Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
Please.. Help! //Zann//
Side 1 af 3 • 1, 2, 3
Please.. Help! //Zann//
Tid: 06:00
Omgivelser: Det normle i en kirke..
Tøj: http://www.etsy.com/listing/101200516/s-m-l-handmade-steel-boned-italian
Endnu en nat hvor Isobel ikke har kunnet sove var over.. Hun havde været i kirken siden klokken 00:00 dagen før.. Hun vidste ikke hvad hun lavede der, da det nok kunne være farligt, men for engangs skyld, var der ingen andre end Isobel i kirken, eller hun kunne ikke se andre.. Hun gik gennem kirken helt lydlyst op imod alteret.. Hun satte sig på knæ og sad bare og stirrede, da hun hørte en lyd ud fra en af siderne af.. *Damn...* Hun rejste sig, og gik ud i den side hvor larmen kom fra.. En sort beklædt høj mand, kom løbende imod hende.. Han stak en kniv i hendes mave, og løb forbi hende.. Han var tydeligt en vampyr, han var ældre end hende, der med også stærkere og hurtigere end hende... Han var sikkert en af dem som var efter hende...
Hun prøvede forsigtigt at hive kniven ud, men inden hun fik den ud, landte der tog knive imellem hendes skulderblade, dog ikke så langt ind som den kniv hun havde fået i maven. Hun skreg, da de sikkert havde fået vievand på sig.. Isobel rev kniven ud af maven, men kunne ikke nå de to knive bagved..
En sølvpæl gik igennem hendes ben, og hun faldt ned på knæ. Manden kom hen foran hende, og sparkede hende i ansigtet, så hun faldt helt sammen.. En lille skål Vievand blev hældt over hende, hun skreg og vred sig...
En døren bag dem blev smækket i, og manden forsvandt igen..
Isobel lagde forsvarsløst tilbage på gulvet, hun skulle lige komme sig før hun kunne trække tingene ud af kroppen..
Gæst- Gæst
Sv: Please.. Help! //Zann//
Gæst- Gæst
Hun grinte lidt.. ''Om jeg er okay..'' Hun kiggede lidt ned af sig selv.. ''Jaa.. jeg er har det fint nu..'' Hun smilte til ham, og rejste sig med lidt besvær op.. ''Så du hvor de gik hen..?'' Isobel bed sig i læben, da hun lige skulle være forberedt hvis de nu kom tilbage efter hende.. Men self ville de komme igen, på et eller andet tidspunkt.. ''Tak..'' Hun kom lige i tanke om at hun havde glemt at sige tak.. *Hvordan kan man glemme og sige tak! Det er da altid det første man gør...*
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun tænkte lidt over, 'Død sjæledæmon'.. ''Hvordan var det så du døde, kan du fortælle noget om det..?'' Hun smilte til ham, og var ved at nå op til ham..
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
''Hvordan følelse det at vågne flere år fir tidligt..?'' Hun kiggede over på ham, da hun var ret så nysgerrigt på det punkt.. Altså om det bare føleles som om man har sovet i et par timer...
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Soveværelset bare mørkere og med et blåt skær fra blå flammer
Gæst- Gæst
''Hvorfor hjalp du mig egentlig..?'' Hun så lidt undrende på ham, der var ikke særlig mange som ville hjælpe hende, og dem der nogen gange prøvede, døde i forsøget.. Så det var lidt overraskende at han hjalp hende, og ikke døde.. Eller nej.. Det var jo ikke den stærkeste vampyr hun havde været mod der, og han havde jo fået hjælp.. Hun kunne godt selv havde klaret ham, hvis hun havde været parat...
Gæst- Gæst
*Ja hvorfor?* Hans tanker fløj rundt om det spørgsmål. Men han vidste godt svaret. Et svar han selv ville ønske han kunne stille. "Fordi dengang jeg døde blev jeg efterladt døende af min bedste ven. Ham jeg havde hjulpet til live igen. Jeg var døende og han så bare på mig engang og gik. Ingen fortjener sådan en skæbne så da jeg så de vampyrer angribe dig tænkte jeg at jeg måtte gøre noget ved det. Jeg besluttede mig for at hjælpe dig og det så pænt meget ud som om du virkelig kunne bruge min hjælp." Han smilede roligt mens han så ned på hendes baghoved og ventede på hun vendte hovedet.
Gæst- Gæst
Hun forstillede sig det ske for ham.. ''Du må havde haft det forfærdeligt!!'' Hun drejede forsigtigt hovedet, og så på ham.. ''Jeg fik aldrig dit navn..?'' Hun smilede til ham, og så roligt på ham.. *Isobel! Stop med dine blikke, du gør det bare svært for dig selv at komme væk!*
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 1 af 3 • 1, 2, 3
» what do you want, Zann? ( Zann )
» Is this really my Destiny (Zann )
» How will it end? //Zann//
» What's that?//Zann//
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine