Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
☆ Just walking around think... hey! wait! (Harry) EmptyIgår kl. 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
☆ Just walking around think... hey! wait! (Harry) EmptyIgår kl. 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
☆ Just walking around think... hey! wait! (Harry) EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
☆ Just walking around think... hey! wait! (Harry) EmptyMan 29 Apr 2024 - 10:24 af Lori

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
☆ Just walking around think... hey! wait! (Harry) EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
☆ Just walking around think... hey! wait! (Harry) EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
☆ Just walking around think... hey! wait! (Harry) EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
☆ Just walking around think... hey! wait! (Harry) EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
☆ Just walking around think... hey! wait! (Harry) EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

Mest aktive brugere denne måned
Edgar
☆ Just walking around think... hey! wait! (Harry) Voteba13☆ Just walking around think... hey! wait! (Harry) Voteba14☆ Just walking around think... hey! wait! (Harry) Voteba15 
Abigail
☆ Just walking around think... hey! wait! (Harry) Voteba13☆ Just walking around think... hey! wait! (Harry) Voteba14☆ Just walking around think... hey! wait! (Harry) Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164684 indlæg i 8727 emner

☆ Just walking around think... hey! wait! (Harry)

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

☆ Just walking around think... hey! wait! (Harry) Empty ☆ Just walking around think... hey! wait! (Harry)

Indlæg af Razor Fre 11 Mar 2016 - 20:44


✾✾

Tid: Aften, omkring kl 21.
Sted: Gaderne i Doomsville Angerforge District
Vejr: Overskyet men dog ingen regn, en stille vind ellers bare en smule køligt.
Påklædning: Mørkegrå jakke, inden under er en grå trøje gemt, og ellers sorte hullede bukser og bare tær.

✾✾

En tappende lyd lød, da den unge knægts fingre dansede hen over gelænderet, ved en trappe tæt ved en af de høje bygninger i gaden han spadserede ned af. Den rare fornemmelse af frisk luft dansede omkring ham og han kunne ikke andet end  at nyde det. Der var i virkeligheden intet at være i dårligt humør over. Ikke at dårligt humør var noget Razor kendte til, havde han haft sådanne følelser var det nogle han for længst havde glemt. Han levede i et smil, selv i den verden han levede hvor de fleste ville have grædt sig i søvne hver nat, så tog han alt med et smil, eller grin for den sags skyld.

Dog var alt endnu bedre nu, savnet fra sin afdøde herre var forsvundet - det havde han hvert fald bildt sig selv ind at det var. Så nu var hans liv anderledes, han kunne rende frit på gaden - undersøge alle kroge og hjørner han end ikke havde været før. Et lille grin røg ud over hans læber i det han satte efter en fugl som lettede fra gaden og fløj op på en lygtepæl der lyste et stykke af den mørke gade op. " Hey! " sagde han hurtigt og stoppede op under lygtepælen, med blikket rettet op mod fuglen. " Come down here! " - han lod sit hoved tilte på skrå før han kort pillede lidt ved halsbåndet om sin hals. En ting han aldrig havde tænkt sig at tage af. Et ubevidst minde.

Hans opmærksomhed var fuldt ud rettet mod fuglen som ikke lod til at bemærke ham mere end højst nødvendigt, den følte sig vel tryg på toppen af pælen. Hvad den ikke vidste var at Razor med lethed ville kunne fange den ned - medmindre den selvfølgelig valgte at flyve væk. - og det var hvad han gjorde, han tog fat om lygtepælen før han begyndte at kravle ubesværet op af den med et lidt lusket smil om læberne og et sultent blik i øjnene. " So just want me to come and get you.. fine, I can do that.. " sagde han med et lille grin. Fuglen lod ikke til at bemærke det yderligere før Razor var nær toppen af lygtepælen. Han greb ud efter den men i samme bevægelse lettede fuglen og fløj mod himlen ud mellem hans hænder. " I will find you!.... someday" brummede han efter den med et kort stædigt udtryk, som dog få sekunder efter blev erstattet af et grin.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
I mean, she was beheaded... That has to be stressful.
Razor
Razor
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1455
Reputation : 15
Bosted : He lives with his master Sean McGivens in a big house in Terrorville.
Evner/magibøger : Imagine a spider in human shape.

Tilbage til toppen Go down

☆ Just walking around think... hey! wait! (Harry) Empty Sv: ☆ Just walking around think... hey! wait! (Harry)

Indlæg af Gæst Man 14 Mar 2016 - 15:36

Endnu en af de der dage hvor folk åbenbart ikke var ude og og drikke. Sikke en skam! For det ville gøre at han ikke fik når så mange penge, pp grund af manglende kunder!
Dog havde et ægtepar reddet hans aften! Det var nu meget sjællendt at han prøvede den slags. Og den eneste anden gang han havde været sammen med et par, var fordi det var to piger!
Men denne gang, var det altså hr. Og fru.
"jeg kan sagtens gøre det, men det kommer til at koste ekstra!" sagde han blot til dem. "det er helt i orden, vi betaler hvad det koster" fniste konen.

Hm måske det ikke blev nær så slem en aften alligevel. Harry var ikke kræsen,.. Det havde han ikke råd til! "vil i gøre det her? Eller hjemme hos jer?" spurgte han så roligt. "her er fint" brummede manden på en måde der tydeligt viste at han vsr nervøs.
Harry smilede bare lidt over ham. Han gik over og tog fat i mamdens slips, og tak ham med dig, mens han holde konen i hånden.
Han hev dem med ind i gyden, og løftede konen op på nogle trækasser der stod. Han trak op i hendes kjole og hvis hendes trusser af. Mens han selv lod sine bukser falde.

Dette skulle nok blive intrassant. Manden ville have lov til at tage Harry og konen ville tages AF Harry!
Derfor var dette også en mærkelig fornmelse. Dog brokkede. Han sig ikke!
Han forrstod bare ikke den slags mennesker! Hvorfor var de ikke bare sammen med en anden!
Men nogle mennesker havde bare brug for en tredje mand for at blive tæbdt.

Dette stod på noget tid, og da det hele var overstået, fik Harry trulket tøjet på, fik syuklet pengene i hånden og et tak. Han rystede pp påvedet da de forlod gyden, for det var tydeligt at de heæt klart var på vej hjem for at gøre det igen, med hinanden!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

☆ Just walking around think... hey! wait! (Harry) Empty Sv: ☆ Just walking around think... hey! wait! (Harry)

Indlæg af Razor Man 14 Mar 2016 - 22:30

Razors opmærksomhed forsvandt temmeligt hurtigt fra fuglen ved en lyd af noget andet, mere interessant. Mennesker - eller hvad de nu end var. På trods af Razors mange år i 'fangeskab' vidste han godt at det ikke kun var mennesker der spadserede omkring på gaderne i denne verden, slet ikke. Nærmere var mennesker en sjældenhed.

Han hoppede ned fra lygtepælen og smuttede afsted i retning af lyden, som heldigvis for Razor ikke var langt fra hvor han netop havde været, lige som han var ved at nå gyden hvor han hørt stemmer trådte en ung fyr frem og Razor stoppede op med blikket rettet mod ham. Et øjeblik var han stille, men som sædvanligt var det kun et kort øjeblik og der gik ikke længe før et lille grin forlod ham. " How interesting.. " sagde han så bare lidt og smilet voksede omkring hans læber mens han betragtede fyren foran ham med sit som sædvanlige psykotiske smil med samme gnist i øjnene som hans smil viste.

" What just happened?.." han grinte kort og hvilede et øjeblik fortænderne mod spidsen af sin tunge som let kom til syne før han trådte tættere mod fyren. Han var spændende, det lyse hår og ellers så uskyldige udtryk - som Razor havde regnet sig frem til nok slet ikke var så uskyldigt. Helt dum var han ikke. " Wait! shhh.. don't tell me " - tilføjede han så lige kort og holdt kort en finger op foran sine læber som et tegn på at fyren ikke måtte sige noget. " Sooo.. You're kinda like.. Ya know, the first slice of bread in the bag. Everyone touches you, but noone really wants you. " sagde han så bare lidt med et lille grin før han stoppede op bag fyren efter at have været trådt forbi ham i en gang der måske først kunne have virke til at ville have været fortsat hele vejen rundt om ham. Han holdt blikket mod fyren med et udtryk der ikke helt var til at læse, betragtende, nysgerrig, spændt, lusket - måske også med et snert af noget morderisk. Dog havde han ikke lige nu tænkt sig at slå fyren ihjel - det var da alt for spændende.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
I mean, she was beheaded... That has to be stressful.
Razor
Razor
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1455
Reputation : 15
Bosted : He lives with his master Sean McGivens in a big house in Terrorville.
Evner/magibøger : Imagine a spider in human shape.

Tilbage til toppen Go down

☆ Just walking around think... hey! wait! (Harry) Empty Sv: ☆ Just walking around think... hey! wait! (Harry)

Indlæg af Gæst Lør 26 Mar 2016 - 23:28

Harry kom ud fra gyden, men før han kunne nå at komme videre, var der en fyr der stod og kiggede på ham, og betragtede ham med en underligt smil. Han lignede ikke ligefrem en der havde tænkt sig at bestille ham.
Han løftede et øjenbryn da knægten spurgte hvad der lige var sket. Hvis han ikke vidste det, så var han da heller ikke så kvik.
Han så dog på ham da han sagde at Harry ikke måtte sige det. Det havde han bestemt heller ikke tænkt sig! hvis fyren ikke selv vidste det, så var det hans problem, ikke Harrys.

Harry løftede dog øjenbrynet, og lagde armene over kors da han hørte det næste knægten sagde. Han kom bare med et skævt smil, og himlede lidt med øjnene. ”Nej!... Jeg er ikke som den første skivebrød.. Jeg er som den dyreste, lækreste kage!.. alle vil have mig, men ingen kan få mig!” sagde han blot køligt, og begynde så at gå. Han havde virkelig ikke tid til en fyr som ham! Han havde nogle penge han skulle tjene, og han havde ikke tænkt sig at spille sin dyrebare tid med at stå og ævle med sådan en fyr

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

☆ Just walking around think... hey! wait! (Harry) Empty Sv: ☆ Just walking around think... hey! wait! (Harry)

Indlæg af Razor Søn 27 Mar 2016 - 11:02

Razor lod blikket glide over fyren foran ham, mens han lyttede til hvad han sagde. Det fik kun smilet om Razors læber til at vokse yderligere. " Hn?.. Really.. Jeg har svært ved at tro det.. og dog, den duft.. mmmh" sagde han så lidt og bed sig kort i læben før han trådte tættere mod fyren. Han havde en duft over sig - en duft der fik tænderne til at løbe i vand. Som han sagde den lækreste kage, fristende sød. " Er det ikke en smule spild af tid sådan at mingle sig rundt med folk som dem når du står der og kunne være til meget mere nytte for folk med meget mere værdi? du ved.. der er langt højere satte folk som ville give kassen for en bid af det der " sagde han så med et smil og lod en pegende finger pege op og ned af fyren før Razors blik plantede sig mod hans ansigt igen. Ingen tvivl om at fyren foran ham så godt ud, ikke at det var noget Razor ville have pointeret på alle andre tidspunkter - men nu var emnet åbent også så han ingen grund til ikke at smække det ud.

Han lod kort sine fingre pille lidt ved halsbåndet om sin hals før han endnu engang trådte et par yderligere skridt mod fyren foran ham - inden længe trådte han sikkert over grænsen til at være for tæt på. " Du ved. Jeg ville ikke have et problem med en smagsprøve, men kan fornemme det ikke er helt samme smagsprøve jeg leder efter, som du tilbyder " sagde han så lidt og fokuserede fuldt ud på fyrens øjne - et sæt øjne han meget gene ville have fingrende i. " Jeg ville kunne give en fantastisk pris, mere end du aner " sagde han så bare med et lille grin før han kort bed sig i underlæben. Razor lignede nok ikke specielt meget en der havde hvad en fantastisk pris var. Sådan som han rendte rundt i slidt tøj på bare fødder - tydeligt symboliserede en slave. Så havde han penge mellem i sin varetægt. De penge der var efterladt efter han så fint havde slået sin gamle 'familie' ihjel - der havde været en del i gemmerne. Men han tvivlede nu alligevel for at fyren her ville sælge sine øjne.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
I mean, she was beheaded... That has to be stressful.
Razor
Razor
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1455
Reputation : 15
Bosted : He lives with his master Sean McGivens in a big house in Terrorville.
Evner/magibøger : Imagine a spider in human shape.

Tilbage til toppen Go down

☆ Just walking around think... hey! wait! (Harry) Empty Sv: ☆ Just walking around think... hey! wait! (Harry)

Indlæg af Gæst Man 28 Mar 2016 - 17:23

Harry betragtede fyren foran sig. Han undrede sig over hans noget nærmende tilgang. Og holde sig klar til hvis denne fyr ville prøve på noget som helst. Han undrede sig lidt over den kommentar han kom med, omkring Harrys duft. Han rynkede brynene over det han sagde. ”Og hvem skulle det dog være?, jeg tvivler på at folk vil betale mere for den slags” sagde han blot. Han lagde armene over kors. ”Hvorfor skulle de ville give mere end alle andre?” spurgte han roligt. Han var ikke sikker på hvad denne fyr hentydet til, men der var alligevel noget ved det der gjorde ham nysgerrig. Hvem ville ikke gerne tjene ekstra?

Hans ansigt blev mere fast da denne fyr tråde endnu tættere på ham, og var nu inden for den der personlige cirkel de fleste havde hvor de følte det ubehagelig når fremmede overtrådte. Han så dog på ham da han talte om at han gerne ville have en smagsprøve. Men at det nok ikke var det samme. ”og hvad er det så for en slags smagsprøve du taler om?” spurgte han blot.

Han vidste ikke helt hvad denne fyr talte om, men for den rette pris var han næsten villig til det meste. Han havde brug for pengene. Og han ville selvfølgelig gerne vide mere

//sorry for længden

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

☆ Just walking around think... hey! wait! (Harry) Empty Sv: ☆ Just walking around think... hey! wait! (Harry)

Indlæg af Razor Man 28 Mar 2016 - 22:29

Razor lagde hovedet på skrå med et undrende udtryk. " Du ved ikke hvem? du burde vide hvem, de er over det hele, rige skiderikker hele bundtet! " sagde han så bare med et smil om læben. Razor anede i bund og grund ikke hvad han selv talte om. Hvem der ville betale anede han ikke, han kunne jo i princippet ikke tale for alle andre, han havde dog alligevel for vane at gøre det. Dog vidste han at han selv kunne give en god pris for noget han meget gerne ville have fra denne fyr. Ikke hvad han ellers rendte rundt og solgte men det havde vel ingen betydning? Hvis man kunne nå så langt ud at man valgte at sælge sin krop for penge, så måtte man da være en smule desperat. Ikke fordi Razor ikke selv havde ramt bunden, eller han var sådan set født på bunden - livet som slave lå ikke ligefrem nummer et på listen over folk der var højt sat, tværtimod i den stik modsatte ende. Han var dog alligevel ikke blevet udsat for noget seksuelt på trods af det, med en enkelt undtagelse men det var i princippet før han blev slave der så det galt ikke helt.

Razor lod blikket glide over fyren og slikkede sig kort om munden med et kort lille grin. " Hvilkem slags smagsprøve.. Jaaa, hvilken slags smagsprøve.. mm.. det jo lige det der er det store spørgsmål.. Jeg er vidst den eneste af os to der kan svare på det - men vil du mon vide det? " sagde han så bare lidt før hans blik igen landede mod fyrens øjne. " dine øjne, jeg vil betale mere end du aner for dine øjne.. mmm.. " sagde han så og bed sig kort i læben. Han trådte igen et skridt nærmere mod fyren og inden længe ville de stå krop mod krop. Razor flyttede sig ikke, ikke medmindre han blev skubbet - hvis det skete ville han bare pænt træde tilbage hvor han stod før skubbet. Han havde ingen respekt for folks 'komfort-zone' " Du virker som en som ville tage imod penge for mange ting, så jeg tænker at de små guddommeligheder ikke ville være et problem for dig at undvære? hvad siger du? det er vel et tilbud der er svar at afslå, du behøver jo ikke dine øjne til det arbejde du nu allerede har fået fat i.. " spurgte han så og så spændt på fyren foran sig.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
I mean, she was beheaded... That has to be stressful.
Razor
Razor
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1455
Reputation : 15
Bosted : He lives with his master Sean McGivens in a big house in Terrorville.
Evner/magibøger : Imagine a spider in human shape.

Tilbage til toppen Go down

☆ Just walking around think... hey! wait! (Harry) Empty Sv: ☆ Just walking around think... hey! wait! (Harry)

Indlæg af Gæst Man 28 Mar 2016 - 22:54

Harry fnøs bare lidt over det fyren sagde. ”jeg har ikke tænkt mig at sælge mig selv til de fyre hvis det er det du forslår!” Han så blot på fyren ”Måske sælger jeg min krop for penge… men som jeg sagde, så er der ingen der kan have mig… selvom de ville” sagde han bolt.

Han var ikke sikker på han var vild med det her, den her fyr var ikke en han var sikker på at han ville være i nærheden af ham. Han rynkede brynene lidt da han hørte hvad han sagde med smagsprøve, og at det var noget som kun han vidste. Han brød sig heller ikke helt om da deres øjne mødtes. Han spærrede øjnene en smule lidt mere op da han hørte hvad fyren sagde. ”mine øjne?” gentog han.
Han bakkede lidt da fyren kom tættere på, selvom det ikke hjalp. Han så på ham med et meget uforstående og næsten irriteret blik ”Bare fordi jeg tager penge for det der” sagde han og pegede ind mod gyden hvor han lige havde haft sex med det der ægtepar ”Men jeg tager ikke penge for noget andet!.. Og JO jeg behøver mine øjne? Er du bims?” sagde han blot, og rykkede sig.

”Desuden har jeg slet ikke tid til at stå her og tale med dig…. Og NEJ! Jeg er ikke interesseret i at sælge mine øjne freak!” sagde han blot vredt. Han vende rundt og begynde at gå. Han var virkelig tæt på at gå amok.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

☆ Just walking around think... hey! wait! (Harry) Empty Sv: ☆ Just walking around think... hey! wait! (Harry)

Indlæg af Razor Man 28 Mar 2016 - 23:10

" Hvad er der anderledes fra de fyre til dem du for lidt siden havde en hed aftale med? giver det en rus at være 3 mand? eller sker det knap så tit? Kostbar må man gerne være, men i sidste ende er det ikke den mest tiltalende kostbarhed du har med dig i rygsækken.. " sagde han så bare med et lille grin. Razor havde aldrig forstået at man ville sælge sig selv på den måde. Det var sikkert fordi han aldrig selv havde haft brug for det. Selv hvis han boede på gaden uden penge på lommen var det nok ikke den form for arbejde han ville trække sig i land. Men arbejde var overvurderet, folk var nemme at snyde så hvis man virkelig havde brug for penge kunne man stjæle eller snyde sig til dem - det var ikke rocketscience.

Razor kunne slet ikke lade være med at grine over fyrens reaktion på hvad det i virkeligheden var Razor ville ham. " Aww, vær nu ikke så kedelig! du kan vel stadig lugte og føle sig frem, dine øre skulle vel heller ikke fejle noget.. øjnene er ikke den af dine lemmer du har mest brug for, det er bare så flotte.. " sagde han så bare med et smil. Da fyren valgte at vende rundt for at gå væk, greb Razor fat i hans arm i et stramt greb, og træk ham tilbage i en et tag der var stærkere end hvad man nok havde forestillet sig den lille knægt havde styrke til. Han måtte indrømme at han også overraskede sig selv en smule. " Vent nu lige engang! du tror vel ikke at jeg bare har tænkt mig at lade dig gå din vej? Det er jo først lige begyndt at blive sjovt, skal nok love ikke at stjæle dine øjne - selvom det ville være som at tælle til ti " sagde han så med et smil om læben. " Det ville ikke gøre ondt særlig længe, kun to små prik, ikke andet! Hvis du spørg meget pænt kan jeg oveni købet skåne dig for smerten.. " - tilføjede han hurtigt mens han stadig holdt fast om fyrens arm, medmindre han selv var stærkere end han så ud så havde Razor ikke tænkt sig at slippe af ejen fri vilje. Hans underholdning havde ikke fået lov at gå - desuden synes Razor om denne fyr, hans reaktion havde vækket Razor interesse, men kun fordi det var underholdende med folk der reagere på den måde - alt andet ville have været kedeligt.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
I mean, she was beheaded... That has to be stressful.
Razor
Razor
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1455
Reputation : 15
Bosted : He lives with his master Sean McGivens in a big house in Terrorville.
Evner/magibøger : Imagine a spider in human shape.

Tilbage til toppen Go down

☆ Just walking around think... hey! wait! (Harry) Empty Sv: ☆ Just walking around think... hey! wait! (Harry)

Indlæg af Gæst Tirs 29 Mar 2016 - 0:02

Harry så bare på fyren som om han var en idiot. ”det er de færreste der ville have lyst til at være sammen med en uden øjne” sagde han blot. ”Desuden… Nej! Det er ikke noget jeg plejer at kaste mig ud i med 3 mand!.. Men det er heller ikke noget jeg vil takke nej til når de betalte mere end dobbelt!” sagde han blot. Han ville da ikke sige nej til ekstra penge. ”jeg spiller ikke kostbar.. jeg nægter bare at tilbringe alt min tid sammen med en eller anden forkælet rigmandsunge der mener han kan bestemme over mig!”

Han rynkede blot sine bryn da han hørte hvad fyren sagde med at han jo stadig havde sine andre sanser ”du er jo bidegal” muggede han blot over denne fyr. Han var jo blim! Han ville aldrig lade nogle tage hans øjne, for alt i verden ikke dem. Noget af det eneste han selv var bare lidt glad for. Måske fordi man ikke kunne se på dem hvad hans liv havde udsat ham for.
Han ville virkelig bare gerne væk her fra, men blev dog utrolig overrasket over den enorme kræft der åbenbart var i denne ellers lille fyr. Han vende blikket mod fyren, og så bestemt ikke tilfreds ud. ”jeg bad ikke om lov til at gå, da det ikke er noget du bestemmer!” sagde han blot koldt.
Han rev sin arm til sig. Selvom han var falden havde han stadig en del styrke. Han så bestemt ud til at være ved at blive vred ”Fat det snort unge! Det er mine øjne! Og du får dem ikke!.... FAT DET!” han var virkelig rasende. Denne gnom pissede ham virkelig af.
Han vende rundt igen og begynde at gå igen. Hvis det fyr tog fat i ham igen var han ikke sikker på hvad han ville gøre. Han var allerede træt at den lorte unge, og havde mest af alt lyst til at banke livet ud af ham. Selvom han godt var klar over den her spade var noget stærkt.

Han kunne ikke fordrage når folk troede de bare kunne tage hvad de ville. ”Du er ikke et hak bedre end de der rigmands unger!... FUCK af og lade mig være” udbrød han vredt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

☆ Just walking around think... hey! wait! (Harry) Empty Sv: ☆ Just walking around think... hey! wait! (Harry)

Indlæg af Razor Tirs 29 Mar 2016 - 11:48

Razor rettede sig kort op, endnu engang undrende - hvad var det fyren sagde? " Ikke det? hvorfor i alverden ville de ikke ville det? Er dit job ikke overfladisk? de skal vel ikke kunne fornemme hvad dine øjne fortæller om oplevelsen? Er det ikke bare tilfredsstillelse og videre til den næste? " spurgte han med blikket mod fyren som endnu engang besluttede sig for at vandre væk. Razor fulgte dog bare hurtigt efter. Sådan som han kunne fornemme fyrens boblende temperament, det var da alt for underholdende at lade ligge nu. Razor vidste ude mærket godt at han manglede en skrue, men den var ikke til at finde nogen steder så han måtte vel bare falde ind i mængden som han nu kunne - ikke at han var særlig god til det, så hvad fyren kaldte ham var sikkert sandt nok. Han var bindegal.

" Okay okay okay det er dine øjne.. Jeg vil prøve at acceptere det for en stund, hvis du så kan acceptere en beundre fra sidelinjen. Så kan jeg lade dig beholde dem. " sagde han så lidt med et lille grin før han luntede hen ved siden af fyren som han marcherede væk. Hvis han anstrengt sig ville han nok godt kunne holde fingrene fra fyren, men det krævede vilje styrke. Sådan var det tit og ofte når han stødte ind i en engel. Lige meget hvad ville det altid have et eller andet over sig, om det var uskyld, vrede, synd - alt tænkeligt, så havde de stadig den søde duft. Lige præcis denne fugle fyr fandt Razor underholdende - en temperamentsfuld sag som ikke kunne være andet end underholdende at prikke til ~ sådan en manglede Razor i sit liv, en som reagere anderledes på hvad han gjorde og sagde end dem han omgås indtil nu. - Ikke fordi han ikke kunne lide sin omgangskreds, men nogen gange skulle der et nyt input ind i mængden. " Må desværre skuffe dig, godt nok har jeg penge men er ingen rigmandssøn - det tror jeg hvert fald ikke.. det kunne ellers være sejt, finde sin kujonagtige far og finde ud af at han har røven fuld af penge, åhrg.. han ville lide en laaaaang og smertefuld død.. mh.. sikken et syn " sagde han så med et lille grin som langsomt blev til et skummelt smil der bredte sig over hans læber. Razor havde aldrig kendt sine forældre, han vidste ikke hvad det ville sige at have forældre - han havde altid levet som et kæledyr - men det betød ikke at han måske dybt inde et sted havde lyst til at udrydde de væsner der havde sat ham i verden.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
I mean, she was beheaded... That has to be stressful.
Razor
Razor
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1455
Reputation : 15
Bosted : He lives with his master Sean McGivens in a big house in Terrorville.
Evner/magibøger : Imagine a spider in human shape.

Tilbage til toppen Go down

☆ Just walking around think... hey! wait! (Harry) Empty Sv: ☆ Just walking around think... hey! wait! (Harry)

Indlæg af Gæst Tirs 29 Mar 2016 - 15:07

Harry himlede bare med øjnene over det denne fyr sagde med at han ville acceptere at det var Harrys øjne, hvis hans så ville acceptere en beundre fra sidelinjen. Dem havde han mange af, dog ingen der var så sære som denne fyr. Han blev blot ved med at gå, og prøvede virkelig at ignorere denne fyr. Han var allerede træt af ham. Han stoppede op da han hørte hvad fyren sagde med at han ikke var en rigmands unge ”Jeg er ligeglad!... Du opføre dig som en!.... og selv HVIS du var… så gad jeg stadig ikke spilde min tid på dig!” vrissede han.

Han rynkede sine bryn da han hørte hvad denne fyr sagde om hvis han fandt sin far. Han så bestemt ikke ud til at være glad for det der blev sagt. Han elskede selv sin familie, også selvom de havde forrådt ham, selvom de havde sået hånden af ham, og truet med at sende ærkeengle efter ham hvis han opsøgte dem igen. Selvom det var dem der sørgede for at han blev en falden, og for at han mistede sine vinger. Han tilgav dem det ikke, men han elskede dem stadig. Så det at denne fyr stod her og snakkede om at ville så sin ihjel pissede ham bare mere af.
”Jeg er ligeglad!..Okay?!”
Han fortsatte med at gå ”bare lad mig være i fred!”


//sorry for længden

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

☆ Just walking around think... hey! wait! (Harry) Empty Sv: ☆ Just walking around think... hey! wait! (Harry)

Indlæg af Razor Tirs 29 Mar 2016 - 15:26

" Really? nice.. ved ikke hvordan de opføre sig, de må være nogle seje nogen hvis jeg opføre mig som en " sagde han så bare med et lille grin. Razor opførte sig som han havde lyst og det havde han altid gjort - ikke noget han havde tænkt sig at ændre på. " Så du mener jeg spilder din tid? Hmm.. underligt når folk med mindre penge på lommen kan få lov at sluge så meget af din tid uden brok " sagde han så bare med et lille grin før han kort svingede lidt med sine arme. Selvfølgelig fulgte han stadig efter fyren. Selv hvis det endte med at hans eksploderede i vrede over Razors tilstedeværelse, så havde han ikke tænkt sig at smutte nogen steder, hvor farlig kunne en engel være? Razor var desuden ikke bange af sig, der var ikke noget som skræmte ham - hvis der var, så var det noget han end ikke kendte til endnu.

" Du er ligeglad med utrolig mange ting... du burde passe lidt på, sådan noget kan være farligt - det bider dig i røven til sidst " sagde han så bare lidt og gik lidt baglæns så han kunne se på fyrens ansigt. " Hmm.. nej, ellers tak, jeg foretrækker ufred frem for fred så det er desværre ikke din heldige dag i dag " sagde han så bare med et drillende smil om læberne før han vendte rundt og gik forlæns igen, selvfølgelig stadig med blikket rettet mod fyren. " Du kunne starte med at fortælle mig dit navn, så kan jeg holde lidt på det nu hvor du skal være så besværlig " sagde han så bare lidt før han kort bed sig i læben. Razor håbede at fyren før eller siden ville indse at Razor altså ikke havde planer om at lade ham være i fred. Det var fint nok for en stund at følge efter men det var ikke det mest underholdende i verden. Dog ville han ikke lade den lille fugle dreng få sin vilje, det var altid Razor der fik sin vilje - om han så skulle våge over ham gennem et vindue en hel nat - det gjorde han gerne - han havde talent for at føre samtaler med sig selv hvis tingene blev kedelige så det var en mulighed at gøre hvis det endte ud i sådan noget.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
I mean, she was beheaded... That has to be stressful.
Razor
Razor
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1455
Reputation : 15
Bosted : He lives with his master Sean McGivens in a big house in Terrorville.
Evner/magibøger : Imagine a spider in human shape.

Tilbage til toppen Go down

☆ Just walking around think... hey! wait! (Harry) Empty Sv: ☆ Just walking around think... hey! wait! (Harry)

Indlæg af Gæst Tirs 29 Mar 2016 - 15:40

Harry vende vredt hovedet ”jeg ville hellere bruge tid sammen med den fattigeste mand her i byen end med dig! Det har ikke noget at gøre med pengene! Det har noget at gøre med at jeg allerede nu hader dig mere end pest!.... du er FUCKING IRRATERENDE!!” fuck denne fyr pissede ham af. Han var virkelig træt at den lorte unge!
”Jeg brokker mig ikke over dem… fordi de ikke irritere mig! Fordi jeg ikke har lyst til at kvæle dem, eller banke livet ud af dem.. er du med?”

Han prøvede virkelig at ignorere den her fyr! Og han prøvede virkelig på ikke at komme op og koge da han allerede nu var ved at få nok af den nar!
Han så på ham da han sagde at Harry var ligeglad med mange ting ”nej… bare alt der har noget med dig at gøre…” sagde han koldt. Han gad ikke den her fyr mere. Han orkede ikke at have noget med ham at gøre overhoved. Han himlede med øjnene over det næste han sagde. Og ignorrede ham mens han gik baglæns.

Han hørte godt at han spurgte efter hans navn. ”som om jeg ville fortælle det til dig, din psykopat” sagde han blot og fortsatte med at gå. Han havde ingen planer om at fortælle sit navn eller noget andet til denne spade.

Efter noget tid stoppede han op. ”okay.. hvad fanden er det du vil?.... jeg gider ikke have noget med dig at gøre!... men det er åbenbart noget dit syge hoved gerne vil have så fortæl hvad det er. Og FUCK AF!!!!!”

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

☆ Just walking around think... hey! wait! (Harry) Empty Sv: ☆ Just walking around think... hey! wait! (Harry)

Indlæg af Razor Ons 30 Mar 2016 - 12:03

" Shh... du vækker hele nabolaget, nogen kunne tro der var et problem herude " sagde han så bare med et lille grin. Han svingede kort lidt med sine arme mens han fortsat trissede afsted efter fyren. Underholdning på højeste plan. Razor fandt tit de underligste ting underholdende - normalt ville man sikkert være smuttet hvis nogen reagere sådan som denne fyr reagere, men ikke Razor - lige netop af den grund valgte han at blive hængende.

" Du skal være mere end velkommen til at gøre et forsøg - må dog advare dig, er ikke helt så let at få bugt med som det ser ud til " sagde han så bare med et kort uskyldigt smil før han lod blikket strejfe rundt på gaden, det landede dog kort efter på fyren igen og smilet voksede yderligere om hans læber. Hvor var han sjov.

Razor stoppede selv op, men ikke fordi fyren stoppede - egentlig lyttede han slet ikke lige til det sidste han fik fyret af. I stedet trak han fyren til side og skubbede ham mod en mur for at holde ham for munden. Så kunne han kæmpe alt det imod han ville, hvis han var stærk kunne han sikkert komme fri men Razor ville gøre sit for at det ikke var tilfældet. " Du burde dæmpe dig en smule engle basse, det er ikke alle på gaden der er lige så harmløse som du selv " sagde han og et øjeblik holdt han et seriøst blik mod fyren. Han kunne lugte friskt blod - hvilket ville sige at der skete ting lige om hjørnet man ikke havde lyst til at være en del af. Det var ikke fordi Razor var bange eller frygtede hvad det kunne være - men han kendte da så meget til verden at han vidste at engle ville for blodtørstige væsner være et oplagt bytte. Og det mente Razor lige nu ville være ærgerligt. " Dit fjæs er en smule for kønt til at lade ryge i grabberne på den ildelugtende skabning der så om næste hjørne - så hvis har livet i behold er du stille lidt endnu " sagde han så bare stille med et lille smil om læben.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
I mean, she was beheaded... That has to be stressful.
Razor
Razor
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1455
Reputation : 15
Bosted : He lives with his master Sean McGivens in a big house in Terrorville.
Evner/magibøger : Imagine a spider in human shape.

Tilbage til toppen Go down

☆ Just walking around think... hey! wait! (Harry) Empty Sv: ☆ Just walking around think... hey! wait! (Harry)

Indlæg af Gæst Ons 30 Mar 2016 - 23:15

Harry himlede bare med øjnene da fyren begynde at tysse på ham, og endnu mere da han begynde at tale om at Harry bare kunne prøve at banke ham men at det ikke ville blive nemt.. Okay så fyren her var også selvoptaget!?.... Gud hvor var han trær at den nar! Han forsatte bare med at gå.

Der kom en irrateret lyd fra ham da han mærkede hvordan fyren tog fat i ham. Han mærkede væggen mod sin ryg, og skulle til at sige noget da han mærkede hånden mod hans mund. Han vred sig lidt og så yderst vred ud. Dog så han undrende på ham da han sagde at han skulle være stille, og at han ikke var den faligste ger gik i disse gader. Han slappede en smule mere af, og så godt fyrens blik, og ikke mindst at han snussede. Han kunne ikke selv lugte noget.

Han hørte det næste fyren sagde, og stoppede med at vride sig. Så denne fyr var faktisk ude på at holde ham i live? Han nikkede roligt, og lagde en hånd mod fyrens håndled, som tegn på at han godt kunne flytte sin hånd. Han brød sig ikke umiddelbart om at stå så tæt. Han kunne mærke denne fyrs krop mod sin. Nær kontakt var ikke hans favorit ting, slet ikke uden at de betalte for det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

☆ Just walking around think... hey! wait! (Harry) Empty Sv: ☆ Just walking around think... hey! wait! (Harry)

Indlæg af Razor Tors 31 Mar 2016 - 14:27

Razor holdt sit blik mod fyren foran ham før han så fjernede sin hånd fra hans mund efter lidt, da det virkede til at han måske nu valgte at klappe i et øjeblik. Han slap ham så helt og fokuserede et øjeblik på lyden fra personen der opholdt sig ikke langt fra dem. Han ville da ikke overlade sit ejet 'bytte' til en anden - heller ikke selvom han måske var slået lidt væk fra tanken om rent faktisk selv at gøre engle fyren her noget. Heller ikke selvom der var noget der stak i ham med en lyst til at flå ham fra hinanden. Det var vel den dæmoniske side af ham der forsøgte at komme ud, den havde tit magten - men samtidig var han legesyg og det gjorde at i mange tilfælde slog han ikke folk ihjel - legede bare lidt med dem i stedet. Især dem med reaktioner som denne fyr, han var underholdende - ikke en man ville lade slippe væk, hvert fald ikke hvis alternativet ville være at en anden fik tænderne i hans sødme.

Han havde blikket rettet mod fyren men det var tydeligt at det ikke var hans opmærksomhed der lå der. Han var mere fokuseret på hvornår den anden ville gå, hvilken han mene godt måtte være snart, der var et hjerteslag mindre at høre - hvilket måtte betyde at hvert fald et liv var blevet taget. Smilet voksede en smule om Razors læber og han havde nær lyst til at smutte ud på gaden for at se hvad der helt præcis foregik, men han gjorde det ikke. Han havde sin fugl at passe på - også selvom den ikke så ud til at have nogle vinger, hvert fald ikke nogen der kunne ses, hvis han altså havde nogen.

" bloddæmoner er nogle værre nogen " sagde han så bare med et kort lille grin da det virkede til at personen på gaden havde var daffet af. Kun lugt af blod strøj gennem luften. Om englen kunne lugte det vidste Razor ikke, men det kunne han selv og det var en behagelig lugt. Han trådte et skridt tilbage for ikke at stå klæbet op af fyren længere og smilte kort lidt skævt før han bed sig i læben. " Tænk hvis han havde set dig, det ville have endt gruelig galt! Livet som en dessert er et farligt et, det burde du huske på " sagde han så bare lidt, uden at det sikkert ville give nogen form for mening.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
I mean, she was beheaded... That has to be stressful.
Razor
Razor
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1455
Reputation : 15
Bosted : He lives with his master Sean McGivens in a big house in Terrorville.
Evner/magibøger : Imagine a spider in human shape.

Tilbage til toppen Go down

☆ Just walking around think... hey! wait! (Harry) Empty Sv: ☆ Just walking around think... hey! wait! (Harry)

Indlæg af Gæst Tors 31 Mar 2016 - 22:53

Da fyren flyttede sin hånd, var Harry stadig stille. Han havde bestemt ikke lyst til at ende som nogles frokost. Og det ville være ham de gik efter. Han ventede bare på at han igen kunne tillade sig at bevæge sig eller sige noget. Han så på fyren da han sagde at bloddæmoner var nogle værre nogle. Han nikkede bare lidt. Ja dem og Vampyrer! Han ville give alt for at kunne udrydde de 2 raser.
Han så på fyren da han flyttede sig lidt, og gik ud fra at det var fordi faren var over. Han hørte hvad han sagde, og sank bare blikket. Han bed sig en smule i læben ”tak. ” mumlede han bare stille.
Han ville nødig indrømme det, men den her irriterende snotunge havde lige redet ham.

Han så ud mod gaden, og da det så ud til at være frit, så han på fyren ”jeg skylder dig en….” sagde han bare, og gik så lidt hurtigt ud af gyden. Han ville gerne tilbage til et sted hvor han kunne føle sig mere sikker, og hvor han måske ville ende med at tjene nogle penge.

OG han ville gerne af med denne fyr nu.. Nu havde han hængt på ham længe nok


//sorry længden

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

☆ Just walking around think... hey! wait! (Harry) Empty Sv: ☆ Just walking around think... hey! wait! (Harry)

Indlæg af Razor Tors 31 Mar 2016 - 23:10

Razor gjorde kort en viftende bevægelse med hånden da fyren takkede ham. Det var ikke nødvendigt. Eller, det mente Razor hvert fald ikke at det var. Sikkert fordi Razor mere eller mindre aldrig selv takkede for noget som helst, men han gjorde på den anden side også de fleste ting selv så der var ikke rigtig noget at takke for. Selv ikke da han blev reddet ud af hænderne på slavehandlerne faldt der en tak - han følte nemlig selv han havde været en stor del af at slippe væk derfra, også selvom han helt sikkert var blevet snuppet igen hvis manden der havde hjulpet ikke var dukket op. " Så længe du stopper med at råbe op ud over det hele så tror jeg det er fint nok " sagde han så bare med et lille grin før han kort svingede lidt med sine arme men lod så blikket glide ned af gaden idet han trådte lidt mere ud fra hvor de stod. Der var ikke nogen at se længere, ikke andet end en pøl af blod. Spild af blod sådan at lade det flyde på gaden.

" Kun fordi det ville være spild at lade dig ryge til et bæst som ham " sagde han så bare med et smil om læben men lod så sine hænder glide ned i sine lommer. " You better run - det bare et spørgsmål om tid før han vender tilbage, eller at jeg skifter mening og snupper dine øjne alligevel " sagde han så, drillende - der var tydeligvis ironi i hans stemme. Razor kunne man nok godt sige var en forvirrende person og man vidste aldrig rigtig hvor man havde ham. Han kunne fornemme på fyren at han vidst virkelig gerne ville slippe af med Razor - hvilket han havde chancen for. Men et eller andet sted håbede Razor vel på at han ikke havde bygget alt for meget had op i englens krop indtil nu. Selvom han godt var klar over at chancerne for det var store - hvis det var tilfældet var det vel bare det.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
I mean, she was beheaded... That has to be stressful.
Razor
Razor
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1455
Reputation : 15
Bosted : He lives with his master Sean McGivens in a big house in Terrorville.
Evner/magibøger : Imagine a spider in human shape.

Tilbage til toppen Go down

☆ Just walking around think... hey! wait! (Harry) Empty Sv: ☆ Just walking around think... hey! wait! (Harry)

Indlæg af Gæst Tors 31 Mar 2016 - 23:25

Harry måtte indrømme at han stod i gæld til denne fyre. Ikke at han kunne lide ham, men det havde da hjulpet lidt på det.
Han brummede dog da fyren sagde han skulle lade vær med at råbe. Han så på ham ”hvis du nu lod vær med at give mig lyst til at råbe” sagde han så bare lidt kølig. Han råbe hun fordi denne fyr var pisse irriterende.
Han hørte hvad han sagde med at det ville være spild at lade ham komme i kløerne på det bæst. Det var han nu glad for at fyren her havde det sådan. Han ville ikke selv syntes at det var særlig fedt! Han begynde at gå, og så på Ham da han sagde heller måtte skynde sig væk. Og at han måske ændrede mening ”ja hvis ikke du var så besat af mine øjne, så havde jeg måske ikke haft noget imod du gik mod” sagde han bare og så på ham.

Han stoppede lidt op, og så på fyren ”Jeg hedder Harry BTW.” sagde han blot og gik videre. Han var hundesulten, og måtte virkelig finde et sted at få noget mad. Han anede ikke om fyren fulgte efter ham . Men han ville måske ikke have nær så meget i mod det. Så længe han holde op med at provokere, og tale om at prikke Harrys øjne ud.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

☆ Just walking around think... hey! wait! (Harry) Empty Sv: ☆ Just walking around think... hey! wait! (Harry)

Indlæg af Razor Tors 31 Mar 2016 - 23:36

" Det er da ikke min skyld du er så fint følende " sagde han så bare med et lille grin før han trak på skuldrene. Okay, det var måske ikke helt at være fint følende, det var ikke så tit folk rent faktisk havde lyst til at få deres øjne taget ud eller noget i den dur, så fyrens reaktion var helt og aldeles i orden. Måske bare ikke for Razor, men han havde også altid forvrænget forventninger til folk - nogen gange burde han tie stille og lade være med at forvente noget som helst. Men det ville nok aldrig ske.

Han fulgte fyren lidt med blikket før han så bare lod det glide lidt ned af gaden. " Mh.. men de er flotte.. samler på flotte ting og kan godt lide at kigge på flotte ting.. måske vi kan lave en aftale, at jeg får lov at kigge i gang imellem også får du lov at beholde dem? " sagde han så lidt og pillede kort ved sit halsbånd før han puffede lidt til en sten med sin fod. Hvis nu han beholdt sine øjne kunne Razor jo bare sørger for at opsøge denne underholdende engel engang imellem for at få et lille kig. Lige meget hvor stalker agtigt det så end lød. Så var det måske en god kompromis for dem begge. Englen ville kunne beholde sine øjne og sit syn og Razor ville kunne få lov at beundre lidt.

Smilet voksede om Razors læber idet han kunne høre at fyren stoppede op igen og sagde noget. Ikke hvad han regnede med han ville sige men det fik alligevel Razor til at rette blikket i retning mod ham igen. " Harry.. Hmm, den hidsige men velduftende engel Harry, det skal jeg nok kunne huske.. Betyder det jeg ikke er så slem alligevel? " spurgte han så med hovedet på skrå og tog et par skridt i den retning englen gik, måske et øjeblik i overvejelse om han skulle følge efter igen. Han kunne meget hurtigt blive en pestilens igen men eftersom han nu havde hans navn, tænkte han at han måske ikke var så hadet som først givet udtryk for.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
I mean, she was beheaded... That has to be stressful.
Razor
Razor
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1455
Reputation : 15
Bosted : He lives with his master Sean McGivens in a big house in Terrorville.
Evner/magibøger : Imagine a spider in human shape.

Tilbage til toppen Go down

☆ Just walking around think... hey! wait! (Harry) Empty Sv: ☆ Just walking around think... hey! wait! (Harry)

Indlæg af Gæst Fre 1 Apr 2016 - 7:45

Harry løftede bare et øjenbryn da fyren her sagde at han var fintfølene. Han håbede denne fyr mente det som en joke, for ellers ende det jo bare med at Harry blev sur på ham igen!
Dog sagde han ikke noget, der var ikke nogle grund til at bruge mere energi på det.

Han så lidt undrende på fyren her da han begynde at tage om at han samlede på pæne ting. Han vidste da godt at han havde pæne øjne, men sådan ligefrem at nigle ville tage dem, var han ikke ret vild med!
Han smilede bare og rystede lidt på hoveset da fyren spurgte om de kunne lave en aftale "okay!.. Du kan få lov at se på dem en gang i mellem... Men du er nød til at raspektere at det ikke er hele tiden jeg har tid.. Og når jeg ikke har tid, så skal du lade mig være.... Okay?" sagde han roligt.
Harry orkede ikke hvis han skulle have ham der hængende, sleg ikke hvis ddt var mens han havde en kunde.

Han var på vej væk, men stoppede kort op og hørte fyrens spørgsmål om han så ikke var så slem alligevel. "Få nu ikke for je tanker om dig selv!... Du er stadig pisse irraterende" sagde hsn roligt, dog med et smil. Han fortsatte med at gå, han vidste ikke om fyren ville følge efter. På en måde håbede han ikkd, for han var snart virkelig træt, og havde brug for at sove.
Men han havde ikke lyst til at denne fyr skulle se hvor han sov. For han havde ikke tjent nok til at få et værelse på kroen. Så det måtte blive i nogle af de store træ kasser der stod eftdrladt i gydernd når butikkerne fik vare hjem.

Harry var på vej der over, dog mærkede han til sin store ærvelse, at det begynde at regne. Årh det blev en kold nat...
Han fandt nogle af dd kasser han havde tænkt på, og lagde sig ind i ddn ene, godt nok med ryggen til så folk ikke kunne se ham ude fra gaden. Han frøs allerede, og krummede sig sammen for at holde varmen.
Det hdr villle blive dn lang nat.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

☆ Just walking around think... hey! wait! (Harry) Empty Sv: ☆ Just walking around think... hey! wait! (Harry)

Indlæg af Razor Fre 1 Apr 2016 - 9:53

Razor nikkede med det samme. Han havde i sidste ende ikke lyst til at være vidne til alt hvad denne fyr fortog sig - tværtimod var der mange tidspunkter hvor han helt sikkert ikke ville være der. Desuden var det begrænset hvor tit Razor havde muligheden for at komme ud. Det var jo ikke hver dag at han kunne snige sig ubemærket væk og han havde faktisk endnu ikke en andelse om hvor large Jack var med faktisk at lade ham gå. Han kunne umuligt stole på at han kom tilbage. " Bare rolig, jeg har nogengange også andre ting at tage mig til end at forfølge folk " sagde han så bare med et lille grin og lod blikket hvile i retning af fyren. Da han så sagde at Razor ikke skulle få for høje tanker om sig selv, kunne han ikke lade være med at grine. Razor havde altid høje tanker om sig selv, selv når han vidste at det var det sidste han burde have. At han var irriterende vidste han også godt - men det var en del af den pakke han kom med til denne verden og det havde han så sandelig ikke tænkt sig at skille sig af med.

Han fulgte ikke efter englen til at begynde med, i stedet spadserede han selv lidt rundt i gaderne. Et øjeblik brugte han tiden på om han kunne finde den bloddæmon der for lidt siden havde taget et liv, det kunne jo være der var blevet efterladt en fin krop med ting som Razor ville have fingrene i. Det var dog ikke tilfældet - han fandt ingenting og endte i stedet bare med at vandre omkring, med overvejelser om om at han måske burde smutte hjem. Det kunne være der var et eller andet at lave der - han tvivlede.

" Kulden trænger direkte ind til marv og ben huh? det er ikke noget man i længden ville kunne holde ud. Slet ikke, og hold i nakken vil være noget du skal lide under længe - what a shame.. " sagde han så lidt med et smil om læben idet han satte sig ned i en vindueskam et stykke oppe på en af de bygninger som dannede den gyde englen havde placeret sig i. Hvorfor vidste Razor ikke, han kunne ikke se ham - men han kunne både høre og dufte den stakkels fyr som tydeligvis ingen bedre steder havde at gå hen. Hvorfor Razor var endt heroppe? Han var kravlet, som det kryb han nu engang var - mure var nemme at kravle på, det sværeste var metal og især i regnvejr - men regnen der var begyndt her havde ikke været en hindring, så nu sad han her og forsøgte at spore sig ind på præcis hvor fyren havde gemt sig.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
I mean, she was beheaded... That has to be stressful.
Razor
Razor
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1455
Reputation : 15
Bosted : He lives with his master Sean McGivens in a big house in Terrorville.
Evner/magibøger : Imagine a spider in human shape.

Tilbage til toppen Go down

☆ Just walking around think... hey! wait! (Harry) Empty Sv: ☆ Just walking around think... hey! wait! (Harry)

Indlæg af Gæst Søn 3 Apr 2016 - 15:42

Harry trak bare på smile båndet da fyren sagde at han somme tider også havde andre ting han lavede. Det var da en lettelse, han var ret sikker på at ikke ville have det særlig godt med at have den her fyr stående og glo mens han selv var sammen med en kunde.

Han var så småt faldet i søvn, selvom det var skide koldt. Men han var virkelig for træt til at det kunne holde ham vågen. Så han var stort set faldet i søvn, men vågnede pludselig da han hørte en stemme. Han kunne med det samme høre hvem det var, og sukkede tungt. ”Jeg ved ikke om du har lagt mærke til at jeg prøver at sove her?” spurgte han lidt gnottent, mens han satte sig en smule mere op.
”hvad vil du?” spurgte han stille. Han ville gerne vide hvad denne fyr nu ville, og hvorfor han pludselig dukkede op igen.

”har du ikke et sted du burde være?” spurgte han roligt. Han ville jo ikke ligefrem bede ham om at gå, men han ville virkelig gerne have lov at sove nu.. ”hør… jeg er virkelig træt, og jeg vil virkelig gerne have lov at sove” sagde han roligt

//Sorry længden

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

☆ Just walking around think... hey! wait! (Harry) Empty Sv: ☆ Just walking around think... hey! wait! (Harry)

Indlæg af Razor Søn 3 Apr 2016 - 16:00

Razor vippede lidt med de bare fødder og lod blikket hvile lidt op mod den skydækkede himmel. Regnen faldt stille og roligt men det var tydeligt at den efter lidt tid ville blive til mere end bare et par dråber. Han blev siddende lidt i vindueskamen før han rettede opmærksomheden ned mod Harry igen, fyren som efter Razors hoved var hans engle ven. Venner eller ej - det var Razor med de fleste han mødte også selvom de ikke kunne lide ham. Faktisk så han også folk han ikke rigtig havde mødt som venner, medmindre de var vagter, politi eller andre irriterende personer der stod i vejen for hvad han gerne ville.

" Tjoo, men burde er kedelig og det samme er det sted jeg burde være, her er meget sjovere. Agtigt, lige nu er det faktisk ikke voldsomt underholdende.. desuden, så synes jeg ikke du kan sove der? hvad ville folk ikke tænke? Snusket og snasket, nej nej nej det går slet ikke. " sagde han så bare og lod hovedet tilte på skrå. Der gik et par sekunder før han hoppede ned og landede stabilt på jorden. Han gik nærmere mod stedet hvor Harry havde valgt at slå sig ned for at sove, hvilket kort fik Razor til at rynke næsen. " Du ved.. når man har sådan et job som du har tror jeg de fleste kunder villle foretrække en som måske havde fået et bad eller i det mindste ikke havde sovet i en gammel kasse - jeg er tilfældigvis så heldig at kunne tilbyde dig en blød seng og et bad. men kun fordi jeg er enormt gavmild i dag " sagde han så med et smil om læben før han foldede sine hænder bag sin ryg.

Razor boede da trods alt i et hus med muligheden for de ting. Well, hvis altså han kunne snige ham ind hvor han sneg sig ud for nogle timer siden. Jack var alligevel hvad Razor indtil nu havde set, dårlig til at blive sur så hvad kunne der gå galt ved det?
Razor ventede spændt med et smil om læben på hvad englen ville sige. Han synes selv det var en enormt god idé, desuden så slap han for at kede sig resten af aftenen hvis han havde selskab.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
I mean, she was beheaded... That has to be stressful.
Razor
Razor
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1455
Reputation : 15
Bosted : He lives with his master Sean McGivens in a big house in Terrorville.
Evner/magibøger : Imagine a spider in human shape.

Tilbage til toppen Go down

☆ Just walking around think... hey! wait! (Harry) Empty Sv: ☆ Just walking around think... hey! wait! (Harry)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum