Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» My Only, My Own (Edgar)
Jamen hej min kære //Ventor// - Page 4 EmptyIgår kl. 21:48 af Lenore

» I need you to hear the story - Genevira
Jamen hej min kære //Ventor// - Page 4 EmptyIgår kl. 10:10 af Lori

» It's been a long long time
Jamen hej min kære //Ventor// - Page 4 EmptyMan 6 Maj 2024 - 21:48 af Valentine

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
Jamen hej min kære //Ventor// - Page 4 EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Jamen hej min kære //Ventor// - Page 4 EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Jamen hej min kære //Ventor// - Page 4 EmptyFre 3 Maj 2024 - 19:04 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Jamen hej min kære //Ventor// - Page 4 EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
Jamen hej min kære //Ventor// - Page 4 EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Jamen hej min kære //Ventor// - Page 4 EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Lori
Jamen hej min kære //Ventor// - Page 4 Voteba13Jamen hej min kære //Ventor// - Page 4 Voteba14Jamen hej min kære //Ventor// - Page 4 Voteba15 
Genevira
Jamen hej min kære //Ventor// - Page 4 Voteba13Jamen hej min kære //Ventor// - Page 4 Voteba14Jamen hej min kære //Ventor// - Page 4 Voteba15 
Jake
Jamen hej min kære //Ventor// - Page 4 Voteba13Jamen hej min kære //Ventor// - Page 4 Voteba14Jamen hej min kære //Ventor// - Page 4 Voteba15 
Valentine
Jamen hej min kære //Ventor// - Page 4 Voteba13Jamen hej min kære //Ventor// - Page 4 Voteba14Jamen hej min kære //Ventor// - Page 4 Voteba15 
Edgar
Jamen hej min kære //Ventor// - Page 4 Voteba13Jamen hej min kære //Ventor// - Page 4 Voteba14Jamen hej min kære //Ventor// - Page 4 Voteba15 
Lenore
Jamen hej min kære //Ventor// - Page 4 Voteba13Jamen hej min kære //Ventor// - Page 4 Voteba14Jamen hej min kære //Ventor// - Page 4 Voteba15 
Abigail
Jamen hej min kære //Ventor// - Page 4 Voteba13Jamen hej min kære //Ventor// - Page 4 Voteba14Jamen hej min kære //Ventor// - Page 4 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164695 indlæg i 8727 emner

Jamen hej min kære //Ventor//

Side 4 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4

Go down

Jamen hej min kære //Ventor// - Page 4 Empty Sv: Jamen hej min kære //Ventor//

Indlæg af Gæst Søn 18 Nov 2012 - 20:19

hendes kys, bid, og slik var fuldt ud behageligt, og afslappende i en hver form for aspekter, og ventor lod blikket på hende ''til fulde'' hviskede han kort og nussede hendes kind ''hvis denne gang virker, og der kommer til at ske noget, hvad gør vi så?'' sagde han kort mens blikket forblev på hende, og hans tanker lod sig omkring hende, mens han lod hænderne på hendes ryg og kær tegnede den stille mens tankerne omkring hende forblev.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jamen hej min kære //Ventor// - Page 4 Empty Sv: Jamen hej min kære //Ventor//

Indlæg af Meriko Søn 18 Nov 2012 - 20:29

Meriko kiggede sødt på ham og smilede lige så kært til ham og nussede stille hans kind "Lad os tag det som det kommer min skat for nu skal vi bare nyde hinanden fuldt ud" Sagde hun lige så stille og kyssede blidt hans mund og og lagde let sit hoved på hans skulder og lyttede til hans vejrtrækning. Hun smilede stille af det og kyssede ham blidt på halsen igen og ned på brystkasse og kyssede og slikkede ham blidt.

_________________

Meriko
Meriko
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1496
Reputation : 1
Bosted : Hos/ved Zero Bang.
Evner/magibøger : Kan styre ilden som hun har lyst til. Kan styre luften omkring hende.

Tilbage til toppen Go down

Jamen hej min kære //Ventor// - Page 4 Empty Sv: Jamen hej min kære //Ventor//

Indlæg af Gæst Søn 18 Nov 2012 - 20:38

ventor nyd hende til fulde og lod sig let ligge sig omkring så han lå over hende og lod sig ned af hende og kyssede hendes kind, hvor efter han smilede lidt, og lod sine læber på hendes kind og langs op til hendes øre ''så det vist min tur til at lege lidt mere intimt'' hviskede han stille i hendes øre og lod læberne på hendes hals og kyssede stille og der efter bed en smugle, og en hånd begav sig stille langs hendes slanke krop og mod hendes bryst hvor han lod sig tag fat og nusse, hans læber forlod nu hendes hals og lod sig på hendes andet bryst og lod et let kys og lagde tungen rundt omkring hendes brystsvote, hvor efter han lod sine tænder stille og forsigtigt halv bide i den, og kyssede den der efter, hvor efter han gjorde det samme på hendes andet bryst, og blikket på hendes krop var lagt fra hans øjne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jamen hej min kære //Ventor// - Page 4 Empty Sv: Jamen hej min kære //Ventor//

Indlæg af Meriko Søn 18 Nov 2012 - 21:14

Meriko kiggede stille på med et frækt blik og let røde kinder og det var ikke fordi hun var genert men fordi hun var godt tændt af ham. Hun lukkede stille sine øjne og nød hans berøringer utroligt meget og vred sig lidt da han begyndte at lege med hendes bryster med hans mund. Hun lå og små stønne af det da hun havde rart følsomme bryster og især hendes brystvorter. Hun lagde stille sin ene hånd på hans hoved og nussede stille hans hår og hovedbund og nød ham så meget. Hun havde virkelig glædet sig til det her men mest til bare at være sammen med ham og nyde hans selvskab.

_________________

Meriko
Meriko
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1496
Reputation : 1
Bosted : Hos/ved Zero Bang.
Evner/magibøger : Kan styre ilden som hun har lyst til. Kan styre luften omkring hende.

Tilbage til toppen Go down

Jamen hej min kære //Ventor// - Page 4 Empty Sv: Jamen hej min kære //Ventor//

Indlæg af Gæst Man 19 Nov 2012 - 16:43

han lod hånden fra hendes bryst ned mellem hendes ben og stille nussede, hvor efter hånden lod sig under hendes G-streng og lod sig lege lidt uden på og langtsomt lod en finger ind mens hans kys & bid på hendes bryst forblev, han holdt af hende, og ville give hende en oplevelse hun aldrig kom til at glemme, hans blik lod sig på hende, mens tankerne om hvordan livet skulle forgå, og i tilfælde af at der skulle ske noget, men så igen, at havde et barn med den hun elskede ville være det hele værd.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jamen hej min kære //Ventor// - Page 4 Empty Sv: Jamen hej min kære //Ventor//

Indlæg af Meriko Man 19 Nov 2012 - 17:12

Meriko vred sig en del da hun kunne mærke hans hånd mellem sine ben og begyndte at stønne højere af det og hun holdte sig hurtigt for munden for ikke at larme for meget men det var bare så dejligt det han gjorde. Hun lukkede sine øjne hårdt i da han stille stak en finger op i hende og bed sig i fingeren da hun stadig ikke var helt van til at have noget oppe i endnu men det gjorde det kun bedre for dem begge jo. Hun prøvede at ligge stille men havde virkelig svært ved det for det var så skønt at mærke ham på den måde og bare se ham nyde det for det gjorde hun virkelig.

_________________

Meriko
Meriko
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1496
Reputation : 1
Bosted : Hos/ved Zero Bang.
Evner/magibøger : Kan styre ilden som hun har lyst til. Kan styre luften omkring hende.

Tilbage til toppen Go down

Jamen hej min kære //Ventor// - Page 4 Empty Sv: Jamen hej min kære //Ventor//

Indlæg af Gæst Man 19 Nov 2012 - 17:16

Ventor lod fingeren stille nusse ind i hende, mens han lod den stille ud, og ind igen, blikket forblev på hende, og et let smil blev lagt på hans læber ''svært ved at ligge stille?'' sagde han kort og lod fingeren ud og tog hendes G-streng af, og lod sig over hende og lod sig over hende med hænderne på hver sin side og lod sit lem mens han havde underbukser på, køre stille over hendes, mens blikket forblev på hende, og et kys blev lagt på hendes kind ''vil du måske gerne havde den?'' sagde han kort med et let smil på læben, allerede nu var ventor selv godt tændt, men han ville lege lidt mere med hende først. . .

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jamen hej min kære //Ventor// - Page 4 Empty Sv: Jamen hej min kære //Ventor//

Indlæg af Meriko Man 19 Nov 2012 - 17:31

Meriko vred sig stadig en del og krampede virkelig med at ligge stille men kunne bare ikke lige meget hvor meget hun prøvede. Hun åbnede stille sine øjne og kiggede med virkelig liderlige øjne på ham og nikkede lige så stille til ham "Ja undskyld men prøver virkelig at ligge stille skat" Sagde hun lige så stille og kiggede med store øjne på ham da han lagde sig oven på og begyndte at drille hende med hans lem. Hun lukkede sine øjne igen og holdte sig for munden for ikke larme og for ikke at indrømme det men man kunne se det på hende for hun vred sig fordi hun var så tændt af ham.

_________________

Meriko
Meriko
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1496
Reputation : 1
Bosted : Hos/ved Zero Bang.
Evner/magibøger : Kan styre ilden som hun har lyst til. Kan styre luften omkring hende.

Tilbage til toppen Go down

Jamen hej min kære //Ventor// - Page 4 Empty Sv: Jamen hej min kære //Ventor//

Indlæg af Gæst Man 19 Nov 2012 - 17:35

Ventor lod sig . . . .

//hmm... resten syntes jeg vi skal tag via PM da ventor er lidt... hm... grov i trækket Wink //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jamen hej min kære //Ventor// - Page 4 Empty Sv: Jamen hej min kære //Ventor//

Indlæg af Meriko Man 19 Nov 2012 - 17:38

// det er bare iorden :-) men det er dig der skal svare nu XD //

_________________

Meriko
Meriko
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1496
Reputation : 1
Bosted : Hos/ved Zero Bang.
Evner/magibøger : Kan styre ilden som hun har lyst til. Kan styre luften omkring hende.

Tilbage til toppen Go down

Jamen hej min kære //Ventor// - Page 4 Empty Sv: Jamen hej min kære //Ventor//

Indlæg af Gæst Man 19 Nov 2012 - 18:15

//besked er sendt ^_^ //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jamen hej min kære //Ventor// - Page 4 Empty Sv: Jamen hej min kære //Ventor//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 4 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum