Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
Det store efterårs-bal! (Fælles fest-emne)
:: Dragons Peak :: Thunderrage District :: Drageborgen
Side 2 af 2 • 1, 2
Sv: Det store efterårs-bal! (Fælles fest-emne)
”Heya.” sagde hun stille, et kort tryk i kvindens hånd for så at trække sin hånd til sig igen. Moon var ikke typen der var meget for chit-chat. Så at stå med kvinden, var det tydeligt at Moon ikke ville tage initiativ til en meningsløs samtale. Man kunne måske kalde hende en stille type, men der havde skam været en gang hvor hun var den der startede disse samtaler. Efter hendes lille ændring havde alt forandret sig. Alt hvad hun engang fandt sjovt var ikke længere sjovt.
Hun blinkede kort med øjnene inden hun så sagde:” Jeg overhørte din samtale med Josette. Jeg tager det at i ikke er på god fod med hinanden?” sagde hun stille inden hun lagde hovedet på skrå. Hun lagde ikke spor skjul på hvor meget hun vidste, måske ville det ende med at være den største ledetråd i at finde ud af hvem hun var. Hendes øjne veg en anelse fra kvindens da hun spottede at nogen kiggede på hende. Hun så direkte ind i Seans øjne før hun blidt tog fat om kvindens hånd. Derefter bevægede sig en anelse væk fra den store mængde med kvinden, dog uden at slippe sit blik mod Sean før mængden afskar deres lille stirre-konkurrence.
Da de var nået lidt væk kom hun med et kort smil inden hun så på kvinden:” Det larmede lidt for meget til min smag.” undskyldte hun inden hun roligt slap kvindens hånd. Der var noget ved kvindens hyppige følelser der interesserede Moon. Et svagt punkt måske?
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Tamara fik hurtigt fjernet tankerne fra Liam, da hendes hånd var blevet taget fat i, et håndgreb som Audrey, underligt nok. Istedet for blot at ligne en der blev trukket et sted hen hun ikke ønskede, fulgte hun blot efter. '' Du har ret. '' Hun smilede roligt inden hun stillede det næste spørgsmål omkring Josette. Hun kendte ikke selv specielt meget til hende ud over at hun skulle have haft 'dræbt' Audrey. '' Hvor kender du Josette fra? Du virker til at kende til hende? '' Et lettet smil kørte over Tamaras læber. Hun virkede ligefrem begrejstret for at vide mere om Josette og vide hvordan hun i virkeligheden havde været som person igennem tiderne.
'' Forresten, mit navn er Elly. Elly De Rizzo. Og dit er? '' Selvom det ikke var alle der ønskede at ytre deres sandenavn, kunne hun egentlig godt genkende det hvis hun besluttede sig for det.
- Elizabeth Leidolf
Elizabeth- Evolved
- Antal indlæg : 1549
Bosted : The Sunfury Castle, when ever Valentine lets her stay there
Evner/magibøger : Skinwalking & Age Changing
Så hun snuppede et jordbær, dyppede det ned i en skål med chokolade, og puttede den i munden, smagte virkelig godt. Hun så tilfreds ud, og når der var mad på bordet, var det synd hvis der var ingen der spiste af det, så hun kunne ligeså godt gå i gang. Så vendte hun kroppen hen mod Sean igen, og kiggede hen mod dansegulvet, gad vide om hun bare skulle tage en dans for sig selv, så behøvede hun da ikke stå her helt alene. Dog kunne hun se nogle få mænd kigge i hendes retning, men det var også som om de havde planer om at spørger en af de andre kvinder som var her. Skulle ikke være nogen overraskelse de andre så også godt ud. Så gik hun nogle få skridt forbi Sean”Jeg håber da du nyder aftenen”sagde hun og sendte ham et gengældt flirtende blik over den ene skulder. Så satte hun kursen hen mod trapperne der var tæt på dansegulvet, og muligvis måske hilse på lidt flere gæster.
Evner/magibøger : Poison Bite
Apropos. Han ville udtrække en vinder. Han forlod bordet og gik over til musikken. Da musikken stoppede, begyndte de dansende også at stoppe op. Folk vendte sig mod Sean, der med armene i luften, endnu en gang tilkaldte folks opmærksomhed. Denne gang var det senere på natten, mørket var tungt udenfor og den kølige luft ville være i kontrast til den varme i balsalen. Selv havde han det varmt, men masken forblev på.
"Folkens! Beklager at forstyrre jer!" Bemærkede han og sendte folk et stort smil for galleriet. Siden hvornår gad han ikke fester, især sine egne, der kunne have betydning for ens sociale status og rygterne i byen?
"Det er tid til at udvælge en vinder af udklædningskonkurrencen!" Der lød lyde af spænding og flere så rundt på hinanden, som de tog deres sidste gæt til hvem der ville vinde, inden det ville blive annonceret.
"Konkurrencen er svær! Der er ufattelige flotte skikkelser til stede i dag, endda visse jeg endnu ikke har gættet identiteten på -" Hans blik gled over mod kvinden, med den hvide maske, et øjeblik.
"- Men spørgsmålet er ikke om man er iklædt en flot kjole til aftenens fest, men mere om man er oprigtig udklædt."
Han havde leget med tanken om at trække kvinden, i den hvide maske, frem foran alle. Måske endelig få afsløret hendes identitet. Men nej...Han ville langt hellere nyde mystikken, der endnu en gang havde en dragende effekt på ham.
"Min bedømmelse er altså baseret på de folk, der er oprigtig udklædt. På en udklædning, der passer vedkommende. På originaliteten, på realismen. Og ikke mindst, et billede på en kvinde efter mit hoved og mine idealer. Må jeg bede Josette om at træde frem?" spurgte han og afslørede dermed navnet på vinderen. Uden tvivl folk ville snakke om dette bagefter - han vidste der var forskellige reaktioner på Josettes vilde personlighed og ikke mindst hendes udklædning, med det størknede blod.
"Må jeg præsentere vinderen, Josette! Præmien vil bestå i en lille gave i form af penge, men også æren i at må give Ruby of life distriktet et nyt navn, helt efter eget valg" Hans smil voksede. Nu opstod der først oprørt snak i mængderne. Nogen var overraskede, chokerede, forvirrede. Nogen var opstemte eller klappede af vinderen. Men ingen turde stå frem og udfordre Herskerens beslutning eller han måde at drille sin befolkning på. Ruby of life var distriktet for de rige, de adelige og der havde været en opblomstring af mørkets væsner i den bydel, efter Sean havde overtaget byen. At give det et andet navn - efter Josettes eget valg - ville være som et repræsentere Josette som en æresborger, give en fremmede en ukendt form for magt og ikke mindst røre ved traditionerne og vanerne.
Det ville skabe meget røre. Alligevel stod Sean og smilte blændende til folk.
"Jeg vil gerne takke for jeres deltagelse. Og ikke mindst vil jeg takke flere kvindelig og mandelige skikkelser, der er exceptionelt udklædt." Hans blik gled rundt til de personer, han netop roste. Cimberlie - kvinden hvis navn han ikke kendte. Til kvinden, med den hvide maske, hvis mystisk langt overgik om hendes udklædning virkelig var kunstnerisk. Til Elly, til Maeve. Til hans ven, Assorian, og hans veninde. Folk, der havde haft nogle udsøgte udklædninger. Ja, konkurrencen havde været svær. Men nu ville han nyde folks forargede eller forvirrede ansigter. Magten som en hersker var sandelig udsøgt. Synd han nok snart ville give den fra sig.
//Nu er der ikke flere "aktiviteter" i skal vente på. I kan selv vælge om i vil deltage i emnet eller ej, fortsat. Så længe i husker at oute, vel xD
Det er stadig tilladt at oprette emner mellem jer selv, hvis i vil lave noget "efter ballet"-agtigt. Jeg vil blive ved med at svare, til den sidste gæst er gået.
- Antal indlæg : 10266
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)
Hendes synlige mundvig løftede sig i et kort smil til kvindens spørgsmål. I et hurtigt men ufarligt skridt frem lagde hun roligt en hånd mod kvindens skulder og så hende i øjnene:” Jeg er personen med alle informationerne. Hvis man kan sige det. Jeg ved ting. En masse ting.” sagde hun stille så kun kvinden foran hende kunne høre det. Hun slap roligt hendes skulder og gav dem begge den personlige plads de havde før. Endnu et smil da hun egentlig fandt det her super interessant. At ingen rigtig vidste hvem hun var indtil hun lod dem vide det.
Der havde været tidspunkter hvor hun havde lyst til at flå masken af og vise sig. Bare råbe: Her er jeg, se på mig! Men noget indeni hende havde stoppet hende hver gang. Fortalt hende at det var bedre at vente. Hun kom med et kort nik til kvindens introduktion. Elly. Hun skulle nok lade være med at glemme det navn. Hun lagde hovedet på skrå mens hun kort overvejede om hun selv skulle give sit navn ud. Men i sidste ende kunne det vel være lige meget. Moon havde altid bare været et dækkenavn fordi hun ikke kunne huske sit rigtige navn.
”Moon. Bare Moon. Intet andet.” sagde hun stille, en anelse dystert hvis man tænkte over det. Intet familienavn til at identificere sig ved. Moon havde for længst vænnet sig til det, men hun ville ikke lyve om tanken ved at møde sine egne forældre. Hun blev flået ud af sine tanker ved Sean’s tale. Hun så derover og lyttede interesseret i hvad der blev sagt. Da vinderen blev annonceret faldt Moons blik på Elly. Hun klappede selv af ren høflighed, men det var mere fordi hun aldrig forstod sig på konkurrencer, så når nogen endelig vandt, vidste hun ikke helt hvordan hun skulle reagere. Udover at være høflig.
Hun så på Sean da hun mærkede hans blik på hende. Et kort smil bredte sig på hendes læber, inden hun vendte sig mod Elly igen. ”Det var hyggeligt at snakke. Jeg håber at møde dem igen, Elly De Rizzo.” sagde hun lettere formelt inden hun lod sin hånd stryge Ellys arm. En mystisk og alligevel fængende afsked hvis hun selv skulle mene det. Hun vendte sig roligt og forsvandt ind i mængden af dansende folk.
Gæst- Gæst
Men han havde trods alt fået sin datter tilbage, fået den mest fantastiske ikke-kæreste-endnu men snart kæreste og så var han general? Kunne livet være bedre? I disse mørke tider skulle man jo holde fast i de gode ting der var sket. Så dømt under omstændighederne, ville Assorian ikke lade gamle sure minder ødelægge festen for ham! Hans blik faldt over mod Sean et par gange. Det var også vigtigt at holde øje med at Sean hyggede sig. De var trods alt mates og Sean havde ikke andet end at være der for ham gennem alt i den tid de havde været venner. En sand ven.
Talen om vinderen begyndte. Assorian greb et glas med noget hvidvin inden han rettede sin fulde opmærksomhed mod Sean. Josette. Det var ikke fordi han ikke kunne lide hende, men mindet om hende kom altid tilbage når han så på hende, sådan ubevidst. Men de var venner nu. Assorian havde jo også Autumm. Han havde ikke tid til at vælte sig i kærestesorger. Og når han alligevel tænkte på hende, mon hun så lå og sov lige nu? tænkte han roligt for sig selv. Klapsalver begyndte og Assorian lagde sit glas fra sig for at klappe med – kort og fornemt. Talen sluttede og folk begyndte stille at vende tilbage til deres snakken og dansen.
Den mystiske maskerede kvinde fangede hans blik. Han havde godt bemærket hende et par gange før, men Autumms skønhed havde alligevel fået ham til at skubbe tanken væk om at undersøge det nærmere. Ikke at Assorian var ude efter hende. Det var bare som om at der var noget genkendeligt ved hende. Auraen gav væk at det var et andet skyggevæsen. Kunne det være Moon? Hun havde fortalt Assorian at hun ville dukke op i aften, men indtil videre havde hun været fraværende. Hvis han skulle være ærlig så kunne det måske godt ødelægge hans fest hvis hun var forsvundet igen. Han stod måske lidt for længe og summede i sine egne tanker.
Evner/magibøger : (1) The Shadowlord Sword (2) The Acid Mist
Gæst- Gæst
Var det mad, eller måske var en dans måske passende, hun havde haft en lille fornemmelse at der måske var nogen der havde lyst til en dans med hende, men det kunne også være hun havde været for hurtig til at gå væk fra de mulige bud. Det vidste hun ikke, og måtte blot vente, dog nød hun at være her til festen, det var hyggeligt, og sjovt på sin helt egen måde. Cimberlie fik øjnene hen mod bordet med drikkelse og mad, altså det kunne vel ikke skade en lille bid, eller en tår vin inden man skulle få fødderne ud på dansegulvet. Men det ville også være træls hvis der nu var en der ville byde hende op til dans. På en anden side, så skulle det ikke stoppe hende fra at snuppe en tår at drikke, og måske en bid mad. Så hun vendte rundt på hælen og satte kursen hen mod bordet hun før havde været ved, tog sig en lille bid mad, og en tår vin og smilte nydende af smagen af den gode vin, og maden*Se det her er lækkert, ikke tale om det skulle stoppe mig fra at få noget at drikke især når man jo er til fest*tænkte hun blot, og stod lidt og kiggede rundt, mens hun indimellem tog en tår af vinen. Hun kiggede så ned ad sig selv, enlig var det sjovt hun ikke havde en ledsager til festen her, men på den anden side var det også fint nok, hun klagede ikke over det, når man fik blikke her og der. En smuk is dronning lignede hun og det ville på en måde være underligt hvis hun slet ikke fik sig en dans, ligesom de der eventyr hvor en prinsesse dansede med en prins, blot var det ikke sådan virkeligt det ville hun ikke tro hvertifald. Dog kunne man ikke vide jo, og hun lod så sit blik falde hen mod Sean igen og Josette, og satte vinen fra sig på bordet, hendes kurs var sat mod dansegulvet.
Ja nu var det hvist tid til en dans, om hun skulle danse alene eller med en, uanset hvad ville hun nyde musikken og bare hygge sig så meget hun kunne. Cimberlie kunne næsten altid finde på et eller andet det var ikke svært, og når man tænkte på noget andet hvem ville ikke danse eller hygge sig med en vampyr, de var jo dejlige væsner syntes hun selv. Der var da sikkert også flere gæster der sikkert smagte godt, men det var ikke lige det hun gad gøre, ikke til denne fornemme og elegante fest her. Det ville ødelægge det sjove jo, eller ikke men hun valgte ikke at gøre det, og stod nu ved dansegulvet, kiggede på de dansende og smilte for sig selv over det.
Evner/magibøger : Poison Bite
Dog måtte han indrømme at tingene godt måtte tage en drejning, kunne det virkelig passe at en flok mørke væsner til et bal, ikke var tilladt bare en smule unødvendig brutal opførsel? Måske - men Razor var trods alt en regel bryder. Dog ville skæbnen noget andet, for lige i det han faktisk skulle til at gøre præcis hvad han var blevet bedt om ikke at gøre - havde Sean igen noget at sige. Den mand kunne tydeligvis fange alles opmærksomhed på få sekunder - imponerende. Han lyttede da selvfølgelig også selv efter hvad der blev sagt - og blev efterfølgende mere klar til at nyde resten af aftenen eller natten - i selskab med alle disse væsner.
Han fangede dog Josette med sit blik kort efter, hun havde trods alt vundet kostume konkurrencen, hvilket kun gav mening - hun var trods alt ret fantastisk at se på, gennemført. Han skævede kort lidt rundt, men trissede så bare hen bag hende og tittede kort hovedet frem efter at have vandret der et par sekunder. " Congratz Killer beeeee! " Sagde han så bare med et lille grin, og var to sekunder efter foran Josette, dog med ryggen mod den retning benene egentlig førte ham hen - medmindre selvfølgelig der var grund til at stoppe op. " I guess you actually kinda earned that - even more if.. " Sagde han så lidt og bed sig kort i læben. Kun for at lade blikket glide op mod Josettes ansigt og tiltede hovedet en anelse på skrå.
" I mean - If things got a liiiiiittle bit more messy.. " Sagde han så bare lidt og et sødt smil bredte sig over hans læber - men et blik der modsagde alt det søde viste sig i hans øjne. Der havde været ro og mag over tingene alt for længe. Det var lige så det stak helt ud i fingre spidserne for at få lov at lege lidt. Om det så foregik indendøre eller udenfor - det var helt ligegyldigt. Men Josette plejede ikke at sige nej til sjov.
Bosted : He lives with his master Sean McGivens in a big house in Terrorville.
Evner/magibøger : Imagine a spider in human shape.
Den deprimerende tilstand havde ikke forladt ham. Også selv om han ikke lod folk mærke det. Hans blik gled over til den ukendte isdronning, der gik lidt for sig selv. Han havde været tæt på at byde hende op og småsnakke med hende, men hun havde selv gået fra hans selskab og han ville ikke blive efterladt på den måde en gang til. Der fandtes flere, der ville kæmpe for hans selskab. Og det var der stadig, men han ønskede ikke tilfældige adeliges selskab, så han undgik det elegant, ved at gå rundt i rummet og lade høflige ord falde til folk hist og her.
Han havde egentlig også forventet en større reaktion fra Josette. Nok var hun stolt, men ikke så meget som et ord. Nej, måske var dette slet ikke så prisværdig en fest eller også lod han sig optage af detaljer.
Han så sit snit. Han smådansede sig ind i mængden af dansende folk. Lod som om han skiftevis dansede med den ene, så den anden. Kun hans hånd endelig kunne lægge sig om armen på den ukendte kvinde, med den ødelagte hvide maske og han kunne påkalde sig hendes opmærksomhed, som han i samme bevægelse inviterede hende til at danse lidt med ham. Han sendte hende et stort smil, uanset om hun tog imod lokkemaden eller ej.
"Et mysterium. Det gør dig nok den mest tiltrækkende i aften. Og du ser hele tiden ud til at undvige mine forsøg på at komme tættere på" bemærkede han roligt. Jo mere han kiggede på hende, jo mere genkendelig virkede hun. Men...Fra hvor? Præcis hvor?
//Maeve har ikke svaret mig i et stykke tid nu, men tænkte folk nok ville have deres helligdage for dem selv. Nu tillod jeg mig at føre emnet videre
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)
Hun greb fat om hans ene skulder i et blidt dog lettere løst greb som hun takkede ja til dansen. Et kort smil viste sig ved at hendes blottede mundvig bevægede sig opad. Hun lagde hovedet på skrå og fulgte hans trin som de dansede rundt. Hun lyttede til ham, og det gjorde blot at hun følte sig mere draget af hvordan han havde undret sig over hvem hun egentlig var. Hun vidste ikke helt om hun burde tale eller ej. Hvad hvis han ville kunne genkende hendes stemme? Men alligevel, havde det været så længe siden at de havde talt sammen, og med en titel som hans, kunne hendes stemme være gået i forglemmelsens lange gange.
"Jeg var bange for at mine små tilnærmelser ville gå ubemærket." sagde hun stille med et svagt smil inden hun fortsatte, ".. men siger de, at det kommer bag på dem, når en kvinde sender blikke deres vej?" tonen indikerede en svag sarkarsme efterfulgt af et lydløst fnis. Hun trykkede sig tættere mod ham mens hun ikke fjernede sine øjne fra hans:" Jeg havde ellers regnet med at du ville huske mig." sagde hun lavmælt så den eneste der ville have en chance for at høre det, var ham. Hun lagde ikke rigtig mærke til resten af mængden i dette øjeblik.
Gæst- Gæst
//undskyld for det korte svar.
Evner/magibøger : (1) The Shadowlord Sword (2) The Acid Mist
Han smilte, mens hans hjerne kæmpede for at sætte det hele sammen. Noget ved hende virkede bekendt. Noget ved hendes udseende og hendes stemme...hvor var det nu? Han følte det lå lige på tungen, men han kunne bare ikke få det frem!
Over hende skulder så han Assy en gang i mellem, men hans ven kunne nok undskylde ham at danse med de tilstedeværende kvinder. Når det kom til stykket var Sean den klassiske kvindebedårer, hvis han ellers gad.
"Hmmmm"
Han brummede let og svang kvinden rundt i et dansetrin, inden han tog det som en undskyldning for at holde hende lidt tættere. Han havde ingen plan om at slippe hende, før han var tættere på hvem hun var. Og netop da lænede hun sig fremefter og hviskede til ham. Han følte sig så tæt på et svar...Så tæt...Huske hende...
Og pludselig lå svaret der. Som havde han endelig grebet skyggen, der vandrede rundt i tågen. Som reaktion klemte han hende ind mod sin krop.
"Det er svært, når du sådan gemmer dig" svarede han lavmælt. At han stod så tæt og dansede med en kvinde skaffede ham nogle jalousifyldte blikke fra andre kvinder til festen. Blikke Sean ikke bemærkede lige nu og selv hvis han havde, ville han være ligeglad. De var trods alt alle steder.
"Men jeg tror...Jeg har en god fornemmelse. Du har været væk længe" Han vidste Assorian savnede hende. Hvorfor så hemmelighedsfuld? Hvor havde hun været? Det var sandt, da havde været sammen. Men i takt med at Caedmon var forsvundet, var hun også og han havde ikke set hende længe. Ikke fordi der var noget mellem dem, andet end kødets tiltrækning.
"Nogen ville blive meget glad for at se dig igen" Han nikkede svagt over mod Assorian, der stod i udkanten af festen.
"Well thank you." Svarede hun og vippede hovedet på skrå. "It was really fun to make this. That I can say." Tilføjede hun med en lettere sadistisk latter, som Razor kendte alt for godt. Nu havde hun holdt sig i sit gode skin hele aftenen - men der var ikke mere end få skridt før hun kunne vende hele situationen om til noget mere sjovt. Eller i hvertfald Josettes form for sjov. "If what?" Spurgte hun og så en anelse udfordrende imod Razor - hvad havde drengen i tankerne? I mean - If things got a liiiiiittle bit more messy.. Let nikkede hun - Razor talte uden tvivl Josettes sprog - og hun elskede når folk gjorde det.
"I guess we miss something at this party.. a little more chaos and a little blood." Sukkede hun let og kiggede rundt. Så faldt hendes øjne på et menneske. "What about her?" Spurgte hun Razor, og kiggede analyserende på menneskepigen, også over på Razor.
"Do you think pain can kill a humanbeing?" Spurgte hun undrende Razor, normalt lod hun sine ofre dø af blodmangel eller lod dem blive kvalt i deres eget blod. Smerte alene, havde hun ikke prøvet sig frem til endnu, men natten var ung - og med Razor var alt muligt. "What do you say? Wanna make a little mess?" Spurgte hun legende og øjnene mindede nu mere om et legesygt barn. Razor vidste da lige hvordan han skulle bringe de bedste sider frem af hende.
Gæst- Gæst
Han lod blikket flakke samme retning som kvinden før han lod hovedet glide lidt på skrå. " A simple little human.. Wonderful. " Sagde han så bare med et lille grin. Mennesker var sjove. Razors holdning til mennesker havde sandt nok ændret sig en smule med tiden - men det betød ikke at alle andre mennesker end Reign ikke kunne være ynkelige væsner kun egnet til legetøj.
" Pain indeed is capable of killing a simple human being. But it has to be magnificent and beautiful, flawless and yet filled with unpleasent moment.. - Tear dropping with a hint of relief.. Suffering is key. " Sagde han så bare lidt og bed sig kort i læben. Helt uden at blikket forsvandt fra mennesket Josette for kort tid siden havde plukket ud af mængden.
" Yes..! Real messy. Let me think for a second. No, no need for thinking - only doing.. Lets go! " Sagde han så bare hurtigt og forsvandt blandt folkene. Dog stadig med et halv blik rettet mod Josette, som også lige fik et halv kækt men lusket smil med på vejen. Alt imens resten af hans opmærksomhed var rettet mod mennesket, som under alle omstændigheder ikke måtte eller kunne slippe for den skæbne der nu var blevet bragt på bordet.
" Bloody chaotic.. " Et lille grin forlod hans læber og han snog sig mellem et sæt dansende væsner. " Mmm.. This is going to be all artsy and amazing.. " mumlede han lidt for sig selv og endte tæt ved mennesket hvor han stoppede op. Smilet vendte tilbage over hans læber - egentlig var der mange ting han kunne ligge ud med at gøre - men det galt om at vælge det rette øjeblik.
Bosted : He lives with his master Sean McGivens in a big house in Terrorville.
Evner/magibøger : Imagine a spider in human shape.
Side 2 af 2 • 1, 2
» The rage of a dragon (udenfor by porten) \kort fælles emne\
» sorg og store ændringer - Azir (Fortids emne)
» Fælles UWoplevelse!
» Fælles projekt for alle online RPer!
:: Dragons Peak :: Thunderrage District :: Drageborgen
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine