Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164958 indlæg i 8752 emner
Let’s breath and talk ~ Rafaela
:: Sunfury City :: Shadowflame District :: Gågaden
Side 2 af 2 • 1, 2
Sv: Let’s breath and talk ~ Rafaela
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer
Gabriel var ivrig efter at komme afsted, men først havde han et vigtigt møde på kroen som han skulle have overstået. Han vidste ikke helt hvad han skulle tænke om det møde, men det måtte gå så fodt som det nu kunne. "Jeg kan hente dig efter mit møde en vigtig person." sagde han og lagde hovedet på skrå. "Jeg kan flyve til Dragon's Peak, men jeg ved ikke med dig?"
Gabriel- Antal indlæg : 59
Evner/magibøger : Core of fire
Hun smilte lidt og grinte let for selv selv da han snakkede om nogle dæmoner hun ville kunne få lov til, at futte af “Ville være dejligt for godt nok er det ikke de dæmoner jeg har en høne, at plukke med, men det er vel bedre end ingenting” sagde hun stille med en underlig form for latter der skjulte en form for hævnlystnes i sig.
Hun sad lidt og spekulerede over hvad hun skulle bruge en ø til for hun var jo ikke ligefrem en der var så meget til, at være for langt væk fra et struktureret hverdag måtte hun indrømme “Ved ikke lige hvad jeg skal bruge en ø til, men vil gerne hjælpe dig med, at få far i den” sagde hun stille og smilede venligt til ham. Hun kiggede undersøgende på ham for der var noget over ham som virkede underligt på hende, men hun kunne ikke sætter finger på hvad det var.
Hun kunne godt se på ham, at han var ivrig efter, at komme afsted. Hun tænkte lidt over hans tilbud om, at hente hende efter det møde han skulle til. Hun nikkede stille og skulle lige til, at svare ham da han spurgte hvordan hun ville komme til Dragons Peak “Du må gerne hente mig. Jeg forvandler mig bare og flyver med. Er dragonlycan så kan forvandle mig til drage” forklarede hun ham og smilede venligt til ham. Det eneste problem hun ville have var, at hun ville ende med, at være nøgen når hun forvandlede sig til sin menneskeform igen og tøj problemet, men det skulle hun nok få løst.
"Jeg vil finde dig når jeg er færdig med min kontakt. Jeg håber at det ender med at være det værd i sidste ende. Jeg er virkelig nødt til at træde ind i det politiske spil. Herskeren i Aquener virker allerede til at have stærke venner og hans familie er spredt udover hele UnderWorld. Giver ham et godt fodfæste i mange byer." Det sidste kom ud som en let knurren og en glød begyndte at ulme i hans øjne.
Gabriel- Antal indlæg : 59
Evner/magibøger : Core of fire
Rafaela lyttede til det nye Gabriel fortalte om det møde han skulle til og at han ville finde hende derefter. Hun nikkede enigt og rejste sig op "Det siger vi så ses vi senere og jeg får lige nogle til, at passe på ungerne i nogle uger" sagde Rafaela venligt og gab Gabriel hånd som tak og sagde pænt farvel til ham for derefter, at gå ud af kroen og hjem til sin onkel for, at fortælle ham, at hun tog ud, at rejse i nogle uger for, at hjælpe en ven, men samtidig for, at komme væk fra sin familie som var kommet fra Doomsville.
//out//
Side 2 af 2 • 1, 2
» Help me, i cant seem to breath! -Wade!-
» Don't Hold Your Breath. (Nille, Blake, Arason, Julianne,)
» I need to talk to you
» Not like they think -Rafaela-
:: Sunfury City :: Shadowflame District :: Gågaden
Idag kl. 0:09 af Valentine
» Who am I now?? //Jake//
Igår kl. 20:47 af Jake
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata