Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» I need you to hear the story - Genevira
Jamen hej min kære //Ventor// - Page 2 EmptyIdag kl. 10:10 af Lori

» It's been a long long time
Jamen hej min kære //Ventor// - Page 2 EmptyMan 6 Maj 2024 - 21:48 af Valentine

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
Jamen hej min kære //Ventor// - Page 2 EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Jamen hej min kære //Ventor// - Page 2 EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Jamen hej min kære //Ventor// - Page 2 EmptyFre 3 Maj 2024 - 19:04 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Jamen hej min kære //Ventor// - Page 2 EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
Jamen hej min kære //Ventor// - Page 2 EmptyOns 1 Maj 2024 - 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
Jamen hej min kære //Ventor// - Page 2 EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Jamen hej min kære //Ventor// - Page 2 EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Lori
Jamen hej min kære //Ventor// - Page 2 Voteba13Jamen hej min kære //Ventor// - Page 2 Voteba14Jamen hej min kære //Ventor// - Page 2 Voteba15 
Genevira
Jamen hej min kære //Ventor// - Page 2 Voteba13Jamen hej min kære //Ventor// - Page 2 Voteba14Jamen hej min kære //Ventor// - Page 2 Voteba15 
Jake
Jamen hej min kære //Ventor// - Page 2 Voteba13Jamen hej min kære //Ventor// - Page 2 Voteba14Jamen hej min kære //Ventor// - Page 2 Voteba15 
Valentine
Jamen hej min kære //Ventor// - Page 2 Voteba13Jamen hej min kære //Ventor// - Page 2 Voteba14Jamen hej min kære //Ventor// - Page 2 Voteba15 
Edgar
Jamen hej min kære //Ventor// - Page 2 Voteba13Jamen hej min kære //Ventor// - Page 2 Voteba14Jamen hej min kære //Ventor// - Page 2 Voteba15 
Abigail
Jamen hej min kære //Ventor// - Page 2 Voteba13Jamen hej min kære //Ventor// - Page 2 Voteba14Jamen hej min kære //Ventor// - Page 2 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164694 indlæg i 8727 emner

Jamen hej min kære //Ventor//

Side 2 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Go down

Jamen hej min kære //Ventor// - Page 2 Empty Sv: Jamen hej min kære //Ventor//

Indlæg af Gæst Ons 14 Nov 2012 - 20:12

hendes kys var som roser der dansede på hans læber, som en is der smeltede efter at havde smagt den for første gang, den kulde gys man fik, et let smil blev lagt på hans læber og blikket på hende forblev ''tja, det vel en dårlig vane, jeg nyder at være i bar overkrop, det er mere befriende'' sagde han kort og lod blikket forblive på hende, hvor efter han lukkede kort øjne og slappede af i hele kroppen, hvor efter hånden lod sig stille omkring hendes side og nussede hendes ryg og lod sig vende om så hun endte med at ligge nederst og blikket blev kort på hende mens lette kys blev lagt på hendes mund og videre langs hendes kind og op mod hendes øre, og videre ned langs hendes hals.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jamen hej min kære //Ventor// - Page 2 Empty Sv: Jamen hej min kære //Ventor//

Indlæg af Gæst Ons 14 Nov 2012 - 20:15

// Knock knock on the door, hej kære Ventor & Meriko, jeg tænkte om jeg må joine jeres lille emne, efter der er gået... 2-3 emner tid senere >:') //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jamen hej min kære //Ventor// - Page 2 Empty Sv: Jamen hej min kære //Ventor//

Indlæg af Gæst Ons 14 Nov 2012 - 20:22

//pas Very Happy , vil gerne emne med meriko, men har det ok hvis andre har lyst til at join, men det er op til meriko Very Happy //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jamen hej min kære //Ventor// - Page 2 Empty Sv: Jamen hej min kære //Ventor//

Indlæg af Meriko Ons 14 Nov 2012 - 21:43

// *Kigger med store øjne og hvæser* Du vil ødelægge vores kærlighed! XD ejj skulle lige drille lidt :-) men ved ikke for nu emmer mig og Ventor desværre ikke så tit men finder lige ud af det :-) //

Meriko grinede stille af det og kiggede lige så kært på ham "Det gør heller ikke noget for så har jeg noget lækkert at se på eller vent det har jeg lige meget hvad" Sagde hun med den sødeste lille stemme og nussede blidt hans kind med sin anden hånd. Hun rødmede lidt da han lagde sig oven på hende men smilede stille og kyssede lige så stille med og nussede ham stille i nakken og håret og lukkede stille sine øjne og nød hvert et kys han lagde på hende. Hun kunne mærke at hun blev lidt varm indeni af det for det var så dejligt at mærke ham tæt på sig og mærke hans kærlighed til hende.

_________________

Meriko
Meriko
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1496
Reputation : 1
Bosted : Hos/ved Zero Bang.
Evner/magibøger : Kan styre ilden som hun har lyst til. Kan styre luften omkring hende.

Tilbage til toppen Go down

Jamen hej min kære //Ventor// - Page 2 Empty Sv: Jamen hej min kære //Ventor//

Indlæg af Gæst Lør 17 Nov 2012 - 19:37

et let smil blev lagt på hans læber, hvor efter det stille forsvandt, hans blik blev mere seriøst ''min kære, du skal vide at du er mit et og alt, og at jeg vil ofre alt for dig'' sagde han kort og lod blikket på hende og nussede hendes kind ''blot for at blive hos dig, til mit sidste vejre trækning skulle komme'' sagde han der efter og kyssede hendes kind, han elskede hende højere end livet selv, og hvis det var mulighed for at blive hos hende for evigt, vil han vælge det uden tøven.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jamen hej min kære //Ventor// - Page 2 Empty Sv: Jamen hej min kære //Ventor//

Indlæg af Meriko Lør 17 Nov 2012 - 19:44

Meriko fik helt røde kinder og begyndte at græde af glæde og kyssede ham kærligt på munden og krammede ham derefter og rullede dem stille rundt så hun var øverste og hun sat sig lige så stille op og lagde stille sine hænder på hans brystkasse. Hun tørret stille sine tåre væk og med et kunne man ikke se at hun lige havde grædt for hendes make-up sad stadig helt perfekt. Hun nussede ham blidt og smilede lige så kært til ham "Du er virkelig også mit et og alt og derfor må der ikke ske dig noget for vil virkelig ikke miste dig" Sagde hun lige så sødt og lagde sin ene hånd på hans kind og nussede ham lige så stille og sad bare der og så helt uskyldig ud.

_________________

Meriko
Meriko
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1496
Reputation : 1
Bosted : Hos/ved Zero Bang.
Evner/magibøger : Kan styre ilden som hun har lyst til. Kan styre luften omkring hende.

Tilbage til toppen Go down

Jamen hej min kære //Ventor// - Page 2 Empty Sv: Jamen hej min kære //Ventor//

Indlæg af Gæst Lør 17 Nov 2012 - 19:51

han smilede lidt og lod hånden ved hendes kind, mens tankerne lod sig omkring mulighederne for et evigt liv sammen, et liv hvor de ikke skulle frygte engle, demoner eller at nogle kunne blander sig, hans tanker stod stille, og det ændret hans ansigt til spekulation, og hans tanker knoklede for at finde en mulighed for evigt liv, men stoppede og lod et kys på hendes læber, hvor efter han sad halvt op ''meriko, jeg elsker dig rigtig højt, og har en ting at vise dig, men først må du lukke dine øjne'' sagde han kort og halvt lod hende af sig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jamen hej min kære //Ventor// - Page 2 Empty Sv: Jamen hej min kære //Ventor//

Indlæg af Meriko Lør 17 Nov 2012 - 19:58

Meriko kiggede lidt mærkeligt på ham men nikkede bare og smilede sødt og kravlede stille af ham og lukkede sine øjne lige så stille i og var spændt på at se hvad det var han ville vise hende. Hun smilede lidt imens hun sad der lige så stille med sit smukke lange røde hår ned af sin ryg. Hun var virkelig spændt på hvad det var og havde svært ved at vente men gjorde det gerne når det var hendes elskede. Hun lagde stille sin hånd på sit armbånd og kærtegnede det stille og smilede bare over det for det gjorde hende så glad at tænke over at hun havde givet ham gaven som han var blevet glad for.

_________________

Meriko
Meriko
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1496
Reputation : 1
Bosted : Hos/ved Zero Bang.
Evner/magibøger : Kan styre ilden som hun har lyst til. Kan styre luften omkring hende.

Tilbage til toppen Go down

Jamen hej min kære //Ventor// - Page 2 Empty Sv: Jamen hej min kære //Ventor//

Indlæg af Gæst Lør 17 Nov 2012 - 20:05

Ventor lod sig rejse sig op og lod blikket på sin ryg taske, og bevægede sig der over og roddet lidt i den, han syntes han havde putted det med ned i medmindre han skulle havde haft glemt dem tilbage i abbadons hus, hans tanker lod kort på dem *Hvor er de!? sig ikke du har glemt det!? det HAR DU IKKE VENTOR!?* tænkte han kort for sig selv og lod sig til at tjekke den hemmelige rum i sin taske han havde spicialt bestilt, og fandt endelige det han ville vise hende *der var du!?* tænkte han kort og lod blikket på hende ''ikke kigge'' sagde han kort og lod æsken bag hans ryg og nærmede sig hende, og lod sig foran hende på knæ og lod blikket på hende ''nu må du åbne øjne'' sagde han kort og åbnede den sorte æske og lod blikket på hende.



Indholdet af æsken:

[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jamen hej min kære //Ventor// - Page 2 Empty Sv: Jamen hej min kære //Ventor//

Indlæg af Meriko Lør 17 Nov 2012 - 20:14

Meriko lyttede stille til hvad han lagde omkring hende og sad og ventede spændt på hvad det var han ville vise hende for hun vidste det ikke rigtig men hun vidste at det var noget hun ville blive glad for. Hun åbnede stille sine øjne og lagde hurtigt store øjne og kiggede på ringede og så ham og det gjorde hun flere gange for hun forstod den helt og tog stille æsken og lagde hun sengen og kastede sig i ham arme så de lå nede på gulvet. Hun sat sig lidt op og kiggede med store våde øjne på ham og gav ham bare det største kys nogensinde. Hun slap stille kysset og kiggede glad på ham "Din store tosse men min store tosse" Sagde hun lige så lykkeligt til ham og kyssede ham igen lige så kærligt og sødt.

_________________

Meriko
Meriko
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1496
Reputation : 1
Bosted : Hos/ved Zero Bang.
Evner/magibøger : Kan styre ilden som hun har lyst til. Kan styre luften omkring hende.

Tilbage til toppen Go down

Jamen hej min kære //Ventor// - Page 2 Empty Sv: Jamen hej min kære //Ventor//

Indlæg af Gæst Lør 17 Nov 2012 - 20:21

han lå lidt og overrasket over hendes reaktion, hendes kys og hendes kærlighed betyd vist ja, men blot for at være sikker ''betyder det ja?'' sagde han kort og lod en hånd ved hendes kind med et let smil på læben og hendes reaktion kom fuldt ud bag på ham, intet af dette regnede han med, men måske var der mere hun havde i tankerne end han havde regnet med.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jamen hej min kære //Ventor// - Page 2 Empty Sv: Jamen hej min kære //Ventor//

Indlæg af Meriko Lør 17 Nov 2012 - 20:28

Meriko nikkede hurtigt til ham og kravlede stille af ham og kiggede uskyldig på ham "Ja det er det min skat og undskyld fordi jeg bare overfalde dig sådn" Sagde hun lige så stille og blev helt rød i hovedet over det men hun rejste sig stille op og hjalp ham igen og sat sig stille på sengen igen og lagde æsken på skødet og tog den mindste ring og rakte stille mod ham "Men så skal du jo gøre det rigtig for du skal jo sætte ringen på min finger" Sagde hun stille og rakte den hånd frem med hånd ryggen opad og strakte finger så han kunne komme til. Hun kiggede lige så kært på ham og ventede lige så stille mens hun smilede lige så sødt til ham.

_________________

Meriko
Meriko
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1496
Reputation : 1
Bosted : Hos/ved Zero Bang.
Evner/magibøger : Kan styre ilden som hun har lyst til. Kan styre luften omkring hende.

Tilbage til toppen Go down

Jamen hej min kære //Ventor// - Page 2 Empty Sv: Jamen hej min kære //Ventor//

Indlæg af Gæst Lør 17 Nov 2012 - 20:33

Ventor lod blikket på hende, og lod sig på knæ, atter en gang, håbende at hun nu denne gang ikke ville overfalde ham, han tog ringen og lod den på hendes ring finger og kyssede hendes hånd, hvor efter blikket blev lagt på hende og han lod sig rejse sig op og kyssede hendes kind ''du skal vide at jeg elsker dig højere end livet selv'' sagde han igen selv om han inderst inde godt vidste at hun ville vide at han mente det, og hvad han mente. . .

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jamen hej min kære //Ventor// - Page 2 Empty Sv: Jamen hej min kære //Ventor//

Indlæg af Meriko Lør 17 Nov 2012 - 20:43

Meriko lod to tåre falde ned af sine kinder og kiggede lige så lykkelig på ringen og derefter på ham og tog stille den anden ring og rejste sig stille op og tog hans hånd lige så stille i sin "Og nu min tur skat" Sagde hun lige så stille og gav ham stille ringen på hans ring finger og smilede sødt op til ham og kyssede ham blidt på kinden og stillede sig tæt ind til ham og holdte stille om ham mens hun lagde sit hoved på hans skulder.

_________________

Meriko
Meriko
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1496
Reputation : 1
Bosted : Hos/ved Zero Bang.
Evner/magibøger : Kan styre ilden som hun har lyst til. Kan styre luften omkring hende.

Tilbage til toppen Go down

Jamen hej min kære //Ventor// - Page 2 Empty Sv: Jamen hej min kære //Ventor//

Indlæg af Gæst Lør 17 Nov 2012 - 20:50

hans blik lod på hende og ringen hvor efter han mærkede hendes krop tæt ind hos sig, han nød hendes selskab, og hendes tilstedeværelse, *indtil vidre er det da gået godt* tænkte han kort for sig selv og lod blikket på hende og holde om hende og nussede hendes ryg, hvor efter han lod sig nærme sig sengen så hun ville ramme senge kanten og han lod sig ligge hende over sengen og lod sit blik forblive på hende, han ville gerne være sammen med hende, hende alene og at være hos hende ville være perfekt, det var i hvert fald hans tanke på sagen mellem dem.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jamen hej min kære //Ventor// - Page 2 Empty Sv: Jamen hej min kære //Ventor//

Indlæg af Meriko Lør 17 Nov 2012 - 21:18

Meriko mærkede let sengen kant og lagde stille ned sammen med ham og holdte lige så stille om ham og smilede sødt og rødmede lidt for hun fik mere og mere lyst til ham men hun ville ikke sige det men hun havde bare haft lyst til ham siden sidst og der var alt gået galt for hende syntes hun. Hun rørte stille hans kind med den hånd hvor ringen sad på og hun nussede ham blidt og rødmede lidt mere og sank en lille klump "Skat du må undskylde at jeg siger det så lige frem men har bare virkelig lyst til dig og håber du ved på hvilken måde" Sagde hun lige så genert og blev bare helt rød i hovedet og kiggede stille væk og håbede ikke at han ville blive sur eller fornemmet over det men det var sandheden for det havde hun virkelig.

_________________

Meriko
Meriko
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1496
Reputation : 1
Bosted : Hos/ved Zero Bang.
Evner/magibøger : Kan styre ilden som hun har lyst til. Kan styre luften omkring hende.

Tilbage til toppen Go down

Jamen hej min kære //Ventor// - Page 2 Empty Sv: Jamen hej min kære //Ventor//

Indlæg af Gæst Lør 17 Nov 2012 - 21:27

ventor havde sat sig over underliv og han smilede let for sig selv og nussede hendes kind ''ved jeg'' svarede han kort og smilede var stadig på hans læber ''rummet afsløre dine intentioner kære'' sagde han kort og grinede lidt inden i, hvor efter han lod sig kysse hendes kind og langs mod øret og halsen, mens tankerne blev hvornår hun mon ville gå amork, og næsten tigge om at være tæt hos ham, men så igen dette gav jo blot mere underholdning for hans side, han var glad for den viden Abbadon havde lært ham, dette har han kunne bruge i mange forskellige situationer, men så igen, Hr. Abbadon var en farlig mand for dem som var hans fjende, men når man kommer under den meget meget tykke pandser var han en noget så loyal ven, dog skal man dog ikke fornærme ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jamen hej min kære //Ventor// - Page 2 Empty Sv: Jamen hej min kære //Ventor//

Indlæg af Meriko Lør 17 Nov 2012 - 21:41

Meriko kiggede lige så stille på ham og blev ven med at være helt rød i hovedet for det var ikke meningen at det skulle være så indlysende for hun ville ikke havde at det skulle virke som om at det kun var det hun tænkte på for det var det virkelig ikke. Hun skulle til at sige noget da han begyndte at kysse hende igen ned af halsen for det pirredee hende en del især når han gjorde det for det var så dejlig og tændede for hende. Hun kiggede stille på ham og vidste ikke helt hvad hun skulle gøre eller sige for hun ville bare gerne være helt tæt på ham. Hun lagde stille sine arme ved siden af sig og kiggede tiggende på ham og man kunne godt se hun var blevet lidt tændt af hans kys.

_________________

Meriko
Meriko
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1496
Reputation : 1
Bosted : Hos/ved Zero Bang.
Evner/magibøger : Kan styre ilden som hun har lyst til. Kan styre luften omkring hende.

Tilbage til toppen Go down

Jamen hej min kære //Ventor// - Page 2 Empty Sv: Jamen hej min kære //Ventor//

Indlæg af Gæst Lør 17 Nov 2012 - 21:50

han smilede kært til hende og kyssede hendes kind ''jeg elsker dig skat, højere end noget andet, og jeg ved at du laver alt dette fordi du elsker mig, og ikke min krop'' sagde han kort og tænkte at dette måske ville hjælpe på hendes tanker, og sind, for hun virkede anspændt, men hendes ansigt så også ud til at være pinligt berørt over dette, hvilket ventor kun fandt mere og mere kært, han lod sig derfor videre fra kinden ned langs hendes hals og rykkede sig lidt ned for at kysse hendes krave ben, hvor efter han lod sig op og kyssede hendes kind og lagde sig på sengen, afventende på at hun skulle ligge sig ved siden af ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jamen hej min kære //Ventor// - Page 2 Empty Sv: Jamen hej min kære //Ventor//

Indlæg af Meriko Lør 17 Nov 2012 - 22:06

Meriko smilede lige så sødt til ham men var stadig meget genert over at hun næsten tiggende ham om at tage hende som hun gerne ville have. Hun lukkede øjne og nød det rigtig meget og bed sig stille i underlæben og åbnede stille øjne da han stoppede og lagde sig på sengen og hun lagde sig stille oven på ham og kyssede ham stille på kinden og kiggede igen tiggende på ham og hun var blevet mere tændt. Hun smilede kært til ham og fik helt røde kinder "Jeg håbede virkelig ikke at et skulle pirre mig så meget men skat vil gerne have dig tæt på mig og jeg mener meget tæt" Sagde hun lige så stille og blev helt genert og lille pige agtigt over det for det var flovt syntes hun.

_________________

Meriko
Meriko
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1496
Reputation : 1
Bosted : Hos/ved Zero Bang.
Evner/magibøger : Kan styre ilden som hun har lyst til. Kan styre luften omkring hende.

Tilbage til toppen Go down

Jamen hej min kære //Ventor// - Page 2 Empty Sv: Jamen hej min kære //Ventor//

Indlæg af Gæst Lør 17 Nov 2012 - 22:14

Ventor lod blikket på hende og lagde sig over hende og lod sig stille ned og kyssede hendes kind og langs halsen, hvor efter han rykkede sig længere ned, forbi hendes bryst og løftede lidt op og kyssede hende langs maven og op, i nærheden af hendes bryst hvor efter han bevist undgik hendes bryst og videre op langs hendes hals og mod øret, hvor efter et halv bid blev lagt på hendes øre flip og en hvisken i hendes øre blev lagt ''jeg elsker dig'' hviskede han lav meldt og lod sine læber ligge på hendes kind, og lod blikket på hende med et lidt flabbet og mindre barnligt smil som i at han nyd at lege med hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jamen hej min kære //Ventor// - Page 2 Empty Sv: Jamen hej min kære //Ventor//

Indlæg af Meriko Lør 17 Nov 2012 - 22:27

Meriko kiggede lige så uskyldig på ham og nød ham så meget og nød ham så meget og nød at have ham tæt på sig. Hun lukkede øjne og nød alle hans kys og rødmede da han hev hendes kjole op for nu lå hun næsten kun i g-streng for hun brugte ikke rigtig bh når hun havde stram kjole på. Hun kiggede stille på ham og nussede stille hans kind lige så kærligt "Jeg elsker også dig skat men du pirrer mig meget lige nu" Hviskede hun lige så stille og rødmede stille igen og hun kunne ikke forklare hvorfor hun altid blev så genert når hun var sammen med ham for han var jo hendes kæreste så hun skulle jo bare slappe af sammen med ham men blev altid lille pige agtigt.

_________________

Meriko
Meriko
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1496
Reputation : 1
Bosted : Hos/ved Zero Bang.
Evner/magibøger : Kan styre ilden som hun har lyst til. Kan styre luften omkring hende.

Tilbage til toppen Go down

Jamen hej min kære //Ventor// - Page 2 Empty Sv: Jamen hej min kære //Ventor//

Indlæg af Gæst Lør 17 Nov 2012 - 22:48

Ventor lod sine kys på hendes kind ''jamen hvis jeg går lige på er der intet at glæde sig til'' sagde han kort og smilede kært til hende og lod resten af kjolen af hende, og blikket forblev på hendes ansigt, hvor efter han kyssede hende, og lod sine kys igen som var det en ren kysse leg for ham langs hendes hals, videre ned mellem hendes bryst, og lod sig fortsætte ned af hendes bryst mod maven og videre ned og stoppede ved hendes G-streng og lod sig op og kyssede hendes kind, mens en hånd lod sig langs hendes side vide op mod hendes venstre hånd og langde den over hendes hovede og det samme gjorde han med den anden hånd så det lignede hun var bundet, dog uden håndjern, selv om dette dog ville bare være mere underholdene for ventor.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jamen hej min kære //Ventor// - Page 2 Empty Sv: Jamen hej min kære //Ventor//

Indlæg af Meriko Lør 17 Nov 2012 - 22:55

Meriko blev mere og mere tændt af ham og fik bare mere lyst til at han bare skulle tage hende men han havde jo rart i at det ikke ville være sjovt for ham eller hende for det gav lidt spænding det her. Hun lukkede stille sine øjne og slappede af i hele kroppen og nød ham så meget og alt hvad han gjorde ved hende. Hun åbnede stille sine øjne da han tog hendes arme op over sit hoved og vred sig lidt for at drille ham for hun kunne virkelig godt lide når fyren bestemte men bare det at var så tæt på ham nu var helt fantastisk. Hun havde ikke helt vildt røde kinder mere men de var let rosenrøde men det var fordi hun var godt tændt af det han gjorde.

_________________

Meriko
Meriko
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1496
Reputation : 1
Bosted : Hos/ved Zero Bang.
Evner/magibøger : Kan styre ilden som hun har lyst til. Kan styre luften omkring hende.

Tilbage til toppen Go down

Jamen hej min kære //Ventor// - Page 2 Empty Sv: Jamen hej min kære //Ventor//

Indlæg af Gæst Lør 17 Nov 2012 - 23:07

Ventor lod sit belte af og lagde halv løst omkring hendes arme, da han ingen håndjern havde, desværre, men belted fungerede udemærket, han lod der efter sig kysse hendes kind, hvor efter et let smil blev lagt på hans læber, og en hånd lod langs hendes kind og ned mod hendes bryst og nussede stille, hvor efter han lod sig ned for at ligge et let kys over hendes bryst, og der efter lod hans anden hånd forblive på belted for at holde hendes hænder mens blikket mod hendes ansigt forblev, han nyd at kunne lege lidt med hende, men agede sig lidt over at hans håndjern lå i hans taske og uden mulighed for at hente dem når de lå så langt væk.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jamen hej min kære //Ventor// - Page 2 Empty Sv: Jamen hej min kære //Ventor//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum