Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
Life update & other shit - Marcus
:: Brugerhjørnet :: Fravær
Life update & other shit - Marcus
Jeg har godt nok ikke været meget tilstede det sidste halve års tid nu. Det har ikke været min mening, men som alle ved så sker der bare ting som æder vores tid og overskud. Såå, i får lige en kort forklaring så ikke tror jeg er helt forsvundet.
Jeg startede arbejde tilbage i august 2023, og det var lidt en stor omvæltning af min dagligdag. Jeg arbejder 12 timers vagter, så de dage jeg arbejder er jeg ikke rigtigt online overhovedet (jeg elsker dog mit arbejde, så det er det hele værd!). Jeg kan mærke det har givet mig lidt perspektiv i forhold til hvor mine værdier er i hverdagene og selvom jeg stadig gerne vil være kreativ og skrive med jer, så har overskuddet bare været helt i bund.
Ud over arbejde og alt det, så er jeg gået fra min partner tilbage i december, så jeg har været lidt på glatis i nogle måneder. Har først i Marts fundet et fast sted at bo igen, og er nu ved så småt at genlære hvordan fanden man lever alene og stadig er en fungerende voksen (jokes on me, føler mig sjældent særlig voksen). I forhold til om jeg er okay, så skal i ikke være bekymret, jeg har haft herlige venner om mig der har passet på mig og hjulpet mig, så alt er godt
Jeg kan ikke sige om jeg kommer til at hoppe tilbage i emner lige nu, men jeg vil i hvert fald give jer lidt indblik i hvad der sker imens jeg er fraværende. Jeg håber lidt på at kunne nå nogle flere møder i fremtiden, men det er lidt svært at få det til at gå op med mit arbejde - men jeg vil arbejde på det xD
Som altid er i velkommen til at skrive til mig, jeg ser nok jeres beskeder lidt hurtigere på discord, men jeg forsøger at tjekke UW løbende. Jeg savner jer super meget og glæder mig til at se hvornår vores sensommer meet-up ender med at ligge. Regner med at deltage uanset hvad (tager bare en ferie dag fra arbejdet).
- Marcus&Harper&Zoey <3
Marcus- Raceleder
- Antal indlæg : 632
Evner/magibøger : -
Sv: Life update & other shit - Marcus
Det er også meget at se til, og vænne sig til. Selvfølgelig kommer livet først, og det er vigtigere du har en hverdag der gør dig glad, end du tjekker ind her hele tiden.
Jeg håber tingene er og bliver ved at blive bedre <3
Du er savnet - og selvfølgelig altid velkommen når du får lyst til at kigge ind
- Antal indlæg : 10266
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)
» how dare you show your face here, you ruined my life! ~ Marcus
» Shit, where did you come from//Cassey//
» Shit happens.. - Rose
» Shit happens//Wendigo//
:: Brugerhjørnet :: Fravær
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine