Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
✶ The fat man thought he could handle me! (Jack) xxx - Page 2 EmptyIdag kl. 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
✶ The fat man thought he could handle me! (Jack) xxx - Page 2 EmptyIgår kl. 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
✶ The fat man thought he could handle me! (Jack) xxx - Page 2 EmptyIgår kl. 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
✶ The fat man thought he could handle me! (Jack) xxx - Page 2 EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
✶ The fat man thought he could handle me! (Jack) xxx - Page 2 EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
✶ The fat man thought he could handle me! (Jack) xxx - Page 2 EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
✶ The fat man thought he could handle me! (Jack) xxx - Page 2 EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
✶ The fat man thought he could handle me! (Jack) xxx - Page 2 EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
✶ The fat man thought he could handle me! (Jack) xxx - Page 2 EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
✶ The fat man thought he could handle me! (Jack) xxx - Page 2 Voteba13✶ The fat man thought he could handle me! (Jack) xxx - Page 2 Voteba14✶ The fat man thought he could handle me! (Jack) xxx - Page 2 Voteba15 
Jake
✶ The fat man thought he could handle me! (Jack) xxx - Page 2 Voteba13✶ The fat man thought he could handle me! (Jack) xxx - Page 2 Voteba14✶ The fat man thought he could handle me! (Jack) xxx - Page 2 Voteba15 
Sasha
✶ The fat man thought he could handle me! (Jack) xxx - Page 2 Voteba13✶ The fat man thought he could handle me! (Jack) xxx - Page 2 Voteba14✶ The fat man thought he could handle me! (Jack) xxx - Page 2 Voteba15 
Renata
✶ The fat man thought he could handle me! (Jack) xxx - Page 2 Voteba13✶ The fat man thought he could handle me! (Jack) xxx - Page 2 Voteba14✶ The fat man thought he could handle me! (Jack) xxx - Page 2 Voteba15 
Celenia
✶ The fat man thought he could handle me! (Jack) xxx - Page 2 Voteba13✶ The fat man thought he could handle me! (Jack) xxx - Page 2 Voteba14✶ The fat man thought he could handle me! (Jack) xxx - Page 2 Voteba15 
Lenore
✶ The fat man thought he could handle me! (Jack) xxx - Page 2 Voteba13✶ The fat man thought he could handle me! (Jack) xxx - Page 2 Voteba14✶ The fat man thought he could handle me! (Jack) xxx - Page 2 Voteba15 
Genevira
✶ The fat man thought he could handle me! (Jack) xxx - Page 2 Voteba13✶ The fat man thought he could handle me! (Jack) xxx - Page 2 Voteba14✶ The fat man thought he could handle me! (Jack) xxx - Page 2 Voteba15 
Katrina
✶ The fat man thought he could handle me! (Jack) xxx - Page 2 Voteba13✶ The fat man thought he could handle me! (Jack) xxx - Page 2 Voteba14✶ The fat man thought he could handle me! (Jack) xxx - Page 2 Voteba15 
Lori
✶ The fat man thought he could handle me! (Jack) xxx - Page 2 Voteba13✶ The fat man thought he could handle me! (Jack) xxx - Page 2 Voteba14✶ The fat man thought he could handle me! (Jack) xxx - Page 2 Voteba15 
Edgar
✶ The fat man thought he could handle me! (Jack) xxx - Page 2 Voteba13✶ The fat man thought he could handle me! (Jack) xxx - Page 2 Voteba14✶ The fat man thought he could handle me! (Jack) xxx - Page 2 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164678 indlæg i 8725 emner

✶ The fat man thought he could handle me! (Jack) xxx

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Go down

✶ The fat man thought he could handle me! (Jack) xxx - Page 2 Empty Sv: ✶ The fat man thought he could handle me! (Jack) xxx

Indlæg af Gæst Tors 17 Mar 2016 - 16:01

Jack gik med rolige skridt tilbage til sin sofa, som han satte sig ned i, og betragtede ham roligt. Lyttede til det han sagde, og smilede over det. "Well så du er altså gammel nok til alt på nær fængsel? Well then" Han smilede over det. Nu behøvede han ikke selv vurdere om drengen var gammel nok eller ej, da knægten jo selv lige havde sagt, at han var gammel nok.

Han betragtede Razor som gik lidt rundt i rummet, og så ud af det. Han hørte hvad han sagde, og sukkede over det. "Jeg har jo ikke sagt de er hjemme, men af og til bor der nogle her." sagde han med en rolig stemme, og rejste sig op fra sofaen, inden han fulgte efter ud i gangen. Han så roligt på Razor.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

✶ The fat man thought he could handle me! (Jack) xxx - Page 2 Empty Sv: ✶ The fat man thought he could handle me! (Jack) xxx

Indlæg af Razor Tors 17 Mar 2016 - 16:18

" Jep.. men det kun fordi det er super kedeligt at være spærret inde, så alt andet end det kan vel gå an " sagde han så bare med et lille grin. Nu kendte Razor heller ikke til alle ting så det kunne da sagtens være der var andre ting der gjorde at han ikke var gammel nok - men ikke ting han kendte til, som han så kedelige eller spild af tid. Det vil sige - alt der kedeligt var spild af tid, og det var han ikke gammel nok til. Han kunne også bare sige han var for gammel, det var der dog nogle problemer omkring eftersom han ikke ligefrem havde et udseende der skreg langt væk af alderdom.

Han skævede sig over skulderen da Jack valgte at følge efter. " Hn?.. well.. så må du forklare hvad de ikke er og hvad de er og hvor de ikke er og hvorfor de ikke er der men hvor de så er istedet for " sagde han så bare med et drillende grin. Tydeligt bevidst om at det måske ikke var den nemmeste sætning at finde hoved og hale i. Han fortsatte ellers bare sin udforsking rundt omkring, startede med et køkken - et rum han holdt meget af, især hvis det var spækket til med lækre sager. " du svarede for resten aldrig på hvad du spiste? skal jeg gætte? jeg er god til gættelege, det kunne være, sommerfugle, æg eller blomster, måske du lever af blod? mmmh.. blod.. " et kort lille fnis forlod hans krop før han fumlede videre omkring, tjekkede alle steder der kunne tjekkes. " måske bare kød, eller kun grønne ting? insikter eller.. sten.. du spiser vel ikke sten? det kan umuligt være godt for tænderne " sagde han så lidt og bed sammen nogle gange så en klikkende lyd kom fra hans mund i takt med at tænderne mødtes. Nej, sten var ikke i Razors verden noget der lige skulles spises, og det på trods af at han var rimelig large omkring ting man måtte spise - eller for den sags skyld hvad han selv spiste. " Bark! fra træer, det kan man spise.. det smager ikke godt, men hvis man er viiiirkelig desperat så kan det spises - det bare en bonus hvis man støder på et insekt bo, men så skal man huske at børste sine tænder ekstra grundigt for de sætter sig mellem dem som harpiks klistre til fingrene! " sagde han så med et lille grin før han stoppede op og rettede sin fulde opmærksomhed mod Jack. " Jeg har altså tænkt mig at forsvinde igen hvis jeg intet formål har at stille her " sagde han så bare kort, et øjeblik med et alvorligt udtryk - som dog få sekunder efter blev vasket væk af et grin.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
I mean, she was beheaded... That has to be stressful.
Razor
Razor
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1455
Reputation : 15
Bosted : He lives with his master Sean McGivens in a big house in Terrorville.
Evner/magibøger : Imagine a spider in human shape.

Tilbage til toppen Go down

✶ The fat man thought he could handle me! (Jack) xxx - Page 2 Empty Sv: ✶ The fat man thought he could handle me! (Jack) xxx

Indlæg af Gæst Tors 17 Mar 2016 - 18:31

Han smilede over det Razor sagde. "Okay" sagde han roligt. Han havde noget i tankerne som han vil prøve imod Razor, men var ikke sikker på hvornår. Måske vil knægten her syntes om det, og måske ikke, men det var der jo kun en måde at finde ud af på, og det var ved at prøve det.

Han sukkede over Razors lidt indviklede spørgsmål. "Well de er ikke dyr, men personer, og de er ikke her fordi de har andet at lave lige nu nok. Hvad ved jeg. Jeg er ikke sikker på hvor de er, men de kommer og går som de vil." sagde han med en rolig stemme. Om det var svar nok på Razors spørgsmål, vidste han ikke, men ellers måtte han jo spørge mere præcis om det han vil vide. Han fulgte roligt med Razor rundt i huset. Mest for at sikre sig, at Razor ikke lavede ballade ved at smadre ting, eller ved at prøve at stjæle ting. Da han hørte han spørgsmål, så han roligt på Razor med et skævt smil. "Du må da gerne se om du kan gætte det." sagde han, og lyttede til de ting som han kom med, og smilede mere og mere over det. Ingen af hans forslag var nemlig det rette svar. "Du er helt ved siden af med det der." sagde han og man kunne nærmest høre på hans stemme, at han morede sig over det. "Jeg er sjæledæmon, og så kan du nok gætte dig til hvad jeg spiser, ikke?" sagde han.

Da Razor sagde han ville smutte igen hvis han intet formål her havde, smilede Jack en smule over ham. "Du har ikke fået lov til at gå, og jeg har et formål med at have dig her." sagde han og smilede skæv. Han vil prøve og se, hvad han kunne få knægten her til at gøre. Roligt tog han fat i hans arm, og trak ham med ind i stuen igen. Gik over til sofaen som han satte sig i, og så roligt på ham. "Sæt dig ned på knæ foran mig." sagde han med en blid stemme, og så på Razor. "Vil lige se hvad du sys om det her." sagde han, og aede Razor ned over kinden kort, inden han åbnede sine bukser og så lige på Razor. Fandt sin pik frem, og førte Razors hoved ned imod den.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

✶ The fat man thought he could handle me! (Jack) xxx - Page 2 Empty Sv: ✶ The fat man thought he could handle me! (Jack) xxx

Indlæg af Razor Tors 17 Mar 2016 - 18:58

Razor viftede detaljerne væk med sin ene hånd med et lille grin. Om det var dyr eller mennesker der ellers boede i Jacks bolig var Razor ligeglad med, men hvis der var andre ville han da gerne vide hvem de var. Det kunne være de var sjove at skære i stykker og gumle lidt på. Han smilte ved tanken og havde et øjeblik et lidt fjernt blik. Dog gik der ikke længe før hans opmærksomhed var rettet mod Jack igen og han lod hovedet tilte på skrå - og var faktisk stille et mindre stykke tid. Før han så pludselig fik store øjne " Orw.. så.. uuuuh.. " sagde han så og hans overraskede udtryk blev mere begejstret  med et lille grin. " Så du spiser sjæle? " spurgte han så og trådte med det samme tættere på Jack for at kunne se på ham endnu tættere, for tæt måske. " De kan umuligt smage af noget? smager de af noget? er det ikke en skuffende form for måltid? det lyder lidt som at spise plastisk, helt uden smag " sagde han så lidt og bed sig kort i læben. Stoppede sine bevægelser og stod et øjeblik helt tæt på Jack med blikket rettet mod hans ansigt. At spise sjæle, det var ikke noget Razor lige havde tænkt over - hele idéen i at Jack ligefrem var en dæmon sagde ikke Razor voldsomt meget, det var mere hans valg af mad der fangede hans opmærksomhed. Han rynkede kort næsen lidt, undrende over hvordan man overhovedet kunne spise en sjæl? det var noget mærkeligt noget.

Da Jack så pludselig faktisk virkede til at vide hvad i alverden han ville, hævede Razor kort et bryn og fulgte da så bare med. Uden yderligere spørgsmål, endnu. Han rynkede kort brynene lidt da han blev bedt om at sætte sig på knæ på gulvet, men gjorde det nu alligevel. Det var et underligt sted at sidde, der var jo massevis af plads i sofaen. I det Jack begyndte at rode ved sine bukser, rystede Razor bare lidt på hovedet med et grin. " Wauw.. det burde jeg have gættet mig til.. okay, så du er en af dem.. mh.. " sagde han så bare lidt, hans smil forsvandt dog ikke og han rykkede sig et øjeblik ikke ud af stedet før han så bare kort strakte sine arme over sit hoved, men satte sig så i skrædderstilling på gulvet - uden at give mandens ædlere dele den mindste smule opmærksomhed. " Lad mig røbe noget for dig, du har inderst ikke lyst til at få nogle af dine kropsdele i nærheden af min mund, hvor stor en skuffelse det så end må være. Du ville være den der fortrød det i sidste ende..  " sagde han så bare med et lille grin. Razor havde ikke før gjort noget seksuelt med nogen før, men han havde da en fornemmelse af hvad det gik ud - ting havde han set, han havde trods alt boet under samme tag med to yderst aktive sengegymnaster. Men det betød ikke at det var noget han havde tænkt sig at gengive her med denne mand. Han var stille lidt og sad ellers bare med et lille smil og blikket rettet mod Jacks øjne.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
I mean, she was beheaded... That has to be stressful.
Razor
Razor
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1455
Reputation : 15
Bosted : He lives with his master Sean McGivens in a big house in Terrorville.
Evner/magibøger : Imagine a spider in human shape.

Tilbage til toppen Go down

✶ The fat man thought he could handle me! (Jack) xxx - Page 2 Empty Sv: ✶ The fat man thought he could handle me! (Jack) xxx

Indlæg af Gæst Lør 19 Mar 2016 - 20:30

Razors reaktion på det faktum at Jack spiste sjæle, fik Jack til at smile. Endda tæt på at begynde at grine over den begejstring der var hos Razor lige nu. "Ja jeg spiser sjæle" grinede han. Roligt betragtede han Razor, som trådte tættere på ham. Det var lige før det blev for tæt faktisk. Dog sagde Jack ikke noget om det. Hørte bare efter det som Razor spurgte om, og smilede lidt. "Faktisk smager sjæle godt. Ingen af dem har den samme smag, selv om de er samme race. De er alle unikke. De kan minde om hinanden, men er aldrig fuldstændig ens." forklarede han. Så på Razor som nu stod lige foran med blikket rettet mod Jack. Det vil være nemt for Jack blot at sjæle Razors sjæl lige nu, så tæt som han var. Dog holdt han sig tilbage, selvom det var så nemt at gøre det.

Det at Razor valgte at følge med og sætte sig på gulvet, fik Jack til at smile kort over det. Så på ham som han begyndte at grine, og valgte at sukke kort over ham. Lyttede til det som Razor begyndte at fortælle ham, at Jack ikke ønskede Razors mund i nærheden af sin pik. "Well så ved jeg hvad du ellers kan bruge i stedet." han smilede skævt til ham. "Du sagde jo selv du var gammel nok." sagde han roligt og rejste sig op. Tog fat i Razor og fik ham til at følge med sig, selvom han sagtens kunne gøre det her hvor de var, men vil hellere gøre det et andet sted. Han fik Razor med ind på et værelse, hvor han smed Razor op på, så han lå på maven på det. Kom selv op i sengen kort efter, og lagde sig ned oven på Razor. "Hvad siger du til, at vi ser hvad du vil sys om vi gør det her?" spurgte han roligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

✶ The fat man thought he could handle me! (Jack) xxx - Page 2 Empty Sv: ✶ The fat man thought he could handle me! (Jack) xxx

Indlæg af Razor Lør 19 Mar 2016 - 21:36

" Ooooh.. så du kan udfra sjælen smage hvordan folk var som person eller er det mere sådan om de smager af farver eller sødt og surt eller? måske endda en bitter en, det aldrig en voldsomt interessant smag, jeg kan godt lide søde ting.. faktisk.. har du så en favorit smag? nogle specielle sjæle du især går efter eller er det lige hvem der falde dig ind fortjener at dø? " spurgte han så bare med et lille grin. Razor var oprigtig nysgerrig omkring det - sådan at leve af at spise andres sjæle, det måtte da være interessant. Dog synes han samtidig at det lød en smule tørt, der manglede vel et eller andet at tygge i? - Måske var Razor bare lidt for stor fan af mad.

Razor valgte ikke at kommentere på hvad Jack havde at sige omkring at havde sagt at han var gammel nok - det var jo sådan set sandt nok så hvorfor sige ham imod? - det betød dog ikke at han havde lyst til at gøre hvad Jack bad ham om. Var det virkelig sådanne ting Jack havde brug for en ekstra en i huset for? det undrede Razor en smule, okay ikke bare en smule. En del. Han grinte kort lidt før han så bare rystede lidt på hovedet og fulgte ufrivilligt med da Jack slæbte ham med til et andet rum og smed ham på sengen. " Du ville næsten kunne ryge i spjældet for det.. " sagde han så bare med et lille grin og rykkede kort på sig før han så bare vendte sig rundt under Jacks krop, så han kunne se ham, efter han havde lagt sig over ham. - Hvis det var et problem måtte Jack jo vende ham igen - Razor vejede ikke voldsomt meget og Jack virkede til at være en stærk mand så hvad skulle problemet være i det? Nær kontakt med andre folk generede ikke Razor, og det havde det aldrig gjort. " Gulvet havde ikke gjort noget, køkkenet en smule mere kinky, et hemmelig rum eller en kælder under en lem i gulvet - se så ville det begynde at ligne noget.. Men.. betyder min mening overhovedet noget i sidste ende? det gør den ikke vel? det bare en summen for ørerne der i længden irritere dem mere end den gavner? right? " spurgte han så med et måske lidt halv flabet blik rettet mod Jacks øjne og selvfølgelig med et smil om læben. Razor var ligeglad med hvad Jack havde tænkt sig, han måtte gøre hvad han ville men hvis Razor begyndte at kede sig skulle Jack ikke regne med at han blev hængende. Medmindre selvfølgelig at Jacks kunne overbevise ham om at det nok var den bedste idé.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
I mean, she was beheaded... That has to be stressful.
Razor
Razor
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1455
Reputation : 15
Bosted : He lives with his master Sean McGivens in a big house in Terrorville.
Evner/magibøger : Imagine a spider in human shape.

Tilbage til toppen Go down

✶ The fat man thought he could handle me! (Jack) xxx - Page 2 Empty Sv: ✶ The fat man thought he could handle me! (Jack) xxx

Indlæg af Gæst Søn 20 Mar 2016 - 15:01

Han så på Razor mens han talte og smilede over hans spørgsmål. "Det er en smule svært at forklare hvordan de som sådan smager af. Det er ikke lige noget man kan beskrive da jeg ikke har de rette ord for det" sagde han roligt. Det var tydeligt for ham, hvor nysgerrig Razor egentlig var, og det var da også helt okay at være nysgerrig på ting og sager.

Jack fornemmelse godt, at det her undrede Razor en del, men Jack sagde intet til det. Da de var kommet ind i sengen, hørte han det som Razor sagde, at Jack vil kunne ryge i fængsel af det her. "Det tvivler jeg på. Og hvis det alligevel skulle ske, kan jeg altid bare betale mig fra det, eller sige du er min, og alle vil være ligeglade med det. Ingen gider tage en slaves parti alligevel, så det er dig der vil tabe knægt" sagde han roligt, og så ned på Razor som vendte sig om i sengen så de nu kunne se ordentlig på hinanden. Jack overvejede lidt om han skulle vende knægten om igen, men lod vær. Hvis han hellere ville ligge på den her måde her, så fair nok, så måtte han gerne det. Hørte det som Razor sagde, og smilede over det. "så du vil hellere ha gjort det i en hemmelig kælder? Well det må vi jo se på til næste gang jo" sagde han roligt. Så stille på Razor, og valgte at åbne hans bukser. "Hvis du vælger at være en god dreng, vil du få mere mad, og hvis ikke bliver jeg nok nødt til at straffe dig, så håber du er en god dreng" sagde han, og hev Razors bukser ned og satte sin pik mod hans røv. Så roligt på ham. "Det kommer til at gøre en smule ondt i starten nok, men tro mig, det bliver hurtigt mere behageligt" fortalte han, og pressede sig ind i ham roligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

✶ The fat man thought he could handle me! (Jack) xxx - Page 2 Empty Sv: ✶ The fat man thought he could handle me! (Jack) xxx

Indlæg af Razor Søn 20 Mar 2016 - 15:46

" Det må du tænke over og komme op med en forklaring der for mine smagsløg ville give mening. " sagde han så bare med et lille grin. Razor havde allerede høje forventninger til en forklaring. Det nyttede jo ikke noget ikke at vide hvordan en sjæls smagte, især ikke nu hvor det sådan set var gjort helt tydeligt at det var noget nogle folk spiste.

" Oh well... så er det jo som det plejer, de nederste i fødekæden mister endnu et måltid på grund af ækle højere satte ansigter " sagde han så bare, hvor nedladende det så end kunne lyde. Men Jack havde ret - lige meget hvad så havde Razor absolut ingenting at skulle have sagt hvis det endelig endte med at højere magter fik fingrene med i hvad der foregik. Han var trods alt bare et skravl af slave - de havde aldrig noget at skulle have sagt. Heldigvis for Razor havde han altid meget at sige, om folk valgte at lytte til det var ikke hans problem - han havde ikke tænkt sig at holde kæft alligevel.

Han kunne ikke helt lade være med at grine. En kælder var for Razors skyld intet problem, det var vel en smule mere spændende. Han lod blikket glide bedømmende over Jack - på ingen måde diskret. " næste gang siger du? hvor du kedelig.. " sagde han så bare med et kækt smil før han fulgte Jacks bevægelser som han valgte at åbne hans bukser. " Men en straf i min verden er ikke en trussel, nærmere et tilbud, det jo det der gøre det hele sjovt - mad ville være en bonus, men det kan man skaffe på anden vis - straf derimod, det aldrig særlig underholdende at gøre selv " sagde han så bare med et smil om læben. Det var sandt, smerte var en af de ting Razor fandt allermest interessant og spændende, om det så var på ham selv eller andre - ren nydelse. Han bed sig i læben da Jack pressede sig ind i ham. Om det gjorde ondt? sikkert, det var ikke noget Razor tog sig af, han kunne godt lide smerte så hvilken forskel havde det. " Om du så skar mine ben af, ville jeg stadig være den der sad grinene tilbage " - tilføjede han så bare kort med et lille grin. Men valgte dog så at tie stille - han kunne vel ikke andet end at nyde hvad der foregik, dog uden at vise det alt for meget, det kunne han ikke se en grund til at gøre - ikke endnu hvert fald. At tage stilling til sådan en form for nærkontakt var ikke noget han ville gøre i øjeblikket, det ville sikkert i sidste ende forvirre ham - og forvirring var ikke noget Razor gad være lige nu.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
I mean, she was beheaded... That has to be stressful.
Razor
Razor
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1455
Reputation : 15
Bosted : He lives with his master Sean McGivens in a big house in Terrorville.
Evner/magibøger : Imagine a spider in human shape.

Tilbage til toppen Go down

✶ The fat man thought he could handle me! (Jack) xxx - Page 2 Empty Sv: ✶ The fat man thought he could handle me! (Jack) xxx

Indlæg af Gæst Søn 20 Mar 2016 - 23:49

Han rystede bare på hovedet over Razor. Det vil nærmest være umuligt at beskrive hvordan en sjæl smagte, da man nærmest selv skulle smage det, men samtidig skulle man jo også være en race som spiste sjæle. Det var der kun 2 som gjorde, og begge dæmoner. Dog fik de fat på sjælen på hver sin måde.

En tanke dukkede op i Jacks hoved lige nu. Han kunne gøre Razor her til sit kæledyr. Det vil være fedt at gøre det. Selvfølelig vil han stadig behandle Razor ordentlig, selvom han stadig bestemte over ham. Dog smilede han over det som Razor sagde, med at han var kedelig fordi han først vil bruge en kælder næste gang. Dog sukkede han over det næste som han kom med. Hvis denne knægt her kunne lide smerte, så havde han skam også andre straffe, som ikke vil komme til at gøre ondt. Det var jo ikke meningen at en slave skulle nyde sin straf. Han kunne endda fornemme på Razor at han vist kunne lide det her, at han pressede sig op i ham. Det var jo godt han kunne lide det, da han også tænkte på, om den han var sammen med kunne lide det han gjorde. Han kommenterede ikke det som han sagde, og begyndte bare at bevæge sig oppe i Razor i et hårdt og hurtigt tempo, da Razor virkede til, at kunne holde til det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

✶ The fat man thought he could handle me! (Jack) xxx - Page 2 Empty Sv: ✶ The fat man thought he could handle me! (Jack) xxx

Indlæg af Razor Man 21 Mar 2016 - 0:05

Razor huskede klart og tydeligt, den første gang han blev præsenteret for denne form for kontakt med et andet væsen. Ikke at han nogensinde selv havde været med, eller en del af noget. Hvis en lussing efter et dumt spørgsmål i akten talte, så havde han været en del af det - mest bare på side linjen. Bundet til en stol eller siddet i sit bur. Det havde tydeligvis ikke generet hans tidligere herre at have øjne med på sidelinjen, nysgerrige øjne for at være præcis. Razor havde dog ikke forestillet sig at det ville være sådan her det føltes. Ikke at der var noget galt i hvordan det var. Tværtimod så nød han det faktisk.

Han rykkede kort lidt på sit ene ben, krummede sine tær og lænede sit hoved tilbage med et smil om læben. Han bed sig kort endnu engang i læben - ud mellem et par dybe vejrtrækninger som sikkert inden længe ville udvikle sig til mindre støn. Han knugede sin hånd omkring lagenet under sig. Et øjeblik i tvivl om han egentlig burde røre ved Jack eller om han bare skulle have lov at være sig. Trangen var der måske en smule men han gjorde det ikke. Det gjorde ikke ondt, kun en nydende følelse skød gennem hans krop og blev kun stærkere og stærkere. Selvom Jack måske var i tvivl om hvad han i virkeligheden ville bruge Razor til, havde Razor ingenting at sige imod på nuværende tidspunkt, dette gjorde ham ingenting og hvis det var hvad Jack ville bruge ham til, så var det fint. Meget bedre end at vaske op og lege med edderkopper. Skrubbe blod af bordplader eller rense et ildsted. Det var alt sammen fine opgaver han før i tiden havde lavet - men hallo? intet kunne da hamle op med sådan noget som dette.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
I mean, she was beheaded... That has to be stressful.
Razor
Razor
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1455
Reputation : 15
Bosted : He lives with his master Sean McGivens in a big house in Terrorville.
Evner/magibøger : Imagine a spider in human shape.

Tilbage til toppen Go down

✶ The fat man thought he could handle me! (Jack) xxx - Page 2 Empty Sv: ✶ The fat man thought he could handle me! (Jack) xxx

Indlæg af Gæst Man 21 Mar 2016 - 0:22

Han fortsatte med at bevæge sig oppe i ham, og det var nu endnu mere tydeligt, at Razor nød det her han gjorde imod ham. Hvilket også var godt, for så kunne han måske bruge det som en belønning når han opførte sig ordentligt og gjorde hvad der blev sagt. Han mærkede også at Razor kort rykkede på sit ene ben, og lod ham bare gøre det. Dog tog han fat i hans ben og pressede dem op af, så han lå med bøjede ben, hvilket kun vil være med til, at Razor nok vil mærke det endnu mere, og derved også nyde det mere. Eller det var da det som Jack håbede på han ville. "Er det ikke en smule bedre på denne her måde her?" spurgte han mens han så ned på Razor med et skævt smil, imens han fortsatte.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

✶ The fat man thought he could handle me! (Jack) xxx - Page 2 Empty Sv: ✶ The fat man thought he could handle me! (Jack) xxx

Indlæg af Razor Man 21 Mar 2016 - 11:53

" Hn?.. " mumlede han kort lidt. Måske knap så tilstædeværende, da Jack tog fat ved hans ben. Det gjorde det vel bedre, eller gjorde det? Jo, det gjorde det. Det var klart for en hver at Razor nød hvad der foregik - også selvom han måske burde have synes at det var ubehageligt, men det gjorde kun tingene bedre. Han lukkede kort sine øjne men åbnede dem kort efter da han måske nok hellere burde svare Jack på hvad han sagde, desuden havde Razor mange meninger om hvad der var bedre eller hvordan det kunne være bedre, måske endda bedst - men i sidste ende var Jack selvom hvad han gjorde. " Denne måde, en anden måde - det kommer an på hvad alternativet ville være hvad der er bedre, selvom jeg tror du kan gøre det bedre " sagde han så bare lidt med et lille grin, drillende - i en mindre stønnen over nydelsen. Det føltes godt - han kunne forstå hvorfor så mange var så meget oppe at køre over sådanne ting. Det kunne gå hen og blive en ting man ikke kunne undvære.

Hvis det stod til Razor, ville han måske foretrække noget mere heftigt. Han kunne ikke flygte fra den side af sig selv, at alting mere eller mindre burde indeholde vold eller anden form for smerte. Men det var sikkert bare den overfladiske side af ham. Hvis der var en følelsesmæssig side gemt et sted han endnu ikke havde fundet frem, ville han sikkert kunne være i livet på andre måder end han indtil nu havde været. Nogle folk fik deres rus af sex, andre af rus midler - Razor fik det af smerte, på sig selv eller andre, det gjorde ingen forskel - det var som at være høj. Adrenalinen der pumpede rundt i kroppen, det var ikke noget der kunne beskrives.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
I mean, she was beheaded... That has to be stressful.
Razor
Razor
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1455
Reputation : 15
Bosted : He lives with his master Sean McGivens in a big house in Terrorville.
Evner/magibøger : Imagine a spider in human shape.

Tilbage til toppen Go down

✶ The fat man thought he could handle me! (Jack) xxx - Page 2 Empty Sv: ✶ The fat man thought he could handle me! (Jack) xxx

Indlæg af Gæst Man 21 Mar 2016 - 16:58

Det var tæt på at Jack grinede over Razor, så fraværende som han var blevet af det her. Det var dog en god ting jo, især fordi Jack gik så meget op i, at den anden også nød det. Eller måske ikke så meget igen. Det vil kun være godt hvis de også gjorde det, men det var mest vigtigt at han selv nød det. Han hørte det som Razor sagde, og smilede over det og over hans støn som der også kom fra ham. Jack valgte at sætte farten og hårdheden i sine stød op.

Han fortsatte i noget tid inden han trak sig ud af ham igen. "Vend dig rundt og stil dig på alle fire" bad han om, og ventede til Razor havde gjort det, inden han så igen trængte op i ham. Pressede hans overkrop ned, og fik hans hænder på hans ryg som han holdt fast i, imens han bevægede sig hurtigt og hårdt oppe i ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

✶ The fat man thought he could handle me! (Jack) xxx - Page 2 Empty Sv: ✶ The fat man thought he could handle me! (Jack) xxx

Indlæg af Razor Man 21 Mar 2016 - 21:25

Razors verden var ikke altid helt nem at finde ud af, for det meste var den så forvirrende at han ikke engang selv kunne finde rundt i den, men på nuværende tidspunk var den et sted den ikke havde været før. Den var et sted han ville ønske han havde oplevet for længe siden. Det var jo ikke fordi han var et barn, så sådanne ting kunne have været en realitet, hvis han altså havde haft et liv ude i verden og ikke bag 4 mure. At en tilfældig mand på slavemarkedet skulle være den der præsenterede ham for det, havde dog aldrig strejfet ham en tanke - ikke at han havde haft romantiske forventninger eller noget - det lå nok ligeså langt nede på listen som hvad det var endt op med. I det mindste var Jack en good looking mand, der var ikke meget at sætte en finger på ved hans udseende. Så skulle det være at han virkede en smule blød - men det kunne selvfølgelig bare være et førstehåndsindtryk.

Razor nød skiftet i tempo, hvilket sikkert også var både tydeligt at se og høre. Hans vejrtrækning var tung men nydende og han strakte sin krop under manden, der havde taget sig den frihed at have sex med ham. Razor rynkede kort næsen da Jack bad ham vende sig om. " krævende huh? " sagde han så bare kort med et lille grin, men gjorde dog alligevel hvad der blev sagt og kort efter havde han vendt sig om på alle fire. " so.. tell me.. er det virkelig hvad du tager på slavemarkedet for at finde? sex-slaves? eller er dette en undtagelse fordi du bare ikke kunne stå for mit skønne fjæs? " spurgte han så bare i en tung vejrtræning, og bed sig kort i læben med et smil om læben, da Jack igen gik i gang.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
I mean, she was beheaded... That has to be stressful.
Razor
Razor
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1455
Reputation : 15
Bosted : He lives with his master Sean McGivens in a big house in Terrorville.
Evner/magibøger : Imagine a spider in human shape.

Tilbage til toppen Go down

✶ The fat man thought he could handle me! (Jack) xxx - Page 2 Empty Sv: ✶ The fat man thought he could handle me! (Jack) xxx

Indlæg af Gæst Tirs 22 Mar 2016 - 23:55

Jack anede slet ikke hvad Razor mon tænkte om ham lige nu. Var han for blød? For hård? Selvom det regnede han slet ikke med han var, for hård, da han selv syntes han var meget blød over for knægten lige nu faktisk. Han kunne sagtens blive mere hård og sådan, hvis det var det han skulle for at få Razor som sin.
Dog smilede han, da det var tydeligt hvor meget Razor kunne lide skiftet i tempoet.

Da Razor sagde han var krævende, smilede han over det. "Jeg kan være meget mere krævende end jeg er lige nu knægt" sagde han, og smilede af Razor. Efter det næste han sagde, grinede Jack kort over det. "I dag var jeg bare taget der hen for at finde en slave som som kunne gøre ting for mig. Havde ikke decideret en sexslave i tankerne, men hvis du vil være det, kan vi da sagtens gøre dig til en" sagde han roligt, mens han fortsatte med at bevæge dig i det hurtige tempo oppe i Razor.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

✶ The fat man thought he could handle me! (Jack) xxx - Page 2 Empty Sv: ✶ The fat man thought he could handle me! (Jack) xxx

Indlæg af Razor Ons 23 Mar 2016 - 11:18

Selvom Razor ikke kun var dæmon, var det alligevel genet fra den bloddæmoniske mor han nu engang var blevet bragt til verden af, der dominerede shapeshifter siden i ham. Det var sikkert grunden til at han fra helt lille af havde haft brug for at blive håndteret med en hård hånd. Blødhed generede ham. Blødhed var svaghed, sådan var det bare. Om det var en genetisk mening eller om den kunne blive prikket til og ændret på vidste han ikke, det var der ingen der havde testet og han havde heller ikke selv forsøgt at finde noget frem. Han kunne lide at være som han var og hvad han brugte sin tid på. Også selvom han burde lave noget andet. Men at være på egen hånd ville sikkert i længden ikke være godt, for han kendte ikke til verden og ville sikkert i sidste ende, ende med at slå alt for mange ihjel, inkl sig selv.

" Mh.. så må du nok hellere til at vise det, inden jeg mistænker dig for at være en fesen dæmon, det er ikke sejt at være.. bare lige så du ved det " sagde han så bare med et lille grin. Jack havde jo afsløret at han var en dæmon, en sjæledæmom - om det havde en betydning på hans opførsel vidste Razor egentlig ikke meget om, men dæmoner var vel i natur ikke speceilt bløde - eller var det kun nogen slags dæmoner? det måtte han finde ud af. " Really?.. Oh well.. jeg kan godt pudse dine sko, og vaske dit tøj hvis det skulle være.. Selvom det nu er yderst kedeligt og ekstremt uinteressant.. " sagde han så bare med et lille grin, før han bed sig nydende i læben. Dang it. Det var godt. Hans blik søgte ned mod sine hænder som knugede sig omkring lagenet under ham. Spændte muskler i armene for at holde sig hvor han var uden at plante ansigtet i sengen af Jacks bevægelser. Det var svært ikke at finde det helt ekstemt behageligt.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
I mean, she was beheaded... That has to be stressful.
Razor
Razor
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1455
Reputation : 15
Bosted : He lives with his master Sean McGivens in a big house in Terrorville.
Evner/magibøger : Imagine a spider in human shape.

Tilbage til toppen Go down

✶ The fat man thought he could handle me! (Jack) xxx - Page 2 Empty Sv: ✶ The fat man thought he could handle me! (Jack) xxx

Indlæg af Gæst Fre 25 Mar 2016 - 0:27

Jack smilede over Razor, som tydeligt var en af dem som man åbenbart skulle være hård over for, eller det var sådan han virkede lige nu med det som han sagde. Han kunne sagtens være mere dominerende. Han var som regel det som virkede til, folk bedst kunne lide, og Razor her virkede til, at han vil have Jack var dominant. Han smilede kort over det, som Razor kom med. "Lige nu knægt, skal du blot tie stille og nyde det her eller lade være. Jeg er lige glad hvad du gør lige nu." sagde han, og lagde den ene hånd på hans ryg. Pressede ned af, så Razor vil ende med, at ligge halvt ned, mens hans røv stadig var oppe. Jack tog fat om Razors arme, og fik den om på hans ryg, og brugte den ene hånd til, at holde dem der mens han fortsatte med at kneppe Razor.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

✶ The fat man thought he could handle me! (Jack) xxx - Page 2 Empty Sv: ✶ The fat man thought he could handle me! (Jack) xxx

Indlæg af Razor Fre 25 Mar 2016 - 22:50

At holde kæft var nok en af de sidste ting der nogensinde ville lykkes for Razor, han var ude mærket klar over at han i det fleste tilfælde tale alt for meget om ligegyldige ting. Han var vel bare en person med utrolig meget på hjertet - selv når han sov var han aldrig stille. Dog var det nu heller ikke fordi han virkelig havde gjort et forsøg på at holde kæft, folk havde ligesom bare fundet sig i at han talte meget.
Han kunne kort ikke lade være med at grine " tie stille... mhh.. det er jo en nærmest umuligt opgave af bede mig om " sagde han så bare med et smil om læben. Da Jack pressede hans overkrop længere ned gav han sig under hans hånd. Et øjeblik ikke helt enig i at skulle afgive sine arme men det var kun for en stund da han skulle finde sin balance uden at trykke ansigtet mod sengen. Dog fik Jack alligevel lov at holde dem hvor han ville. Razor lod sine øjne glide i og hvilede panden mod sengen. Selvfølgelig stadig med et smil " Se nuuu begynder det at ligne noget.." fik han så alligevel sagt med et lille grin, i sin nydende vejrtrækning. Han måtte vel lade Jack vide når han gjorde et eller andet rigtigt, så kunne det være det gik den samme vej tilbage - at Razor ville få afvide om han gjorde noget rigtigt. Selvom alt hvad Jack gjorde sikkert i sidste ende skulle forestille at være det rigtige, var det ikke typisk med folk som ham? - Razor kunne ikke være sikker, han var ikke sikker på hvad Jack var for en, slet ikke.

Han strakte sig nydende under Jack, og rykkede sig ellers i takt med Jacks bevægelser mod ham. Blodet pumpede hurtigt rundt i hans krop og varmen kunne man da hvert fald sagtens sige han havde fået. Det var nok en blanding af nydelse og spænding. Det havde nu alligevel ikke været helt dårligt at blive stjålet fra en slavehandler af denne mand - hvad han så i sidste ende havde tænkt sig at bruge ham til.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
I mean, she was beheaded... That has to be stressful.
Razor
Razor
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1455
Reputation : 15
Bosted : He lives with his master Sean McGivens in a big house in Terrorville.
Evner/magibøger : Imagine a spider in human shape.

Tilbage til toppen Go down

✶ The fat man thought he could handle me! (Jack) xxx - Page 2 Empty Sv: ✶ The fat man thought he could handle me! (Jack) xxx

Indlæg af Gæst Lør 26 Mar 2016 - 0:53

Han rystede på hovedet over Razor og sukkede svagt. "Skal jeg få dig til at tie stille så?" kom det fra ham, mens han stadig bevægede sig oppe i Razor. Han havde stadig fat i hans arme, og overvejede lidt at bruge dem, til at gøre det her endnu hårdere, dog lod han være lige nu. Smilede bare over hans kommentar. "Når så det er det? Well så kan vi vel godt være endnu mere hårde ved dig." sagde han, og tog fat i håret på Razor, og hev ham op af. "Er det her så bedre eller hvad?" sagde han en smule hårdt, inden han begyndte at kneppe ham endnu hårdere.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

✶ The fat man thought he could handle me! (Jack) xxx - Page 2 Empty Sv: ✶ The fat man thought he could handle me! (Jack) xxx

Indlæg af Razor Lør 26 Mar 2016 - 1:24

Et smil bredte sig over hans læber ved Jacks suk - det var jo underholdning i sig selv at den kære mand blev på virket af Razors opførsel. " Du skal være velkommen til at gøre et forsøg.." sagde han med et halv flabet smil og skævede kort om mod Jack. Razor fandt det både sjovt og interessant at Jack rent faktisk lyttede til hvad han sagde. At han ligefrem gjorde hvad han sagde. Jack skulle passe på at det ikke steg Razor til hovedet, rollerne skulle jo nødig blive byttet om. Det ville nok ikke ske, de ville sikkert begge ende deres dage på alt for kort tid hvis Razor skulle have magt over noget som helst, det ville han slet ikke kunne håndtere.

Han bed sig kort i læben og lænede hovedet tilbage da Jack hev ham tilbage ved hjælp fra hans hår. Det gjorde ikke ondt, fik i stedet en summende fornemmelse til at spinde rundt i hans krop. En behagelig fornemmelse, nærmest en trygheds fornemmelse. Det var den form for 'håndtering' han kendte til, manglede - og havde manglet den de seneste måneder. Dog var der også fornemmelser i hans krop han aldrig havde oplevet på denne måde før - det flimrede i hans hoved på en helt ufattelig god måde, en rar svimmelhed kunne man vel kalde det. Det føltes godt. " Mhmm.. Just like that.. " mumlede han så bare lidt med et kort lille grin, klemt ind mellem et par støn da Jack endnu engang satte tempoet op - på et niveau der kun blev mere og mere tilfredsstillende. Bare det at man kunne vise man havde magten var noget der gjorde det hele bedre - også selvom Razor stadig havde på fornemmelsen at hvis han ville, så kunne han snog sig ud mellem fingrene på Jack på ingen tid.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
I mean, she was beheaded... That has to be stressful.
Razor
Razor
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1455
Reputation : 15
Bosted : He lives with his master Sean McGivens in a big house in Terrorville.
Evner/magibøger : Imagine a spider in human shape.

Tilbage til toppen Go down

✶ The fat man thought he could handle me! (Jack) xxx - Page 2 Empty Sv: ✶ The fat man thought he could handle me! (Jack) xxx

Indlæg af Gæst Man 28 Mar 2016 - 1:07

Han rystede kort på hovedet over Razor og det som han sagde. Han kunne nemt få ham til at holde kæft. Bare binde noget for hans mund så skulle han da nok holde kæft. Han fortsatte med at kneppe ham, og da Razor igen talte, valgte Jack at tage hånden for hans mund. På den måde vil han ikke kunne sige noget, og han vil også få mindre luft ned i sine lunger. "Sagde jeg ikke lige, at du skulle tie stille i stedet for at snakke så meget knægt?" nærmest knurrede han, og fortsatte.

Han fortsatte i temmelig lang tid, og fjernede ikke sin hånd fra Razors mund imens. Da han endelig kom, trak han sig roligt ud af Razor igen, og slap ham. Så roligt ned på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

✶ The fat man thought he could handle me! (Jack) xxx - Page 2 Empty Sv: ✶ The fat man thought he could handle me! (Jack) xxx

Indlæg af Razor Man 28 Mar 2016 - 12:51

Razor kunne ikke helt lade være med at smile, mest fordi det ikke virkede til at Jack særlig meget længere ville gide finde sig i hans opførsel og af den grund var begyndt at være en smule mere inciterende. Det glædede Razor - det var ikke fordi han bevidst testede manden af, men han blev vel nødt til at finde ud af om han var værd at spilde sin tid på eller om han skulle smutte sin vej når chancen bød sig - det var en meget fristende tanke at have. Friheden lokkede stadig, den smagsprøve han havde fået af livet udenfor havde gjort ham nysgerrig på det liv han aldrig havde haft. Men han kunne vel have begge dele? der var noget ved livet som 'slave' han ikke helt kunne give slip på.
Razor holdt kæft da han mærkede Jacks hånd foran sin mund, hvilket også gjorde det svære for ham tale, hvert fald hvis han gerne ville kunne trække vejret samtidig med. Så i stedet valgte han at tie stille og koncentrere sig et øjeblik om den dejlige følelse der strømmede rundt i hans krop og fik blodet til at pumpe hurtigere rundt i hans krop.

Han strakte sig kort, idet Jack trak sig ud og slap af men skævede så bare mod ham med et lille smil, stadig med et lille strejf af noget kækhed. Han var stille et øjeblik men havde den vildeste trang til at sige en hel masse ting, dog lod han få Jack få følelsen af faktisk at have ham hvor han ville, bare et øjeblik. Men så heller ikke længere. " Mmmh.. 10 point til den rare mand Jack, du ville have scoret højere - men desværre er skalaen ikke højere end til indtil videre " sagde han så lidt med et lille smil før han strakte sine arme lidt over sit hoved, stillingen de havde været i før skulle lige løsnes op igen. Hvad de 10 point helt præcis var for, måtte Jack selv fumle med - det kunne være præsentation af sex, indsats for at få styringen eller bare i det hele taget for at være Jack. Kun Razor vidste det og han havde ikke planer om at dele det.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
I mean, she was beheaded... That has to be stressful.
Razor
Razor
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1455
Reputation : 15
Bosted : He lives with his master Sean McGivens in a big house in Terrorville.
Evner/magibøger : Imagine a spider in human shape.

Tilbage til toppen Go down

✶ The fat man thought he could handle me! (Jack) xxx - Page 2 Empty Sv: ✶ The fat man thought he could handle me! (Jack) xxx

Indlæg af Gæst Søn 3 Apr 2016 - 22:57

Jack var udmærket godt klar over, at Razor her nok stadig gerne vil være fri. Hvem ville ikke gerne det? Gøre hvad man end vil? Men så var der bare lige en lille ting, og det var, at Jack ikke vil gå glip af chancen for endnu en slave. Dem kunne man ikke få for mange af, da de altid var sjove at have. Det var også meget tit sjovt at træne dem til at blive lydige. Han var dog ikke den Herre som skræmte livet af sine slaver, så de ikke turde noget. Det eneste som han prøvede på, var at sætte sig i respekt over for dem, hvilket også virkede for det meste.

Da Jack var færdig, så han roligt ned på Razor. Han kunne fornemme at der var noget kækhed i Razors smil lige nu, og sukkede over det kort. Han hørte det som Razor kom med, og rystede kort på hovedet med et suk over ham. "Du kan godt stoppe med at være så flabet nu, eller du vil komme til at kede dig utrolig meget snart." sagde han med en rolig stemme, og så lige ned på Razor. "Har man forstået?" ville han gerne vide.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

✶ The fat man thought he could handle me! (Jack) xxx - Page 2 Empty Sv: ✶ The fat man thought he could handle me! (Jack) xxx

Indlæg af Razor Søn 3 Apr 2016 - 23:14

Razor rykkede lidt på sig, lagde sig på en anden måde så han lettere kunne se mod Jack. Han lod kort hovedet tilte lidt på skrå. Hvad mon denne mand havde i tankerne som ville kunne få Razor til at kede sig, det var ham lidt et mysterium og det var et tydeligt udtryk i hans ansigt. " Hmm, det lyder som en kedelig ting - ved ikke hvad der er værst? tvunget kedsomhed eller endnu mere tvunget kedsomhed " sagde han så lidt med en rysten på hovedet før han bare kort grinte lidt. Nej han havde ikke tænkt sig at stoppe med at være hvad Jack kaldte flabet, det var jo sådan han var - og at skære det væk var sikkert i sidste ende mindst ligeså kedeligt som den kedsomhed Jack truede med.

Razor rystede så bare kort lidt på hovedet, før han strakte sine arme over sit hoved med et smil om læben. Han havde da slet ikke tid til at høre efter lige nu - eller også var han bare for distraheret af blodet der stadig pumpede rundt i hans krop i en knap så normal fart, dog dalende og langsomt i retning mod noget mere normalt. " Nah, du bliver nødt til at forklare bedre, ellers kan jeg slet ikke følge med. " sagde han så bare kort lidt. Han vidste jo i princippet ikke helt hvad det var Jack mente med at han ville kede sig utrolig meget. Hvis det var noget der i Razors øre lød helt forfærdeligt kunne det da godt være han ville forstå det og måske holde lidt igen med sin flabethed, men inden da havde han ikke tænkt sig at skære ned på noget som helst. Han endte dog alligevel med at sætte sig op, stadig med blikket rettet mod Jack. Han var en spøjs mand, men Razor fandt ham nu alligevel lidt interessant.

" Har du forresten planer om at jeg skal blive her i al evighed eller er der en chance for at jeg får lov at se mere af verden? hvilken type ondskab gemmer du på? kan håndtere det meste men det der hemmelighedsfulde noget er en smule... intetsigende " sagde han så lidt med et kort tænksomt blik rettet mod Jack.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
I mean, she was beheaded... That has to be stressful.
Razor
Razor
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1455
Reputation : 15
Bosted : He lives with his master Sean McGivens in a big house in Terrorville.
Evner/magibøger : Imagine a spider in human shape.

Tilbage til toppen Go down

✶ The fat man thought he could handle me! (Jack) xxx - Page 2 Empty Sv: ✶ The fat man thought he could handle me! (Jack) xxx

Indlæg af Gæst Ons 6 Apr 2016 - 12:13

Jack lod Razor ligge sig på en anden måde, som han lige nu prøvede på. Han havde intet imod at lade sine slaver ligge sig bedre til rette eller noget, da han ikke var så ond, at de ikke en gang måtte det. Dog smilede han over Razor som tiltede hovedet en smule på skrå. Egentlig vidste han ikke, om det han havde i tankerne egentlig vil være noget Razor vil finde kedeligt, men hans plan var, at smide ham ind i et bur, og lade ham sidde i det, i rimelig lang tid, end til han vil begynde at kede sig utrolig meget. Hvis det da ellers kunne lade sig gøre. Han kendte ikke så godt Razor endnu, men han virkede som en fyr, som let vil kunne finde den mindste ting underholdende. Om det lige helt passede, det vidste Jack dog ikke. Måske passede det, måske ikke. Selv Razors udtryk i ansigtet lige nu, fortalte også, at Razor undrede sig over hvad det kunne være, så måske vil han ide ikke helt virke, men hvem vidste?
Da Razor valgte at snakke, smilede Jack over det som han sagde. Ja tvungen kedsomhed var ikke noget som var sjovt. Det var de færreste som kunne lide at kede sig. Egentlig var det okay med Jack, hvis Razor ikke fjernede alt sin flabethed, bare han skar ned på den. Han var ikke så meget for flabede slaver, eller rettere sagt alt for flabede slaver.

Et suk forlod Jack, da Razor valgte at ryste på hovedet samtidig med, han havde et smil på sine læber. Hvad rystede han på hovedet over? Det vil Jack gerne vide faktisk. Da Razor lidt efter begyndte at talte, lyttede Jack bare til det, og sukkede over det. Seriøst? Han skulle til at forklare Razor det som han vil gøre? Fine. Så fandt han vel også ud af, om det vil virke, eller ikke virke. "Hvis du ikke skære ned på det, vil du ende med at sidde i et meget lille bur i flere timer. Måske et par dage. Lige end til du lære at skære ned på din flabethed" sagde han roligt. Han vidste ikke lige om den trussel her vil virke på Razor eller ikke, men han håbede på det. Da Razor valgte at sætte sig op i sengen, så Jack roligt på ham. Betragtede ham roligt, for at finde ud af, om Razor mon var ude på noget lige nu, eller om han ikke var det, hvilket jo var det bedste hvis han ikke var ude på noget lige nu.

Razors næste spørgsmål kom ikke helt bag på ham, og han smilede lidt over det. Selvfølelig vil den her dreng her da gerne se mere af verdenen. Hvem vil ikke gerne det? "Hvis du er heldig, og opføre dig ordentligt, så kan du sagtens få lov til at komme ud, men du vil altid være min. Med mindre jeg siger andet. Er det forstået?" spurgte han, og så på Razor med et yderst roligt blik. Jack kunne sagtens blive den meget mere hårde type over for Razor her, hvis Razor altså gav ham en grund til at være det, men nu måtte de jo se med det, for måske vil Razor opføre sig ordentlig, og han fik ikke brug for det, eller også vil han ikke opføre sig ordentligt, og Jack måtte ty til mere voldelige metoder for at holde Razor på rette kurs.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum