Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Efterår

Måned | Oktober

Seneste emner
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Projektet //Victor//  - Page 2 EmptyFre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper

» Bog klub - idetråd til bøger
Projektet //Victor//  - Page 2 EmptyTors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira

» A royal search for knowledge
Projektet //Victor//  - Page 2 EmptyTirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata

» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Projektet //Victor//  - Page 2 EmptyMan 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria

» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Projektet //Victor//  - Page 2 EmptySøn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx

» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Projektet //Victor//  - Page 2 EmptyLør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria

» In the Hands of a Demon - Emery
Projektet //Victor//  - Page 2 EmptyOns 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery

» Your new home, my little sweetheart
Projektet //Victor//  - Page 2 EmptyTirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata

» As if anything would change (Valentine)
Projektet //Victor//  - Page 2 EmptySøn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine

Mest aktive brugere denne måned
Juniper
Projektet //Victor//  - Page 2 Voteba13Projektet //Victor//  - Page 2 Voteba14Projektet //Victor//  - Page 2 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Victoria

Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner

Projektet //Victor//

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Projektet //Victor//  - Page 2 Empty Sv: Projektet //Victor//

Indlæg af Gæst Søn 19 Aug 2012 - 0:43

han så den sofa hun pegede på "den er også perfekt her køb den med dem her" han gav hende en lille pose med nok guld til at købe den "jeg går hen og køber badekaret så kan vi bære det ud til huset" han smilede og gik over og købte bade karet sammen med en vogn at trække den på tilbage. han trak vognen hen til Azazel "så er det hele købt så er det bare huset vi mangler at gøre færdigt" han løftede sofaen op på vogen og trak vogenen mod deres hus

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Gæst Søn 19 Aug 2012 - 2:15

Hun smilte "Tak" hun tog i mod posen med guld, og smilte til Victor, da han var på vej over at købe badekaret.
Hun gik hen til en mand, den mand som solgte sofaen, hun gav ham guldet, og hun fik sofaen.
Hun smilte til Victor da han kon tilbage, med en vogn og badekaret, hvor efter han løftede den ellers tunge sofa op, og sat den ned i vognen.
Hun gik op ved siden af ham, da han trak vognen, og gav ham et kys på kinden, "Det er gået hurtigt" hun smilte til ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 19 Aug 2012 - 21:01

Victor så på hende "ja jeg har jo arbejdet hårdt på det sidste" han trak vognen gennem porten i muren "jeg er effektiv når jeg sætter mig noget for" han stillede vognen og løftede møblerne af vognen. han stillede dem hen til de andre møbler og gik hen for at lave de sidste bjælker til taget og satte dem han allerede havde lavet i som den sidste væg "så er det næsten"
han så på sit arbejde "ikke dårligt for en mand hva" han holdt om hendes skulder igen "tænk at vi skal bo her" han så stolt på sin kreation med et bredt smil.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 22 Aug 2012 - 22:53

Hun nikkede "Ja, det har du" hun gik ved siden af ham og kiggede ham ikke i øjne, hun kiggede lige ud, og nød den friske luft.
"Du er altid effektiv" hun smilte, og stilte sig op af vognen imens han læssede møblerne af og begyndte at arbejde på huset igen, hendes øjne var klistred til ham mens han arbejdede, hun vidste ikke helt hvorfor hun bare stod og stirrede.
Hun løsrev sig endelig og kiggede så hen på det tæt på færdige slot. *det er utroligt smukt* hun smilte af sin tanke.
Hun kiggede så på Victor igen og smilte "Dejligt" hun kiggede hen på møblerne "vil du være med til at bestemme hvor møblerne skal være elller skal jeg bare" hun kiggede fra dem og over til ham, men hendes blik endte på Victor.

Hun rystede på hovedet "Nej, det er fantastisk" hun smilte til ham da han stod ved siden af hende og holdt om hendes skulder. "Ja, det er jo rendt paradis" hun kiggede på huset, og beundred hans flotte stykke arbejde.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 27 Aug 2012 - 22:28

han så på hende mens hun spurgte om noget " gør du bare det jeg har selv et lille projekt i kælderen" han gik ned i kælderen under trappen inde i huset. dog i stedet for at stoppe op ved en væg trykkede han blot på en sten der sad løst og der kom fem nye rum til syne bag muren *ah et sted til mig selv* han tog de kasser der stod i kælderen allerede samt våben hylder og et langt bord der lige kunne være i et af rummene. han stillede først våbnene op i række følge af hvor dødbringende de var der efter hvad år de var fra. han satte derefter bordet ind i det største af kamrene. nu stillede han forskellige kemikalier op og gjorde dem klar på et langt bord i række følge af blandings orden *måske skulle jeg skaffe nogle flere hylder* han så på alle de forskællige flasker i alle former og farver. til sidst smed han en madras ind i et lille rum samt en balje og installerede en jern dør med en lille sprække i den nederste del *så er alt sørget for* han gik ud af den lille afdeling og trykkede på den lille sten igen så den rotterede tilbage på plads og væggen gled i igen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 27 Aug 2012 - 22:53

Hun smilte *kælderen?* men uden at spørger om for mange spørgsmål sagde hun noget andet end hun ville havde sagt "Godt" og de gik vært til sit, hun til huset og han til kælderen.
Hun tog de ting med ind i huset som Victor og hende lige havde købt i byen, og de to sorte stole hun selv havde købt, og stilte det hele i stuen.
Hun valgte at gå i gang med stuen først og satte alting på plads, sofa, sofa og blomster for den sags skyld, da hun var færdig med stuen gik hun i gang med bade værelset og før hun vidste af det var næsten alle rummende fyldt, badeværelset, soverværelset, stuen og køkkenet, hun manglede stadig nogle rum, men de ville blive fyldt med tiden.
Hun gik fra værelse til værelse og kiggede på hvad hun havde lavede bare for at tjekke det, om det var fint.

Azazel gik så ud af huset, efter hun havde fyldt nogle rum, med nogle af de møbler de havde købt, og kiggede op mod himlen, den var hel blå, der var næsten ikke nogen skyer, og det var solskind, dejlig varmt og fuglene sang, men det gik hende også på nærverne til sidst da de bare blev ved og ved og ved med at pippe af hinanden som et gammelt ægtepar.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 5 Sep 2012 - 21:32

Victor smækkede dørene op til kælderen "tja nu har jeg indrettet kælderen med nogle af mine gamle ting fra hulen" han gik hen ved siden af hende og kyssede hende på panden "så mangler vi bare syge afdelingen og så er vi klar til at åbne klinikken" han smilede til hende "vi burde skaffe dig en af de der sygeplejeske uniformer. det ville klæde dig" han smil bredte sig lidt over joken. han gav hende et lille klap bag i "nå skal vi se hvordan du har indrettet stedet" han løftede hende op i hans arme og bar hende ind i stuen "her ser godt ud. du har gjort det godt" han satte hende ned og kyssede hende på munden "hvis du bare har gjort det halv så godt i de andre rum så er jeg tilfreds" han lagde sin arm rundt om hende og gik gennem gangen med hende ved hans side "lige et dumt spørgsmål men hvor havde du tænkt dig at vores bryllup skal forgå" han så på hende mens de gik gennem de forskellige rum.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 5 Sep 2012 - 22:33

Azazel fik et mindre chok da Victor smækkede dørene op til kælderen "så har du dit eget lille værksted?" hun smilte tal ham da han kom hen til hende og smildte endnu bredere til ham da han kyssede hende på panden.

Azazel nikkede "det skal nok blive godt", hun begyndte at grine af ham da han forslog at skaffe hende en sygeplejeske uniform, hun rystede på hovedet af, og tog et hurtigt skridt frem ad da han smækkede hende bag i, hun kiggede på ham "ja det kunne du godt tænke dig at jeg gik rundt i" hun skubbede til hans skuldre og smilte.

Hun nikkede til Victor, som ville ind og se hvordan hun havde indrettet huset, hun blev lidt i tvivl om det, men det var jo hende der stod for det, det havde han selv sagt. "ja hvorfor ikke" kort efter hun havde fuldføret sætningen, blev hun løftet fra jorden af Victor og han bar hende ind i huset. De kom til stuen og hun blev lettet da han sagde at det så godt ud "Ja ikke, men det er ikke lige frem mit ynglings rum" han satte hende ned og kyssede hende på munden, Azazel kyssede blidt tilbage "så håber vi jeg har det" hun smilte kærligt til ham, og de gik rundt i huset i de forskellige rum.

Azazel trak på skuldrende af Victors spørgsmå, hun havde været i nogle kirker, men der ikke rigtig nogen der tiltalte hende, om det var kirken eller om det var det der var sket i kirken kunne ikke rigtig vudere, "jeg ved det ikke, jeg har været i nogle kirker men der var ikke rigtig nogen af dem der tiltalte mig" hun smilte "hvor synes du" hun kiggede på ham, men også på de rum de gik ind i.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 7 Sep 2012 - 22:22

han så på hende med det glimt i øjet han altid havde når han fik en idé "hvad pokker hvorfor holder vi det ikke her" han smilede til hende *du er ved at blive blød Victor. øde læg. drææb* Victor holdt sig til hovedet og gik ned i kælderen hvor han åbnede kammeret. Han fumlede hen til bordet hvor han tog en slurk af en eliksir der holdt hans inderste trang til at ødelægge lidt endnu. i en halv time sad han bare ved bordet og blandede forskellige væsker og testede det på små skovdyr han havde fanget og puttede dem i bure "eurika jeg tror jeg har fundet det" en af musene begyndte at gå amok på de to andre og til sidst faldt om og døde "ok lad os se" han tog nogle flasker og blandede den op med noget spit så den mistede smagen af de forskellige svampe og bryggerriger "med den her gør det meget lettere" han kunne ikke lade være med at smile. han tog et låg og markede den med to x'er og lukkede døren efter sig ved at trykke den lille sten ind igen. han gik op i stuen igen og smed sig på sofaen *wow den er overaskende blød* han lagde sig godt til rette i den og begyndte at døse ind i en drømme løs søvn.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 7 Sep 2012 - 23:21

Azazel smilte "ja vi har pladsen til det, vi har en stor have" hun kiggede på Victor med et undrende blik, da han tog sig til hovedet "Victor.. Er du okay" hun så bekymret ud, man kunne tydeligt se det på hendes ansigtstræk.
Azazel skulle til at ligge en hånd på hans skuldre, i det han gik, hun var på vej til at gå efter ham, men stoppede. *lad vær med at blande dig* hun kiggede efter ham, men han var væk. Hun kig tilbage til stuen, og satte sig i en af de sorte stole, den var perfekt, ikke for blød og ikke for hård, hun lagde hovedet til på kanten af ryglænet og lukkede øjne.
Hun tænkt ikke så meget over Victor og hvad det var der var sket og om det var noget alvorligt, men tanken kom lige pludslig, *måske skulle jeg lede efter ham og se om der er noget galt* men kort tid efter tanken kom Victor gående og smed sig på sofaen, og var åbenbart begyndt at sove, hun kiggede på ham og sukkede, men lagde hovedet igen på kanten og lukkede øjne og begyndt langsomt at falde i søvn, det havde også været lidt af en dag for Victor alt det han havde lavet, han fortjente at få en lur.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 8 Sep 2012 - 0:14

da Victor igen vågnede så han at Azazel sad i en af stolene. han gi hen til hende og løftede hende ind i deres sove værelse og gik ud i køkkenet og begyndte at lave mad. han lavede en enkel suppe og noget brød. han stillede det på en bakke og gik ind i soveværeslet "vågne, vågne så er der mad" han satte sig på sengen ved siden af hende lige hvor han havde lagt hende "sov du godt" han smilede til hende og stillede bakken på hendes skød og kyssede hende "spis din suppe og så kan vi sidde foran pejsen senere og hygge lidt" han havde fået en pejs installeret en dag hun ikke var hjemme men han havde ikke prøvet den endnu og hvorfor så ikke i dag hvor han endelig var blevet færdig med arbejdet. han tog skovhugger skjorten af og lagde den i en lille kurv til vaske tøj og lagde sig ved siden af Azazel mens hun spiste.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 8 Sep 2012 - 10:39

Azazel slog øjne op, da hun hørte Victor tale, hun kneb øjne sammen for at fokusere, det var ikke lige altid man bare kunne åbne øjne og se perfekt, hun smilte til ham da hun fik øje på en bakke med mad, men hun lå ikke i stolen hun faldt i søven i, hun lå i deres seng i deres soveværelse. Da Victor havde sat bakken ned med mad, begyndte hun at nippe til den dejlig varme suppe, hun kiggede på Victor og kyssede ham kærligt tilbage "nu har jeg" hun smilte til ham, Hun begyndte igen ar nippe til suppen, men spiste den så i store bider, *pejsen* hun vidste ikke de havde en pejs, det var nok noget Victor havde lavet imens hun ikke havde været der.
Hun var færdig med at spise suppen og brødet der lå ved siden af, og lagde sig så ned ved siden af Victor, hun lagde sit hoved tæt på hans og kiggede ham i øjne og smilte, "hvor gik du hen" hun smilte stadig til ham, men af ventede også er svar fra ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 13 Sep 2012 - 22:43

Victor gav et smil igen og så lidt fra værende men stadig til stæde værende "jeg blev inspireret til lidt ødelæggelse af sindet" han trak en lille beholder frem med en sølvskindende væske "et par dråber i vandforsyningen på en landsby og så river de sig selv fra hinanden" hans smil var lidt psykotisk men han skiftede hurtigt emne "hvordan var suppen" hans smil var igen varmt og imødekommende. da han så hun var færdig med brødet kyssede hen hende og smilede "tænk en gang vores første nat i det nye hus" han lagde sig lidt tilbage da han kom i tanke om hans lille overraskelse

"luk øjnene "han fik hende til at lukke øjnene og gik så hen til vægen der støtte mod pulte rummet og trak en bog ud på den lille hylde der hang lidt højt. da han gjorde det kom en lille men synlig pejs frem bag en falsk væg "åben øjnene igen" han smilede "tada hvad siger du så jeg har installeret dem over alt i huset" han smilede stolt over hans lille overraskelse.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 13 Sep 2012 - 23:18

Hun fik et mærkeligt ansigtsudtryk da Victor hev en beholder med en slags væske af en art, hun kiggede ikke så meget på den, men mere på ham "har du selv lavet den" hun smilte ikke selvom han gjord, men hans smil var heller ikke lige noget hun ville smile tilbage til, det så paykotisk ud, ikke lige hendes stil, det er sådan noget de gale videnskabsmænd kunne gøre.
Hun syntes han kom meget let udenom det med at spørge til suppen, men måske var det nok ikke noget de skulle snakke om lige nu, så hun valgte at ligge det væk, for nu og svarede, "fantastisk" et smil bredte sig på hendes læber,
Hun gengældte hans kys inderligt og kærligt, og smilte. "ja det er gået hurtigt, og det er hyggeligt."

Hun lukkede øjne lige da han sagde det, *hvad er det* hun smilte ved tanken "hvad er det Victor, da Victir gav hende lov til at åbne hendes øjne gjord hun det med det samme og lavede store øjne da hun så den flotteste pejs stå lige foran hende, *hvor kommer den fra, væggen* "det er jo fantastisk Victor, den er skøn.. Over alt siger du" hun smilte til ham *han har så sandelig gjort et godt stykke arbejde med dette hus* "skal vi tænde den" hun smilte til ham og stilte sig op ved siden af ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 15 Sep 2012 - 0:14

han smilte bare og så op ed en æske lange tændstikker i "to sjæle en tanke søde" han smed tre store brænde kævler ind i ilden og tændte den med et enkelt strøg af en tændstik. han så op på hende i sengen og gik hen mod den "jeg tænkte vi kunne hente Jasper fra hulen, han er så ensom" hans smil bredte sig lidt "du kan da huske Jasper ikke?" hans gule øjne skinnede i lyset fra kaminen "jeg føler med den lille stakkel, jeg var også en gang lige så skrøbelig" det var ret ironisk at Victor brugte ordene 'lille stakkel' omkring den lidt mere end halvanden meter høje tre hoved hund.

han lagde sig ned under lagnerne ved siden af Azazel og tog bakken som han stillede på et lille bord ved siden af sengen og kyssede hende blidt og støttede derefter nakken op af muren bag deres seng.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 15 Sep 2012 - 7:00

Et stort smil bredte sig på Azazel's læber da Victor tændte pejsen, det så virkelig hyggeligt ud, hun kiggede op på Victor da han talte til hende "jo det kan vi vel godt, og selvfølgelig kan jeg huske Jasper, han var den første der prøvede at overfalde, den første gang jeg hjemme hos dig" hun smilte, det var første gang de mødte hinanden.
"Du.. Skrøbelig.. Ej det må være din spøj" hun kiggede undrende på ham hub kunne ikke se det skrøbelige i ham, han høj og maskulin, og virkelig stærk,*hvordan har han kunne være skrøbelig.

Azazel smilte da Victor lagde sig ved siden af hende i sengen, hun kyssede ham kærligt igen hvor efter hun puttede sig ind til ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 1 Okt 2012 - 22:20

"tja lige da jeg var begyndt med min mester var jeg lille og svag. men han trænede mig og gjorde mig i stand til alt det jeg kan i dag" han smilede bare og så på Azazel "jeg tror jeg henter ham en gang i morgen" han smilede og flyttede sig længere ned under lagnerne og kyssede hende og lagde sig til at sove lettere uroligt.

næste morgen var Victor stået op og gået ned i køkkenet og lavede morgen mad mens et af hans små eksperimenter var i gang med at brygge i kælderen. han ventede på at Azazel kom ned og spiste sammen med ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 2 Okt 2012 - 22:22

"Åhh min lille Victor" hun smilte sødt til ham og nussede ham blidt på kinden, og kyssede den.
Hun nikkede "okay" hun smilte til ham og gengældte hans kys, hun puttede sig ind til ham da han begyndte at sove og nussede blidt hans overkrop imens hun prøvede selv at falde i søvn, det lykkedes for hende et par minutter efter.

Azazel vågnede med et sæt fra en drøm, og kiggede rundt i det oplyste rum, solen skinnede flot og stod højt på himlen, hun kunne ikke se Victor, han var sikkert allerede stået op langtid før hende.
Hun rejste sig op fra sengen og stod lidt og vågnede og for at finde balancen, hun havde stået der et stykke tid og begyndte så at gå nedenunder, hun kunne dufte mad da hun kom ned og kig ind i køkkenet og så Victor lave mad, et smil bredte sig og hun gik hen ved siden af ham og holdt rundt om ham og kyssede ham på kinden "godmorgen, hvad laver du" hun kiggede ned på den han var igang med at lave

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 6 Okt 2012 - 2:18

Victor så op da Azazel kom ind af Døren "godmorgen sovetryne" han smilede og kyssede hende blidt "jeg laver bare en stak pandekager til os" han smilede og vendte den sidste pandekage over på tallerkenen og satte den over på spise bordet "jeg kommer lige om lidt jeg skal lige hente noget" han gik ned i kælderen og hentede en speciel rose fra en montré. han gik op af trapperne igen og holdt rosen bag hans ryg.

det specielle vad rosen var at den var blå. han viste den til Azazel "jeg har lavet den her. jeg prøvede at fange den smukke nueance af dine øjne men der er intet der kan sammen lignes med dem" han smilede og kyssede hende længe "kan du lide din gave" han så på hende med de gule øjne.
han satte sig end ved bordet "Josefine er lidt nede lige nu. hendes kæreste har lige slået op med hende. du ved jeg ikke er god med ord så kan du ikke tale med hende" han så på hende med lidt medynk så han kunne få hende til at snakke med hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 7 Okt 2012 - 2:27

Hun smilte til ham "mhh lyder lækkert" det duftede dejligt sådan nogle pandekager om morgen. Hun lavede et ked af det ansigt "okay men så skynd dig lidt" hun smilte kærligt til ham og stod og ventede på han ville komme igen.
Hun kiggede spørgende på ham da han kom igen, det så ud til han gemte noget bag hans ryg.

Azazel vidste ikke rigtig hvad hun skulle sige, det var den smukkeste rose hun nogensinde havde set den var fantastisk flot "Åhh mange tak" hun nød hans lange kys, og kyssede kærligt med, "jeg elsker den, rosen er virkelig flot"
Azazel satte sig hen ved bordet efter Victor, "Hvor skræklidt, hun sagde han var en rigtig sød fyr, selvfølgelig vil jeg prøve at tale med hende, det er det jeg kan" hun smilt svagt til ham.
"skal vi hente Jasper i dag" hun kiggede på Victor det var det de aftalte igår så hun regnede med det, hun kunne godt lide Jasper, sød to hovedet hun og meget livlig.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 3 Nov 2012 - 0:44

han smilede rart til hende "jeg er glad for du kan lide gaven" han smilede og kyssede hende. han så på hende "jo hvorfor ikke" han smilede igen med de filede tænder og løftede hende op på fødderne "jeg har tænkt på vores lille familie vi skal starte her" han flugte lige efter hende helt hen til døren "du husker jo shifty ikke" Shifty hans gamle lærling stak af med en vampyr "jeg fandt en pige i skoven og tog hende under min vinge som min lærling" han så på hende med de gule reptil øjne "du skulle have set hende hun var dækket i mudder fra top til tå og hendes tøj var laset. han åbnede døren ud til tøjrings pælene og sadlede op og trak Azazel op bag på hesten "kom så lad os hente Jasper" han smilede igen til Azazel "hold fast" han gav et jag i tøjlerne og hesten stak i galop.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 3 Nov 2012 - 10:11

Hun smilte til ham selvfølgelig kunne hun lide hans gave den kom jo fra ham, om så han kom med noget vildt mærkeligt ville hun elske det for det kom fra ham.
Hun smilte da han løftede hende op på hendes føder og gik hen til døren og tog sko på og kiggede så op på ham da han spurgte om hun kunne huske Shifty det kunne hun sagtens sød pige "ja det kan jeg godt" hun smilte til ham hvor ville han hen med dette "en pige? Boede hun i skoven siden hun sådan ud?" hun smilte, Victor hendes Victor han var altid så sød "du er altid så betænksom"
Hun gav et kort grin fra sig da han trak hende op bag på hesten han lige havde sadlet op, det vil blive hyggeligt at se Jasper igen den store livlige hun som gav hende en varm velkomst første gang hun var hjemme hos Victor.
Hun lagde armene om hans bryst og holdte godt fast som han sagde hun lagde hoved ind til hans krop da hesten begyndte at ride.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum