Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Life update & other shit - Marcus EmptyIgår kl. 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
Life update & other shit - Marcus EmptyIgår kl. 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
Life update & other shit - Marcus EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
Life update & other shit - Marcus EmptyMan 29 Apr 2024 - 10:24 af Lori

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Life update & other shit - Marcus EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Life update & other shit - Marcus EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Life update & other shit - Marcus EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Life update & other shit - Marcus EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Life update & other shit - Marcus EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

Mest aktive brugere denne måned
Edgar
Life update & other shit - Marcus Voteba13Life update & other shit - Marcus Voteba14Life update & other shit - Marcus Voteba15 
Abigail
Life update & other shit - Marcus Voteba13Life update & other shit - Marcus Voteba14Life update & other shit - Marcus Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164684 indlæg i 8727 emner

Life update & other shit - Marcus

2 deltagere

Go down

Life update & other shit - Marcus Empty Life update & other shit - Marcus

Indlæg af Marcus Fre 12 Apr 2024 - 12:03

Heeeeej venner...

Jeg har godt nok ikke været meget tilstede det sidste halve års tid nu. Det har ikke været min mening, men som alle ved så sker der bare ting som æder vores tid og overskud. Såå, i får lige en kort forklaring så ikke tror jeg er helt forsvundet.

Jeg startede arbejde tilbage i august 2023, og det var lidt en stor omvæltning af min dagligdag. Jeg arbejder 12 timers vagter, så de dage jeg arbejder er jeg ikke rigtigt online overhovedet (jeg elsker dog mit arbejde, så det er det hele værd!). Jeg kan mærke det har givet mig lidt perspektiv i forhold til hvor mine værdier er i hverdagene og selvom jeg stadig gerne vil være kreativ og skrive med jer, så har overskuddet bare været helt i bund.

Ud over arbejde og alt det, så er jeg gået fra min partner tilbage i december, så jeg har været lidt på glatis i nogle måneder. Har først i Marts fundet et fast sted at bo igen, og er nu ved så småt at genlære hvordan fanden man lever alene og stadig er en fungerende voksen (jokes on me, føler mig sjældent særlig voksen). I forhold til om jeg er okay, så skal i ikke være bekymret, jeg har haft herlige venner om mig der har passet på mig og hjulpet mig, så alt er godt Smile

Jeg kan ikke sige om jeg kommer til at hoppe tilbage i emner lige nu, men jeg vil i hvert fald give jer lidt indblik i hvad der sker imens jeg er fraværende. Jeg håber lidt på at kunne nå nogle flere møder i fremtiden, men det er lidt svært at få det til at gå op med mit arbejde - men jeg vil arbejde på det xD
Som altid er i velkommen til at skrive til mig, jeg ser nok jeres beskeder lidt hurtigere på discord, men jeg forsøger at tjekke UW løbende. Jeg savner jer super meget og glæder mig til at se hvornår vores sensommer meet-up ender med at ligge. Regner med at deltage uanset hvad (tager bare en ferie dag fra arbejdet).

- Marcus&Harper&Zoey <3

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Marcus
Marcus
Moderator
Moderator

Antal indlæg : 631
Reputation : 9
Bosted : Han har flere bospæle, men ses oftest i Doomsville
Evner/magibøger : -

Tilbage til toppen Go down

Life update & other shit - Marcus Empty Sv: Life update & other shit - Marcus

Indlæg af Sean Fre 12 Apr 2024 - 16:38

Kære Marcus!

Det er også meget at se til, og vænne sig til. Selvfølgelig kommer livet først, og det er vigtigere du har en hverdag der gør dig glad, end du tjekker ind her hele tiden. Smile
Jeg håber tingene er og bliver ved at blive bedre <3
Du er savnet - og selvfølgelig altid velkommen når du får lyst til at kigge ind Wink

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10222
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum