Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164973 indlæg i 8752 emner
What are you doing out here? This can not end well.. //Matic//
Side 2 af 4 • 1, 2, 3, 4
Sv: What are you doing out here? This can not end well.. //Matic//
''Sådan, var det bedre? Eller kan jeg gøre noget andet eller mere for dig? Bare sig til.''
Han smilede bare venligt, og lagde igen begge arme om maven på hende ganske blidt...
Gæst- Gæst
"Ja mange tak, det var meget bedre."
Hun nød han holdte om hende, og et varmt og kærlig smil bredte sig på hendes smukke læber. Hun lænte sig tilbage, og havde sit hoved på hans bryst.
Gæst- Gæst
Han smilede stille, og kunne ikke lade være med blidt at ae hende kort på maven. Han var ikke typen der var bange for at røre ved andre, kærtegne dem, eller på anden måde gøre noget somhelst der kunne være intimt på nogen måde. Han smilede stille frem for sig, og kiggede så ned på hende igen...
Han håbede faktisk han kunne gøre noget for hende... Han smilede lidt, mens han kiggede ned af hende, og han kunne ikke lade være med at kigge lidt meget på hende bryst, men tog øjnene til sig igen... Håbede hun ikke havde set det...
Gæst- Gæst
Hun smilte og kiggede ud på havet. De andre var langtvæk herfra, de var tæt ved firevillage. Det vidste hun dog, hun havde et lille hus bag lidt derfra. Så det lagde lige langtvæk fra kysten og byen.
Hun smilte da han aede hendes mave, det havde hun dog intet imod. Men hun var dog ikke så god til at vise følelser på hendes menneske udseende, for der var stadig så mange ting hun ikke havde prøvet.
"Jeg har et hus få kilometer herfra, et lille hus."
Gæst- Gæst
Han sagde det næsten tiggende da han virkleig gerne ville gøre et eller andet for at han kunne vise at han var taknemmelig for det hun havde gjort for ham. Det var jo virkeligt også meget hun egentligt havde gjort for ham når hun nu havde udmattet sig selv så meget for hans skyld..
''Har du brug for hjælp til at komme derhen?''
Han så stille på hende... Han håbede lidt hun havde brug for hjælp så han havde en undskyldning for at følge med...
Gæst- Gæst
Hun smilte til ham og kiggede ham i øjne. Han måtte da gerne gå med hende, hun nød hans selvskab. Hun vidste ikke om hun kunne gå så godt, men hun hadede at tigge om hjælp. Pt. kunne hun godt gå, men ligenu så var hun ikke sikker på sig selv.
Hun så stille på ham, meget sødt og uskyldigt. Hun smilte med hendes fine hvide tænder.
"Men kun hvis du vil."
Gæst- Gæst
Han smilede bare venligt til hende, og han valgte bare at løfte hende op i hans arme, og han lod bare skjorten ligge da den alligevel var blevet godt og grundigt beskidt, og han bare hende bare stille i den retning hun nu havde sagt hendes hus var...
''Du siger bare til hvad jeg kan gøre, eller hvad jeg ikke må...''
Han smilede ned til hende, og han kunne endnu engang ikke lade være med at lade hans blik hvile på hende bryst... Hun så jo godt ud for pokker...
Gæst- Gæst
Hun smilte til ham og nød at være i armene på ham. Hvilken kvinde kun dog ikke lide at være i armene på en mand? Hun lod ham bærer hende.
Hun lod ikke mærke til hvor han kiggede, hun kiggede imod skoven. Og enlig kom de til et flot lille hus. Hvidt men lille.
Gæst- Gæst
Han bar hende bare og han kunne ikke lade være med det meste af tiden at betragte hendes krop. Han kiggede dog også på hendes ansigt da det jo også var utroligt smukt når det kom til stykket...
''Er det her?''
Han satte hende ned på hendes egne ben, og kyssede blidt hendes kind, mens han stille stadig holdt hende ind til sig, så hun ikke væltede fordi hun pludseligt selv skulle stå...
Gæst- Gæst
Hun smilte og kiggede på huset. Det er lille smukt og hvidt nok også ny bygget.
Hun smilte på han kyssede hendes kind, han passede på hende. Det kunne hun godt lide.
"Det lille men perfekt."
Hun kiggede op på ham og kyssede så hans kind, blidt og smilte bagefter. Hun kiggede igen over på det lille hus. Det stod for sig selv, i midten af nogle store flotte træer.
Gæst- Gæst
''Næsten ligesom dig... Du er bare ikke lille.''
Han smilede skævt, og safde ikke rigtigt mere end det. Han smilede bare over det, og kyssede hende igen på kinden, og fulgte hende så ind i huset...
Gæst- Gæst
"Bare stil dine sko der."
Hun pegede derhen hvor hendes egne stod, hun smilte til ham. Hun var dog smirret, men fandt sig langt fra perfekt.
"Det er så mit hus."
Gæst- Gæst
''Det er da et meget dejligt hus du bor i.''
Han smilede til hende og ville egentligt gerne kysse hendes læber, men lod være. Han kiggede bare rundt og på hende...
Gæst- Gæst
Hun tog hans hånd og gik ind i stuen, der var en sofa den så blød og dejlig ud. Der var et træbord med smukke sterinlys, som dog ikke var tændt. Der var tre døre to åbene og en lukked. Den åbne førte ud til køkkenet, et lille men hyggeligt køkken.
"Mange tak, synes også det er dejligt."
Hun ville gerne kysse hans læber, hun havde ikke kysset nogen siden hun var 16 og det var alligevel flere hundede år siden. For da hun fyldte 21 stoppede hendes krop med at ældre sig, det vil sige at hver sirene bestemmer selv når de er tilfreds med deres krops alder. Mon han ville gå med det samme hvis hun fortalte det? Hun anede jo intet om engle..
Gæst- Gæst
Han smilede stille og han kunne ikke helt beskrive den følelse han fik da hun holdt hans hånd. Det var en følelse han ikke engang kendte til den var helt anderledes end når han bare var intim med folk... Dette var virkleig noget særligt... Han følte sig direkte tiltrukket af hendes personlighed...
''Er det her okay?''
Han så kort på hende før han hurtigt var henne ved hende og kyssede hende blidt på læberne...
Gæst- Gæst
Hun kiggede ham bag efter i øjne, de virkede loiale trygge.
"Det var helt okay."
Hun smilte kærligt til ham.
Gæst- Gæst
''Du er virkelig dejlig... og fantastisk smuk...''
Han kyssede hende ned af halsen, mens han stille aede hende ned over ryggen... Han vidste ikke om hendes race levede længe som hans også gjorde... Han var selv over de 240 år, selvom han lignede en på de omkring 18...
''Hvordan har du det med sex?''
Han var meget direkte...
Gæst- Gæst
"Ikke sådan helt parat tror jeg."
Hun svarede ham sandt, hun ville ikke bare spille en hun ikke var. Hun kyssede ham igen, og nød det. Hun smilte uden at slippe hans kys.
"Hvis du ikke har noget imod det."
Hun var måske en smule bange for, at han bare skulle rejse sig og gå igen. Men hvis hun regnte rigtigt, så var han ikkke sådan en fyr.
Gæst- Gæst
''Det er helt okay smukke...''
Han kyssede hende bare og aede så hendes mave blidt, men denne gang var hans hånd gledet op under hendes trøje så han berørte hendes hud direkte... Han smilede stille til hende...
''Er din race kun kvinder?''
Han spurgte bare stille...
Gæst- Gæst
Hun smilte af hans berøring, og var glad for at han ikke bare gik sin vej. Hun kyssede ham igen. Hun kyssede hans pande blidt og smilte. Hvorfor hun var så glad ligenu vidste hun ikke.
"Det godt de helle er okay. Jeg ved det mærkeligt."
Sagde hun stille, men flovt. Hun følte sig lidt mærkelig over aldrig at have haft sex før..
Gæst- Gæst
Han kiggede spørgende på hende... Han spurgte fordi han havde en ide om at sirener havde et meget aktivt og frisindet sexliv, dog kun med deres egen race havde han nu på fornemmelsen...
''Har i sirener ikke et meget frisindet sexliv?''
Han spurgte stille, og han blev bare ved med at ae hende på maven, og han kunne lide følelsen af det, og derfor vendte han hende rundt så hun hvilede sin ryg mod ham, og der aede han hende bare...
Gæst- Gæst
Hun smilte lidt af hendes egen kommentar. Hun var meget anderledes forhold til de andre, derfor snakkede de ikke så meget til hende. Hendes race havde dog kun været under myter, overtro.. Udøde.. Men sandheden var de var mere i live end nogensinde før..
"Det tror jeg, men jeg er meget min egen.. Jeg tror aldrig rigtigt jeg har passet ind hos de andre.."
Hun sukkede lidt lavt, men smilte. Hun tænkte overtiden, der var næsten gået 5 timer nu. Det fik hende til at spærre øjne op, hun løb ud i køkkenet. Og åbnede for vandhanen, hun satte sine hænder under et kort øjeblik, og pustede så lettet ud.
"Sulten?"
Gæst- Gæst
Han grinede lidt da han gik efter ehnde ud i køkkenet, og lyttede så til hendes spørgsmål. Han smilede lidt. Han gik over til hende, og kyssede hendes læber lidenskabeligt og ømt...
''Nej jeg mættes skam fint af dine kys...''
Han drejede hende rundt og vendte hendes ryg imod hans og kyssede hende på halsen, mens han aede hendes mave med den ene hånd og den anden lagde på hendes bryst...
Gæst- Gæst
"Jeg spiser bare ikk andre racer, som de andre gør. Det derfor jeg ikke har ligeså meget energi som de ville have. Men så snart jeg er mæt, så jeg ligeså stærk."
Det var noget hun tog meget stolt, at hun kunne være ligeså stærk som de andre. Det var ikke alle der var ligeså stærke. Sirener var bare generalt stærke.
"Hvor er du sød. Er du nu helt sikker? For jeg laver lidt til mig selv så."
hun prøvede at friste ham til at spise noget.
Gæst- Gæst
''Hvad har du tænkt dig at skulle lave her i aften så?''
Han kiggede stille på hende, fordi hun jo var så smuk, og han kunne ikke lade være med at tænke på hvordan hun mon så ud, uden tøj på eller ihvertfald i noget mindre tøj...
Gæst- Gæst
Side 2 af 4 • 1, 2, 3, 4
» Come with me(Matic)
» Why have I never met you before? //Matic//
» Why do you try? //Matic//
» why am i here //matic//
Igår kl. 16:54 af Katrina
» Your new home, my little sweetheart
Igår kl. 14:38 af Celenia
» please safe me - Savas
Tors 21 Nov 2024 - 13:42 af Savas
» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
Tors 21 Nov 2024 - 13:17 af Dr. Trott
» As if anything would change (Valentine)
Tors 21 Nov 2024 - 13:00 af Sean
» Aften a long time - Sean
Søn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori
» Oh what a circus -Natalie
Søn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray
» Who am I now?? //Jake//
Søn 17 Nov 2024 - 7:40 af Jake
» A royal search for knowledge
Lør 9 Nov 2024 - 17:39 af Elizabeth