Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» My Only, My Own (Edgar)
I don't need someone like you..//Matic// - Page 4 EmptyIgår kl. 21:48 af Lenore

» I need you to hear the story - Genevira
I don't need someone like you..//Matic// - Page 4 EmptyIgår kl. 10:10 af Lori

» It's been a long long time
I don't need someone like you..//Matic// - Page 4 EmptyMan 6 Maj 2024 - 21:48 af Valentine

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
I don't need someone like you..//Matic// - Page 4 EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
I don't need someone like you..//Matic// - Page 4 EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
I don't need someone like you..//Matic// - Page 4 EmptyFre 3 Maj 2024 - 19:04 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
I don't need someone like you..//Matic// - Page 4 EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
I don't need someone like you..//Matic// - Page 4 EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
I don't need someone like you..//Matic// - Page 4 EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Lori
I don't need someone like you..//Matic// - Page 4 Voteba13I don't need someone like you..//Matic// - Page 4 Voteba14I don't need someone like you..//Matic// - Page 4 Voteba15 
Genevira
I don't need someone like you..//Matic// - Page 4 Voteba13I don't need someone like you..//Matic// - Page 4 Voteba14I don't need someone like you..//Matic// - Page 4 Voteba15 
Jake
I don't need someone like you..//Matic// - Page 4 Voteba13I don't need someone like you..//Matic// - Page 4 Voteba14I don't need someone like you..//Matic// - Page 4 Voteba15 
Valentine
I don't need someone like you..//Matic// - Page 4 Voteba13I don't need someone like you..//Matic// - Page 4 Voteba14I don't need someone like you..//Matic// - Page 4 Voteba15 
Edgar
I don't need someone like you..//Matic// - Page 4 Voteba13I don't need someone like you..//Matic// - Page 4 Voteba14I don't need someone like you..//Matic// - Page 4 Voteba15 
Lenore
I don't need someone like you..//Matic// - Page 4 Voteba13I don't need someone like you..//Matic// - Page 4 Voteba14I don't need someone like you..//Matic// - Page 4 Voteba15 
Abigail
I don't need someone like you..//Matic// - Page 4 Voteba13I don't need someone like you..//Matic// - Page 4 Voteba14I don't need someone like you..//Matic// - Page 4 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164695 indlæg i 8727 emner

I don't need someone like you..//Matic//

Side 4 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4

Go down

I don't need someone like you..//Matic// - Page 4 Empty Sv: I don't need someone like you..//Matic//

Indlæg af Gæst Søn 21 Okt 2012 - 13:48

''troede du virkelig kun man forelskede sig en gang i hele ens liv? Du er godt nok ens mule naiv... Nej nej, ofte når du bliver droppet så finder man en anden man forelsker sig i, og sådan bliver det nok ved til du finder den du vil dele resten af livet med...''

Han smilede stille og håbede ikke hun havde set hvilket problem han havde med kærlighed og specielt ikke med det at han havde sex med folk for at føle sig elsket bare midlertidigt...

''Ville du ikke? Troede ellers du var typen der ville misbruge min evne for at få mig til at vise dig den nydelse jeg har snakket om men som du ikke ville have tidligere?''

Han havde en svag fornemmelse af at hun var begyndt at tvivle på hendes nej overfor ham. At hun måske gerne ville opleve det, og at hun måske ikke fandt det som så skidt en ide længere men han sagde ikke noget om det direkte...


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I don't need someone like you..//Matic// - Page 4 Empty Sv: I don't need someone like you..//Matic//

Indlæg af Gæst Søn 21 Okt 2012 - 14:08

''Wauw...''
Hun mumlede lidt for sig selv. Der var så meget hun ikke vidste omkring det, hun havde ellers været så sikker på at man kun forelskede sig en gang i hele sit liv, og hvis det ikke gik så fandtes den rette bare ikke for en. Nu var det ikke rigtig noget hun gik og tænkte over, og hun troede for det første slet ikke på ægte kærlighed. Hun mener blot at alt er en stor løgn, en facade man bygger op omkring hinande, og til sidst ender man med at tro på alle de løgne som er i luften omkring dem.
''Resten af livet...''
Det var jo sådan set ret så langtid for sådan nogen som dem..
''Men nu er det sådan at jeg ikke tror på ægte kærlighed. Min definition af kærlighed er løgn. Det hele starter som løgne om at man elsker den ande, en løgn bliver til flere løgne. Og til sidst, ender man med at tro på det..''
''Jamen var det ikke kun i dem du havde forelsker dig i som udløste din evne?''
Hun blev lidt forvirret, var det bare forsjovt sagt, eller havde hun misforstået noget tidligere..?
Pludselig var det som om et lyn slog ned i hende, hvordan kunne hun havde overset hans problemer..! Det gjorde hende lidt irreteret på sig selv, hun plejede altid at finde sådan nogle fejl ved andre.
''Matic..? Du kan vel godt selv se at du har et problem med kærlighed..?''
Hun bed sig nervøst i underlæben. Hun vidste godt at det ikke kom hende ved, og hun faktis ikke skulle snage i andres kærlighedsliv men denne her gang kunne hun ikke helt lade vær..
''At få bid, og sex... Du kan da ikke blive ved på den måde, og at bare falde tilbage på den gamle livstil.''
Hun sukkede lidt.
''Jeg ved ikke hvordan jeg forklare det, men du kan vel godt se det!? Og ja.. Jeg ved godt jeg ikke skal snage i dit liv, men alligevel..''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I don't need someone like you..//Matic// - Page 4 Empty Sv: I don't need someone like you..//Matic//

Indlæg af Gæst Søn 21 Okt 2012 - 14:17

Han kiggede stille på hende. Han forstod godt hun så det som løgne men han kunne dog ikke helt forstå det, Det var jo en dl af deres natur at de skulle finde en mage at dele livet med fordi de på den måde nemmest kunne sikre deres race, og det fungerede nu engang bedst med en man elskede...

''Det er jo et naturligt instinkt som vi alle sammen har, og derfor tror jeg på det.''

Han smilede og kunne godt fornemme hun blev forvirret over det hun sagde og han nikkede fordi det var kun dem han forelskede sig i der kunne udnytte evnen...

''jeg mente at jeg troede sådan om dig hvis du fik muligheden... Og sjovt nok benægter du ikke at du ville... Så du er begyndt ag overveje om du skulle sige ja til det tilbud?''

Han drillede hende lidt, og så kom hendes spørgsmpl, og han benægtede det jo overfor sig selv, og han svarede derfor prompte til hende da han ikke kunne sige andet end det han svarede...

''Næh... jeg har sex og bid fordi jeg nyder det, og hvis jeg møder nogen jeg kan lide så dropper jeg det til jeg finder ud af om der kan være noget og så vender jeg tilbage til sex og biddende...''

Han kiggede på hende hvad var det hun mente der var galt med at gøre sådan der var mange der gjorde det, nok ikke så stor grad som ham der havde sex det meste af tiden...


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I don't need someone like you..//Matic// - Page 4 Empty Sv: I don't need someone like you..//Matic//

Indlæg af Gæst Søn 21 Okt 2012 - 14:33

Hørte. Hun hørte alle hans ord, men for hende betød det ingenting, blot endnu en løgn man propper ud i luften. For ikke at starte en krig lod hun vær med at svare.
*Aah... Hold der Sherlock!* I starten var det verdens undergang hvis hun gjorde det, eller noget der bare mindede om det. Nu var hun sådan lidt lettet over det, men hun ville ikke slette sin renhed. Det var ved at være fristende for hende, eller hun var nysgerrig men alligevel ville hun ikke gå så langt, hun ville stoppe sig selv på et eller ndet tidspunkt.
''Sådan en som mig? Og hvad skal det så helt præcis betyde..? Mine overvejelser bliver inde i mit hovede!''
Hun tog en hånd op til hovedet og bankede forsigtigt. Hun grinede lidt men stoppede da han svarede på hendes spørgsmål.
Hun fik i et kort øjeblik lyst til at starte en krig med ham. Kunne han virkelig ikke se hvad der var galt i det, hun kunne tydligt se det! Men at starte en krig med ham var nok ikke lige det bedste når hun sådan set skulle tilbringe sin nat der, og at gøre det på den måde. Det ville vel sikkert såre nogen på et eller andet tidspunkt. men at såre andre var jo trods alt det som Aliyah levede af, gøre folk triste og derefter dræbe dem. Det er nok bare ikke helt på samme måde, ved ham var hun sikker på at nogen blev såret inden i.
man kunne ikke sige at hun var vild med at såre andre, men det betød intet for hende. Og hvis det ikke betød noget for ham at han sårede nogen, så respekterede hun bare det.
Hun var jo dog stadig ikke helt sikker på at han sårede nogens følelser.
''Okay fint nok.. Jeg vil ikke til at skændes med dig om det.''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I don't need someone like you..//Matic// - Page 4 Empty Sv: I don't need someone like you..//Matic//

Indlæg af Gæst Søn 21 Okt 2012 - 14:41

HAn grinede lidt hun havde vidst hørt forkert? Eller også så tolkede hun bare hurtigt de ting han sagde. Han ville ikke længere gøre noget pressende rent fysisk, menq at gøre hentydninger til det rent verbalt havde han ikke noget imod slet ikke når hun ikke virkede til at nægte at hun havde overvejet det...

''Jeg sagde om dig... Jeg troede at du var kold og kynisk og hvis du ville have noget ville du gøre alt for det, selv udnytte min lyst til dig? Men Du kan altid bare sige hvis du vil opleve lidt af det.''

Han tilbød hende det nu som en tjeneste hun kunne få som mulighed en service kunne man vel egentligt godt kalde det, og det derved var hendes valg helt igennem og at hun skulle føle hun kunne sige stop hvornår det skulle være...

''Skændes bare fordi du ser et problem i min livsstil? Jeg vil gerne høre hvad du ser som et problem... Men du skal respektere hvis jeg ikke vil snakke mere om det okay?''

Han smilede og satte sig tæt på hende og lagde en hånd på hendes skulder...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I don't need someone like you..//Matic// - Page 4 Empty Sv: I don't need someone like you..//Matic//

Indlæg af Gæst Søn 21 Okt 2012 - 14:53

*Om dig!! Det giver mening... Hvor føler jeg mig dum!*
Hun var vist lidt for hurtig på den, hun skulle bare havde lyttet bedre efter.. Hun beskrev hende faktis meget godt, elelr det vil sige at nogengange var hun sådan og andre gange ikke. Hun var lidt svær at forstå det indrømmer hun gerne, men hun kunne ikke selv gøre for det.
''Jeg siger til, men jeg tror nu ikke det vil komme til at ske.''
Han tilbød det på en venlig måde, hun følte at det var hendes valg og derfor takkede hun nej. Eller et måske kunne man vel godt kalde det for, det var hvertfald ikke et lukket nej.
Hun nikkede lidt og tænkte sig lidt om.. Hun vidste ikke helt hvordan hun skulle omformulere det hun ville sige, så det ikke lød helt anklagende.
''Tænker du aldrig på at det kunne såre dem du havde sex med? Altså det med at såre nogen må du sådan set selvom, men hvis det så til sidst ender med at du ikke kan få nogen? Så er du blevet uafhængig af noget du ikke kan få. Så har du muligvis fået kærestesorg og du har intet at falde tilbage på? Hvad vil du så gøre af dig selv.?''
Hvis hun havde fået sådan et spørgsmål vidste hun simpelthen ikke hvad hun skulle gøre af sig selv.
Hvordan kunne han leve sådan uden overhovedet at tænke sådan?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I don't need someone like you..//Matic// - Page 4 Empty Sv: I don't need someone like you..//Matic//

Indlæg af Gæst Søn 21 Okt 2012 - 15:01

Han lyttede til hende og han var stadig ikke sikker på at hun ikke ville, nej han troede bare ikke at hun ville erkende for sig selv at hun gerne ville. Hun ville nok geren virke ren og uskyldig bare på et enkelt punkt, måske var det det...

''Vil du ikke, fordi du gerne vil have noget der gør dig uskyldig? Bare et enkelt lille punkt hvor du stadig er uskyldig?''

Han smilede stille og lyttede til det hun spurgte ham om omkring hans liv med om han ikke tænkte han sårede nogen, og jo det vidste han havde gjort det nogle gange, men det var de selv uden om...

''Jo nogle gange, har jeg da såret nogen... Men jeg siger altid at de ikke skal regne med et forhold til mig... Jeg lyver aldrig, eller snyder dem for at få sex... Det er en aftale når jeg har sex, og nu er de fleste jo også vampyrer, som sjældent er til at såre skal du jo tænke på.''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I don't need someone like you..//Matic// - Page 4 Empty Sv: I don't need someone like you..//Matic//

Indlæg af Gæst Søn 21 Okt 2012 - 20:03

Hun så på ham med et koldt blik, hun prøvede vel lige at få styr på sine tanker og finde du af hvad hun skulle svare, og om hun overhovedet skulle svare rigtigt. Når han sagde det på den måde lyder det dårligt, det var nok rigtigt det han sagde, men det var ikke kun det. Hun ville bare ikke, da det ikke rigtig sagde hende noget. Selvom hun ikke havde prøvet det endnu så sagde det hende stadig ikke noget. Det er lidt ligesom da man var lille, hun var bare aldrig vokset fra det.
Hun sukkede lidt og kiggede ned af for at undgå hans blik.
''Det er rigtigt, men det er ikke kun der for!''
Hun sukkede lidt og så så op på ham igen.
''Kan du huske da man var lille? Jeg har det på samme måde som nu, som dengang. Intet har ændret sig på det punkt.''
Hun nikkede lidt, han havde jo sådan set ret... Hun var rent faktis ved at være irreteret over ham, han havde altid ret!
Hun grinede lidt og så over på ham, som i et split sekund ændrede det kolde blik sig til noget varmt og dejligt.
''Du har altid ret!''
Det kunne dog ikke lade vær med at plage hende lidt at han havde det som han havde det. Hun kunne slet ikke forstå ham, hvordan kunne han leve sådan! Hun gad dog ikke mere at snage i det, da han jo havde forklaret det så godt han kunne.
Han kunne lide det han gjorde, og det skulle ingen stoppe ham for.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I don't need someone like you..//Matic// - Page 4 Empty Sv: I don't need someone like you..//Matic//

Indlæg af Gæst Søn 21 Okt 2012 - 20:12

''Ja det kan jeg egentligt godt huske, jeg havde det også sådan længere end normalt grundet min fars voldtægt, som om noget slog klik da jeg hørte om at han havde gjort det...''

Han kiggede på hende måske hun også havde nogle dårlige minder omkring sex, måske det var det der gjorde at hun ikke ville tillade sig selv det, fordi det eneste hun rigtigt kendte til det, var noget dårligt som gjorde hende bange for at hun selv skulle gøre noget skidt med det?

''Er det derfor? Nogen i din familie der har gjort noget skidt i sammenhæng med sex? Som har gjort dig nervøs for at du skulle det samme, eller nogen ville gøre det ved dig?''

Han kiggede stille på hende og hun var virkeligt noget for sig selv sådan som hun kunne skifte fra det ene øjeblik til det andet, som om der var noget der fik hende til ligepludsleigt at blive glad og lykkelig som han ikke kunne se eller forstå...

''Nej ikke altid... Du minder egentligt bare om mig...''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I don't need someone like you..//Matic// - Page 4 Empty Sv: I don't need someone like you..//Matic//

Indlæg af Gæst Søn 21 Okt 2012 - 20:30

Hvis hendes fafr havde gjort voldtægt mod nogen ville hun være helt knust, også ikke alligevel. Det kom vel an på hvornår det var, hvis det var nu betød det ingenting. Hendes famillie betød intet for hende, mest fordi hun ikke rigtig havde en.
Hun så på ham med nogle store øjne.. *Hvad! Hvordan.. Han!* Der blev hun forvirret, han var den første hun snakkede med omkring dette, også alligevel gættede han rigtigt! Hvordan kunne han vide det, men det store spørgsmål var om hun ville fortælle noget om det. Hun fik nogle få glimt fra dengang, og helt ubevidst begyndte hun så småt med at tale om det.
''Min bror. Han fik en kæreste, havde sex med hende. Min jalousi tog over og jeg dræbte hans kæreste. Sådan fortsatte det egentlig bare i langtid, til sidst blev mine forældre dræbt af det. Mig og min bror aftalte at han fandt et offer, havde sex.. Og jeg skulle så komme ind og dræbe pigen.''
Hun var ikke helt sikker på om det var derfor hun ikke ville, det kunne jo være en af grundende... Men hun var nu ikke helt sikker.
Hun blev hurtigt slået ud af tanken da han sagde at de mindede om hinanden..
''Måske..''
Hun havde ikke ret meget andet at sige til det, måske mindede de om hinanden på nogle punkter. Men ikke alle.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I don't need someone like you..//Matic// - Page 4 Empty Sv: I don't need someone like you..//Matic//

Indlæg af Gæst Søn 21 Okt 2012 - 20:36

''Hvor gammel var du dengang? Du lyder til at have været lige i starten af teenage årene siden du kunne blive jaloux på din brors kæreste... Men hvordan kunne han bede nogen så ung om at skulle gøre den slags?''

Han kiggede undrede på hende, uforstående og en smule trist han syntes virkelig det var synd, go det værste var vel næsten at hun så kun havde set sex som et middel et middel til noget andet, og at selve det at have sex ikke var formålet med det, som om det kun var en bieffekt... Han syntes endnu mere nu at hun havde brug for at se det vidunderlige ved sex...

''Ja ihvertfald de ting jeg ved om dig, er nærmest bare den kvindelige version af mig... Det er virkelig sådan du virker, men jeg gætter dog på vi stadig har noget der gør os forskellige...''

Han smilede venligt, og han rykkede lidt på sig så han sad tættere på hende, og da hun virkede så skræmt og så nervøs kunne han ikke lade være med at læne sig hurtigt imod hende og kysse hende kort på kinden...

''Nu ikek så trist...''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I don't need someone like you..//Matic// - Page 4 Empty Sv: I don't need someone like you..//Matic//

Indlæg af Gæst Søn 21 Okt 2012 - 20:50

''Det var jeg også, mig og min bror lavede alt sammen også pludselig havde han ikke tid til mig mere. Han skulle vel have sjæle på en eller anden måde? Han fortalte ikke rigtig mig noget om det, og når jeg fik ens sjæl vidste jeg ikke rigtigt hvad jeg gjorde.''
Hun følte sig så dum, hvordan kunne hun bare lade hendes bror blive så stærk og magtfuld, hvor efter hun blev nød til at flygte da han mishandlede hende! Det tændte hende virkelig af..
Hun så lidt på ham.. Mente han virkelig det, den kvindelige version af ham? Det var ikke noget dårligt men det kunne vel også godt passe det han sagde. *Og endnu engang har en ret* Hun havde aldrig mødt en som ham, ikke en som forstod hende så godt.. Eller ikke forstod, men ihvertfald godt kunne kende de følelser hun havde haft tidligere.
''Jeg er enig.. Vi minder vel lidt om hinanden..''
Hun skrabede et halvt smil sammen og så forsigtigt på ham da han rykkede lidt tættere på.. Var det det han ville gøre for at gøre hende glad, et kys.. en ting hun havde været så bange for tidligere! Men rent faktis gjorde det ikke noget, hun havde forventet at hun ville reagere voldsomt igen, men hun smilede bare til ham. Det var som et varmt og behageligt stød der blev sendt igennem hele hendes krop.
''Jeg er ikke trist når du er her..''
Hun smilte lidt og gengældte tøvende hans kys på hans kind selv.. Hun fortrød det dog bagefter, men det ville hun ikke sige til ham.. Ikke lige der.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I don't need someone like you..//Matic// - Page 4 Empty Sv: I don't need someone like you..//Matic//

Indlæg af Gæst Søn 21 Okt 2012 - 22:20

Han kunne faktisk godt forstå hvorfor hun så var blevet jaloux, og så når hun jo nu var en dæmon så var det faktisk ikke så underligt at hun valgte at dræbe, det var jo som om det bare lagde i deres natur at dræbe folk de kunne komme til at dræbe og gerne tage deres sjæl, men stadig en dæmon uden sexlyst den var altså ny...

''Jeg ønsker ham al skidt og lort der kan ramme ham... At udnytte sin lillesøster sådan det er ligegodt for meget...''

Han sad stille og kiggede på hende han vidste snart ikke hvad han skulle sige mere eller hvad der overhovedet kunne være passende at sige længere. Han vidste det virkelig ikke, og han havde heller ikke nogen super god ide om hvorfor hun ikke var mere påvirket af det end hun virkede til at være...

''Det synes jeg ihvertfald at vi gør.''

Han smilede og fandt frem til at hun virkelig var noget særligt nu var hun begyndt at komme med alle mulige søde kommentare til ham og om ham, hvad pokker var hun ude på, forsøgte hun at få ham til at åbne sig sådan at hun kunne dræbe og tage hans sjæle eller hvad var det hun var ude på? Han havde ingen anelse og han havde heller ikke brug for at vide det...

''Nej fordi de piger jeg er med, oplever sjældent trished istedet nydelse... Men du lader til at vil slippe for begge dele? Stadig ikke skiftet mening?''

Han kunne så godt tænke sig at vise hende det, og han håbede virkeligt at hun troede det var for hende han gjorde det, fordi for pokker jomfruer var jo alligevel sjældent de bedste partnere i sengen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I don't need someone like you..//Matic// - Page 4 Empty Sv: I don't need someone like you..//Matic//

Indlæg af Gæst Søn 11 Nov 2012 - 16:07

Hun nikkede blot til det han sagde først, på en måde var hun egentlig ligeglad med det han havde gjort, men det var os kun på visse punkter. Det var noget af det som havde gjort hende til den hun var, og hvis det ikke var sket så ville hun ikke havde haft noget som helst spænding i hendes liv. Men så alligevel.. Det var nok lidt for meget.
Havde det været i den tid de levede i nu, så havde Aliyah nok godt kunne gøre det samme mod ham.
''Det gør vi måske også på nogle punkter''
Et let smil kom frem på hendes læber. Aliyah var normalt ikke typen som vidste så mange følelser, hvert fald ikke dem som indgår vrede, jalousi eller noget i nærheden af dem. Altså jo, nogen gange kunne hun da godt, men det var ikke noget der rigtigt havde lagt sig over hende.
''Men på hvilke er jeg nu ikke helt sikker på..''
Hun grinede lidt af hendes ufattelige dårlige joke..
Hun lagde hovedet let på skrå mens et lille lusket smil foldede sig ud på hendes læber. Hun ville ikke skifte mening, eller jo måske. Men så ikke alligevel. Hun kunne bare ikke lade nogen mand, eller kvinde røre hende! Det lagde så langt væk fra hvad hun opfattede som nydelser.
''Slippe for begge dele lyder fint....''
Hun sukkede lidt og bed sig kort i underlæben. Hun havde fået en underlig følelse i maven, hun ville helst ikke skuffe ham og følte så derfor lidt at hun gjorde det. Det kunne godt være at han sagde at han ville gøre det for hende, men hun var nu stadig ikke overbevist helt.
''Jeg skifter ikke mening forløbelig, det er ikke ligefrem det jeg opfattet som nydelser.''
Men hvad opfattede hun egentlig som nydelser? Var der overhovedet noget i verden som kunne gå ind under den kategori? Hun var nu ikke helt sikker.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I don't need someone like you..//Matic// - Page 4 Empty Sv: I don't need someone like you..//Matic//

Indlæg af Gæst Søn 11 Nov 2012 - 16:29

''Det tror jeg virkelig vi gør.''

Han smilede stille til hende og vidste ikke lige hvad han skulle sige eller gøre overfor hende, men han havde ikke helt tænkt sig at give op endnu. Han syntes det var synd hun levede i den halve tro at sex og berøringer var skidt... han smilede bare sagt til hende...

''Jeg synes det er så synd for dig... Den dag du endelig prøver det, vil du nok komme til at tænke tilbage på mig, og sige... han havde sgu ret...''

Han smilede en smule drilledne til hende. Han hørte så at hun simpelthen ikke opfattede det som nydelse, men så kunne han vel hjælpe hende med det? At give hende hvad hun så som nydelse da han jo mente at det var for hendes skyld...

''Jamen hvad er så nydelse? Det er jo for din skyld så hvis ikke sex er nydelse hvad kan jeg så gøre?''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I don't need someone like you..//Matic// - Page 4 Empty Sv: I don't need someone like you..//Matic//

Indlæg af Gæst Søn 11 Nov 2012 - 16:37

Hun lagde blidt sin hånd på hans skulder, og skubbede til ham i et let puf.
''Ser du lille Matic, du vil snart opdage... At jeg altid har ret!''
Hun grinede lidt over sin egen lille løgn som hun så villigt sendte over på ham. Rent faktisk havde hun sjældent ret.
''Og desuden, vil det aldrig komme til at ske''
Endnu en løgn blev sendt afsted. Selvfølgelig ville det komme til at ske en dag, det gjorde det vel for alle? Eller hvert fald dem som blev ret så gamle. Hun var bare stadig overbevist om at det ikke ville ske.
Hun tøvede lidt... Hun vidste virkelig ikke hvad hun så opfattede som nydelse, opfattede hun overhovedet noget som helst som nydelse? Hun havde jo ikke rigtigt prøvet at finde nydelse i sit liv før, så det var lidt nyt for hende.
''Ærlig talt... Så ved jeg det ikke, har ikke rigtigt prøvet på at finde ud af det før.''
Hvad kunne han gøre? Et stort spørgsmål der var til hende, men som hun ikke kunne svare på. For at komme ud af det på en let måde fandt hun et svar.
''Det behøver altså ikke gøre noget, jeg er ikke van til at folk rent faktisk vil hjælpe, elelr gøre noget for mig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I don't need someone like you..//Matic// - Page 4 Empty Sv: I don't need someone like you..//Matic//

Indlæg af Gæst Søn 11 Nov 2012 - 16:47

''Tro mig der er en ting som du tager fejl i... og det er at sex ikke er nydelse... men det er du jo bange for at finde ud af...''

Han puffede blidt itl hende og smilede drillende til hende. Han havde en tendens til at kalde folk for bange for det hvis hn troede det kunne hjælpe dem til at overskride nogle grænser som de ikke burde have...

''Det kommer til at ske, og jeg tror det bliver med mig...''

Hun havde visse tegn på det og det var derfor han troede på at han kunne lokke hende med til det, han smilede bare da hun fortalte at hun ikke vidste hvad der sp var nydelse...

''Jamen jeg vil gerne gøre noget... og da du ikke har udforsket hvad nydelse er, så lad da mig hjælpe.''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I don't need someone like you..//Matic// - Page 4 Empty Sv: I don't need someone like you..//Matic//

Indlæg af Gæst Søn 11 Nov 2012 - 16:55

Bange! Sikke en nedgørelse, noget som hun ikke ville blive kaldt uden han fik lidt modstand fra hende!
''Bange...''
Hun grinede lidt på en hånene måde mens et lusket smil voksede sig på hendes læber.
''Hvis der er noget jeg ikke er, så er det bange!''
Hun grinte lidt igen da han sagde at han troede det ville blive med ham, det var hun ret så sikker på at det ikke var. Eller det var det hun turde håbe på.
''Jeg tror ikke det bliver med dig, det er jeg ret så sikker på''
Hun var sikker på at direkte sex var forfærdelig, hun var alt andet end tiltrukket af det. Hun fandt sex frastødende. At vise vigtige og dyrebare ting til ham, som ingen nogensinde havde set på. Hendes krop var utrolig speciel for hende og vigtig, og at ingen havde rørt den sådan rigtig gjorde den bare mere værdifuld for hende.
''Lade dig hjælpe? Er det et dårligt trick så du kan lokke mig med til sex?''
Hun lagde armene over kort og løftede det ene øjenbryn.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I don't need someone like you..//Matic// - Page 4 Empty Sv: I don't need someone like you..//Matic//

Indlæg af Gæst Søn 11 Nov 2012 - 17:04

''Jo du er bange for at have sex, fordi du er bange for at det vil åbne dig og gøre dig sårbar... Men du glemmer at du ikke kan blive stærkere hvis du ikke tør mere...''

Han smilede drilsk til hende. Hun virkede nemlig som en kold person og kolde personr havde enten denne tilgang til sex eller den der var mere som hans, om at man bare havde sex når man havde lyst...

''Hvis du vil vide det... Så faktisk ja... Jeg mener du er en smuk, sexet, dejlig pige og derfor fortjener du den nydelse og fprkælelse som sex kan være...''

Han var en smule træt af at hun var sådan en storsnude, næsen i sky, kælling... Eller ikke direkte men hun havde tidspunkter hvor hun virkelig var sådan, han prøvede jo blot at gøre ngoet for hende...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I don't need someone like you..//Matic// - Page 4 Empty Sv: I don't need someone like you..//Matic//

Indlæg af Gæst Man 19 Nov 2012 - 22:01

Hun var ved at være træt af det hele... Han kunne ikk forstå at sex ikke lige var hendes kop te... Det var det bare ikke, og hun havde rent faktisk ikke lyst til at lave om på det. Hun kunne uheldigvis ikke lade vær med at få let røde kinder af de komplimenter han kom med. Det var muligt at han var lige så træt af det hele ligesom hun var, hun gad ikke mere af det og hun var ret så sikker på at han heller ikke gad mere af det...
''Kan du ik bare..''
Hun stoppede sig selv midt i sætningen så hun ikke sagde noget hun ville fortryde. Sex, det var udelukket! Men hvis han kunne.. Så ville hun ikke have så meget i mod bare at ligge med ham, hvis det var det der skulle til for at få ham til at stoppe med sit sex pjat, så gjorde hun da gerne det.
Hun kravlede ind midt på sengen og lagde sig på siden og så over på ham. ''Men hvis du kan og vil.. Så lig dig med mig... Kun ligge''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I don't need someone like you..//Matic// - Page 4 Empty Sv: I don't need someone like you..//Matic//

Indlæg af Gæst Man 19 Nov 2012 - 22:09

''JO jeg kan godt bare gå...''

Han rejste sig op og gik imod døren. Han nåede slet ikke at opfange hvad det var hun faktisk sagde til ham... Han var ved at være træt af at folk altid troede han bare var slevisk... Hvorfor troede ingen at han kunne være en venlig person der gjorde noget for dem?

''Jeg vil jo blot være venlig!''

Han rev døren op, og gik et neklt skridt ud af det... han stoppede ikke op men gjorde bare ant til at tage det næste skridt imens han stille smilede venligt til hende, og kiggede så ud...

''Håber du får en videre god aften, uden mig...''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I don't need someone like you..//Matic// - Page 4 Empty Sv: I don't need someone like you..//Matic//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 4 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum