Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Hvem skal man kunne stemme på i kategorierne - nomineringer EmptyIgår kl. 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
Hvem skal man kunne stemme på i kategorierne - nomineringer EmptyTors 25 Apr 2024 - 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Hvem skal man kunne stemme på i kategorierne - nomineringer EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Hvem skal man kunne stemme på i kategorierne - nomineringer EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Hvem skal man kunne stemme på i kategorierne - nomineringer EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Hvem skal man kunne stemme på i kategorierne - nomineringer EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
Hvem skal man kunne stemme på i kategorierne - nomineringer EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Hvem skal man kunne stemme på i kategorierne - nomineringer EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
Hvem skal man kunne stemme på i kategorierne - nomineringer EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Hvem skal man kunne stemme på i kategorierne - nomineringer Voteba13Hvem skal man kunne stemme på i kategorierne - nomineringer Voteba14Hvem skal man kunne stemme på i kategorierne - nomineringer Voteba15 
Jake
Hvem skal man kunne stemme på i kategorierne - nomineringer Voteba13Hvem skal man kunne stemme på i kategorierne - nomineringer Voteba14Hvem skal man kunne stemme på i kategorierne - nomineringer Voteba15 
Sasha
Hvem skal man kunne stemme på i kategorierne - nomineringer Voteba13Hvem skal man kunne stemme på i kategorierne - nomineringer Voteba14Hvem skal man kunne stemme på i kategorierne - nomineringer Voteba15 
Renata
Hvem skal man kunne stemme på i kategorierne - nomineringer Voteba13Hvem skal man kunne stemme på i kategorierne - nomineringer Voteba14Hvem skal man kunne stemme på i kategorierne - nomineringer Voteba15 
Genevira
Hvem skal man kunne stemme på i kategorierne - nomineringer Voteba13Hvem skal man kunne stemme på i kategorierne - nomineringer Voteba14Hvem skal man kunne stemme på i kategorierne - nomineringer Voteba15 
Celenia
Hvem skal man kunne stemme på i kategorierne - nomineringer Voteba13Hvem skal man kunne stemme på i kategorierne - nomineringer Voteba14Hvem skal man kunne stemme på i kategorierne - nomineringer Voteba15 
Lenore
Hvem skal man kunne stemme på i kategorierne - nomineringer Voteba13Hvem skal man kunne stemme på i kategorierne - nomineringer Voteba14Hvem skal man kunne stemme på i kategorierne - nomineringer Voteba15 
Katrina
Hvem skal man kunne stemme på i kategorierne - nomineringer Voteba13Hvem skal man kunne stemme på i kategorierne - nomineringer Voteba14Hvem skal man kunne stemme på i kategorierne - nomineringer Voteba15 
Lori
Hvem skal man kunne stemme på i kategorierne - nomineringer Voteba13Hvem skal man kunne stemme på i kategorierne - nomineringer Voteba14Hvem skal man kunne stemme på i kategorierne - nomineringer Voteba15 
Edgar
Hvem skal man kunne stemme på i kategorierne - nomineringer Voteba13Hvem skal man kunne stemme på i kategorierne - nomineringer Voteba14Hvem skal man kunne stemme på i kategorierne - nomineringer Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164678 indlæg i 8725 emner

Hvem skal man kunne stemme på i kategorierne - nomineringer

Go down

Hvem skal man kunne stemme på i kategorierne - nomineringer Empty Hvem skal man kunne stemme på i kategorierne - nomineringer

Indlæg af Marcus Man 19 Aug 2019 - 22:09

Så er det igen tid til mere nominerings gak!

Jeg fik endelig sat mig ned og set på den afstemningen om hvilke kategorier vi skulle bruge. Der var desværre ikke så mange der stemte, men jeg har taget et valg om at fortsætte med de få stemmer der var, for ellers ville der ikke ske mere Smile

De 4 kategorier der fik flest stemmer og som jeg tænkte var de nemmeste at forholde sig til ER:


  • Den mest kreative profil


  • Den mest hjælpsomme


  • Det bedste plot


  • Chat-freak


Skulle man ikke kunne huske hvad kategorierne indebærer så kan du læse om dem her.

Nu hvor kategorierne er på plads så skal der nomineres nogen til dem! Det er derfor tid til at i hver i sær skal tænke jeg om og komme med dem i synes der fortjener at at vinde nomineringen i de forskellige kategorier.

For at komme med sine bud til hvem der kan nomineres i hver kategori kan man enten skrive et svar i denne tråd eller man kan skrive et PM til mig med sit bud. Man må selvfølgelig kun sende sit bud en gang, da det ellers bliver forvirrende.  Man må gerne skrive flere på til hver kategori i sit bud.

Når i sender jeres bud til mig eller her i denne tråd så kan i bruge skabelonen neden for:

Til kategorien "Mest kreative profil" vil jeg nominere xxx

Til kategorien "Mest hjælpsomme" vil jeg nominere xxx

Til kategorien "bedste plot" vil jeg nominere xxx

Til kategorien "Chat-freak" vil jeg nominere xxx


De folk som er nomineret flest gange i folks bud på er selvfølgelig dem der ender i nominerings kategorierne til sidst så man kan stemme på dem!

Jeg glæder mig til at se alles bud så vi kan få lavet de færdige nomineringer snart! Very Happy

_________________
Hvem skal man kunne stemme på i kategorierne - nomineringer Tumblr_mkylnq8SwK1row6szo1_400
Marcus
Marcus
Moderator
Moderator

Antal indlæg : 631
Reputation : 9
Bosted : Han har flere bospæle, men ses oftest i Doomsville
Evner/magibøger : -

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum