Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
Projektet //Victor//
Side 2 af 2 • 1, 2
Sv: Projektet //Victor//
Gæst- Gæst
Hun gik hen til en mand, den mand som solgte sofaen, hun gav ham guldet, og hun fik sofaen.
Hun smilte til Victor da han kon tilbage, med en vogn og badekaret, hvor efter han løftede den ellers tunge sofa op, og sat den ned i vognen.
Hun gik op ved siden af ham, da han trak vognen, og gav ham et kys på kinden, "Det er gået hurtigt" hun smilte til ham.
Gæst- Gæst
han så på sit arbejde "ikke dårligt for en mand hva" han holdt om hendes skulder igen "tænk at vi skal bo her" han så stolt på sin kreation med et bredt smil.
Gæst- Gæst
"Du er altid effektiv" hun smilte, og stilte sig op af vognen imens han læssede møblerne af og begyndte at arbejde på huset igen, hendes øjne var klistred til ham mens han arbejdede, hun vidste ikke helt hvorfor hun bare stod og stirrede.
Hun løsrev sig endelig og kiggede så hen på det tæt på færdige slot. *det er utroligt smukt* hun smilte af sin tanke.
Hun kiggede så på Victor igen og smilte "Dejligt" hun kiggede hen på møblerne "vil du være med til at bestemme hvor møblerne skal være elller skal jeg bare" hun kiggede fra dem og over til ham, men hendes blik endte på Victor.
Hun rystede på hovedet "Nej, det er fantastisk" hun smilte til ham da han stod ved siden af hende og holdt om hendes skulder. "Ja, det er jo rendt paradis" hun kiggede på huset, og beundred hans flotte stykke arbejde.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun tog de ting med ind i huset som Victor og hende lige havde købt i byen, og de to sorte stole hun selv havde købt, og stilte det hele i stuen.
Hun valgte at gå i gang med stuen først og satte alting på plads, sofa, sofa og blomster for den sags skyld, da hun var færdig med stuen gik hun i gang med bade værelset og før hun vidste af det var næsten alle rummende fyldt, badeværelset, soverværelset, stuen og køkkenet, hun manglede stadig nogle rum, men de ville blive fyldt med tiden.
Hun gik fra værelse til værelse og kiggede på hvad hun havde lavede bare for at tjekke det, om det var fint.
Azazel gik så ud af huset, efter hun havde fyldt nogle rum, med nogle af de møbler de havde købt, og kiggede op mod himlen, den var hel blå, der var næsten ikke nogen skyer, og det var solskind, dejlig varmt og fuglene sang, men det gik hende også på nærverne til sidst da de bare blev ved og ved og ved med at pippe af hinanden som et gammelt ægtepar.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Azazel nikkede "det skal nok blive godt", hun begyndte at grine af ham da han forslog at skaffe hende en sygeplejeske uniform, hun rystede på hovedet af, og tog et hurtigt skridt frem ad da han smækkede hende bag i, hun kiggede på ham "ja det kunne du godt tænke dig at jeg gik rundt i" hun skubbede til hans skuldre og smilte.
Hun nikkede til Victor, som ville ind og se hvordan hun havde indrettet huset, hun blev lidt i tvivl om det, men det var jo hende der stod for det, det havde han selv sagt. "ja hvorfor ikke" kort efter hun havde fuldføret sætningen, blev hun løftet fra jorden af Victor og han bar hende ind i huset. De kom til stuen og hun blev lettet da han sagde at det så godt ud "Ja ikke, men det er ikke lige frem mit ynglings rum" han satte hende ned og kyssede hende på munden, Azazel kyssede blidt tilbage "så håber vi jeg har det" hun smilte kærligt til ham, og de gik rundt i huset i de forskellige rum.
Azazel trak på skuldrende af Victors spørgsmå, hun havde været i nogle kirker, men der ikke rigtig nogen der tiltalte hende, om det var kirken eller om det var det der var sket i kirken kunne ikke rigtig vudere, "jeg ved det ikke, jeg har været i nogle kirker men der var ikke rigtig nogen af dem der tiltalte mig" hun smilte "hvor synes du" hun kiggede på ham, men også på de rum de gik ind i.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Azazel skulle til at ligge en hånd på hans skuldre, i det han gik, hun var på vej til at gå efter ham, men stoppede. *lad vær med at blande dig* hun kiggede efter ham, men han var væk. Hun kig tilbage til stuen, og satte sig i en af de sorte stole, den var perfekt, ikke for blød og ikke for hård, hun lagde hovedet til på kanten af ryglænet og lukkede øjne.
Hun tænkt ikke så meget over Victor og hvad det var der var sket og om det var noget alvorligt, men tanken kom lige pludslig, *måske skulle jeg lede efter ham og se om der er noget galt* men kort tid efter tanken kom Victor gående og smed sig på sofaen, og var åbenbart begyndt at sove, hun kiggede på ham og sukkede, men lagde hovedet igen på kanten og lukkede øjne og begyndt langsomt at falde i søvn, det havde også været lidt af en dag for Victor alt det han havde lavet, han fortjente at få en lur.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun var færdig med at spise suppen og brødet der lå ved siden af, og lagde sig så ned ved siden af Victor, hun lagde sit hoved tæt på hans og kiggede ham i øjne og smilte, "hvor gik du hen" hun smilte stadig til ham, men af ventede også er svar fra ham.
Gæst- Gæst
"luk øjnene "han fik hende til at lukke øjnene og gik så hen til vægen der støtte mod pulte rummet og trak en bog ud på den lille hylde der hang lidt højt. da han gjorde det kom en lille men synlig pejs frem bag en falsk væg "åben øjnene igen" han smilede "tada hvad siger du så jeg har installeret dem over alt i huset" han smilede stolt over hans lille overraskelse.
Gæst- Gæst
Hun syntes han kom meget let udenom det med at spørge til suppen, men måske var det nok ikke noget de skulle snakke om lige nu, så hun valgte at ligge det væk, for nu og svarede, "fantastisk" et smil bredte sig på hendes læber,
Hun gengældte hans kys inderligt og kærligt, og smilte. "ja det er gået hurtigt, og det er hyggeligt."
Hun lukkede øjne lige da han sagde det, *hvad er det* hun smilte ved tanken "hvad er det Victor, da Victir gav hende lov til at åbne hendes øjne gjord hun det med det samme og lavede store øjne da hun så den flotteste pejs stå lige foran hende, *hvor kommer den fra, væggen* "det er jo fantastisk Victor, den er skøn.. Over alt siger du" hun smilte til ham *han har så sandelig gjort et godt stykke arbejde med dette hus* "skal vi tænde den" hun smilte til ham og stilte sig op ved siden af ham.
Gæst- Gæst
han lagde sig ned under lagnerne ved siden af Azazel og tog bakken som han stillede på et lille bord ved siden af sengen og kyssede hende blidt og støttede derefter nakken op af muren bag deres seng.
Gæst- Gæst
"Du.. Skrøbelig.. Ej det må være din spøj" hun kiggede undrende på ham hub kunne ikke se det skrøbelige i ham, han høj og maskulin, og virkelig stærk,*hvordan har han kunne være skrøbelig.
Azazel smilte da Victor lagde sig ved siden af hende i sengen, hun kyssede ham kærligt igen hvor efter hun puttede sig ind til ham.
Gæst- Gæst
næste morgen var Victor stået op og gået ned i køkkenet og lavede morgen mad mens et af hans små eksperimenter var i gang med at brygge i kælderen. han ventede på at Azazel kom ned og spiste sammen med ham.
Gæst- Gæst
Hun nikkede "okay" hun smilte til ham og gengældte hans kys, hun puttede sig ind til ham da han begyndte at sove og nussede blidt hans overkrop imens hun prøvede selv at falde i søvn, det lykkedes for hende et par minutter efter.
Azazel vågnede med et sæt fra en drøm, og kiggede rundt i det oplyste rum, solen skinnede flot og stod højt på himlen, hun kunne ikke se Victor, han var sikkert allerede stået op langtid før hende.
Hun rejste sig op fra sengen og stod lidt og vågnede og for at finde balancen, hun havde stået der et stykke tid og begyndte så at gå nedenunder, hun kunne dufte mad da hun kom ned og kig ind i køkkenet og så Victor lave mad, et smil bredte sig og hun gik hen ved siden af ham og holdt rundt om ham og kyssede ham på kinden "godmorgen, hvad laver du" hun kiggede ned på den han var igang med at lave
Gæst- Gæst
det specielle vad rosen var at den var blå. han viste den til Azazel "jeg har lavet den her. jeg prøvede at fange den smukke nueance af dine øjne men der er intet der kan sammen lignes med dem" han smilede og kyssede hende længe "kan du lide din gave" han så på hende med de gule øjne.
han satte sig end ved bordet "Josefine er lidt nede lige nu. hendes kæreste har lige slået op med hende. du ved jeg ikke er god med ord så kan du ikke tale med hende" han så på hende med lidt medynk så han kunne få hende til at snakke med hende.
Gæst- Gæst
Hun kiggede spørgende på ham da han kom igen, det så ud til han gemte noget bag hans ryg.
Azazel vidste ikke rigtig hvad hun skulle sige, det var den smukkeste rose hun nogensinde havde set den var fantastisk flot "Åhh mange tak" hun nød hans lange kys, og kyssede kærligt med, "jeg elsker den, rosen er virkelig flot"
Azazel satte sig hen ved bordet efter Victor, "Hvor skræklidt, hun sagde han var en rigtig sød fyr, selvfølgelig vil jeg prøve at tale med hende, det er det jeg kan" hun smilt svagt til ham.
"skal vi hente Jasper i dag" hun kiggede på Victor det var det de aftalte igår så hun regnede med det, hun kunne godt lide Jasper, sød to hovedet hun og meget livlig.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun smilte da han løftede hende op på hendes føder og gik hen til døren og tog sko på og kiggede så op på ham da han spurgte om hun kunne huske Shifty det kunne hun sagtens sød pige "ja det kan jeg godt" hun smilte til ham hvor ville han hen med dette "en pige? Boede hun i skoven siden hun sådan ud?" hun smilte, Victor hendes Victor han var altid så sød "du er altid så betænksom"
Hun gav et kort grin fra sig da han trak hende op bag på hesten han lige havde sadlet op, det vil blive hyggeligt at se Jasper igen den store livlige hun som gav hende en varm velkomst første gang hun var hjemme hos Victor.
Hun lagde armene om hans bryst og holdte godt fast som han sagde hun lagde hoved ind til hans krop da hesten begyndte at ride.
Gæst- Gæst
Side 2 af 2 • 1, 2
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine