Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Marts

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
Giv mig dine tåre - Zayden (fortid) X - Page 2 EmptyLør 23 Mar 2024 - 20:07 af Renata

» Maybe less drama than before... (Lori) (X)
Giv mig dine tåre - Zayden (fortid) X - Page 2 EmptyOns 20 Mar 2024 - 5:15 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
Giv mig dine tåre - Zayden (fortid) X - Page 2 EmptyMan 18 Mar 2024 - 16:48 af Lenore

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
Giv mig dine tåre - Zayden (fortid) X - Page 2 EmptyMan 18 Mar 2024 - 7:10 af Katrina

» Bare et helt almindeligt familiemøde (Genevira og Lori)
Giv mig dine tåre - Zayden (fortid) X - Page 2 EmptyTors 14 Mar 2024 - 23:07 af Genevira

» Chill, she ain't got non~ Abigail (Fortidsemne)
Giv mig dine tåre - Zayden (fortid) X - Page 2 EmptyTors 14 Mar 2024 - 15:34 af Genevira

» Lena beware of the city - (Sean)
Giv mig dine tåre - Zayden (fortid) X - Page 2 EmptyOns 13 Mar 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» Nothing is what it was... ~ Renata
Giv mig dine tåre - Zayden (fortid) X - Page 2 EmptyTirs 12 Mar 2024 - 20:57 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Giv mig dine tåre - Zayden (fortid) X - Page 2 EmptyMan 11 Mar 2024 - 16:12 af Sasha

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Giv mig dine tåre - Zayden (fortid) X - Page 2 Voteba13Giv mig dine tåre - Zayden (fortid) X - Page 2 Voteba14Giv mig dine tåre - Zayden (fortid) X - Page 2 Voteba15 
Lori
Giv mig dine tåre - Zayden (fortid) X - Page 2 Voteba13Giv mig dine tåre - Zayden (fortid) X - Page 2 Voteba14Giv mig dine tåre - Zayden (fortid) X - Page 2 Voteba15 
Lenore
Giv mig dine tåre - Zayden (fortid) X - Page 2 Voteba13Giv mig dine tåre - Zayden (fortid) X - Page 2 Voteba14Giv mig dine tåre - Zayden (fortid) X - Page 2 Voteba15 
Celenia
Giv mig dine tåre - Zayden (fortid) X - Page 2 Voteba13Giv mig dine tåre - Zayden (fortid) X - Page 2 Voteba14Giv mig dine tåre - Zayden (fortid) X - Page 2 Voteba15 
Genevira
Giv mig dine tåre - Zayden (fortid) X - Page 2 Voteba13Giv mig dine tåre - Zayden (fortid) X - Page 2 Voteba14Giv mig dine tåre - Zayden (fortid) X - Page 2 Voteba15 
Renata
Giv mig dine tåre - Zayden (fortid) X - Page 2 Voteba13Giv mig dine tåre - Zayden (fortid) X - Page 2 Voteba14Giv mig dine tåre - Zayden (fortid) X - Page 2 Voteba15 
Jake
Giv mig dine tåre - Zayden (fortid) X - Page 2 Voteba13Giv mig dine tåre - Zayden (fortid) X - Page 2 Voteba14Giv mig dine tåre - Zayden (fortid) X - Page 2 Voteba15 
Madelena Gray
Giv mig dine tåre - Zayden (fortid) X - Page 2 Voteba13Giv mig dine tåre - Zayden (fortid) X - Page 2 Voteba14Giv mig dine tåre - Zayden (fortid) X - Page 2 Voteba15 
Katrina
Giv mig dine tåre - Zayden (fortid) X - Page 2 Voteba13Giv mig dine tåre - Zayden (fortid) X - Page 2 Voteba14Giv mig dine tåre - Zayden (fortid) X - Page 2 Voteba15 
Sasha
Giv mig dine tåre - Zayden (fortid) X - Page 2 Voteba13Giv mig dine tåre - Zayden (fortid) X - Page 2 Voteba14Giv mig dine tåre - Zayden (fortid) X - Page 2 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164639 indlæg i 8719 emner

Giv mig dine tåre - Zayden (fortid) X

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Go down

Giv mig dine tåre - Zayden (fortid) X - Page 2 Empty Sv: Giv mig dine tåre - Zayden (fortid) X

Indlæg af Mikhail Tirs 2 Okt 2018 - 12:49

Et skævt smil dansede på hans læber som hun let gned sin næse mod hans, og det svageste grin undslap nok også hans læber ved hendes ord. Så opmærksom havde man trods alt heller ikke behøvet være, i alt fald ikke med den måde hun sådan havde stået og næsten slikket sig om læberne, nede ved stranden.

"Hvis jeg skal være helt ærlig... Er stedet for mig ligegyldigt. Især når jeg er i så godt selskab..." sagde han, med et skævt, charmerende smil på læberne som han roligt rakte en hånd ud for at lade den glide ned langs hendes side, til han kunne nå hendes hofte. Positionen indover bordet var dog lidt akavet, så med to skridt var han hurtigt henne på samme side af bordet som hende, lænet ind over hende.
Mikhail
Mikhail

Antal indlæg : 156
Reputation : 0
Bosted : Doomsville, Angerforge District.
Evner/magibøger : The Book of Death.

Tilbage til toppen Go down

Giv mig dine tåre - Zayden (fortid) X - Page 2 Empty Sv: Giv mig dine tåre - Zayden (fortid) X

Indlæg af Gæst Tirs 2 Okt 2018 - 17:37

Mel klukkede lidt over hans ord og nød fornemmelsen af hans hånd på sin krop, også selv om det bare var et kærligt strejf. Og da han valgte at rejse sig for at komme tættere på hende lod hun en hånd løsne den snørre i siden som holdte kjolen sammen.
"Tag mig som du ønsker. Dog er min røv et forbudt sted, med mindre du ønsker at komme til skade." Hendes stemme var varm og hed, men meget bestemt om den sidste del.
Der på lod hun ham om hvor han ønskede at tage hende og hvordan.

//Lad os holde det til læserens fantasi hvad der sker//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Giv mig dine tåre - Zayden (fortid) X - Page 2 Empty Sv: Giv mig dine tåre - Zayden (fortid) X

Indlæg af Mikhail Man 8 Okt 2018 - 16:51

Et skævt smil spredte sig hurtigt over Zayden's læber som han så og mærkede Melisandre's reaktion på hans kærtegn, og hans øjne gled også hurtigt ned over hendes krop da hun løsnede snørren, og kjolen langsomt faldt fra hendes krop og afslørede hendes smukke former.

"Jeg skal nok prøve at huske på det..." svarede han hende så, med en svag drillende tone i hans stemme, før hans læber og krop snart indtog hendes.

////////////////////////////////////

Da de var blevet færdige, lå Zayden lige et øjeblik og brugte noget tid på at få sin vejrtrækning og puls tilbage til normen, før han så over på hende... Havde det været lige så godt for hende, som det havde været for ham?
Mikhail
Mikhail

Antal indlæg : 156
Reputation : 0
Bosted : Doomsville, Angerforge District.
Evner/magibøger : The Book of Death.

Tilbage til toppen Go down

Giv mig dine tåre - Zayden (fortid) X - Page 2 Empty Sv: Giv mig dine tåre - Zayden (fortid) X

Indlæg af Gæst Man 8 Okt 2018 - 18:24

Hun lå og åndede tungt efter en skøn tur med Zayden. Et smil var på hendes læber, da hun så over på ham. Han havde virkelig givet hende noget at huske på.
"Det må jeg sige. Du er særdeles veltrænet på det punkt her." Hun drejede sig om på siden og så roligt på ham, mens hendes puls og åndedræt faldt til ro.
Han var afgjort en mand hun kunne finde på at have noget kørende med, om ikke andet så bare for hans tåre og to-mands selskab. Han var ikke den bedste, men heller ikke det værste, hun havde været sammen med. Og han var afgjort over gennemsnittet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Giv mig dine tåre - Zayden (fortid) X - Page 2 Empty Sv: Giv mig dine tåre - Zayden (fortid) X

Indlæg af Mikhail Tirs 23 Okt 2018 - 16:49

Zayden's egen vejrtrækning var ikke meget bedre som han lå der med siden af hende, øjnene for en stund lukket som det roligt kom tilbage til det normale, før han rulled eom på siden mod hende, hovedet støttende på den ene arm og albue, som et skævt smil trak i hans læber mens han så på hybriden ved siden af sig.

"Jeg har da også et par århundreders erfaring... Så det burde jeg vel være, på nuværende tidspunkt... Men tak for komplimentet," sagde han så med et lille blink til hende, inden han roligt fik sat sig op, og strakte sig en smule. "Hvis jeg kan være sikker på dette, og et lille måltid hver gang... Så skal du skam nok få dine tårer med regelmæssige mellemrum."
Mikhail
Mikhail

Antal indlæg : 156
Reputation : 0
Bosted : Doomsville, Angerforge District.
Evner/magibøger : The Book of Death.

Tilbage til toppen Go down

Giv mig dine tåre - Zayden (fortid) X - Page 2 Empty Sv: Giv mig dine tåre - Zayden (fortid) X

Indlæg af Gæst Man 29 Okt 2018 - 16:48

Hun så smilede på ham og hans krop mens han talte. Han var virkelig et skønt syn, sådan som han lå der. Og et syn hun ikke kunne blive træt af inden for de næste halvtreds år eller mere.
Da han kom med forslaget på en aftale, kunne hun ikke lade vær med at le hjerteligt, så hendes barm dansede rundt.
"Det kunne vi nemt finde ud af. Men jeg kan dog ikke love at der er en sjæl til dig hver gang, selv om jeg skal gøre forsøget på det."

Med lidt vrid og stræk lod hun sin nøgne krop spille lidt på hans mandommelighed. Det var ikke mange mænd der kunne stå for en nøgen kvindekrop der spillede op og inviterede til fest. Det var noget Mel havde brugt igennem flere århundrede når hun ikke havde fået noget i længere tid og nærmest var ligeglad med hvem hun fik fat i.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Giv mig dine tåre - Zayden (fortid) X - Page 2 Empty Sv: Giv mig dine tåre - Zayden (fortid) X

Indlæg af Mikhail Fre 2 Nov 2018 - 23:03

"Sjæle er heller ikke noget jeg behøver. Kødet er ligeså godt." sagde han blot med et skævt smil. Endnu et punkt hvor det var meget praktisk at være en hybrid på, at han ikke som sjæledæmonerne behøvede sjæle, men blot kunne leve afkød, som sirenerne, også... Men sjæle fungerede skam også indimellem.

Han vendte sig smilende om mod hende igen, og så indbydende som hun bevægede sig,kunne han da heller ikke lade være med at lade en hånd glide ned langs hendes side, og lade hans øjne følge med. "Men hvis der er andet du kan... Bruge mig til...Kunne det måske også være jeg kunne være villig. Der er meget jeg er villig til, for den rette pris."
Mikhail
Mikhail

Antal indlæg : 156
Reputation : 0
Bosted : Doomsville, Angerforge District.
Evner/magibøger : The Book of Death.

Tilbage til toppen Go down

Giv mig dine tåre - Zayden (fortid) X - Page 2 Empty Sv: Giv mig dine tåre - Zayden (fortid) X

Indlæg af Gæst Søn 4 Nov 2018 - 10:07

Hun nød at mærke hans hånd på sin krop og gøs behageligt med en blid nydende brummen. Det var ikke så tosset at havde en mand som han her i nærheden. Hun så over på ham med et smil.
"Du skal altid være velkommen, selv om der er tidspunkter hvor jeg ikke er her på øen." Hun slikkede sig om læberne og så sulten på ham med et lidt drilsk blik. Gad vide hvad han tænkte på når han spurgte på den måde...
"Hvis du finder på noget, må du endelig sige til og nævne din pris." Hun smøg sig en smule mere, bare fordi hun kunne mens han havde hånden på hende. Hun så ind mod huset, hvor nogle slaver havde samlet sig, hvilket fik hende til at smile skælmsk.
"Og du skal også være velkommen til at bruge mine slaver på en hver måde du ønsker. Så længe de forbliver i live og uden alt for mange blivende skader." Størstedelen af slaverne gispede og flygtede, fem slaver blev stående og så nysgerrigt på den flotte mand som lå sammen med fruen på græsset. De fem var let påklædte som sexslaver og de var af begge køn, tre mænd og to kvinder. Mels blik blev lidt stramt, da hun så hvem der manglede.
"Hvor er Winky?" Stemmen var kold og beordrende. Kræ trådte et skridt frem og bukkede.
"Hun hænger lænket i det sorte værelse og afventer vores eller fruens næste træk." Mels ansigts udtryk forandrede sig til et lidt varmere et. Hun overvejede hvad hun skulle udsætte tøsen for. Og blev enig med sig selv om at Kræ og drengene kunne være ganske opfindsomme, hvis de fik muligheden for det.
"Pin hende og straf hende som i tre mænd finder ret. I må gerne være opfindsomme. Linne og Amelia kan slutte sig til jer som jeres muser." De fem slaver bukkede og nejede for deres frue. Dog var så Kræ ud til at have noget på hjertet og Mel gav ham lov til at tale. Han bukkede igen.
"Kunne det tænkes at fruens gæst, kun have lyst til at være med til fornøjelsen? Jeg er sikker på at fruen ville nyde at se på." Mel smilede skælmsk, men Kræ havde ret. Det tændte hende en del at se på andres fornøjelser, og gav hende tit lyst til at afprøve nogle af tingene selv. Hun så roligt på Zayden og ville høre hvad han tænkte om dette.

//muser - som i inspirations kilder//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Giv mig dine tåre - Zayden (fortid) X - Page 2 Empty Sv: Giv mig dine tåre - Zayden (fortid) X

Indlæg af Mikhail Fre 9 Nov 2018 - 4:16

Lydende hun kom med var slet ikke såtossedeendda... Absolut ikke efter hvad de lige havde haft gang i. Smilende tillod han sig selv at læne sig ind mod hende igen, lod sin tunge køre ned langs hendes hals som hun talte. "En sjæl er skam heller ikke et behov. Jeg kan sagtens overleve uden," mumlede han. Kød var lige så godt, selvom han nu stadig foretrak begge dele samtidig. Men han kunne også sagtens nøjes kun med kødet.

"Jeg kan finde på så meget... Hvorfor jeg tænker det er mest passende hvis du finder noget du mener jeg kan bruges til, og vi så tager det til dén tid." sagde han så roligt, med en hånd stadig hvilende på hendes ene hofte, før han så op på slaverne som hun nævnte dem. Ikke at han troede han ville benytte sig af dem særlig meget - han havde ikke noget imod slaver men gad heller ikke rigtigt selv udnytte dem på dén måde.

Han løftede dog et øjenbryn over det forslag den ene slave kom med. Jamen dog... Første gang han var gæst her, og han kunne allerede få lov til det? De fleste han havde mødt der havde slaver holdt det helst væk fra deres gæster indtil de kendte dem lidt mere indgående end dette. "Muligvis," sagd ehan roligt, som han trak sig lidt fra Melisandre, for atfå smidt sarongen omkring hofterne igen, indne han rejste sig op og tilbød hende en hånd, til at hjælpe hende op at stå igen. Ikke at han troede hun behøvede det, men lidt høflig kunne man da altid være.
Mikhail
Mikhail

Antal indlæg : 156
Reputation : 0
Bosted : Doomsville, Angerforge District.
Evner/magibøger : The Book of Death.

Tilbage til toppen Go down

Giv mig dine tåre - Zayden (fortid) X - Page 2 Empty Sv: Giv mig dine tåre - Zayden (fortid) X

Indlæg af Gæst Tirs 13 Nov 2018 - 18:24

Hun lyttede roligt til hans ord og hendes sind var allerede ved at tænke over hvad hun kunne finde på at bruge ham til, ud over at ligge med ham for fornøjelsens skyld. Men hun nåede ikke langt i de tanker, før tanken om at han sammen med Kræ, James og Thom ville straffe Winky på forskellige måder. Hun rejste sig roligt, elegant og lettere forførende ved hjælp af hans fremstrakte hånd, mens hun slikkede sig letter om læberne ved tanken om at være vidne til hvad den skønne sirene kunne finde på, hvis han fik frit leje. Hendes øjne fortalte tydeligt at hun ville nyde at se hvad han kunne finde på, uanset om det var hende selv eller slaven det gik ud over.
"Hvis jeg siger at du har frit leje til at gøre hvad end du begære med hende og mig eller kun en af os. Så længe ingen dør eller bliver dødeligt såret." Hendes nøgne krop gøs herligt af tanken om at blive udsat for noget hårdt og/eller pinsel.

Kræ og de andre slaver trådte til side, så fruen og gæsten kunne gå forrest til det sorte værelse. Som ordet sort sagde, så var alt i værelset sort med undtagelse af flammerne i de forskellige væglamper og andre stearinlys, som stod rundt om i værelset. Midt i værelset hang Winky lænket, så hendes front buede ned mod gulvet og armene var trukket bagud, hvor de var lænket sammen med hendes fødder der var bukket ved knæet.
Hendes blik var rædselsalgen og hun var klar over at hun var i utrolig store problemer. Og særligt da fruen roligt satte sig på en sort stol uden så meget som at sige noget.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Giv mig dine tåre - Zayden (fortid) X - Page 2 Empty Sv: Giv mig dine tåre - Zayden (fortid) X

Indlæg af Mikhail Søn 18 Nov 2018 - 11:55

Han smilede blidt omend skævt til hende som han hjalp med at få trukket hende op at stå, og så roligt begyndte at gå med hende og slaverne indenfor. Han løftede dog let øjenbrynet ved hendes ord. Hmm. Det var desværre ikke det heeelt store han kunne gøre i denne form... Men igen, hvis hun skulle vide hvad han kunne bruges til, så ville det vel kun være passende at vise hende den anden form han havde, udover sirene formen, altså? Tid til at få den indre dæmon frem igen...

"Så siger jeg at det nok er her, du vil vide hvilke andre ting du måske kan bruge mig til," sagd ehan med et skævt smil som han blev ført ind i det sorte værelse, og så den kvindelige slave hænge der i kæderne fra loftet. Hans øjne fulgte Melisandre som hun satte sig over på en stol - og siden hun allerede havde givet tilladelse til hvadend han kunne der ikke ville dræbe hende eller give hende et dødeligt sår, tja... Så hvorfor ikke allerede skifte til noget mere 'behageligt'. Så som han stadig så overpå Melisandre ville hun kunne se hans øjnee skifte fra de mørkebrune, til gule slange øjne, komplet med den aflange pupil, før han lukkede øjnene, og lodforandringerne finde sted. Hans ben der smeltedesammen og strakte sig ud til den utroligt lange, stærke slangehale... Skællene dervoksede over hele hans ryg, hans arme og noget af hans overkrop... Neglene der blev tilklør, tænderne derblev til hugtænder der dryppede en smule med hans gift, tungen derblev længere, tyndere, og delte sig i to ved spidsen, og endelig... Hornene der også voksede frem, som tydeligt fremviste at dette var hans dæmon form.
Mikhail
Mikhail

Antal indlæg : 156
Reputation : 0
Bosted : Doomsville, Angerforge District.
Evner/magibøger : The Book of Death.

Tilbage til toppen Go down

Giv mig dine tåre - Zayden (fortid) X - Page 2 Empty Sv: Giv mig dine tåre - Zayden (fortid) X

Indlæg af Gæst Søn 18 Nov 2018 - 18:24

Mel nikkede roligt til hans ord og var allerede igang med at undersøge mulighederne for hvad han kunne bruges til. En let gysen fra tid til anden ville for nogle nok se ud som om hun frøs, men faktisk var hun erotisk ophidset.
Da han skiftede form spærrede hun øjnende op i overraskelse og forundring. Hun havde kun øje for ham og hans smukke form, så hun hørte kun svagt hvordan Winky begyndte at skrige mod kneblen, da hun så manden skifte form.

Kræ og de andre skælvede let over synet, men viste bedere end at løbe væk. Det kunne godt være at gæsten fik angsten frem hos dem, men minderne om hvad fruen kunne finde på fik dem til at blive stående. Kræ gik hen til Winky og gav hende en lille lussing, mens han hviskede til hende om at tage sig sammen. Men Winky var total panisk over hvad fruen havde tænkt sig med sin gæst.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Giv mig dine tåre - Zayden (fortid) X - Page 2 Empty Sv: Giv mig dine tåre - Zayden (fortid) X

Indlæg af Mikhail Tirs 27 Nov 2018 - 15:54

Zayden havde haft øjnene lukket mens han lod forvandlingen tage sted, og smilede skævt, tilfredst, da det var ordnet, og han åbnede øjnene igen, der nu mest af alt lignede en slanges. Det var lang tid siden han havde ladet sig selv tage dæmonformen, så det var noget så befriende endelig at have den fremme igen. Roligt gledhan tættere hen mod Winky, efter Kræ havde givet hende lussingen der desværre ikke helt fik hende til at tie stille - hvilket fik Zayden til at sukke. "Så larmende... Jeg kan nu altså bedst lide stilhed når jeg skal arbejde. Så lad os lige sørge for det, ikke?" sagde han roligt, og lænede sig ind mod Winky, for at lade sine sylespidse tænder glide ind i siden af hendes hals, den side der vendte mod hvor Melisandre havde sat sig.

Han trak roligt hovedet tilbage igen, hvilket gjorde at det nu kunne ses, at det ikke kun var blod der gled fra såret... Men også en tynd, gullig væske, nemlig hans nervegift, som han havde givet Winky en god portion af. Den tog da også hrutigt effekt, og snart blev hun stille... At dømme efter hende sudtryk så ikke fordi hun ikke ville sige noget, men simpelthen ikke kunne. Hans gift var ikke dræbende, men den var så stærkt lammende at man kun lige til nød og næppe kunnefå præcis den luft man havde behov for til at blive ved bevidtshed, og ikke meget mere... Alt andet i ens krop ville være komplet låst op. "Man nåede jo næsten at savne lyden af en god stilhed..." sagde han så blot, helt roligt, som han lagde hovedet let på skrå og rakte ud meden hånd for at lade sine klørglide ned langs hendes side, akkurat hårdt nok til at efterlade striber, der kun liiige præcis blødte.
Mikhail
Mikhail

Antal indlæg : 156
Reputation : 0
Bosted : Doomsville, Angerforge District.
Evner/magibøger : The Book of Death.

Tilbage til toppen Go down

Giv mig dine tåre - Zayden (fortid) X - Page 2 Empty Sv: Giv mig dine tåre - Zayden (fortid) X

Indlæg af Gæst Tors 29 Nov 2018 - 21:13

Mel slikkede sig roligt og forventningsfuldt om læberne, mens hun så hvad Zayden gjorde ved hendes slave. Hun kunne mærke hvor lysten hun blev bare at tænke på hvad han kunne finde på med slaven.
Hun kunne se hvordan panikken bredte sig kraftigt i Winky selv om hun ikke kunne bevæge sig. Kræ flyttede sig roligt, så Zayden havde alt den plads han skulle bruge, inden han bukkede let.
"Herren må endelig sige hvad de ønsker. Vi er her for at tjene dem." De fire andre slaver bukkede eller nejede ligeldes for Zayden, hvorefter de stillede sig ved siden af Kræ på en lang linje og afventede hans ordre.
Mel smilede til ham og fuldte hver en bevægelse.
"Lad mig høre, du skønne. Hvad er dine tanker med hende? Og muligvis de andre?"

//sorry for at det er så kort..//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Giv mig dine tåre - Zayden (fortid) X - Page 2 Empty Sv: Giv mig dine tåre - Zayden (fortid) X

Indlæg af Mikhail Søn 2 Dec 2018 - 19:14

Et skævt smil spredte sig over Zayden's læber, som han så panikken i Winky's øjne. Han var meget gladere for de stille, forpinte og rædselsslagne ansigtsudtryk folk kunne komme med, end for de meget højlydte skrig... Så det var kun alt for perfekt at han havde en nervegift så effektiv som denne. Han drejede stille hovedet for at se på Kræ, da han talte, og nikkede roligt til hans ord, før hans øjne roligt gled over de andre slaver, og til allersidst endte på Melisandre som hun talte igen.

"Mine tanker med hende? Det kommer vel lidt an på præcis hvordan hun har forbrudt sig mod dine ord. Jeg... Er en stor tilhænger af straffe der passer til forbrydelsen. Gerne noget så ironisk som muligt. Prøver man at stjæle, tja... Glohede mønter der skal synkes er passende, der. Indre trediegrads forbrændinger. Så længe man har noget der kan hele det efter lidt tid så slaven ikke dør af det, naturligvis..." var lige det eksempelhan først kom i tanke om.
Mikhail
Mikhail

Antal indlæg : 156
Reputation : 0
Bosted : Doomsville, Angerforge District.
Evner/magibøger : The Book of Death.

Tilbage til toppen Go down

Giv mig dine tåre - Zayden (fortid) X - Page 2 Empty Sv: Giv mig dine tåre - Zayden (fortid) X

Indlæg af Gæst Man 3 Dec 2018 - 17:13

Mel smilede skælmsk og så hen på Kræ, der igen bukkede inden han svarede.
"Hun er stadig mod tanken om at blive oplært som sexslave. Derfor hang vi hende op på denne måde, og vi regnede med at fruen gerne ville se på mens vi fornøjede os med hende." Mel smilede på en skælmsk og alligevel kærlig måde til drengene, hvorefter hun vente blikket mod Zayden igen.
"Hvad tænker du er passende der? Modsætter sig ordren til at lære at blive en sexslave." Mel slikkede sig om læberne mens hun forventningsfuldt så på sin gæst.

Hun kunne nærmest ikke vente med at se hvad han gjorde ved hende. Det pinte hende så meget at det tændte hende endnu mere. Hun fik øjenkontakt med Linne og vinkede pigen over med en finger. Linne gik roligt og sensuelt over til sin frue, hvor hun satte sig på knæ og tog sig kærligt af sin frues behov. Mels øjne var igen fast låste på Zayden og Winky, mens hendes krop fra tid til anden gav et lille gip af nydelse.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Giv mig dine tåre - Zayden (fortid) X - Page 2 Empty Sv: Giv mig dine tåre - Zayden (fortid) X

Indlæg af Mikhail Ons 5 Dec 2018 - 22:46

"Nægter at være sexslave, siger du...." en tænkende mine røg over Zayden's ansigt for en stund, samtidig med at han lod en hånd køre ned langs Winky's krop, kløerne kun lige præcis strejfende hendes hud, intet der gjorde skade men blot mindede hende om hvor let han KUNNE forvoldeen del skade, hvis han gad. "Er vi så ikke næsten derovre hvor man bare må sørge for at hun bliver vandt til det? Lære hende at intet kan foregå på hendes præmisser, heller ikke dén form for privatliv." han lagde hovedet let på skrå som han så over på Melisandre.

"Giv hende et bind for øjnene og bind hende som et slagtersvin. Lad drengene hygge sig med hende. På samme tid." han hentydede til de mandlige slaver hun havde. "Hun skal nok lære det med tiden. Væn først hendes krop til det, så skal sindet nok langsomt følge efter. Eller knække i processen."
Mikhail
Mikhail

Antal indlæg : 156
Reputation : 0
Bosted : Doomsville, Angerforge District.
Evner/magibøger : The Book of Death.

Tilbage til toppen Go down

Giv mig dine tåre - Zayden (fortid) X - Page 2 Empty Sv: Giv mig dine tåre - Zayden (fortid) X

Indlæg af Gæst Fre 7 Dec 2018 - 7:14

Mel smilede skælmsk da Kræ gav Winky bind for øjnene, James og Thom trådte frem og stillede sig ved siden af Kræ mens de alle tre smed deres tøj. James smillede opmundrende til Thom mens hans ene hånd gled hen over Thoms bagdel.
"Tror du vi kunne være heldige at denne skønne gæst ville hjælpe os på flere måder?" James's stemme var varm og erotisk, hvilket fik Thom til at gyse af behag og slikke sig sultent om læberne.
"Ååh jaa, det kunne være så lækkert, hvis herren havde lyst." Thom var nærmest hele i ekstase bare ved tanken, og det hjalp også at James kærtegnede hans baller.
James blinkede til Zayden og lagde en arm om Kræ, da han sluttede sig til de to slaver. Alle tre bukkede for Zayden og sagde med en stemme.
"Vi vil være beæret, hvis herren kunne bruge os."

Mel slikkede sig lige så sultent om læberne som James havde gjort, da hun hørte hvordan drengene sammen talte til Zayden. Se de tre havde hun være heldige med, sammen med de to af pigerne. Et støn kom over hendes læber, mens hun så på Zayden og nød hvad Linne gjorde. Amelia stod lidt for sig selv og afventede en ordre, men det var tydeliget at hun var ophidset ligesom de andre. Mel forbarmede sig en smule og vinkede hende hen til sig, hvor hun lod Amelia tage sig af sin overkrop. Linne listede hurtigt en hånd hen til Amelias ben og fik pigen til at gispe nydende.
Under det hele var Mels øjne konstant fokuseret på Zayden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Giv mig dine tåre - Zayden (fortid) X - Page 2 Empty Sv: Giv mig dine tåre - Zayden (fortid) X

Indlæg af Mikhail Søn 9 Dec 2018 - 22:39

Zayden fulgte godt med i hvordan hvad han foreslog netop så ud til hurtigt at skulle blive til virkelighed for tøsen. Men igen, det var hendes egen skyld - hun burde hurtigt have vidst hvordan hendes Frue var, Zayden havde da allerede en god fornemmelse for det, på trods af de få timer han havde været her, så det at hun havde modsat sig hendes vilje burde hun da godt have vidst ville ende værst for hende selv. Og ville det ikke altid være bedre at gøre tingene af sin egen fri vilje end at blive tvunget til dem? Nuvel, nu blev det tvunget ned over hende, når hun ikke selv ville. Før eller senere lærte man det vel.

Men han smilede blot skævt og rystede let på hovedet af drengenes forslag, selvom han nærmest beundrede hvor naturligt det lod til at forekomme dem. "Jeg tror ikke I har lyst til at det sker mens jeg er sådan her," sagde han blot - sidst han havde prøvet i denne form var det endt ud i brækkede knogler, endda ribben der punkterede en lunge så personen var tæt på at dø... Da det blot var et menneske, dog. Men dæmon styrken som han netop fik i denne form var aldrig noget at spøge med, hvilket han gættede på de godt vidste fra deres Frue af.
Mikhail
Mikhail

Antal indlæg : 156
Reputation : 0
Bosted : Doomsville, Angerforge District.
Evner/magibøger : The Book of Death.

Tilbage til toppen Go down

Giv mig dine tåre - Zayden (fortid) X - Page 2 Empty Sv: Giv mig dine tåre - Zayden (fortid) X

Indlæg af Gæst Man 10 Dec 2018 - 9:59

Drengene nikkede roligt til Zaydens ord og gav sig i stedet til at være grove ved Winky. Kneblen blev fjernet og en lille mundfuld skrigenede ord undslap inden Thom og James fyldte munden på hende. Kræ gik rundt om hende og trak røde striber ned over hendes krop med sine negle inden han gav hendes røv et kraftfuldt klask og gik igang med sin egen behandling af hende.

Mel skælvede let over fra sin plads, mens hun så roligt på Zayden og smilede skælmsk.
"Så brug mig. Jeg knækker ikke så nemt og blå mærker går hurtigt over igen. Faktisk tror jeg at jeg vil nyde at mærke din råstyrke." Pigerne flyttede sig og lod deres frue rejse sig. De så det håndsignal hun gav dem og smilede til hinanden, hvorefter de forlystede sig på hinanden.
Mel gik roligt over mod Zayden med en krop der glinsede af pigernes behandling, og embede af sult efter mere. Hun stillede sig midt på gulvet omkring en halv meter fra ham, hvor hun inviterede ham åbent til at bruge hende.

~ ~

Som tiden gik byttede drengene plads fra tid til anden, mens de tog alt hvad Winky havde nægtet. De var nærmest umættelige og en særlig grund var det som Amelia og Linne gjorde ved hinanden, som virkelig tændte drengene.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Giv mig dine tåre - Zayden (fortid) X - Page 2 Empty Sv: Giv mig dine tåre - Zayden (fortid) X

Indlæg af Mikhail Tirs 11 Dec 2018 - 2:15

Zayden observerede dem roligt for en stund, før hans opmærksomhed røg tilbage på Melisandre da hun atter talte til ham. Et skævt smil afslørede de sylespidse tænder han havde i denne form, før han roligt gled over mod hende, på præcis samme måde som en slange, mens han var i denne form - nu han ikke havde ben, men en slanges lange hale istedet. "Så det mener du... Hvad med at mærke mig... Over det hele?" spurgte han hende i en rolig hvisken, bare en svag hvislen over den, som hans hale roligt gled op af hende, svøbte sig omkring hende og bragte hende tættere på ham, så han kunne føre sin ene hånd ned til hendes køn, lade sine lange fingre - nu med klør, omend han var forsigtig med lige præcis dem - roligt køre over det, hvor han virkelig mærkede hvor våd hun var, brugte det til meget nemmere at føre fingrene frem og tilbage over det helt rigtige sted.

//undskyld den blev en smule kort...
Mikhail
Mikhail

Antal indlæg : 156
Reputation : 0
Bosted : Doomsville, Angerforge District.
Evner/magibøger : The Book of Death.

Tilbage til toppen Go down

Giv mig dine tåre - Zayden (fortid) X - Page 2 Empty Sv: Giv mig dine tåre - Zayden (fortid) X

Indlæg af Gæst Søn 16 Dec 2018 - 9:31

Slaverne forsatte deres leg og afstraffelse, mens de ind imellem skævede over til deres frue og herren. Hvis de så noget særligt som kunne hjælpe med at gøre det lækkert for fruen, så mærkede de sig det omgående.

Mel smilede skælmsk, da han hviskede og lagde sin hale omkring hende. En lille skælven af forventet nydelse kom da han lod sin hånd finde hendes køn og kærtegne hende. Hun lukkede øjnene halvt i nydelse og lod læberne skilles let, så det blev lidt nemmere at ånde. Hendes vejrtrækning var blevet hurtigere og tungere efter at han var startet sine kærtegn.
Et skævt smil kom over hendes læber og med en erotisk stemme fremsagde hun det som lå hende på sinde.
"Hvis du kan elske i den form, så lad mig prøve det. Ellers brug mig som du lyster... Jeg vil have dine kærtegn og berøring." Øjnene glimtede af spænding over muligvis at skulle prøve noget nyt. Hun kunne nærmest ikke vente og var klar over at det muligvis kunne går hen og blive en smertefuld omgang. Men det måtte tiden vise...


//Intet problem Smile Der var noget at spille på Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Giv mig dine tåre - Zayden (fortid) X - Page 2 Empty Sv: Giv mig dine tåre - Zayden (fortid) X

Indlæg af Mikhail Tors 20 Dec 2018 - 17:37

Det her var skam dejligt forfriskende... Mange var alt for agtpågivende overfor hans dæmonform, og altså... han bebrejdede dem det så heller ikke, hvis man ikke var bygget solidt nok var den trods alt rimelig dødbringende, så det var kun godt at han her var sammen med en anden dæmon hybrid. Hendes reaktioner var også fremragende, og noget der så at sige gav ham mere blod på tanden til at se hvad han ellers kunne få hende til at sige sådan her.

"Eventyrlysten, huh? Jeg kan lide det..." knurrede han lavt, med et skævt smil på læberne. Han begyndte roligt at gnubbe sig selv en smule imod hende mens hans fingre stadig kærtegnede hende - og da hans manddom stille og roligt begyndte at dukke op fra en slids mellem skællene, var det vis tkun alt for tydeligt at også dén del var blevet som en slanges... Og virkelig ville til at teste hendes udenholdenhed i 'underetagen'.

////

Omtrent et kvarter senere havd ehan trukket sig ud af hende, da han stille og roligt ændrede sig tilbage til sin originalform - det havde været kort og godt, intenst, og han ville godt have gjort mer e-men han kendte selv konsekvenserne af at blive i den form for lang tid af gangen, og han havde ikke lige lyst til at det skulle ske her, det her stykke væk fra stranden.
Mikhail
Mikhail

Antal indlæg : 156
Reputation : 0
Bosted : Doomsville, Angerforge District.
Evner/magibøger : The Book of Death.

Tilbage til toppen Go down

Giv mig dine tåre - Zayden (fortid) X - Page 2 Empty Sv: Giv mig dine tåre - Zayden (fortid) X

Indlæg af Gæst Søn 23 Dec 2018 - 9:49

Hun sukkede lidt trist da han skiftede form, men lod sig ellers ikke påvirke af hans formskift. Det havde været utroligt, helt utroligt. Ingen ord kunne beskrive det, og hvis hun prøvede ville hun få problemer, da hun ikke viste hvad hun skulle sige.
Da han var tilbage i sin originalform, trak hun ham ned til sig igen og hviskede til ham at han kunne forsætte hvis han havde lyst.

I takt med at Winky kunne mærke at nervegiften forsvandt, blev hun mere og mere modvillig overfor drengenes behandling. Men det tog drengene kun som en større udfordring, de forsatte med forhøjet nydelse over at hun begyndte at gøre modstand.
Linne brugte desuden tiden på at lære Amelia lidt nye tricks. Noget som fik gjort drengene ekstra lystige.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Giv mig dine tåre - Zayden (fortid) X - Page 2 Empty Sv: Giv mig dine tåre - Zayden (fortid) X

Indlæg af Mikhail Tors 3 Jan 2019 - 17:48

Han lagde skam godt mærke til hendes suk... Og ja, han ville da også selv gerne have været i den i længere tid, men helst ikke med de konsekvenser han vidste det kunne medføre. han havde været lige ved at dø sidst da han ikke kunne trække vejret oppe på land sådan og det havde krævet en mindre krig at finde vej tilbage til noget vand. Så det her var klart at foretrække frem for måske at dø ved kvælning fordi han ikke bare lige havde noget vand at stikke hoved og hals under, her.

Et skævtsmil dukkede dog op på hans ansigt med hendes ord, og han var skam også mere end klar til en runde nummer to, som han så også hurtigt fik gang i. Lydene fra Winky og drengene gjorde heller intet for at dulme hans lyst, nok nærmere tværtimod.
Mikhail
Mikhail

Antal indlæg : 156
Reputation : 0
Bosted : Doomsville, Angerforge District.
Evner/magibøger : The Book of Death.

Tilbage til toppen Go down

Giv mig dine tåre - Zayden (fortid) X - Page 2 Empty Sv: Giv mig dine tåre - Zayden (fortid) X

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum