Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» It's been a long long time
What are you doing out here? This can not end well.. //Matic// - Page 4 EmptyIdag kl. 21:48 af Valentine

» I need you to hear the story - Genevira
What are you doing out here? This can not end well.. //Matic// - Page 4 EmptyIdag kl. 17:03 af Genevira

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
What are you doing out here? This can not end well.. //Matic// - Page 4 EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
What are you doing out here? This can not end well.. //Matic// - Page 4 EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
What are you doing out here? This can not end well.. //Matic// - Page 4 EmptyFre 3 Maj 2024 - 19:04 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
What are you doing out here? This can not end well.. //Matic// - Page 4 EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
What are you doing out here? This can not end well.. //Matic// - Page 4 EmptyOns 1 Maj 2024 - 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
What are you doing out here? This can not end well.. //Matic// - Page 4 EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
What are you doing out here? This can not end well.. //Matic// - Page 4 EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Jake
What are you doing out here? This can not end well.. //Matic// - Page 4 Voteba13What are you doing out here? This can not end well.. //Matic// - Page 4 Voteba14What are you doing out here? This can not end well.. //Matic// - Page 4 Voteba15 
Valentine
What are you doing out here? This can not end well.. //Matic// - Page 4 Voteba13What are you doing out here? This can not end well.. //Matic// - Page 4 Voteba14What are you doing out here? This can not end well.. //Matic// - Page 4 Voteba15 
Genevira
What are you doing out here? This can not end well.. //Matic// - Page 4 Voteba13What are you doing out here? This can not end well.. //Matic// - Page 4 Voteba14What are you doing out here? This can not end well.. //Matic// - Page 4 Voteba15 
Lori
What are you doing out here? This can not end well.. //Matic// - Page 4 Voteba13What are you doing out here? This can not end well.. //Matic// - Page 4 Voteba14What are you doing out here? This can not end well.. //Matic// - Page 4 Voteba15 
Edgar
What are you doing out here? This can not end well.. //Matic// - Page 4 Voteba13What are you doing out here? This can not end well.. //Matic// - Page 4 Voteba14What are you doing out here? This can not end well.. //Matic// - Page 4 Voteba15 
Abigail
What are you doing out here? This can not end well.. //Matic// - Page 4 Voteba13What are you doing out here? This can not end well.. //Matic// - Page 4 Voteba14What are you doing out here? This can not end well.. //Matic// - Page 4 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164691 indlæg i 8727 emner

What are you doing out here? This can not end well.. //Matic//

Side 4 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4

Go down

What are you doing out here? This can not end well.. //Matic// - Page 4 Empty Sv: What are you doing out here? This can not end well.. //Matic//

Indlæg af Gæst Tirs 25 Sep 2012 - 18:05

''Ja... Altså udover den pil der nu engang sidder igennem min vinge...''

Han kunne ikke lide følelsen af det... Og når han blev svækket skete der dog en anden ting med ham nemlig at han fik endnu mere lyst til at have sex... Han rev pilen ud af hans vinge, og smilede så charmerende og frækt til hende, inden han kyssede hende intenst...

Han havde lyst til hende selvom han godt vidste at hun ihvertfald først skulle forbindes, og det samme skulle han jo egentligt...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What are you doing out here? This can not end well.. //Matic// - Page 4 Empty Sv: What are you doing out here? This can not end well.. //Matic//

Indlæg af Gæst Tirs 25 Sep 2012 - 18:10

Hun fik et chok og kyssede ham hurtigt igen. Hun kiggede ham i øjne, det slørrede lidt for hendes øjne. Smerten begyndte at spædde sig ud i hendes ryg.
Men var han nu helt okay? Han virkede lidt anderledes.

"Er du nu helt sikker på du er okay?"

Hun gik et skridt væk fra ham og lagde armene over kors. Hun ville være sikker på han ikke var såret eller noget.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What are you doing out here? This can not end well.. //Matic// - Page 4 Empty Sv: What are you doing out here? This can not end well.. //Matic//

Indlæg af Gæst Tirs 25 Sep 2012 - 20:22

''Ja jeg er skam helt okay...''

Han smilede skævt til hende, og trådte frem igen, men rystede så på hovedet af sig selv og lidt af ehnde... Han kiggede ned og så op igen...

''Nej lad os få os begge forbundet og lappet sammen?''

Han lagde en arm om livet på hende, og begyndte så sammen med hende at humpe ind i huset igen... Han begyndte at rode efter noget at forbinde dem begge med, håbede hun havde noget...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What are you doing out here? This can not end well.. //Matic// - Page 4 Empty Sv: What are you doing out here? This can not end well.. //Matic//

Indlæg af Gæst Ons 26 Sep 2012 - 7:27

"Jeg har ikke noget, men"

Hun sukkede og kom i tanke om noget der kunne hjælpe. Noget hun selv havde fundet ud af, for mange år siden... Men hun fandt ud af av Sirene kys var magiske.. man kunne ønske, hun havde bare holdt det hemmeligt..

"Bare kys mig og ønsk vi healet"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What are you doing out here? This can not end well.. //Matic// - Page 4 Empty Sv: What are you doing out here? This can not end well.. //Matic//

Indlæg af Gæst Ons 26 Sep 2012 - 7:38

Han kiggede undrende på hende men han valgte at han kunne lige så godt tage chancen og stole på at hendes kys var magiske. Han gik over til hende og kyssede hende lidenskabeligt på læberne, mens han med hænderne om hende holdt hende tæt... Han ønskede at de blev healet... Men dog sneg andre tanker sig også indover såsom at han ønskede at de havde sex...

Han blev bare stående på den måde til hun sagde det var nok...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What are you doing out here? This can not end well.. //Matic// - Page 4 Empty Sv: What are you doing out here? This can not end well.. //Matic//

Indlæg af Gæst Ons 26 Sep 2012 - 15:41

Hun trak sig tilbage og kiggede ham i øjne, hun havde hørt hans ønsker tydligt. Men det var jo hendes hemmelighed. Hun følte sig healet, men hun ønskede ikke sev sex. Og hvis han ønskede det, så måtte han gå ned i byen og finde en frivillig luder.
Avalon var van til folks tilnærmeler, men hun kunne også hurtigt vise raseri. Hun ville have folk skulle respektere hendes valg, og på den måde var hun lidt dominerende. For hun ville bestemme når det kom til stykket.
Måske en dag hvor hun var klar, men det var hun ikke.

"Du ved hvad jeg sagde ikke parat."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What are you doing out here? This can not end well.. //Matic// - Page 4 Empty Sv: What are you doing out here? This can not end well.. //Matic//

Indlæg af Gæst Ons 26 Sep 2012 - 15:46

''Ja jeg ved det... Men det stopper mig ikke i at tænke på det eller ønske det... Det betyder bare at jeg ikke vil bede dig om det, eller forsøge at presse dig til det...''

Han smilede venligt og gik stille ind og satte sig i sofaen... Hvis hun ikke kunne respektere at han gerne ville have lov til at tænke på det havde han selv et lille problem. Han ville have lov til at tænke på sex med piger han var sammen med uden at de blev stødte eller sure på ham... Det var jo egentligt bare tanker...

''Kommer ud ikke ind og sidder smukke?''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What are you doing out here? This can not end well.. //Matic// - Page 4 Empty Sv: What are you doing out here? This can not end well.. //Matic//

Indlæg af Gæst Ons 26 Sep 2012 - 15:51

Hun nikkede tilfredst, og tog et tæppe om sig og gik derind. Hun satte sig ved siden af ham, og delte tæppet med ham.

"Undskyld jeg flippede lidt ud.."

Hun kiggede flovt ned i gulvet, men hun var bare ikke van til det. Måske en smule, men der var noget mærkeligt over ham. Ikke mærkeligt speicelt, og helt unikt. Men ja han var jo en dreng, og det var hun nød til at respektere. De havde vel bare forskellige tanker..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What are you doing out here? This can not end well.. //Matic// - Page 4 Empty Sv: What are you doing out here? This can not end well.. //Matic//

Indlæg af Gæst Ons 26 Sep 2012 - 16:00

''Det er bare okay... Du skal bare vide at jeg aldrig vil forsøge at presse dig til noget, men jeg vil ikke lyve og sige jeg ikke vil kunne finde på at forsøge med at lokke...''

Han så selv ned i jorden i det tilfælde at hun ikke var særligt glad for det med at han kunne finde på at lokke... Han smilede bare stille til hende bagefter, og håbede virkeligt at hun var okay med det... Han var jo bare sådan...

''Men Du er virkelig dejlig at være sammen med.''

Han kyssede hende på kinden...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What are you doing out here? This can not end well.. //Matic// - Page 4 Empty Sv: What are you doing out here? This can not end well.. //Matic//

Indlæg af Gæst Ons 26 Sep 2012 - 20:34

Hun smilte da han sagde sandheden, istedet for at lukke en masse lort ud. Hun kyssede hans kind kort efter.

"Må jeg advare om at hvis du går over stregen så bider jeg."

Hun binkede til ham, med en drilsk latter i hendes stemme. Men hun mente bare at hun kunne sagtens forsvare sig selv, det var noget hun havde lært.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What are you doing out here? This can not end well.. //Matic// - Page 4 Empty Sv: What are you doing out here? This can not end well.. //Matic//

Indlæg af Gæst Ons 26 Sep 2012 - 20:49

''Så det er ikke nu jeg skal fortælle dig at jeg faktisk tænder på at blive bidt? Og tænder endnu mere på det hvis nogen tager af mit blod?''

Han smilede og han lænede sig bare indtil hende, og han puttede sig lidt op af hende inden han trak hende ind i endnu et lidenskabeligt og dybt kys som han fyldte med alt hans passion og længsel...

''Du er skøn og dejlig... Og så, så sexet og smuk...''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What are you doing out here? This can not end well.. //Matic// - Page 4 Empty Sv: What are you doing out here? This can not end well.. //Matic//

Indlæg af Gæst Tors 27 Sep 2012 - 18:19

"Tror det noget andet når din arm ikke vil være der mere."

Hun smilte sarkastisk til ham, og kørte en hånd igennem sit hår.

"Men jeg er glad for du respektere, mine valg."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What are you doing out here? This can not end well.. //Matic// - Page 4 Empty Sv: What are you doing out here? This can not end well.. //Matic//

Indlæg af Gæst Tors 27 Sep 2012 - 18:26

''Jeg tror du vil blive skræmt over min reaktion inden du er færdig med at bide min arm af...''

Han smilede bare venligt og skævt til hende... Der var dog en snært af et frækt smil gemt i det også...

''Selvfølgelig... Sex med en ufrivillig pige er jo trist...''

Han sagde det som om det var den eneste grund, men over det kunne man høre ham lave sjov...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What are you doing out here? This can not end well.. //Matic// - Page 4 Empty Sv: What are you doing out here? This can not end well.. //Matic//

Indlæg af Gæst Søn 30 Sep 2012 - 20:45

Hun blev en smule irriteret, og kiggede væk og satte sig op. Var det bare det han ventede på? Sex?
Hun kunne mærke hendes irritasion, løb igennem kroppen.
Hun rejste sig op og kiggede på ham, med armene over kors.

"Så det er enlig det eneste du venter på? Sex?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What are you doing out here? This can not end well.. //Matic// - Page 4 Empty Sv: What are you doing out here? This can not end well.. //Matic//

Indlæg af Gæst Søn 30 Sep 2012 - 20:48

''Wow wow... Slap lige af med anklagerne, dem har jeg fået nok af på det sidste... Det er sandt at det var noget jeg tænkte på, men hvorfor tror kvinder at så snart en mand nævner ordet 'sex' så er det alt han tænker på?''

Han lagde selv armene over kors, mens han stille betragtede hende han kunne ikke helt finde rundt i det hele som det så ud der...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What are you doing out here? This can not end well.. //Matic// - Page 4 Empty Sv: What are you doing out here? This can not end well.. //Matic//

Indlæg af Gæst Tors 4 Okt 2012 - 16:14

"Undskyld.. Men jeg kender ikke engang dit navn.."

Hun var forvirret, det kunne man se. Og med forvirring kom fornuft. Hun tog sig til hovedet og vidste ikke hvad hun skulle gøre eller sige.

"Undskyld.." Hun lod sine ben falde sammen under hende, og sad nu på jorden. Hun vidste ikke hvad hun skulle sige eller gør.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What are you doing out here? This can not end well.. //Matic// - Page 4 Empty Sv: What are you doing out here? This can not end well.. //Matic//

Indlæg af Gæst Man 8 Okt 2012 - 11:59

''Jeg hedder Matic.''

han smilede venligt, og han var ret irriteret. Kvinder troede altid sådan om ham og det kunne pisse ham ret så meget af fordi han ikke kunne være sammen med dem ordentligt uden at de pludseligt spurgte ham om han bare var ude efter sex...

''Det går nok... Det er bare irriterende... Hvordan ville du have det hvis alle du mødte spurgte om du bare var ude på at spise dem?''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What are you doing out here? This can not end well.. //Matic// - Page 4 Empty Sv: What are you doing out here? This can not end well.. //Matic//

Indlæg af Gæst Tors 11 Okt 2012 - 16:27

Hun knep øjne sammen, og rejste sig op igen. Hun lagde sine arme over kors, og trak på skuldren.

"Jeg sagde undskyld?"

Hun blev irriteret over den lille detalje. Hun kunne huske da hun blev tvunget til at spise noget fra et væsen. Hun rynkede på næsen af væmmelse, og havde det som om hun skulle brække sig.

"Du.. Du vover at bruge det som eksempel.."

Hun så pludselig lidt syg ud. Men kun fordi minderne kørte forbi hendes øjne, og de gentog sig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What are you doing out here? This can not end well.. //Matic// - Page 4 Empty Sv: What are you doing out here? This can not end well.. //Matic//

Indlæg af Gæst Tirs 16 Okt 2012 - 19:24

''Ja, men ved du hvad... Et undskyld er ikke altid nok til at blive tilgivet... Nogle gange er man nød til at vise man faktisk forstå hvad man gør ved folk...''

Han kiggede på hende men det rørte ham ikke rigtigt, hun kunne lære så at lade være med at være så pokkers fordomsfuld overfor ham, han fortjente ikke hendes fordomme. Han kiggede bare på hende...

''Nej men det er fint at i kvinder tror at mænd kun tænker på sex? Fordi kvinder skal jo have lov til alt, fordi ifølge jer bliver i undertrykt? Er det sådan vi skal til at leve...''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What are you doing out here? This can not end well.. //Matic// - Page 4 Empty Sv: What are you doing out here? This can not end well.. //Matic//

Indlæg af Gæst Lør 20 Okt 2012 - 20:52

"Så det hvis jeg beder dig om at gå? Så tag det som ´mit unskyld er taget tilbage."

Hun pede hen imod døren, for at vise at han skulle gå.

//Out//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What are you doing out here? This can not end well.. //Matic// - Page 4 Empty Sv: What are you doing out here? This can not end well.. //Matic//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 4 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum