Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Efterår

Måned | Oktober

Seneste emner
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
The Bloody Crown - Ramsay EmptyFre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper

» Bog klub - idetråd til bøger
The Bloody Crown - Ramsay EmptyTors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira

» A royal search for knowledge
The Bloody Crown - Ramsay EmptyTirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata

» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
The Bloody Crown - Ramsay EmptyMan 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria

» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
The Bloody Crown - Ramsay EmptySøn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx

» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
The Bloody Crown - Ramsay EmptyLør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria

» In the Hands of a Demon - Emery
The Bloody Crown - Ramsay EmptyOns 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery

» Your new home, my little sweetheart
The Bloody Crown - Ramsay EmptyTirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata

» As if anything would change (Valentine)
The Bloody Crown - Ramsay EmptySøn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine

Mest aktive brugere denne måned
Juniper
The Bloody Crown - Ramsay Voteba13The Bloody Crown - Ramsay Voteba14The Bloody Crown - Ramsay Voteba15 

Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Victoria

Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner

The Bloody Crown - Ramsay

Go down

The Bloody Crown - Ramsay Empty The Bloody Crown - Ramsay

Indlæg af Gæst Tirs 21 Jun 2016 - 16:47

S: Det fine tortur sted
O: Hvad der nu er
T: Aften
V: Varmt, mørkt..
@Ramsay

De havde ikke talt sammen længe. Hun savnede at snakke med ham, om hun ville indrømme det? Ikke tale om. Hun fik styr på sig selv imens. Caroline havde været forbi, og det var lykkedes Josette at bringe Carolines mørkere sider frem - på samme tid kunne hun vel takke Sean for det? Det blonde hår hang lyst henover hendes ryg med enkle blodsting i. Blodet beklædte hendes hud let, ligesom hendes tøj. Det så ud til, at hun havde haft det sjovt. Det havde været en rigtig hyggelig tur til Sunfury. Josette havde haft sine kontakter, og hun havde efterladt et par dusørjægere mindst ti forskellige steder - de kunne da prøve at samle sig selv sammen. De ville nok ikke have meget held. Josette var klædt simpelt. Sorte short, en sort top - og ikke mindst sko. Det var det mest praktiske. Hun havde savnet at være sig selv. Audrey havde forsøgt at ændre alt for meget på hende, men nu var hun tilbage. Josette var endelig tilbage. Dayne, næste gang hun så ham ville hun give ham, hvad han havde fortjent. Josette kom gående med Crystal lidt bagved sig. Ingen vagter, blot hende. Det var ikke en opgave som alle havde brug for selskab til - desuden ville det  vække for megen opmærksomhed.. ikke sandt? På ryggen af kæmpe jaguaren var der en person. Hvis man lyttede kunne man hører hjertet banke. Denne person skulle ikke dø. Bruges. Det var hendes lille forsogningsgave til Ramsay. Han syntes hun var blevet blød - og skuffelsen havde været i hans øjne om han ville indrømme det eller ej. Hun var skuffet over sig selv også, men hun var ved at rette op på det. Dæmonpigen Josette havde fanget var ikke ligefrem en nem fangst, men til sidst havde det hjulpet at kvæle pigebarnet lidt.

Josette kom frem til det tortur hus også kaldet Ramsays bedste af det bedste. Hun lavede tegn til Crystal om, at hun skulle vente. Josette gik ind. Et lettere skævt smil gled op på hendes læber. Han burde kende dette smil. Det var sådan hun så ud, når hun havde en plan, en god nyhed - eller blot en overraskelse. For tiden havde hendes blå øjne det med at fange hans hånd ret hurtigt, hvor hun havde stukket kniven ned. Han ville nok huske sig selv på, at ikke alle kunne tæmmes - eller noget andet. Hun vidste det ikke. Josette lignede et lille barn som var ved at eksplodere.
"Du snakkede om hende Tera bitchen var et problem.. og siden jeg kender dig.. og jeg kender mig." Hun skar en kort grimasse. "Så tager vi ikke en trussel af ord ret så skræmmende.. så jeg tænkte. Hvorfor ikke sende hende en besked om vi faktisk mener det?" Josette trådte lidt ind.
"Først. Dog. Vil jeg kalde det en forsogningsgave. Våbenhvile imellem os. En mand med dine færdigheder, ønsker jeg trods alt ikke på min dårlige side." Josette sendte ham et lille blink. Der var intet hån. Ren og sker snak.
"Jeg undersøgte Tera. Fandt frem til nogle oplysninger takket være din lille lærling Hanna.. Det viser sig, at Tera har ældre søstre. Lavender og en Clary.. andet ved jeg ikke om den familie.. og jeg kunne ikke finde Lavender" jeg ville ikke udlevere min veninde.".. men jeg fandt Clary." Så piftede hun. Det gigantisk store rovdyr kom ind med dæmonpigen henover sin ryg. "Hvad siger du... våbenhvile?" Spurgte hun og hævede brynet en anelse.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

The Bloody Crown - Ramsay Empty Sv: The Bloody Crown - Ramsay

Indlæg af Gæst Ons 22 Jun 2016 - 21:44

Tjeneren var den person der tog imod hende ved døren:” Åh, miss Thunder. De skal være lidt… øhm… påpasselig i dag. Lord Ramsay er ikke i sit bedste humør.” advarede han hende med et seriøst udtryk. Han førte hende ind i stuen hvor han lukkede døren i bag hende:" Lord'en burde komme hvert øjeblik." var det sidste han fik sagt til hende. Det havde været under strikse instrukser fra Ramsay. Alle gæster skulle være i stuen og vente på ham.
En mand hang på korset indeni stuen. Ansigtet dækket af blod men han virkede svag, som havde al energi blevet drænet ud af ham. Rummet var ellers ganske tom, selvom sårene var friske, nogle af dem væskede endda stadig. Men Ramsay var der ikke. I stedet stod en klumset lærling og forsøgte sig frem, dog var der noget underligt over ham. Han virkede bange, nærmest skræmt for livet. Han vendte forsigtigt hovedet tilbage da han hørte nogen, i frygt om hvem det kunne være. Dog var det tydeligt at han åndede lettet ud da det bare var Josette:” Josette… Jeg ber dem, vær sød at hjælpe mig… Ramsay, han…” nåede han at sige før der dukkede en op bag hende og lukkede døren i.

Jamen om det ikke er Josette.” sagde en mandig men varm stemme. Et kort smil gled over hans læber mens han pudsede sin kniv, hans dyrebare eje. Han havde aldrig været uden den, og havde skam ingen planer om at skille sig af med den. Han så ind i hendes øjne og lagde hovedet kort på skrå inden hans øjne kneb sammen i et svagt mistroisk blik:” Er du her for at stikke flere huller i mig. Eller i dig selv?” sagde han så. Stemmen var tydeligt utilfreds ved hendes tilstedeværelse og et hårdt blik ramte lærlingen.
Fortsæt.” kommanderede han, måske en anelse barskti det. Det var tydeligt at Ramsay's humør i dag ikke var i det højeste. Især fordi fyren der hang på korset var en medlærling til ham der udførte torturen. Ramsay gik roligt hen og satte sig i en stol inden et suk undslap hans læber. Kniven blev stukket i armlænet og drejet rundt i cirkler mens han betragtede hende. Tera. Hans opmærksomhed blev vækket, kniven stoppede med at dreje og blikket der ellers var så forplantet på lærlingen, vendte sig mod Josette.
Han lænede sig frem og lagde underarmen mod sine lår mens hans frie hånd hvilede mod armlænet. Han lyttede spændt og kastede et blik mod døren som Josettes jaguar trådte ind. Han rettede sig op og lænede sig tilbage i stolen inden han sank en klump. Ærlig talt var han overrasket. Overrasket over at hun havde taget sig til at undersøge Teras familie og ligefrem fange et medlem derfra. Et smil bredte sig på hans læber og han begyndte at klappe i sine hænder.
Kniven blev trukket op af armlænet og placeret i bæltet som han rejste sig:” Det må jeg sige. At bortføre en fra O’Quinn-familien. Den havde selv jeg ikke set komme.” sagde han roligt inden smilet forsvandt, næsten hurtigere end det var kommet:” Men hvordan kan du være sikker på at hun er en O’Quinn. Og hvad hvis hun ikke betyder noget for Tera?" fortsatte han med en vis hårdhed, "Så vidt jeg kan forstå er Lavender, for det første, en af dine gode venner, og for det andet, nok en af de få der kunne sparke vores røv hvis hun finder ud af det?” sagde han så. Lidt pessimistisk måtte han vel være.
En tung udånding og et kort ryst på hovedet fik ham dog på andre tanker. Måske var spydigheder ikke vejen frem. Hun havde trods alt lige bragt ham en gave!
Våbenhvile lyder godt. Min hånd ser frem til det.” sagde han så kort.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 22 Jun 2016 - 22:18

Naturligvis ignorerede hun tjeneren. Det ville ikke ende godt for denne ellers kønne dæmon pige. Let trak Josette på skulderen og lod kort blikket glide henover lærlingen. De blå øjne var fanget på Ramsay så snart han var inde i rummet. Hun skar en kort grimasse.
"Nah. Lige nu. Tror jeg vi er bedst hvis vi ikke bliver stukket mere ned." Svarede hun og sank kort en klump. Hun var tilbage. Det var tydeligt. Hun havde haft et svigt. Pokkers tag folk som prøvede at lokke hendes indre engel frem sommetider. Josette kunne genkende Ramsay på en dårlig dag. Hun havde trods alt set det så mange gange nu. Så hun vidste også, hvornår hun skulle tale og ikke tale for at stemningen ikke skulle dvale. Ud af øjenkrogen flyttede øjnene sig med hvor han gik hen og satte sig. Torturere sine lærlinge. Hvorfor ikke? Ramsay var jo Ramsay. Så. Endelig lykkedes det hende at fange hans opmærksomhed. Josettes tankegang som reaper var skabt udfra, hvordan Ramsay havde trænet hende - selvfølgelig vidste hun at det ville vække hans opmærksomhed. Josette stillede sig op af væggen ganske kort. Da Crystal kom hen gik hun hen og brugte sin evne til at fremmane luft omkring dæmon pigen så hun kunne stå op - på trods af den dukkelignende tilstand. Da han smilte og klappede i hænderne, blev hun selv i bedre humør. Det gjorde hende tilpas, hvis han blev bedre tilpas - hvor underligt det end måtte lyde. Så rejste han sig. Blot at hun havde haft smilet kort var nok for hende, indtil videre. Alle vidste Ramsay ikke var nogen solstråle.
"Vel. Jeg så en udfordring og tog den." Svarede hun kort og hurtigt.

"Fordi, jeg spurgte Hanna.. den tøs er hurtig med informationer. Og som du sagde.. Lavender er min gode veninde. Hun har fortalt mig lidt. Lidt, men nok til at jeg er sikker.Jeg er ret sikker. " Fortalte Josette med den lidt samme hårdhed for at bevise, at hun mente det. "Lavender er stærk ja.. men jeg har Caroline." Tilføjede hun med et skævt smil. De havde også Assorian. Caroline var venner med ekstremt mange, hun kunne også hjælpe den vej. Josette havde skam det hele tænkt igennem. Heldigvis kunne hun da tage spydighederne. Da han så faktisk sagde en våbenhvile lød godt, flyttede hun øjnene fra deres ufrivillige gæst.
"Jeg ved jeg ikke gør det ofte, og det ikke ligefrem er vores ting.. men jeg beklager jeg lod min vrede gå udover dig den dag." Hun rømmede sig lidt og slog blikket ganske kort ned. "Du har ret. Du havde ret. Du har altid ret. Jeg var ved at miste mig selv.. Audrey var kommet ind under huden på mig.. og det sker ikke igen." Tilføjede hun og slog blikket ærligt op. At hun faktisk erkendte sine fejl overfor ham.. var en stor ting i sig selv. Han havde sagt, at hvis hun tog afsted ville det være slut imellem dem, men hun havde aldrig forladt byen. Hun var ikke rejst nogle steder.. Ikke at hun regnede med, at han ville have bemærket det. Selv havde hun haft travlt med at komme på de gode sider af de gode folk.
"Men, hvis du vil være så sikker på om kære Clary her betyder noget for Tera.. så send hende et brev, lidt frisk blod.. måske en lokke hår.. luftpost.. se, hvordan hun reagere." Ja Josette var op for totur og en god partering selvfølgelig. Dog ville hun heller ikke komme for langt ud på havet med Lavender.
"Når du er færdig med resterne af ham på korset, så er jeg sikker på Crystal godt ville have noget dessert." Den store jaguar havde lagt sig midt på gulvet og fyldte egentlig pænt meget. "Hvor vil du have din gave hen." Spurgte hun med hovedet vippet let på skrå. Trods alt holdt hun pigebarnet oppe med sin evne. Selvfølgelig kunne hun også bare slippe dæmonen og lade Ramsay tage sig af det. Men nu havde hun våbenhvilen. Hvorfor så ødelægge det hele ved bare at gå? Det var heller ikke hendes stil længere, at gå fra noget. Det havde det ikke været i nogle år nu.
"Hvis du ikke har noget imod det.. så har jeg virkelig savnet at arbejde sammen med nogen med talent.. så, jeg er all in for at arbejde sammen med dig igen.. hvis du altså ikke er gået hen og finde solo arbejdet ekstremt spændende?" Spurgte hun og så imod ham. Der var en speciel afstand imellem dem. For Josette ønskede ikke at virke alt for ivrig. For selvfølgelig kunne hun håndtere soloarbejde, det gjorde hun så ofte - det ændrede ikke på, at teamwork ofte var det mere underholdende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum