Jeg er interesseret, hvis jeg lære. Ikke for at blive opdraget." Tilføjede hun så og hævede let på det ene bryn. Hun var dybt seriøs når det kom til hendes frihed. Trods alt var det også det eneste hun havde at kæmpe for. Hendes liv var meningsløst. Ingen venner. Ingen familie. Hun havde intet i sit liv overhovedet andet end mørke. Måske ville dette kunne tage lidt af hendes tanker fra det mørke?

"Altså jeg kunne nok stå her hele dagen, men hvis jeg virkelig skal stå til pynt. Så tror jeg, at jeg gør bedre gavn udenfor i en smuk have eller noget i den stil." Sagde hun og gik det lille kække smil frem på sit ansigt igen. Livet var en joke, og det skulle bare leves. "Så snart jeg ikke er bundet mere, får du resten af navnene." Tilføjede hun, hendes øjne vise troskab.
"Hvis du ikke tror mig, så lad hver med at spilde din tid. Tillid er ikke ligefrem det man plukker på træerne." Sagde hun og kneb øjnene en smule. Selvom hun ikke ønskede blot at fortælle om dette, så var der en lille del af det hele som fik hende til at føle sig som en lillesøster der bare skulle fortælle sin storebror om den dag hun havde haft. Hvilket var underligt for hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

So this is going to be the end of me? Nah - Ramsay Empty Sv: So this is going to be the end of me? Nah - Ramsay

Indlæg af Gæst Tors 24 Mar 2016 - 19:38

Christian Lightwood? Han tænkte sig kort om og gned sin hage:” Jeg har ikke hørt om ham… Så han må være ingen sag…” mumlede han kort for sig selv og tog så sin kniv op. Normale mennesker ville tro at han ville angribe dem nu, men han tog let fat i rebet der holdte hendes arme fast, inden han stak kniven under, dog væk fra hendes arme så hun ikke skar sig, og let blev rebet skåret over. Så skarp var hans kniv. Han gentog samme bevægelse ved hendes anden arm. Så var hun fri.
Han trådte roligt tilbage og kørte en hånd igennem sit hår:” Hvis du bliver min lærling, kommer du til at lære hvordan du skal torturere folk. Din menneskelighed, eller for din sags skyld, ’godhed’ som folk kalder det, vil blive flået fra dig, til der ikke er mere tilbage end lysten til at myrde og flå folk…” han lød dybt seriøs, han ville trods alt sikre sig at hun vidste hvad hun gik med til, for han havde virkelig ikke lyst til bare at spilde sin tid, hvis hun alligevel ikke var klar på det!
Ramsay vidste ikke helt hvordan han havde det med Hanna. Hun virkede så bekendt! Som om at noget dybt inden i ham var forbundet med hende. Hans dæmoniske side talte til ham når han så på hende, men han forstod det ikke. Han rystede blot de tanker væk og vendte sig så mod døren:” Men så har vi ikke mere at gøre herinde… og hvis du er indforstået med vilkårene så kan vi ligeså godt bare begynde. Vigtigst af alt, Hanna. Har du nogensinde pint nogen i dit liv?” hans stemme lød nu ret glad i forhold til hvordan han var lige før.
Situationen var bare sær for ham, der var bare noget over hende:” Hanna. Fortæl mig lidt om dig selv..” sagde han roligt mens han gik ned af den lange kældergang, som de gik, kunne man høre skrig bag dørene og en masse tiggeri om at få lov til at leve. Men nogen bad også om at få lov til at dø. Ramsay fandt det morsomt. Forhåbentligt kunne det hun så ville sige klare op på hvorfor han havde det så underligt omkring hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

So this is going to be the end of me? Nah - Ramsay Empty Sv: So this is going to be the end of me? Nah - Ramsay

Indlæg af Gæst Tors 24 Mar 2016 - 20:09

Han skar hendes hænder fri. Let tog hun sig til håndledene, hvor man kunne se, hvor stramme rebene havde været om hendes håndled. Ikke at hun ikke kom sig hurtigt over det.
"Min menneskelighed siger du. Som om der var noget tilbage af den før vi mødtes." Kommenterede hun lidt for sig selv. Let sank en klump. Det var ikke fordi hun var dum jo. Det var ikke hendes første dag i vildmarken. Men normalt var tortur ikke det hun gik mest op i. Men et par tricks at tage med sig kunne hun altid. Men når alt kom til alt ville hun blot flygte væk, hvis det skulle blive et problem for hende. Og når hun ville gemme sig, så fandt man hende ikke før hun ønskede at blive fundet.
Aramis havde aldrig mødt nogen som virkede bekendt for hende. Hun havde fået historier om hendes mor, men hun havde aldrig kendt sin familie. Som mange andre børn på børnehjem håbede de, at deres forældre kom efter dem en dag, de håbede på de var specielle. Men en dag ville lyset blive tændt og de ville opdage. At de intet formål havde i deres lille liv. Aramis kiggede over på ham da han spurgte om hun havde pint nogen. Hun brugte kort tid på lige at køre hendes minder igennem.
"Hvis du kalder at forgifte nogle af de voksne på et børnehjem for nogle år tilbage... at pine nogle.. så ja." Svarede hun. DEt var lige det hun kunne huske af. Naturligvis havde hun også taget liv før.

Aramis fulgte ham ned i kælderen. Der var ingen frygt at se i hendes øjne. Skrigene sagde hende intet. Det var en neutral følelse.
"Mit fødenavn er Aramis Wayland. Min mor var en sjæledæmon som ikke kunne finde ud af selv at opfostre sine børn.. eller det var, hvad jeg fik at vide om hende. De sagde, at hun fik en søn ti år før hun fik mig, men heldigvis slap de for at passe hendes første barn. Jeg boede på et børnehjem til de smed mig ud på grund af dårlig opførsel... så blev jeg tjeneste pige for en rigmand.. som ikke var så glad for, at jeg stjal hans kones smykker." Hun trak lidt på skulderen. "Min historie er kort og kedelig. Fortæl mig noget om dig Ramsay. Noget jeg ikke kunne have hørt udefra." Sagde hun så nysgerrig og kiggede på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

So this is going to be the end of me? Nah - Ramsay Empty Sv: So this is going to be the end of me? Nah - Ramsay

Indlæg af Gæst Man 4 Apr 2016 - 19:14

En kort men munter klukken kom fra han da hun nævnte det med at forgifte:” Det er vel en start..” sagde han kort og fortsatte ned af gangen. Han brød sig ikke meget om skrigene, mest fordi han kunne høre hvor dårlige de lærlinge inden i rummene var:” De er fuldstændig håbløse… Det burde være fangerne der pinte dem.. Måske ville det fungere bedre” mumlede han irriteret for sig selv inden han tog en fakkel da de skulle igennem et mørkt område:” Her kommer der til at være tremmeceller. Pas på med at gå for tæt. Det kan være en af dem får fat i dig” advarede han hende inden han fortsatte fremad.
Aramis Wayland. Fancy. Men det lyder ikke ligefrem som et dæmonisk navn.” sagde han roligt og slappede af. Han gned sin hage kort i undren da hun nævnte en forsvunden søn. Han stoppede kort op og så på hende inden han så frem igen:” Har du en idé om hvad hun har heddet? Eller hedder.” spurgte han en anelse nysgerrigt, inden han så bare fortsatte ned af gangen. Det var ikke fordi han kendte sin egen mor, så på en måde følte han en sammenhæng mellem dem.
Han rystede kort på hovedet og slappede af i skuldrene. De kom til enden af gangen og han åbnede en dør til en trappe. De var næsten ude. Han gik roligt op og holdte døren for hende så de kunne komme ud:” Noget om mig… Hmm… Jeg kommer fra den adelige familie Deverux. Det vil du ikke kunne finde nogen steder.. Jeg var et ugyldigt barn født udenfor ægteskab.. Så da min far fandt ud af hvilket væsen jeg var slette han alle spor om min eksistens.” sagde han roligt og førte hende så bare ind mod en form for stue.
Han gik hen til vinduet og foldede sine hænder på ryggen inden han åndede kort ud:” Min moder var formodentlig en dæmon. Hun snød min far til at gøre hende gravid og krævede penge af ham indtil hun fødte. Så efterlod hun mig på hans dørtrin og skred med de penge han havde givet hende. Min far er en mand af ære. Noget jeg aldrig bliver” sagde han så bare. Man skulle forestille sig at nogen ville være trist over det, men sådan havde Ramsay aldrig været, og der var aldrig en chance for at han ville blive det. Det lå bare ikke i hans natur:” Men udover det er der ikke meget at sige.. Jeg er jo næsten en berømthed med alle de historier man hører om mig..” han smilte for sig selv og betragtede menneskerne udenfor.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

So this is going to be the end of me? Nah - Ramsay Empty Sv: So this is going to be the end of me? Nah - Ramsay

Indlæg af Gæst Fre 29 Jul 2016 - 23:27

//Tænker vi skal tage noget nyt og afslutte dette.. der er alligevel sket nogle ting nu Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

So this is going to be the end of me? Nah - Ramsay Empty Sv: So this is going to be the end of me? Nah - Ramsay

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum