Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
I Hope You Like Nature (Rebecca) xxx
Side 1 af 2 • 1, 2
I Hope You Like Nature (Rebecca) xxx
Sted: The Oasis
Vejr: Klar solskin
Omgivelser: Masser vand med et frådende land i sigte
Påklædning: intet
Solen steg blidt op fra horisonten, strakte sine skindende stråler over vandet og varmede alt op det kom i kontakt med. Morgenduggen fordampede let imens det blev mere og mere lyst.
Hik havde været vågen i kort tid, da solens stråler begyndte at ramme båden. Han sad op med kun et tæppe om liggende halvt om hans ben imens han havde en åre i sine hænder og stille og roligt roede fremad. Han havde opdaget at endestationen var nået for denne sejllas.
Som båden kom tættere og tættere mod land blev Hiks smil større og større for det var et sted han virkelig havde glædet sig til at besøge, det lignede trods alt et paradis, et stykke af guds have som var dumpet ned på jorden og forplantet sig rigtig godt her.
Der var lidt vej dog til der hvor han gerne ville hen, for han kunne se der var et lille indløb lidt længere fremme som han kunne sejle ind ad, så de ikke var nød til at have båden til skue fra havet af og afsløre at de befandt sig her.
Det var en dal de var på vej mod, en frodig dal der bar på rigt dyre liv og frugt i lange baner, nogle der kunne spises og nogle der ikke kunne, dog var Hik allerede forberedt og vidste hvad der var spiseligt så de skulle ikke frygte at få alt for meget mave, kun fra at over æde.
Båden kom nærmere og nærmere og Hik guidede den fint ind af indløbet og styrede båden problemløst godt ind i dalen..
Hik så pludseligt et pænt sted at ligge til, og styrede båden ind til siden før han let oppede ud af båden og hev båden let op på land, det var ikke et højt sted så båden kom nemt glidende op på land uden det store bump.
Han strakte sig roligt imens han så rundt, der var ingen i nærheden så vidt han kunne se og derfor undgik at tage tøj på, for her var det rigtig dejlig varmt til at bare gå rundt som man var skabt, helt nøgen. Men det var også en af Hiks ynglings ting ved stedet her, for der var så heller ikke nogen til at fordømme ham her..
Eller det var der ikke før i tiden men nu var han jo ikke helt alene, men han var ikke alene på en måde som han kunne lide, for han kunne godt lide sin ledsager, måske lidt mere end lide? Han havde ikke gjort det op med sig selv endnu, de havde haft deres hede øjeblikke, men var de overhovedet en mulig ting, det plagede ham lidt, men lod det ikke stige ham alt for meget til hovedet lige nu.
"mmmmh hvor er her dejligt som altid.. frisk og grønt som altid" sagde han og havde et rigtigt stort smil på læberne. Dette var nok det eneste sted han rigtig kunne føle sig hjemme hvis han ikke skulle være på havet, for det her var så meget natur at han ikke kunne lade være med at føle sig velkommen, især når han var så højt oppe i fødekæden i det her sted at ingen kloge dyr ville udfordre ham, og derfor var det også fredelig tider han havde haft her.
Han stod med ryggen mod båden, i fuld flot figur der blev oplyst godt af morgensolen der virkelig kastede lyset helt rigtigt så man rigtig kunne se hans muskuløse former selv fra nakken af, og ned af ryggen, og ballerne der var godt små, og ned om hans vældigt markerede ben. Der kom en kort vind og fik blæst sig igennem hans hår, og Hik føltes det næsten som om det var at vinden sagde 'hej' til ham for at han var kommet tilbage.
Det var fantastisk at være tilbage, til paradis.
Gæst- Gæst
Sv: I Hope You Like Nature (Rebecca) xxx
Hun vågnede op til at Hik var begyndt at ro mod land.
Hun var meget spændt på endelig at komme på land igen, hun ville kysse jorden med det samme, og bare løbe rundt som en sindssyg, for det var hvad hun følte for lige nu, hun havde brug for at komme af med noget energi, selvom der blev brugt meget ombord på båden, men det var ikke den samme energi, som hun skulle brænde af om lidt, når de kom til land.
Da båden endelig stoppede med at bevæge sig, og de endelig kom til et stop, kiggede hun sig rundt, det var så smukt, hele landskabet, alle de dyr der stod omkring dem og bare passede sig selv, det var nok det smukkeste... hun blev lige pludselig meget sulten, men hvem narrede hun, Rebecca var altid sulten!!
Hun sprang hurtigt op fra båden og begyndte direkte at løbe efter alle de dyr der var, for at fange bare et af dem, og ganske vidst, fangede hun faktisk et, selvom hun havde været fanget på den båd i noget tid nu.
Hun begyndte at rive dyret i stykker, det var et dådyr, et smukt dådyr, men hun tænkte nu mere på kvaliteten af det kød hun spiste, om det var sundt nok, og så det så dådyret ud til at være og kødet smagt skam også rigtig dejligt.
Hun havde egentlig ikke givet Hik særlig meget opmærksomhed, hun var bare gået direkte igang med at ødelægge al den fredfyldte atmosphere der var omkring dem, som han sikkert satte pris på, men som hun slet ikke lagde mærke til eller respekterede, hun gik bare igang med at æde med det samme.
Da hun var færdig, gik hun hen til Hik med et tilfredst smil på læben og lagde sig ned i græsset med et dybt suk og begyndte at slå mave, efter det dådyr, det var alligevel et stort måltid, som nok ville tage timer om at blive fordøjet ordenligt.
"Sikke et sted, så meget føde, her kunne jeg godt leve" sagde hun og grinede let, inden hun kiggede op på Hik, for at se hans reaktion.
Gæst- Gæst
Men der var også en anden følelse der bulrede op i ham og da hun så endelig så over til ham, lå han på alle fire ud over kanten til vandet og ørlede ned i vandet, for pænt syn havde det slet ikke været, især ikke med indvoldende og sådan noget og måden hun havde gjort det på.
Efter han var færdig med at ørle, vaskede han grundigt munden, og satte sig så op med et dybt suk, men hurtigt vendte blikket anklagende mod Rebecca, og meget hurtigt var over til hende igen og videre hen til kadaveret som hun havde efterladt, tog det op så godt han kunne, og smed det ud i vandet så det stille gik bort med strømmen. Han satte hænderne i side på sig selv.
"Ikke mere den slags jage og spise taktik, fra nu af gør vi det mere... rent" sagde han og stirrede stadigvæk anklagende på hende over han måtte ørle efter at havde set hende æde dådyret på den måde, ikke at han ikke havde set andre gøre det før, men han ville ikke lade hende synke til den standard, og han regnede heller ikke med de ville gøre det i hendes landsby.
Han gav et suk fra sig og kom så med et varmt smil, det var svært at være irriteret på hende når det kom til stykket... hvorfor var det egenligt det? det var så let med alle andre men hun havde en anden virkning på ham?
Hik bukkede sig let ned og nussede Rebecca bag øret med den ene hånd, og nussede hende på maven med den anden, lidt som en lille kat. Han fniste lidt over det og syntes nu hun alligevel var ret sød og kær.
Han stoppede så efter lidt tid og begyndte at gå mod nogle buske med store lilla bær.
"Og forresten så kysser jeg ikke en vis Rebecca hvis hendes pels om munden er fyldt med dyreblod" sagde han drillende til Rebecca for at tease hende lidt, siden at dyreblod aldrig smagte synderlig godt, det var mere menneskeracers blod han havde mindre imod. Hvilket egenligt var lidt underligt nu hvor han tænkte over det...
Hik greb nogle af frugterne fra busken og proppede munden, tyggede, og sank det så efterfulgt af et stort tilfredst suk og smil.
"Hvor har jeg dog savnet de her frugter, der er ingen steder man kan finde noget så godt" sagde han nydende og strakte sig endnu en gang, det var sådan et dejligt sted, hvor man virkelig kunne slappe af. Men det skulle han dog heller ikke hele dagen, de skulle også have et sted at sove når det engang blev aften, så et sted at sove ville være en god start.
Han så roligt over til Rebecca med et varmt blik og bed sig let i læben.
"Rebecca, hvad syntes du om at blive her i lidt tid?..." spurgte han hende så og når han tænkte lidt tid, så var det mere et par år, nogle gode år hvor han kunne ligge lidt lavt med pirat jagten, og tænke lidt på sig selv også.
Gæst- Gæst
"Jeg må sige... dit udseende snyder, du er ikke særlig stærk" sagde hun bare ligeud og kiggede op og ned af ham, som hun bedømmede ham.
Hun kiggede undrende på ham, da han kom hen mod hende og tog liget, før han smed det væk. Hun vidste ikke hvad der var galt med ham, jagtede han ikke selv sådan, var hans væsner ikke på denne måde, hans race?
Hun var i hvert fald meget overrasket og var begyndt at se ham som meget svag.
Hun satte sig op og kiggede hen på ham.
Et irriteret og ligegyldigt blik blev sendt hans vej. "Det skal du slet ikke bestemme, det er sådan jeg jagter, det er sådan min race jagter, det skal du ikke lave om på!" sagde hun meget sur og rakte tunge af ham, før hun vendte ham ryggen og lagde armene over kors.
Dog da han bukkede sig ned og nussede hende bag øret, var det virkelig irriterende hvordan han bare kunne få hende til at spinde, lige med det samme, lige meget hvor sur hun var på ham lige nu. Da han begyndte at nusse hende på maven, kiggede hun op på ham med et advarende blik, vidste han ikke at katte ikke kunne lide at blive kløet på maven.
Hun kiggede lidt efter ham, da han gik. Hun rystede bare på hovedet af ham af det han sagde og lagde endnu engang armene over kors og snuden mod sky.
"Du må kysse mig som jeg er, hvis du ikke kan, er du ikke en rigtig minotaur."
Hun så på ham, spise de bær han tog fra buskene, hun spiste ikke sådan noget, hun var kun kødædende, ikke plante eller.... frugt ædende. Hun vrængede på næsen og rystede på hovedet af ham, han var ikke et rigtigt dyr, syntes hun i hvert fald ikke lige nu, han var... for tøset syntes hun, selvom han havde virket så stærk før.
"Kød er det eneste æde som jeg indtager" sagde hun bare kort og kiggede i hans retning med et skarpt blik.
Hun sukkede, da han spurgte hvad hun syntes om at blive der i noget tid. Hun vidste ikke hvad hun skulle sige, på den ene side, kunne hun rigtig godt lide Hik og hun ville meget gerne tilbringe så meget tid sammen med ham, men lige nu vidste hun ikke, hvis han ikke kunne klare synet af når hun spiste, så vidste hun ikke om det var en særlig god ide.
"Jeg bliver her kun, hvis du kan mande dig op til at kunne tåle at se mig spise" sagde hun og fnøs.
Gæst- Gæst
Hik kløede sig let i nakken og gav et dybt suk.
"mande mig op jah." hviskede han til sig selv og rejste sig så og gik tilbage til Rebecca. Han satte sig på knæ foran hende og så hende dybt i øjnene.
"okay, men du må også huske på jeg kommer fra en lang art af... ja planteæder, og de eneste gange de planteæder så indvolde var hvis et dyr jagede dem, min art har kun lært at spise en smule kød" sagde han som sit eget forsvar. Men sendte hende så et varmt og charmerende smil.
"Jeg havde aldrig troet at en pige ville få mig til at sige det her, men... jeg skal nok prøve på at lærer at tåle at se dig spise på den måde, men hav lidt tålmodighed, det er en svær ting at vende sig af med når det ligger så dybt i generne, lige som du kun spiser kød" sagde Hik og lagde så en finger på hendes hage blidt og fik så et meget roligt og fredfyldt, næsten harmonisk blik som han sendte direkte mod hendes.
"Men jeg skal jo starte et sted, og lige nu ser det her ud til at være det helt rigtige sted at starte" sagde han og uden tøven plantede sine læber mod hendes i et dybt kys. Han kunne mærke trangen til at trække sig væk på grund af blodet som hendes mund var smurt ind i stak i næsen, men han måtte 'mande' sig op og lærer at håndtere det, og smagen og lugten var en god start før han skulle lærer at se på det, for det var en lidt anden sag. Så hvis han kunne lærer at styre lugten og smagen ville det virtuelle måske være lidt lettere også for ham. Hik holde kysset og lod også kysset gå lidt hen og blive til et snav, så han rigtig kunne få smagen med også. Blandingen af hendes savl og smagen af blod var ikke den bedste blanding men langt bedre end blod alene, det havde han normalt meget svært ved, men det her var måske muligt.
Han slap så stille kysset, og var nu også selv blodig om munden og kunne ikke lade være med at grine lidt af det og rømme sig lidt.
"Undskyld jeg overreagerede før, jeg blev bare lidt overrasket" sagde han varmt og charmerende kærligt til hende og prøvede virkelig at gøre det bare lidt godt igen, for han kunne godt se hun havde fået lidt ondt i bagdelen af hans reaktion til hendes 'naturlige' måde at gøre tingene på, hvilket jo også var lidt en sviner til hendes kultur og den hun var, hvilket slet ikke havde været hans mening overhovedet.
Gæst- Gæst
Hun kunne dog ikke rigtig forstå hvad han mente? Planteædere? fandtes de virkelig? Ja der stod en foran hende, men det var bare noget hun havde hørt i historier, aldrig noget hun havde set, altid bare troet at det var små dumme historier der var fundet på, til at skræmme små katte, men de var der virklig.
Hun forstod slet ikke hvordan de kunne leve sådan, det var utroligt.
"Jeg troede ikke sådan nogle som dig fandtes" sagde hun og kiggede meget studerende på ham, som var han en hel ny art, som nogen aldrig nogensinde havde set før.
Hun smilede dog til ham af det han sagde, hun syntes det var ret så sjovt, at han sagde det, men hun var også samtidig meget glad for at han sagde det til hende, at han faktisk ville gøre en indstats for at de kunne leve sammen i bedste velgående, uden at skulle være frastødende overfor hinanden.
"Det er jeg glad for at høre, og skal nok have tålmodighed med dig" sagde hun og bed sig i læben, da han lagde sin finger på hendes hage og deres blikke mødtes. Hun gjorde dog store øjne af det han sagde, han ville faktisk kysse hende, med al det blod omkring hendes mund. Hun burde måske havde sagt til ham, hvad det egentlig betød for hendes klan, når man gjorde det, men hun valgte bare at lade være med at opfatte det sådan, for han havde selvfølgelig ingen anelse om at det faktisk var en slags... trolovelse, like 'seal the deal' kinda kys, når man kyssede med blod om munden, normal var det dog manden med blod om munden, som repræsenterede at han delte alt med sin kone.
Hun kyssede blot med, mens hun godt kunne mærke på ham at det var lidt svært at kysse hende, men for ikke at få ham tl at tænke på det, begyndte hendes hånd at vandre ned af hans bryst, blidt som en fjer, dog ikke helt ned af ham, fordi hun ville ikke lige ligge op til noget, det var bare for at få ham på andre tanker end den lugt, dog blev det lidt svære, da han puttede sine tunge ind i hendes mund og fik smagen af både hende og blod, ind i sin egen mund, det var der ikke meget hun kunne gøre ved, men han trak sig i hvert fald ikke væk fra hende, det var da altid et positivt tegn.
Da de var færdig med at kysse, var han også smurt ind i blod, som fik hende til at se på ham, ret så overrasket, men også med et meget dyrisk blik, det så nemlig ret så sexet ud, selvom det var på sort pels.
Hun rystede lidt på hovedet og smilede blidt til ham. "Det er okay..." sagde hun og krammede sig blidt ind til ham.
"Jeg havde bare ikke lige regnet med at du var... planteæder, efter du havde spist fisk på båden hele tiden... jeg vidste ikke engang planteædere eksisterede" sagde hun og grinede, da det var mærkeligt at sige lige foran en.
Gæst- Gæst
"Planteæder er skam virkeligt, og det nemmeste at spotte en på, er tænderne. Som du kan mærke har du rigtig mange spidse tænder, i forhold til mig der har flade tænder, de er mere velegnet til at æde det grønne" sagde han og gav hende et stort smil men løftede så en finger.
"men... vores race, er jo en slags blanding, derfor har vi også brug for kød, og derfor efter mange mange mange har vores race udviklet dem her" sagde han så og hev let ud i mundvigen og afslørede at han havde nogle syle spidse tænder et stykke inde i munden som virkelig lignede en rovdyrs tænder.
"de hjælper os med at spise kød, som vi fortrækker stegt men kan godt spise det råt.. kommer and på hvor hård mave man har" sagde han og så varmt på Rebecca og så ned på hendes mave.
"Og du har da en af de stærkeste maver jeg længe har set" sagde han og blinkede til Rebecca.
Hik tog blidt hendes hånd, og lagde den op på sit bryst.
"jeg vil ikke lade vores forskelle ødelægge det her. Planteæder, kødæder, det betyder intet for mig, så længe jeg kan se ind i dine fantastiske havblå øjne dagen lang" sagde han og blinkede let til Rebecca før han trak hende let ind til sig, og denne gang kyssede han hende uden problemer, ikke engang et snært af afsky over for lugten eller smagen af blod der var i munden. Han var bedøvende lige glad, så længe hun blev hos ham.
Men en tanke slog ham, hvordan ville hun overhovedet have det med at spise grønt egenligt. Han tænkte at han nok måtte undlade at servere græs for hende men bær ville da ikke gøre noget, med den bombe af smag de havde?
Han slap blidt kysset og hviskede så i hendes øre.
"hvad plejer to der godt kan lide hinanden at lave i din by?" hviskede han og gav hende et stort kindkys imens han genoptog at nusse hende bag øret hvor han vidste hun ville kunne lide det, mest på grund af hendes races dyr.
Gæst- Gæst
Det havde altid fået hende til at ryste i bukserne af skræk, men Hik han var så fredelig, han så ud til at være meget alvorlig og ondsindet, men det var han slet ikke, han lugtede heller ikke og var da slet ikke grim.
Da han afslørede sine andre spidse tænder, så de ud lige som hendes, hendes var bare over alt i hendes mund, og ikke kun en lille del af den.
Det var sjovt at se hvor anderledes folk var, det var meget interessant for hende.
"Interessant" sagde hun og kiggede meget studerende på ham, inden hun grinede blidt og smilede af det han sagde. Hun kiggede ned på sin mave og slog lidt på den.
"Den kunne snildt sprætte nogle flere dyr op og æde mere" sagde hun og kiggede sig lidt rundt, men det var måske ikke lige tidspunktet til at spise igen, foran ham, selvom han sagde at han ville vende sig til det, ville hun også hjælpe lidt til og ikke presse på over for ham.
Hun bed sig i læben af det han sagde, det var virkelig sødt og hun kunne virkelig godt lide at det kom fra ham, det føltes specielt når det kom fra ham. Hun kiggede på hendes hånd, som blev lagt på hans bryst, og hun begyndte meget let, at kærtegne det. "Det vil jeg heller ikke, selvom vi kun har været på den båd i det gudsforladte hav i nogle dage, har jeg allerede fået nogle... virkelig stærke følelser for dig, som jeg ikke vidste jeg havde i mig" sagde hun og kløede sig let på sin ene arm.
Hun blev ret overrasket da han trak hende ind til sig, og så bare kyssede hende, denne gang kunne hun mærke på ham, at han var ligeglad om hun var smurt ind i blod, han kyssede hende bare, og det føltes virkelig fantastisk.
Hun kyssede blidt med, mens hun lagde sine arme om ham og pressede sig ind til ham.
Hun kiggede op på ham, da han slap kysset. Hans spørgsmål kom lidt bag på hende, men hun stod lidt og tænkte over svaret. "Hm... vi fjoller for det meste rundt i soveværelset, får børn og bliver gift, hvor vi så bare tager det stille og roligt og elsker hinanden..." hun bed sig i læben. "det går ret hurtigt i min klan, når man kan lide en er det bare om at gifte sig med hinanden i en fart, ellers blive den man kan lide, måske taget for øjne af en." sagde hun og trak på skulderne, inden hun begyndte at spinde, da han nussede hende bag øret igen. "Du kender allerede mit svagepunkt, det er ikke godt" sagde hun og grinede let.
Gæst- Gæst
Han kunne dog ikke lade være med at grine højt over det hun sagde og var i rigtig muntert humør nu.
"ja jeg er god til at finde svagheder i mine fjender" sagde han og blinkede til Rebecca.
"og de blå øjne der er virkelig farlige, jeg kan tydeligt mærke deres fjendelige magiske kræfter der prøver at fange mig i deres tryllebind" sagde han drillende og spillede hypnotiseret før han lagde sig bagud som om han var død.
"Bwah" kom det fra ham og lå med tungen ude.
"jeg tror øjnene dræbte min onde sjæl, hvorfor skal deres magi være så stærk" sagde han og tog sig til brystet imens han overspillede sin karakter. Men flækkede kort efter af grin og syntes det var rigtig sjovt.
Hik så let op på Rebecca og havde et rigtig stort smil på læberne imens han lå der på ryggen.
Han så så tænkende på Rebecca og kneb sine øjne let sammen, men med et meget udspekuleret smil på læberne.
"men hvis du siger at i er sådan hurtig i din by til at tage kvinden man vil have, så må jeg da heller skynde mig" sagde han og uden tøven, kom op og stå imens han havde grebet om hende og hold hende i sine arme, så hun havde benene over den ene og ryggen op af den anden, imens den ved ryggen også holde hende på numsen for hun ikke skulle falde imellem.
"hvor meget taget skal man tage for at kvinden er taget så?" spurgte han hende undrende og med et drillende blik.
"Er det her nok, eller skal jeg gøre det mere her, eller her eller her?" spurgte han hende imens hans hænder let greb om hendes arm og mave og lår og lænd.
Han vidste egenligt ikke helt.. hvorfor han gjorde det her, men noget i ham var kommet frem, noget som han ikke havde haft tid eller overskud eller forstand til da han var i den alder han skulle havde gjort det i, han følte sig som en teenager igen, bare med mulighed for at have det sjovt frem for at sidde i en båd alene og forladt, med en økse og et kranie som de eneste to 'venner' der var der.
Men han elskede det her, og glæden strålede næsten ud af hans røde klare øjne, og for en kort stund kunne hans øjne næsten ses som brune, men det var kun et meget kort øje blik.
For pludselig kunne han høre noget bekendt og ikke så fredfyldt bag sig.. En kæmpe stor ork tårnede sig bag dem, og den kom ikke alene, for den havde en stor tyk stenkølle med sig i sin ene hånd. Orken var stor og bredskuldret og lignede ikke en man skulle spøge med, huden var sump-grøn og han manglede det ene øje.
Hik så på orken og fnøs kort, imens hans øjne blev meget blodrøde da orken rakte ham hånden, imens orkens egen øjne gloede på Hik og Rebecca skiftende og intenst.
"en til en om damen" gryntede orken imens han klargjorde sin kølle til at hamre Hik ned så snart han gav ham hånden. En udfordring de fleste ville løbe fra, men ikke Hik, for han vidste at han ikke var svag og han var i samme øjenhøjde som orken.
"en til en... men 'damen' er ikke prisen for hun er ikke til salg, for hun er min, livet er prisen" kom stille brummende fra Hik hvis stemme blev mere og mere mørk. Han satte stille Rebecca ned før han vendte sig mod orken... Han rakte langsomt sin hånd frem, og i løbet af et split sekund fra han havde grebet orkens hånd og køllen var på vej ned mod Hik, havde han grebet orkens svingende hånd og de stod derfor nu og styrke prøvede hinanden.
Orken var den første dog til at satse alt på sin styrke, og fik på de få sekunder presset Hik godt tilbage.. Indtil at Hik så skruede op for sin styrke og satte selv ord på den fysiske styrke han brugte.
"50%...60%...70%....75%..... nok" og pludseligt var det orken som blev presset tilbage, med de ekstra op-pumpede arme Hik pludseligt bar med blodåre der løb ned som var den våd klippe. Orken så overrasket ud, men ikke bange.. den havde et eller andet under bæltet som den kunne bruge hvis det blev for tæt et løb eller fjenden var direkte stærkere... krudt!
Hik var så fokuseret at hans primære fokus var på orken og ikke på hans lille pose der hang i bæltet som han havde et lille dyr til at hjælpe sig med at få fat i det, for så at ville kaste det i hovedet på Hik, give orken en chance for at dræbe Hik uden modstand. Den lille rotte kravlede let frem ved orkens gryntende kommando i form af en hvislen, og begyndte at gnave rebet over til posen, så den kunne udføre sin opgave, så de kunne vinde over Hik..
Gæst- Gæst
Hun smilede og bed sig i læben. "Det er du" svarede hun, han var virkelig god, han vidste hvad hun skulle gøre, for virkelig at tænde hende eller få hende til at slappe helt af, når han ville.
Hun begyndte at grine, da han begyndte at dramatisere hvordan hendes blå øjne drabte ham. Var de virkelig så...'farlige', kunne han virkelig godt lide dem så meget, det fik hende til at rødme indenunder alt den pels hun havde.
Hun kiggede ned på ham, som han lå og spillede død, han var fjollet, men det kunne hun godt lide ved ham, at han ikke var så seriøs, som han godt kunne se ud som og virke som af og til, men han var faktisk en helt anden under det seriøse ansigt, han kunne have.
Hun gav et hvin fra sig, da han rejste sig op og tog hende i armene, hun rystede dog på hovedet, det var slet ikke sådan man tog en pige i klanen, det første man skulle gøre for at starte med at kunne tage en pige, var at give hende et halsbånd, som hun allerede havde, men når pigen virkelig var ens... så var det nå hun var gift med en, ellers kunne hver og anden tage hende til hver en tid, mange var ligeglade.
Hun begyndte at grine, da han tog på hende mere og mere, for at 'tage' hende. "Nej... du skal give mig et halsbånd, og så gifte dig med mig, vis du virkelig vil gøre mig din... men det var selvfølgelig i forhold til min klan, det er nok anderledes herude." sagde hun og trak på skulderne, mens hun kiggede op på ham med et mærkeligt blik og et skævt smil.
Hun blev overrasket, da hans øjne lige pludselig blev brune, for et kort sekund, før de blev røde igen, det fik hende til at tænke på, at han måske ikke var født med sine røde øjne, som han havde fortalt, men noget der kom efter.
Hun gispede, da Hik vendte sig om, og en ork stod og kiggede på dem, med et rimeligt stort våben, som helt sikkert kunne knække en masse kranier på sin vej, hvis den ikke allerede havde gjort det.
Hun kiggede noget så skræmt på orken, da den ville have hende, hvis han vandt kampen, som han åbenbart ville have med Hik, som hun måtte indrømme, at hun ikke var helt så vild med.
Hun smilede dog stort, da Hik ikke gik med til at hun var prisen, og hun blev meget beæret, da han sagde at hun var hans, det havde hun slet ikke regnet med fra ham af, men hun kunne godt lide den måde han sagde det på, hun var helt vild med det.
Hun bed sig i læben, som hun blev sat ned og trukket tilbage, bag Hik.
Hun var bestemt ikke særlig glad for dette, hun var i det hele taget ikke alt for glad for konflikter og da slet ikke store slåskampe.
Hun så på dem, som de gav hinanden hånden, som en deal, og så med det samme, begyndte at kæmpe, og som hun frygtede, var orken rigtig stærk og havde Hik i sin kontrol, som han skubbede ham tilbage, med alt sin styrke, men som altid, overraskede Hik hende, da han lagde sin styrke i og kæmpede tilbage mod orken, så orken nu var begyndt at blive presset tilbage.
Dog i kampens hede, var der noget der fangede hendes næse, en duft hun var meget bekendt ved... Rotte!
Der var en i nærheden, det var dog mærkeligt, fordi duften var blandet med orkens hæslige lugt, og så så hun rotten, ved en pose i orkens bælte, som den var igang med at bide snoren over til posen. I løbet af et sekund, var Rebecca ovre ved orken, selvom det nok var ret så farligt, men det var hun ligeglad med, hun havde på fornemmelsen, at det i posen var til orkens fordel, og ikke Hiks.
Hun snuppede med det samme rotten og posen, fra orken og rotten endte hurtigt i Rebeccas mund, levende, mens hun tyggede på den og holdt posen langt væk fra orken, med et skævt og provokerende smil. "Ikke noget med at snyde" sagde hun med en sød stemme.
Gæst- Gæst
Hik så kort på posen og forstod med det samme hvad det var for noget, og kom så med et stort smil over at orken ikke havde fået fuldført sin plan, for det som var i posen var bestemt ikke noget man skulle lege med, det kunne let havde gjort Hik totalt blind.
"nej det ville jo ikke være fair over for mig" fortsatte Hik på Rebeccas lille kommentar til orken som så ret så pist ud over at posen var blevet opdaget. Men orken havde ikke helt opgivet posen og med et spyt mod Hiks ansigt slap orken taget i Hiks hænder og stormede mod Rebecca brølende og faretruende, med begge næver hævet og klar til at give hende nogle ordenlige tæsk.
Men han nåede ikke langt før han var lige ved at miste pusten, da to store arme omsluttede hans mave bagfra og fødderne ikke længere rørte jorden, og med et var han et par meter oppe i luften, flyvende bagud, imens en stor tyr kom stormende mod der hvor han ville lande.
Og som Hik havde forudset så lige da orken kom i højde med Hiks bryst, sænkede Hik sit hoved og stangede orken i siden, så hårdt at man kunne høre orkens ribben knække på række, og med et hårdt vip med hovedet, fløj orken endnu gode meter hen af jorden, hvor den til sidst rullede rundt og stødte ind i et træ som stoppede dens færd.
Orken fik hurtigt sat sig op og skulle lige til at bede om nåde, men.. han var ikke hurtig nok, og Hik var allerede flyvende som en tyr i raseri anfald, og orken så hvordan Hiks hoved var sænket, og mærkede så luften forsvinde helt, sammen med hans brystkasse.
Hik havde sænket hovedet en del og med sin rigtig gode fart havde han stanget orken lige i brystet, med hele sin krops vægt og styrke, og synet var ikke pænt.. Orkens bryst blev fysisk trykket så meget ind at der ikke var efterladt meget til fantasien om at orken kunne overleve det, ribben og rygsøjle flækkede så højt at fuglene omkring dem fløj, og orken sprøjtede blod ud af munden og øjnene og ørene, imens hans mave også blev lidt større af alt det som skulle presses ned fra brystet af.
Orkens blik var tomt, og som Hik fjernede sig væltede orken stille ned på siden med sit døde blik og sammenmaste krop, og bag orken, kunne man tydeligt se trykmærkerne efter Hiks horn på træet, han havde virkelig lagt kræfter i det sidste stød for at gøre det til det sidste stød.
Hik begyndte at gispe lidt og med et bump sad han på bagenden og strakte let ud med nakken, det var jo ikke hver dag han gik tilbage til sine rødder og brugte hornene, men her havde det følt mest nødvendigt.
Han vendte da blikket bagud.
"Er du okay Rebecca?" spurgte han undrende og havde et lidt bekymret blik. Hele Hiks krop var oppumpet, og senerne løb ned af armene og benene og nakken, og musklerne havde vokset en god del så det næsten så lidt for meget ud. Men som sekunderne gik forsvandt senerne og musklerne dryssede stille ned til deres normale størrelse, kun sveden dækkede hans krops pels, som afslørede hvor hårdt det havde været for ham at aktivere så meget styrke så hurtigt. For normalt skulle han bruge lidt tid på at få det hele frem, men denne gang skulle han gøre det på rekord tid. Hik lod sig dumpe ned i græsset under ham og gav et højt gisp fra sig.
"Det er godt nok længe siden jeg har kæmpet så seriøst" mumlede han imens han havde lukket øjnene og sukkede stille.
Gæst- Gæst
Dog så det ud til at orkeren blev rigtig sur over det, siden han havde planlagt at vinde den kamp og ikke kunne uden at snyde sig halvdelen af vejen til det.
Hun blev ret så bange, da han pludselig spyttede Hik i hovedet og kom mod Rebecca.
Ud af instinkt begyndte hun at hvæse højlydt og hendes pels begyndte at stritte, da hun pustede sig op, for at se farlig ud overfor ham, hendes hale begyndte at vifte fra side til side, meget voldsomt og aggressivt.
Dog nåede orken ikke langt, da der blev lagt to arme rundt om ham og han blev kylet afsted.
Resten kunne Rebecca ikke få sig selv til at se, hun kunne sprætte et dyr op, æde dyr levende, men at se et væsen blive slået ihjel, kunne hun ikke få sig selv til at se på.
Da Hik spurgte om hun var okay, drejede hun let om og fik øje på orken, spiddet til døde, liggende op af et træ, der var afmærket af Hiks horn, som havde blod på dem, for første gang så han faktisk faretruende ud, men hun vidste hvordan han var, og han var helt anderledes.
Hun smilede til ham og nikkede. "Jeg har det fint" svarede hun, mens hun kiggede studerende på ham, han så meget træt ud, dog alligevel var han så pumpet efter den kamp han lige havde været i. Hun lagde let hovedet på skrå og hendes øre fulgte med.
"Hvad med dig?" spurgte hun, han så ikke alt for godt ud, selvom han havde vundet kampen.
Som han havde lagt sig helt ned på græsset, gik hun stille og roligt hen til ham, satte sig på hug ved siden af ham og smilede ned til ham. "Jeg må sige, jeg er overrasket over din styrke, selvom din mave er ret så svag" sagde hun og grinede blidt.
Gæst- Gæst
"jeg er okay, jeg skal bare lige køle lidt ned" sagde han og åndede dybt ud imens han strakte sin krop og spændte let musklerne så hans 6pak var godt opstrammet og tydelig på hans mave.
Hans øjne så op på Rebeccas med varme, og han kunne ikke lade være med at grine over det hun sagde og klappede sig selv lidt på maven.
"jeg syntes ellers jeg har en stærk mave, især på havet" sagde han og blinkede til hende før han fortsatte.
"Men ja.. jeg gemmer meget på styrken, for ellers bliver kampe for hurtigt afgjort... ikke engang nu fik jeg brugt hele min styrke, men ja den ork fik da procenterne til at gå op. Jeg kom helt op på 80% da den grimme ting prøvede at angribe dig, det er meget sjældent nogen får mig så højt op på så kort tid" sagde han og midt i strækket ømmede han sig lidt, musklerne var lidt brændte efter den så hurtigt stigende styrke forøgelse.
"Forresten, godt spottet, jeg havde slet ikke lugtet den rotte.. nok fordi den ork der lugtede så fælt selv" sagde han og holde sig drillende for næsen imens han gryntede som en ork.
Hik lagde blidt sin hånd på hendes og hævede sig op til en siddende position, og så Rebecca dybt og seriøst i øjnene.
"Du er helt sikker på han ikke gjorde dig noget, og heller ikke rotten?" spurgte han hende en ekstra gang, bare for at være helt sikker på at hun var okay, han ville jo gerne være der for hende, især efter sådan en grim episode, med sådan et stinkende væsen som en ork der sjældent bade.
Hik gav hendes hånd et let klem før han gav hendes pande et blidt kys og rejste sig op... han tænkte lidt på det hun havde sagt før.. især omkring det med halsbåndet, det havde han i hvert fald ikke glemt.. og det ville han heller ikke kunne glemme det næste stykke lang tid. Han stirrede kort på hendes halsbånd og lagde så hovedet lidt på skrå.
"hvorfor har du egenligt halsbånd på? Var det ikke kun hvis man skulle giftes?" spurgte han hende så lige ud, og satte sig ned bag Rebecca og lagde sine arme omkring hende og trykkede hende ind til hans bryst, der stadigvæk pumpede let efter alt det action for den dag. Tankerne kom også kort omkring en hytte, for hvis der var en ting han ikke havde lyst til var det at sove udenfor i den mørke kulde der var om natten, det var godt nok ikke lige ham måtte han sige.
Gæst- Gæst
Hun grinede lidt og rystede på hovedet, det kunne være at han havde en stærk mave på havet, men når det kom til at se hende spise, så var hans mave rigtig svag. "Udover når du ser indvolde og blod, så er din mave mega svag" svarede hun igen og smilede drillende til ham.
Hun kunne godt se hvad han mente, med at hans styrke ville afgøre kampen for hurtigt, han ville helt sikkert vinde hvert slagsmål han var med i, med den styrke hun havde været ude for at se.
Hun var blevet ret så skræmt af orken, da den var kommet imod hende, hun havde aldrig stået overfor sådan et stort væsen, kommende mod hende, med alt sin styrke, kun med at gøre hende fortræd i tankerne.
Det var meget skræmmende, men heldigvis var Hik kommet til hendes undsætning, som hun var kommet til hans, da hun fik den pose fra orken.
Hun grinede lidt og trak på skulderne, da han sagde at det var godt spottet, det var bare normal katte instinkt.
"Min race har rigtig god lugtesans, den er især god til at skille forskellige dufte fra hinanden, derfor kunne jeg lugte rotten"
Hun kiggede ned på sin hånd, som han lagde sin på, hun kiggede dog hurtigt op på ham, da han ville forsikre sig at hun havde det fint. "Jeg blev en anelse skræmt over orken, men ellers fint, rotten var ingenting, det er nok mere rotten du skulle havde spurgt det om, den var let at sluge" sagde hun og grinede, inden hun gnubbede sin mave.
Hun smilede stort, da han kyssede hendes pande, inden han rejste sig op.
Hun stivnede let af hans spørgsmål og trak lidt i sit halsbånd, inden hun sukkede tungt. "Jeg kan ikke få den af, har prøvet mange gange, men de har smedet den sammen, de har smeltet metallet, som skulle holde halsbåndet sammen, sammen, det gør de altid så pigen ikke kan få det af.
Hun sukkede og lænede sig ind mod ham, da han satte sig bag hende, med armene om hende, det var dejligt at have ham tæt på sig, det føltes godt, hun følte sig beskyttet og... elsket på en måde.
Gæst- Gæst
"Det er en ting jeg har lært efter min far, dengang han var i live altså, at gemme sin styrke til det nødvendige tidspunkt, så det kun er der du bruger alt energien. Så man kan sige, det du så der var egenligt mit sande udseende, størrelses mæssig, og det jeg bliver nu, er energi besparende mig" sagde han og lo let over hendes kommentar over rotten. Han førte sit hoved hen foran hendes og skulede på hendes mund.
"Er du der inde hr. Rotte, kan du hører mig?" sagde han så og grinede let og gav hende et stort kram bagfra før han vendte sin opmærksomhed mod hendes halsbånd, som han roligt lod en finger glide hen over, imens tandhjulene drejede sig og tankerne strømmede igennem hans hjerne.
"Det må havde været ret så varmt så at få det på siden de smeltede det sammen... har du prøvet at besøge en smed for at se om de kunne få det af?" spurgte han til at starte med men rystede så på hovedet og rettede sig selv.
"Dog har de nok kun jern save og lidt for varmt ild til at kunne gøre det på sådan et ømt sted.. det er bare normalt metal ikke?" spurgte han hende så undrende og knækkede nakken kort før han tog let fat i det fra begge sider og trak let i det, men han kunne godt mærke at det var smeltet, for ellers havde det ikke været så fast som det var nu, og at rive det op ved fysisk at rive metallet fra hinanden ville være en meget svær opgave.. der skulle nok to af ham, eller nok bare ham og en relativ, en som havde samme gener og styrke som ham selv.. han kendte bare ingen af den slags..
Pludselig fik han en anden tanke dog.. og hurtigt rejste han sig op igen og skyndte sig hen til båden hvor han rode i nogle poser før han fandt noget frem og skyndte sig tilbage til Rebecca hvor han satte sig ned foran hende nu og lagde sine arme let om hende før han lukkede en bue om hendes hals af stof, men ikke noget hvilket som helst stof, men rødt orange silke tørklæde der gled fint rundt om halsbåndet og dækkede det rigtig godt og bandt så en fin sløjfe let hen af siden på halsen for det så lidt fint ud.
Hik satte sig lidt tilbage og så studerende på Rebecca og gav så et stort smil fra sig, det var langt bedre at se på silketørklædet end den tykke ring af metal som var om halsen på hende, nogle gange havde han tænkt at den sikkert kunne kvæle hende ret let hvis hun blev fanget i en gren med den.
"Man kan ikke engang se ringen, kun et fint stykke stof, som nogle af de finere damer gør i byerne" sagde han og blinkede til Rebecca imens han lod en hånd nusse hendes kind.. han ville dog rigtig gerne selv fjerne ringen, men en fuld metal tyk ring var nok lige i overkanden af hvad selv hans 100% styrke ville kunne klare, især på sådan en slank tynd hals han også kunne risikere at beskadig... hvilket han helst ikke ville overhovedet.
Gæst- Gæst
Hun var ret imponeret over, at den kraftige Minotaur, hun så i kamp før, faktisk var sådan Hik rigtigt så ud, hvis han altså ikke holdte på sin energi og sin styrke. Han var en ret stor minotaur, en hun nok ikke villet havde gået hen til, eller gået i hans båd for den sags skyld, om det så havde været det lækreste fisk, så villet hun havde været alt for bange, til overhovedet at sætte en fod i den båd.
For ikke at tale om, at være i båden med ham, langt ude på havet, hun ville nok havde pisset i pelsen, af skræk.
Hun kiggede på ham med et hævet bryn, da han lagde sit øre til hendes mave, men hun begyndte så at grine af det han sagde, da han prøvede at komme i kontakt til rotten, som allerede var langt væk.
"Den svømmer glad nede i min mavse, med al min mavesyre" sagde hun og klappede sig på maven, som var hun godt tilfreds med det måltid, som hun havde fået sig, selvom det ikke var helt nok, hun var stadig lidt sulten, men det var hun nu altid.
En blid spinden kom fra hende, da han krammede hende ind til sig, bagfra hende, det føltes dejligt trygt, når hun var ind til hans bryst.
Hun bed sig dog lidt i læben, lagde sine øre tilbage og sukkede, da han begyndte at tale om halsbåndet igen, det var selvfølgelig ikke glemt, de havde kun lige startet med at tale om det, men hver gang hun bare tænkte på det, fik det hende altid tilbage til den gang hun var i lejren, hvor alting var godt, indtil det halsbånd ødelagde alting for hende, så hun blev nød til at flygte fra det hun kaldte hjem.
Det havde gjort ondt at få på, det havde været meget tæt på hendes hals da de smeltede det sammen, de kunne ikke smelte det sammen, før hun havde fået det på, så de blev nød til at gøre det imens hun havde det, det havde været skræmmende, men det havde aldrig fejlet hos nogen andre, så hendes mor havde sagt at det nok skulle gå, det gik nu også fint.
"De smeltede det sammen, imens jeg havde det på, ellers havde det ikke virket, for så skulle de havde lavet det stort nok, til at jeg kunne få det over hovedet, så ville det havde været for let at tage af igen, men nej, jeg har ikke været hos nogen smede"
sagde hun og kiggede op på ham, med et svagt smil.
Hun nikkede til hans spørgsmål, det var kun helt almindeligt jern, intet andet.
Hun blev ret så overrasket, da han begyndte at trække i det, prøvede at få det fra hinanden, hun havde dog prøvet det før, ikke kun hende selv, nej, hun havde fået mærkelige væsner i skoven, til at hjælpe hende med at få det af, de havde heller ikke kunnet, de var nu heller ikke så stærke som Hik, men da han gav slip og det ikke var ae, så havde hun på fornemmelsen, at han heller ikke kunne.
Hun kiggede undrende efter ham, da han rejste sig op og gik hen mod båden, for kun at komme tilbage med et fint stykke stof i hånden, med en rød/orange farve til det.
Da han satte sig ned igen, bag hende, og bandet det om hende, bredte hendes ansigt sig i et stort og glad smil.
Hun kunne med det samme mærke, at det var noget ret dyrt stof, for det var ekstremt blødt mod hendes fine hår.
Hun vendte sig mod ham, med smilet stadig oppe. "Mange tak, det betyder meget for mig" sagde hun blidt og spandt, da han nussede hendes kind. Hun krammede sig ind til ham og gnubbede sit hoved mod hans bryst.
Gæst- Gæst
Han sad lidt og tænkte før han så så undrende ned på Rebecca men med et varmt smil.
"Du... hvad med at vi ser os lidt omkring? det her skulle være et stort sted og... den der Ork kan begynde at lugte hvert øje blik det skulle være" sagde han og nikkede over mod den livløse krop der lå op af træet og var faldet halvt sammen. Det ville garanteret ikke være en lækker lugt der kom fra noget som allerede lugtede forfærdeligt hvis man først tog en god snuser til ham.
"Desuden skal vi nok også finde en hule et eller andet sted, der er et stykke til en høj så vidt jeg kan se" sagde han mumlende og så rundt om sig og kløede sig let i nakken. Han nussede Rebecca godt bag øret og gav hendes læber et blidt kys før han rejste sig op og så ind mod den dybe oasis der strakte sig foran dem. Hvad ville de mund finde der? venner? fjender?
Han gættede selv på at der nok var flest fjender, for det var stedet nok mest fyldt med, men det kunne da også være at der kom nogle venner omkring, små søde dyr der også ville nusses lidt som Rebecca.
"Lad os gå" sagde han varmt til Rebecca og begyndte roligt at gå ind blandt træerne med sin store krop, knække alle de små kviste der måtte være i vejen for ham.
Han havde slet ikke tænkt på at han stadigvæk var uden tøj på, men lige nu virkede det som det mest naturlige og han kunne faktisk godt lide det, det var lidt som om at komme tilbage til naturen hvor man ikke behøvede at være menneskeklædt. Noget han kunne lide. Og samtidig kunne han også savle med øjnene over Rebeccas nøgne former der dansede imens hun gik for hans øjne og gjorde ham ret tør i halsen. Hik troede ikke på at der nogen sinde ville komme en dag hvor de former der IKKE ville have den her effekt på ham.
Gæst- Gæst
"Det kan vi vel godt..." sagde hun og trak på sine skuldre.
Hun kiggede igen over mod orken, som lå krøllet ret godt op, hun ville helst ikke være der, når han begyndte at sprede sin døde lugt til hele egnen omkring dem, så det var bare om at komme afsted.
Hun nikkede kort, hun var ret godt til at finde huler, så det skulle de sikkert nok kunne finde, eller måtte de vel bare gå tilbage til båden, og sove i den igen, selvom det ikke var det mest behagelige, undtagen når hun lå halvt ind over Hik, så var det faktisk perfekt.
Hun smilede da han nussede hende bag øret og gav hende et blidt kys, som hun gengældte. Hun kunne godt lide at hans kys ikke bare var lystige, men også blide og kærlige, så det ikke bare handlede om hinandens kroppe, men meget mere end det.
Hun rejste sig op med ham og strakte sig lidt, inden hun lige kiggede sig omkring, for se om der måske var kommet nogen, som havde sneget sig ind på dem.
Hun nikkede og begyndte at gå efter ham, hun lod ham gå først, da han var den største og kunne skabe vej gennem træerne. Hun kiggede ned af sine nøgne krop og for første gang 'rødmede' hun faktisk over at være nøgen, det var ikke normalt for hende, hun plejede altid at være nøgen, men at være sammen med Hik, gjorde at hun tænkte lidt mere over det.. Hun rystede tanken ud af hovedet og så op på Hik med et smil på læben.
"Så, hvor mange dage - uger skal vi være her?" Spurgte hun nysgerrigt, mens hun prøvede at holde trit med ham, som det gik gennem landet.
Gæst- Gæst
Som de dybere ind begyndte duftende fra oasen også at ramme dem godt og det var næsten fortryllende dufte der kom fra alle blomsterne der dækkede bunden og de klare kilder der var rundt omkring med krystalklart drikkevand. Han tænkte lidt over det hun spurgte om, hvor lang tid de mund skulle blive her.
"Dage... uger... det ved jeg ikke, indtil vi vel ikke gider mere eller bliver tvunget til at komme afsted?" spurgte han hende undrende og så tilbage på hende, før en stor gren som han havde misset ramte ham lige i smasken og fik ham til at stoppe op imens han holde sig for sin tud.
"Den gren var hård.... Auch" mumlede han imens han tørrede næseblodet væk og så væk fra Rebecca imens han prøvede at få næseblodet til at holde op.
"jeg bløder godt nok let" mumlede han og rev så nogle blade af en gren og stoppede dem op i næsen så de kunne tage det værste indtil at hans næse var fin igen.
Som de kom endnu dybere ind begyndte en lille høj at danne sig med træer der voksede godt selv oppe på højen. Det var dækket med græs og træer, linjer rundt om, og man kunne se at der var et pænt hul i lige foran dem der førte ind i højens indre.
Hik tænkte om det kunne havde været en bjørn som havde lavet det hul, for det så okay stort ud for en hver anden race af dyr til at lave sådan et stort hul. Men som de kom tættere og tættere på var det mere og mere tydeligt hvem hullet tilhørte. Det var orken som Hik havde kvast livet ud af for ikke så lang tid siden, det var hans hule de havde ramt, det afslørede vindfangerne af dyreknogler og kranier ret tydeligt og pelsen der hang lidt længere inde som en indre dør gjorde det kun mere tydeligt, for det var ret groft revet af dyret og bare hængt op, ingen fine linjer eller noget.
Hik pegede over mod hulen og så tilbage imens han trådte lidt til siden så Rebecca kunne komme til.
"Ey hvad siger du til sådan et sted? skal selvfølgelig lige finpudses men det da stort nok for mig også, og det er sådan lidt hule agtigt for to halvdyr som os" sagde han og blinkede til Rebecca og havde et drillende smil på læberne. Han gav hende et let klap på den ene balle.
"Alt hvad der lugter fælt smider vi dog ud, jeg har ikke lyst til at bo med døde ting der stinker" sagde han og blinkede til Rebecca drillende.
Gæst- Gæst
Hun smilede da duften af alt godt, ramte hende lige i ansigtet, det var en fantastisk duft af vidt forskellige blomster rundt omkring, og hvor var det et smukt syn hun kom til, da de kom til kilder og blomster, hun kunne forstå hvorfor Hik gerne ville bruge noget tid her, det var virkelig flot.
"Hmm, jeg vil ikke have noget imod at være her i noget tid, det er virkelig smukt" sagde hun og kiggede op på ham med et særligt glimt i øjet.
Hun begyndte dog at grine hysterisk, da en gren ramte ham lige i smasken, fordi han ikke havde set den. Hun kunne ikke lade være med at grine af det, hans fjæs efter den gren havde ramt ham, den måde han reagerede og sagde av på bagefter, det var bare så sjovt for hende.
"Ej undskyld, men det så virkelig sjovt ud" sagde hun og holdt om sin mave, der nærmest gik i krampe over hvor meget hun egentlig grinte.
Han var nok dog ikke helt enig med hende, om hvor sjovt det egentlig var, men det var hun ligeglad med, hun synes bare det var skide morsomt, så måtte han blive mopset, hvis det var det der skulle til.
Og at han endda også blødte så let ved det, at få næseblod ved en gren i fjæset, det var sjovt.
"Du må nok begynde at kigge dig for" sagde hun, stadig små grinende.
Hendes grin døde dog til sidst, da der ikke var så meget mere at grine af, uden at det ville blive akavet og mærkeligt.
Hun gik bare efter ham og kiggede på deres smukke omgivelser, imens de ledte efter et sted at søge ly.
Hun kiggede nok bare mere på naturen, end hun kiggede efter et sted de kunne være.
De kom dog til en hule, som Hik havde fundet, men der var en der havde fundet den før dem, Hik og Rebecca havde nok den samme ide om hvem det kunne være, det var helt sikkert orken, det lugtede slemt og den måde hulen så ud på, helt klart et ork sted.
Hun nikkede, det virkede til at være fint nok, som Hik sagde, skulle det bare gøres i stand. "det ser fint ud" sagde hun smilende og gik tættere på.
Dog ikke uden at give et gisp fra sig, da et klask ramte hendes numse, hun skulede over sin skulder, til Hik, men smilede alligevel drillende tilbage til ham, mens hun gik foran ham, hvor hun med vilje, begyndte at svinge ekstra meget med sine hofter.
"Hmm så er der nok meget der skal smides ud, inklusivt... dig, hvis du rør min numse igen" sagde hun og blinkede frækt til ham, en smule udfordrende, han skulle i hvert fald ikke tage det som en trussel, hun vidste godt at hun ikke kunne hamle op med ham, hun ville aldrig ligge sig ud med ham, men det var nu sjovt at drille ham alligevel.
Gæst- Gæst
Hik blinkede frækt til Rebecca over hendes lille kommentar.
"En passende straf for sådan at grine før" sagde han og rakte drillende tunge før han selv gik fremad.
Hulen så ikke så stor udenpå men da han kom ind kunne han godt se hvor stor den egenligt var, nærmest familie stor.
"Hvad syntes du så, kan vi have det sjovt her?" spurgte han hende undrende og gik længere ind, der var en stor seng, en kommode og en masse udstyr til forskellige formål. Hik rakte ud og tog et par træhåndjern op og vendte sig mod Rebecca imens han gav et drillende smil, viftede han med håndjernene foran hende.
"Er der en som har været uartig i dag?" spurgte han hende med et lidt frækt blik og åbnede håndjernene foran hende.
Roligt gik han rundt om hende og med et frækt smil greb fat om begge hendes håndled og samlede dem bag på hendes ryg imens han drillende frækt slikkede hende hen af halsen. Han nap i hendes hud kort før han slap hende igen og trådte baglæns før han gik ind foran hende igen og smed håndjernene på gulvet imens han vendte ryggen til hende og gik længere ind i rummet.
Hik kom til sengen og trykkede lidt på den, det var ganske blødt og behageligt. Det fik ham til at tænke på om en ork som normalt var blodtørstig og ondskabsfuld virkelig værdsatte en god seng? Han lagde sig ned i den og trak armene op om nakken, der var rigeligt med plads, der kunne faktisk være to af hans størrelse i sengen.
"Man ligger godt nok godt her" sagde han og trak vejret dybt imens han så over mod Rebecca og havde lagt sig fladt på ryggen med benene lidt spredt.
"Selv orker har sans for kvalitet må jeg sige" sagde han og lo varmt og strakte sig kort imens han kløede sig let ned under navlen kort, der var ellers ikke mange flere ting i huset, det var enkelt og simpelt, men rigtig hyggeligt samtidig.
Gæst- Gæst
"Undskyld... jeg kan ikke lade være" sagde hun, halv kvalt i sine grin, inden hun holdte op.
Hun kiggede sig rundt i hulen og gik længere ind sammen med ham, hun trak lidt på skulderne af hans spørgsmål. "Kommer vel an på hvad for en hygge du tænker på..." sagde hun og grinte lidt. Det var nu ikke sådan ment, det var mere på grund af at der ikke var meget plads, så det var ikke fordi de kunne holde nogen form for gilde inde i hulen for at have det sjovt.
Hun blev dog lidt overrasket, da han dukkede op foran hende, med et sæt håndjern, efter at havde spurgt om hun havde været uartig. Hun kunne ikke holde et smil tilbage, af hans kommentar, men et smil blev hurtigt til et gisp, da han lige pludselig var bag hende og havde taget hendes håndled og holdte dem fast bag hende. Hun bed sig i læben og en blød spinden kom fra hende, da han slikkede hende op af halsen. Der var ingen tvivl om at han gjorde det helt rigtige for at varme hende op, men da han slap hende, tog hun en dyb indånding. Hun kiggede efter ham da han gik længere ind, imens stod hun tilbage med en hurtig vejrtrækning, mens hun lod sine fingre gøre over sin hals, der hvor han havde slikket hende, mens et gisp forladt hendes læber.
Hun gik hen til hvor han havde lagt sig i sengen og kiggede ned på ham, som han lå og slangede sig i den seng. Det var lang tid siden hun overhovedet havde været i nærheden af en seng som den, hun havde sovet i træer, på sten, på jord... men aldrig på en seng.
Hun bed sig kort i læben, før hun gik over til den anden side der var fri, og lagde sig meget langsomt og forsigtigt ned. Da hendes ryg ramte den vidunderlige madras, var det som om at svæve på en sky, at være i himlen. Det var en fantastisk følelse for hendes ryg. Hun spærrede øjne op og kiggede sig forvirret rundt, hun vidste slet ikke hvad hun skulle sige, det føltes simpelthen så fantastisk at ligge i sådan en seng.
"Wow" var det eneste hun kunne sige, før hun lukkede øjne roligt i, for at slappe af.
Gæst- Gæst
Roligt lod han en hånd ligge sig på hendes kind og kærligt kærtegne den, det var faktisk rigtig hyggeligt at ligge i seng som to af hvert sit køn som havde noget sammen, en brændende flamme for hinanden, det var virkelig rart... næsten så rart at selv Hiks hoved begyndte at tænke på hus og at slå sig ned et sted, hvilket var langt fra det som han havde generelt tænkt sig at gøre med sit liv.
Hurtigt rystede han tankerne ud af hovedet.
"Phu det er farligt at ligge i seng sammen, der kommer jo tanker om hus og alt det i hovedet nu" sagde han lidt drillende, men også ret sandfærdigt, hvilket gjorde ham en smule nervøs for hans fremtid. For han var ganske usikker på om han skulle binde sig til Rebecca for evigt eller om han ikke skulle, det var jo ikke helt meningen med hans liv, han skulle faktisk dø på det åbne hav i følge ham selv. Alene, uden arving, kun ham og hans økse og lille båd. Og nu tænkte han på at slå sig ned? Han kunne vidste at han var ved at blive en smule skør i bolten.. men han kunne lide det.
Han lagde sig roligt tættere på hende og lagde blidt sin arm om hende og hev hende ind til sig imens han fnes lidt drillende.
"Der er en del mere plads dog end i min båd" sagde han og blinkede til hende imens han nussede hende i siden og nussede sin snude imod hendes kind kærligt, han vidste ikke selv hvorfor han pludselig var blevet så kærlig, men alt syntes at være så lyserødt og himmelblåt lige nu.
Pludseligt gik han også ind for et kys, han vidste de havde kysset før og haft det ret romantisk, men det var også efter de havde haft ret så god sex på de blå bølger, nu var de i en lidt anden situation, hvilket han ikke vidste om det var okay eller ikke at nu gå efter et kys fra damen man havde delt båd og fisk med. Det hele var trods alt helt nyt for ham.
Gæst- Gæst
Hun blev dog en smule overrasket, hans varme, pelsede hånd lagde sin på hendes kind og kærtegnede den blidt. En blid spinden kom fra hende, som han kærtegnede hendes kind, det føltes dejligt, meget afslappende, hun kunne nærmest ligge sig til at sove, bare at ligge i den dejlige bløde seng, gjorde at hun var lige på nippet til at tage til drømmeland, men at han nussede hende og fik hende til at slappe af på den måde han gjorde, fik hende til at lukke øjne og nærmest flade i søvn, hvis det ikke havde været fordi hans kommentar om hus og alt sådan noget kom frem.
Hun åbnede sine øjne og kiggede op på ham med et blidt smil og nogle beroligende øjne.
"Det skal du ikke tænke på endnu, Hik, vi har først lige mødt hinanden, lad os bare tage det roligt og se hvor det føre hen" sagde hun smilende og kyssede ham blidt på munden.
Hun holdt meget af Hik, selvom de kun havde lært hinanden at kende en smule i løbet af få dage. Hun havde fortalt ham meget, som hun ikke havde fortalt nogen før, og det sagde bare noget om hvor meget hun allerede holdt af ham, men hun kunne se at hans tanker gjorde ham nervøse, så hun ville ikke have at han skulle tænke på sådan en fremtid med hende, med det samme.
Hun smilede, da han hev hende ind til sig, hun puttede sig godt ind til ham og duftede til ham, han havde en god duft, en rigtig dyreduft, som hun var helt vild med.
Hun nikkede, da han konstaterede at der var en del mere plads end i hans både, det var hun nu helt enig i, hvilket gav hende mere lyst til at blive hvor de var lige nu, i rigtig lang tid, for hun ville ikke lige tilbage til den lille båd med det samme.
Hun kiggede op på ham med blide øjne, da hans snude nussede mod hendes kind, med så kærlige bevægelser, at det fik sommerfuglene i hendes mave, til at gå helt amok.
Hun gispede let da han kyssede hende, det var et anderledes kys end alle de andre hede kys, som de havde udvekslede imens de havde haft sex sammen i den lille båd. Hun kyssede blidt med og pressede sig mere ind til ham, mens hun lagde armene om ham.
Efter lidt trak hun sig lidt tilbage, for at få noget luft, men hendes blide øjne hvilede i hans, med et smil på læben.
"Jeg er glad for jeg gik ned i den tønde med fisk" sagde hun og grinede let.
Gæst- Gæst
Han grinede let og blinkede til hende.
"Ja og det var også godt at det lige præsis var min tønde du hoppede ned i, af alle de både der var, valgte du den mindste og kedeligste af dem alle" kommenterede han drillende og nussede blidt hendes ryg med sin hånd før den gled ned på hendes bagdel. Han bed sig let i læben og rømmede sig lidt.
"og jeg skal nok prøve at holde tankerne tilbage.. det er bare så svært med sådan en smuk og vidunderlig kvinde som dig Rebecca" sagde han havde et ret forelsket blik. Han fnes lidt og løftede et øjenbryn og smilede drillende til hende imens han trak hende ind til sig så deres nøgne kroppe var helt op af hinandens.
"Og tænk at en så stor, klodset, underlig, lav, godt udstyret, fantastisk stamina, øksesvingende og ikke engang vegetar ædende tyr kunne nedlægge sådan en smuk, kærlig, havblå øjet, læber som silke bærende, krop som en gudinde havende, fisk elskende og slet ikke vegetar ædende, sødeste lille missekat" sagde han drillende og sniffede let nydende til hendes hår. Han kunne rigtig godt lide hendes duft, og det var ikke bare duften af hendes pels, men hvilken som helst duft af hendes krop han havde fået æren at dufte indtil videre.
Han betragtede hendes fantastisk smukke øjne, det var nærmest som at være på havet, bare ved at stirre ind i øjnene på hende, så fantastiske havblå de var.
Hik fik så endeligt løsnet sig lidt fra Rebeccas alt for betagende blik og så kort rundt, det var trods alt et hus lignende hul, og hvis de skulle være der i længere tid ville de vel have nogle titler.
"Hva, hvis vi slår os ned her, så er vi vel en form for sammenboende par, er vi ikke? Så bliver det lidt som mand og hustro" sagde han drillende og syntes det egenligt var en lidt fræk ide, for han tænkte at hvis man var gift med hinanden så ville man da også dyrke en masse sex for at lave et barn sammen, skønt de nok ikke kunne, så kunne sexen da stadigvæk være der imellem dem, især når hun kom i løbetid. Og han ville samtidig aldrig kunne holde sig fra hende, hun var gude smuk, og gude skøn, der var ikke på nogen som helst måde at han ikke ville nyde hendes tilstedeværelse.
Gæst- Gæst
Side 1 af 2 • 1, 2
» Tilgiv mig Rebecca, jeg er ikke som du tror. //Rebecca-privat//
» This is my nature now | James |
» Don't hurt the nature because of that! //Sera
» Nature spirits and laws. //Nephthys//
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine