Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» My Only, My Own (Edgar)
I don't need someone like you..//Matic// - Page 2 EmptyIgår kl. 21:48 af Lenore

» I need you to hear the story - Genevira
I don't need someone like you..//Matic// - Page 2 EmptyIgår kl. 10:10 af Lori

» It's been a long long time
I don't need someone like you..//Matic// - Page 2 EmptyMan 6 Maj 2024 - 21:48 af Valentine

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
I don't need someone like you..//Matic// - Page 2 EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
I don't need someone like you..//Matic// - Page 2 EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
I don't need someone like you..//Matic// - Page 2 EmptyFre 3 Maj 2024 - 19:04 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
I don't need someone like you..//Matic// - Page 2 EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
I don't need someone like you..//Matic// - Page 2 EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
I don't need someone like you..//Matic// - Page 2 EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
I don't need someone like you..//Matic// - Page 2 Voteba13I don't need someone like you..//Matic// - Page 2 Voteba14I don't need someone like you..//Matic// - Page 2 Voteba15 
Lori
I don't need someone like you..//Matic// - Page 2 Voteba13I don't need someone like you..//Matic// - Page 2 Voteba14I don't need someone like you..//Matic// - Page 2 Voteba15 
Jake
I don't need someone like you..//Matic// - Page 2 Voteba13I don't need someone like you..//Matic// - Page 2 Voteba14I don't need someone like you..//Matic// - Page 2 Voteba15 
Valentine
I don't need someone like you..//Matic// - Page 2 Voteba13I don't need someone like you..//Matic// - Page 2 Voteba14I don't need someone like you..//Matic// - Page 2 Voteba15 
Edgar
I don't need someone like you..//Matic// - Page 2 Voteba13I don't need someone like you..//Matic// - Page 2 Voteba14I don't need someone like you..//Matic// - Page 2 Voteba15 
Lenore
I don't need someone like you..//Matic// - Page 2 Voteba13I don't need someone like you..//Matic// - Page 2 Voteba14I don't need someone like you..//Matic// - Page 2 Voteba15 
Abigail
I don't need someone like you..//Matic// - Page 2 Voteba13I don't need someone like you..//Matic// - Page 2 Voteba14I don't need someone like you..//Matic// - Page 2 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164695 indlæg i 8727 emner

I don't need someone like you..//Matic//

Side 2 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Go down

I don't need someone like you..//Matic// - Page 2 Empty Sv: I don't need someone like you..//Matic//

Indlæg af Gæst Søn 23 Sep 2012 - 22:04

Han var stadig ikke helt sikker på at hun ikke var bare en smule nysgerrig, Han kendte nemlig ikke ret mange der ikke bare var en smule nysgerrig. Det var alle racerne jo af natur, nysgerrige efter det som man fik at vide var noget rart og godt.

''Så du ville aldrig kunne finde på at gengælde et kys, hvis min læber berørte dine bløde perfekte læber?''

Han kiggede stille på hende. Hun virkede som noget helt særligt faktisk. Han kiggede på hende og lagde sig så ned af igen, og hviskede igen i hendes øre ganske blidt.

''Det er næsten synd... Du fortjener det jo... Men jeg skal nok trække mig væk hvis du vil have det?''

Han sluttede af med at kysse hende kort og blidt på kinden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I don't need someone like you..//Matic// - Page 2 Empty Sv: I don't need someone like you..//Matic//

Indlæg af Gæst Søn 23 Sep 2012 - 22:14

Hun tøvede lidt, hun var ikke helt sikker..
''Nej, aldrig..''
Hun ville ikke kunne få sig selv til det, hun havde nok af problemmer, og hvis hun så også skulle til at tænke på det hun havde gjort, så ville det bare forvirre hende, også ville hun miste sin koncentration..
Hun har aldrig gjort noget hun har fortrudt, og havde heller ikke tænkt sig det..
Hun lagde mærke til at han nærmede sig hende igen..
Hun skulle til at sige at han skulle trække sig med det samme, men inden hun nåde det, havde han allerede kysset hende på kinden..
Hun var blandet af følelser, det hele kørte bare rundt i hele kroppen på hende, lidt vrede, lidt varme osv..
Hun var aldrig blevet kysset før og det føltes helt uhyggeligt..
Hun lagde bare fladt ned på sengen som en kludedukke..
Hvis hun reagerede sådan på et lille kys, hvordan ville hun så reagere på mere..
Hun kunne slet ikke tænke klart..
Efter lidt tid hvor hun havde stirret tomt ud i luften, og ikke sagt et ord, satte hun sig hurtigt op, hun holdte dog en hånd beg om hans ryg, så han ikke faldt ned på gulvet, da han jo stadig sad på hende.
Hun løftede hovedet efter lidt tid i den stilling.
Kysset havde faktis taget hårdt på hende, hun overreagerede nok ville nogen mene, men for hende var det så nyt, og uhyggeligt.
Hun kiggede lidt på ham, men hurtigt væk igen da hun ikke lige kunne overskue at se på ham med så mange tanker inde i hovedet..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I don't need someone like you..//Matic// - Page 2 Empty Sv: I don't need someone like you..//Matic//

Indlæg af Gæst Søn 23 Sep 2012 - 22:23

Han havde ikke helt forventet at hun ville reagere så voldsomt på det der skete. Han kiggede lidt på hende da hun bare lgade der, og da hun satte sig op, rykkede han sig ned at sidde ved siden af hende, og stille smielde han charmerende til hende. Hun måtte have oplevet noget ved det blide kys som var behageligt... Ellers havde hun ikke været så roligt...

''Se det er slet ikke så slemt... Du må indrømme at det faktisk var behageligt?''

Han smilede på samme charmerende måde som han altid gjorde. Det var rart at se at han kunne påvirke hende, og han smilede lidt brede. Han rejste sig op fra sengen, og gik over til et skab. Han kiggede lidt i det og fandt et par glas frem. Han hældte vand i dem begge, og gik over og rakte hende det ene.

''Tag lidt at drikke... Så kan du nok tænke klarere bagefter''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I don't need someone like you..//Matic// - Page 2 Empty Sv: I don't need someone like you..//Matic//

Indlæg af Gæst Søn 23 Sep 2012 - 22:32

Han havde bestemt påvirket hende, men hun kunne ikke helt bestemme sig for om det var en god eller en dårlig måde han havde påvirket hende på..
Men han havde ret..
Det var faktis en smule behageligt, men det kunne være ligemeget, det betød ingenting, og det ville ikke ændre hendes mening om sex.
Hun lod blikket følge ham da han gik hen og hældte noget vand op i nogle glas.
Hun tøvede lidt inden hun tog imod glasset, hun kiggede bare op på ham da han snakkede til hende..
Hun havde ikke lyst til vand, og sad derfor bare og kiggede ned på det..
Efter lidt tid tog hun en slurk og stilte klasset på gulvet.
Hun var irreteret over sig selv, da hun reagerede så voldsomt over sådan et lille kys..
Det var ikke hendes mening..
Men hun følte sig bare så beskidt, så klam..
Især når det lige var en hun havde mødt..
''Hvorfor..?''
Det var det eneste hun som sådan lige kunne sige, hun forventede ikke et svar, men håbede lidt på et..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I don't need someone like you..//Matic// - Page 2 Empty Sv: I don't need someone like you..//Matic//

Indlæg af Gæst Søn 23 Sep 2012 - 22:38

''Fordi jeg mente at en skøn og dejlig person som dig fortjente at mærke hvad et kærtegn var... Og da jeg vil mene at det der var blandt de mindste og mindst intime kærtegn blev det det jeg gjorde.''

Han smilede venligt og drak bare hans eget vand. Han kiggede stille på hende, mente hun virkelig stadig at hun ikke ville kunne drømme om at gengælde et kys hvis han kyssede hendes læber...

''Vil du stadig mene at du ikke ville gengælde et kys?''

Han så stille på hende. Han vidste ikke om han ville forsøge men måske hvis hun virkede til at være i tvivl. Han kunne ikke lade være med at tænke sådan.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I don't need someone like you..//Matic// - Page 2 Empty Sv: I don't need someone like you..//Matic//

Indlæg af Gæst Søn 23 Sep 2012 - 22:44

Hun nikkede bare og gav ham et halvt smil som hurtigt forsvandt..
Hun forstod ikke helt hvorfor han var så venlig imod hende..
Altså af de mænd hun havde mødt, ville de endet voldtage hende, og hvis de ikke ville det, så ville de gøre det af med hende, så at han kom og var så venlig, var ikke helt til at forstå, men hun måtte indrømme at det var dejligt til en forandring..
''Jeg.. Ved det ikke..''
Hun sukkede lidt..
Et lille smil kom frem på hendes læber, hun ville bare glemme det..
''Undskyld min reaktion før..''
Hun satte sig over til ham, og smilte venligt til ham som om alt var glemt.
Men hun følte sig dog stadig lidt trist, og kunne ikke lade vær..
Hun tog hurtigt fat om ham og krammede ham, bare et lille venligt og blidt kram.
Det var det eneste hun ville have lige der..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I don't need someone like you..//Matic// - Page 2 Empty Sv: I don't need someone like you..//Matic//

Indlæg af Gæst Søn 23 Sep 2012 - 22:52

''Du har ingen grund til at udnskylde det var blot en meget sød reaktion, som mange piger har haft med deres første kys fra en sød fyr.''

Han smilede bare charmerende til hende, og han blev ret overrasket da hun krammede ham blidt men han lagde hurtigt armene om hende, og holdt hende en smule tæt indtil sig og aede hende blidt ned over ryggen. Han kunne godt lide dette også...

Han var ikke helt bevidst om det men han kom til at kysse hende på halsen. Han holdt hende lidt løsere da det skete, hvilket var bevidst så hun kunne rive sig fri hvis det var hun ville... Han smilede stille...

''Husk jeg kun vil vise dig noget der behageligt og rart...''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I don't need someone like you..//Matic// - Page 2 Empty Sv: I don't need someone like you..//Matic//

Indlæg af Gæst Søn 23 Sep 2012 - 23:01

Hun smilede lidt, hun var glad for at han ikke var blevet sur over hendes reaktion, eller skuffet.. Og hun fandt det morsomt da han sagde at han selv var en sød fyr, men det passede jo..
Faktis nød hun at blive aet ned over ryggen og at blive holdt om.
Hun klemte sig bare tættere ind til ham og smilte helt ubevidst..
Endnu et kys blev planten på hende, det var okay men hun ville heller ikke gå længere..
Det var hun næsten sikker på..
''Det ved jeg godt.. Jeg kan bare ikke få mig selv til det..''
Hun sukkede lidt og gav slip på ham.
Hun sad stadig tæt ved siden af ham, men hun holdt ikke om ham mere.
''Jeg håber ikke det gør noget, men jeg kan virkelig ikke få mig selv til det idag..''
Hun sukkede endnu engang, og håbede at han ville forstå det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I don't need someone like you..//Matic// - Page 2 Empty Sv: I don't need someone like you..//Matic//

Indlæg af Gæst Søn 23 Sep 2012 - 23:11

''Det er faktisk slet ikke så svært... Men hvis du virkelig ikke tør, så vil jeg ikke presse dig... Men ellers skal du bare slappe af, og så skal jeg nok tage det roligt... Og bare rolig jeg skal nok afholde mig fra sex, eller andre direkte intime berøringer.''

Han smilede stille til ehnde. Han var okay med at der ikke skete noget som sådan, altså at de ikke havde sex, men han kunne godt tænke sig at vise hende hvordan det mærkedes at blive kysset af en anden. Han smilede charmerende til hende...

Han kunne ikke lade være og han lagde derfor stille en arm om hende og kyssede hende igen på kinden. Han håbede hun ikke havde noget problem med det... At hun ikke blev sur over at han var en smule stædig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I don't need someone like you..//Matic// - Page 2 Empty Sv: I don't need someone like you..//Matic//

Indlæg af Gæst Søn 23 Sep 2012 - 23:23

''Tak..''
Det var det eneste hun havde at sige til ham, hun kunne ikke rigtigt finde på andet at sige..
Hun ville bestemt ikke have sex med ham, ikke der, og ikke når hun lige havde mødt ham..
Men hun var så utroligt glad for at han respekterede hendes valg, det havde hun ikke lige forventet. Hun havde forventet at han var meget mere stædig og blev sur..
Hun lænnede sig bare ind til ham da han lagde armen om ham.
Hun havde ikke noget imod at han kyssede hende på kinden..
Hun ville gerne gengælde det, men uden sex..
Hun ville prøve men hun var nu utrolig nervøs om det hun gjorde var rigtigt, og at hun ikke gik over stregen, uden hun gav ham falske forhåbninger..
Hun strakte forsigtigt halsen og førte hendes læber op til hans mund..
Hun prøvede sig lidt frem, da hun ikke rigtigt vidste hvordan et rigtigt kys skulle være..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I don't need someone like you..//Matic// - Page 2 Empty Sv: I don't need someone like you..//Matic//

Indlæg af Gæst Søn 23 Sep 2012 - 23:31

Han smilede lidt til hende da hun forsøgte sig med det. Han tog stille fast i hendes hoved og holdt hendes hoved blidt, og kyssede så hendes læber meget forsigtigt og blidt. Gav hende muligheden for at fornemme hvad han gjorde og gøre det tilsvarende for det. Han kunne lide følelsen af hendes bløde læber imod hans egne... Det var helt vildt rart at opleve...

''Var det så slemt?''

Han spurgte stille da de havde sluppet kysset. HAn håbede hun ville indrømme at det faktisk havde været meget rart. HAn kunne dog godt forstå hvis det havde været en smule grænseoverskridende. Det var jo hendes første kys så vidt han forstod... Han kiggede lidt på hende og smilede charmerende...

''DU er ret dejlig.''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I don't need someone like you..//Matic// - Page 2 Empty Sv: I don't need someone like you..//Matic//

Indlæg af Gæst Man 24 Sep 2012 - 15:33

For hende var det ret så grænseoverskridende, og ville nok ikke gøre det med det samme igen..
Hun nød faktis følelsen af hans læber mod hendes, men hun ville ikke vende sig til det, for hvis hun gjorde det så ville hendes personlighed sikkert ændre sig..
Hun ville begynde med at få forstillinger inde i hovedet, beskidte tanker og det var bestemt ikke hendes stil..
Hun så på ham med nogle funklende øjne da han havde sluppet kysset og snakkede til hende..
Hun rystede blot på hovedet i et lille smil..
''Jeg må desværre indrømme at det var meget rart..''
Et halvt smil foldede sig ud på hendes læber imens hun snakkede..
''Men lidt grænseoverskridende..''
Hun satte sig lidt væk fra ham, men så så over på ham da han snakkede til hende igen..
En komlipent..?
Hun fik dem tit, men det blev mere sagt på en beskidt klam måde, af nogle uhyggelige typer..
Hans måde var helt anderledels..
Hun gav ham bare et lille smil som svar, men efter lidt tid sagde hun endelig noget..
''Du er ret så speciel...''
Hun smilede lidt..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I don't need someone like you..//Matic// - Page 2 Empty Sv: I don't need someone like you..//Matic//

Indlæg af Gæst Man 24 Sep 2012 - 15:37

''Det var da godt at det var rart for dig... Så kan du se at fysisk berøringer ikke altid er noget skidt noget... Og bare fordi man giver eller får et kys betyder det jo heller ikke at der skal ske mere... Selvom det nu er rart.''

Han smilede venligt hele vejen og griende bare fjoget og useriøs af det sidste han sagde, nok mest fordi han egentligt ikke mente så meget med det, selvom jo sex var altid meget rart det ville være løgn at benægte det... Han tog fast i hendes hånd da hun trak sig væk og aede håndryggen...

''Er det så på en god eller en dårlig måde jeg er speciel?''

Han trak hende hen til sig igen, og inden hun kunne nå rigtigt at protestere havde han vendt hendes ryg mod hans bryst, og han havde lagt armene om hende og aede blidt hendes sider...

''er det okay søde?''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I don't need someone like you..//Matic// - Page 2 Empty Sv: I don't need someone like you..//Matic//

Indlæg af Gæst Man 24 Sep 2012 - 15:48

Hun ginte lidt af det første han sagde..
Han kunne ikke ændre hendes mening, fysiske berøringer var ikke hendes stil, og hun mente stadig det var noget skidt.
Altså hun var ligeglad med om andre gjorde noget, det var ikke hendes liv, hun kunne bare ikke selv få sig til at gøre det, eller lade nogen gå over stregen.
En god eller dårlig måde...
Hun var dog ikke helt sikker, hun kendte ham ikke så godt endnu, men ind til videre var det på en god måde.
''Du er speciel på en god måde..''
Hun smilede kort til ham..
Hun blev overrasket da han trak hende ind til sig, hun ville faktis protestere men inden hun fik sagt noget havde han allerede spurgt..
Hun ville sige nej, men det var da sødt at han spurgte, og hun overlevede jo nok.
De lagde jo bare der..
*Søde..?*
Det var hun aldrig blevet kaldt før, og det skræmte hende..
Alt det han gjorde gjorde hende en smule skræmt, nervøs og utryg..
Hun nikkede bare lidt og løftede hovedet lidt så hun kunne se ham..
Hun rystede en smule, men ikke noget man sådan rigtigt lagde mærke til..
''Du ved godt der ikke kommet til at ske noget..?''
Hun bed sig lidt i underlæben og så nervøst op på ham.
Han havde jo ladet hende sove der, så hun ville ikke være uhøflig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I don't need someone like you..//Matic// - Page 2 Empty Sv: I don't need someone like you..//Matic//

Indlæg af Gæst Man 24 Sep 2012 - 15:58

''Som sagt, bare fordi man rører ved dig, eller behandler dig godt eller kysser dig, behøver man jo ikke forvente sex eller anden intim omgang. Jeg gør det her fordi jag kan lide det... Og kan mærke at selvom du forsøge at sige nej til det, kan du faktisk også lide det.''

Han smilede og kyssede hende kort og blidt på læberne... Han så på hende for at se hvilken reaktion hun kom med denne gang... han var ikke helt sikker på hvad det var der fik ham til at gøre det... Måske han syntes det var synd for hende med de bånd hun lagde på sig selv?

''DU skal sige hvis jeg gør noget du ikke vil have...''

Han smilede stille til hende... Han regnede ikke med sex, slet ikke denne aften... Men han ville ikke lyve om at han håbede han ville få det på et tidspunkt...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I don't need someone like you..//Matic// - Page 2 Empty Sv: I don't need someone like you..//Matic//

Indlæg af Gæst Man 24 Sep 2012 - 21:53

Han havde jo helt ret, men det skræmte hende dog stadig..
Ja, man kunne vel godt sige at hun nød det, for det gjorde hun jo, men det ville nok aldrig være noget hun ville inrømme direkte til ham, hun havde selv svært ved at få sig selv til at tro på det..
Hun var glad for at han ikke forventede sex, eller noget andet i den stil.
Det var hun slet ikke klar til..
Hun gengældte blot det kys han gav fra sig.
Denne gang var hun ikke så skræmt som første gang, men det var nu stadig en smule skræmmende.
Hun kom bagefter med et varmt smil, og knugede sig nærmest ind til ham.
''Det skal jeg nok..''
Hun smilede lidt til ham.
Det var ikke helt sikker at hun ville sige noget, da hun havde svært ved at tale om sådan noget.
''Hvorfor er du egentlig så venlig? Altså.. Næsten alle de fyre jeg har mødt kastede sig jo nærmest på en, det gør du ikke? Hvorfor?''
Hun smil forsvandt, og hun kom istedet med et undrende blik.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I don't need someone like you..//Matic// - Page 2 Empty Sv: I don't need someone like you..//Matic//

Indlæg af Gæst Man 24 Sep 2012 - 21:58

''Hvorfor jeg er venlig?''

Han kiggede stille på hende og kyssede hende bare igen, mens hans ene hånds fingre blidt gled over henes maveskind. Han smilede bare stille og svarede så færdigt på hendes spørgsmål...

''Fordi jeg ikke vil gøre noget med en kvinde medmindre hun er helt med på det selv... Hun skal være frisk på det ellers føler jeg mig klam og beskidt...''

Han smilede stille og kyssede hende endnu engang, og da han slap kysset kyssede han hende ned af hendes hals, mens han bare med hænder nu under hendes trøje aede hende over maven... Han regnede ikke med et nej lige der...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I don't need someone like you..//Matic// - Page 2 Empty Sv: I don't need someone like you..//Matic//

Indlæg af Gæst Man 24 Sep 2012 - 22:04

Klam og beskidt..
Det var det samme hun ville føle hvis hun gjorde det.
Eller hvis hun gjorde noget hun ville fortryde, hun havde aldrig gjort noget hun ville fortryde, og havde heller aldrig tænkt sig det.
Hun gengældte bare forsigtigt hans kys.
Hun var helt sikker på at hun ikke var god til at kysse, men i det mindste prøvede hun da sig frem..
Han var jo trods alt den første hun rigtigt kyssede med..
Hun mærkede han dejlige hænder ae hendes mave..
Hun begyndte dog bare med at smile.
Han ville ikke få et nej endnu, men hvis han gik forlangt så skulle hun nok sige det til ham.
Ind til videre var det okay..
Hun tog bare fat i hans frie hånd og aede forsigtigt hans hånd..
Hun var ikke helt sikker på hvad det lige var der skete, men hun kunne ikke nægte og sige at det ikke var dejligt, for det var det..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I don't need someone like you..//Matic// - Page 2 Empty Sv: I don't need someone like you..//Matic//

Indlæg af Gæst Man 24 Sep 2012 - 22:16

Han blev bare ved med at ae hendes mave, og stille kyssede han bare hendes hals igen og igen. Han kunne også godt lide følelsen af at hun aede hans hånd, han kyssede hende igen på læberne, og smilede stille til hende da han slap kysst igen...

''Af en der er ny til at kysse er du fantstisk til det...''

Han kyssede hende igen, og aede hende bare stadig på maven, men hans hånd gled lidt op af imod hendes bryst. Han berørte ikke hendes bryst, men han gjorde lidt hentydning til det så hun kunne afvise det hvis det var meget for hende...

''Du er skøn...''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I don't need someone like you..//Matic// - Page 2 Empty Sv: I don't need someone like you..//Matic//

Indlæg af Gæst Man 24 Sep 2012 - 22:23

Som et lyn der blev slået ned i hende, ville hun ikke mere..
Alle de søde ting han sagde, som om det hele kunne passe!
Hun tænkte sig sådan lidt om, han var så god?
Han sagde altid det rigtige, og det kunne hun ikke lide..
Det lød som om han havde haft flere tøser med hjem, og havde fået dem så nem som ingenting, igen.. Sådan ville hun ikke være!
Bestemt ikke..
Hun kunne jo ikke være sikker, men hun troede det stadig..
Hun ville ikke binde sig til en bare fordi hun kyssede med ham, eller havde sex.
Men hun ville jo faktis ikke nogen af delene.
Hun gad det ikke mere..
Hun satte sig hurtigt væk fra ham, og over i den anden side af sengen.
''Jeg undskylder, men det går ikke.''
Hun så med nogle skræmte øjne over på ham, selvom hun dog ikke var skræmt af det.
Hun vidste jo hele tiden hvad det var der skete, og hun vidste heller ikke hvorfor hun ikke stoppede sig selv noget før..
Hun ville ikke give falske forhåbninger, men hun ville gerne sove der den nat, da hun ikke havde andre steder at tage hen, så hun ville ikke være uhøflig også blive smidt ud bagefter..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I don't need someone like you..//Matic// - Page 2 Empty Sv: I don't need someone like you..//Matic//

Indlæg af Gæst Man 24 Sep 2012 - 22:28

''Okay.''

Han satte sig bare væk fra hende... Han sagde intet han sad bare og kiggede rundt i lokalet, imens han bare lod den akavede stilhed snige sig ind over dem. den stilhed som altid kom når der skete noget som ikke alle var lige glade for...

Han kiggede ikke på hende eller over i nærheden af hende. Han havde ikke forventet hun ville sige nej så voldsomt... Han ville ikke smide hende ud, men han var en smule slået af det... Han kiggede rundt...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I don't need someone like you..//Matic// - Page 2 Empty Sv: I don't need someone like you..//Matic//

Indlæg af Gæst Tirs 25 Sep 2012 - 13:29

*Okay..*
Hun havde nu mere forventet et voldsomt svar, eller noget helt andet.
Det var dog ventet at det ville blive akavet, man kunne da ikke forvente andet når han sagde nej på den måde, men hellere sige nej end at gøre noget hun ikke gad.
Så hellere have det godt med sig selv, og lade den akavet stemning komme.
Men hun kunne dog ikke lade vær med at have det lidt dårligt over at havde sagt nej på den måde, hun havde måske lidt ondt af ham.
Hun åbnede munden, men lige der kom der ikke noget ud, hun havde ikke ret noget at sige.
Hun lagde mærke til at han kiggede lidt rundt i huset, det hjalp dog ikke ret meget på den akavede stemning.
Stilheden havde taget over og var ved at kvæle alt liv i huset.
Endelig fik hun sagt noget, og ødelagde stilhedens chance for at kvæle alt liv ud af huset..
''Undskyld, det var ikke min mening at sige det på den måde..''
Hun bed sig forsigtigt i underlæben og så over på ham for at se hans reaktion..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I don't need someone like you..//Matic// - Page 2 Empty Sv: I don't need someone like you..//Matic//

Indlæg af Gæst Tirs 25 Sep 2012 - 13:37

''Bare rolig det er helt okay.''

Han ville ikke sige at han havde det helt fint med det, men han havde heller ikke nogen grund til at blive sur på ehnde, det var hendes krop og derfor var det hende valg... men han forstod bare ikke hvorfor hun ikke ville gøre de ting mere som de jo egentligt allerede havde gjort...

''Men hvorfor så pludseligt?''

Han kiggede stille på hende og meget undrende... Han forstod det virkeligt ikke... Han havde jo ikke gjort noget nyt eller noget der kunne tolkes som grænse overskridende på nogen måde...

''Jeg gjorde jo ikke noget nyt...''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I don't need someone like you..//Matic// - Page 2 Empty Sv: I don't need someone like you..//Matic//

Indlæg af Gæst Tirs 25 Sep 2012 - 13:52

Selvfølgelig var det ikke okay, det kunne hun god sige sig selv..
Det var dumt af hende, hun havde ikke tænkt over hvad det var hun gjorde, og det var dumt af hende.
De havde jo allerede gjort det som der blev gjort, men alligevel kunne hun ikke holde det ud, det blev af en eller anden grund for meget fra hendes side af..
Hun følte at hun blev presset til det, selvom hun over hovedet ikke blev det.
Hun følte sig klemt, på en hel ny måde som hun aldrig havde prøvet før, og det var alt for skræmmende.
Den tanke der strejfede hende, om at han måske havde gjort det mange gør før gjorde hende nervøs og utryg.
Det hele lød nu meget svagt, og muligvis svær at forstå, men det kunne også være svært at forklare uden hun lød helt svag og hjælpeløs.
''Jeg kan bare ikke det her, det er ikke mig!''
Hun sukkede lidt irreteret over sig selv.
Han havde jo ikke gjort noget, ikke noget ondt overfor hende, så hun havde selv lidt svær ved at forstå sin reaktion.
''Jeg ved ikke hvordan jeg forklare det.. Jeg ved ikke hvad der går af mig lige nu, jeg brude slet ikke havde gjort det..''
Hun så lidt over på ham, han skulle ikke tolke det som om det var hans skyld, og det håbede hun at han ikke gjorde..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I don't need someone like you..//Matic// - Page 2 Empty Sv: I don't need someone like you..//Matic//

Indlæg af Gæst Tirs 25 Sep 2012 - 13:58

Han forstod slet ikke hvorfor hun gjorde det, hvad var det lige han ahvde gjort galt overfor hende? Hvad var det han havde gjort som havde fået hende til at blive så bange for ham? Det gav ikke mening i hans hoved... Han ville jo bare vise hende hvordan det var at have det rart og føle noget vidunderligt...

''Hvorfor er du så bange for det? Jeg prøver jo bare at vise dig noget vidunderligt ved din krop og dit sind...''

Han rykkede sig over imod hende igen... Han lyttede stille til det næste hun sagde... Og så talte han stille til hende igen...

''Jeg vil jo bare gøre noget for dig, der er rart og behageligt...''

Han sukkede og rejste sig så op...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I don't need someone like you..//Matic// - Page 2 Empty Sv: I don't need someone like you..//Matic//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum