Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Efterår

Måned | Oktober

Seneste emner
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
This is not good ~ Lori  EmptyFre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper

» Bog klub - idetråd til bøger
This is not good ~ Lori  EmptyTors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira

» A royal search for knowledge
This is not good ~ Lori  EmptyTirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata

» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
This is not good ~ Lori  EmptyMan 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria

» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
This is not good ~ Lori  EmptySøn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx

» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
This is not good ~ Lori  EmptyLør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria

» In the Hands of a Demon - Emery
This is not good ~ Lori  EmptyOns 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery

» Your new home, my little sweetheart
This is not good ~ Lori  EmptyTirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata

» As if anything would change (Valentine)
This is not good ~ Lori  EmptySøn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine

Mest aktive brugere denne måned
Juniper
This is not good ~ Lori  Voteba13This is not good ~ Lori  Voteba14This is not good ~ Lori  Voteba15 

Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Victoria

Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner

This is not good ~ Lori

2 deltagere

Go down

This is not good ~ Lori  Empty This is not good ~ Lori

Indlæg af Elizabeth Søn 2 Okt 2016 - 20:04

Sted: Et tilfældig sted i verden - Ukendt.
Vejr: Der er intet vejr inden for, men udenfor er der regn.
Omgivelser: Et par enkelte kasser, pletter over alt på gulvet, ellers blot en dør.
Påklædning: En sort top, efterfulgt af en blomstrede sort nederdel, en fin jakke der passer til i hvid og et par sorte flade sko.
Emnepartner: @Lori

Celeste stod foran boden. Hun havde planlagt at anskaffe en gave til hendes søster. Hun havde ikke fået givet en ordentlig bryllupsgave. Mon det kunne redes nu, selvom det var lang tid efter? Celeste’s læber lagde et rolig smil ind over det. Ingen hun så sig om, stod en herre ved hendes side. ’’ Undskyld My Lady. Men jeg må indrømme de er det skønneste jeg længe har set. ’’ Herrens stemme var rolig og troværdig.
Celeste’s kinder blussede en anelse op. Hvor kom den kompliment fra? Hun vendte sig imod herren og smilede blot som et tak, inden hun vendte sig om imod boden igen. Hun var ikke meget for fremmede mennesker hernede. Hun kendte stedet nok til at vide det ikke var det bedste sted at opholde sig alene, men hun havde alligevel taget valget. Celeste vendte sig roligt tilbage imod herren. Hans hånd havde lagt sig på hendes arm, i et hårdt greb. Celestes stemme var rolig, men alligevel fyldt med nervøsitet. ’’ Undskyld mig? ’’ Hans mundvige ændrede sig op i et grumt smil. Ikke et spil du ser på folk fordi de er glade, men fordi de pønser på noget. Han slæbte hende med sig. Folk hernede reagerede ikke så meget på den slags, så det kunne ske når som helst. Hun kunne jo have været hans slave.
Selvom Celeste gerne ville skrige, kunne hun ikke få et ord ud af munden på sig selv. Hun var ramt at skræk. Inden hun fik set sig om, havde hun fået et hårdt slag i hovedet, efterfuldt med en besvimelse.

Celeste åbnede roligt øjne. Selvom hun ikke længere var fyldt med skræk, var hun fyldt med forvirring. Hvor var hun henne? Hun hev hurtigt stofstykket, som hun havde på hovedet af. En en person sad i rummet. Hvem dog? Celeste bevægede sig hurtigt derover og tog det præcis magen til stofstykke af hovedet på ham. Duften af dæmon spredte sig i rummet. En dæmon? Hvad lavede den dog her. Den burde have tydelig større kræfter end en simpel varulv. Hun smilede lidt for sig selv.
Inden hun gjorde mere ved ham, sendte hun et blik rundt i rummet. Der stod et par enkelte kasser, ellers var der blot en dør og et ulækkert gulv fyldt med pletter over alt.
’’ Vågn op! ’’ Celeste rystede en anelse i dæmonen. ’’ Please, fortæl mig du ikke er død. ’’ Det var ikke længere forvirring der sad fast i hende, men vrede. Hvis denne dæmon var død ville hun ikke kunne tilgive sig selv. Hun kunne blot værre vågnet tidligere og hjulpet ham.
Dæmonen så ikke ud til at røre besynderligt meget. ’’ Vågn nu op! Vi skal ud herfra ’’ Hun slap ham og løb imod døren. Måske kunne hun få den op, men inden hun så sig op vred hun sig selv i smerte, for slaget.

I have become my own version of an optimist.
If I can't make it through one door, I'll go through another - or I'll make one on my own.
Something terrific will come no matter how dark the present.

- Elizabeth Leidolf
Elizabeth
Elizabeth
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1549
Bosted : The Sunfury Castle, when ever Valentine lets her stay there
Evner/magibøger : Skinwalking & Age Changing

Tilbage til toppen Go down

This is not good ~ Lori  Empty Sv: This is not good ~ Lori

Indlæg af Lori Søn 2 Okt 2016 - 20:28

Det var egentlig skulle have været en rolig tur på baren for at finde føde, for Lorikan, var desværre endt ud i noget helt andet! For bedst som Lorikan havde stået og prøvet å at forføre en kvinde, var han blevet opsøgt af 2 mænd. Han var ikke dum, han vidste godt hvad disse mænd ville, og det var ikke noget han var interesseret i. Dog var slavehandlere typisk alle mulige væsner, så det kunne nemt tænkes at en af dem var stærkere end ham. Og det var desværre også tilfældet her…
Han havde kæmpet, men havde endt med at blive bedøvet. I kampens hede var der en der kom op bag ham, og satte en klud for hans næse, med et bedøvende middel. Dette bedøvede så både Lorikan og Lori.

Først da han hørte en panikken kvinde stemme og mærkede hvordan der blev rusket i ham, vågnede han en smule op, og begynde at røre på sig.
Han glippede med øjnene, uden at forstå hvor han var. Det sidste Lori huskede var at han var gået i seng… Og nu vågnede han op her? Han vidste selvfølgelig ikke at Lorikan havde været i byen efter Lori var gået i seng.
Han brummede lidt for sig selv, og tog sig til hovedet. ”hv…hvor er jeg?” mumlede han.
Han så op på den pige der åbenbart også var i rummet. Og så sig lidt om, okay det var kun de 2 i rummet? Men hvor var de?
Han prøvede at komme på benene, men det var lidt svært når hans hoved stadig var helt tungt efter bedøvelsen. ”hvad forgår der?” spurgte han pigen der lige nu stod ved døren, men så ud til at have temmelig ondt.

Lori

Antal indlæg : 1102
Bosted : Doomsville Angerforge District/ i sin gamle jagt hytte i skoven
Evner/magibøger : Forvandling til dæmon skikkelse

Indlæg af Elizabeth Søn 2 Okt 2016 - 20:41

Celeste stod for sig selv ved døren. Smerterne i armen var stærke. Det var ikke en almindelig trædør, men en hård dør der var spændt om med diverse ting bag ved, der gjorde de blot ikke kunne flygte. Celeste vendte hurtigt hoved imod brummen. Det kom var herren der havde ligget på gulvet tidligere. ’’ Jeg har ingen ide. ’’ Inden hun havde set sig om, havde hun sluppet sin egen arm og bevægede sig imod herren. Hun kunne se hvordan han kneb med at kunne komme op på bene. Det måtte være hårdt at vågne op sådan. Hun havde selv vågnet op præcis sådan, men hendes instinkt havde blot fortalt hende hun skulle sikre sig han var okay før hun forsøgte at komme ud. ’’ Jeg ved det virkeligt ikke. Jeg vågnede bare op her. Det sidste jeg husker er at jeg talte med en fyr og nu er jeg her. ’’ Hun satte blikket ned til han, og rakte roligt en hånd imod ham. ’’ Lad mig hjælpe dig op. ’’ Hun håbede inderligt på at han ville tage imod hjælpen men man vidste jo aldrig. ’’ Jeg har forsøgt at åbne døren. Jeg ville bære dig ud, hvis jeg kunne få den op, men den virker blokerede af noget bagved. Jeg har ingen ide hvad, eller hvem der har gjort det her. ’’ Man kunne nærmest høre vreden i hendes stemme. Hvorfor skulle de to også ende op her? De var to helt forskellige racer, og sikkert også personer, men man kunne altid lære hinanden at kende. De havde tiden til det nu. Celeste satte sig roligt ned af væggen. ’’ Det nytter intet. Vi kommer aldrig ud. ’’ En enkelt tåre trillede ned af hendes kind.
Pludseligt kom to stemmer bagfra døren. Man kunne ikke høre direkte hvad de sagde, men man kunne tydeligt høre en mumlen fra at de snakkede. Hvem mon de var? Hvad ville de?

If I can't make it through one door, I'll go through another - or I'll make one on my own.

- Elizabeth Leidolf
Elizabeth
Elizabeth
Evolved
Evolved

Indlæg af Lori Man 3 Okt 2016 - 22:06

Hans hoved føltes tungt og han var stadig lidt omtåget. Han var ikke helt klar over hvad der foregik, men han var sikker på at det ikke var noget godt! Han hørte hvad hun forklarede, og tog sig lidt til hovedet ”ja det sidste jeg husker, er at jeg gik i seng… og så vågner jeg op her?” sagde han meget paf.
Mens han var i gang med at komme på benene, hvilket ikke gik vanvittig godt, lagde han mærke til hendes hånd, og smilede over det hun sagde. Han rakte hånden frem og tog hendes, og kom på benene.
De var stadig lidt vakkelvorne, men de kunne da stå op. Han så sig om for at finde en udvej, døren var vidst ikke en mulighed, så hvad var der ellers?

Han lyttede til hvad hun sagde, og kunne udmærket godt høre hvordan hendes stemme forandrede sig, og han kunne nemt forstå hende! Han lagde mærke til at hun satte sig ned af væggen, og hørte pludselig den meget mere opgivende stemme, og da han vende hovedet og så på hende, lagde han mærke til hendes tåre. Han bed sig lidt i læben. Han havde aldrig været god til den slags med at trøste folk! Slet ikke. Men i det her tilfælde var der ikke så mange overvejelser.
Han gik over til hende, og satte sig på hug foran hende, og lagde en hånd med hendes ben ”vi skal nok komme ud! Det lover jeg!” sagde han trøstende.

Lori så mod døren da han kunne høre nogle snakke der ude. Uden nok at tænke så meget over det, tog han hånden på denne pige foran ham. Måske var det for at berolige hende… eller også var det for at berolige ham selv… det var han ikke selv helt sikker på.

Lori

Indlæg af Elizabeth Tirs 4 Okt 2016 - 12:29

Celeste rettede blikket på ham, da hans hånd ramte hendes ben. Han fortalte hvordan de nok skulle finde en vej ud, det lovede han. Men kunne han virkeligt holde det? Havde han virkeligt grund til at love hende det? Hun rystede en anelse på hovedet og sendte ham et lille smil. Tankerne fløj igennem hovedet på dem begge. Hvordan kommer vi overhovedet nogensinde ud.. Jeg skal altså have børn inden jeg dør! Hendes tanker var fanget omkring døde lige nu. Hvis de aldrig kom ud ville de dø herinde. Deres familie, eller hendes familie ville nok være uviden om hendes forsvinden. Måske ville de aldrig lede efter hende. Hun sukkede fortabt for sig selv og tog selv fat i hans hånd, samtidigt med han tog fat i hendes. Forhåbentligt kunne de støtte sig i hinanden. ’’ Mit navn er Celeste for resten. Bare hvis nu vi bliver herinde for evigt… ’’ Hendes blik rettede sig imod hans øjne. Gad vide hvad han egentlig hed?
Herrene bag døren, deres stemmer blev tydeligt højere jo tættere de bevægede sig imod døren. Man kunne høre hvordan de langsomt fjernede forskellige ting. Et enkelt ord ramte Celeste hurtigt. ’’ Død. ’’ Troede de at de var døde, eller håbede de på det? Ville de selv dræbe dem? Hendes blik flakkede igennem rummet. Den ellers ret sikre pige på sit liv, var ikke så sikker længere.
Døren åbnede langsomt op og ikke kun 2 skikkelser men 3 dukkede op ind af døren. Deres smil var ikke specielt behagelig i forhold til hvad de kunne have været. ’’ Nå, mine små venner. Skal vi komme i gang? ’’ Inden de begge havde set dem for, var både Lori og Celeste blevet skilt fra hinanden, med en herre der havde grebet fat i en hver. Selvom det var naturligt at sparke og slå havde hun opgivet helt. Det nyttede intet. De var 3 og de var kun to. De ville til en hver tid overmande dem. Og hvem sagde der ikke var flere? Lori blev hurtigt trukket ud af døren, efterfulgt af Celeste. Hurtigt blev de skubbede ned i en stod. En herre hver stillede sig bag ved dem og holdte hårdt fast. Højst sandsynligt for at sikre sig af hverken Lori eller Celeste stak af.

- Elizabeth Leidolf
Elizabeth
Elizabeth
Evolved
Evolved

Indlæg af Lori Tors 6 Okt 2016 - 19:30

Lori smilede roligt da hun tog hans hånd. Han ville virkelig ikke lyve for hende. Og han håbede heller ikke at det blev en løgn.
Han håbede at det han have sagt ville blive til sandhed. Han smilede da hun gav ham hendes navn.
”Lori… og bare rolig, vi kommer ikke til at være her længe” sagde han med et smil.

Da de 2 mænd kom ind af døren, så Lori bestemt ikke tilfreds ud, og da de ellers begynde at hive fat i ham og Celeste, begynde han at vride sig, og kæmpe imod. Dog hjalp det ikke ret meget, og de blev slæbt med alligevel. Han prøvede virkelig at vriste sig fri, men disse væsner var stærkere end ham.
Gad vide hvor de førte dem hen?
”slip os så!... hvor føre i os hen?” udbrød han vredt mens han stadig kæmpede imod. Da de blev stillet frem, og der stod en mand bag dem hver, var han faktisk ret sikker på at han vidste hvad der foregik!
det kunne næsten kun være slave handlere det her. Det var også den eneste logiske forklaring på hvorfor de havde taget ham og Celeste

//sorry for længden
Lori
Lori

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Tilbage til toppen