Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» I need you to hear the story - Genevira
Jamen hej min kære //Ventor// - Page 3 EmptyIdag kl. 10:10 af Lori

» It's been a long long time
Jamen hej min kære //Ventor// - Page 3 EmptyMan 6 Maj 2024 - 21:48 af Valentine

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
Jamen hej min kære //Ventor// - Page 3 EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Jamen hej min kære //Ventor// - Page 3 EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Jamen hej min kære //Ventor// - Page 3 EmptyFre 3 Maj 2024 - 19:04 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Jamen hej min kære //Ventor// - Page 3 EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
Jamen hej min kære //Ventor// - Page 3 EmptyOns 1 Maj 2024 - 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
Jamen hej min kære //Ventor// - Page 3 EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Jamen hej min kære //Ventor// - Page 3 EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Lori
Jamen hej min kære //Ventor// - Page 3 Voteba13Jamen hej min kære //Ventor// - Page 3 Voteba14Jamen hej min kære //Ventor// - Page 3 Voteba15 
Genevira
Jamen hej min kære //Ventor// - Page 3 Voteba13Jamen hej min kære //Ventor// - Page 3 Voteba14Jamen hej min kære //Ventor// - Page 3 Voteba15 
Jake
Jamen hej min kære //Ventor// - Page 3 Voteba13Jamen hej min kære //Ventor// - Page 3 Voteba14Jamen hej min kære //Ventor// - Page 3 Voteba15 
Valentine
Jamen hej min kære //Ventor// - Page 3 Voteba13Jamen hej min kære //Ventor// - Page 3 Voteba14Jamen hej min kære //Ventor// - Page 3 Voteba15 
Edgar
Jamen hej min kære //Ventor// - Page 3 Voteba13Jamen hej min kære //Ventor// - Page 3 Voteba14Jamen hej min kære //Ventor// - Page 3 Voteba15 
Abigail
Jamen hej min kære //Ventor// - Page 3 Voteba13Jamen hej min kære //Ventor// - Page 3 Voteba14Jamen hej min kære //Ventor// - Page 3 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164694 indlæg i 8727 emner

Jamen hej min kære //Ventor//

Side 3 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Go down

Jamen hej min kære //Ventor// - Page 3 Empty Sv: Jamen hej min kære //Ventor//

Indlæg af Meriko Lør 17 Nov 2012 - 23:26

Meriko kiggede stille på ham da han prøvede at binde hendes arme sammen så hun vred sig lidt og blev faktisk lidt mere tændt af det. Hun kiggede stille på ham med halv liderlige øjne "Vil du ikke heller have noget reb til mine hænder?" spurgte hun stille om og vred sig igen for at lege med på det. Hun nød meget hans kys og berøringer på hendes krop for hun følte at han virkelig elskede hende og ikke bare hendes krop.

_________________

Meriko
Meriko
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1496
Reputation : 1
Bosted : Hos/ved Zero Bang.
Evner/magibøger : Kan styre ilden som hun har lyst til. Kan styre luften omkring hende.

Tilbage til toppen Go down

Jamen hej min kære //Ventor// - Page 3 Empty Sv: Jamen hej min kære //Ventor//

Indlæg af Gæst Lør 17 Nov 2012 - 23:34

han lod blikket på hende ''jeg har noget bedre'' sagde han kort og lod sig gå hen til sin 'magiske taske' og smilede lidt, hvor efter han tog et par lette håndjern frem og lod blikket på hende ''eller fortrækker du rebbet?, da disse godt kan være iriterrende'' sagde han kort og lod sig nærme hende og over hende igen og kyssede hendes kind, mens blikket på hende forblev, og tanken om hun fortræk at blive behandlet lidt rå måske var hendes ynglings metode, men ud fra hvad at ventor kunne bedømme var det vist den rigtige metode han havde for lagt sig indtil videre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jamen hej min kære //Ventor// - Page 3 Empty Sv: Jamen hej min kære //Ventor//

Indlæg af Meriko Lør 17 Nov 2012 - 23:41

Meriko sat sig lidt op da han havde rejst sig og smilede stille og var spændt på at se hvad det var for noget han nu ville finde frem. Hun kiggede med store øjne på håndjerne men smilede bare frækt. Da han kyssede hendes kind og kravlede hun lidt væk fra ham men kiggede stadig liderligt på ham "Kan lide alt hvad du gør ved mig skat og det er det der er pirrene men jeg tror du har fundet ud af hvad jeg tænder meget på" Sagde hun lige så uskyldigt og kravlede lidt længere væk for at drille ham og for han skulle vise at det var ham der bestemte og ikke hende.

_________________

Meriko
Meriko
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1496
Reputation : 1
Bosted : Hos/ved Zero Bang.
Evner/magibøger : Kan styre ilden som hun har lyst til. Kan styre luften omkring hende.

Tilbage til toppen Go down

Jamen hej min kære //Ventor// - Page 3 Empty Sv: Jamen hej min kære //Ventor//

Indlæg af Gæst Lør 17 Nov 2012 - 23:47

et let smil blev lagt på hans læber og han lod kort lukke sine øjne og lod flammerne omkring hende, hvor efter blikket blev lagt på hende ''hvor tror du skal hen?'' sagde han kort og lod sig tættere på hende, og lod hånden gribe efter hendes hals og kyssede hendes kind, mens blikket forblev på hende, og en kærlig tanke var lagt, dog da han lod hånden gribe fat havde han ingen intentioner om at det skulle være kvælende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jamen hej min kære //Ventor// - Page 3 Empty Sv: Jamen hej min kære //Ventor//

Indlæg af Meriko Søn 18 Nov 2012 - 0:14

Meriko kiggede uskyldig på ham men med et liderligt blik men hun fik et chok da han tog fat om hendes hals men nød det rart meget for det viste at han bestemte og ikke hende. Hun kiggede rigtig frækt på ham og slappede af i hele kroppen "Undskyld skat skal nok være en sød pige eller prøve på det" Sagde hun lige så uskyldigt og vred sig lidt for at drille ham lidt for hun ville gerne have noget mere af det hårde.

_________________

Meriko
Meriko
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1496
Reputation : 1
Bosted : Hos/ved Zero Bang.
Evner/magibøger : Kan styre ilden som hun har lyst til. Kan styre luften omkring hende.

Tilbage til toppen Go down

Jamen hej min kære //Ventor// - Page 3 Empty Sv: Jamen hej min kære //Ventor//

Indlæg af Gæst Søn 18 Nov 2012 - 0:18

flammerne slukkede, og han lod hende ned i sengen, hvor efter han lod sin ene hånd ned langs hendes kind og lod sig lidt hårdt fat om hendes bryst mens et kys blev lagt på hendes læber, hans tanker for at more sig lidt, og siden hun fortalte at hun elskede den mere dominerende facon, fik det ham selv til at blive lidt tændt over at hun kastede sig under så let ''tja, hvis du ikke er en sød pige, så bliver jeg nød til at straffe dig'' sagde han kort og lod hånden give et let dask på hendes ene bryst og den anden hånd var stadig ved hendes hals.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jamen hej min kære //Ventor// - Page 3 Empty Sv: Jamen hej min kære //Ventor//

Indlæg af Meriko Søn 18 Nov 2012 - 0:29

Meriko nød det uroligt meget og bed sig stille i underlæben og lå bare helt stille for hun ville gerne lytte efter hvad han sagde til hende og gjorde ved hende. Det gav et sæt i hende da han tog fat om hendes bryst sådn lidt hårdt for det var meget dejligt. Hun kiggede uskyldigt på ham og nikkede lige så stille til ham som tegn til at hun nok skulle hører efter hvad han sagde selvom hun godt kunne lide at blive straffet lidt. Hun vred sig lidt da han slog hende over brystet for det var rart frækt syntes hun.

_________________

Meriko
Meriko
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1496
Reputation : 1
Bosted : Hos/ved Zero Bang.
Evner/magibøger : Kan styre ilden som hun har lyst til. Kan styre luften omkring hende.

Tilbage til toppen Go down

Jamen hej min kære //Ventor// - Page 3 Empty Sv: Jamen hej min kære //Ventor//

Indlæg af Gæst Søn 18 Nov 2012 - 0:36

et let smil blev lagt på hans læber, og han lod sig . . . .

//Spørgsmål, skal vi fortsætte emnet via PM? ((da jeg mener dette ikke er for sarte sjæle, og unge under 15 år som ikke har fundet ud deres fetish af dette endnu Wink )) //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jamen hej min kære //Ventor// - Page 3 Empty Sv: Jamen hej min kære //Ventor//

Indlæg af Gæst Søn 18 Nov 2012 - 0:43

///Ej så må de der 15 årig da gå i seng..... HVad tror du Demetri siger om dette Meriko THIHI xD//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jamen hej min kære //Ventor// - Page 3 Empty Sv: Jamen hej min kære //Ventor//

Indlæg af Meriko Søn 18 Nov 2012 - 11:50

// altså det bestemmer du selv for jeg er lidt ligeglad hvor skriver det henne men det skal jo næsten være her for det kan jo komme til at tage sin tid over pm :-) ti stille søs! Han skal ikke vide hvad vi laver //

_________________

Meriko
Meriko
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1496
Reputation : 1
Bosted : Hos/ved Zero Bang.
Evner/magibøger : Kan styre ilden som hun har lyst til. Kan styre luften omkring hende.

Tilbage til toppen Go down

Jamen hej min kære //Ventor// - Page 3 Empty Sv: Jamen hej min kære //Ventor//

Indlæg af Gæst Søn 18 Nov 2012 - 12:11

//hahaha//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jamen hej min kære //Ventor// - Page 3 Empty Sv: Jamen hej min kære //Ventor//

Indlæg af Gæst Søn 18 Nov 2012 - 12:41

// okay, så lad os blot besvare det her. //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jamen hej min kære //Ventor// - Page 3 Empty Sv: Jamen hej min kære //Ventor//

Indlæg af Meriko Søn 18 Nov 2012 - 12:52

// okay :-) men er det så ikke dig der skal svare nu? :-) //

_________________

Meriko
Meriko
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1496
Reputation : 1
Bosted : Hos/ved Zero Bang.
Evner/magibøger : Kan styre ilden som hun har lyst til. Kan styre luften omkring hende.

Tilbage til toppen Go down

Jamen hej min kære //Ventor// - Page 3 Empty Sv: Jamen hej min kære //Ventor//

Indlæg af Gæst Søn 18 Nov 2012 - 13:12

//tjo.. det rigtigt nok . . . .//

han lod sig kysse hendes kind og lod hånden fra hendes bryst stille ned langs hendes mave og mellem hendes ben, hvor han lod sig stille tag fat, og nussede blidt mens han lagde sig over hende, og den anden hånd lod sig fra hendes hals ned mod hendes bryst og lod sig nusse, mens et let kys blev lagt på hendes hals som senere blev til små lette bid, og et andet blik var i ventor's ansigt, en lidt mere sadisk udtryk var blevet lagt, men stadig den samme, som var det en ny person som var kommet i spil, måske havde ventor flere overraskelser end nogle kan fortælle, selvom blikket fra hans øjne lod sig på hendes hals.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jamen hej min kære //Ventor// - Page 3 Empty Sv: Jamen hej min kære //Ventor//

Indlæg af Meriko Søn 18 Nov 2012 - 13:33

Meriko kiggede lige så stille på ham og nød ham så meget og syntes bare at han pirrede hende mere og mere. Hun gav sig lidt da hun kunne mærke hans hånd mellem sine ben og nød det utroligt meget og kom til at stønne lidt af det og hun vred sig lidt af det og bed sig blidt i underlæben. Hun nød meget da han små bed hende i halsen for det var så dejligt og hun kunne se at han også levede sig med ind i det for han havde et helt andet blik end han plejede at have. Hun lukkede stille sine øjne for at nyde det endnu mere end hun gjorde i forvejen og og lagde stille sin ene hånd på hendes hoved og nussede stille hans hår.

_________________

Meriko
Meriko
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1496
Reputation : 1
Bosted : Hos/ved Zero Bang.
Evner/magibøger : Kan styre ilden som hun har lyst til. Kan styre luften omkring hende.

Tilbage til toppen Go down

Jamen hej min kære //Ventor// - Page 3 Empty Sv: Jamen hej min kære //Ventor//

Indlæg af Gæst Søn 18 Nov 2012 - 13:36

for en kort stund lod ventor sig op og kyssede hende skind, og lod hånden fra hendes ben op langs hendes mave mellem hendes bryst og lagde den ved hendes kind og lod blikket på hende ''jeg elsker dig virkelig højt kære meriko'' sagde han stille og kyssede hendes kind, hvor efter han lod sig nusse kinden og et let smil blev lagt på hans læber.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jamen hej min kære //Ventor// - Page 3 Empty Sv: Jamen hej min kære //Ventor//

Indlæg af Meriko Søn 18 Nov 2012 - 13:45

Meriko kiggede stille på ham og smilede sødt til ham "Jeg elsker virkelig også dig højt min elskede Ventor" Sagde hun lige så stille og kyssede ham blidt på kinden og vred sig lidt for at drille ham igen. Hun ville også gerne snart gøre noget godt for ham men vidste ikke helt hvad hun ville gøre eller hvordan men hun ville bare så gerne gøre noget godt for ham. Hun kiggede sødt på ham men havde svært ved at skjule at hun var godt liderlig.

_________________

Meriko
Meriko
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1496
Reputation : 1
Bosted : Hos/ved Zero Bang.
Evner/magibøger : Kan styre ilden som hun har lyst til. Kan styre luften omkring hende.

Tilbage til toppen Go down

Jamen hej min kære //Ventor// - Page 3 Empty Sv: Jamen hej min kære //Ventor//

Indlæg af Gæst Søn 18 Nov 2012 - 13:49

et let smil blev lagt på hans kind og han kyssede hendes mund stille og smilede kært til hende ''og det var den gode og afslappende tid du fik for denne gang'' sagde han drillende og lod sig stille af hende og lagde sig ved siden af hende, for han nyd at få hende til at blive ende liderlig også lade sig ligge ved siden af hende, blot for at se hendes reaktion

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jamen hej min kære //Ventor// - Page 3 Empty Sv: Jamen hej min kære //Ventor//

Indlæg af Meriko Søn 18 Nov 2012 - 13:57

Meriko kiggede forvirret på ham og forstod ikke helt hvad der lige skete for de lå jo lige og hyggede sig så godt og så stopper han bare midt i det hele. Hun sat sig ovenpå ham og sad med krydsede arme og kiggede lidt på ham "Hvad mener du med det? Få jeg slet ikke mere?" Spurgte hun lige så stille om og lagde stille sine hænder på hans brystkasse og nussede ham lige så stille og sad og overvejede om hun ikke skulle gøre noget godt for ham nu.

_________________

Meriko
Meriko
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1496
Reputation : 1
Bosted : Hos/ved Zero Bang.
Evner/magibøger : Kan styre ilden som hun har lyst til. Kan styre luften omkring hende.

Tilbage til toppen Go down

Jamen hej min kære //Ventor// - Page 3 Empty Sv: Jamen hej min kære //Ventor//

Indlæg af Gæst Søn 18 Nov 2012 - 14:00

et let drillensk smil var på hans læber ''tja, hvis du vil havde jeg skal lege med dig må du gøre noget for det'' sagde han lidt drillensk og morede sig over hendes reaktion, han elskede at drille når de var aller mest liderlig, det gjorde deres reaktion mere underholdende, hans blik forblev på hende mens tankerne om hun mon ville være vred over han legede sådan med hende, eller om hun faktisk troede at han havde opgivet legen fuldt ud. . . .

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jamen hej min kære //Ventor// - Page 3 Empty Sv: Jamen hej min kære //Ventor//

Indlæg af Meriko Søn 18 Nov 2012 - 14:05

Meriko kiggede frækt på ham og lænede sig stille ned over ham og kyssede ham stille på kinden og hen mod øret "Okay skal gøre mit bedste" Hviskede hun frækt i hans øre og nappede ham lidt i ører flippen og kyssede ham ned af halsen og ned af hans brystkasse og ned over hans mave mens hun kiggede frækt op på ham og hun tog stille fat i hans bukser og åbnede dem lige så stille mens hun stille kyssede ham op af maven og brystkassen igen og bed ham blidt i halsen og håbede meget han kunne lide det hun gjorde.

_________________

Meriko
Meriko
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1496
Reputation : 1
Bosted : Hos/ved Zero Bang.
Evner/magibøger : Kan styre ilden som hun har lyst til. Kan styre luften omkring hende.

Tilbage til toppen Go down

Jamen hej min kære //Ventor// - Page 3 Empty Sv: Jamen hej min kære //Ventor//

Indlæg af Gæst Søn 18 Nov 2012 - 14:31

han lod blikket ud i luften og et let smil blev lagt på hans læber mens hendes kys og berøringer blev lagt, men da hun begyndte at åbne hans bukser lod han hånden ved hendes kind ''har du travlt kære?'' sagde han kort og satte sig op og smilede lidt, hvor efter hans blik lod forblive på hende, og hans tanker spredte sig omkring hendes travle adfær. . .

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jamen hej min kære //Ventor// - Page 3 Empty Sv: Jamen hej min kære //Ventor//

Indlæg af Meriko Søn 18 Nov 2012 - 14:37

Meriko smilede sødt til ham og rystede stille på hovedet "Nej min skat men nu ligger jeg kun i g-streng så skal du også ligge i underbukser" Sagde hun lige så stille og hev stille hans bukser ned mens hun kiggede kært ind i hans øjne og kyssede ham let på munden og hen af kinden igen og ned af hans hals og kyssede blidt hans kraveben og rejste sig lidt op og kiggede sødt på ham.

_________________

Meriko
Meriko
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1496
Reputation : 1
Bosted : Hos/ved Zero Bang.
Evner/magibøger : Kan styre ilden som hun har lyst til. Kan styre luften omkring hende.

Tilbage til toppen Go down

Jamen hej min kære //Ventor// - Page 3 Empty Sv: Jamen hej min kære //Ventor//

Indlæg af Gæst Søn 18 Nov 2012 - 17:38

han lod blikket som på hende kærligt, et let smil og kommentar blev lagt ''nå så det syntes du?'' sagde han kort og lod sig ligge på sengen og lagde hovedet på hovedpuden mens blikket på hende forblev, tankerne om denne aften var hyggeligt, han nyd hendes selskab, men alligevel lod tankerne stadig om at kunne blive hos hende for evigt, men måske var der en metode. . .

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jamen hej min kære //Ventor// - Page 3 Empty Sv: Jamen hej min kære //Ventor//

Indlæg af Meriko Søn 18 Nov 2012 - 20:12

Meriko grinede stille af det og nikkede stille til ham og kyssede ham ned af hans brystkasse og ned af hans mave og stoppede stille ved kanten af hans underbukser og lagde sig på alle fire og tog stille hans bukser helt af og smed dem på gulvet og kyssede fra kanten af hans underbukser og stille op af maven og brystkasse og lagde nogle lette frække slik en gang i mellem og kyssede og nappede ham stille op af halsen og bed ham blidt i øret "Jeg håber du nyde det min elskede" Hviskede hun lige så stille ved hans ører og kyssede ham blidt på kinden og kiggede ham kært i øjne og nød ham fuldt ud.

_________________

Meriko
Meriko
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1496
Reputation : 1
Bosted : Hos/ved Zero Bang.
Evner/magibøger : Kan styre ilden som hun har lyst til. Kan styre luften omkring hende.

Tilbage til toppen Go down

Jamen hej min kære //Ventor// - Page 3 Empty Sv: Jamen hej min kære //Ventor//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum