Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Marts

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
Far away, from what I call home - Hik (xxx) - Page 3 EmptyLør 23 Mar 2024 - 20:07 af Renata

» Maybe less drama than before... (Lori) (X)
Far away, from what I call home - Hik (xxx) - Page 3 EmptyOns 20 Mar 2024 - 5:15 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
Far away, from what I call home - Hik (xxx) - Page 3 EmptyMan 18 Mar 2024 - 16:48 af Lenore

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
Far away, from what I call home - Hik (xxx) - Page 3 EmptyMan 18 Mar 2024 - 7:10 af Katrina

» Bare et helt almindeligt familiemøde (Genevira og Lori)
Far away, from what I call home - Hik (xxx) - Page 3 EmptyTors 14 Mar 2024 - 23:07 af Genevira

» Chill, she ain't got non~ Abigail (Fortidsemne)
Far away, from what I call home - Hik (xxx) - Page 3 EmptyTors 14 Mar 2024 - 15:34 af Genevira

» Lena beware of the city - (Sean)
Far away, from what I call home - Hik (xxx) - Page 3 EmptyOns 13 Mar 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» Nothing is what it was... ~ Renata
Far away, from what I call home - Hik (xxx) - Page 3 EmptyTirs 12 Mar 2024 - 20:57 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Far away, from what I call home - Hik (xxx) - Page 3 EmptyMan 11 Mar 2024 - 16:12 af Sasha

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Far away, from what I call home - Hik (xxx) - Page 3 Voteba13Far away, from what I call home - Hik (xxx) - Page 3 Voteba14Far away, from what I call home - Hik (xxx) - Page 3 Voteba15 
Lori
Far away, from what I call home - Hik (xxx) - Page 3 Voteba13Far away, from what I call home - Hik (xxx) - Page 3 Voteba14Far away, from what I call home - Hik (xxx) - Page 3 Voteba15 
Lenore
Far away, from what I call home - Hik (xxx) - Page 3 Voteba13Far away, from what I call home - Hik (xxx) - Page 3 Voteba14Far away, from what I call home - Hik (xxx) - Page 3 Voteba15 
Celenia
Far away, from what I call home - Hik (xxx) - Page 3 Voteba13Far away, from what I call home - Hik (xxx) - Page 3 Voteba14Far away, from what I call home - Hik (xxx) - Page 3 Voteba15 
Genevira
Far away, from what I call home - Hik (xxx) - Page 3 Voteba13Far away, from what I call home - Hik (xxx) - Page 3 Voteba14Far away, from what I call home - Hik (xxx) - Page 3 Voteba15 
Renata
Far away, from what I call home - Hik (xxx) - Page 3 Voteba13Far away, from what I call home - Hik (xxx) - Page 3 Voteba14Far away, from what I call home - Hik (xxx) - Page 3 Voteba15 
Jake
Far away, from what I call home - Hik (xxx) - Page 3 Voteba13Far away, from what I call home - Hik (xxx) - Page 3 Voteba14Far away, from what I call home - Hik (xxx) - Page 3 Voteba15 
Elizabeth
Far away, from what I call home - Hik (xxx) - Page 3 Voteba13Far away, from what I call home - Hik (xxx) - Page 3 Voteba14Far away, from what I call home - Hik (xxx) - Page 3 Voteba15 
Madelena Gray
Far away, from what I call home - Hik (xxx) - Page 3 Voteba13Far away, from what I call home - Hik (xxx) - Page 3 Voteba14Far away, from what I call home - Hik (xxx) - Page 3 Voteba15 
Katrina
Far away, from what I call home - Hik (xxx) - Page 3 Voteba13Far away, from what I call home - Hik (xxx) - Page 3 Voteba14Far away, from what I call home - Hik (xxx) - Page 3 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164639 indlæg i 8719 emner

Far away, from what I call home - Hik (xxx)

Side 3 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Go down

Far away, from what I call home - Hik (xxx) - Page 3 Empty Sv: Far away, from what I call home - Hik (xxx)

Indlæg af Gæst Lør 11 Jun 2016 - 2:30

Hun smilede stort til ham og krammede sig ind til ham, hun var glad for at han ikke bare ville forsvinde og efterlade hende, efter at de havde haft sex. Hendes mor havde altid fortalt, at dem uden for klanen, ville altid bare lade en være alene tilbage, efter en nat, mens hvis man havde en mage i klanen, blev man sammen for evigt og elskede hinanden. Det så dog ud til at Hik udskilte sig lidt ud fra hvad hendes mor sagde, men han udskilte sig meget syntes hun, så det var ikke nyt.
"Det er jeg glad for at høre, du får nemlig ikke bare lov til sådan at gå, efter den her gang" sagde hun og plantede et fjerlet kys på hans kind.
Hun bed sig i læben, da hun kom med et lettere støn, da hun kunne mærke hvordan han lige pludselig var ude af hende og hendes underliv kunne få noget ro, fra hans store ven.
Hun grinte lidt, da det var ret sjovt, hvordan det havde forstyrret ham i en sætning, som han sluttede efter. "Du kan holde til meget, mig derimod... var ret så træt efter første gang du skød op i mig" sagde hun og så lidt flov ud, efter at havde sagt det.
Hun lod ham bare rette på dem, da han satte sig ordenligt op, eftersom de var helt færdige nu.
Rebecca sad dog stadig nøgen på ham, han var også stadig nøgen, men det var ret så befriende, især da det kun var de to.
Hun lagde sig ind til ham og smilede da han lænede sig lidt tilbage, så hun faktisk lå en anelse ned og kunne få noget hvile efter den omgang, som hun aldrig ville glemme.
Hun kiggede ud over havet, da de begyndte at bevæge sig igen, eftersom han begyndte at ro. Det havde været en smuk første gang hun havde fået, midt ude på havet, et flot åbent hav og en hed omgang, men også meget blid og kærlig.
Hun blev dog en anelse overrasket over hans spørgsmål og kiggede op på ham med et svagt smil. Hun brød sig ikke meget om at tale om sin klan, men hun følte at hun sagtens kunne snakke med Hik om dem.
"Det var fantastisk i starten, indtil de planlagde mit bryllup og kuld som 14 årig, det skræmte mig en del, især den del om at få killinger som 14 årig." sagde hun og sukkede tungt.
"Folket var nu meget søde og glade hele tiden, indtil jeg selvfølgelig flygtede, jeg har mødt dem nogen gange, de er stadig på jagt efter mig, de siger at vores alpha stadig venter på at jeg kommer hjem og bliver gift og får børn med ham, men det tror jeg nu ikke på, han har sikkert allerede fundet flere andre koner, som bærer hans kuld..." sagde hun og trak på skulderne.
Hun kiggede op på ham med et undrende blik. Hun havde ikke rigtig hørt ham sige noget om sin familie. "Har du noget familie, en klan?" spurgte hun. Gad vide om hans race og var en klan race, eller mere bare enkelt familie race, som mennesker.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Far away, from what I call home - Hik (xxx) - Page 3 Empty Sv: Far away, from what I call home - Hik (xxx)

Indlæg af Gæst Lør 11 Jun 2016 - 2:46

Hik gloede mistroisk på Rebecca....
"14 år... er det ikke bare lidt meget tidligt at begynde overhovedet at tænke i de baner???" spurgte han hende meget overrasket og undrende. Han kunne dog ikke lade være med at grine lidt.
"Tja er man arrogant nok skal man nok få nok koner" sagde han og smilede stort.
"Imens de fornuftige godt kan nøjes med en" sagde han og nikkede bekræftende. Hendes spørgsmål kom ikke helt bag på ham, det havde han lidt set komme, siden at han nu også havde spurgt hende.
"Jeg havde en far, og en mor... men min mor kender jeg intet til, det var en af min fars en gangs knald, men min far var stor pirat kaptajn på en super stor båd. Så i starten var det rigtig godt at være søn af sådan en stor person. Men pirat kaptajner kan skiftes ud, hvis nogen stærkere og mere veltalende pirater udfordre den nuværende kaptajn." Sagde hik og smilede skævt imens han rystede roligt på hovedet.
"Far prøvede at holde det i så lang tid han kunne, men til sidst måtte vi flygte og siden da.. for over 30 år siden.. har jeg klaret mig på de store verdens have alene, far holde ikke så længe så det har kun været mig i så lang tid" sagde han og smilede varmt til Rebecca.
"Dog er jeg stadigvæk super ung og i min bedste alder! Hvis nogen kan lave om på piraterne er det mig.. har trods alt udslettet dem en efter en de sidste par mange år, så det er derfor der ikke er så mange tilbage der kan udfordre mig" sagde Hik og blinkede til Rebecca og hentyde til at han var super stærk og var klar til at tage hvem som helst ned med nakken. Store eller små.
Et frækt smil kom let over Hiks læber.
"Jeg kan da godt se hvorfor Alphaen i din klan så gerne vil have dig, du er den største fangst i verden jo" sagde han drillende til hende men slappede lidt af med drilleriet bagefter.
"Tænk at jeg faktisk er glad for du stak af... så vi kunne have det her møde og øjeblik sammen.. og ingen ved hvad fremtiden bringer! men min styrke skal nok holde kattejægerne på afstand, også dem fra din klan" sagde han og flexede sin ene overarm så det virkelig kunne ses, for dernæst at tage fat i sin åre igen og ro videre ud i havet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Far away, from what I call home - Hik (xxx) - Page 3 Empty Sv: Far away, from what I call home - Hik (xxx)

Indlæg af Gæst Lør 11 Jun 2016 - 23:19

Hun begyndte at grine lidt og nikkede. "Jov det er meget tidligt, men det er det som de troer på i min klan, derfor jeg flygtede" sagde hun og trak på skulderne. "Nogen gange savner jeg dog min familie, føler mig alene, men så tænker jeg tilbage til hvad de ville have mig til at gøre, og så er jeg glad for at jeg er væk fra dem" sagde hun og smilede til ham.
Hun lagde hovedet lidt på skrå, så hendes øre fulgte med. "Er du fornuftig, eller arrogant?" spurgte hun, med hensyn til hvad han sagde og om hvad han var til.
Hun lyttede interesseret med til det han sagde, da han fortalte om hans familie, hun havde ikke regnet med at hans far havde været pirat, da han dagen før havde slået nogen pirater ihjel.
"Wow, så bare helt alene i en båd? Er det ikke hårdt?" spurgte hun nysgerrigt, hun personligt ville nok været gået sindssyg, hvis hun tilbragte det meste af sin tid på havet og så alene.
Hun var overrasket over at han ikke var mærkeligere end han var.
Hun kiggede noget undrende og nysgerrigt på ham, hvorfor ville han dog udslette piratar, hans var havde jo været en. "Hvorfor vil du udslette pirater, når din far var en?" spurgte hun forsigtigt.
Hun grinte dog lidt af at han sagde at han var super stærk og det vidste hun nu godt, det kunne man tydeligt se på ham at han var.
Hun blev ret så smigret af det han sagde, hun måtte indrømme at Hik var god med ord, hun var ikke van til at få sådan nogle komplimenter overhovedet, men det var dejligt at høre fra en.
"Tak" sagde hun og tog det som en kompliment fra ham af, selvom at tale om alphaen, hendes forlovede, gjorde hende en del utilpas, da hun hade at tale om ham.
Hun smilede stort og grinede, da han flexede, hun var glad for at han ville beskytte hende, holde hendes klan væk fra hende, der var dog gået lang tid siden at de sidst havde fået færten af hende, men stadig tanken om at have en til at beskytte sig, og så lige ham, gjorde at hun følte sig meget mere sikker end nogensinde.
"Jeg er taknemlig for at du vil holde dem væk" sagde hun og kyssede ham blidt på munden, inden hun lagde sin ind til ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Far away, from what I call home - Hik (xxx) - Page 3 Empty Sv: Far away, from what I call home - Hik (xxx)

Indlæg af Gæst Lør 11 Jun 2016 - 23:44

Han tænkte lidt over det hun spurgte, var han egenligt selv fornuftig eller var han arrogant?
"Tja jeg har ikke haft en kone før, og følger ikke nogen skør religion der acceptere det, så indtil videre er jeg fornuftig vil jeg sige" sagde han og blinkede til Rebecca og syntes nu det var et ret relevant spørgsmål, for regler var forskellige fra område til område.
Han kunne dog ikke lade være med at være lidt genert da hun spurgte om det ikke var hårdt for ham at være i en båd alene og leve alene på en båd i det åbne hav.
"Hvis du undre dig over hvorfor jeg ikke er blevet mere skør, så er jeg blevet mere skør, i forhold til en Minotaur" sagde han og blinkede til Rebecca med løftet finger for at understrege at han måske ikke helt tænkte som en normal Minotaur.
"En normal Minotaur er et flokdyr, vi skal være i en flok med den stærkeste til at lede os, vi er store og stygge og lidt for kvindeglade og vi slår alt hvad der ikke makker ret" sagde Hik stille imens han smilede lidt skævt.
"Det er de punkter jeg fandt ud af, ved at leve alene i en båd, var helt uforståeligt" sagde han og lød nu lidt alvorlig også, mest fordi det på en måde lå ham tungt for hjertet.
"Jeg vil gerne være en Minotaur som kan ændre verden, som ikke går med flokdyr mentaliteten, som ikke slår alt og alle, en som knækker kurven... og ja det er også derfor jeg aldrig har været med en dame... før nu" sagde han og blinkede til Rebecca imens han rømmede sig lidt.
"Og det er så simpelt som det, jeg er en Minotaur som er blevet sindssyg og skør i hovedet" sagde han og nussede Rebecca blidt bag øret.
"Også at jeg har gjort det her i en båd, det er meget stor ulykke tegn for en sørøver, generelt damer på skibet, nej nej nej, ikke for en pirat... fordi de skal være så mandelige" sagde han og lavede en 'stærk mand' grimasse og lo varmt bagefter. Men smilet falmede lidt over spørgsmålet om hvorfor han ville udslette piraterne når hans egen far døde som en pirat. Hans røde øjne var faste, og besluttede, vilje der var stålfast.
"Jeg vil afslutte pirat-tiden, for der kommer aldrig noget godt ud af pirater, og det jeg er mest bange for, er at se den næste generation og generationerne efter det, tage op hvad deres pirat fædre efterlod dem, et skib og besætning, og starte den giftige pirat-tid om igen. Så ved at direkte udslette piratskibe og gøre det utrykt at direkte blive en pirat, kan jeg skræmme unge til at blive på land, og få et job der ikke handler om at plyndre og dræbe og voldtage alle de kvinder de kan komme i nærheden af." sagde han varmt og åndede stille ud, han havde aldrig før prøvet at bare tale ud sådan der, men han havde heller aldrig haft en elsker, eller en faderlig eller moderlige rolle han kunne snakke med, kun små flirts hist og pist som han havde knækket af fordi det var sikkert og vist at han aldrig kom til at se dem igen, og de fleste vil han se som gamle imens han stadigvæk var ung på grund af hans høje levealder.
Han så dog lidt undrende på Rebecca.
"En ting som jeg dog ikke ved så meget om er andre.. halvdyrs leve alder... jeg har hørt at min race, kan komme op på de 200 år hvis de er af den rigtige afstamning og gode gener og det, og selv er jeg da 52, men det er intet, min far var 199 da han gik væk, så jeg er praktisk talt stadigvæk kun en ung mand, dog havde jeg været menneske havde jeg været en middelalderen mand nu som havde haft mange rynker" sagde han og lo let varmt.
"men hvordan har din race det med sådan noget? og hvad spiste i egenligt i din by?" spurgte han oprindeligt nysgerrigt, hun gjorde ham rigtig nysgerrig omkring hende selv.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Far away, from what I call home - Hik (xxx) - Page 3 Empty Sv: Far away, from what I call home - Hik (xxx)

Indlæg af Gæst Søn 12 Jun 2016 - 16:44

Hun nikkede og smilede til hvad han sagde. Hun var glad for at høre hans svar, at han lige nu, bare holdt sig til at være fornuftig. "Det er jeg glad for at høre... man kan sige hele min klan er arrogant, alphaen ville havde havet mange flere koner end bare mig" sagde hun og smilede svagt, hun kunne ikke lide tanken om at være en ud af mange, hun ville helst bare gerne være en ud af en... den eneste der blev elsket og sat pris på og ikke en masse andre, men det havde ikke været sagen, hvis hun stadig havde boet med sin klan.
Hun smilede af hvad han sagde, så han var altså blevet meget skør, eller man kunne sige at han var blevet klogere af at være ude på havet, for han havde fået tænkt over en masse ting, som havde fået ham på rette vej, ville hun selv sige da. Men hendes race mindede meget om hendes, flokdyr, altid sammen aldrig alene, men både Hik og Rebecca var alene, de havde mere tilfældes end hun havde troet.
"Jeg vil ikke sige du er skør og sindssyg, bare... klogere på verden" sagde hun blidt og spandt, da han nussede hende bag øret, det var ikke fair, han kendte hendes svage punkt allerede.
Hun grinede lidt over det han sagde, så hun bragte altså uheld med at være på hans båd, at have sex sammen på hans båd, det var lidt sjovt at høre at pirater tænkte sådan.
Hun nikkede, da han fortalte hvorfor han egentlig ville udslette alle pirater, hun forstod ham godt, meget kendte hun ikke til pirater, men hun havde hørt så mange historier om dem, at hun var begyndt at få et indtryk af dem, som farlige, og hun ville føle sig meget mere sikker, ved at vide at der ikke var flere pirater til stede, så hun ville fuldt ud have Rebeccas støtte, selvom det nok ville tage meget længere tid, end bare få år.
"Jeg kunne være med til at dræbe nogen, hvis det kunne få udslettelsen til at gå hurtigere" sagde hun selvsikkert og slog lidt ud luften, som at demonstrer at hun sagtens kunne klare det, hvilket nok ikke var helt sandt, men hun var nu god til at jage og hun kunne sagtens slå ihjel hvis det skulle være.
Hun nikkede lidt da han sagde at han kunne blive 200, det var ligesom hendes race, de kunne også kun blive 200, dog var der mange som tog afsted ved 100 år.
Han var dog stadig meget ung som 52 år, hvor hun nu var endnu yngre, men det betød vel ikke noget.
Hun trak lidt på skulderne, da han spurgte ind til hendes race. "Vi er meget som din race, flokdyr, har alphaen som lederen, mændene må have lige så mange koner som de vil, så man kan vel sige at de også er en slags... kvindeglade" startede hun ud med at sige. "Min mor og far var dog anderledes, min mor var den eneste kone min far havde, han elskede hende meget og de elskede mig meget, indtil jeg blev ældre hvor de lovede mig væk..." sagde hun og smilede svagt til ham.
"og så kan vi blive 200 år lige som jer" sagde hun og nikkede.
Hun kiggede lidt tænkende på ham, da han havde spurgt til hvad de spiste, det var dog meget forskelligt. "det er forskelligt, vi æder alt hvad der er i skoven, men vores livret er selvfølgelig fisk, det er dog en luksusret for os, da den ikke er nem at fange og vi har ikke... hvad er det de mennesker kalder det... penge? til at købe det" sagde hun og trak på skulderne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Far away, from what I call home - Hik (xxx) - Page 3 Empty Sv: Far away, from what I call home - Hik (xxx)

Indlæg af Gæst Søn 12 Jun 2016 - 17:20

Han så lidt tænkende på i luften og nikkede så til Rebecca.
"klogere på verden ja.. hørt mindre skræmmehistorier og dårlige jokes om verden.. også ja" sagde han og kunne ikke lade være med at grine lidt.
"For havde jeg blevet i pirat skibet havde jeg garanteret hørt alt for meget af det og jeg ved pirater elsker at drille hinanden fordi de ikke har andet at lave ude på et skib...... ved du hvad jeg tror den skræmmehistorie om at kvinder bringer ulykke på et pirat skib er lavet af kaptajnerne for at deres skib ikke skulle ende med at blive et sejlende bodel skib hvor de kunne more sig dagen lang med kvinder de har købt... for det bliver andre jo ikke skræmt af, det ville virke mere som en invitation jo" sagde han og lo varmt og kærligt. Han kunne ikke lade være med at le endnu mere da hun sagde hun nok skulle hjælpe med at bekæmpe piraterne og slog ud i luften, så hendes krop gyngede lidt på de rigtige steder for ham.
"Jeg tror dog det går hurtigere hvis jeg bare splitter skibene i halve med min økse så vi også får mindre døde... altså før de skal overleve i vandet i flere dage" sagde han og lo let imens han trykkede hende ind til sig og gav hendes pande et kys. Han blev dog også lidt overrasket da hun nævnte at hun faktisk ville.. hvis hun altså var en af de heldige, blive lige så gammel som hans race, måske var det en bonus ved at være halv dyr at man kunne have mere levetid??
Men det der undrede ham mest var at de havde besvær med at fange...fisk??? Men okay sådan nogle landkrabber var måske heller ikke de mest optimale til at fange havdyr.
"Bare rolig, jeg skal nok lærer dig at fange fisk så du tror det er en lej, især ikke hvis man kommer ind i de laver områder" sagde han og blinkede til hende før han gav et højt gisp fra sig.
"Milde makral det er varmt, hvorfor skal det være så varmt, alt den pels" sagde han halvt klagende og følte han var ved at blive til en ovn lige nu, sveden dryppede stadigvæk ned af hans pande, og det eneste sted han nogenlunde var kølig var der hvor hun lå for der nåede solen ikke hen. Han så lidt tilbage mod der hvor han roede og knippede øjnene sammen. Der var stadigvæk intet at se. Roligt begyndte han at ro godt til igen, de skulle virkelig se at komme hen til det sted som han lidt havde forudset sig, for det var et paradis i forhold til at ligge i en robåd under bagende hede. Og det han vidste var at det ikke ville blive meget bedre næste dag, faktisk meget værre, for han vidste også hvilket slags land der lå ved siden af det sted han ville hen, og det var ikke et rart sted for pelsede levende dyr. Overhovedet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Far away, from what I call home - Hik (xxx) - Page 3 Empty Sv: Far away, from what I call home - Hik (xxx)

Indlæg af Gæst Søn 12 Jun 2016 - 20:47

Hun smilede og grinede blidt med ham, man kunne vel sige at være i sådan et samfund, kunne hurtigt få en til kun at tænke i en retning, især sådan nogle pirater, som var fuldstændig isoleret fra verden.
"Godt du ikke er pirat, så var jeg vidst aldrig kommet ombord på din båd, hvis du havde troet på det pladre" sagde hun smilende og skubbede blidt til ham.
Hun rystede på hovedet, da han forslog at det bare ville gå hurtigere, hvis han splittede skibende ad, men hun var slet ikke enig, hun ville have noget med det at gøre. "Jeg synes det ville være bedre bare at dræbe alle om bord" sagde hun og smilede til ham, da han pressede hende ind til sig og kyssede hendes pande, en let spinden kom fra hende og hun nussede sig op af ham.
Hun blev glad da han sagde, at han nok skulle lære hende at fange fisk, hun kunne fange fisk med de bare hænder, men hun vidste der var andre måder at fange dem på, som hun aldrig havde haft mulighed for at prøve før.
"Det vil jeg se frem til" sagde hun smilende og kiggede op på ham.
Hun nikkede, da hun var enig i hvad han sagde, det var blevet meget varmt, utroligt nok, hun havde ikke troet at det kunne blive varmere.
"Lige nu... ville jeg ønske vi stadig var omkring de kolde egne" sagde hun og grinede, selvom hun godt vidste, at hvis hun var i de kolde egne, ville hun ønske at komme til de varme egne, som hvor de var nu.
Hun kiggede op på ham, da han endnu engang begyndte at ro, hun ville stadig høre mere om ham, selvom han sikkert var koncentreret på at ro af sted.
"Så... fortæl mig mere om dig selv, Hik" sagde hun og smilede, mens hun nussede sig ind til ham og satte sig godt til rette, stadig siddende på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Far away, from what I call home - Hik (xxx) - Page 3 Empty Sv: Far away, from what I call home - Hik (xxx)

Indlæg af Gæst Søn 12 Jun 2016 - 21:07

Han så lidt overrasket ned på Rebecca, mere om ham selv? hvordan kunne han dog det? var der mere at fortælle om ham selv?
"så du vil gerne vide mere om den store Hik..." sagde han letter komisk ment og så meget tænkende ud.
"Altså ud over du har fundet den skøreste minotaur du overhovedet kunne komme i båd med, så har du også fundet ham med det sejeste øgenavn af dem alle. Dem som frygter mig kalder for Den Rød Øjet Dæmon.. på grund af mine konstant røde øjne... hvilket jeg tror er et familie arve fra min far af, så vidt jeg fik at vide dengang jeg var mindre, havde jeg brune øjne, som en kokosnød. Men af en eller anden grund har den farve forandret sig til den her og jeg kan ikke slippe af med det." sagde han og trak på skuldrende imens han roede videre.
"Og du ved allerede at jeg er stærk... udholden... rimelig slank i forhold til en minotaur der plejer at have topmave" sagde han og lo varmt. Men pludseligt fik han store øjne og slap årene imens han hurtigt satte hende på sædet foran ham. Han roede kort nede under hans sæde og trak så et stort skillet hoved af en klart død minotaur, uden underkæben dog.
"Du har ikke hilst på min far... Min far Hik" sagde han og pegede på kraniet, det havde et par ret så pæne horn stadigvæk og duftede bare som et tørt kranie nu gjorde, hverken af død og ødelæggelse, men mere sandet og tørt.
"Jeg har ham med over det hele på min færd over havet, så han ikke går glip af sin søns store bedrifter og opklaret mål." sagde han og så ret så stolt ud over kraniet dog med en snert af sorg i hans øjenkrog da en lille tåre dannede sig... Han savnede ham virkelig meget, og Hik havde aldrig haft modet til at sige farvel til sin far og derfor altid havde ham med sig, fysisk og i ånden.
Hik krammede kort kraniet før han forsigtigt lagde det tilbage under sit sæde og måtte tage en dyb indånding før han begyndte at ro videre uden at sige et ord, kun en dyb klump blev synket og ellers sagde han intet. Men hans ansigts udtryk sagde en masse, en masse om hans savn, om hans tid af de første par år alene, uden sin far til at klare ærterne for ham når det virkelig galte, så mange gange han havde haft brug for den gamle til at støtte ham.
Men der var kun et gammelt kranie tilbage af den store pirat han havde set op til hele sit liv. Og det skar i hans hjerte som en rusten kniv hver gang han tænkte på det, og det føltes som om hans hjerte blødte som et vandfald.
Men han kunne ikke lade det gå på ham, han måtte være stærk og sluge sin sorg, og blive hærdet af det, være stolt af det han havde og være stolt af den hans far var engang. Men letter sagt end gjort. Og selv efter så mange år var det stadigvæk svært for ham.
Mest fordi han ikke havde begravet minderne endnu... og det ville nok heller ikke ske det næste lange stykke tid før han selv ville gøre det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Far away, from what I call home - Hik (xxx) - Page 3 Empty Sv: Far away, from what I call home - Hik (xxx)

Indlæg af Gæst Søn 12 Jun 2016 - 22:06

Hun lyttede interessant efter hvad han fortalte til hende om sig selv, hun ville gerne lære mere om ham, for hun havde på fornemmelsen at hun ville bruge meget tid på ham, hun kunne allerede meget godt lide ham, han havde en dejlig personlighed, han kunne grine, måske var hans jokes ikke de bedste, men det var okay, og så var han også meget kærlig og virkede omsorgsfuld, især da han bragte hans fars kranie frem, hun kunne se hvor meget hans far havde betødet for Hik, og at han faktisk fik lidt tåre i øjne af at tale om ham, viste bare hvor kærlig han egentlig kunne være og det var Rebecca hel vild med.
Hun smilede blidt til ham og efter som hun var blevet rykket væk fra hans skød, men sat foran ham, gav hun ham bare et blidt kys på kinden.
Der var dog noget der undrede hende lidt, men det var måske normalt i hans familie, men hans far havde også heddet Hik? Hun så spørgende på ham. "Så... både dig og din far har haft navnet Hik?" spurgte hun nysgerrigt, efter han var begyndt at ro igen, hun kunne se at snakken havde taget meget på ham, så hun ville ikke grave for meget i dybe sår, men hun ville så gerne vide alt om ham, hun ville gerne komme helt ind på ham, da hun ikke havde planer om ikke at se ham igen, efter at de var nået til lands igen, og hun sikkert havde planer om at tage hjem til skoven igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Far away, from what I call home - Hik (xxx) - Page 3 Empty Sv: Far away, from what I call home - Hik (xxx)

Indlæg af Gæst Søn 12 Jun 2016 - 22:24

Han røg helt ud af sine tanker da hun spurgte til deres navne hvilket Hik ikke helt havde tænkt over da han nævnte sin fars navn. For det skulle egenligt være en lille hemmelighed, og han ville gerne beholde sin lille hemmelighed.
"Ja ehm, jeg nåede ikke rigtig at få et rigtigt navn før jeg mistede den gamle så jeg valgte at tage min fars navn, så ja både min far og jeg hedder Hik, vi er Hik familien" sagde han og lo nu igen højt og varmt som han plejede.
Han så så lidt studerende på Rebecca og mumlede lidt for sig selv.
"Hik.... Hik Moon... Hik Moon og Rebecca Moon" og rystede så ideen let ud af hovedet.
Hik roede og roede i mange timer, til at natten begyndte at trænge ind og solen lod sine sidste skindende stråler slå smut over vandets blanke overflade. De havde haft nogle få stop for at spise men ellers var der ikke sket det meste. Hik satte årene på plads på siderne af båden og trak tæppet godt ud på bunde af båden. Det var ved at være tid til at sove og Hik havde brugt en del energi på at ro hårdt til den for at få klaret noget distance mellem dem og deres destination. Så overkroppen var i hvert fald en smule træt. Men det var ikke trætheden som var hans største mangel lige nu. Det var noget helt andet og noget meget mere nyt. Han sank en let klump, det her var noget som folk der havde en ting for hinanden gjorde tit, at sove sammen.. og ikke bare med sexen men faktisk holde om hinanden og den slags.. Han blev meget tavs og pinligt berørt, hvordan skulle man ligge op til det?
".... Rebecca?... ehm ser du... du ved.. i stedet for at sidde og sove der over.. vil du så ikke ligge hos mig i nat? jeg tror det bliver ret koldt i nat så det vil nok være det bedste for os begge... tror jeg" sagde han og nævnte det sidste lidt stille imens han så afventende på hende. Han vidste godt at det var egenligt hende som havde forført ham ved deres første gang, men denne gang ville han gerne være den som tog det første skridt og gjorde trækket. Hvilket han så også prøvede nu. Men det var meget svære end hvad han havde regnet med, for selvom de havde delt så meget så det endda var kommet til krops væsker så var det her stadigvæk over i en lidt anden boldgade som var mere over i at man var et par end bare to som mødtes og havde sex sammen.
Hik tog så det første skridt og lagde sin stadigvæk nøgne krop ned på tæppet og lagde sig let på siden og let ind til siden han havde ryggen til så der var godt med plads til hende at ligge sig foran ham hvis hun ønskede det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Far away, from what I call home - Hik (xxx) - Page 3 Empty Sv: Far away, from what I call home - Hik (xxx)

Indlæg af Gæst Søn 12 Jun 2016 - 22:51

Hun nikkede lidt til hvad han sagde, hun forstod det dog stadigvæk ikke, han havde ikke nået at få et navn, men han var jo ikke spædbarn da hans far døde, ikke så vidt hun huskede at han fortalte hende.
Måske var det bare noget inden for piraternes område, de gjorde det anderledes, hun havde ingen anelse.
"Du havde ikke fundet noget navn endnu? er det en typisk piratting eller?" spurgte hun nysgerrigt og lagde hovedet på skrå.
Hun bed sig i læben, som han sad og kiggede rigtig studerende på hende, det var på en måde lidt ubehageligt, men når det var med hans øjne, havde hun ikke meget imod det, så længe andre ikke kiggede sådan på hende.
Igennem hele dagen, havde Rebecca enden spurgt Hik om lige gyldige spørgsmål, ellers havde hun bare ligget og sovet eller slappet af, hun havde spist da de skulle eller var der ikke meget mere til den dag, det var kedeligt for hende at være fanget ude på havet, men med ham gjorde det det lidt sjovere.
Da det så endelig kom til at de rigtig skulle sove og vente på en ny dag, begyndte hun at ligge sig til rette, indtil Hik spurgte om hun ikke ville ligge hos ham, da det ville blive en kold nat.
Hun kiggede over på ham med et undrende blik, de var da stadig ved de varme egne, var de ikke? Så hvorfor skulle det blive...Oh... hun vidste godt hvad han gjorde nu og hun kunne godt forstå ham. Hun gav ham et stort smil og nikkede. "Det vil jeg meget gerne" sagde hun og gik over til ham, for så at ligge sig til rette på tæppet, som han havde foldet ud.
Hun lagde sig helt tæt ind til ham, også på siden, så de var helt tæt sammen, begge to nøgne.
"Jeg kunne godt sove sådan her, hver dag" sagde hun nydende, mens hun nussede sig ind til ham og spandt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Far away, from what I call home - Hik (xxx) - Page 3 Empty Sv: Far away, from what I call home - Hik (xxx)

Indlæg af Gæst Søn 12 Jun 2016 - 23:11

Han blev meget glad over hendes svar, og nød at se hende ligge sig ned foran ham og putte sig ind til ham. Hik kunne ikke sige fra at det gjorde ham lidt spændt.. måske lidt for spændt for en mand i hans alder som burde havde set en god del. Men det her var så spændende og nyt at han ikke kunne stoppe sig selv. Roligt lagde han så sin øverste arm over hende og lod hånden glide hende på hendes bagdel og lod den hvile der, en smule med vilje og en smule fordi det var ret behageligt.
Men det var ikke alt der skete med ham lige nu, for noget var også begyndt at kigge ud nede mellem hans ben som havde været godt gemt hele dagen næsten. Men i hans hoved handlede det kun om hende.
"Jeg er også overrasket over hvor dejligt det føles, det her kunne jeg godt vende mig til at gøre mange gange mere" sagde han varmt til hende og lod sin arm han lå lidt på nusse hende bar hendes øre oppe fra, så han lå med den nederste arm oppe ved hovedet og den anden lå på hendes bagdel.
"Det er så meget bedre at ligge sådan her selv end bare at se det ved uheldige omstændigheder når folk gør det udenfor i naturen" sagde han lidt grinene med et varmt smil, men havde mest af alt lyst til at fnise højt og være totalt barnlig og overgearet, men han måtte holde sig igen, mest for ikke at skræmme den stakkels Rebecca fra hvid og sans når hun sådan var fanget med ham her ude på havet.
"Og bare rolig, vi er snart ved destination.. jeg tror endda vi kan nå der nemt i morgen.. glæd dig det er et fantastisk sted jeg elsker at holde lidt ferie og det er smukt" sagde han som en som kendte stedet måske lidt for godt.
Han nød at mærke hendes krop ind mod hans egen, det var fantastisk at mærke en kvindes varme mod sig, og mærke hendes former der blev trykket ind mod hans egne.
Og fordi det stadigvæk var nyfundet for ham, reagerede hans krop også kraftigt på det og lod hans Dingerling vokse nogle gode mange centimeter så den bare strittede lige op, pegende mod Rebecca under hende, og gjorde Hik yderst pinligt berørt og halvt forsøgte at skjule at hans ven tittede stort ud fordi Hik var blevet ret optændt af at Rebecca lå ind mod ham med hendes yderst lækre nøgne krop.
Havde han været ulv i stedet for tyr havde han helt klart hylet af månen med sine lungers fulde kraft for at fortælle alle at han var den heldige ulv her med en overordentlig hotti i hans favn.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Far away, from what I call home - Hik (xxx) - Page 3 Empty Sv: Far away, from what I call home - Hik (xxx)

Indlæg af Gæst Man 13 Jun 2016 - 1:45

Hun smilede stort til ham, men rystede lidt på hovedet af ham, dog stadig med et smil på læben, da hans hånd lagde sig på hendes numse, det var nu også ret så behageligt at have hans hånd der, på en eller anden måde kunne hun ret godt lide det, nok på grund af at det hele var så nyt, så en hver sensuel berøring kunne hun godt lide, hun vidste det ikke.
Hun var glad over at han havde det på samme måde som hende, hun kunne sagtens bruge dage på at ligge sådan her, sammen med lige præcis ham, det ville hun ikke have noget i mod, tvært imod.
Hun spandt blidt, da han begyndte at nusse hende ved øret, det var så dejligt og så oven i at hun lå sammen med ham, nussede med ham. så var det bare endnu dejligere og lige noget som hun sagtens kunne falde i søvn til, med et stort sml på læben og nogle fantastiske drømme.
Hun grinede af det han sagde og måtte give ham ret, i de år hun havde boet i The Forest, havde hun set mange stunder som hun sikkert ikke skulle havde set, men det var meget bedre selv at være med i en af de stunder, bedre end at se på dem.
"helt enig" sagde hun helt døsig, da hun var ved at være ret så træt.
Hun var glad for at de snart var ved det sted som han havde i tankerne, det betød at hun kunne få en lille pause fra havet og få noget fast land under fødderne, hun var allerede vild med tanken og helt igennem spændt, dog måtte hun sige, at hun var ved at vende sig til at være på havet, det var nemt når man var sammen med Hik.
"Det bliver godt med noget fast land" sagde hun smilende og kyssede Hik blidt på munden.
Hun kiggede lidt ned af Hiks krop, da hun kunne mærke noget, hun lå lidt og måbede, da hun fandt ud af hvad det var. Hun vendte hurtigt øjne op mod ham, og med et blidt smil og tilbage liggende øre, lagde hun sig endnu tættere på ham og holdte om ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Far away, from what I call home - Hik (xxx) - Page 3 Empty Sv: Far away, from what I call home - Hik (xxx)

Indlæg af Gæst Man 13 Jun 2016 - 5:08

Hik nikkede lidt til det med at det blev godt med noget fast land under fødderne, selvom det var fantastisk at have vand under fødderne var land også godt nok engang imellem. Især når det var eksotiske steder som det sted han havde i tankerne. Men det havde også været hans originale destination fra starten af fordi det også var et godt sted at træne når det var der ikke var nok at lave på havet siden at pirater og generelt andre skibe gjorde deres bedste ved at undgå at sejle ind i ham.
Han så ned på Rebecca og kyssede hende kærligt på panden inden han opdagede hendes blik og måtte bide sig i læben let og gav et lille gisp fra sig.
"Det er ikke med vilje.. du får mig bare til at reagere på den måde" sagde han lidt undskyldende over for hende og prøvede ærligt talt at styre sig lidt, men med Rebeccas dræber krop var det en sag han aldrig ville kunne vinde på nogen måder.
Hans åndedræt blev tungere og blidt tog han sin hånd fra hendes bagende og op under hendes hage, og blidt lod en finger vippe hendes hoved lidt tilbage så han kunne fange hendes læber i et dybt og lidenskabeligt kys. Det hele var lidt for perfekt til at være sandt syntes han, men han ville nyde hvert sekund han havde i den her drømmeverden han følte han var i lige nu.
Kærligt greb han om hendes bagdel igen og blidt vendte hende om på ryggen hvor hans hånd i stedet for ville tage på hendes bryst og ælte det godt i sin hånd imens han stille gled ind over hende, og endte med at ligge over hende med sin ene albue i bunden og den anden der rørte hende let intenst imens læberne var dybt optaget med hende, og hans underliv endnu en gang lå på hendes mave, stort og fyldigt som den nu var, liggende klar til at hun ville tage fat om den og proppe den op i hendes eget underliv. Det var passioneret og Hik troede aldrig en nat som denne ville komme nogensinde igen, eller at en kvinde som hende ville nogensinde passere hans liv igen, men skulle han derfor prøve at beholde hende, eller lade hende drage videre på hendes eget eventyr? Hvad var det mest rigtige at gøre? Han vidste det ikke helt, men i nat ville han i hvert fald slet ikke tænke over det, han ville nyde hende fuldt ud. Hænderne der kærtegnede hver centimeter af hendes krop, læberne der også fandt vej til hver en blød del af hendes krop og sørgede for at plante en varmt og kærligt kys, uanset hvor det var på hende. Et gisp kom fra hans læber, og hans muskler var let intense i spænding, han kunne næsten ikke vente på at føle hende omkring sig igen, føle hun omfavnede ham på den fantastiske måde hun havde gjort før.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Far away, from what I call home - Hik (xxx) - Page 3 Empty Sv: Far away, from what I call home - Hik (xxx)

Indlæg af Gæst Man 13 Jun 2016 - 19:06

Hun smilede kært til ham, da han gav et gisp fra sig, hun grinte blidt og nussede sig ind til ham, mens hun holde om ham.
Hun kunne rigtig godt lide den måde han reagerede på hende, på. Hun havde ikke meget imod det, over hovedet.
"Jeg kan godt lide din reaktion" hviskede hun i hans øre og nappede ham blidt i øreflippen.
Hun smilede, da en finger kom under hendes hage og han løftede hendes ansigt op. En blid nydende stønnen kom fra hende, da han kyssede hende så lidenskabeligt som han gjorde, og det var hun hel vild med. Hun kyssede med det samme igen og pressede sig mere ind til ham, så deres kroppe var helt presset sammen, så de næsten ikke kunne blive mere presset sammen.
Hun lod ham vende hende om på ryggen, så hun kiggede op på ham. En spinden kom fra hende, da hans hånd var om hendes bryst og begyndte at massere det, på en måde som hun virkelig godt kunne lide og som hun nød rigtig meget.
Et gisp kom fra hende, da han endnu engang lagde sig over hende, hendes tanker røg tilbage til den første gang og hvor fantastisk det havde været, så hun var helt vild i varmen, for at gøre det anden gang med ham, som om hun ikke kunne få nok af ham og hans krop.
Hun bed sig blidt i læben, da hun kunne mærke 'ham' liggende langs hendes mave, lige så stor som hun huskede dem.
Hun kiggede op i hans røde øjne, med hendes havblå og hendes øre lagt let tilbage.
Hendes hånd lod hun kravle ned af sin krop, til hans store ven, hun greb blidt fat om den, hun var ikke sikker på hvor hårdt hun skulle tage fat og hun havde hørt hvor ondt det kunne gøre, for en mand, hvis man tog for hårdt fat, så hun brugte et meget blidt greb.
Roligt træk hun sig en smule op af, så han kunne passe rigtigt under hende og placerede ham lige ved hendes indgang.
Hun var klar på en gang til, og hun havde på fornemmelsen at denne gang, ville gøre at hun ikke kunne give slip på Hik igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Far away, from what I call home - Hik (xxx) - Page 3 Empty Sv: Far away, from what I call home - Hik (xxx)

Indlæg af Gæst Man 13 Jun 2016 - 21:03

Han nød at stirre i hendes havblå øjne, især når de var lige så tændte som hans egne, det gav dem et særligt skær og glans, det var vildt sexet. Han lod sin frie hånd let glide hen og nusse Rebecca i håret rigtig kærligt, og måske lidt FOR kærligt for deres forhold lige nu. Men han kunne virkelig godt lide hvad de havde gang i lige nu, det var fantastisk.
Et gisp kom fra ham da han først mærkede hendes fingre røre hans mandighed, og dernæst hele hendes hånd. Det var svært at beskrive hvor godt det føltes at føle hendes hånd der prøvede at omslutte den uden at det skulle 'gøre ondt' på ham. Alt det gjorde var bare at gøre ham endnu mere vild i varmen efter hende. Han mærkede så hvordan de silkebløde fingre guidede ham ned mellem hendes ben og dernæst lagt lige foran hendes indgang til hendes underliv, til marken fyldt med blomster og evig solskin, det der før havde været komplet ubetrådt men nu lå åbent til ham. Det tog ham ikke mange sekunder at fange, hvad det var hun gerne ville.. og han lod hende ikke vente, og begyndte derfor at presse sit underliv, centimeter for centimeter op i hende, til han var så dybt inde at han ramte hendes væk, imens han kunne mærke at den hele var ikke i hende endnu.
Hik var så tændt for den her omgang at hans KingKong havde fået nogle ellers centimeter i omkreds, så hun var godt udvidet, så godt at Hik kunne fornemme en lille aflang bule der gled fra hendes underliv og op om mave regionen. Han blev en smule nervøs for om han også havde været så stor i forhold til hende sidste gang, og om det nu gjorde ondt på hende.
Men igen, han havde jo også været alt for stor dengang han piercede hende første gang, som var hendes alder første gang, som nok originalt skulle havde været med en fra hendes egen race så det ikke ville være så stort og voldsomt, men hun havde jo nærmest fået hendes egen arm op i hende som første gang, så måske var det sådan hun egenligt bedst kunne lide det? Tanken tændte ham, at hun måske hungrede efter en som ham i stedet for en som hende selv, en som var anderledes og anderledes formet end hendes egen.
Hik kom til at tænke på hun også havde et andet hul der nede, et som så noget strammer ud... mund folk også brugte det til at have det sjovt med? Han havde set noget der kunne havde lignet før, men han ville først forhører sig med hende før han rørte noget som helst andet med hans store underliv.
Hik gav det første stød.. lidt blidt i det, men ikke helt uden kraft. Det var sådan en god følelse! Han kunne virkelig mærke hvordan hun omfavnede ham og nærmest gav hans underliv et stort knus. Stødet blev til et mere, og mere og mere, indtil at det var gået så vidt at han ikke kunne holde sig tilbage mere, og begyndte at støde heftigt op i hende så hendes krop vuggede under ham. Blikket var liderligt og intenst, munden var gispende og havde tungen ude et par gange på grund af den fantastiske følelse hun gav ham, kroppen var godt spændt og stor og stærk, hvilende over hende som et stort sexet bjerg der ikke gjorde andet end at gøre hende godt. Hans frie hånd havde taget fat om hendes hofte, for at holde fast på hende imens han støde hårdere og hårdere op i hende, imens den anden stadigvæk var på albuen så han ikke havde for langt distance fra hende så han stadigvæk kunne kysse hende imellem alle de støn og gisp der blev delt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Far away, from what I call home - Hik (xxx) - Page 3 Empty Sv: Far away, from what I call home - Hik (xxx)

Indlæg af Gæst Man 13 Jun 2016 - 23:21

Hun nød hvordan han nussede hende i håret, så kærlig som han var, det var noget hun rigtig godt kunne lide ved at, han kunne virke meget skræmmende, men han var nu meget sød og kærlig når det kom til stykket... eller var det kun imod hende? Det vidste hun ikke helt.
Lige da hun havde placeret ham mellem hendes ben, pressede han sig ind og det var lige så godt som første gang, måske endda bedre, da det ikke gjorde lige så ondt, hun skulle ikke igennem de 30 sekunder, hvor hun lige skulle vende sig til størrelsen, især hans størrelse.
Da han faktisk var kommet til det punkt, hvor han ikke kunne komme længere ind i hende, var han stadig ikke helt inde, hvilket fik hende til at måbe, han var virkelig så stor, at han slet ikke kunne være inde i hende.
Hun kunne godt mærke hvor udvidet hun egentlig var efter den første omgang, og hun blev endnu mere udvidet nu, hun var stadig ret stram, det var også kun hendes første gang, hun havde ikke regnet med at hun bare sådan ville blive udvidet for livet.
Da han først begyndte at bevæge sig blidt, holdt hun godt fast om ham, hun havde sine arme hvilket om hans hals, mens hun nappede ham blidt i hans hals, alt imens, at han stødte op i hende.
Hun lavede små nydende støn i hans øre, for at pirre og tease ham ekstra meget, for at gøre ham lidt mere tændt end han allerede var, hvis det altså var muligt, for lige nu, virkede han rigtig tændt, måske endda mere end første gang.
Da hans stød begyndte at blive hårdere, blev hendes støn højere, som resulterede i at hun ikke længere stønnede i hans øre, da det nok ville være alt for højt at høre på hele tiden.
Hun lod sig derfor bare ligge ned igen, mens hun plantede sine fine små hænder, på hans store maskuline overarme, som holdte godt fast om hendes hofter, så hun ikke kom nogle vejne.
"Åh Hik" stønnede hun og buede lidt i ryggen af ren og skær nydelse. Det her var det bedste og ikke noget hun bare sådan ville give op for noget som helst.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Far away, from what I call home - Hik (xxx) - Page 3 Empty Sv: Far away, from what I call home - Hik (xxx)

Indlæg af Gæst Man 13 Jun 2016 - 23:50

Hik hævede sin overkrop lidt og lod sin albue løfte sig fra gulvet, og lod hånden derfra ligge sig på hendes kind næsten nussende, tommelfingeren gled let hen af hendes stønnende læber og holdte kort hendes underkæbe nede imens han lod den dybe i hendes mundsavl. Alt hendes små støn i øret for at tease og tænde ham havde bestemt virket så han nu hamrede sig nådesløst op i hende imens hans hånd der holdte om hendes hofte var gået hen og blevet til en hel arm om hoften så han virkelig kunne holde hende godt fast med hele sin arm og hun ville kunne få meget mere bue på ryggen fordi hans store muskler nu var imellem.
Hik var selv godt foroverbøjet imens han nød deres sex og lod sin okay store og lange tunge glide ud mellem hans læber og begyndte at slikke frodigt på hendes bryster og kunne virkelig sno og dreje sin tunge på de mest fantastiske måder så hun ville blive berørt over det hele. Han vidste ikke helt hvorfor, men at se Rebecca bue og stønne og nyde det så meget, gav ham en rus i kroppen han aldrig havde troet han skulle opleve før i sit liv, de slanke former der bugtede sig med hans store overarme, og de liderlige feminine havblå øjne der så op på ham med det blik, hendes tunge han kunne se bugte sig nydende i hendes mund, de små hugtænder der engang imellem viste sig, det hele var bare alt for godt til at være sandt.
Hik så ned på Rebecca med et lidenskabeligt og intenst blik med sine blodrøde varme øjne, læberne der havde halvt omfavnet hendes ene bryst, imens tungen snoede sig rundt og lejede med brystet inden i munden, den store muskuløse krop der buede sig over hende, knæene og hovene der støttede sig godt til gulvet og gav ham god støtte til at holde balancen imens hans store arm holde Rebecca i et greb som hun ikke ville kunne falde fra, imens hans underliv stødte og huggede sig op i hende så man skulle tro det var en straf for hende. Hånden der havde været om hendes kind og mund, havde derimod tilegnet sig vej ned af hendes slanke ryg, og ned til hendes faste runde baller. Han greb godt fat om hendes røv og begyndte at ælte den godt i hans store stærke hånd. Men med hans store fingre og hånd var det svært at ikke undgå at engang imellem gå ned mellem hendes baller og røre et sted han ikke vidste var okay på hendes del, hvilket godt kunne slå lidt nervøsitet i ham, men siden hun sikkert var helt væk i det anede ville det sikkert ikke gøre noget at han kom til at røre hendes andet hul engang imellem.
"Rebecca!Årh!" kom det ud af Hiks læber imens han støde op i hende, det var svært at lade være syntes han og han nød også at stønne hendes navn på den måde, det virkede ret... sexet under sex.. Han havde sluppet hendes bryst og rettet sin overkrop lidt op får at stønne frit nu, for han kunne ikke holde det igen, sexen var alt for fantastisk til at han kunne holde sin mund.
Han fik pludselig store øjne og kneb dem så hårdt i igen imens han begyndte at hugge endnu hurtigere og hårde op i hende, så det var tæt på at ligne at det var helt synd for Rebecca.
"Åh Åh Jeg.. Jeg kan mærke det... REBECCA!" stønnede han imens han satte det sidste hug op i hende hvor han fik trykket så hårdt op i hende at bulen på hendes mave som var på grund af Hiks store underliv blev udspilet mere og resten af Hiks underliv forsvandt helt op i Rebecca. Men så kom det hvide og trykkede igen og Hik måtte slippe det hårde greb lidt så han gled lidt ud igen så det igen så normalt ud, ud over altså alt den hvide sæd der fossede ud og gjorde dem noget så fedtede og klistrede imellem deres ben.
Hik gispede efter vejret imens han så næsten mistroisk på Rebecca og havde svært ved at sætte helt de rigtige ord på det som lige var sket.
"Det... 'gisp'... slår... 'gisp'... alle mine oplevelser... 'gisp'... i verden" sagde han ret gispende og krammede så pludseligt Rebecca ind til sig så hun virkelig kunne høre hans hjerte banke hårdt.
"Det er ikke løgn det her... vel?..." gispede han stille og løsnede så lidt grebet så de kunne komme i øjenkontakt igen og blidt kyssede han hendes læber lidt for kærligt måske ved at de stadigvæk ikke var meget mere end to fremmede der havde haft det sjovt sammen i en båd..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Far away, from what I call home - Hik (xxx) - Page 3 Empty Sv: Far away, from what I call home - Hik (xxx)

Indlæg af Gæst Tirs 14 Jun 2016 - 20:01

Hun lod hans tommelfinger åbne hendes mund lidt, til den kunne komme ind i hendes mund og holde fast, det var ikke noget hun havde prøvet før, det var en smule mærkeligt, men på en måde, blev hun rigtig tændt af det, da det bare holdte hendes mund åben, for alle hendes støn til at kunne blive hørt.
Dog blev hendes høje støn, mere til skrig af nydelse og smerte, da han begyndte at hamre den op i hende, uden nogen form for nåde, som gjorde ret ondt på hende, da det kun var hendes anden gang, dog var der også noget nydelse i, nok mest psykisk, da det virkelig tændte hende, hvor stor og hård han var inde i hende.
Hele hans arm var nu under hendes ryg og holdte om hende, men det var der ikke noget at sige til, efter hvordan han bare hamrede i hende, så hun nærmest rykkede nogle meter frem og tilbage, hvis han ikke havde holdt fat i hende, altså.
Et blidt støn mellem hendes skrig, kom fra hende, da hans tunge begyndte at berøre hendes følsomme bryster, de var meget sensitive overfor berørelse, især da hun var så tændt som hun var lige nu.
Det føltes rigtig godt, den måde han rørte dem på, med hans tunge, som var overalt omkring hendes bryst. Det var så fantastisk en følelse.
Hun kiggede op på Hik, med et uskyldigt, men så alligevel et meget nydende blik. Hun nød det meget, selvom det gjorde ondt, den måde han bare hamrede sig selv op i hende på, det var ret så smertefuldt, men også meget... tændende.
Hun bed sig blidt i læben, da hans hånd ved hendes mund, var nået ned til hendes numse igen og greb om dem og begyndte at massere den.
Hun kom dog med et overrasket gisp, da han lige pludselig rørte et sted hun ikke rigtig vidste også blev brugt til at have sex med.
Hun kiggede noget så overrasket op på ham, men på en måde kunne hun rigtig godt lide det og lod ham bare røre hende lidt der.
Et smil brød sammen på hendes læber, da han også stønnede hendes navn, det var utroligt sexet at høre på.
Men hendes smil forsvandt, da hun endnu engang begyndte at skrige i smerte og nydelse, som han huggede op i hende, han var begyndt at gøre det meget hårdere, hvilket kom til Rebeccas overraskelse, da hun ikke troede det var muligt, men det var det altså, og det var satans smertefuldt.
Da han endnu engang skød op i hende, kunne hun se at han var helt oppe i maven på hende, ved den lille bule han havde lavet, som overrasket hende meget, men han trak sig heldigvis lidt ud, da han kom. Hun kunne mærke at der var meget også denne gang og det flød bare ud af hende. Hun var selv midt i en orgasme ved tanken og kom med et nydende støn.
Hun kiggede på ham og smilede af det han sagde. Hun var helt enig i det, det var den bedste oplevelse i verden, den havde slået alle.
Hun gispede overrasket, da han trykkede hende ind til sig i et kram. Hun krammede sig også ind til ham og nussede sig ind i han pels.
Hun smilede af det han spurgte om og rystede på hovedet, det var skam slet ikke løgn.
Hun kom med en nydende stønnen, da han lige pludselig kyssede hende så kærligt.
Hun slog sine arme om hans hals og trykkede sig ind til ham, da hun kyssede lige så kærligt tilbage.
Hun trak sig dog lidt væk til sidst, så hun kunne se ham i øjne. "Please, lad mig blive hos dig" bad hun og nussede sig ind til ham, mens hun spandt kærligt og sagligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Far away, from what I call home - Hik (xxx) - Page 3 Empty Sv: Far away, from what I call home - Hik (xxx)

Indlæg af Gæst Tirs 14 Jun 2016 - 20:34

Han hørte godt hvad hun sagde, men svarede ikke med det samme, det var egenligt en lidt stor ting at gøre, at lade hende blive hos ham.. nu hvor han kort tænkte over det.. og hvilket slags forhold skulle de have? Skulle de være et par? Eller skulle de være venner?... gjorde venner overhovedet sådan noget her? Han kendte ikke meget til kærligheds livet, og par livet, han havde ikke fået fortalt nogle af delene, kun at man skulle skynde sig at få noget dame når man nåede til en havn.
Han valgte sine ord omhyggeligt.. men det var igen ikke lige som han havde forestillet sig det skulle komme ud.
"Dine lænker til alt andet betyder intet her, og min dør er altid åben for dig" hviskede han blidt i hendes øre og gav et kort nap før han vendte blikket mod hendes havblå fantastisk smukke øjne.
"Glem din fortid, glem hvad der holde dig nede og tilbage, her ude kan intet jage dig, her kan intet drukne dig, du er fri til at vælge, og jeg har valgt" sagde han med et stort og varmt smil og krammede hende tæt ind til sig.
"Jeg lader dig ikke gå så let, det er hvad jeg har valgt" sagde han så, ret romantisk i den her aften stund, lige efter en sådan en hed og voldsom omgang, imens de lå i hinandens arme og indsmurt i sved og sæd og væske.
Han måtte dog rømme sig lidt og så lidt pinligt berørt på hende imens han trillede lidt tommelfinger med sine hænder.
"Du må egenligt undskylde.. at jeg var lidt for voldsom nu her.. ehm og jeg rørte dig der.. bag ved du ved" sagde han imens at han begyndte at føle sig ret lille og magtesløs.
"Jeg kender ikke noget til det her så jeg ved heller ikke om jeg gør.. det rigtigt eller om jeg skulle havde været i det bagerste sted.." sagde han så stille som han næsten kunne uden at hviske, for det kunne da godt være at man skulle i det bagerste hul for at gøre hende gravid, hvem vidste!? For så havde han da gjort det rigtigt nok ved at hun ikke ville blive gravid, men igen, det kunne også være han tog fejl??
"Jeg skal nok prøve på at ikke... ehm hugge så hårdt næste gang" sagde han letter undskyldende, han havde lagt lidt mærke til hun havde haft lidt ondt imens de havde sex, men det så også ud til at nydelsen var endnu stærkere end den smerte ved at han var så stor og tyk i hendes ret lille og stramme underliv.
Nu hvor han havde kommet lidt mere til sig selv kunne han også mærke at hun faktisk strammede lidt pulsende om hans underliv, havde hun også kommet?.. og hvordan var det egenligt med kvinder og sådan noget? virkede det på samme måde? Han følte der var alt for mange spørgsmål oppe i hans lille tyrehoved som tænkte lidt for meget over det måske. Men han var stadigvæk nysgerrig på hendes bagerste hul, og om hvordan det mund ville føles at stikke sit underliv ind der...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Far away, from what I call home - Hik (xxx) - Page 3 Empty Sv: Far away, from what I call home - Hik (xxx)

Indlæg af Gæst Tirs 14 Jun 2016 - 23:09

Hun blev en anelse nervøs da han ikke lige svarede med det samme, hun kiggede ned og lod ørene hænge en smule, da hun følte sig til grin og barnlig, for at have spurgt om hun ikke godt måtte blive hos ham. Hun havde kun lige mødt ham, hun vidste intet om om han måske ville have hende hos sig, eller om hun var intet til ham, bare en enkel gang med hende og så var det slut, de gik hver til sit...
Hun blev dog meget glad at det han så sagde til hende, at hans dør var åben for hende. Hun spandt blidt, da han nappede hende blidt. Hun blev dog ret overrasket af det han sagde, at hun skulle ikke lade hendes fortid være... fortid.
Hun bed sig lidt i læben, og trak i sit halsbånd, det var svært at glemme fortiden, når man havde noget der mindede en om fortiden hele tiden, hun sukkede tungt, men kiggede ham så i hans røde øjne.
Hun smilede da han krammede hende og hun holdt ekstra godt fast om ham.
"Og jeg har valgt at blive hos dig" mumlede hun blidt ind mod hans pels og nussede sit hoved ind mod hans bløde, men også meget hårde bryst.
Hun kiggede noget nysgerrigt op på ham, da han begyndte at rømme sig og så ikke særlig tilpas ud.
Hun smilede skævt og rystede lidt på hovedet. "Det gør ikke noget, og med hensyn til... de bagerste... så kunne jeg godt lide det" sagde hun og smilede lidt halv flovt, men også meget stolt over at hun sagde det til ham og ikke bare.. holde det inde.
Hun vidste dog at det skulle være det forreste hul, det bagerste hul var slet ikke nævnt, da hele hendes generation fra klanen, hørte om sex.
"Det er det forreste hul der skal bruges, så meget ved jeg da" sagde hun og grinede blidt.
Hun rystede lidt panisk på hovedet, da han sagde at han nok skulle lade være med at hugge så hårdt næste gang, men det var Rebecca slet ikke med på, hun kunne godt lide at han var så hård mod hende, det gav hende meget nydelse, selvom det gjorde ondt. "Jeg kunne godt lide det.... jeg nød det ret så meget" sagde hun og kløede sig lidt på sin arm, da det var lidt flovt at indrømme sådan noget, for hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Far away, from what I call home - Hik (xxx) - Page 3 Empty Sv: Far away, from what I call home - Hik (xxx)

Indlæg af Gæst Tirs 14 Jun 2016 - 23:32

Hik sad... komplet paff af hendes kommentar på at det faktisk havde været rigtig godt for hende og var lettere mundlam imens hans blik nærmest rødmede for hans pels. Han rømmede sig højt og forsøgte at se lidt rundt, men der var egenligt ikke rigtig noget at se på ud over Rebecca. Han var meget forlegent over hendes ord, men havde også hørt lidt om det hun havde sagt.
"Det forreste... " sagde han rødmende og tænkte lidt før han førte hovedet let over hende og så ned bag hende på hendes bagdel, han var nu ret nysgerrig alligevel selvom hun havde sagt at man skulle bruge det forreste.. Han havde stadigvæk sin hånd på hendes røv, og med et lidt drillende smil over læberne lod han sin ene pegefinger nusse hendes ende kærligt, imens han tog lidt safterne af alt det der flød ud af deres sammenflettede underliv og masserede det blidt mod hendes røv. Forsigtigt prøvede han så lidt at presse svagt sin finger mod hendes røv og trak sit hoved lidt tilbage for at se hendes reaktion. Han ville jo heller ikke gå imod hendes ønsker, så hvis hun sagde stop ville han stoppe med det samme, selvom nysgerrigheden måske var ved at flyde helt over, om det bagerste hul der.
"Er det okay?" spurgte han hende med en blid og varm stemme, lidt anstrengt for ikke at være alt for påvirket af at de stadigvæk hang sammen, men helt upåvirket kunne han aldrig lyde.
Han fik pludselig en god ide imens han sad der og legede lidt med Rebeccas dejlige krop og fik et meget frækt smil på læberne og gik helt tæt på hendes øre.
"Du ved... indtil videre har vi kun gjort som menneskene.... vi kan også prøve at have sex... som dyr... på alle fire" hviskede han meget sensuelt og lod kort sin tunge glide op af hendes øre.
"Du ved... fremkalde vores dyriske instinktive lyster" hviskede han ekstra sensuelt og spillede virkelig meget på at de allerede havde gjort det og stemningen måske allerede var opstemt igen så hun i hvert fald var klar til runde 2, for det var han i hvert fald, og måske også runde 3 og 4!
Han kom kort til at sidde og tænke lidt på om hun egenligt var god til at slås selv med hendes spinkle.. dog vel formede krop, for det sted hvor de skulle hen kunne der godt springe fjender frem nogle få gange... og imens han sad og tænkte kort over det følte han også hvordan hans finger nede ved hendes røv gik mere og mere blødt mod hullet og syntes der blev mere og mere åbnet op for ham, skønt hans finger var lige så tyk som mindst 3 af hendes, så det ville nok være ret voldsomt med bare en af hans finger.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Far away, from what I call home - Hik (xxx) - Page 3 Empty Sv: Far away, from what I call home - Hik (xxx)

Indlæg af Gæst Ons 15 Jun 2016 - 0:22

Hans reaktion til det hun havde sagt, gjorde hende rigtig nervøs, han sagde ikke noget, han så bare meget overrasket ud, og det var ikke altid et godt tegn vidste hun. Det fik hendes hjerte til at banke så hurtigt og hendes tanker til at blive helt vilde, hvad hvis han ikke kunne lide hende nu, hvad hvis han synes at hun var mærkelig, fordi hun kunne lide at han var sådan mod hende.
Hun kunne ikke lide de tanker, men hvad nu hvis de havde ret.
Han sagde dog ikke meget til det, andet end at gentage det hun havde sagt om det forreste hul.
Hun bed sig i læben og begravede sit hoved ind til hans pels.
Der kom dog noget af et overrasket gisp fra hende, da han stadig havde hans hånd ved hendes numse og samlede safter, til hendes bagerste hul, før hun pressede lidt på.
Hun kunne allerede mærke hvor stor en finger var, faktisk troede hun i starten at det var flere fingre han prøvede at presse ind, men det føltes tydeligvis kun som en og de forbløffede hende, hvor store hænder og fingre han egentlig havde, det var slet ikke normalt for hendes race, men det var nu ret sexet alligevel, syntes hun altså.
Hun smilede da han kiggede på hende og spurgte om det var okay, hun nikkede og kyssede ham blidt. Hun sagde ikke så meget mere, for det eneste han behøvede, var blot et nik fra hende.
Hun åbnede sin mund let og lavede store øjne, da han bevægede sit hoved tæt på hendes øre og hviskede til hende. At gøre det som rigtige dyr, som hun egentlig skulle have gjort, det eneste de lærte dem i klanen, det hun altid havde været en smule nervøs for, men når han spurgte om det, var det blot tændende og meget spændende for hende.
Hun gøs lidt, da hans tunge fandt vejen op af hendes øre, et blidt støn kom fra hende og hun var som smeltet smør i hans arme.
Hun bed sig flovt i læben og kiggede op på ham. "Det... kunne jeg godt tænke mig at prøve" sagde hun lidt lavt, mest på grund af at hun lige skulle 'mande' sig op igen, så hun ikke bare lå helt slasket i hans arme, som en eller anden... hjælpeløs tøs, selvom hun var lidt, især i hans arme, han var så meget stærkere end hende, at hun slet ikke turde at ligge sig ud med ham, eller for den sags skyld... sige ham imod.
Som han kom længere og længere op i hende, med hans unaturlig store finger, kom hun med små støn og holdte sig ind til ham, det var ret så ubehageligt i starten, det var som en konstant trykken på blæren... bare bag til.
Men alligevel så nød hun det og ville have mere.
Hun bevægede sin mund mod hans øre og hviskede blidt.
"Mere Hik, mere" bad hun blidt, før hun nappede ham i øreflippen og stønnede blidt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Far away, from what I call home - Hik (xxx) - Page 3 Empty Sv: Far away, from what I call home - Hik (xxx)

Indlæg af Gæst Ons 15 Jun 2016 - 0:41

Han blev helt varm i kroppen da hun sagde at hun rigtig gerne ville, og han kunne mærke på hendes krop og sin krop at de virkelig dirrede efter mere. Især ham selv, han havde svært ved at skulle forestille sig at de skulle afslutte det hele efter kun en enkel omgang, det var slet ikke nok på nogen måder.
Hik nød hende mere end hun anede, det her var noget ukendt, som han ikke kunne få nok af.. hende.. og hende... og atter hende..
En stor klump sad næsten fast i halsen da hun så kom tættere og tættere på hans øre, og efter hendes små hviskende ord, røg klumpen godt ned i halsen imens han kom med et lille gisp fra sig og kunne mærke hvordan han næsten eksploderede inden i. Det var næsten alt for sexet for hans lille tyrer hjerne kunne tage, det var de sukkersødeste ord han nogen sinde havde fået indført i sit øre.
Hans arm om hende løsnede lidt, og blidt så lagde hende mere og mere ned, indtil hun var lige over gulvet, før han snurrede hende let rundt så hun ville ende på alle fire, imens hans underliv stadigvæk sad godt begravet i hende, så den også havde fået en snurretur i hende.
Armen der havde været om hende løsnede helt og i stedet tog rigtig godt fat om hendes hofter. Han begyndte derefter at støde blidt op i hende til at starte med, men gjorde det mere og mere heftigt og voldsomt. Og imens han gjorde det og kom med nogle meget liderlige støn, slikkede han kort på sin pegefinger og nussede den igen mod hendes bagdel. Denne gang var det anderledes.
Det var langt mere åbent end før hvor han ikke havde været i gang med at knalde hende, det var som om at hans pegefinger næsten blev suget mod hendes bagerste hul, og før han vidste af det, trængte hele hans pegefinger dybt ned i hendes bagende, og fik hendes baller til at sprede sig godt for hans hånd også.
kroppen var lænet halvt over hende, imens hans lem borede sig op i hendes underliv, og hans pegefinger gled forsigtigt og kælende i takt med hans underliv mod hendes, i hendes bagende og syntes hun blev mere og mere våd, og stramheden gik også lidt væk, skønt det ikke havde været lang tid siden at han fik fingeren op i hende.
Hik kunne ikke lade være med at tænke om hun overhovedet ville kunne være tilfredsstillet med nogen fra sin klan eller andre væsner der ikke var mindst hans størrelse, af ren natur, for hun åbnede ret meget op til ham syntes han når det var de først var gået godt i gang.
Han nød det uendeligt meget og følte sig ret nær himlen, sådan at se hendes spinkle, dog fyldige på de rigtige steder, krop let bevæge sig under ham, og se de slanke former bue og bugte sig smukt og seksuelt, hun var guddommelig bygget i hans øjne, alt var perfekt, lige fra hendes tær til ørerne på hendes hoved, og de fantastiske havblå øjne han elskede at se ind i.
Han vidste ikke helt hvorfor men bare den tanke gjorde ham endnu mere tændt og begyndte at støde lidt hårde op i hende med sit underliv og gav nu også sin pegefinger lidt fart så hun i hvert fald ikke havde grund til at plage om mere bagefter... dog gjorde hun ville han da aldrig sige nej til hende!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Far away, from what I call home - Hik (xxx) - Page 3 Empty Sv: Far away, from what I call home - Hik (xxx)

Indlæg af Gæst Ons 15 Jun 2016 - 2:59

Et smil brød hendes læber, da et lille gisp kom fra ham, efter hvad hun havde hvisket til ham. Hun havde godt forventet det, det havde nu også været hendes mål, at tease ham på den måde, at gøre ham endnu mere tændt end han allerede var, at give ham det sidste skub, i den retning som hun rigtig gerne ville have ham i.
Da han løsnede sit greb om hende, kiggede hendes blide øjne op i hans, en sidste gang, inden han vendte hende om på alle fire, samtidig med at 'han selv' drejede en omgang inde i hende, som fik et lille støn frem.
At være på alle fire, med hendes numse mod ham, var mærkeligt, ikke at kunne se ham, det var mystisk og det gjorde hende rigtig tændt.
Hun rettede lidt på sin stilling, for at være mest komfortable, før han begyndte at bevæge sig i hende.
Da hans stød blev hurtigere og voldsommer, kunne hun ikke lade være med at skrige af nydelse og blotte sine tænder af ren instinkt, som han bevægede sig i hende, og især da hun kunne mærke hans finger gå op i hendes bagende, og endte med at være helt oppe i hende, som før var det en smule ubehageligt, for der var en trykken, men det føltes på en måde også rigtig godt, og nydelsen vandt ligesom.
Hun kunne godt lide hvordan han næsten var lagt ind over hende, hvordan han bevægede både sin ven og sin finger i takt med hinanden, det gav en god følelse, en nydende følelse.
Hun kunne i hvert fald ikke lade være med at komme med sine høje støn af nydelse hele tiden, hvor hver gang han stødte helt op i hende, det var fantastisk, især den stilling de var i.
Dog, efter nogle minutter begyndte hendes underliv at gøre en anelse ondt, det var som om at lige pludselig havde det bare fået nok og så begyndte det at stramme endnu mere og gøre ondt, hun vidste ikke lige hvad der skete, for det samarbejde ikke lige som med hendes hjerne, som sagde hun ville have meget mere, end hvad hendes krop lige nu tillod hende.
Da det begyndte at gøre ondt, begyndte hun også at vride sig under ham, hun begyndte at prøve på at kravle en smule væk fra ham, men det føltes bare så godt alligevel, at have ham inde i sig, det var fantastisk, ikke noget som hun ville misse for noget som helst. Dog havde hun et lille flugtforsøg, hvor hun begyndte at protesterer lidt, ved at hvæse højt af ham og begyndte at vifte med sin hale, som var hejst godt op, da han jo skulle kunne komme til. Hun begyndte at kravle lidt forfra, mens han dog stadig var i hende, da han jo var... ret så lang, det var ikke lige så nemt at komme væk fra ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum