Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» It's been a long long time
What are you doing out here? This can not end well.. //Matic// - Page 3 EmptyIdag kl. 21:48 af Valentine

» I need you to hear the story - Genevira
What are you doing out here? This can not end well.. //Matic// - Page 3 EmptyIdag kl. 17:03 af Genevira

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
What are you doing out here? This can not end well.. //Matic// - Page 3 EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
What are you doing out here? This can not end well.. //Matic// - Page 3 EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
What are you doing out here? This can not end well.. //Matic// - Page 3 EmptyFre 3 Maj 2024 - 19:04 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
What are you doing out here? This can not end well.. //Matic// - Page 3 EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
What are you doing out here? This can not end well.. //Matic// - Page 3 EmptyOns 1 Maj 2024 - 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
What are you doing out here? This can not end well.. //Matic// - Page 3 EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
What are you doing out here? This can not end well.. //Matic// - Page 3 EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
What are you doing out here? This can not end well.. //Matic// - Page 3 Voteba13What are you doing out here? This can not end well.. //Matic// - Page 3 Voteba14What are you doing out here? This can not end well.. //Matic// - Page 3 Voteba15 
Jake
What are you doing out here? This can not end well.. //Matic// - Page 3 Voteba13What are you doing out here? This can not end well.. //Matic// - Page 3 Voteba14What are you doing out here? This can not end well.. //Matic// - Page 3 Voteba15 
Valentine
What are you doing out here? This can not end well.. //Matic// - Page 3 Voteba13What are you doing out here? This can not end well.. //Matic// - Page 3 Voteba14What are you doing out here? This can not end well.. //Matic// - Page 3 Voteba15 
Abigail
What are you doing out here? This can not end well.. //Matic// - Page 3 Voteba13What are you doing out here? This can not end well.. //Matic// - Page 3 Voteba14What are you doing out here? This can not end well.. //Matic// - Page 3 Voteba15 
Lori
What are you doing out here? This can not end well.. //Matic// - Page 3 Voteba13What are you doing out here? This can not end well.. //Matic// - Page 3 Voteba14What are you doing out here? This can not end well.. //Matic// - Page 3 Voteba15 
Edgar
What are you doing out here? This can not end well.. //Matic// - Page 3 Voteba13What are you doing out here? This can not end well.. //Matic// - Page 3 Voteba14What are you doing out here? This can not end well.. //Matic// - Page 3 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164691 indlæg i 8727 emner

What are you doing out here? This can not end well.. //Matic//

Side 3 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Go down

What are you doing out here? This can not end well.. //Matic// - Page 3 Empty Sv: What are you doing out here? This can not end well.. //Matic//

Indlæg af Gæst Man 24 Sep 2012 - 21:07

Hun fandt noget hurtigt og enkelt, som en gammel dame havde vist hende. Hvad det var vidste hun ikke, men det smagte godt. Det var det vigtigste. Da hun var færdig satte hun sig hen til et lille bord, med to stole.

"Det ved jeg ikke, hvad har du i tankerne."

Hun vidste ikke hvor glad han var for vand, for ellers var der en lille sø. Men det var ikke sikkert han var så vild med hendes hale. Men personlighed skaber væsner. Ellers kunne de jo bare spille et brætspil inde i stuen? Det var nok ikke det sjoveste.

"Du må gerne sidde ned hvis det er, bare lad som om du er hjemme."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What are you doing out here? This can not end well.. //Matic// - Page 3 Empty Sv: What are you doing out here? This can not end well.. //Matic//

Indlæg af Gæst Man 24 Sep 2012 - 21:10

''Det kommer da an på hvad der er af muligheder vi kan lave?''

Han så stille på hende, han var ikke super vild med ehndes hale, men det var jo ikke fordi han ikke kunne holde ud at se på den. Han smilede lidt for sig selv over tanken at han faktisk godt kunne lide hendes hale... Ja de var egentligt køn nok, og det gjorde hende speciel...

''Jeg har det ganske fint med bare at stå her...''

Han satte sig dog ned overfor hende og smilede bare varmt og venligt til hende. Han havde ingen grund til at gøre andet, når hun jo nu var så dejlig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What are you doing out here? This can not end well.. //Matic// - Page 3 Empty Sv: What are you doing out here? This can not end well.. //Matic//

Indlæg af Gæst Man 24 Sep 2012 - 21:25

"Okay, det bestemmer du selv."

Hun smilte til ham og spiste videre, da hun havde spist vaskede hun op. Det var meget normalt, spise og vaske op. Hun åndede lettet ud og stillede sig med ryggen imod køkkenbordet og kiggede sødt på ham.

"Der er en sø lidt inde i skoven, der bræt spil her. Jeg er ikke van til gæster."

Hun smilte til ham, og bed sig forsigtigt i underlæben.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What are you doing out here? This can not end well.. //Matic// - Page 3 Empty Sv: What are you doing out here? This can not end well.. //Matic//

Indlæg af Gæst Man 24 Sep 2012 - 21:28

''Så vil jeg lade det være op til dig hvad du mest har lyst til?''

Han smilede stille til hende og gik så over til hende da hun stod med fronten imod ham, og han kyssede hende bare intenst og lidenskabeligt. Mon hun egentligt var som en udstødt i hendes eget samfund?

Han tænkte lidt over det, men ville alligevel ikke spørge hende... Han holdte bare kysset længe og dybt, mens han holdt hendes hoved med den ene hånd.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What are you doing out here? This can not end well.. //Matic// - Page 3 Empty Sv: What are you doing out here? This can not end well.. //Matic//

Indlæg af Gæst Man 24 Sep 2012 - 21:33

Hun kyssede ham tilbage og holdte om ham. Hun lukkede hendes øjne og slappede af i alle muskler. Hvorfor var hun så fortabt i ham? Var det forelskelse? Måske.. Det vidste hun ikke.. Det måtte tiden vise, hun følte sig dog så held sammen med ham..

"Hvordan har du det med at svømme i søer?"

Hun spurgte efter hans mening, og kiggede ham i øjne. Hvis de andre sirener så hende nu, så ville hun være alt andet end i live. Så havde hun brudt reglerne for anden gang, men der var ingen som vidste hun havde gjort det engang før. Kysset en mand..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What are you doing out here? This can not end well.. //Matic// - Page 3 Empty Sv: What are you doing out here? This can not end well.. //Matic//

Indlæg af Gæst Man 24 Sep 2012 - 21:47

''Søer? Kommer de andre sirener i nærheden af den? Fordi så har jeg virkelig ikke den store lyst... Og så at skulle smide tøjet foran dig... Jeg ved nu ikke.''

Han grinede dog drillende da han sagde det sidste, mest fordi han nu havde gået og kiggede på hendes krop og at han egentligt aldrig havde noget problem med at vise sin krop til andre folk... Slet ikke til smukke kvinder som han gerne ville have noget med...

''Men skal vi så smutte der ned smukke?''

Han gik over imod døren og gad egentligt ikke have sko på...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What are you doing out here? This can not end well.. //Matic// - Page 3 Empty Sv: What are you doing out here? This can not end well.. //Matic//

Indlæg af Gæst Man 24 Sep 2012 - 21:51

"Søde jeg har en køkkendør, der fører lige derned."

Hun smilte drilende til ham, og pegede mod en dør.

"Jeg har vist noget drengetøj til at lægge et sted, hvis du vil låne noget. Min 'bror' besøger mig nogle gange."

Hun åbnede en af de lukkede døre og gik ind i hendes soveværelse. Det var stort, nok det største rum. Sengen var en dobbelt seng, virkelig flot. Hun gik hen til en træ komode og tog nogle bade shorts op.

"Du bestemmer selv."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What are you doing out here? This can not end well.. //Matic// - Page 3 Empty Sv: What are you doing out here? This can not end well.. //Matic//

Indlæg af Gæst Man 24 Sep 2012 - 22:06

Han grinede lidt og gik så med ehnde ind i soveværelset, og tog et par af de shorts hun stod med, og inden nogen af dem rigtigt nåede at reagere havde han allerede smidt sin bukser og hans boxers, og stod så nøgen inden han hev shortsene på...

Han kiggede på hende og smilede skævt. Han grinede lidt, og vidste ikke noget om hvordan hun mon havde det med hans aktion der med bare at smide tøje, som om der var intet galt i det.

''Håber det er okay?''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What are you doing out here? This can not end well.. //Matic// - Page 3 Empty Sv: What are you doing out here? This can not end well.. //Matic//

Indlæg af Gæst Man 24 Sep 2012 - 22:10

"Jaja det..fint."

Lidt overrasket. Hun smilte til ham, og gik hen foran ham. Så placerede hun endnu et kys på hans læber og tog hans hånd. Hendes ene hånd, lod hun hvile blidt på hans mave. Hun gik hurtigt hen til sin seng, hun tog sin trøje og jeans af. Hun stod hun i undertøj, hun gik dog ud og hentede på badehåndklæder.
Hun kom tilbage og gav ham det ene. Hun smilte skævt til ham, og rakte ham et. Hendes havde hun lagt rundt om hendes nakke.

"Vil du stadig med? Så kom."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What are you doing out here? This can not end well.. //Matic// - Page 3 Empty Sv: What are you doing out here? This can not end well.. //Matic//

Indlæg af Gæst Man 24 Sep 2012 - 22:19

''Det er jeg glad for at høre det er...''

Han gengældte hendes blide kys, og tog imod håndklædet da hun gav ham det. Han smilede ganske blidt til hende. Han gik bare stille med hende da hun gik ud imod døren, den rigtige denne gang, og han kunne ikke lade være med at give hende et blidt dask til den ene balle...

Han kyssede hende lige bagefter og lagde armene om hende og aede hendes mave ganske blidt, og gik så bare med ehnde ned til søen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What are you doing out here? This can not end well.. //Matic// - Page 3 Empty Sv: What are you doing out here? This can not end well.. //Matic//

Indlæg af Gæst Man 24 Sep 2012 - 22:24

Hun kunne ikke lagde hver med at smile, da de kom til den kystal klare sø, der var helt stille. Ingen andre end dem, hun lagde hånd klædet med kanten og foldede det ud af det var til at lægge på bag efter.
Hun smilte til ham og kyssede ham igen. Hun var dog lidt nervøs med hensyn til hendes hale, hun var ikke sikker på hvad han syntes om den.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What are you doing out here? This can not end well.. //Matic// - Page 3 Empty Sv: What are you doing out here? This can not end well.. //Matic//

Indlæg af Gæst Man 24 Sep 2012 - 22:33

Han lagde sit håndklæde ved hendes og smilede så bare stille til hende, ens han så sprang i vandet, mens han hev hende med i. Han smilede bare venligt til hende, og kiggede på hende... Han svømmede over til hende ret hurtigt, og kyssede hende lidenskabeligt på læberne...

''Du er virkelig smuk... Er det bare sådan Sirener er?''

Han tænkte slet ikke på den hale hun ville få. Han var ligeglad med den... Lige der var det jo kun hendes overkrop han faktisk kiggede på... Han smilede og kyssede hende igen...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What are you doing out here? This can not end well.. //Matic// - Page 3 Empty Sv: What are you doing out here? This can not end well.. //Matic//

Indlæg af Gæst Man 24 Sep 2012 - 22:37

"For det meste."

Hun smilte kort, var det bare hendes udseende hendes krop som fik ham til at kysse hende. Eller var der noget ovenpå. Hun svømmede hen til ham, hendes hår dækkede for hendes bryst.

"Nogle er smukkere end andre."

Hun kyssede ham lidenskabeligt og havde armene om hans hals. Men hvorfor dog være bange for at nyde livet? Hvorfor frygte døden?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What are you doing out here? This can not end well.. //Matic// - Page 3 Empty Sv: What are you doing out here? This can not end well.. //Matic//

Indlæg af Gæst Man 24 Sep 2012 - 22:42

Han vidste ikke hvad det var der helt præcist fik ham til at kysse hende igen og igen. Det var aldrig bare udseende, men det var en del af det. Han var ikke kun fokuseret på hendes krop, men også hendes sind...

''Du må være blandt de smukkeste både i krop og i sind?''

Han smilede og nød at mærke hendes arme om hand nakke, da det viste at hun faktisk gerne ville have hans kys, og han gengældte bare hendes kys længe, og intenst...

''Du er virkelig skøn.''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What are you doing out here? This can not end well.. //Matic// - Page 3 Empty Sv: What are you doing out here? This can not end well.. //Matic//

Indlæg af Gæst Man 24 Sep 2012 - 22:46

"Jeg kan kun sige i lige måde."

Hun var smirret, og glad hun følte sig held og varm. Hun kyssede ham endnu engang, og lagde så sit hoved på hans bryst. Hun slappede af og nød det. Vandet var krystal klart, tyrkis meget smukt.

Et spørgsmål fyldte dog i hende, hvilken slags engel var han? Noget i hende var sikker på han var en falden engel, hvem hvad havde han dog gjort?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What are you doing out here? This can not end well.. //Matic// - Page 3 Empty Sv: What are you doing out here? This can not end well.. //Matic//

Indlæg af Gæst Man 24 Sep 2012 - 22:49

''Jeg kan ikke forstå hvordan en så smuk og sød kvinde som dig kan lide en mand som mig der er blevet udstødt...''

Han sukkede imod hendes læber, emns han virkelige bare nød følelsen af hendes læber, og han nød det da hun lagde sit hoved imod hans bryst og han kyssede hende på toppen af hovedet, og han smilede stille imens han aede ehndes hår...

''Du er skøn... Og jeg vil undskylde med det samme hvis jeg gør tilnærmelser til sex...''

Han sukkede...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What are you doing out here? This can not end well.. //Matic// - Page 3 Empty Sv: What are you doing out here? This can not end well.. //Matic//

Indlæg af Gæst Man 24 Sep 2012 - 22:52

"Du tilgivet."

Hun svarede meget glad, det var fortid.

"Udstødt? Hvad har du dog gjort?"

Hun fjernede sig ikke fra ham, hun var ikke bange. Hun kunne ikke se grunden til det, hun var glad når hun var sammen med ham. Skøndt de næsten lige havde mødt hinanden.

"Og jeg føler du er noget helt specielt. Helt unik din egen."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What are you doing out here? This can not end well.. //Matic// - Page 3 Empty Sv: What are you doing out here? This can not end well.. //Matic//

Indlæg af Gæst Tirs 25 Sep 2012 - 0:30

''Er du sikker på at jeg er tilgivet? Jeg mente det jo som i at jeg vil undskylde for hvis jeg igen kommer til det... Hvilket der desværre er stor sandsynlighed for...''

Han sukkede bare igen, og svømmede lidt væk fra hende... Ikke fordi han ikke vidste hun ville kunne fange ham så længe de var i vandet, men han behøvede det heller ikke, det var bare for at hun ikke skulle føle sig tvunget til at være tæt på ham...

''Fordi jeg ikke har noget imod at give mit blod til andre... Det mente englene ikke var okay åbenbart...''

Han sukkede bare igen... Og kommenterede ikke det sidste med andet end en rysten på hovedet...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What are you doing out here? This can not end well.. //Matic// - Page 3 Empty Sv: What are you doing out here? This can not end well.. //Matic//

Indlæg af Gæst Tirs 25 Sep 2012 - 7:31

Hun ville svare ham da hun syntes noget skarpt ramte ind i hendes ryg. Hun var ligeglad, men vandet bag hende begyndte at blive rødt.
Et net blev kastet ned over hende, det var jægerene.

"Tak hvor hjælpen."

Sagde den ene jæger til ham. Og blinkede til ham. fde begyndte at trække hende op. Avalon kiggede fortabt på ham, havde Han hjulpet dem? Hun viste tænder af jægerne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What are you doing out here? This can not end well.. //Matic// - Page 3 Empty Sv: What are you doing out here? This can not end well.. //Matic//

Indlæg af Gæst Tirs 25 Sep 2012 - 8:10

HAn kiggede meget undrende på de folk der lige havde kastet nettet, fordi han ville ikke til at blive beskyldt for at have hjulpet med at have fanget hende... Han var ikke ligefrem typen der kunne gøre allermest ved folk når det kom til kamp... Men han måtte forsøge...

Han foldede sine vinger ud, og han lettede fra søene, og hurtigt lavede han et dyk ned imod de mænd der var ankommet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What are you doing out here? This can not end well.. //Matic// - Page 3 Empty Sv: What are you doing out here? This can not end well.. //Matic//

Indlæg af Gæst Tirs 25 Sep 2012 - 11:20

Jægerne trak deres pistoler og sigtede imod ham. Avalon var fanget og sprællerede for at komme løs..
To af de tre jæger løftede hende op i et kæmpe bur med vand. Hun slog på ruden over imod Matic, hun var i panik vidste ikke hvad hun skulle gøre.
Jægerne lagde låg på, så der ingen ilt kom ind. Avalon tog en dyb indånding, men havde panik i hendes øjne,

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What are you doing out here? This can not end well.. //Matic// - Page 3 Empty Sv: What are you doing out here? This can not end well.. //Matic//

Indlæg af Gæst Tirs 25 Sep 2012 - 11:25

Matic valgte ikke at fjerne sig fra sin rute imod den og han dykkede bare hurtigere og hurtigere ned imod dem... men han ændrede hurtigt retning til at dykke direkte imod buret... Han vidste at slaget om han blev skudt eller ej ville føre til at glasset blev knust... han blev ramt i benet og så hamrede han ellers ind i glasset... Det blev knust, og han fløj igennem ind til hende...

Han var ret så meget rundt på gulvet, men rejste sig op, og gik ud af buret...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What are you doing out here? This can not end well.. //Matic// - Page 3 Empty Sv: What are you doing out here? This can not end well.. //Matic//

Indlæg af Gæst Tirs 25 Sep 2012 - 17:25

Avalon kiggede på ham, og vandet fossede ud af buret. Han var såret, hun ville gerne hjælpe. Så snart vandet var ude af buret, kom hun på sine ben.
Jægerne var klar med bue og pil samt pistoler. Nu sigtede de ikke blot på hende, men også på den faldne engel.

"Shit!"

Hviskede hun sig og stod ved siden af ham. Hun havde en lang revne ned af hendes arm. Blod, samt hendes ryg der også blødte. Selvom hun kun stod i sit undertøj, så var de nød til at fokuserer.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What are you doing out here? This can not end well.. //Matic// - Page 3 Empty Sv: What are you doing out here? This can not end well.. //Matic//

Indlæg af Gæst Tirs 25 Sep 2012 - 17:33

''Lad os nu bare komme væk hurtigst muligt okay?''

Han greb om hende og svang dem så begge op i luften... Han bed smerten sammen fra skuddet i benet, og han hørte kugle hvisle forbi dem som de hang i luften med de stoppede dog til sidst...

Han åndede lettet ud men det var nok for tidligt fordi lige bagefter borede en pil igennem hans vinge... Han fik dem nede hurtigt...

''Argh... For helvede lort!!!''


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What are you doing out here? This can not end well.. //Matic// - Page 3 Empty Sv: What are you doing out here? This can not end well.. //Matic//

Indlæg af Gæst Tirs 25 Sep 2012 - 17:37

Hun pustede ud og lukkede øjne, det var sjældent hun brugte denne evne. Kun fordi den tog så meget kræft når hun var på land. Hun brugte sine manipolition af vand til at styrre deres kroppe. Hun fik dem hurtigt til at gøre en ende på hinanden.

"Sådan er du okay?"

Hun svajede lidt, men prøvede at se helt okay ud. Men det tog enormt på hende, hun pustede tungt ud.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What are you doing out here? This can not end well.. //Matic// - Page 3 Empty Sv: What are you doing out here? This can not end well.. //Matic//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum