Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» I need you to hear the story - Genevira
I don't need someone like you..//Matic// - Page 3 EmptyIgår kl. 20:22 af Genevira

» It's been a long long time
I don't need someone like you..//Matic// - Page 3 EmptyMan 6 Maj 2024 - 21:48 af Valentine

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
I don't need someone like you..//Matic// - Page 3 EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
I don't need someone like you..//Matic// - Page 3 EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
I don't need someone like you..//Matic// - Page 3 EmptyFre 3 Maj 2024 - 19:04 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
I don't need someone like you..//Matic// - Page 3 EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
I don't need someone like you..//Matic// - Page 3 EmptyOns 1 Maj 2024 - 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
I don't need someone like you..//Matic// - Page 3 EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
I don't need someone like you..//Matic// - Page 3 EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
I don't need someone like you..//Matic// - Page 3 Voteba13I don't need someone like you..//Matic// - Page 3 Voteba14I don't need someone like you..//Matic// - Page 3 Voteba15 
Jake
I don't need someone like you..//Matic// - Page 3 Voteba13I don't need someone like you..//Matic// - Page 3 Voteba14I don't need someone like you..//Matic// - Page 3 Voteba15 
Lori
I don't need someone like you..//Matic// - Page 3 Voteba13I don't need someone like you..//Matic// - Page 3 Voteba14I don't need someone like you..//Matic// - Page 3 Voteba15 
Valentine
I don't need someone like you..//Matic// - Page 3 Voteba13I don't need someone like you..//Matic// - Page 3 Voteba14I don't need someone like you..//Matic// - Page 3 Voteba15 
Edgar
I don't need someone like you..//Matic// - Page 3 Voteba13I don't need someone like you..//Matic// - Page 3 Voteba14I don't need someone like you..//Matic// - Page 3 Voteba15 
Abigail
I don't need someone like you..//Matic// - Page 3 Voteba13I don't need someone like you..//Matic// - Page 3 Voteba14I don't need someone like you..//Matic// - Page 3 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164693 indlæg i 8727 emner

I don't need someone like you..//Matic//

Side 3 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Go down

I don't need someone like you..//Matic// - Page 3 Empty Sv: I don't need someone like you..//Matic//

Indlæg af Gæst Tirs 25 Sep 2012 - 14:06

Hun sukkede igen..
Hun kunne godt forstå at han ikke kunne forstå det, hun forstod det knap nok selv..
Men hun kunne bare ikke, hun blev så skræmt af det.
Vidunderligt ved hendes krop?
Hun løftede stille det ene øjnbryn da han sagde det.
Ikke fordi hun havde noget imod sin krop, eller sig selv, men hun jublede jo heller ikke ligefrem over sin krop.
Hun fulgte ham forsigtigt med øjnene da han rykkede sig over mod hende igen..
Rart og behageligt hørte ikke under hendes hverdag, det hørte slet ikke under hendes liv, ikke nu og ifølge hende selv ikke i fremtiden.
''Rart og behageligt høre ikke under mit liv..''
Hun kiggede forsigtigt hen på ham..
''Jeg ved godt det er svært at forstå, men..''
Hun afbrød sig selv i et suk.
Hun ville sige noget i stil med at hun ikke kunne kende sig selv hvis hun gjorde det, hun var stadig ikke helt sikker på hvem hun var.
Hun ville sige at hun syntes at sex var skræmmende..
Men hun droppede det hurtigt inden hun fik sagt det..
Hun så på ham da han rejste sig op..
''Hvor skal du hen..?''
Hun så forsigtigt op på ham, selvom der var en dårlig stemning ville hun ikke have at han skulle gå, ikke uden hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I don't need someone like you..//Matic// - Page 3 Empty Sv: I don't need someone like you..//Matic//

Indlæg af Gæst Tirs 25 Sep 2012 - 14:11

Han kiggede chokeret på ehnde da hun snakkede om at hun ikke mente at rart og behageligt hørte til i hendes liv... Han ville virkelig håbe han kunne overtale hende til at lade ham få de ting ind i hendes liv så... Om ikke andet så bare for en kort tid... alle kunne jo godt bruge det... Det mente han ihvertfald at alle kunne bruge...

''Hvorfor så ikke lade mig hjælpe dig med at få det ind i dit liv?''

Han smilede bare venligt til hende, og da hun spurgte hvor han skulle stå hen kiggede ham bare stille og charmerende over til hende, og gik så over til hende, og satte sig ned ved siden af hende... Han smilede bare charmerende til hende...

''Bare op og stå kort... Og så sidde her hos den skræmte jomfru.''

Han smilede en smule drillende, og tog swtille hendes hånd i hans egen... Han ville ikke give op selt ikke nu hvor hun havde sagt det med at det ikke hørte til i hendes liv...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I don't need someone like you..//Matic// - Page 3 Empty Sv: I don't need someone like you..//Matic//

Indlæg af Gæst Tirs 25 Sep 2012 - 14:21

Hun så på ham med store øjne..
Hjælpe hende med at få det ind i hendes liv, hun ville jo slet ikke have det ind i hendes liv!
Det ukendte var skræmmende..
Hun ville ikke, ikke med ham og ikke der..
''Det går ikke..''
Hun havde tænkt sig at sige at hun ikke ville have det ind i hendes liv, og slet ikke med hjælp af ham, men det ville lyde så fordoms fuld og ondt.
Hun ville jo ikke være ond over for ham, han var rar, han var venlig og han havde en dejlig personlighed.
Hun grinte lidt af den joke han lavede.
Hun var jo en skræmt jomfru, det kunne hun slet ikke modsige.
Hun mente selv at det hun havde sagt var nok til at kunne få ham til at stoppe, men den tanke forsvandt hurtigt da han tog hendes hånd.
Han ville ikke give så let op, det var et problem da hun ikke ville såre ham..
''Du giver ikke så let op vel?''
Et lille drisk smil kom frem på hendes læber, hvor efter hun hurtigt gav slip på hans hånd efter hun havde givet det lille klem.
Han var meget tiltrækkende, mere end de fleste, men af en eller andet grund blev hun ikke tiltrukket af det.
Hun blev tiltrukket af den måde han var på, han var anderledes. Han var ikke som andre hun havde mødt, og det kunne hun godt lide.
Men det betød stadig ikke at hun ville.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I don't need someone like you..//Matic// - Page 3 Empty Sv: I don't need someone like you..//Matic//

Indlæg af Gæst Tirs 25 Sep 2012 - 16:07

''Nej jeg giver ikke op bare sådan... jeg vil jo gerne have at du opdager hvad det gode ved denne slags følelser er... jeg mener du fortjener det... Det mener jeg virkleig at en så smuk og sød som dig fortjener...''

Han kyssede hende kort på kinden, og kiggede så stille på hende. Han kiggede lidt ind i hendes øjne med det samme charmerende smil som han havde haft tidligere... Han kiggede på hende og havde et forslag til hende...

''Hvis du er så bange og nervøs for det... Så kan du jo gøre noget af det ved mig? Så kan du se hvor behageligt det kan være?''

Han regnede egentligt med endnu et nej, men han var nød til at prøve og se om han ikke kunne få hende til at slappe lidt mere af så de kunne have en hyggelig aften, måske lidt intim, men dog stadig uden sex...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I don't need someone like you..//Matic// - Page 3 Empty Sv: I don't need someone like you..//Matic//

Indlæg af Gæst Tirs 25 Sep 2012 - 16:50

Han forstod det bare ikke..
Hun ville ikke se det behagelige i det, da hun så var sikker på at hun mistede sin koncentration i alt! Og den koncentration hun havde var god, og den gav hun ikke bare sådan slip på.
Hun skulle bruge den til at bevare fokus når det gik dårligt for hende, og hun skulle især bruge den når hun endag ser hendes bror, hvis det altså nogensinde sker.
Hun var næsten sikker på at hvis hun gjorde noget intim, bare lidt, så ville det ødelægge det hele og det kunne hun ikke lade ske.
Hun vendte hovedet da han kyssede hende på kinden, og så på ham bagefter..
Hendes mund var blevet som en streg, hendes humør var ikke helt at tyde..
''Wauw..''
For det første, vidste hun ikke hvordan, eller hvad hun skulle gøre, og hvis han bad om noget så ville hun sikkert have problemer med at sige nej til det..
For det andet, så havde hun jo ikke lyst..
Hun blev jo næsten slået helt ud af et kys, og når hun holdt hans hånd føltes det helt forkert..
''Jeg er ked af det..''
Hun sukkede og så på ham med nogle øjne som lyste op af blandede følelser..
Hun kunne godt slappe af..
Hun havde haft mange hyggelige aftner uden overhovedet at røre folk..
Så det kunne hun vel også den aften, og kun røre ved ham få gange..
Det var hvertfald det hun satsede på..
''Det er jeg virkelig.. Men jeg kan bare ikke gøre det''
Det skræmte hende endnu mere hvis hun skulle gøre noget ved ham..
''Vi kan vel stadig få en god aften..?''
Hun kiggede ikke på ham da hun snakkede, lige der havde hun ikke overskud til at kigge på ham, da hun var lidt bange for hvad hun ville svare.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I don't need someone like you..//Matic// - Page 3 Empty Sv: I don't need someone like you..//Matic//

Indlæg af Gæst Tirs 25 Sep 2012 - 16:56

Han sukkede lidt... Over hende hvordan kunne hun være sådan? Hvorfor var det at hun bare ikke ville opleve den følelse det var at blive kærtegnet den følelse det var at mærke nogen ville give dig nydelse og rare følelser? Hvorfor ville hun ikke opleve en helt ny måde at slappe af på, som var mere effektiv end nogen anden måde...

''Hvad er det du er så bange for? At få mere overskud fordi din krop for tilfredstillet nogle instinkter? Bange for at du oplever noget du ikke vil kunne benægte var rart og behageligt? Fordi du er bange for at ville have mere?''

Han kiggede på hende... Det gav ikke mening, hendes krop ville have disse blide berøringer... Alles kroppe ville have det instinktivt... Hjernen havde godt af behag rigtigt godt endda det gjorde det nemmere for den at slappe af og fokusere... NÅr den kendte til nogle virkelig gode ting...

Han kiggede på hende... Han havde næsten lyst til at sige at en god aften vidste var noget helt forskelligt for dem, men han smilede bare venligt og charmerende...

''Det ved jeg ikk...''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I don't need someone like you..//Matic// - Page 3 Empty Sv: I don't need someone like you..//Matic//

Indlæg af Gæst Tirs 25 Sep 2012 - 18:21

Kunne han ikke bare acceptere hendes valg!
Han ville jo ikke gøre noget hun ikke ville have..
Så hvorfor skulle hun dog sige ja, og gøre noget hun ikke ville?
Det var jo hendes valg, og han kunne ikke acceptere det, det havde hun forstået, men hvorfor blev han ved med at vade i det.
Fordi du er bange for at ville have mere?
Det rungede inde i hendes hovede..
Hun var ikke bange for at ville have mere, hun ville slet ikke have noget!
Hun var ikke vant til at blive plaget.
Hun blev ikke direkte plaget af ham, men det føltes sådan.
Alt det han sagde var bare så lokkende, det lød som om han bare ville bruge hende til sine egne fordele også smutte når de var blevet tilfredstillet.
Han kunne bare ikke forstå at hans lokkende metoder ikek virkede på hende..

Hans smil begyndte med at virke ret falsk, det var ikke det smil hun var så vild med, dette var et andet et..
Dog samme stil, men alligevel var der et eller andet over det hun ikke kunne lide..
Hun besluttede sig for at ville forklare ham det..
Men så alligevel, hun ville ikke have at han blev sur på hende..
''Hør her.. Jeg kan bare ikke, du kan ikke forstå det. Fair nok, men jeg ber dig.. Lad vær med at plage mere..''
Hunsukkede og gemte sit hovede væk i hendes hænder..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I don't need someone like you..//Matic// - Page 3 Empty Sv: I don't need someone like you..//Matic//

Indlæg af Gæst Tirs 25 Sep 2012 - 22:44

''Jeg plager dig ja... men kun for din egen skyld... Ikek for min skyld..: Du har måske tænkt på den, men jeg kan få sex hvis jeg gerne vil... men nogle gange vil jeg bare gerne vise denne verden til folk der ikke kender til den, men det er okay du ikke vil... en jeg mener du skal forstå helt præcist hvad det er du siger nej til...''

Han sukkede bare... Det var typisk at folk troede at han bare ville gøre noget for ham selv. At han aldrig tænkte på andre end ham selv sådan troede folk altid om ham, og han hadede at det var sådan folk så ham...

Han gik over i den anden ende af sengen igen, og kiggede bare lige frem for sig... Han havde ikke mere at sige... Han havde næsten lyst til at smide hende ud... Ikke fordi hun ikke ville have sex eller gøre noget med ham, men fordi hun virkede til at tænke at han var en skidt fyr...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I don't need someone like you..//Matic// - Page 3 Empty Sv: I don't need someone like you..//Matic//

Indlæg af Gæst Søn 30 Sep 2012 - 19:38

''Jeg ved helt præcis hvad jeg siger nej til..''
Hun tøvede lidt inden hun havde noget at sige igen..
''Jeg glad for at du respektere min beslutning..''
Hun skævede kort over til ham.
Hun var virkelig ikke sikker på hvad hun skulle sige, hun ville virkelig ikke, men selvom hun havde sagt at hun vidste hvad hun sagde nej til, så var det jo ikke helt sandt.
Hun havde prøvet før, men inden der overhovedet skete særlig meget gik hun i panik og skred fra stedet..
Hun var begyndt med at blive ret så irreteret. Ikke på grund af ham, men mere på grund af at hun ikke selv kunne gøre sådan noget.
Hun havde prøvet så mange farlige skræmmende ting i hele sit liv, men hun kunne bare ikke være intime med nogen..

Hun sukkede svagt og blinkede et par gange med øjnene..
Hun så lidt på ham, inden hun kravlede over ved siden af ham og satte sig ved siden af ham..
Hun så på ham med et livligt og vågent blik, hun ville bare have at alt det som var sket ind til videre bare skulle glemmes så de kunne komme videre, og der kunne ske noget spændene!
''Undskyld.. Kan vi ikke bare glemme det hele, og starte forfra..?''
Hun bed sig lidt i underlæben og ventede spændt på hans svar.

//Undskyld der gik så langtid før jeg svarede, var lidt lost dx//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I don't need someone like you..//Matic// - Page 3 Empty Sv: I don't need someone like you..//Matic//

Indlæg af Gæst Søn 30 Sep 2012 - 20:50

''Hvordan kan du vide hvad du siger nej til når du er jomfru?''

Han grinede drillende og useriøst, men man kunne tydeligt høre at han bare lavede sjov og ikke længere forsøgte at lokke hende til noget igen. Han havde valgt at droppe det, hun var nok alligevel ikke engang god...

''Nej vi kan ikke glemme det, fordi jeg ikke kan...''

Han smilede forsigtigt til hende men det blev hurtigt bredere...

''Men vi kan sagtens starte forfra.''

Han smilede bare, og en af grundene til at han ikke ville glemme det var at han ville forsøge de samme ting endnu engang og så ville de sidde sådan igen efter noget tid...

''Hvad har du så lyst til for at få noget sjov og spænding?''

//Ok. ^^//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I don't need someone like you..//Matic// - Page 3 Empty Sv: I don't need someone like you..//Matic//

Indlæg af Gæst Søn 30 Sep 2012 - 21:29

''Fordi... Jeg ved alt!''
Et bredt smil foldede sig ud på hendes læber i et lille grin.
Det var nok lidt sært, og en smule klamt på den uhyggelige måde, men hun var sikker på at hun ville være god til det hvis det endelig skulle ske.
Hun havde faktis set nogen gøre det, inden hun tog deres sjæle..
Hun havde mange gange fået af vide hvad hun skulle gøre..
Hun var rigtig smidig, og det kunne vel godt bruges når man havde sex, så på det punkt viste hun at hun var god, men det ville ikke ændre hendes mening.
Hun smileed lidt da han sagde de sagtens kunne starte forfra..
Hun rejste sig hurtigt op og løb ud af døren og smækkede den i med et brag..
Kort tid efter åbnede hun døren og gik ind..
''Hej.. Mit navn er Aliyah, jeg har intet sted at sove i nat, må jeg være her?''
Hun smilede kort og satte sig ned på gulvet foran ham...
Hun tæntke sig lidt om.. Hvad kunne være sjovt..
''Vi kunne... Tage ud og svømme! Kender du et sted?''
Hun smilede spændt til ham, og så på ham med nogle livlige øjne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I don't need someone like you..//Matic// - Page 3 Empty Sv: I don't need someone like you..//Matic//

Indlæg af Gæst Man 8 Okt 2012 - 11:48

Han grinede bare lidt af hende da hun påstod at hun vidste alt. Han kiggede også undrende på hende da hun gjorde an til at gå. Han havde ikke regnet med at det var sådan hun havde tænkt sig at glemme hvad der var sket... Han grinede dog da hun kom ind igen og smilede venligt til hende.

''Normalt vil jeg ikke tillade det... Men for en nat kan det nok godt gå...''

Han kiggede på hende da hun spurgte om de kunne tage ud og svømme. Han kiggede stille på hende og vidste ikke hvad han lige mere skulle sige. Var det overhovedet smart at tage ud og svømme med hende? Se denne smukke kvinde i meget lidt tøj? Han var ikke sikker...

''Er det nu en god ide? Men ja der ligger en klar sø 500 meter væk.''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I don't need someone like you..//Matic// - Page 3 Empty Sv: I don't need someone like you..//Matic//

Indlæg af Gæst Man 8 Okt 2012 - 20:18

Hun grinede lidt og gik hen foran ham med et sødt smil på læben.
Hun tænkte sig lidt om..
*Om det var en god ide, hvorfor skulle det ikke være det?*
Hun prøvede selv at glemme lidt hvad der var sket tidligere, men hun kunne ikke helt glemme det..
Men hun var sikker på at han godt kunne holde sig i skindet, nej, man kunne ikke være helt sikker på det, men hun ville sørge for at han kunne...
''Selvfølgelig er det en god ide! Kan du da ikke svømme?''
Et halvt smil kom frem på hendes læber..
Hun fniste lidt oggreb ud efter hans håndled..
Hun begyndte så småt med at gå hen imod døren med et frisk smil og et lille grin tørret ud i fjæset.
''Du viser vej?''
Hun åbnede døren og stod lidt og ventede på at han gik ud.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I don't need someone like you..//Matic// - Page 3 Empty Sv: I don't need someone like you..//Matic//

Indlæg af Gæst Tirs 9 Okt 2012 - 14:42

Han vidste ikke hvad han skulle sige til hende mere, eller hvad han skulle tænke. Han vidste ikke om hun kunne overleve med hvordan han sikkert ville blive hvis de skulle bade... Han havde en tendens til at blive som tidligere når han var i nærheden af en letpåklædt kvinde...

''JEg kan svømme... Men hvis vi skal starte forfra hvor smart er det så at du viser dig for mig uden for meget tøj på?''

Han kunne lige så godt være ærlig sådan at de ikke endte i et problem. Det ville ihvertfald være både dumt og åndsvagt at de ikke længere kunne så meget som snakke, så faktisk ville det at bade sammen nok være en dårlig ide...

''Er du nu helt sikker?''

Han så stille på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I don't need someone like you..//Matic// - Page 3 Empty Sv: I don't need someone like you..//Matic//

Indlæg af Gæst Tirs 9 Okt 2012 - 14:51

Hun stoppede op og så hen på ham.
Hun havde faktis bare tænkt sig at bade i sit normale tøj, inden grund til at smide tøjet eller noget.. Og at have klamt vådt tøj på, som klistere sig til huden er vel ikke særlig tiltrækkende, når det sidder på en pige..
Men efter hun havde tænkt sig lidt om Havde han havde faktis ret i alt det han sagde.
Hun måtte indrømme at det var begyndt med at blive irreterene, men det var jo ikke ligefrem hans skyld.
Men hellere lade vær, end at slet ikke kunne snakke sammen..
''Du har nok ret..''
Hun lukkede forsigtigt døren i og så på ham.
Det var faktis godt at han havde sagt det, ellers kunne det sikkert været gået roligt galt..
Hun ville sukke, men fangede sig selv i at skulle til at gøre det og gjorde det så derfor ikke, da det nok kunne lyde som en opfordring i at de skulle ud og bade.
*Hvad så nu..*
Hun kunne ikke få sig selv til at sige det, men når han nok ikke kunne læse tanker så var der intet problem der.
Hun smilte lidt og så på ham med nogle levende, glintende mørke øjne.
''Okay så.. Hvad så med at fortælle mig lidt om dig selv?''
Hun smilede og satte sig hen på sengen, hun kendte ham jo sådan set slet ikke så hvorfor ikke lade ham bedre at kende?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I don't need someone like you..//Matic// - Page 3 Empty Sv: I don't need someone like you..//Matic//

Indlæg af Gæst Tirs 16 Okt 2012 - 19:29

Han var glad for at hun lod til at forstå det han sagde, og han ville have fundet det tiltrækkende med hende iklædt vådt tøj... Det at tøjet ville klistre til hende og derved vise hendes former mere tydeligt ville tænde ham, og han ville have været nød til at sende hende væk...
''Tak... Det ville bare blive være hvis dine former var tydeligere.''
Han smilede stille, og han håbede virkeligt at hun ikke tog det som endnu en hentydning, men inderst inden ønskede han stadig at vise hende den verden af nydelse, eller bare en del af den, men hun ville ikke og han respekterede det...
''Jo det kan jeg godt, men så skal du spørge... Ved ikke selv hvor jeg skal starte så du må sige hvad du vil vide...''
Han smilede stille, og kiggede på hende...
''Eller du kan fortælle om dig selv så fortæller jeg bagefter det samme om mig?''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I don't need someone like you..//Matic// - Page 3 Empty Sv: I don't need someone like you..//Matic//

Indlæg af Gæst Lør 20 Okt 2012 - 23:35

Hun prøvede at tænke sig lidt om, men hun kunne ikke rigtig finde på noget at spørge om. Det plagede hende stadig at hun ikke ville lade ham vise, den verden som han så godt kunne lide.. Men hun prøvede dog stadig at holde det inde.
Hun blev glad da han ville have at hun skulle fortælle noget om sig selv, også alligevel ikke.. Hun vidste virkelig ikke hvad hun skulle sige til ham..
''Jeg... Hvad vil du vide, noget om min baggrund? Eller noget i den stil..?''
Et skævt smil kom frem på hendes læber, hendes baggrund var ikke ligefrem det lykkeligste i hendes liv..
''Det er normalt ikke noget jeg talet om, da det nok ikke ligefrem er en særlig god historie..''
Hvad havde hun gang i?! Hun var ved at åbne sig for en mand, for en mand hun lige havde mødt.. Hun havde aldrig åbnet sig for en før.. Nu når hun tænkte over det havde hun ikke rigtigt prøvet særlig meget.. Hun havde dræbt som de fleste, men havde hun prøvet andet end det..?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I don't need someone like you..//Matic// - Page 3 Empty Sv: I don't need someone like you..//Matic//

Indlæg af Gæst Lør 20 Okt 2012 - 23:55

Han kiggede på hende han kunne godt mærke noget plagede hende men han troede bare det var fordi hun ikke lige vidste hvad hun skulle spørge ham hvilket jo altid kunne gå hen og blive en smule irriterende når det kom til stykket.

''Jeg er faktisk helt ligeglad med hvad det er du fortæller mig, jeg skal nok fortælle dig om det samme emne og mere.''

Han smilede stille til hende og han kunne godt fornemme at hun fortalte sandheden om at hendes barndom ikke havde været særlig god men det var jo sådan det var nogle gange får nogle folk, og det kunne han godt leve med...

''Ja så er vi to... Jeg er en udstødt engel, fordi jeg blev sur på min far som var engel, som voldtog min mor, så jeg gik imod alle engle, og gav blod til vampyre hvilket de andre ikke kunne lide så jeg blev udstødt...''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I don't need someone like you..//Matic// - Page 3 Empty Sv: I don't need someone like you..//Matic//

Indlæg af Gæst Søn 21 Okt 2012 - 0:10

Hun smilede lidt, da hun åbenbart ikke var den eneste der havde haft en dårlig barndom, eller bare et svært ungdomsliv. Hun havde altid følt sig så alene, ingen at tale med det om. Men sådan var livet..
''Jeg havde en god barndom.. Men min bror ødelagde sådan lidt min ungdom.. Og da han så blev voldig! Så hjalp det ikke ligefrem på sagen..''
Et skævt smil kom frem på hendes læber, hun ville nok ikke ligefrem fortælle mere om det emne, det ville simpelthen blive lidt for meget for hende.
''Der er bare en ting jeg aldrig rigtig har forstået ved mig selv.. Jeg kan ikke forstå hvorfor jeg er så hurtig..''
Det var sandt, hendes hurtighed var så unaturlig for en dæmon som hende.. Det irreterede hende faktis meget at hun ikke vidste hvorfor..
Hun rykkede sig ind midt på sengen og samlede benene sammen.
Hun smilede kært til ham, han var faktis bedere end hun havde forstillet sig. Hun måtte indrømme at hun havde haft mange andre tanker om ham.. Og ikke ligefrem særlig gode tanker.
''Du er nu ikke helt værst Matic...''
Hun grinede lidt og gemte hovedet i hænderne, det havde hun aldrig sagt til en før og hun følte sig simpelthen som en tumpe når hun sagde det. Men det kildede sådan i hendes mave når hun sagde det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I don't need someone like you..//Matic// - Page 3 Empty Sv: I don't need someone like you..//Matic//

Indlæg af Gæst Søn 21 Okt 2012 - 0:19

''Nej jeg kender det alt for godt... Som udstødt var mine normale samtalepartnere vampyrer af den ene eller anden slags, dog kun kvinder da jeg somregel har været i seng med dem der har bidt mig, og jeg er helt igennem heteroseksuel...''

Han kiggede på hende og betragtede hende det var da trist at hendes bror var blevet voldelig overfor hende, men han hadede at snage i andre liv så han ville ikke spørge ind til det men istedet ville han bare fortælle hende noget om sig selv...

''Vold kender jeg ikke så meget til... Mine 'kunder' var altid rolige...''

Han smilede stille til hende og lyttede til det, og han havde kun en enkelt kommentar til det...

''Vel en evne?''

Han smilede kiggede sig lidt omkring og smilede bare bredere da hun sagde han ikke var værst...

''Også selvom jeg forsøgte? Ja du ved...''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I don't need someone like you..//Matic// - Page 3 Empty Sv: I don't need someone like you..//Matic//

Indlæg af Gæst Søn 21 Okt 2012 - 0:28

*Wauw.... I seng med dem der har bidt ham...* Det havde hun måske ikke lige forstillet sig, men det er hans liv og hun vil bestemt ikke ændre hans måde at være på.
''Nå... Men lad mig så høre, hvorfor er du så vild med at blive bidt... Er det er lille svaghed ved dig..?''
Hun smilte lusket til ham.. *Kunder..* Hun fandt det komisk da han kaldte dem for kunder, hun kunne ikke lade vær med at smile endnu mere.
''Hmm.. Ja en evne, det er vel det det er..''
Hun lagde forsigtigt hovedet på skrå og smilte. At han prøvede var sødt, og jo mere hun lærte ham at kende, så gjorde det faktis ikke særlig meget at han prøvede..
''Også selvom du forsøgte, det var sødt!''
Hun grinede lidt igen og fjernede hænderne for ansigtet.
''Men... Hvad er din evne så?''
hvis hun havde en evne, så burde han vel også have en? Det tog hun sådan lidt som selvfølge..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I don't need someone like you..//Matic// - Page 3 Empty Sv: I don't need someone like you..//Matic//

Indlæg af Gæst Søn 21 Okt 2012 - 12:53

Han kiggede stille på hende og spørgsmålet havde han egentligt forventet ville komme, det var jo en smule uundgåeligt når det kom til stykket. Han smilede bare venligt inden han fik sig taget sammen til at svare og forklare hvorfor han gjorde det...

''som jeg fortalte, var det i starten som en protest... Men efter at være blevet bidt igen og igen, kombineret med sex, så endte jeg med at nyde bidende... Direkte blive seksuelt opstemt af dem, og endda af selve tanken bag at nogen drak mit blod.''

Han kiggede stille og roligt på hende hvor han smilede stille til hende. Han kiggede stille på hende dog lidt undrende da hun spurgte om hvad hans evne var, og han havde svært ved at tage sig sammen til at fortælle den...

''Sjovt nok har jeg en evne...''

Han grinede lidt og kiggede væk inden han forklarede videre...

''... Som gør at jeg, hvis jeg forelsker mig i nogen, altid ved gøre hvad de beder mig om...''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I don't need someone like you..//Matic// - Page 3 Empty Sv: I don't need someone like you..//Matic//

Indlæg af Gæst Søn 21 Okt 2012 - 13:02

Hun ville egentlig ikke komme mere ind på det emne, med at blive bidt og at det så endte med at han fik seksuelle nydelser.. Det var hvertfald sådan hun forstod det. Hun nikkede bare stille og gengældte forsigtigt hans smil.
''Sjovt nok...''
Hun grinede lidt, men stoppede så da han kiggede væk. Hun måtte indrømme at han fangede hendes opmærksomhed da han forklarede det for hende, en spændene evne.. Men det var vel ikke altid særlig godt, hvis personen ikke elsker igen kan personen hurtigt bruge det til sin egen fordel. Det ville blive et være rod..
Hendes nysgerrighed havde taget over, og lagt sig over hende. Hun ville vide mere om det emne, hun ville vide mere om hans evne. Om ham.
''Har du så prøvet det før..?''
Hun bed sig lidt i underlæben og så med store øjne på ham. Det var nu ikke fordi hun rigtig ventede at han havde prøvet det før, men bare at få et svar ville lette hendes nysgerrighed.
''Det kan jo være at det ikke altid er til din fordel...''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I don't need someone like you..//Matic// - Page 3 Empty Sv: I don't need someone like you..//Matic//

Indlæg af Gæst Søn 21 Okt 2012 - 13:20

''Ja det er jo vildt underligt at jeg har en evne ikke sandt?''

han grinede lidt, og lyttede bare til at hun stillede spørgsmål til hans evne, jo han havde prøvet at være forelsket og hvor hans evne trådte i kraft det var dog endnu ikke sket at nogen havde udnyttet hans evne simpelthen fordi man skulle være noget specielt for at han forelskede sig...

''Jeg har været forelsket, flere gange endda, det har dog sjældent været noget der har holdt... Men hey sådan er livet jo, og jeg har min livsstil at falde tilbage på...''

Han levede jo også sådan fordi det var den eneste måde han lige kendte til hvor han kunne føle sig elsket af nogen ved at mærke den nydelse der nu engang var bag sex, og han gjorde derfor meget i det...

''Nej nok ikke, men faktisk er der ikke nogen der har udnyttet min evne endnu hvilket jeg er ret glad for.''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I don't need someone like you..//Matic// - Page 3 Empty Sv: I don't need someone like you..//Matic//

Indlæg af Gæst Søn 21 Okt 2012 - 13:38

Hun grinede lidt og smilte til ham imens han svarede på hendes spørgsmål. Det var sjovt, det var altid hende der stilte spørgsmål . Og man kan vist roligt sige at det var hun glad for, for de få gange hun havde fået stillet et spørgsmål fra andre, har hun ldrig rigtigt kunne svare ordenligt på dem.. Forvirret lille pige, det er det som nogen ville kalde hende. Imens andre mener at hun blot er svær at forstå. Hun har så mange brikker at rykke rundt med, brikker som denne verden endnu ikke har set fra hendes side af endnu.. Hvis folk bare vidste hvordan hun rigtig var, hvis folk bare vidste hvem hun var. Så ville de allesammen ændre mening om hende!
Hun havde tænkt på det så mange gange før, men selvfølgelig kommer der altid noget i vejen så hun aldrig får vist verden hvad hun egentlig kan.
''Været forelsker flere gange! Jeg troede kun det var noget der skete en gang..''
Men man kunne dog godt høre at hun ikke havde været særlig meget inde på sådan et emne. Hun vidste så meget om alt andet end nydelser og kærlighed.
Heldigt for ham havde dem som han var forelsket i, nok også været forelsket i ham siden de ikke udnyttede hans evne. Eller også havde de bare ikke sjælen til at kunne udnytte den.
Hun måtte indrømme at hvis hun ikke var vild med ham, og han var med hende. Så ville hun udnytte hans evne, men nu hvor hun ikke synes han var helt værst, så havde hun nok ikke gjort det.
''Kan jeg godt forstå..''
Hun smilte lidt, hun vidste ikke helt hvad hun skulle sige til ham. Hun havde spurgt om alt det hun gerne ville vide om ham.
''Hvis det var mig, så ville jeg aldrig kunne finde på at udnytte den!''
Et bredt smil voksede sig på hendes læber.
Aldrig var et kraftfuldt ord.. Og den passede måske ikke helt ind i den sætning, men det var tæt på. Hvis hendes egen liv stod på spil, så kunne hun nok godt finde på t udnytte den, men ellers ikke.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I don't need someone like you..//Matic// - Page 3 Empty Sv: I don't need someone like you..//Matic//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum