Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Efterår

Måned | Oktober

Seneste emner
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Søger spiller i eller omkring Doomsville  EmptyFre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper

» Bog klub - idetråd til bøger
Søger spiller i eller omkring Doomsville  EmptyTors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira

» A royal search for knowledge
Søger spiller i eller omkring Doomsville  EmptyTirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata

» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Søger spiller i eller omkring Doomsville  EmptyMan 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria

» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søger spiller i eller omkring Doomsville  EmptySøn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx

» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Søger spiller i eller omkring Doomsville  EmptyLør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria

» In the Hands of a Demon - Emery
Søger spiller i eller omkring Doomsville  EmptyOns 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery

» Your new home, my little sweetheart
Søger spiller i eller omkring Doomsville  EmptyTirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata

» As if anything would change (Valentine)
Søger spiller i eller omkring Doomsville  EmptySøn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine

Mest aktive brugere denne måned
Juniper
Søger spiller i eller omkring Doomsville  Voteba13Søger spiller i eller omkring Doomsville  Voteba14Søger spiller i eller omkring Doomsville  Voteba15 

Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Victoria

Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner

Søger spiller i eller omkring Doomsville

3 deltagere

Go down

Søger spiller i eller omkring Doomsville  Empty Søger spiller i eller omkring Doomsville

Indlæg af Eliyah Lør 28 Sep 2019 - 11:35

Ny er jeg blevet godkendt af de søde admins, så skal jeg bare i gang. ^^

Jeg har for mange år siden skrevet på en anden side, så jeg glæder mig til at komme igang herinde.

Eliyah er halv engel og halv falden engel og er lige flyttet til Doomsville. Derfor søger jeg gerne emner der eller i området. Han skal lærer området at kende, så i bund og grund kan han findes alle stedet mindst en gang. Wink

Han arbejder som alkymist og læge. Derudover interesser han sig særligt for musik og kunst. Han søger ikke at gøre nogen fortræd, dog har en en indbringende hobby, med produktion af rusmidler fremstillet med alkymi, hvis det var noget.

Jeg starter gerne emnet. Smile
Eliyah
Eliyah

Antal indlæg : 22
Bosted : Eget hus ved grænsen imellem Terrorville og Angerforge Districti Doomsville
Evner/magibøger : Tveægget blod

Tilbage til toppen Go down

Søger spiller i eller omkring Doomsville  Empty Sv: Søger spiller i eller omkring Doomsville

Indlæg af Sean Lør 28 Sep 2019 - 16:49

Jeg tror din karakter og min @Dr. Trott ville finde hinandens selskab sjovt...Ud fra deres professioner. Though, jeg er enormt langsom emne-mæssigt pt.
- Så spørgsmålet kommer til om du har tålmodighed eller bryder dig om en langsom emnepartner xD

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10266
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Søger spiller i eller omkring Doomsville  Empty Sv: Søger spiller i eller omkring Doomsville

Indlæg af Delilah Lør 28 Sep 2019 - 18:09

Velkommen!

Jeg har en sjov ide. Din karakter er læge og "ekspert" i rusmidler. Delilah har et lille problem med, at hun er afhængig af blod fra ikke-menneskelige væsner.

Hvad siger du til et emne hvor hun opsøger ham - sandsynligvis halvpåvirket og midt om natten - for at få ham til at stoppe hendes misbrug? Især nu, hvor det sandsynligvis ikke er den slags rusmidler han ved noget om. Tror vi kunne få noget sjovt ud af den situation. Eller hvad siger du?

Der er også lige et sjovt twist. Dit fc er tilfældigvis samme fc som en karakter, Delilah for mange, mange år siden havde følelser før. Det, at han ligner en gammel flamme, kan måske også sætte lidt spice i emnet.

Evolved
Evolved

Antal indlæg : 3644
Evner/magibøger : I'm connected to the spiritual world, both physically and mentally. Improved body-skills and senses.

Indlæg af Eliyah Søn 29 Sep 2019 - 3:27

Sean: Det lyder helt sikkert som om Dr. Trott og Eliyah har noget til fælles. De kan nok ikke komme helt uden om hinanden. Det er da oplagt, at Trott viser Eliyah rundt på universitet.
IRL arbejder jeg meget varierede tidspunkter, så langsom trådning er helt fint. ^^

Delilah: Det lyder som en rigtig god og akavet tråd! XD Har du nogen sinde hørt om, at hvis man brækker benet, kan man ikke mærke en hudafskrabning på armen? Wink
Jeg og Eliyah skal i hvert fald høre mere om det twist i tråden.
Jeg starter en tråd mandag. Du må gerne komme mig i forkøbet, hvis du føler for det. Ligesom du bare er med-arkitekt til Eliyahs hus indtil jeg får lavet en tegning/skitse. XD

Sidst rettet af Eliyah Søn 29 Sep 2019 - 13:05, rettet 1 gang
Eliyah
Eliyah

Bosted : Eget hus ved grænsen imellem Terrorville og Angerforge Districti Doomsville

Indlæg af Sean Søn 29 Sep 2019 - 8:03

Der er nu intet universitet i Doomsville og Trott har hverken midlerne eller overskuddet til at rejse så meget rundt pt. - så jeg forestillede mig noget i Doomsville.

Hvis det gør det nemmere, kan jeg fortælle at Trott kom til Doomsville, solgt som slave. Købt af en fyr, han også bor hos nu, som dog har givet ham hans frihed. Han er ved at åbne sin egen praktik i Doomsville, men er stadig relativt traumatiseret af nogle hændelser han har været udsat for.
Derudover arbejder han evigt på sit projekt: Om at forstå de forskellige racer bedre, deres forskelligheder og ligheder, i håb om at kunne hjælpe dem til at bo mere harmonisk blandt hinanden. (Igennem forståelse for hinanden)

De kan mødes tilfældigt og vi kan se hvad der sker mellem dem.
En af dem kan være kommet til skade. (Selv om man ved hvordan man hjælper sig selv, ville Trott f.eks. altid gå over og spørge ind til det alligevel)
Trott er også meget i den nærliggende skov, Ashen Wood, lige for tiden. Mest for at samle urter og ting - men han er ret forsvarsløs. xD

Og ellers ved jeg ikke om du har nogle ideer? :3

Sean
Sean
Admin

Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Indlæg af Eliyah Søn 29 Sep 2019 - 13:44

Sean: Jeg læste forkert, da jeg skimmede DR. Trotts profil og læste det som om, at universitetet var i Doomsville. Det jeg oprindeligt kigge efter var akademierne. :/

Vi kan kombinere tingene lidt. Eliyah har jo også brug for at gå i skoven efter planter, specielt indtil har får lavet en lille urte have derhjemme. En af den kan have været i skoven og blevet angrebet af en ulv eller andet. Ikke dødeligt, bare nok til at hjemturen er for stor en udfordring. Den anden kan være enten på vej i skoven eller hjem fra skoven, da de mødes.
Eliyah har jo ikke sit læge grej med overalt, så de skal stadig tilbage til byen.
Eliyah
Eliyah

Indlæg af Delilah Man 30 Sep 2019 - 9:59

Perfekt! Tænker det passer godt hvis du starter, da du så lige kan beskrive scenen, som jeg så yndefyldt bryder ind i ; )

Du sender bare et link, når du har fået tid til at lave det.

Evolved
Evolved

Antal indlæg : 3644
Evner/magibøger : I'm connected to the spiritual world, both physically and mentally. Improved body-skills and senses.

Indlæg af Sean Man 30 Sep 2019 - 11:04

No worries Smile

Det lyder som en plan! Jeg har intet imod min August bliver bidt, hvis det er. Men jeg er frisk på begge dele Smile

Hvem opretter det?

Sean
Sean
Admin

Indlæg af Eliyah Man 30 Sep 2019 - 21:59

Eliyah
Eliyah

Indlæg af Gæst Man 30 Sep 2019 - 22:58

hvis du kan bruge nogen som helst af mine (dem der er under 'micah' på hvem er hvem listen - dog er den ikke helt opdateret, så der er nu også @Atreyu, og Keruel er blevet til @Amos, hvor Monique er blevet til @Darren.), så sig endelig til <3

Gæst
Gæst

Indlæg af Eliyah Tirs 1 Okt 2019 - 11:00

Mizu: Jeg har startet Smile Det blev lidt længere end planlagt. X3

https://theunderworld.danskforum.net/t9990-rainy-business#205220
Eliyah
Eliyah

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum