Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
Vil du hjælpe mig?.. eller ham? - åben
Side 1 af 2 • 1, 2
Vil du hjælpe mig?.. eller ham? - åben
Hendes rullestol var sat i et hjørne i den anden ende af kirken, i et hjørne. hun havde en løs T-shirt på, og havde ikke brug for andet end lår korte hotpants, da hun jo ikke havde nogen ben. hun kunne ikke huske hvordan hun kom her, men foran hende, stod en ussel og lugtende mand, som havde en tyg og stor sort jakke på, der dækket hele hans krop. han havde et kors i panden, der var tegnet af sort kul. manden havde lavet sig et bord, med et tæppe over, men man kunne nok godt regne ud, at det var tortur redskaber der lå derpå.
så meget mystisk og ond ud, og man kunne næsten ikke se noget på ham, bare pågrund af det sort lange hår, der gik ned til hans skuldre, som skjulte meget af hans ellers smukke ansigt, mens jakken, der var af læder, dækket hans krop.
det regnet og var mørkt udenfor, da det var sent om natten
* Bare spil din karakter, så ser vi hvad der sker *
Gæst- Gæst
Sv: Vil du hjælpe mig?.. eller ham? - åben
Gæst- Gæst
Det interessante ved dem var at et hvilket som helts væsen kunne gemme sig deroppe.
Og det gjorde Locan.
Han sad og overvågede det hele.
Hvordan hun var havnet der var ham endnu en gåde men hvorfor i al verden havde hun fortjent det?
Hun så forholdsvis uskyldig ud.
Og så havde hun ingen ben?
Locan var forholdsvis gemt så de burde ikke kunne se ham.
Men inden han greb ind i hvad der skete så ville han da lige vide lidt mere?
Han var iført sort tøj fra top til tå med t-shirt og jeans.
Bortset fra et hvidt tørklæde rundt om hans hals... Og spidserne på hans hår selvfølgelig.
Det var som sædvanligt sat op i en hanekam.
Locan var en forholdsvis ung varmpyr... Men han havde da medfølelse...
Gæst- Gæst
hun havde nok fået lidt bedøvelse, ikke noget der stoppede smerte,
men noget der havde fået hende til at sove tidligere,
og det var nok derfor hun intet husket.
Manden sagde noget på latin, hvorefter han tog en stor jagt kniv frem.
han kørte den frem og tilbage, mellem højre og venstre hånd, mens han så overvejende ud,
alt imens hans latinske ord, forsat bliv kastet gennem luften.
han så nu direkte på Natasja, og hans propiller, bliv opslugt af det hvide i hans øjne,
så de nu var helt hvide.
han lod tog finger berøre knivbladet, mens små flammer kom fra hans hånd, og gjorde knivbladet så varmt, at man kunne se varmen på stålet.
Natalie prøvede at rokke sig, men der skete intet, og manden kom bare tættere på, mens han nu sagde på "normalt sprog´
"Herren sagde, lag der blive lys.. og der bliv lys, der brændte væk mørket" "Mørket er på vej tilbage, og vi må alle ofre lidt, til at få lyset frem igen"
Gæst- Gæst
Utroligt at denne mand bare gjorde det i bibelsk forstand?
Der var ikke mere han hadet end religiøse ofringer.
Locan tog sit snit og hoppede lydløst fra træsøjle til træsøjle indtil han nåede jorden hvor han hoppede i skjul bag en af kirkebænkende.
Han kikkede lige så stille op og prøvede at fange pigens opmærksomhed så han kunne berolige hende lidt.
Da han endelig fik hendes øjenkontakt lagde han en finger for sin mund som et 'shh' tegn så han ikke blev afsløret.
Han var kun fem meter bag manden men han havde ikke opfanget ham endnu da han gemte sig bag bænken.
Gæst- Gæst
Men da hun så ham den anden mand, så bliv hun lidt mere rolig.
hun prøvede dog ikke at kigge på ham,
for ellers kunne ham tossekassen måske se,
at hun så på noget bagved ham,
så hun prøvede at holde øjnene,på tossekassen lidt endnu.
Manden med kniven stoppede en meter foran hende,
og lagde sig på knæ, mens han holdt kniven, og brugte den til at slå korset tegn, med kniven.
han smilede ikke, og forsatte med at sige noget på latin, hvorefter han sagde med ansigtet mod Natalie, men sagde det ikke til hende, men til en anden, eller noget andet. "Bloddråbe, for bloddråbe, slag for slag, smerte skrig for smerte skrig, skal hun lide, for at hjælpe herren med at ske hans vilje på jorden." han kiggede så med de hvide øjne på Natalie, og sagde "du er heldig.. du vil redde mange liv. det er okay at være bange, men bare rolig, når du er færdig med at lide, vil din sjæl hvile os herren"
Gæst- Gæst
*Fy for satan da* tænkte han svagt
Han kravlede langsomt ud på kirkegulvet og over imod manden.
Det hele foregik lydløst som en kat i natten.
Til sidst så han sidt snit og tog fadt om manden med den ene arm under hans armhule og bag hans nakke, mens den anden holdte den hånd hvori manden havde kniven.
Locan trak ham bagud.
"Rolig nu lille mand lad da lige pigen have sine rettigheder" sagde han med en tør stemme.
Dog så lød hans stemme mest som en teenager selvom han blev til en vampyr da han var enogtyve.
Gæst- Gæst
og rednings manden, var nu heller ikke dårlig.
ikke lige en hvid heste rytter, men det her var også bedre.
men hun ville blive glad for enhver redning.
Manden vendte sig mod Locan, og de hvide øjne hvilede på Locans blik,
mens han svaret "Du forstyret noget, du ikke forstår.."
Natalie havde bind for munden, så hun kunne intet sige, men hun ville nok have takket Locan på forhånd, selvom hun ikke var reddet endnu.
Manden tog et løst tag på sin kniv, så han virket mindre truende, hvorefter han sagde "Vi må forbedre os på mørket. jeg har sympati med hende, men det her er nødvendigt"
Gæst- Gæst
Locan rystede på hovedet i et grin.
"Årh ved du hvad? I dont give a shit about the apocalypse!" råbte han i et lettere grin.
Denne mand var da til grin.
"Kom dog videre!" sagde han så med en flabet stemme.
Han lagde nu armene over kors og åbnede munden ledt mens han lod sin tunge glide over de to sylespise hjørnetænder han havde fået som gave til sin vampyr eksistens.
Locans øjne var blå men alligevel havde de skæret af død i sig...
Nogen sagde at hvis en vampyr kikkede på dig på den måde så ville du blive dens middag?
Det kunne jo være rygter... Men Locan var sulten.
Gæst- Gæst
Manden rystede på hoved af Locans tonefald,
og så på de lange og skarpe tænder, som locan havde,
og forsatte "Jeg taler ....
om noget langt værre end undergang"
Natalie prøvede endnu engang at komme til ord,
men det skete ikke, dog så hun helt skræmt ud nu,
og prøvede at pege med fingerne, mod noget der var begved Locan.
Og i samme øjeblik, kunne man høre en armbryst der bliv ladt, og det helligevand, lå i et tygt lag på pilen
der stod en kvinde bagved locan, omkring 5 meter væk.
hun havde en samme jakke på, som ham tosse kassen.
Manden sagde "Mit barn. det vi gør her. det er for dit eget bedste.. Natasja her, har indset, hvor vigtigt det er at få lyset bragt tilbage.. lag en dø, så flere kan leve"
Gæst- Gæst
Det vievand som flød på pilen stank værre end en orks armhule.
"Skal jeg fortælle dig en lille hemmelighed min fine ven?" sagde han ledt og bukkede sig ned.
Han tog et hurtigt træk og skubbede sig selv bagud ved hjælpe af sine hænder mod gulvet.
Hans ben ramte pigen der var bag ham så hun blev væltet, han rejste sig hurtigt op og hamrede sin fod lige ned i halsen på hende.
Locan havde allerede lært at bruge sine vampyr evner i hurtighed og styrke så han var de sølle mennesker overlegne.
Kvinden lå nu og spjættede en sidste gang inden hun løb tør for livsenergi.
Locan kikkede stift på manden.
"Mørket er her allerede" sagde han med en nu langt dybere og dæmonisk stemme.
Gæst- Gæst
da et form for lys flyv fra ham, og faldt ned fra ham,
og forsvandt ned i kirke gulvet, derefter lod manden, målløs,
og han så nu på Locan, der dræbte hans partner, hvorefter manden faldt til Locans knæ, og sagde en masse undskyldninger og blablablablabla
Natalie var optaget af Locan, han var enlig ret sej, og klart en nummer et rednings mand
*undskyld det korte indlæg *
Gæst- Gæst
Locans øjne blev normale igen.
De blev rolige og bløde.
Han gik hen til manden med tunge og truende skridt.
Manden var jo ynkelig... Men han var jo også et menneske med et alt for stort ego...
Han lænede sig ind over manden og placerede sin hånd under hans hage.
Mandens ansigt blev løftet lidt så han nu så Locan i øjnene.
"Og så blev livet til døden..." sagde han igen mørkt.
Det næste der skete var at han nu borede sine hjørnetænder ind i mandens hals og sugede alt liv ud af ham.
Gæst- Gæst
*Locan - kan ikke finde på et svar -_- det træls! kan man springe nogen (mig) over?
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Eller skal vi bare sige hversgo Victor?//
//så kan vores rækkefølge være Natlie-Locan-Victor//
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Der hørtes et klik fra Victors musket ”kommer jeg for sent til festen” han dukkede sig da en pil forbi hans øre og affyrede der efter en kugle lige in i hovedet på kvinden ”beklager snut jeg har en anden aftale” han trak en pisk ”nå hvem er det her der glemte at invitere mig til den her lille kom sammen” på et øje blik var han henne ved manden der holdt præsten ”jeg tager over her fra dreng” han skubbede til drengen så han gav slip på manden. Men lige bag efter løftede han selv manden op med et tag rundt om halsen ”jeg advarede dig hvad der skete næste gang du gjorde sådan noget her uden at invitere mig” han smed manden hen i et hjørne.
Gæst- Gæst
hun kiggede endnu engang på Locan, da han bliv skubbet, og prøvede med sine hundehvalpe øjne, så få lov at komme ned, før det hele bliv til endnu en kamp scene, hvis det var hvad Locan og ham der den nye anden rednings mand, havde tænkt sig. hun kunne ikke sige det, med bind for munden.
*er ikke så god, men her er et svar *
Gæst- Gæst
Side 1 af 2 • 1, 2
» Jeg kan hjælpe dig og lærer dig
» nu skal jeg hjælpe dig <Kaichi>
» Jeg hørte at du kunne hjælpe- Andrea
» Hjælpe et andet "Menneske" = Nille
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine