Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164973 indlæg i 8752 emner
Giv mig dine tåre - Zayden (fortid) X
Side 2 af 3 • 1, 2, 3
Sv: Giv mig dine tåre - Zayden (fortid) X
"Hvis jeg skal være helt ærlig... Er stedet for mig ligegyldigt. Især når jeg er i så godt selskab..." sagde han, med et skævt, charmerende smil på læberne som han roligt rakte en hånd ud for at lade den glide ned langs hendes side, til han kunne nå hendes hofte. Positionen indover bordet var dog lidt akavet, så med to skridt var han hurtigt henne på samme side af bordet som hende, lænet ind over hende.
Mikhail- Antal indlæg : 156
Evner/magibøger : The Book of Death.
"Tag mig som du ønsker. Dog er min røv et forbudt sted, med mindre du ønsker at komme til skade." Hendes stemme var varm og hed, men meget bestemt om den sidste del.
Der på lod hun ham om hvor han ønskede at tage hende og hvordan.
//Lad os holde det til læserens fantasi hvad der sker//
Gæst- Gæst
"Jeg skal nok prøve at huske på det..." svarede han hende så, med en svag drillende tone i hans stemme, før hans læber og krop snart indtog hendes.
////////////////////////////////////
Da de var blevet færdige, lå Zayden lige et øjeblik og brugte noget tid på at få sin vejrtrækning og puls tilbage til normen, før han så over på hende... Havde det været lige så godt for hende, som det havde været for ham?
"Det må jeg sige. Du er særdeles veltrænet på det punkt her." Hun drejede sig om på siden og så roligt på ham, mens hendes puls og åndedræt faldt til ro.
Han var afgjort en mand hun kunne finde på at have noget kørende med, om ikke andet så bare for hans tåre og to-mands selskab. Han var ikke den bedste, men heller ikke det værste, hun havde været sammen med. Og han var afgjort over gennemsnittet.
Gæst- Gæst
"Jeg har da også et par århundreders erfaring... Så det burde jeg vel være, på nuværende tidspunkt... Men tak for komplimentet," sagde han så med et lille blink til hende, inden han roligt fik sat sig op, og strakte sig en smule. "Hvis jeg kan være sikker på dette, og et lille måltid hver gang... Så skal du skam nok få dine tårer med regelmæssige mellemrum."
Da han kom med forslaget på en aftale, kunne hun ikke lade vær med at le hjerteligt, så hendes barm dansede rundt.
"Det kunne vi nemt finde ud af. Men jeg kan dog ikke love at der er en sjæl til dig hver gang, selv om jeg skal gøre forsøget på det."
Med lidt vrid og stræk lod hun sin nøgne krop spille lidt på hans mandommelighed. Det var ikke mange mænd der kunne stå for en nøgen kvindekrop der spillede op og inviterede til fest. Det var noget Mel havde brugt igennem flere århundrede når hun ikke havde fået noget i længere tid og nærmest var ligeglad med hvem hun fik fat i.
Gæst- Gæst
Han vendte sig smilende om mod hende igen, og så indbydende som hun bevægede sig,kunne han da heller ikke lade være med at lade en hånd glide ned langs hendes side, og lade hans øjne følge med. "Men hvis der er andet du kan... Bruge mig til...Kunne det måske også være jeg kunne være villig. Der er meget jeg er villig til, for den rette pris."
"Du skal altid være velkommen, selv om der er tidspunkter hvor jeg ikke er her på øen." Hun slikkede sig om læberne og så sulten på ham med et lidt drilsk blik. Gad vide hvad han tænkte på når han spurgte på den måde...
"Hvis du finder på noget, må du endelig sige til og nævne din pris." Hun smøg sig en smule mere, bare fordi hun kunne mens han havde hånden på hende. Hun så ind mod huset, hvor nogle slaver havde samlet sig, hvilket fik hende til at smile skælmsk.
"Og du skal også være velkommen til at bruge mine slaver på en hver måde du ønsker. Så længe de forbliver i live og uden alt for mange blivende skader." Størstedelen af slaverne gispede og flygtede, fem slaver blev stående og så nysgerrigt på den flotte mand som lå sammen med fruen på græsset. De fem var let påklædte som sexslaver og de var af begge køn, tre mænd og to kvinder. Mels blik blev lidt stramt, da hun så hvem der manglede.
"Hvor er Winky?" Stemmen var kold og beordrende. Kræ trådte et skridt frem og bukkede.
"Hun hænger lænket i det sorte værelse og afventer vores eller fruens næste træk." Mels ansigts udtryk forandrede sig til et lidt varmere et. Hun overvejede hvad hun skulle udsætte tøsen for. Og blev enig med sig selv om at Kræ og drengene kunne være ganske opfindsomme, hvis de fik muligheden for det.
"Pin hende og straf hende som i tre mænd finder ret. I må gerne være opfindsomme. Linne og Amelia kan slutte sig til jer som jeres muser." De fem slaver bukkede og nejede for deres frue. Dog var så Kræ ud til at have noget på hjertet og Mel gav ham lov til at tale. Han bukkede igen.
"Kunne det tænkes at fruens gæst, kun have lyst til at være med til fornøjelsen? Jeg er sikker på at fruen ville nyde at se på." Mel smilede skælmsk, men Kræ havde ret. Det tændte hende en del at se på andres fornøjelser, og gav hende tit lyst til at afprøve nogle af tingene selv. Hun så roligt på Zayden og ville høre hvad han tænkte om dette.
//muser - som i inspirations kilder//
Gæst- Gæst
"Jeg kan finde på så meget... Hvorfor jeg tænker det er mest passende hvis du finder noget du mener jeg kan bruges til, og vi så tager det til dén tid." sagde han så roligt, med en hånd stadig hvilende på hendes ene hofte, før han så op på slaverne som hun nævnte dem. Ikke at han troede han ville benytte sig af dem særlig meget - han havde ikke noget imod slaver men gad heller ikke rigtigt selv udnytte dem på dén måde.
Han løftede dog et øjenbryn over det forslag den ene slave kom med. Jamen dog... Første gang han var gæst her, og han kunne allerede få lov til det? De fleste han havde mødt der havde slaver holdt det helst væk fra deres gæster indtil de kendte dem lidt mere indgående end dette. "Muligvis," sagd ehan roligt, som han trak sig lidt fra Melisandre, for atfå smidt sarongen omkring hofterne igen, indne han rejste sig op og tilbød hende en hånd, til at hjælpe hende op at stå igen. Ikke at han troede hun behøvede det, men lidt høflig kunne man da altid være.
"Hvis jeg siger at du har frit leje til at gøre hvad end du begære med hende og mig eller kun en af os. Så længe ingen dør eller bliver dødeligt såret." Hendes nøgne krop gøs herligt af tanken om at blive udsat for noget hårdt og/eller pinsel.
Kræ og de andre slaver trådte til side, så fruen og gæsten kunne gå forrest til det sorte værelse. Som ordet sort sagde, så var alt i værelset sort med undtagelse af flammerne i de forskellige væglamper og andre stearinlys, som stod rundt om i værelset. Midt i værelset hang Winky lænket, så hendes front buede ned mod gulvet og armene var trukket bagud, hvor de var lænket sammen med hendes fødder der var bukket ved knæet.
Hendes blik var rædselsalgen og hun var klar over at hun var i utrolig store problemer. Og særligt da fruen roligt satte sig på en sort stol uden så meget som at sige noget.
Gæst- Gæst
"Så siger jeg at det nok er her, du vil vide hvilke andre ting du måske kan bruge mig til," sagd ehan med et skævt smil som han blev ført ind i det sorte værelse, og så den kvindelige slave hænge der i kæderne fra loftet. Hans øjne fulgte Melisandre som hun satte sig over på en stol - og siden hun allerede havde givet tilladelse til hvadend han kunne der ikke ville dræbe hende eller give hende et dødeligt sår, tja... Så hvorfor ikke allerede skifte til noget mere 'behageligt'. Så som han stadig så overpå Melisandre ville hun kunne se hans øjnee skifte fra de mørkebrune, til gule slange øjne, komplet med den aflange pupil, før han lukkede øjnene, og lodforandringerne finde sted. Hans ben der smeltedesammen og strakte sig ud til den utroligt lange, stærke slangehale... Skællene dervoksede over hele hans ryg, hans arme og noget af hans overkrop... Neglene der blev tilklør, tænderne derblev til hugtænder der dryppede en smule med hans gift, tungen derblev længere, tyndere, og delte sig i to ved spidsen, og endelig... Hornene der også voksede frem, som tydeligt fremviste at dette var hans dæmon form.
Da han skiftede form spærrede hun øjnende op i overraskelse og forundring. Hun havde kun øje for ham og hans smukke form, så hun hørte kun svagt hvordan Winky begyndte at skrige mod kneblen, da hun så manden skifte form.
Kræ og de andre skælvede let over synet, men viste bedere end at løbe væk. Det kunne godt være at gæsten fik angsten frem hos dem, men minderne om hvad fruen kunne finde på fik dem til at blive stående. Kræ gik hen til Winky og gav hende en lille lussing, mens han hviskede til hende om at tage sig sammen. Men Winky var total panisk over hvad fruen havde tænkt sig med sin gæst.
Gæst- Gæst
Han trak roligt hovedet tilbage igen, hvilket gjorde at det nu kunne ses, at det ikke kun var blod der gled fra såret... Men også en tynd, gullig væske, nemlig hans nervegift, som han havde givet Winky en god portion af. Den tog da også hrutigt effekt, og snart blev hun stille... At dømme efter hende sudtryk så ikke fordi hun ikke ville sige noget, men simpelthen ikke kunne. Hans gift var ikke dræbende, men den var så stærkt lammende at man kun lige til nød og næppe kunnefå præcis den luft man havde behov for til at blive ved bevidtshed, og ikke meget mere... Alt andet i ens krop ville være komplet låst op. "Man nåede jo næsten at savne lyden af en god stilhed..." sagde han så blot, helt roligt, som han lagde hovedet let på skrå og rakte ud meden hånd for at lade sine klørglide ned langs hendes side, akkurat hårdt nok til at efterlade striber, der kun liiige præcis blødte.
Hun kunne se hvordan panikken bredte sig kraftigt i Winky selv om hun ikke kunne bevæge sig. Kræ flyttede sig roligt, så Zayden havde alt den plads han skulle bruge, inden han bukkede let.
"Herren må endelig sige hvad de ønsker. Vi er her for at tjene dem." De fire andre slaver bukkede eller nejede ligeldes for Zayden, hvorefter de stillede sig ved siden af Kræ på en lang linje og afventede hans ordre.
Mel smilede til ham og fuldte hver en bevægelse.
"Lad mig høre, du skønne. Hvad er dine tanker med hende? Og muligvis de andre?"
//sorry for at det er så kort..//
Gæst- Gæst
"Mine tanker med hende? Det kommer vel lidt an på præcis hvordan hun har forbrudt sig mod dine ord. Jeg... Er en stor tilhænger af straffe der passer til forbrydelsen. Gerne noget så ironisk som muligt. Prøver man at stjæle, tja... Glohede mønter der skal synkes er passende, der. Indre trediegrads forbrændinger. Så længe man har noget der kan hele det efter lidt tid så slaven ikke dør af det, naturligvis..." var lige det eksempelhan først kom i tanke om.
"Hun er stadig mod tanken om at blive oplært som sexslave. Derfor hang vi hende op på denne måde, og vi regnede med at fruen gerne ville se på mens vi fornøjede os med hende." Mel smilede på en skælmsk og alligevel kærlig måde til drengene, hvorefter hun vente blikket mod Zayden igen.
"Hvad tænker du er passende der? Modsætter sig ordren til at lære at blive en sexslave." Mel slikkede sig om læberne mens hun forventningsfuldt så på sin gæst.
Hun kunne nærmest ikke vente med at se hvad han gjorde ved hende. Det pinte hende så meget at det tændte hende endnu mere. Hun fik øjenkontakt med Linne og vinkede pigen over med en finger. Linne gik roligt og sensuelt over til sin frue, hvor hun satte sig på knæ og tog sig kærligt af sin frues behov. Mels øjne var igen fast låste på Zayden og Winky, mens hendes krop fra tid til anden gav et lille gip af nydelse.
Gæst- Gæst
"Giv hende et bind for øjnene og bind hende som et slagtersvin. Lad drengene hygge sig med hende. På samme tid." han hentydede til de mandlige slaver hun havde. "Hun skal nok lære det med tiden. Væn først hendes krop til det, så skal sindet nok langsomt følge efter. Eller knække i processen."
"Tror du vi kunne være heldige at denne skønne gæst ville hjælpe os på flere måder?" James's stemme var varm og erotisk, hvilket fik Thom til at gyse af behag og slikke sig sultent om læberne.
"Ååh jaa, det kunne være så lækkert, hvis herren havde lyst." Thom var nærmest hele i ekstase bare ved tanken, og det hjalp også at James kærtegnede hans baller.
James blinkede til Zayden og lagde en arm om Kræ, da han sluttede sig til de to slaver. Alle tre bukkede for Zayden og sagde med en stemme.
"Vi vil være beæret, hvis herren kunne bruge os."
Mel slikkede sig lige så sultent om læberne som James havde gjort, da hun hørte hvordan drengene sammen talte til Zayden. Se de tre havde hun være heldige med, sammen med de to af pigerne. Et støn kom over hendes læber, mens hun så på Zayden og nød hvad Linne gjorde. Amelia stod lidt for sig selv og afventede en ordre, men det var tydeliget at hun var ophidset ligesom de andre. Mel forbarmede sig en smule og vinkede hende hen til sig, hvor hun lod Amelia tage sig af sin overkrop. Linne listede hurtigt en hånd hen til Amelias ben og fik pigen til at gispe nydende.
Under det hele var Mels øjne konstant fokuseret på Zayden.
Gæst- Gæst
Men han smilede blot skævt og rystede let på hovedet af drengenes forslag, selvom han nærmest beundrede hvor naturligt det lod til at forekomme dem. "Jeg tror ikke I har lyst til at det sker mens jeg er sådan her," sagde han blot - sidst han havde prøvet i denne form var det endt ud i brækkede knogler, endda ribben der punkterede en lunge så personen var tæt på at dø... Da det blot var et menneske, dog. Men dæmon styrken som han netop fik i denne form var aldrig noget at spøge med, hvilket han gættede på de godt vidste fra deres Frue af.
Mel skælvede let over fra sin plads, mens hun så roligt på Zayden og smilede skælmsk.
"Så brug mig. Jeg knækker ikke så nemt og blå mærker går hurtigt over igen. Faktisk tror jeg at jeg vil nyde at mærke din råstyrke." Pigerne flyttede sig og lod deres frue rejse sig. De så det håndsignal hun gav dem og smilede til hinanden, hvorefter de forlystede sig på hinanden.
Mel gik roligt over mod Zayden med en krop der glinsede af pigernes behandling, og embede af sult efter mere. Hun stillede sig midt på gulvet omkring en halv meter fra ham, hvor hun inviterede ham åbent til at bruge hende.
~ ~
Som tiden gik byttede drengene plads fra tid til anden, mens de tog alt hvad Winky havde nægtet. De var nærmest umættelige og en særlig grund var det som Amelia og Linne gjorde ved hinanden, som virkelig tændte drengene.
Gæst- Gæst
//undskyld den blev en smule kort...
Mel smilede skælmsk, da han hviskede og lagde sin hale omkring hende. En lille skælven af forventet nydelse kom da han lod sin hånd finde hendes køn og kærtegne hende. Hun lukkede øjnene halvt i nydelse og lod læberne skilles let, så det blev lidt nemmere at ånde. Hendes vejrtrækning var blevet hurtigere og tungere efter at han var startet sine kærtegn.
Et skævt smil kom over hendes læber og med en erotisk stemme fremsagde hun det som lå hende på sinde.
"Hvis du kan elske i den form, så lad mig prøve det. Ellers brug mig som du lyster... Jeg vil have dine kærtegn og berøring." Øjnene glimtede af spænding over muligvis at skulle prøve noget nyt. Hun kunne nærmest ikke vente og var klar over at det muligvis kunne går hen og blive en smertefuld omgang. Men det måtte tiden vise...
//Intet problem Der var noget at spille på
Gæst- Gæst
"Eventyrlysten, huh? Jeg kan lide det..." knurrede han lavt, med et skævt smil på læberne. Han begyndte roligt at gnubbe sig selv en smule imod hende mens hans fingre stadig kærtegnede hende - og da hans manddom stille og roligt begyndte at dukke op fra en slids mellem skællene, var det vis tkun alt for tydeligt at også dén del var blevet som en slanges... Og virkelig ville til at teste hendes udenholdenhed i 'underetagen'.
////
Omtrent et kvarter senere havd ehan trukket sig ud af hende, da han stille og roligt ændrede sig tilbage til sin originalform - det havde været kort og godt, intenst, og han ville godt have gjort mer e-men han kendte selv konsekvenserne af at blive i den form for lang tid af gangen, og han havde ikke lige lyst til at det skulle ske her, det her stykke væk fra stranden.
Da han var tilbage i sin originalform, trak hun ham ned til sig igen og hviskede til ham at han kunne forsætte hvis han havde lyst.
I takt med at Winky kunne mærke at nervegiften forsvandt, blev hun mere og mere modvillig overfor drengenes behandling. Men det tog drengene kun som en større udfordring, de forsatte med forhøjet nydelse over at hun begyndte at gøre modstand.
Linne brugte desuden tiden på at lære Amelia lidt nye tricks. Noget som fik gjort drengene ekstra lystige.
Gæst- Gæst
Et skævtsmil dukkede dog op på hans ansigt med hendes ord, og han var skam også mere end klar til en runde nummer to, som han så også hurtigt fik gang i. Lydene fra Winky og drengene gjorde heller intet for at dulme hans lyst, nok nærmere tværtimod.
Side 2 af 3 • 1, 2, 3
» You wish to be one of the crew - Zayden og Taliia
» Jeg kunne være mere ~ Zayden
» Rejsen fra sorg og tristhed til ungdommens flamme - Zayden og Melisandre
» blodet flyder i dine år //Demitra//
Idag kl. 16:54 af Katrina
» Your new home, my little sweetheart
Idag kl. 14:38 af Celenia
» please safe me - Savas
Igår kl. 13:42 af Savas
» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
Igår kl. 13:17 af Dr. Trott
» As if anything would change (Valentine)
Igår kl. 13:00 af Sean
» Aften a long time - Sean
Søn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori
» Oh what a circus -Natalie
Søn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray
» Who am I now?? //Jake//
Søn 17 Nov 2024 - 7:40 af Jake
» A royal search for knowledge
Lør 9 Nov 2024 - 17:39 af Elizabeth