Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Giv mig dine tåre - Zayden (fortid) X - Page 3 EmptyIgår kl. 23:25 af Emery

» I need you to hear the story - Genevira
Giv mig dine tåre - Zayden (fortid) X - Page 3 EmptyIgår kl. 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Giv mig dine tåre - Zayden (fortid) X - Page 3 EmptyIgår kl. 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Giv mig dine tåre - Zayden (fortid) X - Page 3 EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Giv mig dine tåre - Zayden (fortid) X - Page 3 EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Giv mig dine tåre - Zayden (fortid) X - Page 3 EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
Giv mig dine tåre - Zayden (fortid) X - Page 3 EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Giv mig dine tåre - Zayden (fortid) X - Page 3 EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
Giv mig dine tåre - Zayden (fortid) X - Page 3 EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Giv mig dine tåre - Zayden (fortid) X - Page 3 Voteba13Giv mig dine tåre - Zayden (fortid) X - Page 3 Voteba14Giv mig dine tåre - Zayden (fortid) X - Page 3 Voteba15 
Jake
Giv mig dine tåre - Zayden (fortid) X - Page 3 Voteba13Giv mig dine tåre - Zayden (fortid) X - Page 3 Voteba14Giv mig dine tåre - Zayden (fortid) X - Page 3 Voteba15 
Sasha
Giv mig dine tåre - Zayden (fortid) X - Page 3 Voteba13Giv mig dine tåre - Zayden (fortid) X - Page 3 Voteba14Giv mig dine tåre - Zayden (fortid) X - Page 3 Voteba15 
Renata
Giv mig dine tåre - Zayden (fortid) X - Page 3 Voteba13Giv mig dine tåre - Zayden (fortid) X - Page 3 Voteba14Giv mig dine tåre - Zayden (fortid) X - Page 3 Voteba15 
Lenore
Giv mig dine tåre - Zayden (fortid) X - Page 3 Voteba13Giv mig dine tåre - Zayden (fortid) X - Page 3 Voteba14Giv mig dine tåre - Zayden (fortid) X - Page 3 Voteba15 
Genevira
Giv mig dine tåre - Zayden (fortid) X - Page 3 Voteba13Giv mig dine tåre - Zayden (fortid) X - Page 3 Voteba14Giv mig dine tåre - Zayden (fortid) X - Page 3 Voteba15 
Celenia
Giv mig dine tåre - Zayden (fortid) X - Page 3 Voteba13Giv mig dine tåre - Zayden (fortid) X - Page 3 Voteba14Giv mig dine tåre - Zayden (fortid) X - Page 3 Voteba15 
Emery
Giv mig dine tåre - Zayden (fortid) X - Page 3 Voteba13Giv mig dine tåre - Zayden (fortid) X - Page 3 Voteba14Giv mig dine tåre - Zayden (fortid) X - Page 3 Voteba15 
Taliia
Giv mig dine tåre - Zayden (fortid) X - Page 3 Voteba13Giv mig dine tåre - Zayden (fortid) X - Page 3 Voteba14Giv mig dine tåre - Zayden (fortid) X - Page 3 Voteba15 
Madelena Gray
Giv mig dine tåre - Zayden (fortid) X - Page 3 Voteba13Giv mig dine tåre - Zayden (fortid) X - Page 3 Voteba14Giv mig dine tåre - Zayden (fortid) X - Page 3 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164677 indlæg i 8725 emner

Giv mig dine tåre - Zayden (fortid) X

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Go down

Giv mig dine tåre - Zayden (fortid) X - Page 3 Empty Sv: Giv mig dine tåre - Zayden (fortid) X

Indlæg af Gæst Tors 10 Jan 2019 - 13:21

Mel nød hans behandling i fulde drag og gled nærmest ind i en form for trance, hvor hun glemte alt omkring sig.

~ tids hop ~

Tiden fløj afsted og hvor længe de havde været igang var Mel ikke klar over. Hun glippede et par gange med øjnene og så fra Zayden til slaverne, mens hun prøvede på at huske hvad de lige havde haft gang i. Dette var et af problemerne ved selv at stå med de afkog af den mikstur hun til tider bryggede. Dampene havde næsten lige så god virkning som et par dråber af det stags som blev tilbage i bunden af gryden. Og ved gentagende gange, blev bivirkningerne kun mere og mere fremtrædende, samt længer varende.
Godt nok havde hun ikke brygget noget i nogle måneder, men det betød ikke at hun slap for bivirkningerne. Hun sukkede og droppede sit forsøg på at huske, en ting var hun dog sikker på: Det havde virkeligt været lækkert hvad han havde gjort ved hende.

Slaverne var stoppet kort efter Mel og Zayden, med det de havde gang i. Winky var underligt nok helt stille og det var nok det som Mel opfangede først, da hun slappede af. Hun så over på hende, som stadig hang i kæderne. Winky så ud til at være et stadie mellem bevidstløs og vågen, og hendes let åbne mund tydede på at hun var total udmattet. Mel smilede og så tilfreds på de andre slaver.
"Det har i gjort godt. Tag jer et godt bad og slap af bagefter. Men lad hende hænge. Jeg vil se hvordan hun reagere når hun er helt vågen." Slaverne rejste sig, hvorefter de bukkede stor smilende for hende og gik for at gøre som hun havde bedt dem.
Mel så på Zayden og smilede til ham.
"Dét må vi gøre igen en anden gang, min kære. Muligvis hvor du har styrke og energi til at forsætte lidt længere."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Giv mig dine tåre - Zayden (fortid) X - Page 3 Empty Sv: Giv mig dine tåre - Zayden (fortid) X

Indlæg af Mikhail Tirs 22 Jan 2019 - 1:17

Selv Zayden havde ikke det helt store styr på præcis hvor lang tid der var gået, men det havde været mindeværdigt, noget virkelig at huske tilbage på når han atter engang var alene og selv måtte tage sig af sin krops lyster, indtil en anden kom forbi hans vej. Omend han var sikke rpå der ville gå længe før han fandt en han klikkede med på helt præcist samme måde som denne anden halvdæmon.

Hans øjne var gledet over på slaverne og hvordan det gik med dem, lidt tid efter han selv og Melisandre var blevet færdig, og så derfor også godt at det ikke varede længe før de også var færdige, og efterlod Winky helt udmattet. Noget hun nok burde kunne huske en anden gang hun tænkte på at modsætte sig at blive den type slave hendes frue ville have at hun skulle være. Man sagde ikke bare nej til sine overordnede uden at få en straf - det gjaldt skam også hvis man ikke var slave.

Han drejede sig mod Melisandre igen som hun atter talte til ham, og han smilede skævt. "Du skal desværre ikke forvente en længere tur med min mere... Dramatiske form. Omend jeg da gerne tilbyder nydelse fra min tredie og sidste form, også... Hvis det skulle lyste at få stillet sine lyster ved strandkanten." han talte så her selvfølgelig om hans sireneform, hvilket hun snildt burde kunne regne ud, nu hun allerede havde set den. "Men ret, det har du... Dette skal ikke være sidste gang."
Mikhail
Mikhail

Antal indlæg : 156
Reputation : 0
Bosted : Doomsville, Angerforge District.
Evner/magibøger : The Book of Death.

Tilbage til toppen Go down

Giv mig dine tåre - Zayden (fortid) X - Page 3 Empty Sv: Giv mig dine tåre - Zayden (fortid) X

Indlæg af Gæst Ons 23 Jan 2019 - 12:19

En behagelig gysen gled gennem hendes krop, da han talte om tilfredsstille hende i sin sireneform.
"Åh ja, det ville være en fornøjelse at prøve. Du kommer bare forbi næste gang du er her i området. Selv hvis jeg ikke er her, så er der altid et par slaver og tjenestefolk som vil tage sig af dig." Hun rejste sig og fandt sin kjole, som hun roligt tog på mens hun så smilende på ham.
"Hvad kan jeg friste med efter denne omgang? Sig frem." Hun gik roligt over mod døren som stod åben og stillede sig op af karmen mens hun så afventende på ham, med et skælmsk smil om læberne.

Rundt i huset havde slaver og tjenstefolk travlt med at udføre deres pligter, og en tjener kom hen til fruen med et glas fyldt med afkølet draconianerblod. Hun tog glaset og drak lidt af det, mens hun i sit stille sind ville ønske at det havde tempereret. Hun rakte det frem mod ham i en spørgende gestus.
"Afkølet draconianerblod? Eller måske noget andet?" Tjeneren stod stadig ved siden af fruen og afventede hendes tilladelse til at gå igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Giv mig dine tåre - Zayden (fortid) X - Page 3 Empty Sv: Giv mig dine tåre - Zayden (fortid) X

Indlæg af Mikhail Ons 23 Jan 2019 - 19:03

"Det vil jeg huske, så. Det ville jo være synd hvis du ikke fik oplevet alt hvad der er at opleve, ville det ikke?" sagde han, med et skævt smil og et frækt glimt i øjnene, som han lod en hånd glide ned langs hendes mave, inden hun fik rejst sig, og hevet sit tøj på igen. Han var selv heller ikke særlig længe om det, og fik atter sat håret op i en løs hestehale.

"Hmm... Blot lidt kød, ville være rart." han spiste trods alt ikke rigtig andet end kød - og sjæle. "Jeg kan desværre heller ikke blive forfærdeligt meget længere... Jeg kom kun ind mod land for atprøve at få en lille snack, trods alt. At jeg så fandt meget mere..." han gav hende et elevatorblik, med et skævtog selvsikkert smil, "... Er en anden side af sagen. Et enkelt glas kan jeg dog nok godt nå, ja." godt nok levede han jo ikke af blod eller fik særlig meget næring fra det, men han havde så absolut intet imod smagen af det.
Mikhail
Mikhail

Antal indlæg : 156
Reputation : 0
Bosted : Doomsville, Angerforge District.
Evner/magibøger : The Book of Death.

Tilbage til toppen Go down

Giv mig dine tåre - Zayden (fortid) X - Page 3 Empty Sv: Giv mig dine tåre - Zayden (fortid) X

Indlæg af Gæst Ons 23 Jan 2019 - 20:27

Hun knipsede og tjeneren bukkede, mens han trak sig et par skridt tilbage, så hun kunne gå forbi ham og gå ind i en af de store stuer, hvor der var et par virkelige lækre sofaer som man kunne ligge på langs i hvis man ønskede det. Mens hun gik der ind, så hun smilende tilbage på ham.
"Du kan få lige det du ønsker at drikke: Vin, Rom, Wiskey, forskellige typer blod. Har også afkølet kildevand fra en lille kilde som løber her på øen. Det er forresten også den som sørge for vandet til min lille dam i haven." Hun smed sig i den ene af sofaerne og drak lidt mere af blodet, mens hun så på ham hen over glasset.

Tjeneren havde ventet til gæsten var gået ind til fruen, inden han var fuldt efter og havde stillet sig lige ved siden af døren.
Så snart gæsten havde sagt hvad han ønskede at drikke, så ville han hente både det og kødet til gæsten.
Så snart han kom tilbage, satte han tallerkenen med rødt kød og drikkelsen på bordet mellem sofaerne.
"Jeg håber at min fornemmelse for kødet er korrekt, sir. Ellers skal jeg skynde mig at finde det rette til dem." Han bukkede for både gæsten og fruen, mens han afventede gæstens reaktion.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Giv mig dine tåre - Zayden (fortid) X - Page 3 Empty Sv: Giv mig dine tåre - Zayden (fortid) X

Indlæg af Mikhail Tors 24 Jan 2019 - 14:36

Zayden fulgte stille og roligt efter hende, og så sig lidt omkring. Som resten han havde set af ejendommen var der også her meget overdådigt, men han havde efterhånden heller ikek forventet andet, selv med den lille smule han nu vidste om hende, og især de mange slaver han havde set. Du havde ikke så mange slaver hvis du ikke var godt velhavende.

"Rom vilnok være at foretrække." de mange år ombord på diverse skibe havde sat sine spor i hans smag af spiritus - rom var noget af det der trods alt holdt sig bedst på et skib, så intet under at næsten alle besætninger var glade for lige præcis dén type alkohol. Han fik sat sig ned i den ene sofa, og så op på slaven da han kom tilbage, med et lillenik. "Det er helt fint." han spiste ikke rigtig andet end rødt kød,når det var fra dyr... Men menneske kød var dog stadig at foretrække. Dette var dog fint nok for nu, og det tog heller ikke længe før han havde taget en tår af sin alkohol, og fået en bid ned af kødet, der skam var af udsøgt kvalitet.
Mikhail
Mikhail

Antal indlæg : 156
Reputation : 0
Bosted : Doomsville, Angerforge District.
Evner/magibøger : The Book of Death.

Tilbage til toppen Go down

Giv mig dine tåre - Zayden (fortid) X - Page 3 Empty Sv: Giv mig dine tåre - Zayden (fortid) X

Indlæg af Gæst Tors 24 Jan 2019 - 16:03

Mel smilede til han og nikkede til tjeneren, som smilede bredt over at have haft ret i sin tanke om at gæsten nok ligesom fruen fortrak kødet rødt. Han trak sig derpå tilbage og ud af stuen, så fruen og gæsten fik den fred de ønskede.
Mel fuldte roligt med i hvordan Zayden så ud til at nyde både maden og rommen.
"Hvilke tanker gør du dig, omkring fremtiden?" Hun var nysgerrig om han allerede nu planlagde sit næste besøg her. Hun sad også og tænkte på at hun nok også snart skulle tilbage til Doomsville for at finde ud at om hun skulle finde et bedre hus eller beholde det hun havde.
"Har du nogle bestemte steder du holder til?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Giv mig dine tåre - Zayden (fortid) X - Page 3 Empty Sv: Giv mig dine tåre - Zayden (fortid) X

Indlæg af Mikhail Tors 31 Jan 2019 - 15:22

Zayden så kort efter ham som han forsvandt ud af rummet, men derefter røg hans blik tilbage på Melisandre, altså når han ikke lige kiggede ned på sin mad. Han blev trods alt altid en del sulten af at bruge dæmon formen.
"Fremtiden? Tja,det kommer an på om du kan bruge mig til noget. Jeg er dog kun fri når jeg har land orlov... Resten af tiden har jeg travlt et eller andet sted til søs." sagde han, og fik taget endnu en tår af rommen. "Også derfor jeg ikke som sådan har nogle helt bestemte steder jeg holder til... Udover min gamle flok, indimellem. Men jeg ved ikke lige hvor nemt det er for dig at finde mig nede nær bunden af havet," sagde han så med et lille, skævt smil.
Mikhail
Mikhail

Antal indlæg : 156
Reputation : 0
Bosted : Doomsville, Angerforge District.
Evner/magibøger : The Book of Death.

Tilbage til toppen Go down

Giv mig dine tåre - Zayden (fortid) X - Page 3 Empty Sv: Giv mig dine tåre - Zayden (fortid) X

Indlæg af Gæst Man 4 Feb 2019 - 14:03

Hun lyttede til hans ord og lo højt, samt hjerteligt af hans ord om at det ikke ville være nemt at finde ham vær bunden af havet.
"Bruge dig til noget? Har jeg ikke allerede gjort det? Du er en fantastisk mand som har fanget min interesse på det groveste. Jeg er ligeglad med hvor lang eller kort tid der går. Ved bare at jeg have dig fra tid til anden." Hun slikkede sig sultent om læberne og begyndte at spinde. Han var virkelig noget for sig selv. Noget hun var sikker på at hun ikke fandt noget andet sted i verden.
"Zayden. Du er altid velkommen her, når du har tid og lyst. Hvem ved, måske kunne vi tage en lille svømmetur næste gang?" En lidenskabelig gysen gled gennem hendes krop da hun snakkede om svømmetur, og det var afgjort tydeligt at hendes tanker var helt andre steder end på en almindelig svømmetur. Hun tænkte lidt inden hun forsatte.
"Jeg har også været ved at tænke på at leje et hus i Aquerne, hvor jeg kunne lade mine skønne slaver fornøje byens beboer. Men jeg skal nok sørge for at der er en adresse til dig, hvis jeg finder et." Hun blinkede drillende til ham, mens hun vred sig lidt i sofaen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Giv mig dine tåre - Zayden (fortid) X - Page 3 Empty Sv: Giv mig dine tåre - Zayden (fortid) X

Indlæg af Mikhail Tirs 5 Feb 2019 - 2:39

Zayden trak let på skuldrene, med et skævt smil. "Til andre ting end blot fornøjelse, mente jeg. Du har jo set andet jeg kan, og kan nok tænke dig til resten." sagde han blot, med en lav latter i stemmen. "Men det her vil ikke være sidste gang, nej... Absolut ikke. Det har været alt for... Inspirerende et ophold til at være det sidste, her. Omend vi vist i starten kom lidt skævt ind på hinanden."

"Jeg skal nok komme forbi igen. Og gerne give dig en god svømmetur," sagde han med et lille blink og frækt smil spillende på læberne, hans tanke rhelt klart ovre hvor hendes også var. "Men Aquerne mener jeg også at vi indimellem sejler til... Så det kunne sagtens være en mulighed at mødes der hvis du får fat i det hus. Det vil jeg i alt fald se frem til." sagde han, og fik stille og roligt spist det sidste af kødet, og skyllede det ned med lidt mere rom.
Mikhail
Mikhail

Antal indlæg : 156
Reputation : 0
Bosted : Doomsville, Angerforge District.
Evner/magibøger : The Book of Death.

Tilbage til toppen Go down

Giv mig dine tåre - Zayden (fortid) X - Page 3 Empty Sv: Giv mig dine tåre - Zayden (fortid) X

Indlæg af Gæst Tirs 5 Feb 2019 - 8:24

Hun lo hjerteligt over hans kommentar om andet en blot fornøjelse.
"Det er jeg skam også sikker på at jeg kunne finde ud af. Så som opfindsomme afstraffelser af slaver, eller nedbryde deres sind. Selv om ren fornøjelse heller ikke ville være så tosset." Hun blinkede drillende til ham, mens hun stadig lå og smøg sig i sofaen som en kælen kat. Hun nød allerede tanken om hvordan denne svømmetur ville blive og så frem til at prøve det.
Dog blev hun lidt mere opmærksom da han snakkede om Aquerne. Hun fik faktisk lyst til at finde et hus der, bare for at de kunne ses snarest muligt igen.
"Lyder lækkert og som noget der afgjort kunne være en årsag til at jeg gjorde alvor af mine tanker."
Hun kom til at mindes at hun vist nok havde en tidligere elsker i byen, men hun var ikke sikker på om han stadig var der. Men det kunne være sjovt at se om han kunne genkende hende eller havde glemt alt. Det var godt nok en del år siden at hun havde set ham sidst, så man viste aldrig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Giv mig dine tåre - Zayden (fortid) X - Page 3 Empty Sv: Giv mig dine tåre - Zayden (fortid) X

Indlæg af Mikhail Tirs 5 Feb 2019 - 14:54

"Netop det jeg tænkte på. Også hvis du bare skulle få brug for noget ekstra muskel til noget... Der er jeg nok også godt behjælpelig." sagde han blot med et lille, skævt smil, som han lænede sig tilbage med sit glas, fik rommen til at køre lidt rundt i glasset mens han så på hende henover glassets kant. Han kunne skam lidt af hvert, der var ikke mange grænser hvis man bare var fantasifuld nok med hvad det hele kunne bruges til.

"Virkelig... Jeg vil da tage det som et kompliment. Det vil være første gang jeg får overtaltnogen til at købe et hus et sted blot fordi de ved jeg vil være der ofte..." kluklo han, med et skævt, frækt smil i hendes retning. Selvfølgelig var det jo ikke udelukkende på grund af ham, men selv bare det at være tungen på vægtskålen, havde han skam ikke prøvet før.
Mikhail
Mikhail

Antal indlæg : 156
Reputation : 0
Bosted : Doomsville, Angerforge District.
Evner/magibøger : The Book of Death.

Tilbage til toppen Go down

Giv mig dine tåre - Zayden (fortid) X - Page 3 Empty Sv: Giv mig dine tåre - Zayden (fortid) X

Indlæg af Gæst Man 11 Feb 2019 - 14:27

Mel lo skælmsk og nød tanken om at se ham en del oftere end hun sikkert ville have gjort hvis hun kun kunne se ham her på øen.
Hun var allerede i gang med at ligge planer for sit næste ophold på fastlandet, og planer om at enten opgive sin bolig i Doomsville eller finde et nyt sted i det pænere kvarter.
Mens hun tænkte, gled tankerne også over på Jake, hendes ungdomsflirt, som hun overvejede at opsøge for at se hvordan det gik. Hun så over på Zayden og vred sig stadig som en kælen kat. Hvad skulle hun kalde ham? Elsker, ven med fordele eller noget helt andet? Tja, det kunne hun altid tænke over mens hun lagde andre planer. Hun satte sig op og drak det sidste af blodet fra sit glas, mens hun huskede sig selv på at hun skulle have lavet et afkog af sin mikstur i løbet af de næste par dage.
"Hvis jeg finder et hus inden vi ses igen, skal jeg nok sørge for at der ligger besked til dig om hvor du kan finde mig." Hun slikkede sig om munden, som en kat der havde fået fløde. Hun var helt klar på at bruge flere dage sammen med ham, hvis chancen kom. Om det bare var på to mands hånd eller sammen med nogle slaver, ja det var hun ligeglad med.


//Tænker at du bare kan afslutte når du syndes Smile //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Giv mig dine tåre - Zayden (fortid) X - Page 3 Empty Sv: Giv mig dine tåre - Zayden (fortid) X

Indlæg af Mikhail Søn 17 Feb 2019 - 19:16

Det var tydeligt at se på hendes ansigt at hun allerede planlagde en hel del, med detsmil og det meget bestemt blik hun havde i sine øjne. Ikke at det var noget han havde noget imod, tværtimod, det gjorde jo bare at han så nok også havde noget at lave næste gang skibet lagde til nær Aquener.

"Det lyder strålende. Jamen, jeg vil takke for din umådelige gæstfrihed, på trods af at vi...Kom lidt skævt ind på hinanden til start." sagde han med et skævt smil son han fik rejst sig op, og rettet på sin sharong og sit hår. "Vi ses forhåbentligt inden alt for længe igen... Men for nu må jeg nok hellere tage tilbage til revet, før jeg atter sætter snuden mod skibet... Vi ses engang," sagde han så som han tog hendes håndog blidt kyssede håndryggen, før han gav slip på hendes hånd, og fik en af slaverne til at vise sig ud af huset så han kunne gå ned til stranden, hoppe i havet, ogsvømme tilbage, med tankerne fyldt op af hende.

// Out
Mikhail
Mikhail

Antal indlæg : 156
Reputation : 0
Bosted : Doomsville, Angerforge District.
Evner/magibøger : The Book of Death.

Tilbage til toppen Go down

Giv mig dine tåre - Zayden (fortid) X - Page 3 Empty Sv: Giv mig dine tåre - Zayden (fortid) X

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum