Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
Just be carefull being seen with me can be dangerous (Seuzan)
Side 1 af 2 • 1, 2
Just be carefull being seen with me can be dangerous (Seuzan)
sted: havnen- Minotaris
Omgivelser: en masse
Vejr: rimelig godt
Påklædning: http://content.tegna-media.com/photo/2016/04/12/635960293788796068-hunt-blunt_1557156_ver1.0.jpg
Hazel befandt sig i en by hun aldrig havde været i, hun var engtlig kun med fordi hendes søster skulle bruge hende til en opgave og fordi hendes søster Lillianna skulle mødes med nogle handels folk. Efter hendes mening var rejsen lang og unødvendig. Hazel forholdte sig normalt i valley of thousands winters, hendes evne og det at hendes dyreform var en isbjørn gjorde at hun for det meste kun kunne holde ud til at være der. Eller også når hun skulle bruges af hendes søster i Sunfury. Lillanna ævlede løs imens de kørte i hestevognen som de havde fået stillet til rådighed, af en af hendes søsters mandlige bekendtskaber. Hazel havde brugt det meste af tiden på stirre ud af vinduet. Hendes øjne havde mødt en masse mennsker som havde travlt med deres daglig dag. Da vognen stoppede ved en lille kro fik hun at vide at hun kunne kiggede sig omkring. Det var ellers næsten aldrig noget hun fik lov til med mindre søsteren var ved hendes side. Lillianna bad hende om at komme tilbage om et par timer, men hvad Hazel ikke vidste var at hun havde sat nogle få vagter til følge hende på afstand. Hazel blev mødt med mange blikke da hun trådte ud af vognen, ingen havde vidst før set en så bleg kvinde, med hvidt hår og blå øjne som bar en smule hvid over sig. Hun ignorede det for nu og fokuserede på hvor hun skulle gå hen. Når folk nærmede sig hende kunne de mærke kulden omkring hende. Hun betragtede svagt sine omgivelser, men inden længe havde hun begivet sig på opdagelse i byens mange gader og hun havde en idé om at skulle ned og kigge på skibe, hun havde aldrig før set skibe og hvor måtte det være rart at kunne sejle.
Hazel havde aldrig prøvet det og kom nok heller ikke til det, men derfor kunne man vel godt kigge og da hun endelig fandt havnen måtte hun gispe den var stor og der var en masse flotte skibe. Hun undrede sig lidt over hvordan man kunne finde livet på havet rart, men måske var det fordi hun aldrig havde prøvet det.
Hazel nåede ikke at tænke mere over det før nogen stødte ind i hende og hun faldte forover og ned på jorden, hun blev dog liggende for at samle sig og ikke midste besindelsen, det kunne være frygteligt vis hun mistede kontrollen. Især fordi der var så mange mennsker og andre racer som kunne se det, hun lod svagt en hånd glide henover hendes ansigt for tjekke at der ingen rimfrost var. Da hun sikker rejste hun sig op og børstede sin sølvfarvede kjole af. Hun betragtede ham ” se dig for næste gang gider du” sagde hun hendes stemme var rolig imod alt forventning. Derefter vendte hun sig om og lod ham ikke svare hun måtte videre hun havde ikke meget tid inden hun skulle tilbage.
Gæst- Gæst
Sv: Just be carefull being seen with me can be dangerous (Seuzan)
Seuzan kikkede rundt. Andre pirater kunne nemt finde på at stjæle andres last. Han havde selv oplevet det et par gange. "Jeg kunne godt tænke mig at møde Dronningens søster. Hun skulle være hvid og smuk." sagde Kevin, den yngste på dette togt. Det havde taget lidt tid at overtale deres kaptajn til at lade dem prøve lykken på en af de kongelige frigatter. Kevin var lige fyldt tyve år og havde derfor fået lov til at deltage i en af de store togter. "Vi skal huske at fylde vores mad og vandbeholdere op før vi sejler." Alan, den fungerende Styrmand, kom op på siden af Seuzan. Seuzan vendte kort blikket mod ham."Vi bliver i Minotaris et par dage. En storm er på vej og vi når ikke hjem før den rammer." Svaret var kort og Alan nikkede så. De nåede ned til molen og hen på deres skib. Ti andre medlemmer af besætningen stod vagt på skibet og klar til at tage imod de ting de havde byttet sig til.
Gæst- Gæst
Hun lod svagt en hånd glide henover skibet ” jeg hørte at der var nogen som gerne ville møde mig!?” råbte hun halvspørgende til en af vagterne oppe på skibet. Hun lagde hovedet en anelse på skrå så det hvide hår faldte nedover hendes skulder. Folk stirrede stadig på hende som de gik forbi hende.
Hazel var vant til at folk kiggede på hende, og det styrkede troen i at folk ikke ville hende det godt og at det var bedst at hun blev hvor ingen kunne se hende. Derfor fandt hun det rart at hendes søster passede på hende, for det var hun sikker på at hun gjorde. Hendes søster elskede hende desuden var Lilliana den eneste hun kendte udover nogle få dyr som hun snakkede med en gang imellem. Hazel elskede at komme ud, men frygten ved at lukke nogen ind i sit liv hang også som en tyk sky henover hende, det kunne godt være at hendes søster var et mennske, men når hun blev vred var der ingen ting som skulle stå i vejen for så endte de med at blive knust. Hazel ville ikke være skyld i at en måtte lade livet pågrund af hende. Hazel kunne slet ikke se at hendes søster holdte hende i et jerngreb og gjorde at hun isoleret fra andre. Hun elskede sin søster det gjorde hun virkelig. Hun kiggede afventende op ” I ved jeg er søsteren til dronningen af valley of thousands winters” sagde hun og det sidste blev sagt i en mere ironisk tone.
Gæst- Gæst
Folk omkring standsede. De kunne ikke tro at Seuzan snakkede med den blege pige. Pirater var mærkelige, kunne man blive enig om. Seuzan kikkede sig omkring og himlede med øjnene. Man skulle tro at de ingen maner havde.
Gæst- Gæst
Hazel blev stående og stadig med hånden glidende henover skibet, det var utroligt at nogen vidste hvem de var, hun smilede svagt og da hun var færdig lod hun hånden falde til siden ” fortæl mig, hvem er jeres leder?” spurgte hun prøvede ikke på at lyde alt for nysrrig. Hun vidste at dette nok alligvel var sidste gang hun så ham og hans bestætning alligevel, dog kunne hun ikke lade være med at kigge på Seuzan. Hun følte sig lidt underlig til mode. Hun havde aldrig før været i sådan en situation hvor det var hende som blev nød til snakke, normalt var det Lillianna. Det at snakke var svært for hende og meget adkavet, men der hvor hun boede kom der ikke ret mange mennsker igemmen,. Hun anede stadig helt hvad skulle gøre, men blev stående hvor hun var.
Gæst- Gæst
Seuzan kastede et kort blik på sin mest betroede mand. "Vi har et sted hvor vi kan bo. Der er sikkert plads til en mere." sagde Annebelle med et grin. Seuzan rystede hurtigt på hovedet.
Gæst- Gæst
Hun smilede svagt ” har i et sted hvor jeg kan komme ind skyggen, hun og svejede en smule. Hun vidste at dette ville ske, det gjorde det altid når hun fik det for varmt.
Hun kunne godt se at det virkede forkert at gøre hvad hendes søster sagde især fordi hun var voksen og burde tage sine egne beslutninger, men Lillianna var jo den der passede på hende, men det kunne vel ikke skade så længe hun tog tilbage dagen efter.
Hun tog beslutningen om at ville følges med dem, de var jo søde og slet ikke farlige selvom de var pirater og på turen her hen havde hendes søster fortalt dem at man ikke kunne stole på dem og de var farlige, men ifølge det hun havde set var det ikke rigtigt det var i hvert fald ikke dem alle som var slemme. ” vis der er plads og jeg må ville det være mig en glæde at lærer jeg alle sammen at kende” sagde hun og smilede forsigtigt. De var nogen af de første hun havde taget kontrakt til uden at hendes søster havde været indblandet. Hun lagde mærke i at han havde knappet sin trøje op og måtte tage sig selv i at stirre. Hun havde glemt sin søster for en stund og befandt sig i en underlig form for glæde og fryd over at havde mødt nogen som ikke virke til ikke at kunne lide hende.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hazel betragtede dem og skulle lige til spørge om noget, men tøvede en smule, det var ikke fordi hun gik op så mange ting udenfor det sted hun boede. Hun lagde en hovedet en anelse på skrå og med et spørgende udtryk i ansigtet " hvordan ved i så meget om min søster?" spurgte hun og kunne ikke skjule hvor nysgerrig hun var. Hun kendte ikke rigtigt hvor stort hendes søsters omdømme var, men det virke til at være ret så stort.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hazel sørgede for at haves sit blik i jorden så hun ikke virkede truende. Hun kunne vel lige så godt fortælle dem sandheden. De havde været så søde ved hende selvom de vidste at hun var søster til en som de hadede og fordi hun ikke havde gjort hvad der blev sagt kunne hun risikere at de blev staffet for det. Hun havde ikke tænkt over det før, men de havde fået det til at lyde som om at hun bare var hendes søsters eget våben. hendes vejrtrækning var en smule tung og nervøs.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Beklager. Ligger dyg då min kreativtet er ikke på sit højeste.
Gæst- Gæst
Hun gik hen til den og stak sine hånd ind i den og forvandlede kuglen til is. Hun ville helst snakke om det, for hun havde svært ved at acceptere alle de nye informationer om hendes søster. Hun havde svært ved at tro at det var sådan, men nu hvor de var begyndt at gå op for hende hvad hendes søster var og følte næsten afsky over at hun havde set op til hende.
Hun sukkede svagt og vendte igen blikket ned jorden " siden jeg var fire, men jeg husker intet omkring hvordan det skete at det endte med at det kun var mig og min søster" sagde hun og sukkede svagt og det eneste hun huskede var at vågnede ved hendes søster i Sunfury og havde hvidt hår og de blå med det hvide i. Hun tog fat i den ene arme med imens den arm hun tog fat i hang ned af siden.
Hun bed sig svagt i læben " jeg husker kun jeg vågnede og så sådan her ud" sagde hun.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun betragtede bordet igen, men det var ikke fordi det hjalp ret meget have sit blik i bordet ” hvorfor er i så søde ved mig?” spurgte hun og ville ikke sige at det var noget hendes søster havde gjort, men selvfølgelig havde hun sagt at ingen kunne lide hendes slags så Hazel ikke turdte tage kontrakt til andre ” jeg mener hvorfor, for jeg er søster til en som har givet jer så mange problemer” sagde hun vevidende at hendes søster sikkert var på vej.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
De havde fået hende til at se at Lillianna kun udnyttede hende, men hun var stadig bange for at de ville staffe de andre ” Hør giv mig en dag til være sammen med dem Lills” sagde hun bedende og håbede at Lillianna villle høre efter ” du kan straffe mig når jeg kommer tilbage” sagde hun hendes vejrtrækning var blevet tung og det var kun et spørgsmål om tid før hun vill miste kontrollen. Hun kunne ikke lade sin søster vinde igen hun var en kvinde ikke et barn og til med voksen. Hun kunne tage sine egne besluttninger og så skete det. Ud af hendes skød der en del is hen langs jorden i kroen.
Hun havde mistet kontrollen igen og ” bare lad dem være Lillianna” sagde hun inden hun faldte til jorden fordi hun mistede kontrollen. Et svagt smil bredte sig over Lilliannas læber ” fint i kan have hende i en dag, men jeg vil komme tilbage efter hende når tiden er gået” sagde hun og trådte forsigtigt henover Hazel og over til Seuzan ” jeg lover at vis du putter flere idéer ind i hendes hoved om at jeg udnytter hende” sagde hun pegede på ham ” så lover jeg vis du nogensinde sætter dine ben på fastlandet så finder jeg dig og dræber dig” sagde hun og vendte om på hælen inden han overhovedet kunne nå og svare. Lillanna var sikker på der ville gå en del tid inden Hazel ville vågne og det gavnede hende, for jo mindere tid de havde sammen jo mindere tid havde han til at tage Hazel fra hende. Hazel var hendes og ingen skulle ændre på det.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun stod vendte sig om gik uden at sige mere, hun ville komme tilbage og det ville sikkert ikke blive kønt, men for nu var hun i undertal og hun så det bedst at forsvinde. Hun betragtede en sidste gang ” hun er min søster og jeg tog hende da ingen andre ville” sagde hun og selvom vidste at det var løgn, men det gjorde han ikke. Hun ville komme tilbage efter Hazel og ville hun ikke gå med eller nogen af de andre satte sig imod ville det blive grimt.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hazel havde et fredfyldt udtryk i hendes ansigt, men det varede ikke længe før hun vågnede en smule forvirret, hun kiggede op på Annabelle og de andre, men hun kunne ikke se Seuzan nogen steder og han skulle være den nemmeste at se han var så høj, hun kæmpede svagt med den hovedpine hun havde og tanken om at hendes søster havde fået fat på ham, gjorde at hun satte sig med sæt op ” hvor er Seuzan?” spurgte hun lettere panisk, vis der sket ham noget pågrund af hende. Det var ikke til at holde ud. Hun havde sat sig så hurtigt op at hun måtte skære en grimasse. Hun måtte finde ham. Han betød noget for hende allrede og måske endda mere end hendes søster. Hazel tvang benene udover kanten for at finde ham. Hun lagde slet ikke mærke til de andre selvom hun havde set på dem, før hun rejste sig og vaklede hen imod døren og nåede lige at stoppe sig selv fra at falde. Hun havde mistet kontrollen og det værste var sket. Frygten for at såre nogen pågrund af hende var virkelig. Selvom hendes søster og Seuzan havde snakket, kunne de være sikker på at Lillianna ville komme tilbage og måske med flere af hendes mænd. Hun æsnede ikke de andre og de skulle ikke prøve på at stoppe hende, hun måtte finde ham. Hun trak vejret dybt og var i form for trance hvor det eneste gjalt om at finde den eneste anden person som måske betød noget mere end bare hun kunne helt sætte en finger på havde det var, men det var også ligemeget vis hun havde dræbt ham. Hun ånede lettet op da hun fik øje på dem. Nu hun tænkte over det var hun vågnet hurtigere end nogen sinde før. Hun så sit snit idet hendes søster gik og gik hen til ham og idet hun var tæt nok mistede hun blancen og greb ud efter ham for stoppe sig selv ” du er okay” gispede hun svagt idet hun prøvede at genfinde sin blance. Hun var så lettet der var ikke sket ham noget.
Gæst- Gæst
En flok vagter kom ind og så rundt. "Hvem af jer er Seuzan Legian?" spurgte lederen og lagde en hånd på sit sværd. Alan så ned i bordet. "Jeg vidste ikke at vi var eftersøgte." mumlede Annabelle til en af de yngre og stillede sig hen ved siden Hazel.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 1 af 2 • 1, 2
» Well... - Seuzan.
» XXX Just a funny time on the sea XXX - Seuzan
» Feathers apear, when angels are near - Seuzan
» Kampen for Bloodrage - Azanroc, Sean & Seuzan
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine